Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Dellavedova aptaujā nosaukts par visnetīrāk spēlējošo NBA spēlētāju

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

Dellavedova aptaujā nosaukts par visnetīrāk spēlējošo NBA spēlētāju
Metjū Dellavedova
Foto: AFP/Scanpix

"Cleveland Cavaliers" aizsargs Metjū Dellavedova laikraksta "Los Angeles Times" veiktajā treneru un spēlētāju aptaujā nosaukts par NBA visnetīrāk spēlējošo basketbolistu.

Žurnālists Broderiks Tērners anonīmi aptaujāja 24 cilvēkus – daži no viņiem nobalsoja par vairāk nekā vienu spēlētāju – izvēlējās piecus visnetīrāk spēlējošos NBA spēlētājus.

Austrāliešu aizsargs Dellavedova saņēma 13 balsis, apsteidzot “Thunder” centru Stīvenu Adamsu (7), “Warriors” austrāliešu centru Endrū Bogutu (5), skandalozo “Grizzlies” uzbrucēju Metu Bārnsu (4) un “Thunder” spēka uzbrucēju Seržu Ibaku (2).

Dellavedova izpelnījās uzmanību 2015. gada izslēgšanas spēļu laikā, kad lēcienā pēc bumbas savainoja “Hawks” aizsargu Kailu Korveru. Turpinājumā viņš izprovocēja piezīmes pēc “Hawks” centru Elu Horfordu un “Bulls” centru Tadžu Gibsonu, panākot abu izstāšanos no spēles.

Ne visi domā, ka Dellavedova spēlē netīri. Lūk, ko saka Austrumu konferences komandas trenera palīgs. “Viņš nespēlē netīri. Viņš spēlē neatlaidīgi. Cilvēki to jauc. Ja spēlētājs spēlē neatlaidīgi, viņš spēlē netīri, taču tā nav. Manuprāt, spriedumi par Korvera gadījumu ir kļūdaini.”

Viens no Rietumu konferences treneriem domā, ka spēle kļuvusi tīrāka. “Manuprāt, netīri spēlējošo spēlētāju šodien vairs nav. Astoņdesmitajos un deviņdesmitajos gados varēja spēlēt netīrāk. Tagad tas beigtos ar sodu vai diskvalifikāciju. Vai līgā šobrīd ir tāds provocētājs kā Čārlzs Ouklijs? Noteikumu dēļ tādu nav. Neviens no nosauktajiem nespēlē netīri.”

Izmantotie resursi:
Here's the dirt on the NBA's dirtiest...

  +8 [+] [-]

, 2016-01-18 09:00, pirms 10 gadiem
Dingo driizak ir neatlaidigs kapatajs un darba rukis kurs katra laukuma cm cinas lidz pedejam. Neliekas vins nekaads rupeklis

  +1 [+] [-]

, 2016-01-18 09:00, pirms 10 gadiem
Es pat nespeju saskaitit reizes par pagajusa gada PO cik reizes Delijs ar savu korpusu leca pretiniekiem kajas...Protams,ka netirs.Sogad esmu redzejis pari Cavs speles un neko tadu jau vins vairs nedara,lai gan tas minutes vinam ari stipri mazak neka bija PO

  +1 [+] [-]

, 2016-01-18 09:11, pirms 10 gadiem
Par tādu viņu var saukt tikai pagaišajā sezonā..... 100% ka šosezon play off kāds cits izcelsies pāris epizodēs un ar to pietiks

  +4 [+] [-]

, 2016-01-18 09:18, pirms 10 gadiem
Aptauja piedalijās 24 cilvēki... vienas komandas visus speletajus+staff un katrai komandai cits netīrais. 90.gados Delijs dabūtu balvu par visētiskāko spelētaju..

     [+] [-]

, 2016-01-18 09:43, pirms 10 gadiem
Netīrelis

  +4 [+] [-]

, 2016-01-18 09:58, pirms 10 gadiem
Piekrītu tam trenerim, kurš saka, ka Dellijs ir vnk neatlaidīgs un, kā saka "grauž parketu" par katru bumbu un katrā epizodē. Saprotu, ka NBA, lai pasargātu spēlētājus no traumām, iet uz to, lai visi spēlētāji defā "kapātu" "bārdas" stilā t.i. segtu pretinieku 2m attālumā un nereti vispār aizmirstu, ka kāds ir jāsedz. Bet nu tomēr ir spēlētāji, kuriem ir jau no bērnu kājas iedzīts basketbola pamatlikums - basketbolā visvērtīgākā lieta ir bumba un ir jādara viss iespējamais, lai bumba vienmēr būtu tavai, nevis pretinieka komandai - tik vienkārši.

  +3 [+] [-]

, 2016-01-18 10:02, pirms 10 gadiem
- Mīļais, ņem mani un saki netīrus vārdus!
- Dellavedova, Adamss, Boguts...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-01-18 10:15, pirms 10 gadiem
pirmās trīs vietas čaļiem no Okeānijas, diez tendence vai sagadīšanās ?

  +1 [+] [-]

, 2016-01-18 10:54, pirms 10 gadiem
Ilgvars Čevers rakstīja: pirmās trīs vietas čaļiem no Okeānijas, diez tendence vai sagadīšanās ?
Ja tie būtu serbi, tad lielais vairums to viennozīmīgi dēvētu par tendenci ... manprāt, tajā reģionā basketbols nav tik ļoti aktuāls, lai dabas dotie talanti izvēlētos šo sportu ... tad nu augstāko līmeni(NBA) var sasniegt tikkai paši neatlaidīgākie

  +4 [+] [-]

, 2016-01-18 11:07, pirms 10 gadiem
Ilgvars Čevers rakstīja: pirmās trīs vietas čaļiem no Okeānijas, diez tendence vai sagadīšanās ?
Es teiktu - likumsakarība, jo katrs austrāliešu vai jaunzēlandiešu puika jau ģimenē, bērnudārzā, skolā utt. no agra vecuma tiek audzināts kā regbists t.i. kā sportists, kurš mīl kontakta spēli un uzvaras izcīna fiziskā cīņā, nevis tāpat vien, bumbiņu mētājot. Tad nu tie, kuri aiziet pa basketbola vai futbola taku, tā arī spēlē, kā bērnībā audzināti - vienmēr un visur "iet kaulā".

  +1 [+] [-]

, 2016-01-18 11:09, pirms 10 gadiem
Vai būs arī gada mīkstākais (čīkstīgākais) spēlētājs? Tur gan būtu daudz kandidātu

  +1 [+] [-]

, 2016-01-18 11:15, pirms 10 gadiem
HitMix* rakstīja: Dingo driizak ir neatlaidigs kapatajs un darba rukis kurs katra laukuma cm cinas lidz pedejam. Neliekas vins nekaads rupeklis
Nav viņš rupeklis, jo ir nepareizi automātiski jaukt rupjību ar netīru spēli. Netīra spēle ir sīkas kaitinošas darbības - bakstīšana, grūstīšanās, krekla turēšana, kājas likšana zem spēlētāja, kurš ir gaisā utt. Pavēro kādreiz cieši spēlētājus, kas nav ar bumbu, sevišķi garos. Viņi spēlē ļoti rupji viens pret otru, bet tas nav netīri. Delijs turpretī speciāli cenšas izvest vai pat satraumēt savu pretinieku ar darbībām, kas nav vnk fizisks duelis.

  -3 [+] [-]

, 2016-01-18 13:11, pirms 10 gadiem
Patik Delijs lai tik lauz celus araa, basis nav nekada geju pastaiga, ka te dazi doma, aiziet tikai un uzmet 3pt un tad kopa dushaa papriecaajas,
kuram interese cik vins tirs vai netirs, lai tik ripo celos, un lauz aaraa, vispar nekas nav pret to, tagad parastais nba neegjers zinaas ka vo no sita Dingo jauzmanaas jo sezona var beigties. a to zb ka basketbols ir kluvis par geju sportu nr.1

  +2 [+] [-]

, 2016-01-18 13:43, pirms 10 gadiem
F@'king'_LATVANIA rakstīja: Patik Delijs lai tik lauz celus araa, basis nav nekada geju pastaiga, ka te dazi doma, aiziet tikai un uzmet 3pt un tad kopa dushaa papriecaajas,
kuram interese cik vins tirs vai netirs, lai tik ripo celos, un lauz aaraa, vispar nekas nav pret to, tagad parastais nba neegjers zinaas ka vo no sita Dingo jauzmanaas jo sezona var beigties. a to zb ka basketbols ir kluvis par geju sportu nr.1
Izskatās, ka tas geju jautājums tevi reāli satrauc. Turies!

  +1 [+] [-]

, 2016-01-18 13:59, pirms 10 gadiem
Ilgvars Čevers rakstīja: pirmās trīs vietas čaļiem no Okeānijas, diez tendence vai sagadīšanās ?
tendence, tajā galā spēlē nereāli netīri!

  +1 [+] [-]

, 2016-01-18 14:43, pirms 10 gadiem
protams,ka citreiz vinjam ir darbiibas, kuras var traumas izraisiit utt., bet speeleet netiiri ir pavisam,kas cits. Lai arii cik labs nebuutu Veids, vinjs chista ir netiirs speeleetaajs, youtubee pilns ar montaazhaam ir. Bakstiishana, "cheap shoti", speciaali satraumeet speeleetaju nav Dellija stilaa, tas ir vinja cinjaas sunja asiniis domaajams.

Kavalieru Tompsons izteicaas, ka Kairijs treninjos vienbriid esot ljoti niideejis, ka Dellijs paraak lielaa kaulaa pret vinju iet. Es nedomaaju, ka vinjs savu komandasbiedru gribeetu satraumeet, taads nu vnk speeles stils un mentalitaate. Netiirs vinjs chista nav, bet pilniigs p*hujs vinjam ir ja kaads pagadiisies celjaa, kad vinjs taisa liidacinju peec 50/50 bumbas

  -1 [+] [-]

, 2016-01-18 16:14, pirms 10 gadiem
Mixes rakstīja: Nav viņš rupeklis, jo ir nepareizi automātiski jaukt rupjību ar netīru spēli. Netīra spēle ir sīkas kaitinošas darbības - bakstīšana, grūstīšanās, krekla turēšana, kājas likšana zem spēlētāja, kurš ir gaisā utt. Pavēro kādreiz cieši spēlētājus, kas nav ar bumbu, sevišķi garos. Viņi spēlē ļoti rupji viens pret otru, bet tas nav netīri. Delijs turpretī speciāli cenšas izvest vai pat satraumēt savu pretinieku ar darbībām, kas nav vnk fizisks duelis.
Vienā teikumā pateici divas dažādas lietas. Sākumam es tev piekrītu, ka netīra spēle ir visi tie mazie sīkumiņi un būtībā neesot laukumā un, ja viņas nedara pret tevi, tad nav pamanāmas.

Un tieši par Delliju. Nu nevajag no 3-5 epizodēm uzreiz baigos secinājumus izdarīt.

  +1 [+] [-]

, 2016-01-18 16:34, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Vienā teikumā pateici divas dažādas lietas. Sākumam es tev piekrītu, ka netīra spēle ir visi tie mazie sīkumiņi un būtībā neesot laukumā un, ja viņas nedara pret tevi, tad nav pamanāmas.

Un tieši par Delliju. Nu nevajag no 3-5 epizodēm uzreiz baigos secinājumus izdarīt.
Man Delijs ļoti patīk, bet ne uz sekundi nepārsteidz, ka viņu sauc par netīrāko. Tādas runas jau klīda labu laiku.

  -1 [+] [-]

, 2016-01-18 17:33, pirms 10 gadiem
Mixes rakstīja: Man Delijs ļoti patīk, bet ne uz sekundi nepārsteidz, ka viņu sauc par netīrāko. Tādas runas jau klīda labu laiku.
Man arī viņš pēc tā gada PO ļoti patīk. Teiksim nav gluži top20 PG, bet kaplis ļoti labs.

Ja godīgi... runājot par netīrākajiem brīnos, ka Wests nav pieminēts un nav dabūjis nevienu balsi. Indī laikos tiešām netīrs players, ja skatās uz mazajiem sīkumiņiem.

  +1 [+] [-]

, 2016-01-18 18:37, pirms 10 gadiem
Nekādu brīnumu. Joprojām ļoti spilgti atceros, kā šis leglockoja Gibsonu, un kā pilnīgs debīliķis ripoja pa visu laukumu visiem kājās, līdz beidzot izslēdza Korveru.

Vienīgais pārsteigums ir, ka Veids nekur nav pieminēts.

  +1 [+] [-]

, 2016-01-18 18:39, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Man arī viņš pēc tā gada PO ļoti patīk. Teiksim nav gluži top20 PG, bet kaplis ļoti labs.

Ja godīgi... runājot par netīrākajiem brīnos, ka Wests nav pieminēts un nav dabūjis nevienu balsi. Indī laikos tiešām netīrs players, ja skatās uz mazajiem sīkumiņiem.
Top 20 ?? rly ? viņš ir 3. savā komandā savā pozīcijā, aiz Irvinga un Mo. Un ne tikai šajā Cavs komandā, bet vēl daudzās citās viņam būtu nopietni savi komandas biedri jāsavaino (jāieripo kājās), lai 'izcīnītu' vietu rotācijā. Sixeros viņš varētu nākt par maiņu Smitam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-01-18 19:48, pirms 10 gadiem
ventilators rakstīja: Top 20 ?? rly ? viņš ir 3. savā komandā savā pozīcijā, aiz Irvinga un Mo. Un ne tikai šajā Cavs komandā, bet vēl daudzās citās viņam būtu nopietni savi komandas biedri jāsavaino (jāieripo kājās), lai 'izcīnītu' vietu rotācijā. Sixeros viņš varētu nākt par maiņu Smitam.
Bet es tak teicu, ka top20 viņš nav. Bet par rezervistu PG var sākt runāt, ka viņš ir diezgan labs un var viens pats uztaisīt tādu 10-0 run kādā mirklī.