Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Biedriņš: "Pret Vollesu ir sarežģīti spēlēt"

Biedriņš: "Pret Vollesu ir sarežģīti spēlēt"
Andris Biedriņš aizsardzībā pret Rašīdu Vollesu
Foto: AP

Nacionālās Basketbola Asociācijas kluba Goldensteitas "Warriors" centrs Andris Biedriņš aizvadītās nakts zaudējumu Detroitas "Pistons" (102:107) noraksta uz neveiksmīgajām spēles beigām, bet treneris Nelsons norādīja uz detroitiešu lēmumu izmantot Rašīdu Volesu kā centru.

Andris Biedriņš, kurš sasniedza savu 16. "double-double" pēc kārtas (Goldensteitas kluba rekords), gūstot 17 punktus un izcīnot 19 atlēkušās bumbas, kā galveno zaudējuma iemeslu minēja neveiksmīgo "Warriors" spēli pēdējās minūtēs: "Nespējām precīzi izpildīt sadarbības spēles beigās. Bijām nepareizajās vietās neīstajā laikā, turklāt ritms nebija pārāk labs. Kad komanda kā "Pistons" realizē savus soda metienus, to ir grūti pārvarēt. Mazliet izmantojām zonas aizsardzību, ko viņi pēdējās minūtēs atkoda. Viņi veica lieliskas izspēles un veica pareizos pielāgojumus."

Diezgan daudz Biedriņam sanāca segt Detroitas garā gala labāko spēlētāju Rašīdu Vollesu, kurš sagādājis pietiekami daudz problēmas, gūstot 19 punktus un izcīnot 11 atlēkušās bumbas. "Pret viņu ir diezgan sarežģīti spēlēt. Jāpārliecinās, ka viņa metiens pēc iespējas vairāk tiktu sarežģīts, bet tajā pašā laikā jāuzmana viņa cīņa par atlēkušajām bumbām. Ir diezgan sarežģīti spēlēt pret tādu spēlētāju," tā par Vollesu izteicās Biedriņš.

"Patiesībā pēc ilgāka laika mēs nospēlējām diezgan labu spēli. Tas, kas sabojāja visu spēles plānu bija Rašīda Vollesa spēlēšana piektā numura pozīcijā, kur viņu sedza Andris Biedriņš," par spēli izteicās Goldensteitas galvenais treneris Dons Nelsons. "Andris ir viens no maniem labākajiem spēlētājiem, tāpēc ir grūti viņu noņemt no spēles. Ja būtu iespēju atgriezties spēlē, tad visticamāk izmantotu īsāku sastāvu. Sākumā mums bija labs pārsvars, bet tad viņi veica tās izmaiņas, pēc kurām mēs nevarējām izdarīt neko pareizi, nevarējām apturēt viņus. Viņi izmainīja visu spēles plānu aizsardzībā, kas arī iegāza mūs. Tāpēc vajadzēja pāriet uz zonas aizsardzību. Domāju, ka tā palīdzēja atgriezties spēlē. Galotnē pieļāvām dažas kļūdas, kuras vēlāk pārrunāsim. Ceru, ka tādas nepieļausim otro reizi," tā Nelsons.

Izmantotie resursi:
nba.com

  +1 [+] [-]

, 2008-11-14 15:12, pirms 16 gadiem
Es jau mēģināju, bet izskatās viņi ir piefiksējuši manu IP adresi, jo nedot balsi reģistrēt arī ar citu profilu. Es profilā nomainīju pilnīgi visu info, bet tas nelīdzēja...

     [+] [-]

, 2008-11-14 15:19, pirms 16 gadiem
īstenībā woles jau Magetem bija jāsedz.. Nu tas tā joks

Nepiekrītu kategoriski ka bez variantiem...
Ludzu argumentē savu sacīto... Tev bez variantiem skaitās DD ko tu gribēji double dd nav problēmu.. pietrūka tikai 3 punkti un 1a bumba kas tev vajadzīgs lai būtu labs sasniegums 4kārtīgs DD tāds tikai vispār NBA vēsturē ir izdevies.
Wolesam pašam nebija labāki stati par Biedriņu. 2 punkti.. toties bumbas mazāk, arī kļūdas vairāk... Woles ir cits stāsts, ka nospēlēja izšķirošajos brīžos, bet ka Biedrs tajos nepiedalījās ir Nelsona vaina, jo nekad viņu nav iespēlējis uz to... Kā apmāts ieciklējies uz savu Džeksonu un līdzīgajiem "snaiperiem"...
Un vispār kā tie saucamie "snaiperi" spēlē var ļoti labi redzēt, abi uzbrucēji Magete ar Džeksonu, uzmet un pofig... cik biedriņš dabū bumbas pie pretinieku groza tik ir pārējas savāc Princs(16!), kas itkā būtu jāatbloķē pašiem metējiem pēc neiemesta groza, lai dabūtu bumbu un labotu savu kļūdu, un woles. Gribu vēl izcelt, ka woles bumbas ir pie sava groza... bet uzbrukumā Andris viņu savaldīja. jo viņam tikai 1 bumba, kur pretī andža savāca 7, labi zinam kā vāc uzbrukuma bumbas Biedriņš, bet vienalga, viņš tur tiek, un tas visu varenais Woles šajā ziņā viņam neko nevarēja padarīt...

  -2 [+] [-]

, 2008-11-14 15:33, pirms 16 gadiem
Raitcha rakstīja: īstenībā woles jau Magetem bija jāsedz.. Nu tas tā joks

Nepiekrītu kategoriski ka bez variantiem...
Ludzu argumentē savu sacīto... Tev bez variantiem skaitās DD ko tu gribēji double dd nav problēmu.. pietrūka tikai 3 punkti un 1a bumba kas tev vajadzīgs lai būtu labs sasniegums 4kārtīgs DD tāds tikai vispār NBA vēsturē ir izdevies.
Wolesam pašam nebija labāki stati par Biedriņu. 2 punkti.. toties bumbas mazāk, arī kļūdas vairāk... Woles ir cits stāsts, ka nospēlēja izšķirošajos brīžos, bet ka Biedrs tajos nepiedalījās ir Nelsona vaina, jo nekad viņu nav iespēlējis uz to... Kā apmāts ieciklējies uz savu Džeksonu un līdzīgajiem "snaiperiem"...
Un vispār kā tie saucamie "snaiperi" spēlē var ļoti labi redzēt, abi uzbrucēji Magete ar Džeksonu, uzmet un pofig... cik biedriņš dabū bumbas pie pretinieku groza tik ir pārējas savāc Princs(16!), kas itkā būtu jāatbloķē pašiem metējiem pēc neiemesta groza, lai dabūtu bumbu un labotu savu kļūdu, un woles. Gribu vēl izcelt, ka woles bumbas ir pie sava groza... bet uzbrukumā Andris viņu savaldīja. jo viņam tikai 1 bumba, kur pretī andža savāca 7, labi zinam kā vāc uzbrukuma bumbas Biedriņš, bet vienalga, viņš tur tiek, un tas visu varenais Woles šajā ziņā viņam neko nevarēja padarīt...
Izskatās, ka spēli neesi skatījies, tikai boxscore paskatījies un raksti latviski! un starp citu ir Wallace nevis Woles

  +3 [+] [-]

, 2008-11-14 15:37, pirms 16 gadiem
slinkais_žīds rakstīja: Izskatās, ka spēli neesi skatījies, tikai boxscore paskatījies un raksti latviski! un starp citu ir Wallace nevis Woles
Zinu kā rakstās angliki uzvārdi... Ja es latviskoju uzvārdu tad arī rakstu kā izrunāju, tiem kam vaig saprata... un sapratīs...
Spēli noskatījos pirms pus stundas... Un zinot jau kādi ir komentāri zināju kam pievērst uzmanību, lai saprastu vai tā bija... Labi bumbas neskaitīju spēles laikā bet no box score norakstīju.... Bet nu beidz te muldēt... es spēli redzēju un redzēju kā katrs nospēlēja, maņs komentārs nebija tikai par šo attiecīgo spēli, bet arī par pāre'jo komandu kopumā, jo redzējis esmu visas spēles, un besī amn tā trijotne Nelsons(Dons), Magete un Džeksons.. Ka var gremdēt tā komandu... labi ka viens no āžiem (Haringtons) vismaz nespēlē

  -3 [+] [-]

, 2008-11-14 15:42, pirms 16 gadiem
Raitcha rakstīja: Zinu kā rakstās angliki uzvārdi... Ja es latviskoju uzvārdu tad arī rakstu kā izrunāju, tiem kam vaig saprata... un sapratīs...
Spēli noskatījos pirms pus stundas... Un zinot jau kādi ir komentāri zināju kam pievērst uzmanību, lai saprastu vai tā bija... Labi bumbas neskaitīju spēles laikā bet no box score norakstīju.... Bet nu beidz te muldēt... es spēli redzēju un redzēju kā katrs nospēlēja, maņs komentārs nebija tikai par šo attiecīgo spēli, bet arī par pāre'jo komandu kopumā, jo redzējis esmu visas spēles, un besī amn tā trijotne Nelsons(Dons), Magete un Džeksons.. Ka var gremdēt tā komandu... labi ka viens no āžiem (Haringtons) vismaz nespēlē
Par Nelsonu ses piekrītu, ka šis besī ārā, bet viņa domāšana un spēles zīmējums šogad patīk labāk nekā pirms gada, un par SJax viņš tik sūdīgi met tikai tāpēc, ka jākapā 45+ min. un ja jau redzēji spēli būsi ievērojis, ka Prince iemeta, ja nemaldos tikai 10 pts, nevis kā pēdējās spēlēs 20+ pts , un tas ir SJax nopelns un Magetī gan vajadzētu aizmainīt
Ja Woles raksti latviski, tad varbūt bez W, bet ar V ?

  +1 [+] [-]

, 2008-11-14 15:57, pirms 16 gadiem
slinkais_žīds rakstīja: Par Nelsonu ses piekrītu, ka šis besī ārā, bet viņa domāšana un spēles zīmējums šogad patīk labāk nekā pirms gada, un par SJax viņš tik sūdīgi met tikai tāpēc, ka jākapā 45+ min. un ja jau redzēji spēli būsi ievērojis, ka Prince iemeta, ja nemaldos tikai 10 pts, nevis kā pēdējās spēlēs 20+ pts , un tas ir SJax nopelns un Magetī gan vajadzētu aizmainīt
Ja Woles raksti latviski, tad varbūt bez W, bet ar V ?
Par W piekrītu tas tā vēkl jāpiestrādā
Bet Nu labi Nelsons ir biki pamainījis taktiku, vairāk rezervisti tiek spēlēt... bet nu vienalga nesaprotu kapēc jātriec spēlētāji 45 minūtes, tas jau vairs neens nekādus augļus.. Man likās ka Princam mazāk punkti tapēc ka savu daļu sameta Aiversons... bet nu varbūt atrī Džeksons pie vainas... katrā gadījumā tur neveiksmju cēloņi jāmeklē komandas vadībā nevis spēlētājos... Ja nu vienīgi var pārmes to āžu domāšanu, ka nekrīt bet vienalga plivina tos metienus... nu kapēc?

  -2 [+] [-]

, 2008-11-14 17:12, pirms 16 gadiem
gruti spēlēt, jo biedriņ jaatzīst tu vari labākajā gadījumā būt salidzinot ar vinju ēna!!!! Ne precizitāte metienos, ne izveiciba, dankot vari tik be tko tas dod ar saviem 1:88 es ari iedankot varu, parejais atlecošās savāci, kam ta sintrese ja tavi pretspelētāji spelē labāk . Brauc uz mongoliju biedriņ-tur nepretvienu Tev enbus gruti

  +1 [+] [-]

, 2008-11-14 17:22, pirms 16 gadiem
bimbambols rakstīja: Pareizak sakot-bez variantiem pret Volesu...
what? Tu laikam nesaprati, ka tas bija standarta kompliments savam kolēģim.
19 bumbas, no kurām 7(!) uzbrukumā jau vien ir ko vērts un statistika rādītāji Biedriņam un Vollesam šajā spēlē ir diezgan līdzīgi.

Pistons uzvarēja ar aizsargiem: Aiversons un Hamiltons kopā sameta 47 punktus,bet Azubuki un Vatsons 32 punktus un Džeksonam ar Magetī arī nebija tā veiksmīgākā spēlē. Ne jau Biedriņš vainīgs.

     [+] [-]

, 2008-11-14 17:37, pirms 16 gadiem
Induss rakstīja: Es jau mēģināju, bet izskatās viņi ir piefiksējuši manu IP adresi, jo nedot balsi reģistrēt arī ar citu profilu. Es profilā nomainīju pilnīgi visu info, bet tas nelīdzēja...
ir tāda lapa proxy.org. kur vari ieiet no citām ip adresēm
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-14 17:52, pirms 16 gadiem
Paldies!!!

     [+] [-]

, 2008-11-14 17:55, pirms 16 gadiem
Calvin rakstīja: tur jau tā lieta, visi fano kāds Biedriņš malacis! Iemet tik un tik, savāc bumbas... bet tas, ka pret viņu iemet vairāk , viņu bloķē pa 4-5 reizēm spēlē, savāc tik pat bumbas,- neviens nepiemin. Ko tas dod, ja: 1) komanda zaudē, 2) pretspēlētājs ir nospēlējis rezultatīvāk

tātad, no šīs spēles nav reālas pievienotās vērtības. Punkts!
nesaku, ka Biedrs ir slikts spēlētājs, viennozīmīgi labs, bet sāksim arī skatīt lietas objektīvi.
Tieshi speciaali paskatiijos un saliidzinaaju punktus un atleekushaas bumbas (pasham bija interese veel pirms tava komentaara izlasiishanas, turklaat rakstaa veel priekshaa uzrakstiits), piemeeram, tieshi par sho speeli - Vollesam 19 punkti un 11 atleekushaas, Biedrinjam 17 punkti un 19 atleekushaas, reekjini pats, kursh bijis produktiivaaks. Otrs veel ir arii pati speele, kaa punkti tikushi samesti, kaa kuram gaajis ar kura segshanu, utt.

     [+] [-]

, 2008-11-14 18:10, pirms 16 gadiem
6.speletajs rakstīja: Tu laikam neredzeeji speeli! to var redzeet! Mongoolijaa nezina kas ir basketbols taa kaa nesaac!
kopumā salīdzināju, bet neko no sevs nav tāādu arādijis. Netaisos saukt piemērus bet vajag šaj komandai kadukas iedvesmo, kadu kas rauj cīņā, biedrinš tāds nav bijis un nebūs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-14 19:27, pirms 16 gadiem
>>fire> tev laikam kritiskās dienas, vai arī esi kārtējais 'balons'? Vai tev sīkpirdi nav citas vietas www kur savas spiras izbērt?

  +2 [+] [-]

, 2008-11-14 19:43, pirms 16 gadiem
fire rakstīja: gruti spēlēt, jo biedriņ jaatzīst tu vari labākajā gadījumā būt salidzinot ar vinju ēna!!!! Ne precizitāte metienos, ne izveiciba, dankot vari tik be tko tas dod ar saviem 1:88 es ari iedankot varu, parejais atlecošās savāci, kam ta sintrese ja tavi pretspelētāji spelē labāk . Brauc uz mongoliju biedriņ-tur nepretvienu Tev enbus gruti
Skaties spēles, tirliņ, un tad runā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja