Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Entonijs: "Ikviens NBA spēlētājs sapņo reizi karjerā būt brīvais aģents"

Andrejs Siliņš

Entonijs: "Ikviens NBA spēlētājs sapņo reizi karjerā būt brīvais aģents"
Karmelo Entonijs
Foto: AFP/Scanpix

Nacionālās Basketbola Asociācijas (NBA) kluba Ņujorkas "Knicks" uzbrucējs Karmelo Entonijs atzinis, ka gaida to brīdi, kad kļūs par brīvo aģentu, jo tas esot stāvoklis, kādā vismaz reizi karjerā vēloties nonākt jebkurš spēlētājs.

Entonijam, kurš karjeru sāka ar Denveras "Nuggets", bet kopš 2011. gada februāra pārstāv Ņujorkas "Knicks", ir spēkā līgums ar klubu vēl uz nākamo sezonu par teju 21,5 miljoniem dolāru. Vasarā Karmelo, tāpat kā Maiami "Heat" lielais trijnieks ar Lebronu Džeimsu priekšgalā, būs izvēles iespēja - pagarināt sadarbību ar "Knicks" (23,53 miljoni) vai pārtrakt to un kļūt par brīvo aģentu.

Entonija izteikumi liek domāt, ka basketbolists varētu izvēlēties pirmo iespēju: "Gribu būt brīvais aģents. Domāju, ikviens NBA spēlētājs sapņo būt brīvais aģents vismaz reizi karjeras laikā. Tas ir kā novērtēšanas laiks. It kā tu būtu viens pats zālē, un visi treneri, klubu ģenerālmenedžeri un īpašnieki nāktu skatīties uz to, ko esi spējīgs izdarīt. Jā, es vēlos tādu pieredzi."

Tiesa, kļūšana par brīvo aģentu automātiski nenozīmētu Entonija došanos prom no "Knickerbockers". Basketbolists kā brīvais aģents var noslēgt jaunu ilgtermiņa un ienesīgāku līgumu. "Ņujorkā ierados ar mērķi. Esmu šeit bijis visu dzīvi," saka Entonijs, kurš dzimis Bruklinā, bet vienīgo gadu koledžā pavadīja Ņujorkas štatā esošajā Sirakūzu universitātē. "Gribēju šeit būt un spēlēt ar to spiedienu, kas ir, kad spēlē mājās. Tāpēc viena lieta, ko vēlos pateikt līdzjutējiem - ja neesat to dzirdējuši no manis, tad tā nav taisnība."

Izmantotie resursi:
New York Observer

  +7 [+] [-]

, 2013-10-17 16:45, pirms 11 gadiem
"Ikviens NBA spēlētājs sapņo reizi karjerā grib būt brīvais aģents"
mazliet neloģisks virsraksts..vai arī man tā tikai liekas?

  +3 [+] [-]

, 2013-10-17 16:46, pirms 11 gadiem
Ikviens NBA spēlētājs sapņo reizi karjerā grib būt brīvais aģents
Cik ģeniālam ir jābūt, lai uzrakstītu šādu virsrakstu?

  -1 [+] [-]

, 2013-10-17 16:47, pirms 11 gadiem
vissnezinkas rakstīja: "Ikviens NBA spēlētājs sapņo reizi karjerā grib būt brīvais aģents"
mazliet neloģisks virsraksts..vai arī man tā tikai liekas?
Siliņš ar virsrakstu ir līmenī!

  +1 [+] [-]

, 2013-10-17 16:49, pirms 11 gadiem
"Vasarā Karmelo, tāpat kā Maiami "Heat" lielais trijnieks ar Lebronu Džeimsu priekšgalā, būs izvēles iespēja - pagarināt sadarbību ar "Knicks" (23,53 miljoni) vai pārtrakt to un kļūt par brīvo aģentu."

"Entonija izteikumi liek domāt, ka basketbolists varētu izvēlēties pirmo iespēju: "Gribu būt brīvais aģents. "

Man pēc viņa izteikumiem sanāk otrais variants nevis pirmais!!!!

  -2 [+] [-]

, 2013-10-17 16:53, pirms 11 gadiem
Tik ģeniāls, ka uzreiz nesapratu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2013-10-17 17:08, pirms 11 gadiem
Andriņš noteikti vēlas kļūt par brīvo aģentu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-10-17 17:15, pirms 11 gadiem
Tad sapņo vai grib ?

  -2 [+] [-]

, 2013-10-17 17:17, pirms 11 gadiem
Virsraksts nesaprotams.

     [+] [-]

, 2013-10-17 17:19, pirms 11 gadiem
Varēja noņemt sapņo vai grib,un atstāt vienu no šiem 2 vārdiem.

  +1 [+] [-]

, 2013-10-17 19:14, pirms 11 gadiem
Par brīvo aģentu vēlas kļūt, ja ir tā vērts, ka par tevi cīnās un tu zini, ka jebkurā gadījumā dabūsi max līgumu.

Un kas nu par Melo ēru sanāktu tais Lakers... Nav jau viņš arī vairs nekāds puika. 29 tomēr.

P.s. vēlreiz jāatkārtojās- komanda kurā spēlēs Melo nekad nebūs čempioni. (ja vien blakus vēl nebūs Lebrons )

  +1 [+] [-]

, 2013-10-17 19:38, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Par brīvo aģentu vēlas kļūt, ja ir tā vērts, ka par tevi cīnās un tu zini, ka jebkurā gadījumā dabūsi max līgumu.

Un kas nu par Melo ēru sanāktu tais Lakers... Nav jau viņš arī vairs nekāds puika. 29 tomēr.

P.s. vēlreiz jāatkārtojās- komanda kurā spēlēs Melo nekad nebūs čempioni. (ja vien blakus vēl nebūs Lebrons )
Neliela atkāpe: Komanda, kurā spēlē Kobe Bryant - nekad nespēlēs LeBron James! Izņēmums ir tikai ASV izlase!

Bet vai komanda, kurā spēlē Carmelo Anthony, nekļūs par čempioni? Nezinu gan, bet varbūt, ka tev taisnība. Kādreiz Michael Jordan teica, ka komanda, kurā spēlē Charles Barkley, nekļūs par čempioni - tā arī notika!

  +3 [+] [-]

, 2013-10-17 20:17, pirms 11 gadiem
More Than a Game rakstīja: Neliela atkāpe: Komanda, kurā spēlē Kobe Bryant - nekad nespēlēs LeBron James! Izņēmums ir tikai ASV izlase!

Bet vai komanda, kurā spēlē Carmelo Anthony, nekļūs par čempioni? Nezinu gan, bet varbūt, ka tev taisnība. Kādreiz Michael Jordan teica, ka komanda, kurā spēlē Charles Barkley, nekļūs par čempioni - tā arī notika!
Knicks ar pašreizējo sastāvu pavisam noteikti nekas nespīd.. Entonijs un Smits - divi lielākie individuālisti kādi šobrīd līgā ir, abi spēlē vienā komandā.. ja citi Kobi vai MJ sauc par individuālistiem, tad lai paskatās uz Entoniju.. čalis viens pats var izmest čutne 1/2 komandas metienu, piespēļu došana vispār neēksistē, 2 asisti spēlē jau ir 'wow'..
Entonija vienīgā cerība uz titulu, manuprāt, būtu spēlēt kopā ar kādu labu pass-first saspēles vadītāju, kas viņam izkārtotu labākus, kvalitatīvākus metienus, un saspēlē iesaistītu arī pārējos komandas biedrus.. bet tā izvēle līgā starp tādiem ir ļoti maza, un ne Knicks tādas naudas vai resursu kādu piesaistīt, ne tām citām komandām, lai dabūtu Entoniju... tāpēc, visticamāk, ka nekas nespīd.

  +1 [+] [-]

, 2013-10-18 09:01, pirms 11 gadiem
ventilators rakstīja: Knicks ar pašreizējo sastāvu pavisam noteikti nekas nespīd.. Entonijs un Smits - divi lielākie individuālisti kādi šobrīd līgā ir, abi spēlē vienā komandā.. ja citi Kobi vai MJ sauc par individuālistiem, tad lai paskatās uz Entoniju.. čalis viens pats var izmest čutne 1/2 komandas metienu, piespēļu došana vispār neēksistē, 2 asisti spēlē jau ir 'wow'..
Entonija vienīgā cerība uz titulu, manuprāt, būtu spēlēt kopā ar kādu labu pass-first saspēles vadītāju, kas viņam izkārtotu labākus, kvalitatīvākus metienus, un saspēlē iesaistītu arī pārējos komandas biedrus.. bet tā izvēle līgā starp tādiem ir ļoti maza, un ne Knicks tādas naudas vai resursu kādu piesaistīt, ne tām citām komandām, lai dabūtu Entoniju... tāpēc, visticamāk, ka nekas nespīd.
Izkārtotu labākus metienus? Ķipa saspēles vadītājs vadītos pa bumbu un uzbrukuma beigās atmestu Entonijam uz brīvu metienu?

Tas nekad nenotiks, jo tā būtu Entonija talanta izniekošana. Viņš ir ļoti labs ISO situācijās, jo 3. numuri netiek galā ar viņa augumu un spēku, bet 4. ar spēli perimetrā. Tādēļ, jebkura komanda, kurā viņš jebkad spēlēs, izmantos viņu tieši tādās situācijās - centīsies pārvilkt pretinieku aizsardzību uz otru laukuma pusi, lai atstātu Entoniju pret viņa sedzēju viens pret viens, kur viņam ir milzīgas priekšrocības pret faktiski visiem sedzējiem.

Un tieši tādi spēlētāji ir tik vērtīgi play off, kur tiek spēlēts ar lēnāku tempu, kur pretinieku komandām ir spēcīgi centri, kas apgrūtina pick'n'roll izspēles utt. Tādās situācijās komandai, kurā spēlē tādi veči kā Kobe, Durants, Entonijs, Pīrss, Novickis un pāris citi, būs priekšrocības pār pretinieku.

Tāpēc teikt, ka viņš neko neuzvarēs? Absurds! Varētu piekrist viedoklim, ka viņš nav tāda līmeņa zvaigzne kā Kobe, Durants, Lebrons, kuri ir tik izcili, ka neizbēgami ap sevi izveidos spēcīgu komandu, kas agri vai vēlu izcīnīs titulu, bet, ja Entonijs nokļūs spējīgā komandā, tad respekts tiks iedzīts visiem, arī Heat.

  +1 [+] [-]

, 2013-10-18 11:13, pirms 11 gadiem
quick rakstīja: Izkārtotu labākus metienus? Ķipa saspēles vadītājs vadītos pa bumbu un uzbrukuma beigās atmestu Entonijam uz brīvu metienu?

Tas nekad nenotiks, jo tā būtu Entonija talanta izniekošana. Viņš ir ļoti labs ISO situācijās, jo 3. numuri netiek galā ar viņa augumu un spēku, bet 4. ar spēli perimetrā. Tādēļ, jebkura komanda, kurā viņš jebkad spēlēs, izmantos viņu tieši tādās situācijās - centīsies pārvilkt pretinieku aizsardzību uz otru laukuma pusi, lai atstātu Entoniju pret viņa sedzēju viens pret viens, kur viņam ir milzīgas priekšrocības pret faktiski visiem sedzējiem.

Un tieši tādi spēlētāji ir tik vērtīgi play off, kur tiek spēlēts ar lēnāku tempu, kur pretinieku komandām ir spēcīgi centri, kas apgrūtina pick'n'roll izspēles utt. Tādās situācijās komandai, kurā spēlē tādi veči kā Kobe, Durants, Entonijs, Pīrss, Novickis un pāris citi, būs priekšrocības pār pretinieku.

Tāpēc teikt, ka viņš neko neuzvarēs? Absurds! Varētu piekrist viedoklim, ka viņš nav tāda līmeņa zvaigzne kā Kobe, Durants, Lebrons, kuri ir tik izcili, ka neizbēgami ap sevi izveidos spēcīgu komandu, kas agri vai vēlu izcīnīs titulu, bet, ja Entonijs nokļūs spējīgā komandā, tad respekts tiks iedzīts visiem, arī Heat.
Var piekrist shajos play off vinsh speleeja ar traumu varbuut taapeec netika liidz finaalam.

  +2 [+] [-]

, 2013-10-18 11:25, pirms 11 gadiem
quick rakstīja: Izkārtotu labākus metienus? Ķipa saspēles vadītājs vadītos pa bumbu un uzbrukuma beigās atmestu Entonijam uz brīvu metienu?

Tas nekad nenotiks, jo tā būtu Entonija talanta izniekošana. Viņš ir ļoti labs ISO situācijās, jo 3. numuri netiek galā ar viņa augumu un spēku, bet 4. ar spēli perimetrā. Tādēļ, jebkura komanda, kurā viņš jebkad spēlēs, izmantos viņu tieši tādās situācijās - centīsies pārvilkt pretinieku aizsardzību uz otru laukuma pusi, lai atstātu Entoniju pret viņa sedzēju viens pret viens, kur viņam ir milzīgas priekšrocības pret faktiski visiem sedzējiem.

Un tieši tādi spēlētāji ir tik vērtīgi play off, kur tiek spēlēts ar lēnāku tempu, kur pretinieku komandām ir spēcīgi centri, kas apgrūtina pick'n'roll izspēles utt. Tādās situācijās komandai, kurā spēlē tādi veči kā Kobe, Durants, Entonijs, Pīrss, Novickis un pāris citi, būs priekšrocības pār pretinieku.

Tāpēc teikt, ka viņš neko neuzvarēs? Absurds! Varētu piekrist viedoklim, ka viņš nav tāda līmeņa zvaigzne kā Kobe, Durants, Lebrons, kuri ir tik izcili, ka neizbēgami ap sevi izveidos spēcīgu komandu, kas agri vai vēlu izcīnīs titulu, bet, ja Entonijs nokļūs spējīgā komandā, tad respekts tiks iedzīts visiem, arī Heat.
tu ķipa domā, ka visam Knicks uzbrukumam būtu jāsastāv no Smita un Entonija mudīšanās un mešanas ? Ir jau viņš labs 1vs1, un to var izmantot spēles beigās, bet ne jau visu spēli.

ps: viņš nav tāda līmeņa spēlētājs, lai dabūtu max līgumu.. aizsardzība viņam viduvēja, lai neteiktu vairāk.

  +2 [+] [-]

, 2013-10-18 11:28, pirms 11 gadiem
chubaki rakstīja: Var piekrist shajos play off vinsh speleeja ar traumu varbuut taapeec netika liidz finaalam.
Līdz finālam viņš nevarētu tikt, jo arī pie 100% veselības viņam būtu tāpat jāiet cauri Heat un Pacers, kuri vnk ir labākas komandas. Šogad arī diez vai kaut kas izdosies, jo Pacers un Heat ir vēl spēcīgāki un Bulls ir atguvusi Rouzu. Būs jau interesanti paskatīties kā Knicks izskatīsies ar Barnjānī, bet man šķiet, ka izmaiņas nebūs uz labo pusi

  +1 [+] [-]

, 2013-10-18 11:33, pirms 11 gadiem
ventilators rakstīja: tu ķipa domā, ka visam Knicks uzbrukumam būtu jāsastāv no Smita un Entonija mudīšanās un mešanas ? Ir jau viņš labs 1vs1, un to var izmantot spēles beigās, bet ne jau visu spēli.

ps: viņš nav tāda līmeņa spēlētājs, lai dabūtu max līgumu.. aizsardzība viņam viduvēja, lai neteiktu vairāk.
Tu laikam smejies? Nav nekādu šaubu, ka Entonijs saņems max līgumu, tas ir kā bankā.

Un aizsardzība viņam ir līmenī. Starpcitu, runājot par aizsardzību - Zini kurš Knicks sedz Lebronu savstarpējās spēlēs? Melo. Un kurš no Heat sedz Melo? Šons Batjē

Lebrons vai nu netiek galā ar Melo, kas nav nekāds šoks, vai negods, jo daudzi spēlētāji, pašu Kobi ieskaitot, ir publiski izteikušies, ka Melo auguma un spēju perimetra spēlē savienojums viņu padara par vienu no grūtāk sedzamajiem spēlētājiem līgā, bet tomēr, tas norāda arī uz to, ka Melo nebaidās no izaicinājuma segt pretinieku līderus (iepriekš ir sedzis arī Kobi, Durantu, faktiski visus kas nākuši pretī), bet Džeims ir mazliet kūtrs šajā ziņā.

  +1 [+] [-]

, 2013-10-18 11:35, pirms 11 gadiem
ventilators rakstīja: tu ķipa domā, ka visam Knicks uzbrukumam būtu jāsastāv no Smita un Entonija mudīšanās un mešanas ? Ir jau viņš labs 1vs1, un to var izmantot spēles beigās, bet ne jau visu spēli.

ps: viņš nav tāda līmeņa spēlētājs, lai dabūtu max līgumu.. aizsardzība viņam viduvēja, lai neteiktu vairāk.
Nē, viss Knicks uzbrukums no tā nesastāv, tas būtu stulbi. Tas no kā sastāv Knikcs uzbrukums, protams ir no brīvā spēlētāja meklēšanas. BET!!! Spēlējot pret labām aizsardzībām, šādus brīvos metienus ir grūti dabūt, vai arī, lai tos dabūtu, kādam ir jāpiesaista divi aizsargi uz sevi (atkal Melo). Ja arī tas neizdodās, tad Vūdsonam vienmēr ir variants, kā izkārtot ātru ISO vai post-up izspēli caur Melo uzbrukuma beigās.

  +1 [+] [-]

, 2013-10-18 11:39, pirms 11 gadiem
quick rakstīja: Izkārtotu labākus metienus? Ķipa saspēles vadītājs vadītos pa bumbu un uzbrukuma beigās atmestu Entonijam uz brīvu metienu?

Tas nekad nenotiks, jo tā būtu Entonija talanta izniekošana. Viņš ir ļoti labs ISO situācijās, jo 3. numuri netiek galā ar viņa augumu un spēku, bet 4. ar spēli perimetrā. Tādēļ, jebkura komanda, kurā viņš jebkad spēlēs, izmantos viņu tieši tādās situācijās - centīsies pārvilkt pretinieku aizsardzību uz otru laukuma pusi, lai atstātu Entoniju pret viņa sedzēju viens pret viens, kur viņam ir milzīgas priekšrocības pret faktiski visiem sedzējiem.

Un tieši tādi spēlētāji ir tik vērtīgi play off, kur tiek spēlēts ar lēnāku tempu, kur pretinieku komandām ir spēcīgi centri, kas apgrūtina pick'n'roll izspēles utt. Tādās situācijās komandai, kurā spēlē tādi veči kā Kobe, Durants, Entonijs, Pīrss, Novickis un pāris citi, būs priekšrocības pār pretinieku.

Tāpēc teikt, ka viņš neko neuzvarēs? Absurds! Varētu piekrist viedoklim, ka viņš nav tāda līmeņa zvaigzne kā Kobe, Durants, Lebrons, kuri ir tik izcili, ka neizbēgami ap sevi izveidos spēcīgu komandu, kas agri vai vēlu izcīnīs titulu, bet, ja Entonijs nokļūs spējīgā komandā, tad respekts tiks iedzīts visiem, arī Heat.
piekrītu! Entonijs ir ļoti spēcīgs 1:1 situācijās un faktiski ir pārāks jebkurā divcīņā - gan pēc spēka, gan pēc ātruma. kas vēl svarīgi - vi''nam ir ļoti plašs uzbrukuma arsenāls, kas padara viņu gandrīz nenosedzamu(1:1). tieši šī iemesla dēļ arī viņu nav jēgas pataisīt par ķer un met tipa šūteri. tad jau viņam attiecīgi būtu jāmaksā Novāka, Bonera vai Redika līmeņa alga.

par Entoniju kā čempionu. jā, piekrītu, ka viņš nav tāda tipa/līmeņa spēlētājs kā savā laikā MJ, Maģiskais, Bērds, bet mūsdienās Kobe, Lebrons, daļēji arī Durants, kurš ir ne tikai fenomenāls spēlētājs, bet arī spēcīgs garīgais līderis, kurš var vienatnē izvilkt komandu. ja Entonijam pieliktu klāt(vai pašu Entoniju pieliktu klāt) jebkuram no manis nosauktajiem - kāpēc ne? kāpēc Entonijs nevarētu izcīnīt titulu? neredzu tam iemeslu!
kas attiecas uz šī gada Knicks - nestrebsim karstu! man jau šķiet, ka nebūs slikti - klāt nācis Pasaules Miers, Makarons. pilnvērtīgu sezonu varēs aizvadīt Amare, Šamperts, Mārtins. gaumes jautājums, taču man ļoti simpatizē šī komanda(pēc ilgiem laikiem).

  -1 [+] [-]

, 2013-10-18 12:27, pirms 11 gadiem
Emilio rakstīja: piekrītu! Entonijs ir ļoti spēcīgs 1:1 situācijās un faktiski ir pārāks jebkurā divcīņā - gan pēc spēka, gan pēc ātruma. kas vēl svarīgi - vi''nam ir ļoti plašs uzbrukuma arsenāls, kas padara viņu gandrīz nenosedzamu(1:1). tieši šī iemesla dēļ arī viņu nav jēgas pataisīt par ķer un met tipa šūteri. tad jau viņam attiecīgi būtu jāmaksā Novāka, Bonera vai Redika līmeņa alga.

par Entoniju kā čempionu. jā, piekrītu, ka viņš nav tāda tipa/līmeņa spēlētājs kā savā laikā MJ, Maģiskais, Bērds, bet mūsdienās Kobe, Lebrons, daļēji arī Durants, kurš ir ne tikai fenomenāls spēlētājs, bet arī spēcīgs garīgais līderis, kurš var vienatnē izvilkt komandu. ja Entonijam pieliktu klāt(vai pašu Entoniju pieliktu klāt) jebkuram no manis nosauktajiem - kāpēc ne? kāpēc Entonijs nevarētu izcīnīt titulu? neredzu tam iemeslu!
kas attiecas uz šī gada Knicks - nestrebsim karstu! man jau šķiet, ka nebūs slikti - klāt nācis Pasaules Miers, Makarons. pilnvērtīgu sezonu varēs aizvadīt Amare, Šamperts, Mārtins. gaumes jautājums, taču man ļoti simpatizē šī komanda(pēc ilgiem laikiem).
Tu laikam neatceries kā Amare nokļūva Knicks? Viņa veselības problēmas bija prognozējamas vēl spēlējot Suns un tās bija tik dziļas, ka viņa prasītais līgumus nevarētu tikt apdrošināts. Knicks uzņēmās lielu risku viņam dodot tik daudz naudas un tagad viņi par to maksās. Es neticu, ka Stadmaieram ir atlikusi pat viena sezona, kas būtu kaut vai tuvu All Star sniegumam. Pie kam, viņš nekad nav bijis labs aizsardzībā

Un makarons... nu, ar ko, lai sāk? Es nu nekādi neredzu pamatu jebkādam optimistam. Mēs par to pašu džeku vispār runājam? Vai tar Barnjāni nebija tas garais 3. numurs, kurš ir iespējams sliktākais aizsargs visā līgā, kurš agrāk mācēja labi mest trīņus, bet nu jau 2 gadus nav bijis spējīgs pat uz to un jā, viņa līgums ir tik liels, ka Toronto no viņa nevarēja tikt vaļā 2 gadus. Un Knicks fani par to ir sajūsmā? Es saprotu, ka 3pt metējs centra pozīcijā spēlējot ar mazo sastāvu "varētu darboties", jo atbrīvotos vieta zem groza, bet vai Mago būs tik daudz labāks par to pašu Rašīdu no pagāšējā gada? Viņš pildīja tieši tādu pašu lomu + varēja spēlēt defā un nu prom ir arī Kambijs...

  +1 [+] [-]

, 2013-10-18 12:52, pirms 11 gadiem
quick rakstīja: Tu laikam neatceries kā Amare nokļūva Knicks? Viņa veselības problēmas bija prognozējamas vēl spēlējot Suns un tās bija tik dziļas, ka viņa prasītais līgumus nevarētu tikt apdrošināts. Knicks uzņēmās lielu risku viņam dodot tik daudz naudas un tagad viņi par to maksās. Es neticu, ka Stadmaieram ir atlikusi pat viena sezona, kas būtu kaut vai tuvu All Star sniegumam. Pie kam, viņš nekad nav bijis labs aizsardzībā

Un makarons... nu, ar ko, lai sāk? Es nu nekādi neredzu pamatu jebkādam optimistam. Mēs par to pašu džeku vispār runājam? Vai tar Barnjāni nebija tas garais 3. numurs, kurš ir iespējams sliktākais aizsargs visā līgā, kurš agrāk mācēja labi mest trīņus, bet nu jau 2 gadus nav bijis spējīgs pat uz to un jā, viņa līgums ir tik liels, ka Toronto no viņa nevarēja tikt vaļā 2 gadus. Un Knicks fani par to ir sajūsmā? Es saprotu, ka 3pt metējs centra pozīcijā spēlējot ar mazo sastāvu "varētu darboties", jo atbrīvotos vieta zem groza, bet vai Mago būs tik daudz labāks par to pašu Rašīdu no pagāšējā gada? Viņš pildīja tieši tādu pašu lomu + varēja spēlēt defā un nu prom ir arī Kambijs...
atceros, atceros! taču ne par to ir stāsts. protams, Amare vairs nekad nebūs Allstars līmeņa centrs - tas ir fakts. taču viņš var būt ļoti labs backup centrs/uzbrucējs, kurš savās 25 minūtēs var labi nospēlēt. nu, piemēram, līdzīgi kā Eltons Brends. aizsardzība? uzskatū, ka pēdējās 2-3 sezonās viņš šajā spēles elementā ir progresējis. ok, ne progresējis, bet vismaz kļuvis centīgāks, kas jau ir labi.

Mago... sāksim ar to, ka Knicks komandā viņam būs citi pienākumi, cita loma, citi komandas biedri, citi apstākļi utt. būsim atklāti - Toronto viņš bija aizkavējies nedaudz par ilgu - līdzīgi kā Biedriņš GSW. aizsēdējies un noguris no tās rutīnas un bezcerības par komandas sniegumu. pie tam, kas ir būtiski - Knicks rindās viņam nevajadzēs pašam apspēlēt pretiniekus un mest sarežģītus metienus. Knicks rindās viņš noteikti vairāk tiks izmantots kā spot up, kas nozīmē - procents noteikti uzlabosies. defs, cīņa zem groziem? komandā vēl arvien būs Čendlers, tāpat būs Kenjons, Amare - spēlētāji, kuri gana labi vāc rebus.

kas attiecas uz šo abu spēlētāju lielajiem līgumiem - nekas nav mūžīgs - arī Amares un Mago līgumi ne.

  +1 [+] [-]

, 2013-10-18 12:59, pirms 11 gadiem
Emilio rakstīja: atceros, atceros! taču ne par to ir stāsts. protams, Amare vairs nekad nebūs Allstars līmeņa centrs - tas ir fakts. taču viņš var būt ļoti labs backup centrs/uzbrucējs, kurš savās 25 minūtēs var labi nospēlēt. nu, piemēram, līdzīgi kā Eltons Brends. aizsardzība? uzskatū, ka pēdējās 2-3 sezonās viņš šajā spēles elementā ir progresējis. ok, ne progresējis, bet vismaz kļuvis centīgāks, kas jau ir labi.

Mago... sāksim ar to, ka Knicks komandā viņam būs citi pienākumi, cita loma, citi komandas biedri, citi apstākļi utt. būsim atklāti - Toronto viņš bija aizkavējies nedaudz par ilgu - līdzīgi kā Biedriņš GSW. aizsēdējies un noguris no tās rutīnas un bezcerības par komandas sniegumu. pie tam, kas ir būtiski - Knicks rindās viņam nevajadzēs pašam apspēlēt pretiniekus un mest sarežģītus metienus. Knicks rindās viņš noteikti vairāk tiks izmantots kā spot up, kas nozīmē - procents noteikti uzlabosies. defs, cīņa zem groziem? komandā vēl arvien būs Čendlers, tāpat būs Kenjons, Amare - spēlētāji, kuri gana labi vāc rebus.

kas attiecas uz šo abu spēlētāju lielajiem līgumiem - nekas nav mūžīgs - arī Amares un Mago līgumi ne.
Un kā Tu iedomājies vienlaicīgi laukumā Čandleru, Melo un Barnjānī? Labi, nāks no beņķa, bet tas ierobežo minūtes un iespējamo pienesumu rezultātā kopumā. Un Barnjānī tiks daudz iespēlēts arī kā 3. numurs, nekas cits vnk neatliks, tādās situācijās mēs redzēsim ļoti daudz vieglus metienus no perimetra, kad lēnais makarons nepaspēs atpakaļ.

Jā, tik tiešām, nekas nav mūžīgs un noteikti Melo līgums nav mūžīgs, tāpat kā ne viņa jaunība. Vai Knicks var atļauties vēl vienu vilšanās pilnu sezonu? Manis pēc. Varēsim redzēt kā Melo izdosies sadzīvot ar Kobi