Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Warriors" izlaiž uzvaru pret Portlendu, Biedriņam 9 atlēkušās bumbas

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

"Warriors" izlaiž uzvaru pret Portlendu, Biedriņam 9 atlēkušās bumbas
Deivids Lī pret Džeraldu Vollesu
Foto: AFP/Scanpix

"Warriors" trīs uzvaru sērijai punktu pielikusi "Trail Blazers" komanda, kas Goldensteitā tika pie panākuma sīvā galotnē ar 93:91. Andris Biedriņš atzīmējās ar deviņām atlēkušajām bumbām.

"Warriors" pēdējā ceturtdaļā nenosargāja nelielu piecu punktu pārsvaru. Marks Džeksons uzticējās Neitam Robinsonam, kamēr Monta Eliss garlaikojās uz rezervistu soliņa. Tieši Robinsons varēja kļūt par spēles varoni, taču nekļuva.

Trīskārtējais "slam dunk" čempions izšķirošā brīdī aizmeta garām vienu soda metienu, bet pēdējā sekundē, "Warriors" esot iedzinējos ar 91:93, devās caurgājienā un paklupa. "Warriors" trīs uzvaru sērijai pienāca beigas.

"Trail Blazers" rindās 24 punkti Džeraldam Vollesam, bet ar "double double" izcēlās Markuss Kembijs. Portlenda spēlēja bez potītes savainojumu guvušā Lamarkusa Aldridža. "Trail Blazers" bija zaudējusi 11 no pēdējām 12 spēlēm Ouklendā.

"Warriors" sastāvā 29+11 Deividam Lī. Robinsons no soliņa pievienoja 21 punktu. Eliss kopā ar Stefenu Kariju guva 18 punktus. "Warriors" (11-15) ieņem 12. vietu Rietumu konferencē. Nākamais mačs piektdien izbraukumā pret konferences līdervienību "Thunder".

Andris Biedriņš arī šoreiz spēli sāka sākumsastāvā un nospēlēja 16:37 minūtes, kuru laikā guva divus punktus (2p – 1/1), izcīnīja 9 atlēkušās bumbas, bloķēja 2 metienus un nopelnīja 2 piezīmes.

Citās spēlēs

Tonijs Pārkers ar 34 punktiem sekmēja "Spurs" devīto uzvaru pēc kārtas – 113:106 viesos pret "Raptors". Franču saspēles vadītājam šajā mačā arī 14 rezultatīvas piespēles.

Uzvaru sēriju turpina arī "Knicks", kas nav zaudējusi septiņus mačus pēc kārtas. Ņujorka savās mājās ar 100:85 pieveica "Kings". Džeremijs Lins šoreiz koncentrējās uz piespēlēm, izdalot karjeras rekorda vērtas 13 rezultatīvas piespēles. Linam 10 punkti, no spēles izmetot tikai sešus metienus.

Kevins Durants pēdējās 15 sekundēs aizmeta garām trīs metienus, un "Thunder" ar 95:96 zaudēja viesos pret "Rockets". Rietumu konferences līderei "Thunder" tas ir septītais zaudējums sezonā. Tikpat neveiksmju ir vēl tikai divām komandām – "Bulls" un "Heat". Durants guva 33 punktus, uzvarētāju sastāvā par vienu mazāk Kevinam Mārtinam.

Nespēlējot Kevinam Gārnetam, "Celtics" Bostonā ar 88:98 zaudēja "Pistons". Rodnijs Stakijs viesu uzvarā ieguldīja 25 punktus, par trim mazāk Gregam Monro un Benam Gordonam. "Celtics" rindās 35 punkti Ražānam Rondo.

Jau 16. zaudējumu pēc kārtas piedzīvojusi līgas vājākā komanda "Bobcats" (3-26), kas ar 90:102 zaudēja Minesotā. "Timberwolves" sastāvā 30+18 Kevinam Lavam.

NBA regulārā sezona, 15. februāris

SpēleRez.
Warriors – Trail Blazers91:93
Magic – 76ers103:87
Raptors – Spurs106:113
Cavaliers – Pacers98:87
Celtics – Pistons88:98
Knicks – Kings100:85
Nets – Grizzlies100:105
Rockets – Thunder96:95
Bucks – Hornets89:92
Timberwolves – Bobcats102:90
Mavericks – Nuggets102:84
Suns – Hawks99:101
Clippers – Wizards102:84

Izmantotie resursi:
ESPN

1 2 36 komentāri

 +17 [+] [-]

, 2012-02-16 08:16, pirms 13 gadiem
Bij forši - Udoh laukumā jau 17 minūtes, 0p,0reb,2blk,2to,2pf...viņu nomaina...un pēc pāris min atkal uzlaiž laukumā lai viņš atkal turpina tur failot....bet kad AB vienreiz spēle iet, viņš tiek pie beņķa marinēšanas! Nu tad nav jābrīnās, ka GW zaudē, ja kategoriski atsakās laist laukumā spēlētāju, kad viņam iet spēle, bet tā vieta tur laukumā to kuram neiet....pat Cambijam atļāva gūt 3 reiz vairāk punktu, nekā viņš gūst vidēji spēlē šosezon....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-02-16 08:22, pirms 13 gadiem
AB mus lutina ar savu stabilitati!!!

 +18 [+] [-]

, 2012-02-16 08:23, pirms 13 gadiem
arejs87 rakstīja: Bij forši - Udoh laukumā jau 17 minūtes, 0p,0reb,2blk,2to,2pf...viņu nomaina...un pēc pāris min atkal uzlaiž laukumā lai viņš atkal turpina tur failot....bet kad AB vienreiz spēle iet, viņš tiek pie beņķa marinēšanas! Nu tad nav jābrīnās, ka GW zaudē, ja kategoriski atsakās laist laukumā spēlētāju, kad viņam iet spēle, bet tā vieta tur laukumā to kuram neiet....pat Cambijam atļāva gūt 3 reiz vairāk punktu, nekā viņš gūst vidēji spēlē šosezon....
Kā tad lai Udoh gūst tos punktus, ja komandas individuālisti- Karijs, Ellis, Lī un šoreiz arī Robinsons viņam nedod piespēles, bet tikai paši met pa grozu?
Patīkami bija skatīties, kā Udoh cīnās aizsardzībā, bet uzbrukumā viņš tika ignorēts- ja viņš būtu saņēmis vairāk piespēles, būtu pavisam cita statistika punktos.

 +10 [+] [-]

, 2012-02-16 08:26, pirms 13 gadiem
oilersbest rakstīja: mož nākošreiz būs double-double??
bet ja nopietni tad ir jau ir augshup ejoša līkne
2 punkti un lielāka daļa savāktas bumbas pie sava groza,tad,kad pretinieki dodas aizsardzībā un īpaši neiespringst par bumbu
Pluss vēl savi komandas biedri ļauj savākt bumbu
Tāds ir mūsu Andris šajā sezonā!
Kurš pielicis pie muskuļa masas un savedis svu galvu kārtībā..
Ar steigu vai nu mainīt klubu un lauzt līgumu,vai lai čalis atvadās no NBA

  +2 [+] [-]

, 2012-02-16 08:30, pirms 13 gadiem
Povečerovskis rakstīja: Kā tad lai Udoh gūst tos punktus, ja komandas individuālisti- Karijs, Ellis, Lī un šoreiz arī Robinsons viņam nedod piespēles, bet tikai paši met pa grozu?
Patīkami bija skatīties, kā Udoh cīnās aizsardzībā, bet uzbrukumā viņš tika ignorēts- ja viņš būtu saņēmis vairāk piespēles, būtu pavisam cita statistika punktos.
Nu Udoh neignorē vairāk par AB, bet ne par to ir runa - šodien Udohs spēle negāja ne uzbrukumā ne aizsardzībā. Ja tev likās labas viņa darbības defā, tad nez ko tu teiktu, ja redzētu spēles, kad Udoham iet spēle defā. Šodien viņš bija vājš abos laukuma galos, bet AB bija daudz labāks, tomēr laukumā tika turēts Udohs - par to arī runa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-02-16 08:33, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Spēle jau bija laba. Vēl tik biežāk jāprunā ar komandas biedriem, lai izkārto metienu vismaz 5x spēlē.

Skatos arejs87 atkal kompleksi un skatās kā citi nospēlējuši. Tas tāds mazvērtības komplekss jau no Biedriņa spēles? Šoreiz taisnība jau ir, bet tomēr, kad Biedram ir 0+0+0+5, tad tāds komentārs laikam ir pilnīgas muļķības
Nu tāpēc ka tāda situācija bij, arī uzdzina dusmas. A kad AB ir 0+0+0+5 kā teici, tad jau viņu netur laukumā kāda cita kuram iet vietā man liekas, vai varbūt tu esi tādu situāciju redzējis šosezon?

Un kurā vietā te kādi kompleksi? Jā, skatos kā Udohs nospēlējis, jo tomēr viņš ir tas spēlētājs, kurš tiek likts centrā lielākoties, lai gan nav centrs, kad AB nav laukumā.

  +2 [+] [-]

, 2012-02-16 08:36, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Nē, vienkārši gadi iet, bet salmus kuļam vēlaizvien. Par to, cik Biedrs ir apdalīts un cik sliktā komandā viņš ir utt. Tas vnk ir jau pieriebies līdz nemaņai.
Kāds te sakars ar apdalīšanu un salmu kulšanu gadu garumā? Runa ir par konkrētu spēli, kad nelaiž laukumā, kad spēle iet, bet tā vietā tur laukumā spēlētāju kuram spēle neiet. Manuprāt tā ir neloģiska un nelietderīga rīcība, bet varbūt tev ir cits viedoklis...

p.s. Vai es kādreiz esmu teici, ka AB vaig laist laukumā un Udohu sēdināt malā, kad Udoham spēle iet, bet Biedram neiet? Nē!

 +13 [+] [-]

, 2012-02-16 08:37, pirms 13 gadiem
arejs87 rakstīja: Nu Udoh neignorē vairāk par AB, bet ne par to ir runa - šodien Udohs spēle negāja ne uzbrukumā ne aizsardzībā. Ja tev likās labas viņa darbības defā, tad nez ko tu teiktu, ja redzētu spēles, kad Udoham iet spēle defā. Šodien viņš bija vājš abos laukuma galos, bet AB bija daudz labāks, tomēr laukumā tika turēts Udohs - par to arī runa.
Domāju, ka AB spēles laiks visu laiku būs šāds, jo komanda ar viņu ilgtermiņā vairs nerēķinās. Toties Udoh ir jauns, perspektīvs GSW centrs, kurš ir jāiespēlē un jāgatavo nākamajām sezonām.

  +5 [+] [-]

, 2012-02-16 08:40, pirms 13 gadiem
Kasparam hokjii mazliet sliktaaka statistika ;-)

  +3 [+] [-]

, 2012-02-16 08:46, pirms 13 gadiem
Povečerovskis rakstīja: Domāju, ka AB spēles laiks visu laiku būs šāds, jo komanda ar viņu ilgtermiņā vairs nerēķinās. Toties Udoh ir jauns, perspektīvs GSW centrs, kurš ir jāiespēlē un jāgatavo nākamajām sezonām.
Piekrītu, ka ar viņu nerēķinās, vismaz ne uzbrukumā, bet nepiekrītu par jauno un perspektīvo centru Udoh, pavisam vienkārša iemesla dēļ - UDOH IR UZBRUCĒJS NEVIS CENTRS!!!

  +3 [+] [-]

, 2012-02-16 08:50, pirms 13 gadiem
KaputHitler rakstīja: 2 punkti un lielāka daļa savāktas bumbas pie sava groza,tad,kad pretinieki dodas aizsardzībā un īpaši neiespringst par bumbu
Pluss vēl savi komandas biedri ļauj savākt bumbu
Tāds ir mūsu Andris šajā sezonā!
Kurš pielicis pie muskuļa masas un savedis svu galvu kārtībā..
Ar steigu vai nu mainīt klubu un lauzt līgumu,vai lai čalis atvadās no NBA
Kādu klubu mainīt vai vēl trakāk līgumu lauzt, Andris ir savā vietā, proti, GSW sākumsastāvā un mierīgi atstrādā savu līgumu pelnot ļoti pieklājīgu naudiņu.

  +9 [+] [-]

, 2012-02-16 08:52, pirms 13 gadiem
"Warriors" pēdējā ceturtdaļā nenosargāja nelielu piecu punktu pārsvaru.

Ir arī liels piecu punktu pārsvars?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-02-16 09:08, pirms 13 gadiem
Aizgāja pie psihoterapeita?

  +1 [+] [-]

, 2012-02-16 09:21, pirms 13 gadiem
Rigas Bimbis rakstīja: Manuprāt, ir skaidrs, kurš varētu ieņemt tik akūti vajadzīgo īstā vīrieša-bruņinieka lomu Andra dzīvē, un aizstāt Madaru, kura ir visu likstu pamatā- AREJS87. Gluži kā viduslaiku bruņinieks viņš uz sava vairoga Andrim atvedīs ļaunā GSW pūķa 9 galvas, nometīsies uz ceļa un lūgs kautrīgā Andra roku. Un tad Arejs Andri vedīs savā zirgā uz Ņujorkas paradīzi, kur abi kopā ar Siliņu jau ir sarūpējuši princeses rožu dārzu un mirdzošas pils istabas. Par dārznieku pilī strādās Lins. Būs daudz istabeņu. Bet Marku Džeksonu, Kariju un Ellisu ņemšot par galma ākstiem.
Pēc taviem sacerējumiem kādu filmu vēl nedomā uzņemt? Varu ieteikt nosaukumu - "Kā es slimus suņa murgus izdomāju un pats tiem noticēju."

 +14 [+] [-]

, 2012-02-16 09:22, pirms 13 gadiem
Andris tik pat rezultatīvs kā Daugaviņš!

  +4 [+] [-]

, 2012-02-16 09:44, pirms 13 gadiem
Lovam no 28 spēlēm tikai 2 bijušas bez DD šosezon... Viņš arī piedalīsies All star game 3 pt metienu konkursā.

Stīvam Nešam jau 7 spēles pēc kārtas ar vismaz 10 rezultatīvām piespēlēm un sezonas vidējais cipars jau 10,7

  +6 [+] [-]

, 2012-02-16 09:48, pirms 13 gadiem
Izskataas, ka Andriit vairs nekas nevar glaabt... Mainja praktiski nav iespeejama, jo nevienai komandai vinjsh nahren nav vajadziiigs. Mainja, kad vinjsh tiek pielikts klaat kaa balasts, arii diezinvai, jo cipars ir ahuuns, varbuut naakamgad pirms trade deadline uz bobcats lai shie speetu cap atbriivot. Reaali, aiznaakamgad liigums beidzas, tiek piedaavaats piem no Nets liigums pa 1.5, Andris atsaka, jo bbolsjauliidz niereem, un beidz savu spozho karjeru

  +4 [+] [-]

, 2012-02-16 10:01, pirms 13 gadiem
mjaa... Knicks ir uz viļņa! patiesībā prieks par to, jo, lai arī treneris tur ir Dantoni un līderi ir aizsardzības sačkotāji Amare un Karamele, kkur dziļi sirdī man šī komanda patīk. kas man nepatīk šajā komandā? Lins! pareizāk sakot - nevis Lins, bet gan tā nenormālā ažiotāža kas ap šo aziātu puiku ir sacelta. varbūt izklausīšos pēc bimbambola, kurš ieguvis popularitēti ar kāda spēlētāja nolikšanu, bet tomēr - uzskatu, ka šobrīd vidējais NBA spēlētāja individuālās meistarības līmenis ir tik augsts, ka ņem teju kuru spēlētāju gribi, uzticies viņam, laid laukumā pa 30min un ļauj mest pa grozu - savus 20 punktus viņš sametīs šā vai tā! nesaku, ka Lins būtu netalantīgs vai slikti spēlētu - nebūt ne! viņš vienkārši lieliski izmantoja sev doto iespēju - izšāva īstajā laikā un īstajā brīdī! ja tajā pirmajā 20+ spēlē viņam būtu patrāpījusies nekrītamā diena, tad par viņu tā arī neviens neuzzinātu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-02-16 10:12, pirms 13 gadiem
Emilio rakstīja: mjaa... Knicks ir uz viļņa! patiesībā prieks par to, jo, lai arī treneris tur ir Dantoni un līderi ir aizsardzības sačkotāji Amare un Karamele, kkur dziļi sirdī man šī komanda patīk. kas man nepatīk šajā komandā? Lins! pareizāk sakot - nevis Lins, bet gan tā nenormālā ažiotāža kas ap šo aziātu puiku ir sacelta. varbūt izklausīšos pēc bimbambola, kurš ieguvis popularitēti ar kāda spēlētāja nolikšanu, bet tomēr - uzskatu, ka šobrīd vidējais NBA spēlētāja individuālās meistarības līmenis ir tik augsts, ka ņem teju kuru spēlētāju gribi, uzticies viņam, laid laukumā pa 30min un ļauj mest pa grozu - savus 20 punktus viņš sametīs šā vai tā! nesaku, ka Lins būtu netalantīgs vai slikti spēlētu - nebūt ne! viņš vienkārši lieliski izmantoja sev doto iespēju - izšāva īstajā laikā un īstajā brīdī! ja tajā pirmajā 20+ spēlē viņam būtu patrāpījusies nekrītamā diena, tad par viņu tā arī neviens neuzzinātu...
Par Linu daļēji piekrītu, bet "kā būtu, ja būtu" te neder. Viņam trāpījās metamā dienā un viss notiek!

  -1 [+] [-]

, 2012-02-16 10:25, pirms 13 gadiem
Emilio rakstīja: mjaa... Knicks ir uz viļņa! patiesībā prieks par to, jo, lai arī treneris tur ir Dantoni un līderi ir aizsardzības sačkotāji Amare un Karamele, kkur dziļi sirdī man šī komanda patīk. kas man nepatīk šajā komandā? Lins! pareizāk sakot - nevis Lins, bet gan tā nenormālā ažiotāža kas ap šo aziātu puiku ir sacelta. varbūt izklausīšos pēc bimbambola, kurš ieguvis popularitēti ar kāda spēlētāja nolikšanu, bet tomēr - uzskatu, ka šobrīd vidējais NBA spēlētāja individuālās meistarības līmenis ir tik augsts, ka ņem teju kuru spēlētāju gribi, uzticies viņam, laid laukumā pa 30min un ļauj mest pa grozu - savus 20 punktus viņš sametīs šā vai tā! nesaku, ka Lins būtu netalantīgs vai slikti spēlētu - nebūt ne! viņš vienkārši lieliski izmantoja sev doto iespēju - izšāva īstajā laikā un īstajā brīdī! ja tajā pirmajā 20+ spēlē viņam būtu patrāpījusies nekrītamā diena, tad par viņu tā arī neviens neuzzinātu...
Vai tad pirmoreiz NBA vēsturē rezervists uzlaists laukumā uz ilgāku laiku?? Tev laikam šķiet, ka tādu kā Lins ir ķīpām... tehniski noteikti, bet 50% no panākumiem vēl jāskaita pārliecība ar kādu viņš darbojas uz laukuma. Ne kurš katrs pamatpiecinieka spēlētājs var uzņemties atbildību par spēli tās galotnē, iemest izšķirošos metienus utt., kur nu vēl tāls rezervists! Un kas vēl jo svarīgi - ne kurš katrs var padarīt labākus komandas biedrus un vest komandu no vienas uzvaras uz otru. Tā ka "ņem teju kuru gribi un viņš iemetīs 20 punktus" ir lielas muļķības, turklāt Lins ir kas vairāk par "20 punktiem".
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-02-16 10:43, pirms 13 gadiem
Teikt, ka Lins ir parasts chuvaks ir debiili, jo ne kursh katrs var 20 + ielikt 5 speeles peec kaartas. Dodot iespeeju? Iespeejas NBA tiek dotas praktiski katram. Tam pasham Shumpertam, bet rezultaata taada nav, vai arii Veselijam nowizards, vinjsh praktiski katru speeli ir starting 5, bet rezultaa nav. Ta kaa Lins nav parasts rezervists kuram baigi paveicies. Dzheks ir labs, kaut kur atgaadina kida speeli. A par azhiotaazhu, var patikt, var nepatkt,bet taada ir vajadziiga, jo Knicks pashi par sevi,ne tikai Lins, saak kljuut par Pelnrushkjiiteem...

  +5 [+] [-]

, 2012-02-16 11:48, pirms 13 gadiem
Jau biju gaidījis, ka lielākā daļa man nepiekritīs saistībā ar Linu.
Atkārtošos -manuprāt Lins nav slikts spēlētājs – viņš ir labs(slikts spēlētājs nespēlētu tā, kā to šobrīd dara Lins), bet tā mana pamata doma ir tāda, ka viņš ir vienkārši čalis, kuram paveicās patrāpīties īstajā laikā, īstajā vietā un parādīt to, ko viņš spēj. Vēl arvien uzskatu, ka līgā ir pietiekami daudz spēlētāju, kuriem vienkārši nav īsti bijusi iespēja parādīt savas patiesās spējas un varbūt arī nekad šāda iespēja neradīsies. No saspēlniekiem nāk prātā Darens Kolisons un Džefs Tīgs – arī spēlētāji, kuriem kkādu apstākļu dēļ sākumā nebija iespēju sevi parādīt, bet, kad tā radās, lieta aizgāja. No garajiem – da kaut vai tas pats Bairons Mulens no Bobcats – Thunderos deldēja beņķi un tik vien kā trash taimā iemeta pa kādam metienam, bet paskat ko tagad dara laukumā – pat troikas met! No vēstures – tas pats Markuss Kembijs – no traumatiska tāla rezervista, traumu nomāktajā Knicks, pleiofu laikā pēkšņi kļuva par vadošo spēlētāju, kā rezultātā kļuva par respektablu centru visā NBA.
Protams, ir gana daudz sliktu piemēru un gana daudz spēlētāju, kuriem dod iespēju, bet kkādu objektīvu un subjektīvu iemeslu dēļ viņi savas iespējas neizmanto, bet ar to visu gribu pateikt, ka vidējais līmenis NBA ir ļoti audzis, līdz ar to daudzi spēlētāji pie veiksmīgas apstākļu sakritības varētu nokļūt Lina situācijā. Šoreiz tas ir Lins, nākamreiz būs kāds cits...
p.s. Šumperts un Duglass ir 2. nummeri, līdz ar to 1. nr. pozīcijā viņi nekādi nespēj atvērties. Tagad, kad Šumperts pārsvarā spēlē par 2., ir labāk. Bet Duglasam šī vispār pati par sevi ir slikta sezona.

     [+] [-]

, 2012-02-16 12:13, pirms 13 gadiem
Rigas Bimbis rakstīja: Manuprāt, ir skaidrs, kurš varētu ieņemt tik akūti vajadzīgo īstā vīrieša-bruņinieka lomu Andra dzīvē, un aizstāt Madaru, kura ir visu likstu pamatā- AREJS87. Gluži kā viduslaiku bruņinieks viņš uz sava vairoga Andrim atvedīs ļaunā GSW pūķa 9 galvas, nometīsies uz ceļa un lūgs kautrīgā Andra roku. Un tad Arejs Andri vedīs savā zirgā uz Ņujorkas paradīzi, kur abi kopā ar Siliņu jau ir sarūpējuši princeses rožu dārzu un mirdzošas pils istabas. Par dārznieku pilī strādās Lins. Būs daudz istabeņu. Bet Marku Džeksonu, Kariju un Ellisu ņemšot par galma ākstiem.

  +6 [+] [-]

, 2012-02-16 12:28, pirms 13 gadiem
trakais_v6 rakstīja: Viss jau būtu labi,tikai punktus vairāk vajadzētu!

Andri,ieej ģērbtuvēs,rokā ar AK-47 un pasaki visiem nigēriem,lai tev nah bumbu vairāk dod
Diezin vai, ka tas kaut ko mainīs, ja Andža draudēs, turot rokās Kiriļenko.

  +1 [+] [-]

, 2012-02-16 15:09, pirms 13 gadiem
Spurs atkal parūpējas par interesantām beigām, tāču Pārkers atkal izvelk spēli. Nesaprotu, kā vel var interesēt Biedriņa spēle, kādam vēl ir cerība?

  +4 [+] [-]

, 2012-02-16 15:32, pirms 13 gadiem
FelQ rakstīja: Spurs atkal parūpējas par interesantām beigām, tāču Pārkers atkal izvelk spēli. Nesaprotu, kā vel var interesēt Biedriņa spēle, kādam vēl ir cerība?
Vienīgais latvietis NBA - ar to pietiek, lai interesētu.

     [+] [-]

, 2012-02-16 18:28, pirms 13 gadiem
trakais_v6 rakstīja: Viss jau būtu labi,tikai punktus vairāk vajadzētu!

Andri,ieej ģērbtuvēs,rokā ar AK-47 un pasaki visiem nigēriem,lai tev nah bumbu vairāk dod
Kirilenko šobrīd ir Krievijā, bet laba doma.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-02-17 15:11, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Man vairāk bail ir par Karameli, ka šis atkal kodīs svešā kūkas gabalā un raus nost produktivitāti un komandas spēli.

Man personīgi patīk šādi stāsti @ NBA. Jo nevienam nevajadzīgais Lins pēkšņi sāk plosīties. Tas ir forši. Nav kā dažs labs tiek virzīts un tiek darīts viss jau no vsk laikiem, lai kļūtu par NBA zvaigzni. Tas ir tizli - VOT TĀ.
+10!
1 2 36 komentāri