Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Džeimss un Novickis vēlas samazināt NBA sezonas spēļu skaitu

Rolands Eliņš

Džeimss un Novickis vēlas samazināt NBA sezonas spēļu skaitu
Lebrons Džeimss un Dirks Novickis
Foto: AFP/Scanpix

Lebrons Džeimss un Dirks Novickis pavēstījuši, ka neredz nepieciešamību pēc tik garas NBA regulārās sezonas. Klīvlendas "Cavaliers" un Dalasas "Mavericks" līderi uzskata, ka pašreizējo 82 spēļu vietā pilnībā pietiktu ar 50-60 mačiem.

"Nedomāju, ka ir nepieciešamas 82 spēles, lai noskaidrotu astoņas labākās komandas katrā konferencē," sacīja Dirks Novickis. "To var noskaidrot daudz ātrāk, taču saprotu, ka NBA ir bizness, un katra izlaista spēle nozīmē zaudētu naudu - zaudētāji būtu spēlētāji, klubu īpašnieki un līga, tāpēc neticu, ka drīzumā kaut kas varētu mainīties."

Novickis uzskata, ka optimālais spēļu skaits regulārajā sezonā būtu apmēram 65 spēles, taču viņa lielākā neapmierinātība šobrīd ir ar spēlēm divas dienas pēc kārtas: "Ja godīgi, es nebiju priecīgs par spēlēm divus vakarus pēc kārtas arī tad, kad biju 20 gadus vecs. Nav iespējams spēlēt augstākajā līmenī, ja starp spēlēm ir pārlidojums un nekas cits. Šajā līgā ir daži no pasaules labākajiem sportistiem, taču domāju, ka viņi dažreiz vienkārši nespēj parādīt labāko sniegumu. Pagājušajā sezonā pie mums Dalasā atbrauca komandas, kurām tā bija ceturtā spēle piecās dienās, un mēs bez jebkādas intereses varējām viņus sagraut."

Šis jautājums Novickim tika uzdots NBA ieceres dēļ saīsināt spēli no 48 uz 44 minūtēm, kā tas tiks izmēģināts vienā no šīs sezonas pārbaudes spēlēm. Līgas superzvaigzne Lebrons Džeimss norādījis, ka tas nav risinājums un piekritis Novickim: "Minūšu skaits nav problēma, tās nenozīmē gandrīz neko. Mēs varam spēlēt arī 50 minūtes, ja vien vajadzīgs. Problēma ir lielais spēļu skaits, un tā domā gandrīz visi spēlētāji. 82 spēles sezonā ir par daudz, bet minūšu skaita samazināšana neko nopietni nemainīs."

Arī Džeimss atzina, ka spēļu skaits tieši ietekmē finansiālos ieņēmumus, taču viņš norādīja uz citu apsvērumu: "Galu galā, līgai vissvarīgākie ir spēlētāji, kuri ir tās lielākā reklāma. Un ja spēlētāji ir savainoti tādēļ, ka ir noguruši un aizvada pārāk daudz spēles, tad nekāda labā reklāma nesanāk."

Novickis, kurš aizvadīs savu 17. sezonu NBA, sarkastiski izteicās, ka nebūtu problēmu spēlēt arī astoņu minūšu ilgas ceturtdaļas pārbaudes spēlēs, taču regulārajā sezonā spēles ilguma mainīšana nebūtu vēlama. Tiesa, pavisam kas cits Novickim bija sakāms par spēles faktisko ilgumu: "Basketbols ir tik forša un ātra spēle. Taču spēles beigās viena komanda iemet un ir pārtraukums, kurā vienkārši jāatsēž divas minūtes. Tad ir nākamais uzbrukums, kāds iemet, un atkal pārtraukums. Nezinu nevienu citu sporta veidu, kur mača beigas tiek šādi sabojātas. Lūk, tas būtu manā maināmo lietu sarakstā."

Abiem pašreizējiem NBA spēlētājiem iebildis leģendārais Maikls Džordans, kurš šobrīd ir Šarlotes "Hornets" īpašnieks. Džordans izteicies, ka garā sezona viņam nekad nav sagādājusi problēmas, jo viņš mīl basketbolu un bijis gatavs to spēlēt, cik bieži vien iespējams. Tāpat arī Džordans norādījis, ka paši spēlētāji, galu galā, tomēr neatbalstītu šādas pārmaiņas, jo skaidrs, ka tās proporcionāli ietekmētu viņu algas.

NBA 82 spēļu sezonas kalendāru piedāvā jau kopš 1967. gada (ar pāris izņēmumiem lokautu dēļ), turklāt kopā ar pārbaudes spēlēm un izslēgšanas spēlēm vairākas komandas sezonā droši pārsniedz arī 100 spēļu robežu, turklāt katra spēle ir par astoņām minūtēm garāka nekā Eiropā ierastā 40 minūšu spēle. Kā vienu no risinājumiem lielajai spēlētāju slodzei NBA izskata ceturtdaļu 11 minūšu garumā, kura eksperimentālā kārtā tiks izmēģināta 19. oktobrī "Nets" un "Celtics" pārbaudes spēlē.

Izmantotie resursi:
ESPN: The Worldwide Leader In Sports

  +4 [+] [-]

, 2014-10-16 13:55, pirms 10 gadiem
Paturēsim prātā , ka visu laiku labākais spēlētājs šobrīd ir kluba īpašnieku sarakstā.. kurš pats savulaik nomainija basi pret beisbolu un ņēma pauzes sezonu garumā .. jo tik ļoti mīlēja šo spēli ..

     [+] [-]

, 2014-10-16 14:12, pirms 10 gadiem
Mīkstie.

  +5 [+] [-]

, 2014-10-16 14:13, pirms 10 gadiem
man šķiet, ka tās 50-60 būtu par maz, taču samazināt par 10 un atstāt uz 70 vai 72 mačiem būtu ok.

  +5 [+] [-]

, 2014-10-16 14:26, pirms 10 gadiem
Samazināt jau it kā varētu, bet NBA, pirmkārt, ir bizness. Un ja samazinās spēļu skaitu, mazāk naudiņas ieripos makā īpašniekiem un līgai, tā kā šaubos, vai tiks pieņemts šāds lēmums.

  -4 [+] [-]

, 2014-10-16 15:03, pirms 10 gadiem
Vārguļi abiem nauda kā spaļi un pat negrib daudz kapāt. MĪKSTIE!! pusiji.

  -1 [+] [-]

, 2014-10-16 15:14, pirms 10 gadiem
piekrītu!
pieskaitiet pārbaudes spēles pirmssezonā, tad vēl daži spēlē vasaras līgā. tad tiem, kas tiek pleijofos ir >110 spēles gadā.

  +2 [+] [-]

, 2014-10-16 15:14, pirms 10 gadiem
Samazinās spēļu skaitu, tad daži rekordi paliks nepārspēti nekad.

  +2 [+] [-]

, 2014-10-16 15:18, pirms 10 gadiem
viņi to naudu ir nopelnījuši un neviens neko viņiem nav dāvinājis. turklāt viņi ir personības arī ārpus laukuma un viņos ieklausās cilvēki.

tāpat kā viņi, arī tu esi nopelnījis savu naudu, cik nu spēciņš ir bijis.. tā kā tavs koments ir neaptverami aprobežots .
zaxx rakstīja: Vārguļi abiem nauda kā spaļi un pat negrib daudz kapāt. MĪKSTIE!! pusiji.

  +2 [+] [-]

, 2014-10-16 15:22, pirms 10 gadiem
Nezinu oficiālo statistiku, bet pēc sajūtām, nav tā, ka lielākās un visvairāk traumas spēlētāji dabūn tieši sezonas pirmajā pusē?
Kad nav vēl formā, kad ir negatavi fiziski utt?
Nerunāju par sasitumiem, nobrāzumiem, sastiepumiem, tādi būs kaut 10 spēles sezonā, no tiem neizvairīsies, bet nopietnās traumas, kas arī tad ietekmē komandas ienākumus...?

  +5 [+] [-]

, 2014-10-16 15:25, pirms 10 gadiem
Bet par skaitu...
Neiebilstu ja būtu maksimums divas spēles nedēļā...
4 reizes tikties, jā ir ok, bet tik pat labi var tikties trīs reizes... Piekrītu, ka 82 ir mežonīgi daudz, kur nu vēl ja branga play-off sērija sanāk, bet nepeikrītu par traumām utt. Nu kurš liedz rotēt spēlētājus? Nav tak katrā spēlē jāiziet laukumā.

  +4 [+] [-]

, 2014-10-16 15:40, pirms 10 gadiem
Raitcha rakstīja: Nu kurš liedz rotēt spēlētājus? Nav tak katrā spēlē jāiziet laukumā.
Tikai kad Pops norotēja spēlētājus un deva vadošajiem atpūtu, līga uzlika sodu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2014-10-16 15:47, pirms 10 gadiem
Ja grib, lai samazina spēles, tad lai samazina arī algas.

  +3 [+] [-]

, 2014-10-16 15:55, pirms 10 gadiem
Šaubos, ka tas notiks. Neviens negribēs šķirties no saviem miljoniem, ne īpašnieki, ne spēlētāji.

  +2 [+] [-]

, 2014-10-16 17:42, pirms 10 gadiem
Ja n-to spēļu skaits nozīmētu arī lielāku peļnu tad arī futeni grieztu 3x nedēļā... Varbūt samazinot spēļu skaitu tieši augtu interes par konkrētām spēlē, jo intriga un nozīme tai būtu lielāka?! Tā ka, varbūt, ienākumi nemaz nesamazinātos....

  -1 [+] [-]

, 2014-10-16 17:52, pirms 10 gadiem
Inokenty rakstīja: Šaubos, ka tas notiks. Neviens negribēs šķirties no saviem miljoniem, ne īpašnieki, ne spēlētāji.
Un domāju, ka fani arī būtu smagi vīlušies tādā variantā. Man piemēram patīk, ka ir naktis, ka bez maz visas komandas spēlē.

Hoķis ir daudz fiziskāks sports un nez kāpēc NHL neko nav raudājuši par 82 spēlēm (vai es vnk neesmu dzirdējis)!?!

  -1 [+] [-]

, 2014-10-16 18:49, pirms 10 gadiem
Staigule Princese sāk palikt veca un sāk čīkstēt, ka pa daudz spēļu

  +1 [+] [-]

, 2014-10-16 18:56, pirms 10 gadiem
samazinat spelu skaitu un palielinat algas... sapnotaji

  +1 [+] [-]

, 2014-10-16 19:29, pirms 10 gadiem
backstab rakstīja: samazinat spelu skaitu un palielinat algas... sapnotaji
Un minūtes arī samazināt ceturdaļā uz 5 min

  -2 [+] [-]

, 2014-10-16 19:56, pirms 10 gadiem
atsaldetais,laikam nezini ,ka vins to darija teva del kurs nomira un kurs velejas par visu vairak lai dels spele beisbolu.duraks
Rai4a rakstīja: Paturēsim prātā , ka visu laiku labākais spēlētājs šobrīd ir kluba īpašnieku sarakstā.. kurš pats savulaik nomainija basi pret beisbolu un ņēma pauzes sezonu garumā .. jo tik ļoti mīlēja šo spēli ..

  +1 [+] [-]

, 2014-10-16 20:42, pirms 10 gadiem
elanss rakstīja: atsaldetais,laikam nezini ,ka vins to darija teva del kurs nomira un kurs velejas par visu vairak lai dels spele beisbolu.duraks
Par MJ tēvu zināju.. bet Tu piedomā pie tā kā komunicē.. pogas spaidīt ir viens, dzīvā sarunā par savu tekstu vari arī kādu ''bonusu'' noraut

  +1 [+] [-]

, 2014-10-16 20:46, pirms 10 gadiem
Rai4a rakstīja: Paturēsim prātā , ka visu laiku labākais spēlētājs šobrīd ir kluba īpašnieku sarakstā.. kurš pats savulaik nomainija basi pret beisbolu un ņēma pauzes sezonu garumā .. jo tik ļoti mīlēja šo spēli ..
Izskatās ka tu ļoti labi zini iemeslu kāpēc Maikls spēlēja beisbolu.

  +1 [+] [-]

, 2014-10-16 21:05, pirms 10 gadiem
Dilans rakstīja: Izskatās ka tu ļoti labi zini iemeslu kāpēc Maikls spēlēja beisbolu.
His father did not just pass away he was murdered by a mob family after MJ because he could not pay them off after his gambling problem escalated him into owing the mob family $ after losing in their casino. Since, his dad was a professional baseball player and because he always promised his dad he would play baseball in his honor when his father was murdered he did it in dedication to his father.
Source:
ESPN Classic.
Tikai tik cik masu sazinu lidzeklos var uzzinat .. Pats ar MJ nekad neesmu ticies

  +1 [+] [-]

, 2014-10-16 21:18, pirms 10 gadiem
Brons: "Mēs varam spēlēt arī 50 minūtes, ja vien vajadzīgs.-Vairāk laika, lielāki stati, "
MJ:" Džordans izteicies, ka garā sezona viņam nekad nav sagādājusi problēmas-Bron, nebūsi tu labāks par mani, pat neceri, I run dis"

Novickis gan nometa gudrību par spēles beigām, basketbolā būtu tāda spriedze!

  -1 [+] [-]

, 2014-10-16 21:42, pirms 10 gadiem
Kobe Bryant aka Melnā Mamba rakstīja: Brons: "Mēs varam spēlēt arī 50 minūtes, ja vien vajadzīgs.-Vairāk laika, lielāki stati, "
MJ:" Džordans izteicies, ka garā sezona viņam nekad nav sagādājusi problēmas-Bron, nebūsi tu labāks par mani, pat neceri, I run dis"

Novickis gan nometa gudrību par spēles beigām, basketbolā būtu tāda spriedze!
Nu par spēles beigām jāpiekrīt. Tiešām bieži ir tā, ka 2 minūtes ar visiem video atkārtojumiem un taimautiem(kas ir nevis uz minūti, bet 3 minūtēm) ievelkas pusstundas garumā. Taimautu nogriešana gan ietekmētu zaudētāju komandas atspēlēšanās iespēju....

  +1 [+] [-]

, 2014-10-16 22:21, pirms 10 gadiem
Cipanz rakstīja: Tikai kad Pops norotēja spēlētājus un deva vadošajiem atpūtu, līga uzlika sodu
Zinu, bet nedomāju, ka tas atkārtosies daudz...
To nevar pierādīt, ka spēlētājam nav mikrotraumu, kas jāapārstē...
Labi, pieteiks spēlei, nospēlēs divas minūtes, bez treniņdienas, bez gataviošanās, sēdēs malā... Būs tas pats, kas brīvdiena...
To līga nespēj noteikt...
Un nevajadzētu

  -1 [+] [-]

, 2014-10-16 23:01, pirms 10 gadiem
Raitcha rakstīja: Zinu, bet nedomāju, ka tas atkārtosies daudz...
To nevar pierādīt, ka spēlētājam nav mikrotraumu, kas jāapārstē...
Labi, pieteiks spēlei, nospēlēs divas minūtes, bez treniņdienas, bez gataviošanās, sēdēs malā... Būs tas pats, kas brīvdiena...
To līga nespēj noteikt...
Un nevajadzētu
Bet tad jau jājautā, kā noteica to SAS gadījumā.

Pareizi jau ir, kā saki, ka to nevar noteikt, bet redz, ka izdomāja un noteica.

     [+] [-]

, 2014-10-16 23:06, pirms 10 gadiem
Mīkstie