Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Cavs" pēdējā ceturtdaļā izvairās no pārsteiguma pret "Pistons"

"Cavs" pēdējā ceturtdaļā izvairās no pārsteiguma pret "Pistons"
Lebrons Džeimss
Foto: AFP/Scanpix

Nacionālajā basketbola asociācijā (NBA) ar grūtu uzvaru play-off cīņas iesākusi esošā Austrumu konferences čempione Klīvlendas "Cavaliers", kas šovakar savā laukumā tikai izšķirošajā ceturtdaļā spēja apslāpēt Detroitas "Pistons" pretestību un svinēt panākumu visā spēlē ar rezultātu 106:101.

"Cavaliers" - "Pistons" 106:101

(27:25, 26:33, 23:20, 30:23)

Lebrons Džeimss savā 13 gadus ilgajā NBA karjerā ne reizi nav izstājies play-off pirmajā kārtā (10-0), kas padara gados jauno un talantīgo Detroitas "Pistons", kuri pirmo reizi kopš 2009. gada iekļuvuši izslēgšanas turnīrā, mērķi sarūgtināt Džeimsu un "Cavs" vēl sarežģītāk izpildāmu. Pirmajā puslaikā gan mazpieredzējušie "Pistons" demonstrēja tiešām atzīstamu sniegumu, izceļoties ar augstu metienu precizitāti, kas mača ievadā sekmēja 12:2 spurtu un pat septiņu punktu pārsvaru (18:11). Īpaši izcēlās Markuss Moriss (19 punkti puslaikā), kompensējot par Andrē Dramonda pieticīgo sniegumu. Tikmēr Klīvlenda vērsās pie saviem līderiem Džeimsa, Kairija Ērvinga un Kevina Lava, kuri nepievīla, gūstot 44 no "Cavaliers" 53 punktiem, taču ar to nebija gana, lai apturētu pilnu uzbrukuma jaudu uzņēmušos virzuļus - 53:58.

Arī otrā puslaika sākumā Ērvinga gūtie astoņi bezatbildes punkti viesus nesatricināja - Detroita vēl aizvien spēja atrast veidus, kā turēt līdzi vismaz "uz papīra" daudz meistarīgākajiem sāncenšiem. Aktivizējies bija Dramonds, vērtīgu pienesumu abos laukuma galos deva Stenlijs Džonsons, savukārt mājinieku izredzes uz panākumu joprojām lielā mērā bija atkarīgas no komandas līderu snieguma. Izšķirošajā ceturksnī ar vairākiem vērtīgiem groziem izcēlās Redžijs Džeksons, un "Pisotns" ieguva pat +7 (83:76), taču līdz perioda vidum uz rezultāta tablo jau atkal bija atjaunots līdzsvars 88:88. Mača galotnē viesus bija pametušas veiksmes no tālās distances, un, sākoties pamatlaika pēdējai minūtei, priekšā ar 102:96 bija izvirzījušies "Cavs". Arī Detroitas pēdējie centieni izglābties tomēr izrādījās neveiksmīgi, bet Klīvlenda bija precīza no soda līnijas, visā spēlē svinot grūtu uzvaru ar rezultātu 106:101.

Lavs un Džeimss maču pabeidza ar double-double, attiecīgi 28 punkti + 13 atlēkušās bumbas un 22 p. + 11 piespēles, bet rezultatīvākais ar 31 punktu bija Ērvings. "Pistons" rindās Kenteiviuss Kaldvels Poups izcēlās ar 21 punktu, savukārt Morisa kontā 20, no kuriem tikai viens punkts otrajā puslaikā.

Austrumu konference

Duelis1. spēle2. spēle3. spēle4. spēle5. spēle6. spēle7. spēleSummā
Cavaliers(1)-Pistons(8)106:1011:0
Raptors(2)-Pacers(7)90:1000:1
Heat(3)-Hornets(6)
Hawks(4)-Celtics(5)102:1011:0

Rietumu konference

Duelis1. spēle2. spēle3. spēle4. spēle5. spēle6. spēle7. spēleSummā
Warriors(1)-Rockets(8)104:781:0
Spurs(2)-Grizzlies(7)
Thunder(3)-Mavericks(6)108:701:0
Clippers(4)-Trail Blazers(5)

NBA izslēgšanas spēles

DatumsLaiksKomandas
18.040:30Heat-Hornets
18.043:00Spurs-Grizzlies
18.045:30Clippers-Trail Blazers
19.042:00Raptors-Pacers
19.043:00Thunder-Mavericks
19.045:30Warriors-Rockets

Izmatotie resursi:
NBA.com

1 2 39 komentāri

  +1 [+] [-]

, 2016-04-18 00:47, pirms 9 gadiem
Nu jā, Pistons izcili cīnījās, tomēr Cavs Big Three izvilka uzvaru.
Slēpts komentārs: chubaki

  +1 [+] [-]

, 2016-04-18 00:53, pirms 9 gadiem
chubaki rakstīja: Detroita spēlēja labi, kustināja bumbu meta brīvus metienus iekšā,bet tad nāca pēdējās 5min,kur tiesneši sāka spēli ņemt uz sevi ,salauza R.Jackson, kas spēli mēģināja glābt psihodams, un neizmantojot savas iespējas zaudēja.
Paskaidro, ko domā ar vārdiem "kur tiesneši sāka ņemt spēli uz sevi"....

  -1 [+] [-]

, 2016-04-18 00:55, pirms 9 gadiem
Pa lielam 3 tik tur ir... Smits dzefersons mozgovs un deladova - tādi nekādi... Nedodievs kāds norauj traumu...

     [+] [-]

, 2016-04-18 00:58, pirms 9 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Paskaidro, ko domā ar vārdiem "kur tiesneši sāka ņemt spēli uz sevi"....
Tiesneši tempu samazināja ar tām piezīmēm un deva cavs mest soda metienus,kur nebija metienā. Jackson individuālais sniegums arī iegāza+nesavaldīgums.

     [+] [-]

, 2016-04-18 00:59, pirms 9 gadiem
markkomartins rakstīja: Pa lielam 3 tik tur ir... Smits dzefersons mozgovs un deladova - tādi nekādi... Nedodievs kāds norauj traumu...
Pasauc komandu, kur pa lielam ir vairāk No Džefersona neviens arī negaida nekādus brīnumus, bet par pārējiem 3 tevis uzskaitītiem esmu 80% pārliecināts, ka ik pa spēlei izšaus.

  +1 [+] [-]

, 2016-04-18 01:02, pirms 9 gadiem
chubaki rakstīja: Tiesneši tempu samazināja ar tām piezīmēm un deva cavs mest soda metienus,kur nebija metienā. Jackson individuālais sniegums arī iegāza+nesavaldīgums.
Nu nu.... pastāsti, kur tad bija tie sodi ne metienā...

Un runājot par Jackson.... nu neviens nav vainīgs, ka pats pārdega un gribēja visu spēli paņemt uz sevīm.

DET jau arī pie -4 un -6 tika pie normāliem metieniem un tur nu nevar vainot nevienu citu, kā tikai sevi, ka nejaudāja tos brīvos metienus iemest.

Mans skatījums- cik sākumā sameta brīvos metienus(ja nemaldos 55+% ieejot 4/4) tik aizmeta garām beigās.

     [+] [-]

, 2016-04-18 01:06, pirms 9 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Pasauc komandu, kur pa lielam ir vairāk No Džefersona neviens arī negaida nekādus brīnumus, bet par pārējiem 3 tevis uzskaitītiem esmu 80% pārliecināts, ka ik pa spēlei izšaus.
Domā Lovs noturēs tādu līmeni? Noņemot emocijas malā. Pistons komandai trūkst spēlētājs,kas var galotni nospēlēt līmenī un Dramondu ar soda metienu,jo baynes defa norāva auzas pēdējās minūtēs.

  +3 [+] [-]

, 2016-04-18 07:25, pirms 9 gadiem
Pistons lielākā problēma ir Dramnonds.
Ja komandas līderi nevar turēt laukumā pēdējās minūtēs, kad viss izšķiras, tad nafig tādu līderi?

Kā arī, šaubos vai Pistons tā turpinās mest, pāris spēles jā, bet ne sēriju... Nedomāju, ka te ir varianti...

  -1 [+] [-]

, 2016-04-18 08:06, pirms 9 gadiem
Lovs vispār slotaskāts izšāva
Pārejās spēles gan garlaicigas...

  +1 [+] [-]

, 2016-04-18 08:11, pirms 9 gadiem
Bostonietis rakstīja: Lovs vispār slotaskāts izšāva
Pārejās spēles gan garlaicigas...
Mest jau viņš māk, tad kad nebaidās, ar to aizsardzību gan ir apmēram lbl līmenī, bet ne jau tādēļ viņu cavs ņēma

  +3 [+] [-]

, 2016-04-18 08:17, pirms 9 gadiem
Redzēju visu spēli; secinājumi - 4:0 vai max. Pistons paņems vienu mājās. Neredzu īsti argumentus. Kamēr krita trīņi ar 60% tikmēr rezultāts bija līdzīgs, kad beidza krist - variantu nebija. Cavs arī aizsardzībā 4. pielika.

Pārsteidza Lovs - gāja cauri, spēlēja postā... īsāk sakot - bija ļoti agresīvs. Nebiju ievērojis, ka Cavs ar TT un Lovu pa 4, 5 mauc. Laikam pielāgojas small ball trendam.

     [+] [-]

, 2016-04-18 08:28, pirms 9 gadiem
enzo360 rakstīja: Mest jau viņš māk, tad kad nebaidās, ar to aizsardzību gan ir apmēram lbl līmenī, bet ne jau tādēļ viņu cavs ņēma
VIņa aizsardzību izsaka numurs uz krekla
Drumondam ar principā nav ko darīt pret Cavs.

  +1 [+] [-]

, 2016-04-18 08:41, pirms 9 gadiem
AnimalZ rakstīja: Redzēju visu spēli; secinājumi - 4:0 vai max. Pistons paņems vienu mājās. Neredzu īsti argumentus. Kamēr krita trīņi ar 60% tikmēr rezultāts bija līdzīgs, kad beidza krist - variantu nebija. Cavs arī aizsardzībā 4. pielika.

Pārsteidza Lovs - gāja cauri, spēlēja postā... īsāk sakot - bija ļoti agresīvs. Nebiju ievērojis, ka Cavs ar TT un Lovu pa 4, 5 mauc. Laikam pielāgojas small ball trendam.
Nba.com ir sadaļa blogtable. Tur viens no autoriem interesantu labāko defa modeli priekš CAVS pateica. TT centrā, Lebrons PF un Shamperts SF.

Lai gan vakar skatījos, ka Šampam viennozīmīgi ir jāsedz Džeksons, kaut gan Delliju arī var likt tajā amatā.

  +1 [+] [-]

, 2016-04-18 08:43, pirms 9 gadiem
Bostonietis rakstīja: VIņa aizsardzību izsaka numurs uz krekla
Drumondam ar principā nav ko darīt pret Cavs.
Ja godīgi, vakar baigos feilus defā no viņa neredzēju. Pat Kairijs kapāja aizsardzībā.

  +1 [+] [-]

, 2016-04-18 09:04, pirms 9 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Ja godīgi, vakar baigos feilus defā no viņa neredzēju. Pat Kairijs kapāja aizsardzībā.
Nav jau tā ,ka viņš visu laiku slinko,bet nu ir caurums
Dramonds jau ar principā nav nekāds vecis aizsardzība vnk tie double double,kad ir 20+20 nosedz patiesību.Par Kariju vispār cits stāsts.Kā viņš dabuj bumbu tā man vnk gribas izslēgt tv/pc āŗā bumbojas ar savu bumbu 12 sekundes un skrien,kā alnis uz groza apakšu.Tas beigas ari varētu norakt Cavus,jo Kairijam principā ir tikai divi spēles scenāriji.ļoti laba spēle,vai tieši drausmīga.

  +2 [+] [-]

, 2016-04-18 09:05, pirms 9 gadiem
cepuri nost, bet būsim reāli, tā kā vakar Pistons meta 3pt viņi katrā spēlē nemetīs! Cavs nācās diezgan aizsardzībā beigās kapāt, lai izvilktu spēli un panķt loģisku iznākumu!

     [+] [-]

, 2016-04-18 09:27, pirms 9 gadiem
Spēli skatījos. Jā Cavs šo sēriju paņems 4:1 vai 4:0, drošvien tiks līgas finālā, bet godīgi runājot, pagaidām neredzu, ko viņi varētu likt pretī top rietumu blicēm ar visu Lebronu un Irvingu priekšgalā. Nepārliecina sniegums, plus treneris nepieredzējis. Pistons pietrūkst komandas līdera, tad varētu būt top4 komanda austrumos.

  +1 [+] [-]

, 2016-04-18 09:42, pirms 9 gadiem
valjero rakstīja: Spēli skatījos. Jā Cavs šo sēriju paņems 4:1 vai 4:0, drošvien tiks līgas finālā, bet godīgi runājot, pagaidām neredzu, ko viņi varētu likt pretī top rietumu blicēm ar visu Lebronu un Irvingu priekšgalā. Nepārliecina sniegums, plus treneris nepieredzējis. Pistons pietrūkst komandas līdera, tad varētu būt top4 komanda austrumos.
Kā var būt top komanda kaut kur, ja komandas līderis ņevar spēlēt pēdējās minūte slīdzīgās psēlēs?
Tas arī ir viens no vissvarīgākajiem aspektiem play-off, lai viņi kaut kur tiktu.

     [+] [-]

, 2016-04-18 09:52, pirms 9 gadiem
Bostonietis rakstīja: Nav jau tā ,ka viņš visu laiku slinko,bet nu ir caurums
Dramonds jau ar principā nav nekāds vecis aizsardzība vnk tie double double,kad ir 20+20 nosedz patiesību.Par Kariju vispār cits stāsts.Kā viņš dabuj bumbu tā man vnk gribas izslēgt tv/pc āŗā bumbojas ar savu bumbu 12 sekundes un skrien,kā alnis uz groza apakšu.Tas beigas ari varētu norakt Cavus,jo Kairijam principā ir tikai divi spēles scenāriji.ļoti laba spēle,vai tieši drausmīga.
Bet tieši Kairijs ar to tevis aprakstīto spēli arī īr tas, kas vajadzīgs.
LBJ jau tā cauri iziet nevar, nu var, bet ne tā kā Kairijs. Lai iedragātu aizsardzību tādus cargājienus vajag.

     [+] [-]

, 2016-04-18 10:04, pirms 9 gadiem
Ar visu ļoti labo precizitāti Pistons zaudēja...tas tomēr liecina, ka Cavs ir līmeni augstāka komanda un, pat neskatoties uz regulārās sezonas rezultātiem, Cavs sēriju paņems 4:0 vai 4:1.

     [+] [-]

, 2016-04-18 10:22, pirms 9 gadiem
Raitcha rakstīja: Kā var būt top komanda kaut kur, ja komandas līderis ņevar spēlēt pēdējās minūte slīdzīgās psēlēs?
Tas arī ir viens no vissvarīgākajiem aspektiem play-off, lai viņi kaut kur tiktu.
Es nerunāju par Dramondu, kuram tikai 22 gadi, viņiem pietrūkst kāds ārējais, ātrs, ar metienu, caurgājienu, kas var pavilkt komandu.

     [+] [-]

, 2016-04-18 10:25, pirms 9 gadiem
valjero rakstīja: Spēli skatījos. Jā Cavs šo sēriju paņems 4:1 vai 4:0, drošvien tiks līgas finālā, bet godīgi runājot, pagaidām neredzu, ko viņi varētu likt pretī top rietumu blicēm ar visu Lebronu un Irvingu priekšgalā. Nepārliecina sniegums, plus treneris nepieredzējis. Pistons pietrūkst komandas līdera, tad varētu būt top4 komanda austrumos.
tur jau tā lieta, Lebrons caur Austrumu play-off galu iziet ar ļoti viegliem izbīļiem (paliekas no Celtics Big 3, Bulls ar MVP līmeņa Rouzu, Pacers), bet pēdējā laikā finālā atraujas no rietumu grandiem, kuri pa ceļam ir apsituši divreiz vairāk problemātisku komandu.

     [+] [-]

, 2016-04-18 10:29, pirms 9 gadiem
Raitcha rakstīja: Pistons lielākā problēma ir Dramnonds.
Ja komandas līderi nevar turēt laukumā pēdējās minūtēs, kad viss izšķiras, tad nafig tādu līderi?

Kā arī, šaubos vai Pistons tā turpinās mest, pāris spēles jā, bet ne sēriju... Nedomāju, ka te ir varianti...
Tie bija brīvi metieni bez pretestības tādus lbl met iekšā regulāri.

     [+] [-]

, 2016-04-18 10:38, pirms 9 gadiem
Raitcha rakstīja: Pistons lielākā problēma ir Dramnonds.
Ja komandas līderi nevar turēt laukumā pēdējās minūtēs, kad viss izšķiras, tad nafig tādu līderi?

Kā arī, šaubos vai Pistons tā turpinās mest, pāris spēles jā, bet ne sēriju... Nedomāju, ka te ir varianti...
Un ko Dramonds pēdējā minūtē būtu palīdzējis - dabūtu vēl vienu 3nieku iekšā pret īso CLE sastāvu?

  +1 [+] [-]

, 2016-04-18 10:42, pirms 9 gadiem
valjero rakstīja: Es nerunāju par Dramondu, kuram tikai 22 gadi, viņiem pietrūkst kāds ārējais, ātrs, ar metienu, caurgājienu, kas var pavilkt komandu.
Pietrūkt jau pietrūkst, bet tas, ko es saku, ka komanda, kurā līderis ir garais spēlētājs ar 20 un 15+ statistiku, plus vēl skaitās bloķētājs, mikro klimata veidotājs, negūs panākumus svarīgās un šivās play-off uzvarās, ja līderim spēle jānoskatās no malas. Kāda jēga komandai, ka ir vecis, kurš vislabāk līgā vāc uzbrukuma bumbas, tā teikt nepiedod pretiniekiem viņu kļūdas, ka brīdī, kad to vajag visvairāk šis čalis sēž uz soliņa?
Jā ar to var iziet cauri sezonai, bet ne jau play-off.

     [+] [-]

, 2016-04-18 10:42, pirms 9 gadiem
Detroita varētu sēriju paņemt ja būtu kas nosedz Lovu, Tobias Harris totāls nulle aizsardzībā. Pārteidza Marcus Morris godam labi spēja nosegt LJ.
Te kāds minēja pēdējā ceturdaļā pietiesāja CLE, man likās tieši otrādi. Pirmajā puslaikā gan sīkos momentus pietiesāja CLE, sajūta, ka tiesneši rūpējas par intrigu visas spēles garumā

     [+] [-]

, 2016-04-18 10:43, pirms 9 gadiem
Reaalais rakstīja: Un ko Dramonds pēdējā minūtē būtu palīdzējis - dabūtu vēl vienu 3nieku iekšā pret īso CLE sastāvu?
Atlekušās bumbas, Lovam pretestību sagādātu.
Turpinātu spēli uz iegūtā viļņa un ar iegūto enerģiju...
Nevis nokārtu seju pavadīt uz soliņa.

     [+] [-]

, 2016-04-18 10:45, pirms 9 gadiem
valjero rakstīja: Es nerunāju par Dramondu, kuram tikai 22 gadi, viņiem pietrūkst kāds ārējais, ātrs, ar metienu, caurgājienu, kas var pavilkt komandu.
Un vai tad R. Jackson neatbilst šiem kritērijiem?

     [+] [-]

, 2016-04-18 10:50, pirms 9 gadiem
Raitcha rakstīja: Atlekušās bumbas, Lovam pretestību sagādātu.
Turpinātu spēli uz iegūtā viļņa un ar iegūto enerģiju...
Nevis nokārtu seju pavadīt uz soliņa.
Tieši Dramonds sedzot Lovu svarīgākos divus 3niekus dabūja.
Vienu gan es nesapratu, kāpēc beigās DET, kad Lovs sedza Dramondu nespēlēja uz groza apakšu, laikam tik ļoti baidās komandas biedri, ka šim liks mest sodiņus.

     [+] [-]

, 2016-04-18 10:54, pirms 9 gadiem
Reaalais rakstīja: Tieši Dramonds sedzot Lovu svarīgākos divus 3niekus dabūja.
Vienu gan es nesapratu, kāpēc beigās DET, kad Lovs sedza Dramondu nespēlēja uz groza apakšu, laikam tik ļoti baidās komandas biedri, ka šim liks mest sodiņus.
Es pieļauju, ka jā, visa komanda no tā baidās, kur nu vēl pats Dramonds

     [+] [-]

, 2016-04-18 11:02, pirms 9 gadiem
Pistons labais % arī turēja spēli tik līdzīgu. Ja nemaldos, tad vienu brīdi šiem 3pts % bija kaut kur ap 60. Bet nedomāju, ka šajā sērijā ir kaut kādas izredzes aizķerties. Varbūt vienu spēli paņems, bet tas arī viss.
Priecēja, ka K.Love beidzot sācis līst uz groza apakšu, kā normāls PF. Un ne visu laiku ganījās uz 3pts līnijas.

     [+] [-]

, 2016-04-18 11:09, pirms 9 gadiem
valjero rakstīja: Spēli skatījos. Jā Cavs šo sēriju paņems 4:1 vai 4:0, drošvien tiks līgas finālā, bet godīgi runājot, pagaidām neredzu, ko viņi varētu likt pretī top rietumu blicēm ar visu Lebronu un Irvingu priekšgalā. Nepārliecina sniegums, plus treneris nepieredzējis. Pistons pietrūkst komandas līdera, tad varētu būt top4 komanda austrumos.
Bet paskaties pagājušo finālu. Nemaz jau tiem Warriors nebija tik viegla pastaiga pret Cavs. Varu pat teikt, ka tur bija 50 uz 50, kurš pacels titulu. Tas kā būs šogad, to arī tad redzēsim.
Un pēc pirmās play-off spēles par sniegumu ir pāragri runāt.
Par Pistons piekrītu, bet tā ir jauna komanda, viņiem viss vēl priekšā.

     [+] [-]

, 2016-04-18 13:01, pirms 9 gadiem
More Than a Game rakstīja: Bet paskaties pagājušo finālu. Nemaz jau tiem Warriors nebija tik viegla pastaiga pret Cavs. Varu pat teikt, ka tur bija 50 uz 50, kurš pacels titulu. Tas kā būs šogad, to arī tad redzēsim.
Un pēc pirmās play-off spēles par sniegumu ir pāragri runāt.
Par Pistons piekrītu, bet tā ir jauna komanda, viņiem viss vēl priekšā.
Nu nebūtu Igoudalas nesavtīgā un finālu MVP cienīgā spēle, tad drošvien Cavs paņemtu, bet šogad GSW ir krietni labāki, kā pērn. Cavs ir vienīgi bez traumām, vai labāki nezin vai.

     [+] [-]

, 2016-04-18 13:46, pirms 9 gadiem
Raitcha rakstīja: Es pieļauju, ka jā, visa komanda no tā baidās, kur nu vēl pats Dramonds
Bet no otras puses-lācīti jābaro jau ar spēles sākumu, radīs piezīmju nastas viņu garajiem, labi tos sodus varbūt aizmetīs garām bet spēles beigās piezīmes neatļaus pārkāpt noteikumus pret viņu
1 2 39 komentāri