Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

''Knicks'' bez Porziņģa zaudē sezonas pēdējo spēli

Krišs Upenieks

''Knicks'' bez Porziņģa zaudē sezonas pēdējo spēli
Robins Lopess
Foto: AFP/Scanpix

Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) regulārās sezonas pēdējo spēli aizvadījusi latviešu basketbolista Kristapa Porziņģa pārstāvētā Ņujorkas ''Knicks'', kas ar 90:102 piekāpās Indiānas ''Pacers''.

Pleca savainojuma dēļ Kristaps Porziņģis izlaidis sezonas pēdējās septiņas spēles. Arī Indiānā maču Porziņģis vēroja no laukuma malas. Kristaps plāno palikt Ņujorkā līdz savainojuma pilnīgai sadziedēšanai. Šobrīd basketbolists sācis pleca nostiprināšanu, taču metienus vēl neizpilda.

Debijas sezonā Nacionālajā basketbola asociācijā 20 gadus vecais spēlētājs piedalījās 72 mačos, kuru laikā vidēji spēlēja vairāk nekā 28 minūtes un guva 14,3 punktus. Viņa rēķinā arī 7,3 atlēkušās bumbas, 1,9 bloķēti metieni, 1,7 kļūdas, 1,3 rezultatīvas piespēles un 0,7 pārtvertas bumbas.

''Knicks'' šonakt uzbrukumā aizvadīja ļoti labu spēles pirmo ceturtdaļu, kurā izdevās sabērt pretinieku grozā 36 punktus un iekrāt septiņu punktu handikapu (36:29). Turpinājumā vairs līdzīgu sniegumu demonstrēt Ņujorka nespēja, ''Pacers'' spēlēja stabili un noslēgumā uzvarēja pat itin pārliecinoši, iztiekot bez intrigas mača noslēguma daļā - 102:90.

Deriks Viljamss ''Knicks'' sastāvā izcēlās ar 21 punktu, bet Džerianam Grantam 18 punkti, sešas atlēkušās bumbas un sešas rezultatīvas piespēles. Jāpiemin, ka treneris šajā spēlē nolēma sniegt atpūtu Karmelo Entonijam. Pols Džordžs uzvarētāju labā guva 19 punktus un atdeva sešas rezultatīvas piespēles. 19 punkti arī Džordžam Hilam.

Bostonas ''Celtics'' sasniegto rekordu 1985./1986. gada sezonā šonakt atkārtoja Sanantonio ''Spurs'', proti, komanda spēja pabeigt sezonu savā laukumā ar bilanci 40-1. Šonakt ''Spurs'' aizvadīja papildlaiku mačā pret Oklahomsitijas ''Thunder''. Lieliski nospēlēja Kavai Lenards un Tonijs Pārkers, kā rezultātā mājinieki svinēja panākumu ar rezultātu 102:98.

Lenards bija rezultatīvākais ''Spurs'' sastāvā ar 26 gūtiem punktiem. Kavai arī piecas rezultatīvas piespēles un piecas bumbas zem groziem. 20 punkti Pārkeram, bet 12+9 pievienoja Tims Dankans. ''Thunder'' šonakt spēlēja bez līderiem Kevina Durenta un Rasela Vestbruka. ''Thunder'' rindās pa 17 punktiem guva uzreiz četri basketbolisti - Stīvens Adamss, Eness Kanters, Kamerons Peins, Dions Veiters.

NBA regulārā sezona, 13. aprīlis

SpēleRezultātsRezultatīvākie
Pacers - Knicks102:90Džordžs 19 Hils 19 - Viljamss 21
Pistons - Heat93:99Kaldvels-Poups 17 - Džonsons 25
Raptors - 76ers122:98Pauels 18 - Kavingtons 24
Spurs - Thunder102:98 OTLenards 26 - Adamss 17 Kanters 17 Pins 17 Veiters 17
Clippers - Grizzlies110:84Riverss 14 - Rendolfs 14

Austrumu konferences kopvērtējums

Poz.KomandaU-ZUzv. %Sērija
1. "Cavaliers"57-2470.4%1 U
2."Raptors"55-2667.9%3 U
3."Hawks"48-3359.3%1 Z
4."Heat"48-3359.3%2 U
5."Celtics"47-3458.0%2 Z
6."Hornets"47-3458.0%1 U
7."Pacers"44-3754.3%2 U
8."Pistons"43-3853.1%1 Z
9."Bulls"41-4050.6%2 U
10."Wizards"40-4149.4%2 U
11."Magic"35-4643.2%1 U
12."Bucks"33-4840.7%1 Z
13."Knicks"32-5039.0%2 Z
14."Nets"21-6025.9%9 Z
15.76ers10-7112.3%3 Z

Rietumu konferences kopvērtējums

V.KomandaU-ZUzv. %Sērija
1."Warriors"72 -988.9%3 U
2."Spurs"66-1581.5%1 U
3."Thunder"55-2767.1%1 Z
4."Clippers"53-2865.4%6 U
5."Trail Blazers"43-3853.1%1 Z
6."Grizzlies"42-3951.9%3 U
7."Mavericks"42-3951.9%1 U
8."Rockets"40-4149.4%2 U
9."Jazz"40-4149.4%1 Z
10."Kings"33-4840.7%2 U
11."Nuggets"33-4840.7%1 Z
12."Pelicans"30-5137.0%2 Z
13."Timberwolves"28-5334.6%1 Z
14."Suns"22-5927.2%1 z
15."Lakers"16-6519.8%6 Z

Pasvītrotas komandas, kas jau šobrīd garantējušas vietu izslēgšanas spēlēs

Izmantotie resursi:
NBA.com

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-04-13 09:05, pirms 9 gadiem
Njam paskatamies,kā Grants spēlē pēc Failderona traumas......

  -1 [+] [-]

, 2016-04-13 09:10, pirms 9 gadiem
Unikāli. Pēdējā spēle sezonā un tas id**ts iedod karamelei atpūtu... Jēga baiga

  +1 [+] [-]

, 2016-04-13 09:18, pirms 9 gadiem
markkomartins rakstīja: Unikāli. Pēdējā spēle sezonā un tas id**ts iedod karamelei atpūtu... Jēga baiga
tas ir tikai loģiski ka komanda kas necīnās par neko saviem veteraniem neliek spēlēt pēdejās spēles kurām nav nekādas nozīmes un knicks nav vienīga komanda kas ta dara, tpc neka unikāla te nav

     [+] [-]

, 2016-04-13 09:24, pirms 9 gadiem
enzo360 rakstīja: tas ir tikai loģiski ka komanda kas necīnās par neko saviem veteraniem neliek spēlēt pēdejās spēles kurām nav nekādas nozīmes un knicks nav vienīga komanda kas ta dara, tpc neka unikāla te nav
Sezonu nospēlē un miers. Atpūties cik gribi.....baigais veterāns jau nu ar nav.. Vēl var kapāt

  +2 [+] [-]

, 2016-04-13 09:31, pirms 9 gadiem
Spurs, lielie dūži, gandrīz zaudēja thunder bez rw un kd.

  +2 [+] [-]

, 2016-04-13 09:43, pirms 9 gadiem
markkomartins rakstīja: Sezonu nospēlē un miers. Atpūties cik gribi.....baigais veterāns jau nu ar nav.. Vēl var kapāt
Kapāt vēl var, bet skaidrs ka karmelo karjera jau ir lejupslīdes posmā un ar visam traumām kas pēdejos gados bijušas par daudz atpūtas uz bezjēdzīgu spēļu rēķina nebūs

  +1 [+] [-]

, 2016-04-13 09:44, pirms 9 gadiem
chubaki rakstīja: Spurs, lielie dūži, gandrīz zaudēja thunder bez rw un kd.
Jā, otrā raunda sērija starp šīm komandam solās būt ļoti interesanta, iespējams ka pat līdz 7 spelēm aizvilks

  +1 [+] [-]

, 2016-04-13 09:54, pirms 9 gadiem
markkomartins rakstīja: Sezonu nospēlē un miers. Atpūties cik gribi.....baigais veterāns jau nu ar nav.. Vēl var kapāt
nafig lieki riskēt ? tā spēle tāpat neko nenozīmē, turklāt bija izbraukumā ! ja Karmelo būtu spēlējis, un notraumejies, piemēram ar krustenisko plīsumu , vai ahileju, Rembiss savu mūžu Ņujorkai tuvumā rādīties nevaretu

  -1 [+] [-]

, 2016-04-13 10:34, pirms 9 gadiem
chubaki rakstīja: Spurs, lielie dūži, gandrīz zaudēja thunder bez rw un kd.
un kas? vai tad vienmer var uzvaret? pokemons

     [+] [-]

, 2016-04-13 10:49, pirms 9 gadiem
Maikl30 rakstīja: un kas? vai tad vienmer var uzvaret? pokemons
Nebasto skolu!

     [+] [-]

, 2016-04-13 10:54, pirms 9 gadiem
Vismaz Grantu iespēlē. Lai gan šīs spēles neko nenozīmē. Nāks jauns treneris, atkal būs negarantēts spēles laiks.
Par Karmelo, vienīgais labums no viņa ir Kristapa mentorings, cerams, ka izmantos savu iespēju braukt prom no mekas, lai vietā nāktu kāds atlētiskāks un gudrāks spēlētājs.
Ja Knicks starpsezonā pamatīgi nepārbūvēsies, sākot ar Filu, nākamā sezona būs tāda pati kā līdzšinējā.
Mans viedoklis - jānomaina Fils, jānomaina galvenais treneris uz kādu treneri ar vārdu, kurš var trenēt un turēt spiedienu no NY menedžementa (Tibido, Džeksons, Brooks, Woodsons), jācer, ka Karmelo aizies prom no NY un viņa vietā free agency jādodas pēc KD/Derozan/Conley/ (ar nosacījumu, ka Knicks kādu no viņiem iegūst).

     [+] [-]

, 2016-04-13 11:37, pirms 9 gadiem
DainisU rakstīja: Vismaz Grantu iespēlē. Lai gan šīs spēles neko nenozīmē. Nāks jauns treneris, atkal būs negarantēts spēles laiks.
Par Karmelo, vienīgais labums no viņa ir Kristapa mentorings, cerams, ka izmantos savu iespēju braukt prom no mekas, lai vietā nāktu kāds atlētiskāks un gudrāks spēlētājs.
Ja Knicks starpsezonā pamatīgi nepārbūvēsies, sākot ar Filu, nākamā sezona būs tāda pati kā līdzšinējā.
Mans viedoklis - jānomaina Fils, jānomaina galvenais treneris uz kādu treneri ar vārdu, kurš var trenēt un turēt spiedienu no NY menedžementa (Tibido, Džeksons, Brooks, Woodsons), jācer, ka Karmelo aizies prom no NY un viņa vietā free agency jādodas pēc KD/Derozan/Conley/ (ar nosacījumu, ka Knicks kādu no viņiem iegūst).
kāda velna pēc lai NY atkal paņemtu Woodsonu ? pāris sezonas atpakaļ ar labāku sastāvu neko izdarīt nevarēja. Arī Tibodo es Porziņģim nenovēlu. Visu rookie sezonu kkādas mikro traumas piemetās, spēlējot pie Tibodo viņa spēles stilu un mezonīgās minūtes tur ātri var ieberzties ar traumām, kas visu karjeru sačakarēs. Labs variants būtu Marks Džeksons, bet nu tādā gadījumā vispirms Dolanam Fils jāpatriec, jo tas jau šķiet skatās tikai uz savu draugu Rembisu.

otrkārt, Karmelo nekur nevar aiziet. viņam ir no trade clause, kuru maz ticams ka viņš gribēs atcelt, ja nu vienīgi maiņa ir uz CLE, MIA, vai LAC pie kāda no čomiem (LBJ,Wade vai CP3). turklāt zinot, ka NY par viņu drošvien prasītu vainu jaunu zvaigzni vai apmēram divus 1. raunda pickus, es domaju, ka tas visai droši nenotiks.

treškārt, lai arī cik kruti būtu dabūt kkādu Durantu vai Derouzenu, es neticu, ka NYK tas ir pa spēkam. kurš reāli gribētu, lai viņa treneris ir Rembiss ? un vēl, tieši Duranta un Derouzena gadījumā, pašreizējās komandas ir daudz spēcīgākas un var maksāt vairāk, tāpēc doties uz NYK šādā brīdī diži jēgas nav. tāpat ar Leikeriem. Vispirms jāpadzen Bairons, jādabū normāls treneris vietā, un tad var cerēt, ka kāda FA zvaigzne gribēs spēlēt ar D'Angelo Ratselu

Ņujorkai gara offsezona priekšā. daudz ko darīt, ja grib Karmelo vēl iebīdīt cīņā par gredzenu

     [+] [-]

, 2016-04-13 12:13, pirms 9 gadiem
Ventilatoram, piekrītu par dažām lietām, bet nu jāpiebilst pāris lietas, Tibodo būtu perfekts treneris Kristapam pēc manām domām, jo Tibodo ir aizsardzības treneris, viņa vadītajā komandā Joakims Noah bija DPOY un MVP kanditāds, iedomājies kā viņš Kristapu varētu izmantot, jo viņam ir IQ laukumā, māk iedot piespēles utt + Tibodo ir Fila triangle treneris, kurš vadīja to pie Bulls, vismaz zem Tibodo trenētās komandas viņiem būtu sava identitāte, ko es pašreiz neredzu zem Rembo, jo viņi vienu brīdi spēle un tad vairs nespēlē trīstūri.

Par FA domāju, ka Knicks ir jāiet pēc Rondo un Batuma (nekādā gadījumā pēc Konlij, traumu dēļ un viņš ir nedaudz pārvērtēts pēc manām domām) jāatvadās no Afflalo, Vujačiča un Serafina, jāpatur Rolo ļoti labs līgums ar viņu tika parakstīts pagaišgad cepums Filam, jāpatur D. Williams no beņka ir labs, kā arī Kails O Kvins + Galovejs jāpatur.

Par Karmelo noteikti, lai viņš noņemtu savu no trade clause, speciāli jābūt ir Mia, Cle vai Lac

  -3 [+] [-]

, 2016-04-13 13:06, pirms 9 gadiem
Manuprāt NYK vajag nolīkt Marku Dzeksonu. Tur ļaus KP trīniti mest, skriet un būs jākapā defā.

     [+] [-]

, 2016-04-13 13:23, pirms 9 gadiem
valjero rakstīja: Manuprāt NYK vajag nolīkt Marku Dzeksonu. Tur ļaus KP trīniti mest, skriet un būs jākapā defā.
Vajadzētu jau kādu nesavtīgo spēlētāju, kā Batums,Igodala.

     [+] [-]

, 2016-04-13 13:27, pirms 9 gadiem
chubaki rakstīja: Vajadzētu jau kādu nesavtīgo spēlētāju, kā Batums,Igodala.
Igoudalas vieta šobrīd ir GSW.
Bet tā es piekrītu, ka NYK vajadzētu kādu Aigara Vitola tipa kapli.

     [+] [-]

, 2016-04-13 15:24, pirms 9 gadiem
ventilators rakstīja: kāda velna pēc lai NY atkal paņemtu Woodsonu ? pāris sezonas atpakaļ ar labāku sastāvu neko izdarīt nevarēja. Arī Tibodo es Porziņģim nenovēlu. Visu rookie sezonu kkādas mikro traumas piemetās, spēlējot pie Tibodo viņa spēles stilu un mezonīgās minūtes tur ātri var ieberzties ar traumām, kas visu karjeru sačakarēs. Labs variants būtu Marks Džeksons, bet nu tādā gadījumā vispirms Dolanam Fils jāpatriec, jo tas jau šķiet skatās tikai uz savu draugu Rembisu.

otrkārt, Karmelo nekur nevar aiziet. viņam ir no trade clause, kuru maz ticams ka viņš gribēs atcelt, ja nu vienīgi maiņa ir uz CLE, MIA, vai LAC pie kāda no čomiem (LBJ,Wade vai CP3). turklāt zinot, ka NY par viņu drošvien prasītu vainu jaunu zvaigzni vai apmēram divus 1. raunda pickus, es domaju, ka tas visai droši nenotiks.


treškārt, lai arī cik kruti būtu dabūt kkādu Durantu vai Derouzenu, es neticu, ka NYK tas ir pa spēkam. kurš reāli gribētu, lai viņa treneris ir Rembiss ? un vēl, tieši Duranta un Derouzena gadījumā, pašreizējās komandas ir daudz spēcīgākas un var maksāt vairāk, tāpēc doties uz NYK šādā brīdī diži jēgas nav. tāpat ar Leikeriem. Vispirms jāpadzen Bairons, jādabū normāls treneris vietā, un tad var cerēt, ka kāda FA zvaigzne gribēs spēlēt ar D'Angelo Ratselu

Ņujorkai gara offsezona priekšā. daudz ko darīt, ja grib Karmelo vēl iebīdīt cīņā par gredzenu
Woodsons aizveda līdz 54 uzvarām sezonā un konferences pusfinālam (kas gan bija diez gan neveiksmīgi, ņemot vērā, ka viņi sezonu pabeidza kā otrie konferencē) un nākamajā gadā pirms Fila nolīgšanas ļoti traumatiskā Knicks sezonā tik un tā spēja izcīnīt 37 uzvaras, kas gandrīz viņus ieveda izslēgšanas spēlēs (pietrūka viena uzvara). Kopējā Woodsona bilance kā Knicks galvenajam w/l ir 58%.
Woodsons noteikti nav arī mana pirmā izvēle, bet ir ļoti daudzi treneri labāki par Rembi vai Fišeru. Ja neskaita labo sezonu ar Woodsonu, pēdējos 10 gadus Knicks ir nožēlojami, sākot ar savu coaching stuffu (I.Thomas, D'antoni, Rembis, Fišers).
Par Entoniju, zinu, ka viņam ir no trade clause, kas ir vairākkārt apspriests, ka viņš varētu viņu atcelt, jo viņš savā karjerā NBA neko nav izcīnījis un grib pacīnīties par titulu konkurētspējīgā komandā. Vienīgi jautājums, kurš viņam gribēs maksāt Max $$$, jo labāks un jaunāks viņš nekļūst + traumatisks pēdējās sezonas. Man domāt, ka tad, ja paliks Fils Ņujorkā + nebūs viņam pa prātam izvēlēts treneris, Karmelo atcels no trade clause, bet visticamāk neviens viņu negribēs.

     [+] [-]

, 2016-04-13 15:39, pirms 9 gadiem
heat ir 3 nevis 4, ja raksts ir sūds, tad vismaz tabulas pareizi saliec

     [+] [-]

, 2016-04-13 17:53, pirms 9 gadiem
DainisU rakstīja: Woodsons aizveda līdz 54 uzvarām sezonā un konferences pusfinālam (kas gan bija diez gan neveiksmīgi, ņemot vērā, ka viņi sezonu pabeidza kā otrie konferencē) un nākamajā gadā pirms Fila nolīgšanas ļoti traumatiskā Knicks sezonā tik un tā spēja izcīnīt 37 uzvaras, kas gandrīz viņus ieveda izslēgšanas spēlēs (pietrūka viena uzvara). Kopējā Woodsona bilance kā Knicks galvenajam w/l ir 58%.
Woodsons noteikti nav arī mana pirmā izvēle, bet ir ļoti daudzi treneri labāki par Rembi vai Fišeru. Ja neskaita labo sezonu ar Woodsonu, pēdējos 10 gadus Knicks ir nožēlojami, sākot ar savu coaching stuffu (I.Thomas, D'antoni, Rembis, Fišers).
Par Entoniju, zinu, ka viņam ir no trade clause, kas ir vairākkārt apspriests, ka viņš varētu viņu atcelt, jo viņš savā karjerā NBA neko nav izcīnījis un grib pacīnīties par titulu konkurētspējīgā komandā. Vienīgi jautājums, kurš viņam gribēs maksāt Max $$$, jo labāks un jaunāks viņš nekļūst + traumatisks pēdējās sezonas. Man domāt, ka tad, ja paliks Fils Ņujorkā + nebūs viņam pa prātam izvēlēts treneris, Karmelo atcels no trade clause, bet visticamāk neviens viņu negribēs.
Par Melo - tur jau ir tā problēma, ka ja tomēr viņš izdomā, ka grib maiņu, viņš pats principā izvēlēsies uz kuru komandu gribēs doties, kas noteikti arī būtu kāds title contender. austrumos tādu komandu neredzu. Rietumos arī grūti šobrīd iedomāties komandu, kur Melo būtu ļoti nepieciešams. Itkā varbūt LAC, bet tur ārpus Grifina un CP3 nav nekā, ko ņujorkai diži vajadzētu rebuildam, un nevienu no tiem abiem pret Melo jau toč Doks nedos.
Interesants variants varbūt būtu Portlenda, ja kautkādu darījumu, kas neietver Lillardu un McCollumu varētu uzmeistarot. Tur ar Melo varbūt pat būtu cerības nākamgad tikt rietumu elitē un kosties ar SAS un GSW. Bet nu arī jautājums vai Karmelo un sieva gribētu no Ņujorkas pāri visai valstij pārcelties uz Portlendu. Un atkal ir jautājums, ko Ņujorkai īsti vajadzētu no Portlendas (ja pieņem, ja Lilards un McCollums paliek Portlendā)

     [+] [-]

, 2016-04-13 17:56, pirms 9 gadiem
austrumnieks rakstīja: Ventilatoram, piekrītu par dažām lietām, bet nu jāpiebilst pāris lietas, Tibodo būtu perfekts treneris Kristapam pēc manām domām, jo Tibodo ir aizsardzības treneris, viņa vadītajā komandā Joakims Noah bija DPOY un MVP kanditāds, iedomājies kā viņš Kristapu varētu izmantot, jo viņam ir IQ laukumā, māk iedot piespēles utt + Tibodo ir Fila triangle treneris, kurš vadīja to pie Bulls, vismaz zem Tibodo trenētās komandas viņiem būtu sava identitāte, ko es pašreiz neredzu zem Rembo, jo viņi vienu brīdi spēle un tad vairs nespēlē trīstūri.

Par FA domāju, ka Knicks ir jāiet pēc Rondo un Batuma (nekādā gadījumā pēc Konlij, traumu dēļ un viņš ir nedaudz pārvērtēts pēc manām domām) jāatvadās no Afflalo, Vujačiča un Serafina, jāpatur Rolo ļoti labs līgums ar viņu tika parakstīts pagaišgad cepums Filam, jāpatur D. Williams no beņka ir labs, kā arī Kails O Kvins + Galovejs jāpatur.

Par Karmelo noteikti, lai viņš noņemtu savu no trade clause, speciāli jābūt ir Mia, Cle vai Lac
Cik lasīts, tad Tibodo un Fils īsti nav tajās labākajās attiecībās, un zinot, ka apsver Rembisu, kā pilna laika treneri, te ir droši teikt, ka tādu, kas nav labs čoms, Fils par treneri neņems.

Bet ja jāizvēlas starp Tibodo un Rembisu, tad 100% es Kristapam labāk novēlu Tibodo. Pie tā vismaz kautko iemācīsies, pie Rembisa tikai zaudēt.

     [+] [-]

, 2016-04-13 18:58, pirms 9 gadiem
Tur man liekas iekš NYK vajag atkratīties no Aflalo un Kalderona un dabūt normālu saspēlnieku. Bez saspēlnieka sakarīga tur neviens treneris nepalīdzēs...