Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Deivisam 40+21, Durents gūst vismaz 25 punktus 31. spēlē pēc kārtas

Rolands Eliņš

Deivisam 40+21, Durents gūst vismaz 25 punktus 31. spēlē pēc kārtas
Entonijs Deiviss un Džefs Grīns - kopā viņi šonakt guva 79 punktus
Foto:AP/Scanpix

Nacionālajā basketbola asociācijā ar lielisku sniegumu izcēlies Entonijs Deiviss, kurš palīdzējis „Pelicans” ar 121:120 pieveikt Bostonas „Celtics”. Dalasas „Mavericks” tikmēr pārliecinoši pieveikusi „Thunder”, taču nav spējusi apturēt Kevinu Durentu no 30 punktu gūšanas.

Ņūorleānas „Pelicans” spēlētājs Entonijs Deiviss, kurš ASV izlases sastāvā kļuva par olimpisko čempionu 2012. gadā, šonakt izcēlies ar iespaidīgu double-double, proti, guvis 40 punktus un savācis 21 atlēkušo bumbu pret Bostonas „Celtics”. Tāpat viņa kontā arī trīs bloķēti metieni, kas palīdzēja „Pelicans” uzvarēt ar 121:120.

Šī uzvara gan tika gūta vien papildlaikā, jo savu zvaigžņu netrūka arī „Celtics” rindās – 14 rezultatīvas piespēles Reižonam Rondo, bet 39 punktus guva Džefs Grīns. Pamatlaika izskaņā neizšķirtu izrāva Krisa Hamfrīza metiens līdz ar beigu sirēnu.

Tikmēr Reja Alena četri tālmetieni nodrošinājuši Maiami „Heat” uzvar pār Hjūstonas „Rockets”. Pateicoties Džeimsa Hārdena (30 punkti) un Dvaita Hovarda (21+14 atlēkušās bumbas) pūlēm, „Rockets” atradās ceļā uz uzvaru, taču pēdējās piecās minūtēs guva vien divus punktus.

Šo neveiksmju sēriju aizsāka Hovarda tehniskā piezīme, kuru viņš saņēma par spēles vilcināšanu, tiesa, Hovards bija pametis bumbu tiesneša virzienā, tādējādi tieši paātrinot spēles atsākšanos. Lai nu kā, pēc tam „Heat” ar Alenu priekšgalā veica izrāvienu 15:2 un uzvarēja 113:104. Pa 24 punktiem uzvarētāju sastāvā guva arī Lebrons Džeimss un Dveins Veids.

Andris Biedriņš jau atkal palika ārpus Jūtas „Jazz” pieteikuma spēlei, taču bez viņa „Jazz” nespēja neko daudz likt pretī „Spurs”, kura ar 122:104 guva savu desmito uzvaru pēc kārtas. Vēl garāka uzvaru sērija (11 panākumi pēc kārtas) ir „Clippers”, kura bez liekām problēmām pieveica „Cavaliers”, turklāt tālu no triple-double nebija Bleiks Grifins – viņam 21 punkts, 11 atlēkušās un astoņas rezultatīvas piespēles.

Kevins Durents guvis vismaz 25 punktus jau 31 spēlē pēc kārtas, atpaliekot vien no Maikla Džordana snieguma 1986./87. gada sezonā, kad Džordans to izdarīja 40 spēlēs pēc kārtas. Durents šonakt sameta 30 pret „Mavericks”, taču tas neglāba no pārliecinoša zaudējuma 86:109 mačā, kuru izlaida Rasels Vestbruks. Interesanti, ka Dalasa Durenta komandai pirms šodienas bija zaudējusi pēdējās 11 spēlēs. Zaudējums arī Portlendai, kuras grozā 37 punktus sameta „Warriors” saspēles vadītājs Stefans Karijs, bet pēdējās sekundēs izšķirošo tālmetienu realizēja Klejs Tompsons.

NBA spēļu rezultāti

KomandasRezultātsRezultatīvākie
Bucks-Bobcats92:101Naits 21 Volkers 21
Raptors-Suns113:121Laurijs 28 Grīns 28
Heat-Rockets113:104Alens 25 Hārdens 30
Pelicans-Celtics121:120Deiviss 40 Grīns 39
Timberwolves-Kings104:102Martins 31 Tomass 27
Thunder-Mavericks86:109Durents 30 Merions 19
Spurs-Jazz122:104Džinobili 21 Feivorss 28
Trail Blazers-Warriors112:113Lilards 26 Karijs 37
Clippers-Cavaliers102:80Grifins 21 Dengs 23

Dienas izcilnieki

SpēlētājsKomandaKategorija
Entonijs Deiviss”Pelicans”40punkti
Entonijs Deiviss”Pelicans”21atl.bumbas
Kriss Pols”Clippers”15rez. piespēles
Demārs Derouzans”Raptors”4pārtv. bumbas
Žoržui Diengs”Timberwolves”5bloki
Stefans Karijs”Warriors”6tālmetieni

Izmantotie resursi:
NBA.com
ESPN: The Worldwide Leader In Sports

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-03-17 09:20, pirms 11 gadiem
Dobleens rakstīja: 40+21 wouwwwwwww. :O mežonis!!! Thunder dīvains zaudējums. Un pie Heat spēles aizmigu pie -6, beigās tomēr skaista uzvara - HEAT čempioni!
Tā jau ir, ja nākamā rītā uz skolu jātaisās. Laba spēle bija.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-03-17 09:42, pirms 11 gadiem
Bleiks monstrs "„Clippers”, kura bez liekām problēmām pieveica „Cavaliers”, turklāt tālu no triple-double nebija Bleiks Grifins – viņam 211 punkts"

  +1 [+] [-]

, 2014-03-17 09:48, pirms 11 gadiem
Dobleens rakstīja: Regulārajā? ok, jā - kgan man pat 4 nesanāk. Pacers nē, Rockets nē, Spurs varbūt. Kas vēl no grandiem paliek? HEAT čempioni.
Pacers un Clippers ar saviem pastiprinājumiem garajā galā ir spēcīgāki par Heat, pirms tam jau garais gals bija daudz labāks abām komandām. Spyurs noteikti nav pretinieki, sezonas spēlēs bija redzams. Thunder varbūt, tikai varbūt, ja būs veseli tad ir labas izredzes. Ja Houstuna vairāk izmantotu Howardu punktu gūšanā pret Heat tad būtu labas izredzes, bet nu. Teikšu arī ka Toronto varētu pakutināt nervus, ja satiktos Playoofā, bet uzvarēt nē.
Heat var iegūt atkal gredzenus, bet sākumā viņiem vajadzēs tikt galā ar Pacers konferences finālā, šaubos vai tiks galā.

  +1 [+] [-]

, 2014-03-17 10:15, pirms 11 gadiem
Dobleens rakstīja: Regulārajā? ok, jā - kgan man pat 4 nesanāk. Pacers nē, Rockets nē, Spurs varbūt. Kas vēl no grandiem paliek? HEAT čempioni.
IND nē? Ha ha.

     [+] [-]

, 2014-03-17 10:16, pirms 11 gadiem
lacis33110 rakstīja: Pacers un Clippers ar saviem pastiprinājumiem garajā galā ir spēcīgāki par Heat, pirms tam jau garais gals bija daudz labāks abām komandām. Spyurs noteikti nav pretinieki, sezonas spēlēs bija redzams. Thunder varbūt, tikai varbūt, ja būs veseli tad ir labas izredzes. Ja Houstuna vairāk izmantotu Howardu punktu gūšanā pret Heat tad būtu labas izredzes, bet nu. Teikšu arī ka Toronto varētu pakutināt nervus, ja satiktos Playoofā, bet uzvarēt nē.
Heat var iegūt atkal gredzenus, bet sākumā viņiem vajadzēs tikt galā ar Pacers konferences finālā, šaubos vai tiks galā.
Nu nu... nenoraksti gluži Spuras. PO parādīs tai pašai OKC un LAC, kur vēži ziemo...

  +1 [+] [-]

, 2014-03-17 10:18, pirms 11 gadiem
lacis33110 rakstīja: Pacers un Clippers ar saviem pastiprinājumiem garajā galā ir spēcīgāki par Heat, pirms tam jau garais gals bija daudz labāks abām komandām. Spyurs noteikti nav pretinieki, sezonas spēlēs bija redzams. Thunder varbūt, tikai varbūt, ja būs veseli tad ir labas izredzes. Ja Houstuna vairāk izmantotu Howardu punktu gūšanā pret Heat tad būtu labas izredzes, bet nu. Teikšu arī ka Toronto varētu pakutināt nervus, ja satiktos Playoofā, bet uzvarēt nē.
Heat var iegūt atkal gredzenus, bet sākumā viņiem vajadzēs tikt galā ar Pacers konferences finālā, šaubos vai tiks galā.
Spurs ir izteikta PO komanda ja tu to nezinaji...
Kas tev vispar liek domat,ka HEAT speles finala?
Konferences impotence?PO tomer ir savadaks basis neka regularaja..
Ceru,ka Bruklina nokritis uz 8 vietu,un speles pret HEAT 1 raundu.

     [+] [-]

, 2014-03-17 10:19, pirms 11 gadiem
Dobleens rakstīja: 40+21 wouwwwwwww. :O mežonis!!! Thunder dīvains zaudējums. Un pie Heat spēles aizmigu pie -6, beigās tomēr skaista uzvara - HEAT čempioni!
Kas tur skaists, tiesneši izčakarēja spēli... Kādas piecas, sešas svilpes tā arī nesapratu spēles beigu daļā.
Bet nu Veids malacis, lai beigas nospēlēja.

  +1 [+] [-]

, 2014-03-17 10:21, pirms 11 gadiem
lacis33110 rakstīja: Pacers un Clippers ar saviem pastiprinājumiem garajā galā ir spēcīgāki par Heat, pirms tam jau garais gals bija daudz labāks abām komandām. Spyurs noteikti nav pretinieki, sezonas spēlēs bija redzams. Thunder varbūt, tikai varbūt, ja būs veseli tad ir labas izredzes. Ja Houstuna vairāk izmantotu Howardu punktu gūšanā pret Heat tad būtu labas izredzes, bet nu. Teikšu arī ka Toronto varētu pakutināt nervus, ja satiktos Playoofā , bet uzvarēt nē.
Heat var iegūt atkal gredzenus, bet sākumā viņiem vajadzēs tikt galā ar Pacers konferences finālā, šaubos vai tiks galā.

Par Spurs pēc regulārās sezonas spēlēm nevajag spriest, izšķirošajās spēlēs viņiem vajadzētu būt gataviem. Manuprāt, Heat un Raptors tikšanās otrajā kārta būtu labākais variants priekš Heat, kādu spēli iespējams Raptors arī varētu paņemt, bet kopumā Heat tur nevajadzētu būt problēmām.

  -1 [+] [-]

, 2014-03-17 10:25, pirms 11 gadiem
Bostonietis rakstīja: Spurs ir izteikta PO komanda ja tu to nezinaji...
Kas tev vispar liek domat,ka HEAT speles finala?
Konferences impotence?PO tomer ir savadaks basis neka regularaja..
Ceru,ka Bruklina nokritis uz 8 vietu,un speles pret HEAT 1 raundu.

Ja Bruklina būs 8.vietā, tad viņi spēlēs pret Pacers, šobrīd esošais vietu sadalījums turnīra tabulā tieši priekš Heat ir labāks, jo otrajā kārtā Pacers nāktu pretī Bulls vai Wizards.

  +1 [+] [-]

, 2014-03-17 10:33, pirms 11 gadiem
lacis33110 rakstīja: Pacers un Clippers ar saviem pastiprinājumiem garajā galā ir spēcīgāki par Heat, pirms tam jau garais gals bija daudz labāks abām komandām. Spyurs noteikti nav pretinieki, sezonas spēlēs bija redzams. Thunder varbūt, tikai varbūt, ja būs veseli tad ir labas izredzes. Ja Houstuna vairāk izmantotu Howardu punktu gūšanā pret Heat tad būtu labas izredzes, bet nu. Teikšu arī ka Toronto varētu pakutināt nervus, ja satiktos Playoofā, bet uzvarēt nē.
Heat var iegūt atkal gredzenus, bet sākumā viņiem vajadzēs tikt galā ar Pacers konferences finālā, šaubos vai tiks galā.
Kam Spurs nav pretinieki?
Viņu sastāvs ir kļusvis tikai labāks, pieerdzējušāks un soliņš garāks.
Izteikta play-off komanda kura ir uzvarējusi pēdējās desmit spēles un tu saki, ka viņi nav pretinieki?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-03-17 10:37, pirms 11 gadiem
lacis33110 rakstīja: Pacers un Clippers ar saviem pastiprinājumiem garajā galā ir spēcīgāki par Heat, pirms tam jau garais gals bija daudz labāks abām komandām. Spyurs noteikti nav pretinieki, sezonas spēlēs bija redzams. Thunder varbūt, tikai varbūt, ja būs veseli tad ir labas izredzes. Ja Houstuna vairāk izmantotu Howardu punktu gūšanā pret Heat tad būtu labas izredzes, bet nu. Teikšu arī ka Toronto varētu pakutināt nervus, ja satiktos Playoofā, bet uzvarēt nē.
Heat var iegūt atkal gredzenus, bet sākumā viņiem vajadzēs tikt galā ar Pacers konferences finālā, šaubos vai tiks galā.
Toronto pakutināt Heat nervus? Tu laikam āksties.
Clippers jau 2 sezonas neko neparāda izslēgšanas spēlēs. Komanda ir labāka, tam es piekrītu, bet viņiem ir izteikti regulārās sezonas komanda, nevis PO.
Spurs ir pirmajā vietā līgā un ir būvēta kā izslēgšanas spēļu komanda. Spurs ir favorīti uz finālu. Houstona? Nu izbeidz!

Rietumos ir divas komandas, kas cīnīsies par iekļūšanu konferences finālā, un tās ir OKC (ja būs veseli) un Spurs.

Austumos Pacers pēdējā laikā neko dižu nerāda un tāpat kā Miami buksē.

  +2 [+] [-]

, 2014-03-17 10:45, pirms 11 gadiem
Nu tad beidzot Heat uzvar!

  +1 [+] [-]

, 2014-03-17 10:47, pirms 11 gadiem
showstopper rakstīja: Toronto pakutināt Heat nervus? Tu laikam āksties.
Clippers jau 2 sezonas neko neparāda izslēgšanas spēlēs. Komanda ir labāka, tam es piekrītu, bet viņiem ir izteikti regulārās sezonas komanda, nevis PO.
Spurs ir pirmajā vietā līgā un ir būvēta kā izslēgšanas spēļu komanda. Spurs ir favorīti uz finālu. Houstona? Nu izbeidz!
Rietumos ir divas komandas, kas cīnīsies par iekļūšanu konferences finālā, un tās ir OKC (ja būs veseli) un Spurs.

Austumos Pacers pēdējā laikā neko dižu nerāda un tāpat kā Miami buksē.
Cik cilvēku tik viedokļu protams. Es jau ceru ka beigsies Heat un Spyurs dominance PO. Raptors spēlē ļoti labu spēli, ticu ka viņi liktu pasvīst PO Heat vai Pacers, laiks rādīs. Bulls pēdējā laikā spēlē perfekti pateicoties Noah.Ja Rockets un Clippers vairāk izmantos savus trumpjus tad var pārsteigt PO. Par Thunder piekrītu, ja būs veseli tad konferences finālā noteikti tiks. Kas vēl, Nets un Wizards šo mēnesi labi spēlē, bet pārsteigt nespēs, jo īpaši Wizards.

  -1 [+] [-]

, 2014-03-17 10:49, pirms 11 gadiem
KD ,ir neapturams.

  +1 [+] [-]

, 2014-03-17 11:15, pirms 11 gadiem
HEAT!!!

  +1 [+] [-]

, 2014-03-17 11:15, pirms 11 gadiem
lacis33110 rakstīja: Cik cilvēku tik viedokļu protams. Es jau ceru ka beigsies Heat un Spyurs dominance PO. Raptors spēlē ļoti labu spēli, ticu ka viņi liktu pasvīst PO Heat vai Pacers, laiks rādīs. Bulls pēdējā laikā spēlē perfekti pateicoties Noah.Ja Rockets un Clippers vairāk izmantos savus trumpjus tad var pārsteigt PO. Par Thunder piekrītu, ja būs veseli tad konferences finālā noteikti tiks. Kas vēl, Nets un Wizards šo mēnesi labi spēlē, bet pārsteigt nespēs, jo īpaši Wizards.
Bulls ir vienīgā komanda austrumos, kas var uzvarēt 1 vai 2 spēles pret Heat/Pacers. Citas maksimums 1, ja Pacers un Heat nu galīgi neies, vai nenopietni noskaņosies spēlei.

  +1 [+] [-]

, 2014-03-17 11:29, pirms 11 gadiem
Bulls-Celtics rakstīja: KD ,ir neapturams.
Thunder zaudēja 6 spēli no pēdējām 11... kautkā neliekas, ka KD būtu neapturams.

  -3 [+] [-]

, 2014-03-17 12:41, pirms 11 gadiem
Lieku, ka Rietumos finālā būs GSW vs LAC (4:3), protams ja nesaskriesies jau ātrāk. Vēl nedrīkst nenovērtēt Spuras, arī var visu sagaidīt.. Bet OKC, Rietumu finālā, nez vai, tad jau pat drīzāk HOU.

  -3 [+] [-]

, 2014-03-17 13:37, pirms 11 gadiem
Reaalais rakstīja: Lieku, ka Rietumos finālā būs GSW vs LAC (4:3), protams ja nesaskriesies jau ātrāk. Vēl nedrīkst nenovērtēt Spuras, arī var visu sagaidīt.. Bet OKC, Rietumu finālā, nez vai, tad jau pat drīzāk HOU.
GSW un finals?
Komandai kurai aizsardzibas vnk nav? Nesmidini ludzu tautu
Karijs un Klejs izkritis jau 1 karta 100%.

  -1 [+] [-]

, 2014-03-17 14:59, pirms 11 gadiem
Bostonietis rakstīja: GSW un finals?
Komandai kurai aizsardzibas vnk nav? Nesmidini ludzu tautu
Karijs un Klejs izkritis jau 1 karta 100%.
Sāc reiz dzīvot tagadnē. Šobrīd regulārajā sezonā trešais labākais rādītājs ielaistajos punktos (zem 100pts), un to tu sauc par mazspēju aizsardzībā. Pie tam, ja nebūtu Igijam bijusi trauma, tad būtu vēl labāks rādītājs. Vienīgie kas varētu izsists R ārā GSW ir Spurs vai LAC.

  -1 [+] [-]

, 2014-03-17 14:59, pirms 11 gadiem
Dobleens rakstīja: nav jau nu gan. tu jau pēc tabulas skaties, ne spēles.
Varu saderēt uz 100 euro, ka esmu redzējis vairāk viņu spēles, kā tu. Tu droši vien pat vienu spēli neesi redzējis, kur ir Bainums klāt.

Kādu garo Heat ņems uz PO? Ar Bošu, Andersenu, Odenu, arī Lebronu nepietiek? Slabo? Tur man liekas lielāka problēma ir pašā aizsardzības zīmējumā(nesaku, ka slikta aizsardzība), ka nesanāk uztaisīt normālu box-out.

  +1 [+] [-]

, 2014-03-17 15:01, pirms 11 gadiem
Reaalais rakstīja: Lieku, ka Rietumos finālā būs GSW vs LAC (4:3), protams ja nesaskriesies jau ātrāk. Vēl nedrīkst nenovērtēt Spuras, arī var visu sagaidīt.. Bet OKC, Rietumu finālā, nez vai, tad jau pat drīzāk HOU.
Skat, ka LAC vs GSW nav pirmā kārtā abi kopā

  -1 [+] [-]

, 2014-03-17 15:03, pirms 11 gadiem
Reaalais rakstīja: Sāc reiz dzīvot tagadnē. Šobrīd regulārajā sezonā trešais labākais rādītājs ielaistajos punktos (zem 100pts), un to tu sauc par mazspēju aizsardzībā. Pie tam, ja nebūtu Igijam bijusi trauma, tad būtu vēl labāks rādītājs. Vienīgie kas varētu izsists R ārā GSW ir Spurs vai LAC.
Jā, Bostonietis toč laikam nekam neseko līdzi, ka neko nav dzirdējis, ka Džeksons arī kaut ko aizsardzībā māk pamācīt komandai

Man gan GSW benķis nepatīk... kkā par īsu (ne auguma ziņā)

  -1 [+] [-]

, 2014-03-17 15:40, pirms 11 gadiem
Nu pa skaisto tiesneši izvilka Heat. Ļoti apšaubāmas piezīmes un tehniskā beigu daļā, kautgan visu spēli ļoti tendenciozi tiesāja. Neteiktu, ka par labu LBJ, bet gan visai Heat komandai.

  -1 [+] [-]

, 2014-03-17 17:45, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Skat, ka LAC vs GSW nav pirmā kārtā abi kopā
Ir iespējams, jebkurā gadījumā šo duēli es gribētu visvairāk redzēt R konf. finālā vai ar ātrāk.

  +1 [+] [-]

, 2014-03-17 18:01, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Jā, Bostonietis toč laikam nekam neseko līdzi, ka neko nav dzirdējis, ka Džeksons arī kaut ko aizsardzībā māk pamācīt komandai

Man gan GSW benķis nepatīk... kkā par īsu (ne auguma ziņā)
Nu iespējams, ka garajā galā tieši vajadzētu uz maiņu vēl kādu spēcīgāku, bet "īsais" rezerves gals tagad ir ok (Blake, Barnes un reizēm ar izšauj Crawfords)