Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

NBA Zvaigžņu spēlē gūti 318 punkti, MVP – Ērvings

Rolands Eliņš

NBA Zvaigžņu spēlē gūti 318 punkti, MVP – Ērvings
Kairijs Ērvings - šīs nakts MVP
Foto:AP/Scanpix

Nacionālās basketbola asociācijas zvaigžņu spēlē ar 163:155 triumfēja Austrumu komanda, kuras sastāvā kā labākais šī mača spēlētājs tiks izraudzīts „Cavaliers” saspēles vadītājs Kairijs Ērvings. Spēlē, kurā ceturtajā ceturtdaļā bija vērojama „All Star” mačiem samērā neierasta spriedze cīņā par uzvaru, tika pārspēti 11 rekordi.

Rietumu izlase Ņūorleānā notiekošā mača pirmajā puslaikā pretinieku grozā salidināja teju visu, ko vien vēlējās, un īpaši šajā ziņā izcēlās Bleiks Grifins un Kevins Durents, kuri abi maču noslēdza ar 38 gūtiem punktiem un palīdzēja Rietumiem pirmajā puslaikā gūt 89 punktus. Pirmajās 11 minūtēs Grifins bija paspējis astoņas reizes triekt bumbu grozā no augšas, un Austrumi uz brīdi nonāca pat 18 punktu iedzinējos.

Otrajā puslaikā Austrumi pielika aizsardzībā un sāka atspēlēties, turklāt galvas tiesu pārāks vai vienkārši motivētāks par saviem Rietumu kolēģiem izrādījās Kairijs Ērvings, kurš maču noslēdza ar 31 gūtu punktu un 14 rezultatīvām piespēlēm, bet viņa komandas biedrs Karmelo Entonijs uzstādīja jaunu „All Star” rekordu realizēto tālmetienu ziņā, trāpot astoņus.

Tas palīdzēja Austrumiem atspēlēties un pārtraukt savu trīs spēļu zaudējumu sēriju, uzvarot ar rezultātu 163:155, turklāt Rietumu zvaigznes pēdējo divu minūšu laikā nespēja gūt ne punkta, kamēr Ērvings 4. ceturtdaļā sameta 15 punktus.

Kopumā aizvadītajā naktī tika laboti 11 „All Star” rekordi, ieskaitot kopējo rezultativitāti un izdarītās rezultatīvās piespēles, savukārt Grifinam un Durentam pietrūka četru punktu, lai atkārtotu Vilta Čemberleina 1962. gadā sasniegto individuālo rezultativitātes rekordu, kad viņš guva 42 punktus. Interesanti arī, ka šajā mačā netika bloķēts neviens metiens, un šis fakts arī ielika savu artavu gūto punktu ražā.

NBA All Star 2014

Austrumi-Rietumi 163:155 (42:44, 34:45, 47:37, 40:29)
Austrumi: Ērvings 31 (14 rez.p.), Entonijs 30, Džeimss 22, Džordžs 18, Vols 12, Veids 10, Noā 8, Hiberts 8, Derouzans 8, Milsaps 6, Bošs 5, Džonsons 5.
Rietumi:Durents 38 (10 atl.b.), Grifins 38 (2p. 19/21), Lavs 13, Karijs 12 (11 rez.p.), Pols 11 (13 rez.p.), Deiviss 10, Lilards 9, Hovards 8 (10 atl.b.), Hārdens 8, Oldridžs 4, Pārkers 4, Novickis.

Šonakt uzstādītie All Star rekordi

KategorijaJaunais rek.Iepriekšējais rek.
Punkti (kopā)318303 (1987g.)
Punkti (komandai)163155 (2003.g.)
Realiz. metieni (kopā)135128 (2007.g.)
Realiz. metieni (komandai)7069 (2007.g.)
Trāpītie tālm. (kopā)3026 (divas reizes)
Izmestie tālm. (kopā)10071 (2013.g.)
Trāpītie tālm. (komandai)5639 (2013.g.)
Rez. piespēles (kopā)8885 (1984.g.)
Iemestie metieni (spēlētājs)19 – Grifins17 (trīs reizes)
Iemestie tālmetieni (spēlētājs)8- Entonijs6 (divas reizes)

Rezultativitāte All Star mačos

GadsPunktiSpēlētājs
196242Vilts Čemberleins
198840Maikls Džordans
201438Kevins Durents
201438Bleiks Grifins
196738Riks Berijs

Izmantotie resursi:
NBA.com
ESPN: The Worldwide Leader In Sports

  -1 [+] [-]

, 2014-02-17 07:59, pirms 11 gadiem
ērvings?...............
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: silverstar

  -1 [+] [-]

, 2014-02-17 08:32, pirms 11 gadiem
Edza007 rakstīja: Spēle takā sētas pievārtē! Gaidīju spraigāku cīņu! Velk jau uz KHL zvaigžņu spēles pusi - kur ne aizsardzības nekā! Vieni goli! Te tas pats! Spēlētājiem jārāda labākās viņu īpašības - īpaši aizsargiem!

P.S. sportacentrs.com ziņu autori, jūs lasat to ko uzrakstat? Iesaku pirms raksta ievietošanas 3 reizes pārlasīt.
Nu nez. Pirmās 3/4 varbūt, ka bija tādas bez aizsardzības, bet pēdējā 4/4 jau viss normāli.

Besī, ka West nevinnēja. Būtu Grifins MVP. Man jau patika- kad viņam bija 15/19 FG, tad 14 bija danki

  +6 [+] [-]

, 2014-02-17 08:33, pirms 11 gadiem
silverstar rakstīja: Cik punktus ieguva Biedriņš?
Viņš jau Sočos ir.Atvedīs kausu

  -1 [+] [-]

, 2014-02-17 08:34, pirms 11 gadiem
Jāmaina kaut kas tajā mača formātā. Lai spēlē normāli. Ļoti garlaicīgi šādi mači, aizsardzības nav, azarta nav, spēlētāji skrien pāri laukumam un taisa layupus.

  +7 [+] [-]

, 2014-02-17 09:00, pirms 11 gadiem
Nevaru beigt brīnīties kā pie katra NBA saistīta raksta atrodas kāds dolbajobs kā tu, kas nespēj nociesties ierasktīt kārtējo sviestu saistībā ar Biedriņu. Šis joks jau bija "vecs" gadu atpakaļ! izdomā kaut ko jaunu!!!
silverstar rakstīja: Cik punktus ieguva Biedriņš?

  -1 [+] [-]

, 2014-02-17 09:16, pirms 11 gadiem
Tā jau domāju, ka kkas nav kārtībā ar Grifina statistiku, ja reiz bija tā kā es teicu, ka vienā mirklī bija 15/19. 4 metienus aizmeta garām un un ir 19/23 nevis 19/21...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-17 09:33, pirms 11 gadiem
silverstar rakstīja: Cik punktus ieguva Biedriņš?
vot redz... A.Biedriņš dzīvē ir sasniedzis daudz,bet tavs lielākais sasniegums ir izlīšana no va*īnas...
Slēpts komentārs: Emilio

  +1 [+] [-]

, 2014-02-17 10:03, pirms 11 gadiem
Var jau būt, ka esmu palicis par vecu stagnātu, bet man viss šitas formāts, kur sacenšas Austrumi pret Rietumiem (run iet par 3pt konkursu, danku konkursu, skills un shooting stars) nevis individuāli spēlētāji paši pārstāv sevi un savu komandu, liekas absurds, tas, ka danku konkursā 1. raunds bija kkāds freestyle minūte pie tam nevienā no raundiem tā arī dankus nevērtēja pēc atzīmēm ir absolūts sviests. Principā katrs spēlētājs reāli parādīja tikai pa vienam izteiktam konkursa dankam un to pašu nenovērtēja. Vispār esmu kategoriski pret sistēmu, ka danku konkursa uzvarētāju nosaka pēc skatītāju balsojuma, jo tas vairāk veido popularitātes balsojumu nekā konkursu, tādēļ arī pēdējā desmitgadē konkursi ir degradējušies uz apmetņiem un kurš pārleks sabiedrībā pazīstamākam cilvēkam, pēdējo reizi, kad redzēju tehniskus un tiešām baudāmus dankus manuprāt bija vēl J-Rich laikos.

Principā no šīs nedeļas par baudāmāko var uzskatīt celebrity game, kur neko daudz arī nevarēja gaidīt un varēja redzēt ko gaidīja.

  -1 [+] [-]

, 2014-02-17 10:37, pirms 11 gadiem
KaKts rakstīja: Var jau būt, ka esmu palicis par vecu stagnātu, bet man viss šitas formāts, kur sacenšas Austrumi pret Rietumiem (run iet par 3pt konkursu, danku konkursu, skills un shooting stars) nevis individuāli spēlētāji paši pārstāv sevi un savu komandu, liekas absurds, tas, ka danku konkursā 1. raunds bija kkāds freestyle minūte pie tam nevienā no raundiem tā arī dankus nevērtēja pēc atzīmēm ir absolūts sviests. Principā katrs spēlētājs reāli parādīja tikai pa vienam izteiktam konkursa dankam un to pašu nenovērtēja. Vispār esmu kategoriski pret sistēmu, ka danku konkursa uzvarētāju nosaka pēc skatītāju balsojuma, jo tas vairāk veido popularitātes balsojumu nekā konkursu, tādēļ arī pēdējā desmitgadē konkursi ir degradējušies uz apmetņiem un kurš pārleks sabiedrībā pazīstamākam cilvēkam, pēdējo reizi, kad redzēju tehniskus un tiešām baudāmus dankus manuprāt bija vēl J-Rich laikos.

Principā no šīs nedeļas par baudāmāko var uzskatīt celebrity game, kur neko daudz arī nevarēja gaidīt un varēja redzēt ko gaidīja.
pilnībā piekrītu - Zvaigžņu spēle un viss ap to notiekošais ir kļuvis tik nenormāli komerciāls un tik pārmērīgi uz vidējo skatītāju tendēts, ka sāk jau zust šī pasākuma jēga.
pēdējā interesantā zvaigžņu spēle bija tā, kurā vēl Aivariņš spēlēja un MVP dabūja. šķiet, tas bija kkāds 05.gads.

  -1 [+] [-]

, 2014-02-17 10:52, pirms 11 gadiem
Zvaigžņu spēles jauanis formāts ir visai simpātisks manai interpertācijai par labi pavadītu brīvdienu citu zvaigžnu pulkā.

Respektīvi auztrumi pret rietumiem ir ok. No sportiskā viedokļa primajā disciplīnā tas noteikti iedod mazu konkurencīti savā starpā starop komandām un nopietnu pieeju.
Vot otrajā diciplīnā gan ītsi nesaprotu, kapēc ir noņemtas piespēļu mucas, kas bija visai labs elements, drīzāk mazāk to līkloču driblu un atstāj piespēlēm vismaz vēl vienu caurumu.... Citādi, ka ka startē komanda, tas leikas visai interesanti...
Tālmetienos - pa lielam tas neko neizšķir, bet arī interesanti, rietumi pret austrumiem...
Un dankos... uzskatu, ka tas ir nākotnes formāts, kā šo konkursu atdzīvināt.
Brīvā stila jampadracis ir visai jautra padarīšana, tikai pašiem spēlētājiem pie tā jāpiešaujas un tas, ka pēc tam ir individuālie danki, tas priecē... Brīvajā stilā trijatā spēlētāji var reālu šovu uztaisīt, kas skatāms skatītāju acīm....
Individuāli - Reāli šoreiz sanāca katram pa vienu danku, bet nu, maksimums sanāk pieci danki, jo līdz trīs uzvarām iet...
Kapēc šis ir sakarīgāk, tapēc, ka vairāk pa diviem trim labiem dankiem tāpat speļētāji nav spējīgi izdomāt... Un ja viņiem iedot minūti laika čakarēt vienu danku, tas vairs nav interesanti... Jā, iespējams zaudē šovs šajā sakarā, bet neko darīt, danks tomēr paliek danks, katram pa vienam diviem izciliem dankiem un miers mājās.

Pa lielam skatoties tādu Heat, Pacers, Clipers, katra spēle ir danku šovs, tapēc skatītājiem tāds vienkārš danks vairs nav nekas īpašs, vajadzīga kaut kāda dinamika, skatāmība, kaut kas citādāks... Uzskatu, ka mazliet piestrādājot, varbūt līdz piecām uzvarām, nevis trim uzvarām... šādam formātam ir laba nākotne...

Galenais atbrīvoties no tā, ka trīsdesmit reizes mēģina vienu un to pašu...

Un vērtēšana, ballēm nav nozīmes, jo tas ir pārāk negodīgi... Pirmajām VAAAV ieliec 50 un, ko tālāk? Nāks lielāks VĀĀĀV un 60 jau vairs neieliks... Tapēc, noteikt starp diviem, kurš ir labāks ir daudz vieglāk un objektīvāk.

Paša spēle...
Sviests pirmajā puslaikā 70 punkti, ar to man pietika :d Tas nav priekš manis

  +2 [+] [-]

, 2014-02-17 11:03, pirms 11 gadiem
Emilio rakstīja: paskatījos Zvaigžņu spēles labākos momentus un secināju - labi, ka neskatījos šo, pat nezinu, kā to nosaukt. laikam sāku kļūt vecs...
p.s. Irvinga MVP izsaka visu t.i. spēlētājs, kuram līdz sezonas vai PO MVP titulam ir tik tālu, kā līdz Mēnesim, Zvaigžņu spēlē to iegūst. tas tikai apliecina kas viņš par putnu. tāpat kā Grifins...
Piekrītu, man pietika ar recap, top un vēl dažiem video no nba video sadaļas. Skatoties sajūta tāda, kad tu, piemēram, jau vairākas stundas kopā ar draugiem mētā bumbu un tad nu salasās vēl uz pēdējo spēli, kur viens paguris, otram kāja sāp, daļai jau besis un gribās iet mājās un tad ir kāds pa vidu, kas tagad kaut ko mēģina individuāli parādīt, bet viņu neviens pat nesedz.

Tā pat nav treniņa spēle, jo tādā vismaz tiek mēģinātas kaut kādas kombinācijas, taktikas vai virknējumi.

Bet nu kā jau citi minēja - tas ir tikai komerciāls pasākums (cik tad ilgi iet paši konkursi un spēles salīdzinājumā ar visu pārējo) un nevienam no spēlētājiem arī negribas izpumpēties, lai šodien kājas pasmagas būtu vai nedod dievs vēl kādu (kaut vai mazo) traumu dabūtu.

Nezinu kā ar biļešu pārdošanu un tv reitingiem (var jau būt, ka viss ok), bet liekas, ka tomēr ir pienācis laiks domāt, kā mainīt lietas. Kaut ko jau šie drusku pamaina - rookies pret sophmores vispār bija tāds kā bija, tagad ar to draftu vismaz drusku interesantāk.

     [+] [-]

, 2014-02-17 11:32, pirms 11 gadiem
Nesaprotu atkal, kas pa čīkstēšanu. Pirmajās ceturdaļās nav nekad bijusi cīņa. Un nez kurās vēl zvaigžņu spēlēs kāds ir redzējis, ka treneris pasaka kādu skarbāku vārdu kā Vogels pateica East 3/4 beigās. Ka beidzot jāspēlē defā utt. Nav jau tā, kā hokejā, kur aizsardzība nozīmē arī spēka paņēmienus un arī tiešām reālas izredzes traumēties.

Lielais punktu daudzums jau arī nenozīmē, ka nav nekāda aizsardzība. Tur arī uzbrukums ir labāks, ja spēlē visi labākie. Un neteikšu, ka kāds kādu baigi laida pie brīva metiena.

Un galu galā jautājums pēdējiem 5 komentētājiem- kas tieši tika gaidīts? PO basis? Un ja vēl nosauksiet kaut vienu all star game, kur visu spēli kāds kapāja aizsardzībā, tad vispār cepums

Viens gan ir fakts- nu nekādi nevar salīdzināt ar LBL, NHL un pašā trakākajā gadījumā ar KHL(tas vispār bija balagāns)...

  +2 [+] [-]

, 2014-02-17 11:47, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Nesaprotu atkal, kas pa čīkstēšanu. Pirmajās ceturdaļās nav nekad bijusi cīņa. Un nez kurās vēl zvaigžņu spēlēs kāds ir redzējis, ka treneris pasaka kādu skarbāku vārdu kā Vogels pateica East 3/4 beigās. Ka beidzot jāspēlē defā utt. Nav jau tā, kā hokejā, kur aizsardzība nozīmē arī spēka paņēmienus un arī tiešām reālas izredzes traumēties.

....

Viens gan ir fakts- nu nekādi nevar salīdzināt ar LBL, NHL un pašā trakākajā gadījumā ar KHL(tas vispār bija balagāns)...
savā laikā LBL Zvaigžņu spēlē vienmēr bija spēlētājs, kurš arī šajā pasākumā nogāja no laukuma ar 5 piezīmēm - Mārtiņš Skirmants.

     [+] [-]

, 2014-02-17 12:10, pirms 11 gadiem
Emilio rakstīja: savā laikā LBL Zvaigžņu spēlē vienmēr bija spēlētājs, kurš arī šajā pasākumā nogāja no laukuma ar 5 piezīmēm - Mārtiņš Skirmants.
Vakar pieminēja arī, kad pēdējo reiz kādu noraidīja Laikam sen bija

  -3 [+] [-]

, 2014-02-17 12:11, pirms 11 gadiem
re re, mūsu LBL krietni laikā pa priekšu NBA gāja. NBA stāri ņēmuši piemēru no mums, kā jāspēlē All-Star.

Kolhozs, nekas vairāk, tādu spēli pat nav interese novilkt un noskatīties.

  -1 [+] [-]

, 2014-02-17 12:20, pirms 11 gadiem
Nez, man gan nešķiet, ka All-Star MVP būtu kāds sakars ar komandas bilanci un darbībām sezonā. Komentēt spēli nevaru, bet gan jau ir kāds iemesls, kāpēc viņam nevis Karamelei, kurš izmeta 13 troikas, nevis trāpīja 11/11 2p kā Kairijs (+ 14 asisti), iedeva to MVP. Turklāt, Kairija sniegums sezonas gaitā nav tālu no MVP snieguma, vnk komanda tāda nekāda + drusku veselība pieklibo šad un tad Katrā gadījumā līdz Mēnesim noteikti ir tālāk kā Kairijam līdz MVP
Emilio rakstīja: p.s. Irvinga MVP izsaka visu t.i. spēlētājs, kuram līdz sezonas vai PO MVP titulam ir tik tālu, kā līdz Mēnesim, Zvaigžņu spēlē to iegūst. tas tikai apliecina kas viņš par putnu. tāpat kā Grifins...

  +5 [+] [-]

, 2014-02-17 13:30, pirms 11 gadiem
Durants pazaudēja visu spēli ar saviem stulbajiem lēmumiem pēdējā ceturtdaļā un 17 trīņu mēģinājumiem. (West bija priekšā ~20pt pirms Duranta izdarībām)
Vēl pie reizes āksts atņēma iespēju Grifinam lauzt individuālo punktu rekordu... ugh. Čalim tik ļoti apnicis vienmēr būt otrajam un pārspīlēja mēģinot to mainīt... beigās tāpat otrais.

Paldies Irvingam, Lebronam, Krisam Polam un Grifinam, kas spēlēja par prieku skatītājiem nevis savai individuālai statistikai.

  +1 [+] [-]

, 2014-02-17 18:20, pirms 11 gadiem
Neviena bloka! Ja vien šajā Allstar būtu spēlējis KOBE, tad Džeimsu ofic būtu nobloķējis!!

  -1 [+] [-]

, 2014-02-17 19:43, pirms 11 gadiem
vf rakstīja: Neviena bloka! Ja vien šajā Allstar būtu spēlējis KOBE, tad Džeimsu ofic būtu nobloķējis!!
Ha ha... nu jā, iespējams.

Bet šodien īsti James neko tādu nemeta, lai nobloķētu. Brīvi metieni un danki

  +1 [+] [-]

, 2014-02-17 19:44, pirms 11 gadiem
The Latvian Locomotive rakstīja: Durants pazaudēja visu spēli ar saviem stulbajiem lēmumiem pēdējā ceturtdaļā un 17 trīņu mēģinājumiem. (West bija priekšā ~20pt pirms Duranta izdarībām)
Vēl pie reizes āksts atņēma iespēju Grifinam lauzt individuālo punktu rekordu... ugh. Čalim tik ļoti apnicis vienmēr būt otrajam un pārspīlēja mēģinot to mainīt... beigās tāpat otrais.

Paldies Irvingam, Lebronam, Krisam Polam un Grifinam, kas spēlēja par prieku skatītājiem nevis savai individuālai statistikai.
Laikam skatoties palaidu garām viņa neprecīzo metienu uguņošanu. Pēc spēles toč nepateiksi, ka 17 truļus izmeta