Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Lins turpina "plosīties", iemet uzvaras metienu Toronto

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Lins turpina "plosīties", iemet uzvaras metienu Toronto
Džeremijs Lins saņem Džereda Džefrīsa apsveikumus
Foto: Reuters/Scanpix

Džeremija Lina mānija Nacionālajā Basketbola asociācijā (NBA) turpina vērsties plašumā. Ņujorkas "Knicks" aizsargs aizvadītajā naktī ar pēdējās sekundes tālmetienu nodrošināja uzvaru izbraukuma spēlē pret Toronto "Raptors" – 90:87.

Pirmajā spēlē kopš tikšanas pie nedēļas labākā spēlētāja goda Lins Toronto notikušajā mačā guva 27 punktus un izdalīja 11 rezultatīvas piespēles, kas ir spēlētāja karjeras rekords šajā statistikas rādītājā. Uzvaras grozs ļaus pievērt acis uz astoņām kļūdām, arī karjeras rekords. Lins aizvadīja tikai karjeras piekto spēli sākumsastāvā.

"Knicks" pēdējās divās minūtēs iespēja 8-0 izrāvienu. Pēdējos sešus punktus guva Lins. Vispirms viņš izcēlās caurgājienā ar 2+1 gājienu, bet pussekundi pirms spēles beigu signāla pāri Hosē Kalderonam iemeta tālmetienu – 90:87.

Pēc četru spēļu izlaišanas ar 21 punktu atgriezās Amārī Stademairs. "Raptors" sastāvā 25 sameta Kalderons, bet Linam Kleizam no soliņa 15+11. "Knicks" (14-15) uzvarējusi sešas spēles pēc kārtas.

Citās spēlēs

Astoņas uzvaras pēc kārtas guvusi "Spurs", kas ar 99:95 uzvarēja Detroitā. Tims Dankans izcēlās ar "double double" – 18+13. "Pistons" komandā īpaša spēle Benam Vollesam, kurš aizvadīja 1055. spēli. Tas ir rekords nedraftētiem spēlētājiem kopš 1976. gada, kad apvienojās NBA un ABA. Volless atzīmējās ar deviņiem punktiem.

"Heat" pievienojusies "Bulls" un "Thunder" "3 dienu klubiņā". Minētās komandas šosezon spējušas uzvarēt trīs spēles trīs dienās. "Heat" ar 105:90 viesos pieveica "Pacers". 23-7 ir atkārtots komandas labākais sezonas sākums.

Lebrons Džeimss guva 23 punktus, bet "rukijs" Noriss Kols no soliņa pievienoja 20. Tikpat savā debijas sezonā viņš bija sametis arī Bostonas grozā. Zaudētāju rindās 14 punkti Deividam Vestam, bet Denijs Greindžers nospēlēja tikai 12 minūtes potītes savainojuma dēļ.

Jāatzīmē arī "Wizards". Galvaspilsētas komanda šokēja Portlendu, "Rose Garden" arēnā gūstot 124 punktus. "Trail Blazers" iespēja "tikai" 109. Niks Jangs guva 35 punktus, Džons Vols pievienoja 29. Mājinieku sastāvā Nikolā Batumam 33 (atkārtots karjeras rekords), bet Lamarkusam Aldridžam spēle potītes savainojuma dēļ beidzās pēc divām minūtēm.

NBA regulārā sezona, 14. februāris

SpēleRez.
Pacers – Heat90:105
Raptors – Knicks87:90
Bulls – Kings121:115
Pistons – Spurs95:99
Thunder – Jazz111:85
Grizzlies – Rockets93:83
Nuggets – Suns109:92
Trail Blazers – Wizards109:124
Lakers – Hawks86:78

Izmantotie resursi:
ESPN

     [+] [-]

, 2012-02-15 16:39, pirms 13 gadiem
arejs87 rakstīja: Es domāju, ka viņš vairāk salīdzināja ar tādiem "saspēles vadītājiem" kā, piemēram, Curry un Westbrooks.
Varbūt, bet katrā ziņā Westbruks OKC komandā iederas ļoti labi, viņa piespēles arī lēnām uzlabojas, un lādēt pa grozu viņam vajag jo OKC ir maz uzbrukuma ieroču, tapēc es nenosodu viņa spēli. Ar Pass first tipa PG Oklohomai ietu sliktāk, jo punktus met tikai Durants un Hardens.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-02-15 17:07, pirms 13 gadiem
Suds_55 rakstīja: Kāda tur plosīšanās viņš viens pats uztaisīja 8 Turn-over.....nav jau nekas spīdošs....tā pat kad spēlēja GSW nebija nez ko labais spēlētājs - man jau liekas ka tas tik tāds periodisks uzplaukums no viņa puses + liela haļava!
Tieši tā tas ir daudz, bet za što $$ sāk griezties

     [+] [-]

, 2012-02-15 17:10, pirms 13 gadiem
Dude88 rakstīja: Varbūt, bet katrā ziņā Westbruks OKC komandā iederas ļoti labi, viņa piespēles arī lēnām uzlabojas, un lādēt pa grozu viņam vajag jo OKC ir maz uzbrukuma ieroču, tapēc es nenosodu viņa spēli. Ar Pass first tipa PG Oklohomai ietu sliktāk, jo punktus met tikai Durants un Hardens.
Nuuuu.....Westbrooka galvenā problēma ir tā, ka viņš sevi iedomājos par lielāku zvaigzni savā komandā nekā viņš ir un tāpēc viņš pārāk daudz met pa grozu un pārāk uz saviem statiem spēlē, kas neļauj viņam tādā līmeņa saspēlniekam, kāds viņš, iespējams varētu būt...un kā viņš savāc savas piespēles?!? Pusi viņš dabū ātrajos uzbrukumos skrienot 2v1 vai 3v1 kad viņš iedod pasu Durantam, Hardenam vai vēl kādam kas ar skrien tajā reizē...UN pat tad viņš pamanās notizloties, vienkāršā situācijā mēģinot iedot kādu highlight pasu vai ko tādu...vārdu sakot, viņa problēma ir galvā un kamēr viņš tās neatrisinās viņš par augsta līmeņa pg nekad nebūs....pie tam, šie viņa gājieni var Oklahomai maksāt kādu titulu nākotnē...

     [+] [-]

, 2012-02-15 17:22, pirms 13 gadiem
arejs87 rakstīja: Nuuuu.....Westbrooka galvenā problēma ir tā, ka viņš sevi iedomājos par lielāku zvaigzni savā komandā nekā viņš ir un tāpēc viņš pārāk daudz met pa grozu un pārāk uz saviem statiem spēlē, kas neļauj viņam tādā līmeņa saspēlniekam, kāds viņš, iespējams varētu būt...un kā viņš savāc savas piespēles?!? Pusi viņš dabū ātrajos uzbrukumos skrienot 2v1 vai 3v1 kad viņš iedod pasu Durantam, Hardenam vai vēl kādam kas ar skrien tajā reizē...UN pat tad viņš pamanās notizloties, vienkāršā situācijā mēģinot iedot kādu highlight pasu vai ko tādu...vārdu sakot, viņa problēma ir galvā un kamēr viņš tās neatrisinās viņš par augsta līmeņa pg nekad nebūs....pie tam, šie viņa gājieni var Oklahomai maksāt kādu titulu nākotnē...
Vispār Vestbruks par PG sāka spēlēt tikai kad ienāca NBA, tā kā viņš to pozīciju vēl mācās. Es Tev piekrītu par to, ka viņš bieži, itsevišķi 4. ceturdaļā pārspīlē ar metieniem, bet viņam ir jāmet pa grozu, jo Durants viens nevar izvilkt visas spēles. Lielākā problēma OKC ir tā, ka viņiem nav spēlētāju, kas ir bīstami uzbrukumā no garajiem, visticamāk tas viņiem neļaus tuvākajā laikā izcīnīt titulu.
Un principā Rouzs arī ir Vestbruka stila PG ar iespējams švakāku metienu, bet tik un tā Čikāga rullē ar viņu kā līderi.

  +4 [+] [-]

, 2012-02-15 17:32, pirms 13 gadiem
Suds_55 rakstīja: Kāda tur plosīšanās viņš viens pats uztaisīja 8 Turn-over.....nav jau nekas spīdošs....tā pat kad spēlēja GSW nebija nez ko labais spēlētājs - man jau liekas ka tas tik tāds periodisks uzplaukums no viņa puses + liela haļava!
Tam pašam Kobem šajā sezonā ir vidēji 3.72 kļūdas spēlē. Lebronam 3.8. Tas nozīmē, ka vienā 2 citā, piemēram, 8.
Uz katru Lina kļūdu var norādīt pretī iedoto rez. piespēļu skaitu. Te atkal ir runa par to banālo teicienu - nekļūdās, kas neko nedara.

     [+] [-]

, 2012-02-15 17:44, pirms 13 gadiem
Dude88 rakstīja: Vispār Vestbruks par PG sāka spēlēt tikai kad ienāca NBA, tā kā viņš to pozīciju vēl mācās. Es Tev piekrītu par to, ka viņš bieži, itsevišķi 4. ceturdaļā pārspīlē ar metieniem, bet viņam ir jāmet pa grozu, jo Durants viens nevar izvilkt visas spēles. Lielākā problēma OKC ir tā, ka viņiem nav spēlētāju, kas ir bīstami uzbrukumā no garajiem, visticamāk tas viņiem neļaus tuvākajā laikā izcīnīt titulu.
Un principā Rouzs arī ir Vestbruka stila PG ar iespējams švakāku metienu, bet tik un tā Čikāga rullē ar viņu kā līderi.
Nu jā...tā gan. Vienīgi Rouzs ir labāks piespēlētājs un viņam nav sakāpis galvā, ka viņš ir lielāka zvaigzne nekā viņš ir, kā tas diemžēl ir ar Westbrooku. Katram spēlētājam ir jāzina sava vieta komandā un savi uzdevumi. Šajā gadījumā, Oklahoma ir gamble priekšā - ja Westbrooks tuvākajā nākotnē tiks pāri saviem bērnišķīgajiem izlēcieniem, tad ok - šogad gredzenu nebūs, bet nākošajās sezonas iespēja pat ne vienu vien dabūt. Savukārt, ja viņam tas ievelkas kādiem dažiem gadiem vai pat vairāk, tad vajadzētu reāli paskatīties kādi ir mērķi un vai izdevīgāk nebūtu viņu notreidot (zvaigznes status ļaus daudz ko dabūt pretī) un mēģināt dabūt kādu labu pg + kādu labu(-s) shooteru(-s).....jebkurā gadījumā, šeit ir jāskatās kādi ir mērķi....un bez lielāka vai mazāka gamble būs grūti iztikt...

     [+] [-]

, 2012-02-15 18:01, pirms 13 gadiem
arejs87 rakstīja: Nu jā...tā gan. Vienīgi Rouzs ir labāks piespēlētājs un viņam nav sakāpis galvā, ka viņš ir lielāka zvaigzne nekā viņš ir, kā tas diemžēl ir ar Westbrooku. Katram spēlētājam ir jāzina sava vieta komandā un savi uzdevumi. Šajā gadījumā, Oklahoma ir gamble priekšā - ja Westbrooks tuvākajā nākotnē tiks pāri saviem bērnišķīgajiem izlēcieniem, tad ok - šogad gredzenu nebūs, bet nākošajās sezonas iespēja pat ne vienu vien dabūt. Savukārt, ja viņam tas ievelkas kādiem dažiem gadiem vai pat vairāk, tad vajadzētu reāli paskatīties kādi ir mērķi un vai izdevīgāk nebūtu viņu notreidot (zvaigznes status ļaus daudz ko dabūt pretī) un mēģināt dabūt kādu labu pg + kādu labu(-s) shooteru(-s).....jebkurā gadījumā, šeit ir jāskatās kādi ir mērķi....un bez lielāka vai mazāka gamble būs grūti iztikt...
Rouzs ir labāks spēlētājs overall un viņa komanda principā ir atkarīga no viņa, tāpēc man kautkā neticas, ka viņi var pārspēt Miami austrumos.
Westbrukam atšķirībā no citām zvaigznēm priekš OKC ir tāds pluss, ka viņš grib spēlēt OKC, citas zvaigznes nevēlas spēlēt small market komandās, viņam ar to nav problēmas. Kā jau teicu lielākās problēmas, lai cīnītos par uzvarām playofos ir gūtie punkti no groza tuvuma. Tāpēc viņiem būtu jāpancenšas izdarīt, lai komanda kļūst dziļāka.
Ja tiešām Westbruks turpinās svarīgos momentos lažot, tad pirmāmkārtām ir jāmaina treneris, viņš vienkārši ir pārāk talantīgs, lai tāpat viņu aizmainītu. Bostona jau šogad piedāvaja mainīt Rondo pret Westbruku, protams OKC atteicās.

     [+] [-]

, 2012-02-15 18:35, pirms 13 gadiem
Dude88 rakstīja: Rouzs ir labāks spēlētājs overall un viņa komanda principā ir atkarīga no viņa, tāpēc man kautkā neticas, ka viņi var pārspēt Miami austrumos.
Westbrukam atšķirībā no citām zvaigznēm priekš OKC ir tāds pluss, ka viņš grib spēlēt OKC, citas zvaigznes nevēlas spēlēt small market komandās, viņam ar to nav problēmas. Kā jau teicu lielākās problēmas, lai cīnītos par uzvarām playofos ir gūtie punkti no groza tuvuma. Tāpēc viņiem būtu jāpancenšas izdarīt, lai komanda kļūst dziļāka.
Ja tiešām Westbruks turpinās svarīgos momentos lažot, tad pirmāmkārtām ir jāmaina treneris, viņš vienkārši ir pārāk talantīgs, lai tāpat viņu aizmainītu. Bostona jau šogad piedāvaja mainīt Rondo pret Westbruku, protams OKC atteicās.
Nu.....neticu, ka Miami ir reālas iespējas šogad tik pie gredzeniem....nākošgad, varbūt, bet ne šogad...tajā komandā vienkārši joprojām ir pārāk daudz robu. Viņiem vajag tikt galā ar visām problēmām un nokomplektēt sastāvu līdz galam ar labiem atbalsta spēlētājiem, jo šobrīd tas ir liels trūkums.
Jā, Westbrooks grib tur spēlēt, BET viņš arī grib būt lielākā zvaigznes komandā, kas kopā ar Durantu viņam īpaši nespīd. Šī iemesla dēļ pēc kāda laika viņš pats var sākt lūkoties citā virzienā, ja nenobriedīs un neizmetīs no galvas savas individuālās iegribas.
Kas attiecas uz Rondo - manās acīs viņš joprojām ir viduvējībā vai, precīzāk, tāds viņš būs līdz sevi apliecinās. Bostonā viņš nonāca kopā ar ļoti labiem finisheriem un šī iemesla dēļ es gribu viņu redzēt spēlējam citā komandā, lai tad varētu redzēt, cik tad liela zvaigzne un cik augsta līmeņa saspēles vadītājs viņš ir. Pagaidām viņa panākumus norakstu vairāk vai mazāk uz komandas biedriem, tāpēc viņu paņemt jebkurai komandai būtu riskanti. Protams, varbūt viņš patiešām izrādīsies tik labs, kā viņu liela un jāņem vērā fakts, ka, spēlēšanai Bostona ar lielo trio, būtu bijis jāatstāj pozitīvu iespaidu viņa izaugsmē un iespējams tas viņam būs palīdzējis izveidoties par patiešām augsta līmeņa saspēlnieku...bet pagaidām, es uz viņu skatos ar lielu jautājuma zīmi un gaidu, kad viņš varēs sevi parādīt citā komandā, vai vismaz radikāli citā sastāvā ar citu treneri.

     [+] [-]

, 2012-02-15 19:21, pirms 13 gadiem
arejs87 rakstīja: Nu.....neticu, ka Miami ir reālas iespējas šogad tik pie gredzeniem....nākošgad, varbūt, bet ne šogad...tajā komandā vienkārši joprojām ir pārāk daudz robu. Viņiem vajag tikt galā ar visām problēmām un nokomplektēt sastāvu līdz galam ar labiem atbalsta spēlētājiem, jo šobrīd tas ir liels trūkums.
Jā, Westbrooks grib tur spēlēt, BET viņš arī grib būt lielākā zvaigznes komandā, kas kopā ar Durantu viņam īpaši nespīd. Šī iemesla dēļ pēc kāda laika viņš pats var sākt lūkoties citā virzienā, ja nenobriedīs un neizmetīs no galvas savas individuālās iegribas.
Kas attiecas uz Rondo - manās acīs viņš joprojām ir viduvējībā vai, precīzāk, tāds viņš būs līdz sevi apliecinās. Bostonā viņš nonāca kopā ar ļoti labiem finisheriem un šī iemesla dēļ es gribu viņu redzēt spēlējam citā komandā, lai tad varētu redzēt, cik tad liela zvaigzne un cik augsta līmeņa saspēles vadītājs viņš ir. Pagaidām viņa panākumus norakstu vairāk vai mazāk uz komandas biedriem, tāpēc viņu paņemt jebkurai komandai būtu riskanti. Protams, varbūt viņš patiešām izrādīsies tik labs, kā viņu liela un jāņem vērā fakts, ka, spēlēšanai Bostona ar lielo trio, būtu bijis jāatstāj pozitīvu iespaidu viņa izaugsmē un iespējams tas viņam būs palīdzējis izveidoties par patiešām augsta līmeņa saspēlnieku...bet pagaidām, es uz viņu skatos ar lielu jautājuma zīmi un gaidu, kad viņš varēs sevi parādīt citā komandā, vai vismaz radikāli citā sastāvā ar citu treneri.
Nu, Rondo īstenībā bija ļoti svarīga sastāvdaļa tam, ka Celtics izcīnija vienu titulu un vienreiz tika finālā un uz šo momentu viņš Bostonā ir vērtīgakais un labākais spēlētājs. Protams, lai kļūtu par izcilu
spēlētaju viņam traucē tas, ka viņam ir ļoti sūdīgs metiens.

Bet par Miami, man gan liekas viņiem pa lielam ir viens mīnuss, nav laba centra un iekšā viņi ir pārāk mazi, tāpēc var gadīties problēmas pret komandām kā Ņujorka vai Orlando, protams, ja Howards tur paliks. Bet godīgi sakot neredzu, ka kāds viņus austrumos var vinnēt, ja nu vienīgi atkal Lebronam nesākas kkādas psiholoģiskās problēmas 4. ceturdaļā, vai arī viņi nesāk mest par daudz stulbus trīnīšus.

  -1 [+] [-]

, 2012-02-15 19:30, pirms 13 gadiem
amusement rakstīja: Lins ir Amerikānis,bet visi te kaut ko par "mazo Yao" irš tikai tāpēc,ka izskatās pēc ķīnieša sāk te brēkt par tām lietām! (facepalm)
Palasi youtube komentārus. ''Asian tas, asian šitas"

  +6 [+] [-]

, 2012-02-15 19:49, pirms 13 gadiem
lolersk8er rakstīja: Palasi youtube komentārus. ''Asian tas, asian šitas"
Nu? Amerikāņu aziāts? UN? Tātad jebkurš melnādainais uzreiz skaitās āfrikānis?

     [+] [-]

, 2012-02-15 20:20, pirms 13 gadiem
Dude88 rakstīja: Nu, Rondo īstenībā bija ļoti svarīga sastāvdaļa tam, ka Celtics izcīnija vienu titulu un vienreiz tika finālā un uz šo momentu viņš Bostonā ir vērtīgakais un labākais spēlētājs. Protams, lai kļūtu par izcilu
spēlētaju viņam traucē tas, ka viņam ir ļoti sūdīgs metiens.

Bet par Miami, man gan liekas viņiem pa lielam ir viens mīnuss, nav laba centra un iekšā viņi ir pārāk mazi, tāpēc var gadīties problēmas pret komandām kā Ņujorka vai Orlando, protams, ja Howards tur paliks. Bet godīgi sakot neredzu, ka kāds viņus austrumos var vinnēt, ja nu vienīgi atkal Lebronam nesākas kkādas psiholoģiskās problēmas 4. ceturdaļā, vai arī viņi nesāk mest par daudz stulbus trīnīšus.
Jā, viņš bija - jo kādam jau jāiedod piespēles Alenam, Pircam, Garnetam...tas vēl nenozīmē, ka viņš būtu kaut uz pusi tik labs un nozīmīgs citā komandā. Tieši tāpēc, es gribu redzēt viņu spēlējam citur, lai varētu novērtēt precīzāk, cik prasmīgs viņš ir.

Protams, ka Miami lielākais robs sastāvā ir centrā. Tomēr kopumā uzlabojumi sastāvā vēl arī citi noderētu. Tieši psiholoģiskai spiediens būs tas ar ko viņiem jācīnās. Es vienkārši neticu, ka viņi šogad ir gatavi izcīnīt gredzenus ne psiholoģiski, ne arī sastāva ziņā. Viņiem ir jāpaveic liela kaudze darba līdz tam un, lai gan tas ir iespējams, nedomāju ka tas ir reāli. Ja viņi izcīnīs šogad gredzenus, tad tur būs liela veiksmes daļa (pretinieku vāja spēle, savainojumi un tamlīdzīgi). Es arī domāju, ka viņi joprojām pārāk izvelk no Boša, lai gan varētu vairāk...
Nu....austrumos Čikāga var parādīt spēku un ja Miami klibos, tad viņi viņus apēdīs...uz Bostonu es īpaši neceru - viņiem ir jādabū ne otrā, bet trešā jaunība lai varētu līdz finālam tikt, tādas komandas kā Filadelfija un Indiana gan var aizlikt Miami kāju priekšā, balstoties uz labu komandas spēli un uz to, ka viņus nenovērtē pietiekami....ja runājam par Ņujorku, tad jā, ar Linu tagad viņi izskatās kā ļoti nopietni konkurenti, bet kas notiks kad būs atpakaļ savtīgais karameļu Antons? Vai viņš spēs samierināties ar tik lielu lomu kādam jauniņajam, kas atņems daļu spīduma viņam? Galu galā - Ņujorkai problēmu ir daudz jau sen un tāpēc es no viņiem neko baigo negaidu. Viņi var spēlēt un arī apspēlēt jebkuru....atsevišķā spēlē, bet kā būs ar sēriju? Laiks rādīs. Viņi var parādīt Miami vidēji pirkstu un atstāt viņus aiz muguras, bet tikpat labi Miami var atstāt Ņujorku sagrautu raudam smilšu kastes malā.

     [+] [-]

, 2012-02-15 20:43, pirms 13 gadiem
Es par Rondo arī biju skeptisks sākumā, un domāju, ka ieliekot gandrīz jebkuru citu PG viņa vietā rezultāts būs tads pats, bet viņš savu vertību ir parādījis. 2009. gadā , kad Celtics episkajā sērijā bez KG izsita Bulls, Rondo bija monstruāla sērija. Īstenībā es viņu uzskatu par pašreiz vislabako tīro PG, vienīgais mīnus ir drausmīgais metiens. Es domāju, ka Tava vēlme viņu redzēt citā komandā piepildīsies, jo bieži dzirdamas baumas par viņa aizmaiņu. Un Celtics tiešām būtu laiks pārbūvēties.

Nu Miami pagājušo gad bija daudz lielāki robi sastāvā. Tagad vismaz Haslems ir vesels, Batjē pievienojies un Noris Cole šad tad var izšaut ar Čalmeru. Bošs izskatās samierinājies ar savu lomu un spēlē daudz labāk un stabilāk. Vienīgais par, ko man ir bažas ir, ka atkal būs problēmas līdzīgās spēlēs, kad Lebrons sāk puļīt trīnīšus nevis laužas uz grozu.

Un par Karmelo runājot, domāju, ka viss būs kārtībā, tagad viņam vismaz nebūs jāspelē ar bumbu visu laiku. Lina rezultativitāte samazināsies, bet viņš turpinās vadīt spēli, viņam vienkārši būs vairāk opcijas uzbrukumā, ko darīt. Un plus viņš varēs bišķi atpūsties, kas viņam noderētu, jo, ja būtu jāspēlē kā pēdejas 5 spēles, tad viņš varētu pamatīgi nosēsties.

     [+] [-]

, 2012-02-15 20:48, pirms 13 gadiem
Dude88 rakstīja: Es par Rondo arī biju skeptisks sākumā, un domāju, ka ieliekot gandrīz jebkuru citu PG viņa vietā rezultāts būs tads pats, bet viņš savu vertību ir parādījis. 2009. gadā , kad Celtics episkajā sērijā bez KG izsita Bulls, Rondo bija monstruāla sērija. Īstenībā es viņu uzskatu par pašreiz vislabako tīro PG, vienīgais mīnus ir drausmīgais metiens. Es domāju, ka Tava vēlme viņu redzēt citā komandā piepildīsies, jo bieži dzirdamas baumas par viņa aizmaiņu. Un Celtics tiešām būtu laiks pārbūvēties.

Nu Miami pagājušo gad bija daudz lielāki robi sastāvā. Tagad vismaz Haslems ir vesels, Batjē pievienojies un Noris Cole šad tad var izšaut ar Čalmeru. Bošs izskatās samierinājies ar savu lomu un spēlē daudz labāk un stabilāk. Vienīgais par, ko man ir bažas ir, ka atkal būs problēmas līdzīgās spēlēs, kad Lebrons sāk puļīt trīnīšus nevis laužas uz grozu.

Un par Karmelo runājot, domāju, ka viss būs kārtībā, tagad viņam vismaz nebūs jāspelē ar bumbu visu laiku. Lina rezultativitāte samazināsies, bet viņš turpinās vadīt spēli, viņam vienkārši būs vairāk opcijas uzbrukumā, ko darīt. Un plus viņš varēs bišķi atpūsties, kas viņam noderētu, jo, ja būtu jāspēlē kā pēdejas 5 spēles, tad viņš varētu pamatīgi nosēsties.
Varbūt.....vienīgi par labāko pg tev nekādi nevaru piekrist - nu jau daudzus gadus labākais pg NBA ir Nashs.
Jā Miami ir ar mazāk robiem kā pagājušogad, bet joprojām tie ir gana lieli lai visu sagrautu, ieskaitot tevis minētu Lebrona spēli pēdējās minūtēs.
Tas kā tagad spēlēs Ņujorka, kad Amare un Melo būs atpakaļ reizē ar LInu, arī parādīs, vai Ņujorka ir uz pareizā ceļa, vai tai ir jāmeklē jauns un vismaz viena no savām superzvaigznēm jāsūta laimi meklēt citur.

     [+] [-]

, 2012-02-15 21:00, pirms 13 gadiem
arejs87 rakstīja: Varbūt.....vienīgi par labāko pg tev nekādi nevaru piekrist - nu jau daudzus gadus labākais pg NBA ir Nashs.
Jā Miami ir ar mazāk robiem kā pagājušogad, bet joprojām tie ir gana lieli lai visu sagrautu, ieskaitot tevis minētu Lebrona spēli pēdējās minūtēs.
Tas kā tagad spēlēs Ņujorka, kad Amare un Melo būs atpakaļ reizē ar LInu, arī parādīs, vai Ņujorka ir uz pareizā ceļa, vai tai ir jāmeklē jauns un vismaz viena no savām superzvaigznēm jāsūta laimi meklēt citur.
Jā, Nash ir lielisks, bišķi piemirsu par viņu. Viņš un Kids ir mani mīļakie PG. Cerams, ka Fīniksa Nashu aizmanīs šogad uz kādu playof komandu.

     [+] [-]

, 2012-02-15 21:48, pirms 13 gadiem
Ļoti , patīk Lin spēle , vinš ir brīnums priekš NY un domāju tas nav viss ko viņš parādīs būs kaut kas vēl , - liekas kad viņam palīdz augstāki spēki !

     [+] [-]

, 2012-02-15 22:38, pirms 13 gadiem
Dude88 rakstīja: Jā, Nash ir lielisks, bišķi piemirsu par viņu. Viņš un Kids ir mani mīļakie PG. Cerams, ka Fīniksa Nashu aizmanīs šogad uz kādu playof komandu.
Liekas viņam šogad beidzas līgums un viņš nesen itkā esot izteicies, ka vēl divus gadus domā spēlēt....ja neaizmainīs pats aizies un tā komanda ar to daudz ko iegūs....tik īsti nav skaidrs kur viņš varētu iet, kur jau nav kāds daudz maz jēdzīgs pg un cīnīties par titulu....Lakers mož? Ņujorkā tagad ir Lins, tā kā tur ar nez vai sanāks...

Goldensteita!

     [+] [-]

, 2012-02-16 02:40, pirms 13 gadiem
Dude88 rakstīja: Tu esi redzējis kā viņš spēlē? Šitais džeks ir for real, viņš iespējams ir izglābis NY sezonu un Dantoni krēslu. Aziātu auditorija arī piederas pie lietas, bet, ja viņš būtu sūdīgs spēlētājs viņš savu izdevību būtu nočakarējis un tagad deldētu soliņu.
Nesaprotu,kā tik stulbam komentāram var salikt tik daudz plusus?
Šitais džeks piestrādā pie profilu veidošanas