Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Braientam sezona savainojuma dēļ, visticamāk, ir beigusies

Agris Suveizda

Braientam sezona savainojuma dēļ, visticamāk, ir beigusies
Kobe Braients
Foto: AP/Scanpix

Losandželosas "Lakers" līderis Kobe Braients šonakt kārtējā Nacionālās basketbola asociācijas spēlē iedzīvojās savainojumā un, visticamāk, šosezon laukumā vairs nedosies. Braientam acīmredzot ir Ahilleja cīpslas plīsums.

Losandželosas "Lakers" šonakt prata atspēlēties un galotnē svinēt vērtīgu uzvaru pār Andra Biedriņa pārstāvēto Goldensteitas "Warriors" (118:116), taču mājiniekiem panākums nenāca bez asinīm. Nedaudz vairāk nekā trīs minūtes līdz pamatlaika beigām Braients savainojuma dēļ tika nomainīts. Klubs paziņoja, ka Kobem, iespējams, ir plīsusi Ahilleja cīpsla.

"Magnētiskā rezonanse, operācija, tad atlabšana," ar asarām acīs pēc mača apstiprināja pats Braients, kurš savas izjūtas novērtēja kā briesmīgas. Braients piebilda, ka savainojumu guva, izpildot kustību, kādu ir veicis miljons reižu. Braients saprot, ka tas, viņam, visticamāk, nozīmēs sezonas beigas: "Nevaru paiet. Mēģināju izdarīt spiedienu uz papēža, bet nekas nesanāca."

Braients pret "Warriors" līdz savainojumam laukumā pavadīja visas gandrīz 45 minūtes, kuru laikā guva 34 punktus. Braienta savainojums var ievērojami iedragāt arī "Lakers" cīņu par iekļūšanu izslēgšanas spēlēs. Šobrīd "Lakers" ar 43 uzvarām un 37 zaudējumiem Rietumu konferencē ieņem astoto vietu, bet ar 42 uzvarām tikpat spēlēs uz papēžiem min Jūtas "Jazz". "Lakers" regulārajā sezonā vēl jātiekas ar Sanantonio "Spurs" un Hjūstonas "Rockets".

Izmantotie resursi:
NBA.com
ESPN: The Worldwide Leader In Sports
FOX Sports on MSN l Sports News, Scores,...

  +3 [+] [-]

, 2013-04-13 09:37, pirms 12 gadiem
Tad jau Laikers var atvadīties no play off..

  +8 [+] [-]

, 2013-04-13 09:38, pirms 12 gadiem
Nevis visticamāk, bet tā ir. Kobem sezona ir galā, bet ne karjera. Tāpat arī Lakers viss vēl ir priekšā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-04-13 09:40, pirms 12 gadiem
Lai gan šosezon Lakers tāpat neko nebūtu parādījuši un iespējamība, ka viņi cīnītos par titulu, ir minimāla, tik un tā žēl Kobes...Tas nekad nav patīkami tieši pirms playoffiem gūt šādu sezonas traumu.

  -2 [+] [-]

, 2013-04-13 09:43, pirms 12 gadiem
NBA mārketinga un reklāmas nolūkos varētu piešķirt MVP Braentam
Slēpts komentārs: Ricky#9

  +1 [+] [-]

, 2013-04-13 09:58, pirms 12 gadiem
es būtu teicis, ka LA tieši parādās cerības.

  +3 [+] [-]

, 2013-04-13 10:04, pirms 12 gadiem
Nu tas diantoni ir mulkis, 40+ minūtes vecajam liek spēlēt, nav brīnums, ka noplisa beigās. Jāatzīst, baigi žēl

  +3 [+] [-]

, 2013-04-13 10:05, pirms 12 gadiem
shitaa rakstīja: es būtu teicis, ka LA tieši parādās cerības.
Cerības jo? Es vairs neticu, ka LAL spēs uzvarēt Hjūstonu un Spurs, lai tiktu PO. Neredzu, kā LAL var kļūt spēcīgāka zaudējot labāko aizsargu līgā.

  +2 [+] [-]

, 2013-04-13 10:07, pirms 12 gadiem
binghamiswanker rakstīja: Nu tas diantoni ir mulkis, 40+ minūtes vecajam liek spēlēt, nav brīnums, ka noplisa beigās. Jāatzīst, baigi žēl
Nevajag vainot D'Antoni, jo ko gan citu viņam bija darīt, lai tiktu PO? Pie tam nav teikts, ka šim savainojumam ir kāds sakars ar tām minūtēm. Zaudētu LAL spēles, tad arī nāktos klausīties, kāpēc Kobem neļāva spēlēt ilgāk.

Kļūda bija, kad Tibido pag. gad PO, lika Rouzam spēlēt uzvarētā spēlē. Šī vienkārši ir nelaimīga sakritība.

  +3 [+] [-]

, 2013-04-13 10:09, pirms 12 gadiem
Ricky#9 rakstīja: Piedodiet, bet Braients pats vainīgs. Gribēja notēlot hero, tagad no visam
mikrotraumam savāca traumu.
Tev indi tagad negribās iedzert?

  -1 [+] [-]

, 2013-04-13 10:14, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Notēlot? Tu esi vienkārši stulbs. Un kāds sakars viņa mikrotraumām ar ahileju? Pirmo reizi viņam, kas tāds ir. Tēlot varoni ... nu kur var tā teikt. Viņš vienkārši gribēja spēlēt PO, nejau kautko tēlot.
Bez apvainojumiem Jā ? Jau iepriekš bija mazas traumas, bet nē viņš nevareja mierīgi atpūtināties, uz laukumu ravās

  -1 [+] [-]

, 2013-04-13 10:15, pirms 12 gadiem
mamuc rakstīja: Tev indi tagad negribās iedzert?
Kpc indi ? Viņam iepriekš bija neapārstetas traumas, tapec tgd lielaka trauma
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-04-13 10:16, pirms 12 gadiem
Ricky#9 rakstīja: Bez apvainojumiem Jā ? Jau iepriekš bija mazas traumas, bet nē viņš nevareja mierīgi atpūtināties, uz laukumu ravās
Rāvās jo? Jo gribēja uzvarēt un tikt PO, nejau kautko tēlot. Viņš ar asarām acīs runāja par savu traumu, veci Tu neko nesaproti no basketbola, ja Tu domā, ka viņš neatpūtās tikai tāpēc, lai būtu varonis, nevis tāpēc, lai ievestu komandu PO. Tu tiešām neko nesaproti.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-13 10:17, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Nevajag vainot D'Antoni, jo ko gan citu viņam bija darīt, lai tiktu PO? Pie tam nav teikts, ka šim savainojumam ir kāds sakars ar tām minūtēm. Zaudētu LAL spēles, tad arī nāktos klausīties, kāpēc Kobem neļāva spēlēt ilgāk.

Kļūda bija, kad Tibido pag. gad PO, lika Rouzam spēlēt uzvarētā spēlē. Šī vienkārši ir nelaimīga sakritība.
nu es nezinu,cik Braientam tās spēles pēc kārtas ar 40 vai vairāk minūtēm,saprotu,ka play-off jātiek ar jebkuriem līdzekļiem,bet nu nodzīt kā zirgu jau ar nevajag,varu pat saderēt,ja Braientam būtu spēles laiks kaut ap 30min spēlē,tāda trauma nebūtu

  +1 [+] [-]

, 2013-04-13 10:17, pirms 12 gadiem
Ricky#9 rakstīja: Kpc indi ? Viņam iepriekš bija neapārstetas traumas, tapec tgd lielaka trauma
Nosauc, kura mikrotrauma ietekmēja šo ahileja plīsumu? Var būt sastiepta potīte, da jebkas, bet tas tak nemaina to vai tev plīsīs ahilejs.

  -1 [+] [-]

, 2013-04-13 10:18, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Rāvās jo? Jo gribēja uzvarēt un tikt PO, nejau kautko tēlot. Viņš ar asarām acīs runāja par savu traumu, veci Tu neko nesaproti no basketbola, ja Tu domā, ka viņš neatpūtās tikai tāpēc, lai būtu varonis, nevis tāpēc, lai ievestu komandu PO. Tu tiešām neko nesaproti.
Bet Tu paskaties kas tagad !! Tagad viņš palīdzēs tikt PO ???

  -1 [+] [-]

, 2013-04-13 10:20, pirms 12 gadiem
Virsnieks rakstīja: Kobe nav taads miikstais, kaa 99% raudosho spaanju, kuri sastiepj pirkstu un meenesi nespeelee, miikstaakie basketbola valsts paarstaavji pasaulee!
Tu Gazolu domaji ? Kur tad pārejie spāņi ?

  +1 [+] [-]

, 2013-04-13 10:20, pirms 12 gadiem
NilsK rakstīja: nu es nezinu,cik Braientam tās spēles pēc kārtas ar 40 vai vairāk minūtēm,saprotu,ka play-off jātiek ar jebkuriem līdzekļiem,bet nu nodzīt kā zirgu jau ar nevajag,varu pat saderēt,ja Braientam būtu spēles laiks kaut ap 30min spēlē,tāda trauma nebūtu
Itkā ahilejs plīstu tikai veciem, un tādiem spēlētājiem kuri spēlē ļoti daudz. Protams, ka tas varētu būt iemesls, bet tai pat laikā, tas var notikt arī ar 18 gadu vecu spēlētāju pirmajās minūtēs.

Ja viņš būtu atsvaidzinājis kādu vecu traumu, tad jā, to varētu norakstīt uz minūtēm, bet šī ir pilnīgi jauna trauma, pirmo reizi karjerā. Kā viņš pats teica, ka šādas kustības ir darījis miljons reižu karjerā ... Protams, jo vairāk Tu spēlē, jo iespēja gūt savainojumu lielāka.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-13 10:21, pirms 12 gadiem
Ricky#9 rakstīja: Bet Tu paskaties kas tagad !! Tagad viņš palīdzēs tikt PO ???
Pasaki, tad kāda jēga vispār spēlēt, ja visu laiku jātaupās?

  +2 [+] [-]

, 2013-04-13 10:23, pirms 12 gadiem
njā, žēl. Var redzēt video intervijā kā čalis pārdzīvo, tomēr tā cīnījās par iekļūšanu play-off. Tā sportā gadās. Lai veseļojās.

  -1 [+] [-]

, 2013-04-13 10:23, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Pasaki, tad kāda jēga vispār spēlēt, ja visu laiku jātaupās?
Re kur visa spēlešana ar pussačakeretu potīti noveda

  +1 [+] [-]

, 2013-04-13 10:25, pirms 12 gadiem
Baigi žēl

  +1 [+] [-]

, 2013-04-13 10:25, pirms 12 gadiem
Ricky#9 rakstīja: Re kur visa spēlešana ar pussačakeretu potīti noveda
Redz Tu tiešām nesaproti. Tagad LAL ir cerības, nespēlējot ar Kobi tik daudz, cerību vairs nebūtu. Man interesē, kāpēc ir jāsaka, ka viņš taisījās tēlot varoni? Kāds sakars vispār?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-04-13 10:29, pirms 12 gadiem
Parādās runas par to, ka Kobi varētu amnestēt, jo tas atvieglotu ļoti lielu daļu soda naudas ... Bet es tam neticu, ka LAL varētu tāpat to izdarīt, jo Kobe ir, kas vairāk kā vienkārši LAL spēlētājs. Kaut NBA ir bizness, un pamats to darīt būtu.

  -1 [+] [-]

, 2013-04-13 10:30, pirms 12 gadiem
Virsnieks rakstīja: gazols, ruudijs, rubio vispaar leciigs balamute..
par tiem es neko neteikšu, bet par Rubio Tu tiešam auzās iebrauci

  +1 [+] [-]

, 2013-04-13 10:31, pirms 12 gadiem
Ricky#9 rakstīja: par tiem es neko neteikšu, bet par Rubio Tu tiešam auzās iebrauci
Tāpat kā Tu par Kobi puis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-04-13 10:32, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Tāpat kā Tu par Kobi puis!
Tad Rouzs tāds pats

  +1 [+] [-]

, 2013-04-13 10:33, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Itkā ahilejs plīstu tikai veciem, un tādiem spēlētājiem kuri spēlē ļoti daudz. Protams, ka tas varētu būt iemesls, bet tai pat laikā, tas var notikt arī ar 18 gadu vecu spēlētāju pirmajās minūtēs.

Ja viņš būtu atsvaidzinājis kādu vecu traumu, tad jā, to varētu norakstīt uz minūtēm, bet šī ir pilnīgi jauna trauma, pirmo reizi karjerā. Kā viņš pats teica, ka šādas kustības ir darījis miljons reižu karjerā ... Protams, jo vairāk Tu spēlē, jo iespēja gūt savainojumu lielāka.
nu labi,neiešu jau ar tevi strīdēties,var jau būt,ka trauma bez iemesla,vienkārši kāja aizbrauca ne tajā virzienā,es tik norādu uz faktu,ka viņam vispār nedeva atpūtu un kā zināms traumas visbiežāk gadās kad esi pārguris,tieši tad gadās kāju netā pagriezt vai uz ne tā uzkāpt

     [+] [-]

, 2013-04-13 10:34, pirms 12 gadiem
Ricky#9 rakstīja: Tad Rouzs tāds pats
Rouzs tāds pats? Kāds sakars, jo situācijas stipri atšķirīgas. Kā jau teicu, sapratne vai izpratne tev ir pavisam dīvaina.

  -1 [+] [-]

, 2013-04-13 10:34, pirms 12 gadiem
Virsnieks rakstīja: kaadaas auzaas ? Tu tik taa saki tapeec, ka vinjsh ir tavs favoriits.
Tu esi galīgi ? Viņš sarava saites

  +1 [+] [-]

, 2013-04-13 10:35, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Parādās runas par to, ka Kobi varētu amnestēt, jo tas atvieglotu ļoti lielu daļu soda naudas ... Bet es tam neticu, ka LAL varētu tāpat to izdarīt, jo Kobe ir, kas vairāk kā vienkārši LAL spēlētājs. Kaut NBA ir bizness, un pamats to darīt būtu.
Tas ir bizness, bet ar Kobi LAL ir nopelnijuši simitiem miljonu, tāpēc, manuprāt, tas būtu nesmuki tā tagad darīt.

     [+] [-]

, 2013-04-13 10:35, pirms 12 gadiem
Tas ir tik drausmīgi. Viņš noteikti ir pelnījis MVP!!! Ar tādu cīņu un atdevi.... Lai ātra atveseļošanās. PrayForKobe

  +1 [+] [-]

, 2013-04-13 10:37, pirms 12 gadiem
NilsK rakstīja: nu labi,neiešu jau ar tevi strīdēties,var jau būt,ka trauma bez iemesla,vienkārši kāja aizbrauca ne tajā virzienā,es tik norādu uz faktu,ka viņam vispār nedeva atpūtu un kā zināms traumas visbiežāk gadās kad esi pārguris,tieši tad gadās kāju netā pagriezt vai uz ne tā uzkāpt
Protams visiem nāk prātā tas lielais spēles laiks, un tas ir tikai loģiski, ka traumu dabūt var no tā, ka ķermenis ir fiziski noguris un nav vairs tik izturīgs pret piepūli.

Bet nu jāgaida, ko teiks tas, kurš izmeklēs Kobi. Vai ir sakars tur ar spēles laiku, vai vienkārši neveikls moments. Katrā ziņā, vainot nav nevienu par ko. Ne Kobi, ne D'Antoni, jo traumas nevar paredzēt, tās vai nu notiek vai nenotiek. Iemesls spēlēt tik daudz viņam bija.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-13 10:37, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Tas ir bizness, bet ar Kobi LAL ir nopelnijuši simitiem miljonu, tāpēc, manuprāt, tas būtu nesmuki tā tagad darīt.
Nu es nepieļauju tādu iespēju, un neticu, ka LAL tā darītu. Kaut NBA tieši tā - ir bizness.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-13 10:38, pirms 12 gadiem
It's all about #24 rakstīja: Tas ir tik drausmīgi. Viņš noteikti ir pelnījis MVP!!! Ar tādu cīņu un atdevi.... Lai ātra atveseļošanās. PrayForKobe
Kobe nepieņems MVP tikai tāpēc, ka viņš guva traumu. Nevienam to nevajadzētu.

     [+] [-]

, 2013-04-13 10:38, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Rouzs tāds pats? Kāds sakars, jo situācijas stipri atšķirīgas. Kā jau teicu, sapratne vai izpratne tev ir pavisam dīvaina.
Tu tēlo ? Vai tagad apbižojies ? Rubio parāva saites. Viņš pusgadu nespēleja

  +1 [+] [-]

, 2013-04-13 10:40, pirms 12 gadiem
Ricky#9 rakstīja: Tu tēlo ? Vai tagad apbižojies ? Rubio parāva saites ? Viņš pusgadu nespēleja
Ko Tu murgo? Tad Rouzs, tad Rubio? Rouza un Kobes situācijas kādās viņi guva traumas ir stipri atšķirīgas. Rouzs spēles beigas varēja sēdēt malā, jo komanda jau bija uzvarējusi, atlika tikai nospēlēt. Bet LAL ne tuvu nekas nebūt nav garantēts arī vēl tagad, tāpēc Kobe spēlēja.

Saproti atšķirību - laist laukumā, kaut nevajag vai spēlēt, lai izcīnītu uzvaru.

  -2 [+] [-]

, 2013-04-13 10:41, pirms 12 gadiem
Ja godīgi, Lakers ir sūds ne klubs. Visu velk ārā vienīgi Braients. Viņam vairs nav 25! Kad visu spēli var novilkt, tagad jau 33, ko tāds Howards izdara? Pilnīgi neko savos 25. Briantam vajadzētu būt sezonas MVP, nevis lebronam, nesaku, ka lebrons ir slikts, man personīgi arī vairāk simpatizē tieši Džeims, bet Briants ir to pelnījis ar savām sāpēm ko izcietis komandas dēļ, ja nebūtu viņš, tad Lakers jau mēnešus 3 atpakaļ būtu zaudējusi cerības par PLAY OFF. Ceru, ka sapratīs un ies prom no Lakers. Lai pāriet uz OKC vai Miami Heat, ar šiem klubiem viņš varētu izcīnīt vēl pāris gredzenu, kurus godam būtu nopelnījis savas karjeras laikā!

  +1 [+] [-]

, 2013-04-13 10:43, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Protams visiem nāk prātā tas lielais spēles laiks, un tas ir tikai loģiski, ka traumu dabūt var no tā, ka ķermenis ir fiziski noguris un nav vairs tik izturīgs pret piepūli.

Bet nu jāgaida, ko teiks tas, kurš izmeklēs Kobi. Vai ir sakars tur ar spēles laiku, vai vienkārši neveikls moments. Katrā ziņā, vainot nav nevienu par ko. Ne Kobi, ne D'Antoni, jo traumas nevar paredzēt, tās vai nu notiek vai nenotiek. Iemesls spēlēt tik daudz viņam bija.
šī trauma protams ir nopietna,bet ne jau par to es domāju,kad ieraudzīju kāds viņam spēles laiks pēdējās spēlēs,biju nedaudz šokā, džekam vairāki mini savainojumi,bet treneris tik tur un tur viņu laukumā,Kobi nekādā ziņā nevainoju,jebkurš sportists vēlas būt laukumā no zvana līdz zvanam,es drīzāk metu akmeni trenera dārziņā,neesmu redzējis pēdējās Lakers spēles,bet nu neticu,ka spēle bija tik šausmīgi punkts punktā,lai Kobem nevarētu atrast ik spēlē papildus piecas min atvilkt elpu

  -3 [+] [-]

, 2013-04-13 10:46, pirms 12 gadiem
Es gan arī teiktu, ka LAL izredzes palielinās, jo beidzot beigs spēlēt savu "visu uz Kobi" basketbolu, kas acīmredzami nenesa augļus. Ir pietiekami daudz labu špīleru tur, beidzot jāsāk Howards normāli izmantot. Problēma tikai, ka neticās vai Diantoni vispār ir spējīgs ko mainīt. Viņš pilnīgi mierīgi varētu arī Barselonas futbola komandu vadīt, tur arī tikai pa brīdim kādam maiņa jāuztaisa.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-13 10:46, pirms 12 gadiem
NilsK rakstīja: šī trauma protams ir nopietna,bet ne jau par to es domāju,kad ieraudzīju kāds viņam spēles laiks pēdējās spēlēs,biju nedaudz šokā, džekam vairāki mini savainojumi,bet treneris tik tur un tur viņu laukumā,Kobi nekādā ziņā nevainoju,jebkurš sportists vēlas būt laukumā no zvana līdz zvanam,es drīzāk metu akmeni trenera dārziņā,neesmu redzējis pēdējās Lakers spēles,bet nu neticu,ka spēle bija tik šausmīgi punkts punktā,lai Kobem nevarētu atrast ik spēlē papildus piecas min atvilkt elpu
Lakers šosezon vispār spēlē ar visiem ļoti līdzīgi, un nav daudz bijušas spēles, kurās būtu liels pārsvars. Tāpat arī šajā nebija lielāka pārsvara par 10 punktiem. Un nejau LAL bija vadībā, bet GSW, tāpēc sēdināt nost pie mīnusiem ar negribas.

Var vainot treneri, bet viņam īsti nebija citu ieroču arī.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-13 10:48, pirms 12 gadiem
wiesturs rakstīja: Es gan arī teiktu, ka LAL izredzes palielinās, jo beidzot beigs spēlēt savu "visu uz Kobi" basketbolu, kas acīmredzami nenesa augļus. Ir pietiekami daudz labu špīleru tur, beidzot jāsāk Howards normāli izmantot. Problēma tikai, ka neticās vai Diantoni vispār ir spējīgs ko mainīt. Viņš pilnīgi mierīgi varētu arī Barselonas futbola komandu vadīt, tur arī tikai pa brīdim kādam maiņa jāuztaisa.
Kurš aizvietos Kobi? Kurš uzņemsies līdera lomu, kad spēle būs jāuzvar pēdejās minūtēs? Hovards? Tu joko, aizmetīs garām sodus un viss galā! Gazols vēl varbūt, bet viņš nekad nav bijis izteikts līderis. Viens viņš neko neizdarīs.

     [+] [-]

, 2013-04-13 10:49, pirms 12 gadiem
Naw Kobe labaakais aizsargs .. personiigi es vinjam dotu balvu "the most selfish player" .. ja neiet vinjam, tad neiet visai komandai - nu tad luudzu .. ir pienaacis tas briidis !! Dziivosim , redzeesim kaa nu lakers ies :p .. Kobijs lai mudiig veseljojaas

  +1 [+] [-]

, 2013-04-13 10:49, pirms 12 gadiem
Es domāju, ka Lakeros savu spēles laiku Kobe nosaka pats nevis Diantoni.

  -1 [+] [-]

, 2013-04-13 10:50, pirms 12 gadiem
BuSHeLs rakstīja: Naw Kobe labaakais aizsargs .. personiigi es vinjam dotu balvu "the most selfish player" .. ja neiet vinjam, tad neiet visai komandai - nu tad luudzu .. ir pienaacis tas briidis !! Dziivosim , redzeesim kaa nu lakers ies :p .. Kobijs lai mudiig veseljojaas
Ko Tu domā ar to - savtīgo?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-04-13 10:50, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Parādās runas par to, ka Kobi varētu amnestēt, jo tas atvieglotu ļoti lielu daļu soda naudas ... Bet es tam neticu, ka LAL varētu tāpat to izdarīt, jo Kobe ir, kas vairāk kā vienkārši LAL spēlētājs. Kaut NBA ir bizness, un pamats to darīt būtu.
Savulaik Grecki ņema un aizmainija, tas nekas ka EDM paņema vairakus Stenlija kausus. NBA tas ir žīdu bizness, diemžēl.

  -1 [+] [-]

, 2013-04-13 10:53, pirms 12 gadiem
Virsnieks rakstīja: Es runaaju par vinja mutes palaishanu, nevis saiteem
Tu teici, par to ka spāņi nespēlē par katru sīku traumiņu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-13 10:57, pirms 12 gadiem
Varētu padomāt, ka visas spēles izšķiras pēdējās minūtēs ar 1 izšķirošo metienu. Tu domā, ka pārējie NBA bumbu nemāk mest? Pēdējie sekunžu izšķirošie metieni pa lielam ir haļavas, kobe viņus iemet tikai tāpēc, ka viņš viņus visvairāk met. Vajadzētu paskaitīt cik viņš garām aizmet. Otra atbilde: Nešs, Jamisons, Metta, Gasols...trūkst metēju? Tieši lielāka izvēle, iedos arī šiem beidzot uzspēlēt.

  -1 [+] [-]

, 2013-04-13 10:59, pirms 12 gadiem
Kā tad tagad LAL varēja GS uzvarēt ar +2 pēdējās minūtēs ja nebija Kobes?

  -1 [+] [-]

, 2013-04-13 11:00, pirms 12 gadiem
wiesturs rakstīja: Varētu padomāt, ka visas spēles izšķiras pēdējās minūtēs ar 1 izšķirošo metienu. Tu domā, ka pārējie NBA bumbu nemāk mest? Pēdējie sekunžu izšķirošie metieni pa lielam ir haļavas, kobe viņus iemet tikai tāpēc, ka viņš viņus visvairāk met. Vajadzētu paskaitīt cik viņš garām aizmet. Otra atbilde: Nešs, Jamisons, Metta, Gasols...trūkst metēju? Tieši lielāka izvēle, iedos arī šiem beidzot uzspēlēt.
Mest māk protams nejau Kobe viens, bet tev jāsaprot, ka kurš vēl bez viņa pats sev var izkārtot metienu? Neviens. Gazols kādu var apspēlēt? Nevar neviens tur. Atliek vien paļauties, ka pēdejo metienu var izpildīt brīvu bez sedzējiem ... tas bieži nenotiek.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-13 11:01, pirms 12 gadiem
.. bija laiks kad skatiijos nhl - tagad basiits manaa topa aukshgalaa no amiishu sportiem ! .. sanaak jau nu gan sekot liidzi nba - patiik ! Atbildeeshu ar pretjautaajumu .. vai Tu esi skatiijies LAL speeles ? Kobijs ir viens no pasaules labaakajiem speeleetaajiem .. shaubu naw, BET ,tu noteikti esi redzeejis lakers speeles, Kobijs ir aizgaajis daudz daudz uzbrukuminjos .. un visu uz sewi - ja ir , tad malacis , ja naw, tad es lietoju vaardu .. selfish !!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-04-13 11:02, pirms 12 gadiem
wiesturs rakstīja: Kā tad tagad LAL varēja GS uzvarēt ar +2 pēdējās minūtēs ja nebija Kobes?
Nu nepārspīlē, protams nejau tagad zaudēs komanda visas spēles. Ar Kobi komanda uzvar varbūt tās spēles, kuras viņiem būtu bijis jāzaud. Kobe dod papildus uzvaras ar savu sniegumu.

Tad tikpat labi, kam Heat LBJ, Veids vai Bošs, bez viņiem komanda tāpat uzvar.

     [+] [-]

, 2013-04-13 11:05, pirms 12 gadiem
BuSHeLs rakstīja: .. bija laiks kad skatiijos nhl - tagad basiits manaa topa aukshgalaa no amiishu sportiem ! .. sanaak jau nu gan sekot liidzi nba - patiik ! Atbildeeshu ar pretjautaajumu .. vai Tu esi skatiijies LAL speeles ? Kobijs ir viens no pasaules labaakajiem speeleetaajiem .. shaubu naw, BET ,tu noteikti esi redzeejis lakers speeles, Kobijs ir aizgaajis daudz daudz uzbrukuminjos .. un visu uz sewi - ja ir , tad malacis , ja naw, tad es lietoju vaardu .. selfish !!
Kobe ir vienmēr bijis tendēts uz punktu gūšanu, bet viņš ir komandas spēlētājs. Ja viņam neiet spēle, viņš nemet grūtus metienus, tikai brīvus un spēle uz komandu.

Pie tam, komandas biedrus viņš iesaista arī, un izkārto viņiem ļoti labas metienu pozīcjas. Es tiešām skatos LAL spēles vairāk nekā Tu.

Savtīgs spēlētājs tad drīzāk ir Entonijs, Vestbruks vai jebkurš cits spēlētājs, kurš savu statistiku vērtē augstāk par komandas spēli. Un Kobe tāds nav. Nejau par to, ka viņš izpilda daudz metienus un ir daudz ar bumbu, nosaka, ka viņš ir savtīgs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-04-13 11:11, pirms 12 gadiem
basketbolists777 rakstīja: Pilnīgi piekrītu tev ,Kobe ir spēlētājs ,kurš palīdz atvērties citiem ,motivē tos strādāt smagāk ,unikāls spēlētājs. tādu kā James ir daudz ,tas pats Durants ir viena veida ar Lebronu ,bet Kobem līdzīgu nav!
Izbeidz. Nav otra tāda kā Kobes, tāpat kā nav otra tāda kā Džeimsa. Abi ir unikāli un sava laika labākie basketbolisti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-04-13 11:14, pirms 12 gadiem
Kas attiecas uz visiem šiem ņaudētājiem, ka Kobe ir tāds un šitāds. Jūs paši tam arī ticat? Vai vienkārši sakat lietas ārpus domāšanas.

Kobe ir savtīgs, Kobe met slikti, Kobe ir slikts komandas spēlētājs, neiesaista komandas biedrus, kļūdās daudz, aizsardzībā ir slikts ...

Bet kāpēc viņš ir tas, kurš paliks NBA kā viens no visu laiku labākajiem? Kāpēc viņš tiek salīdzināts ar Džordanu, nevis kāds cits? Kāpēc, tad ja viņš ir tik slikts, kāds cits nevar izdarīt to pašu?

Tāpēc, ka jūs neredz otru pusi. Jūs redzat tikai to ko jūs gribat redzēt.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-13 11:14, pirms 12 gadiem
basketbolists777 rakstīja: James ir parasts spēlētājs ,tur nav nekas unikāls...
Katram savas domas un viedoklis, bet es tev pilnīgi nepiekrītu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-04-13 11:17, pirms 12 gadiem
Heat čaļi daudz vairāk uz komandu spēlē, tur čaļi ķer kaifu saspēlējoties. Kobe brīžiem izskatās , ka pasus dod "čerez ņehoču" vai tad kad čalis ir galīgi brīvs un jābūt aunam lai nedotu, vai arī zilināt kārtējo fadeaway no 3p līnijas būtu pārāk nepieklājīgi.

Tur jau tā lieta, ka jābeidz spēlēt tas basketbols kad zilina zem sedzēja, lai saspēlnieks izdala pasus uz brīviem metējie, iesaista visu spēlē, lai pretiniekam jāsedz visa komanda nevis tikai Kobe.

SA ar normālu treneri un gudru basketbolu ar visiem pensionāriem sitas pa augšu.

Skatototies Heat vs LAL spēli bija skaidrs, ka Diantoni ir auns. LAL sastāvā līgas labākais centrs, Heatam normāla centra vispār nav, a šie tāpat spēle caur Kobi mokoties pret Wade un James, loģiski, ka zaudēja.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-13 11:19, pirms 12 gadiem
basketbolists777 rakstīja: Lai nu tā būtu,žēl, ja reiz dod priekšroku stūrgalvīgam atlētam ,kuru ir pilna dir** ,bet ne leģendai
Mana izvēle vienmēr būs Kobe, bet es ne mirkli neapšaubu LBJ talantu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-04-13 11:22, pirms 12 gadiem
wiesturs rakstīja: Heat čaļi daudz vairāk uz komandu spēlē, tur čaļi ķer kaifu saspēlējoties. Kobe brīžiem izskatās , ka pasus dod "čerez ņehoču" vai tad kad čalis ir galīgi brīvs un jābūt aunam lai nedotu, vai arī zilināt kārtējo fadeaway no 3p līnijas būtu pārāk nepieklājīgi.

Tur jau tā lieta, ka jābeidz spēlēt tas basketbols kad zilina zem sedzēja, lai saspēlnieks izdala pasus uz brīviem metējie, iesaista visu spēlē, lai pretiniekam jāsedz visa komanda nevis tikai Kobe.

SA ar normālu treneri un gudru basketbolu ar visiem pensionāriem sitas pa augšu.

Skatototies Heat vs LAL spēli bija skaidrs, ka Diantoni ir auns. LAL sastāvā līgas labākais centrs, Heatam normāla centra vispār nav, a šie tāpat spēle caur Kobi mokoties pret Wade un James, loģiski, ka zaudēja.
Ganjau tā ir. Bez Kobes LAL uzvarētu katru gadu.

  -3 [+] [-]

, 2013-04-13 11:27, pirms 12 gadiem
Skaidrs, te objektivitātes nebūs. Puņķaini bērneļi no Kobes fanu kuba. Ja Lebronu var nosaukt par parastu basketbolistu, kas īpaši neatšķiras no citiem, tad basketbols tev acīmredzot tikai reklāmu līmenī. Man patīk Kobe kā spēlētājs, bet ne tas basketbols ko viņš un komanda šobrīd spēlē. Kobe labākais bija Šaka un Fila laikā. Tie viņu prata pielikt pie zemes un darīt tikai savu darbu. Tagad kad jādara viss, vairs nesanāk, nav vairs tie gadi, un Diantoni citas alternatīvas neredz.

  -2 [+] [-]

, 2013-04-13 11:30, pirms 12 gadiem
Kobe ir vainīgs pie tā, kā spēle citi komandas biedri .... acīmredzot.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-04-13 11:35, pirms 12 gadiem
Es tik saku , ka LAL sezona viennozīmīgi nav beigusies. Paveras interesanta iespēja un turēšu īkšķus, lai izdodās. Lai pierādītos, ka ir jāspēlē komandas basketbols nevis one man show. Ja trenerim iedod vienu no līgas labākajiem saspēlniekiem un labāko centru nemaz nerunājot par pārējiem meistariem blakus, un tu nevari izveidot normālu basketbolu, tad tu esi lohs un nesauc sevi vairs par treneri. Tur ar parasto pick and roll visu pat varētu sakārtot, bet tad redz Kobe netiek pie šprices. Lakeriem smaga izvēle- turpināt kačāt Kobes brendu vai beidzot sākt spēlēt basketbolu.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-13 11:41, pirms 12 gadiem
Zin, wiesturs tā liekas, ka centies pateikt, ka visas problēmas ir tikai ar Kobi. Bet problēma ir visā komandā. Ir tādi kuri negrib spēlēt aizsardzībā, tādi kuri vienkārši nevar paspēlēt. Nešs savainots ilgu laiku, Hovards nespēj atgriezties līmenī, kāds bija Orlando laikā. Metta nespēj iemest brīvus metienus, Pau nevar pavilkt kājas aizsardzībā. D'Antoni nespēj saorganizēt aizsardzību ...

Ir tik daudz lietu, bet Tu redzi tikai vainu VIENĀ spēlētājā. Tas visu pasaka par tavu "objektivitāti" ...

  +1 [+] [-]

, 2013-04-13 11:42, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Nosauc, kura mikrotrauma ietekmēja šo ahileja plīsumu? Var būt sastiepta potīte, da jebkas, bet tas tak nemaina to vai tev plīsīs ahilejs.
vispār jau potīšu traumas vistiešākajā veidā ietekmē ahileju. traumējot kādu no potītei apkārt esošajām saitēm, zūd stabilitāte potītē, līdz ar to apakšstilba trīsgalvainais muskulis( tautā zināms kā kājas ikru muskulis), kurš pāriet ahileja cīpslā, ar kuru tas savukārt piestiprinās pie papēža kaula, paildus sasprings, lai nodrošinātu zudušo stabilitāti. tas rada paildu slodzi uz ahilu, kurš kādā brīdī pārslodzes rezultātā var neizturēt!

  -1 [+] [-]

, 2013-04-13 11:42, pirms 12 gadiem
Tiešas sekas komandas tizlajai spēlei. Jau sezonas vidus Kobe sūdzējās par slodzi, bet nē, jāmoca. viņš. Kaut gan jēgu tam tāpat neredzu. Pēdējiem spēkiem kā astotie ieskrietu playoff un tad varētu bezspēkā saļimt, toties laimīgi - mērķis sasniegts. Jo ko gan tādam LAL vairāk vajag. Nu tizli viņi ir, tizli. Varēs tagad kost pirkstos, ka nepaņēma Filu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-04-13 11:47, pirms 12 gadiem
Bet tāda "Basketbolists777" tekstus grūti uztvert kā citādi, kā ar humoru
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-04-13 11:49, pirms 12 gadiem
basis89 rakstīja: vispār jau potīšu traumas vistiešākajā veidā ietekmē ahileju. traumējot kādu no potītei apkārt esošajām saitēm, zūd stabilitāte potītē, līdz ar to apakšstilba trīsgalvainais muskulis( tautā zināms kā kājas ikru muskulis), kurš pāriet ahileja cīpslā, ar kuru tas savukārt piestiprinās pie papēža kaula, paildus sasprings, lai nodrošinātu zudušo stabilitāti. tas rada paildu slodzi uz ahilu, kurš kādā brīdī pārslodzes rezultātā var neizturēt!
Skaidrs, bet es nedomāju, ka, ja būtu kaut neliels risks, ka tas ahilejs varētu trūkt dēļ potītes, tad laukumā diezvai laistu. Kobe ir kā zem radara ārstu acīs. Es vienkārši pieļauju, ka tā bija neveiksme.

Bet vismaz skaidrs, ka tas var ietekmēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-04-13 11:53, pirms 12 gadiem
Mr.Eksperts rakstīja: PO varbūt arī tiks, bet tas arī viss.
It kā tas pats nebūtu bijis ar visu Kobi. Ko vien jau izsaka tas, ka spēlē "uz dzīvību vai nāvi" viņiem beigās jāatspēlējas pret gsw. Savās mājās. Bet PO nāks OKC. Par ko te vispār runāt.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-13 11:55, pirms 12 gadiem
basketbolists777 rakstīja: Klusē un neapšaubi manus komentārus
Anekdotes nav ko apšaubīt vai neapšaubīt. Par tām vienkārši jārēc.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-13 11:56, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Skaidrs, bet es nedomāju, ka, ja būtu kaut neliels risks, ka tas ahilejs varētu trūkt dēļ potītes, tad laukumā diezvai laistu. Kobe ir kā zem radara ārstu acīs. Es vienkārši pieļauju, ka tā bija neveiksme.

Bet vismaz skaidrs, ka tas var ietekmēt.
protams, ka tādas lietas grūti paredzēt. šajā gadījumā vnk daudzu apstākļu sakrītība(iepriekšējās traumas, ilgais spēles laiks, pati kustība utt). un pat ja kāds par tādu iespējamību būtu runājis, diez vai Kobe atteiktos no spēlēšanas.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-13 11:57, pirms 12 gadiem
Mr.Eksperts rakstīja: Gazols nav lecīgs, bet gan pārņemts ar vaidēšanu pēc katra pieskāriena.
Atgādina fc barcelona meitenes.

  -1 [+] [-]

, 2013-04-13 11:58, pirms 12 gadiem
Kobe nekad nav bijis komandas spēlētājs,pats visu grib darīt un pārējiem neuzticas.2009.gadā bija nesavtīgs un iesaistīja komandas biedrus un viņus padarīja labākus. Šajā Lakers Kobe turpina vienatnē lādēt un bija spiests to darīt,jo pārējie neko nedara.
Kobi salīdzināt ar Lebronu?to tikai st***eņi var.
Kobe-uzbrūkošais aizsargs! Lebrons-vieglais uzbrucējs.
Divas nesalīdzināmas lietas!!!
Kobem tā vai tā trauma draudēja,lielo laiku spēļu dēļ-tas bija laika jautājums.
Ja vālē bez apstājas un 40min,agri vai vēlu trauma būtu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-13 12:02, pirms 12 gadiem
basis89 rakstīja: protams, ka tādas lietas grūti paredzēt. šajā gadījumā vnk daudzu apstākļu sakrītība(iepriekšējās traumas, ilgais spēles laiks, pati kustība utt). un pat ja kāds par tādu iespējamību būtu runājis, diez vai Kobe atteiktos no spēlēšanas.
Šajā spēlē arī viņš guva 3 traumas, un pēdejā liktenīga. Ļoti iespējams, ka šīs pirmās divas ielika pamatus trešajai.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-13 12:03, pirms 12 gadiem
trakais_v20 rakstīja: bez Kobes,Lakeriem smagi klāsies play-offos
Vēl play-off jātiek,tikpat labi var zaudēt atlikušās spēles un sezona cauri.
Protams pietrūks Kobes 20-30pts,tas komandai dos strādāt ar vēl lielāku motivāciju un papūlēties iemest trūkstošos 20-30pts.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-13 12:05, pirms 12 gadiem
basketbolists777 rakstīja: Tad tu laikam esi īpaši apdalīts ,ja jau vienīgais tās sauc par anekdotēm
Nē, apdalīts esi tu, ja savus pompozos tekstiņus pats uzver pavisam nopietni. Vai arī vienkārši padsmitnieka maksimālisms. Tad tas ir piedodams un pāries.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-13 12:09, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Kobe ir vainīgs pie tā, kā spēle citi komandas biedri .... acīmredzot.
Ja Gazele atgūtu savu formu,kāda bija 2008-2010.gadā ,tad Lakers bez Kobes var pacīnīties.
Gazele tolaik ar Fišeru 2 finālsērijas noturēja uz saviem pleciem.
Jācer uz PG un DH sadarbību.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-04-13 12:13, pirms 12 gadiem
basketbolists777 rakstīja: Tiešām? Labāk paklusē ,esmu redzējis 95% "Lakers" un "Heat" spēles ,tāpēc labāk savas pretenzijas paturi pie sevis ,kad zinoši cilvēki runā
Un kas, tu vienīgais pasaulē esi tās spēles redzējis, vai? Kaut kā neesmu pamanījis, ka visi spēles redzējušie runātu tādā stilā, kā tu.
Labi, miers, turpināt sarunu nav jēgas.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-13 12:18, pirms 12 gadiem
basketbolists777 rakstīja: Tad tu laikam esi īpaši apdalīts ,ja jau vienīgais tās sauc par anekdotēm
Nu es arī piekritīšu. Tu esi no sērijas, kad jāsmejas nevis par nesmieklīgajām anekdotēm, bet par muļķi kurš tās stāsta.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-04-13 12:22, pirms 12 gadiem
D'Antoni nav pie šīs traumas vainīgs,ja neesat skatījušies intervijas kuras pirms ~nedēļas bija,Bryants pats pateica,ka grib spēlēt visu spēli,nejau tāpēc,lai pataisītu sevi par kkādu mačo savos 34 gados,bet gan lai šī komanda iekļūtu playoff'os. Bryants ir komandas spēlētājs un pat ļoti labs,ja jūs neredzat statistiku,ka APG i iepriekšējo nedēlu ir tuvu 8,i iepriekšējos divus mēnešus tā ir,tad kurā vietā viņš nav komandas spēlētājs. Viņš spēj izdarīt visu,VISU-iedot skaistu piespēli,iemest grūtu/vieglu metienu un savos 34 gados izjārēt visu aizsardzību. Tas,ka viņš ik pa laikam spēlē individuāli tas ir saprotami,ko darīt ja komandā spēlē tādi kā Howards,kurš skaitas ''labākais'' centrs,kuram ir dienas,kad grib spēlēt un dienas,kad negribas,visu Magic komandu sabojāja,atlaida un aizgāja-''zvaigzne''
Kad spēle ir zaudēta,bieži vien visi LAL spēlētāji beidz spēlēt,galvas nolaiž lejā,bet vienīgais,kas tajā brīdi spēlē ir Bryants un pēc tam,kad viņš grib spēlēt,bet komanda nē,seko šie komentāri-:''individuālists,viņš nav komandas spēlētājs,viņš ir auns,jo pārāk daudz spēlē'',ja viņa nebūtu LAL pat playoff'u smaku nejustu un pūtu konforences apakšgalā! Paldies par uzmanību.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-04-13 12:39, pirms 12 gadiem
Es nesaku, ka Kobe pie visa vainīgs. Es saku, ka Diantoni un Lakers vadība pie visa vainīgi.

Lebrons ir parasts spēlētājs? Tas čalis var griezt gan pa saspēli, gan pa centru, nosauc man vēl vienu tādu basketbolistu! Tuvākais varbūt Maģiskais Džonsons. Kobes tipa spēlētāju ir gandrīz katrā komandā.

Paskatieties statistiku puikas! NBA Stats Kobe Džeimsam priekšā ir tikai puntku un zaudēto bumbu skaita ziņā. Un arī tikai puspunktu. Par 8% labāka soda metienu realizācija. Par ko te var būt runa? Džeimss ieliek visās statistikas ailītēs, turklāt viņa komanda ir nr.1. Kobe ir sasniedzis daudz savas ilgās karjeras laikā. Džeimss ir sasniedzis gandrīz to pašu krietni īsākā laika periodā. Turklāt sasniegs vēl vairāk, lai tik veselība turās.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-13 12:41, pirms 12 gadiem
Žēl Kobes..

  +1 [+] [-]

, 2013-04-13 12:45, pirms 12 gadiem
wiesturs rakstīja: Es nesaku, ka Kobe pie visa vainīgs. Es saku, ka Diantoni un Lakers vadība pie visa vainīgi.

Lebrons ir parasts spēlētājs? Tas čalis var griezt gan pa saspēli, gan pa centru, nosauc man vēl vienu tādu basketbolistu! Tuvākais varbūt Maģiskais Džonsons. Kobes tipa spēlētāju ir gandrīz katrā komandā.

Paskatieties statistiku puikas! NBA Stats Kobe Džeimsam priekšā ir tikai puntku un zaudēto bumbu skaita ziņā. Un arī tikai puspunktu. Par 8% labāka soda metienu realizācija. Par ko te var būt runa? Džeimss ieliek visās statistikas ailītēs, turklāt viņa komanda ir nr.1. Kobe ir sasniedzis daudz savas ilgās karjeras laikā. Džeimss ir sasniedzis gandrīz to pašu krietni īsākā laika periodā. Turklāt sasniegs vēl vairāk, lai tik veselība turās.
Atceries to,ka viņš spēlē fizisku un atlētisku basketbolu un šīs abas īpašības ar gadiem pazūd(diemžēl),nosauc vienu basketbolistu,kas visu mūžu tādu ir spēlējis un nav zaudējis savu atlētismu un fizisko spēku. Es tagad nesaku,ka LBJ ir slikts,es pat saku,ka viņš ir fenomenāls,bet šīs divas īpašības ar ko viņš tiešām dominē,ar vecumu pazūd un tas ir fakts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-04-13 12:55, pirms 12 gadiem
lai vai ka man vins nepatika, bez loti zeel ka taa bez vina NBA tikai zaudee

  -1 [+] [-]

, 2013-04-13 13:06, pirms 12 gadiem
Tusētāju paudzei bēdas tg,varēs iemest

  +1 [+] [-]

, 2013-04-13 13:16, pirms 12 gadiem
wiesturs rakstīja: Es nesaku, ka Kobe pie visa vainīgs. Es saku, ka Diantoni un Lakers vadība pie visa vainīgi.

Lebrons ir parasts spēlētājs? Tas čalis var griezt gan pa saspēli, gan pa centru, nosauc man vēl vienu tādu basketbolistu! Tuvākais varbūt Maģiskais Džonsons. Kobes tipa spēlētāju ir gandrīz katrā komandā.

Paskatieties statistiku puikas! NBA Stats Kobe Džeimsam priekšā ir tikai puntku un zaudēto bumbu skaita ziņā. Un arī tikai puspunktu. Par 8% labāka soda metienu realizācija. Par ko te var būt runa? Džeimss ieliek visās statistikas ailītēs, turklāt viņa komanda ir nr.1. Kobe ir sasniedzis daudz savas ilgās karjeras laikā. Džeimss ir sasniedzis gandrīz to pašu krietni īsākā laika periodā. Turklāt sasniegs vēl vairāk, lai tik veselība turās.
kaadus status tu skaties? labaakajos gados kobem 35 videeji speele 5 tituli! Tam merkakjim veel jaaug, lai tiktu liidz tam! sezonas mvp maz ko izzsaka!

  +2 [+] [-]

, 2013-04-13 13:25, pirms 12 gadiem
Spelētājs kurš atdod sevi VISU komandai Interviju sniedza asarām acīs, pilnīgi pašam sažņaudzās iekšas

  -3 [+] [-]

, 2013-04-13 13:52, pirms 12 gadiem
30M 2013/2014 par neko

  -1 [+] [-]

, 2013-04-13 14:06, pirms 12 gadiem
Vispaar bleikijs vainiigs pie kobes traumas Buutu norm kariju sedzis, LA buutu atraavushies, un kobiks vareetu atpuusties uz solinja.

  -2 [+] [-]

, 2013-04-13 14:35, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Cerības jo? Es vairs neticu, ka LAL spēs uzvarēt Hjūstonu un Spurs, lai tiktu PO. Neredzu, kā LAL var kļūt spēcīgāka zaudējot labāko aizsargu līgā.
Tā arī ir. Kaut nu LAL kāstu tā pamatīgi.

     [+] [-]

, 2013-04-13 14:36, pirms 12 gadiem
It's all about #24 rakstīja: Tas ir tik drausmīgi. Viņš noteikti ir pelnījis MVP!!! Ar tādu cīņu un atdevi.... Lai ātra atveseļošanās. PrayForKobe
Viņš ne tuvu nav pelnījis MVP. MVP spēlē komandās, kas tiek normāli PO.

  -2 [+] [-]

, 2013-04-13 14:43, pirms 12 gadiem
basketbolists777 rakstīja: Vienīgā lieta ,kuru var uzskatīt par talantu ir atspere ,ātrums iedzimts ,ne tas precīzākais metiens,ne tā labākā spēles uztvere ,ne iemantota cieņa un respekts pret apskatniekiem....viņš vnk skrien un danko ,tāpēc arī daži viņu uzskata par unikālu ,bet tā tas nav ,vnk daba devusi augumu .tas arī viss.. Kobem nav ne tāds augums ,ne tāda atspere ,bet Kobe sabiedrībā ir 100 stāvus augstāk par Lebronu
Ne tas precīzākais metiens pus sezonu metot 60%?!?!?

  -1 [+] [-]

, 2013-04-13 15:01, pirms 12 gadiem
chubaki rakstīja: kaadus status tu skaties? labaakajos gados kobem 35 videeji speele 5 tituli! Tam merkakjim veel jaaug, lai tiktu liidz tam! sezonas mvp maz ko izzsaka!
Runa ir par šo sezonu, nospied uz linka ēzeli. Arī Džeimsam turklāt playoffos ir bijis 35 ppg. average. Turklāt Kobe visu savu mūžu nospēlējis Lakeros, kuri nekad nav bijuši vāji un bijis pilns sols ar izciliem palīgiem. Džeims lielāko daļu karjeras pagaidām nomocījies ar klīvlendas miroņiem un jau tad viens vilka visu komandu, tagad ar labiem palīgiem pat liekas negodīgi, ka viņi ir tik labi.

Un MVP neko nenozīmē? Tu esi pilnīgi atsalis? Un tici man, ja Džeimsam ar veslību viss būs labi, viņš un komandas kurās viņš spēlēs gāzīs kalnus. Ar veiksmes palīdzību viņš var kļūt arī par labāko basketbolistu ever un apsteigt Džordanu, Raselus un Čemberlenus.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-13 15:01, pirms 12 gadiem
Cerams labi pacīnīsies nākamajās spēlēs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-04-13 15:26, pirms 12 gadiem
Ricky#9 rakstīja: Piedodiet, bet Braients pats vainīgs. Gribēja notēlot hero, tagad no visam
mikrotraumam savāca traumu.
ej nomirsti

     [+] [-]

, 2013-04-13 17:01, pirms 12 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Ne tas precīzākais metiens pus sezonu metot 60%?!?!?
Vēl pasaki, ka Kobem ir sliktāks metiens par LBJ.. LBJ FG% viedojas no apm 40% dankiem, 20-30% lejapiem un tikai atlikušie ir metieni no pustālajiem un distances.. Un ar viņa dabas dotumiem un talantu danki un lejapi ir ar ĻOTI augstu procentu.. tieši tāpēc viņš nemet ar 60%, bet viņa FG ir 60%..

     [+] [-]

, 2013-04-13 17:25, pirms 12 gadiem
KingLeBron#6 rakstīja: D'Antoni nav pie šīs traumas vainīgs
Tātad viņš ir pat divkārt vainīgs.
Pirmkārt ar to, ka nespēj vadīt komandu līdz uzvarām (lai Kobem nav jāprasās laukumā),
Otrkārt ar to, ka nav treneris. Kas tas vispār par murgu "Bryants pats pateica,ka grib spēlēt visu spēli", kas, trenerim vispār nekādas teikšanas nav? Varbūt vēl ar kruķiem Braients paprasīsies laukumā un viņu arī laidīs?
Acīmredzot, īsti gudrs nav neviens no viņiem. Visu sezonu jau gāja uz tādām sekām un tagad tas vispār nav nekāds pārsteigums. Kā te viens sporta dakteris bija pateicis - vieglprātība.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-13 17:26, pirms 12 gadiem
Mr.Eksperts rakstīja: un real arī
Tipiskāk gan barcelona, bet jā, piekrītu, real arī gan jau.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-13 18:09, pirms 12 gadiem
baigi žēl, jutu līdzi Leikeriem un Braientam ...

  +1 [+] [-]

, 2013-04-13 19:35, pirms 12 gadiem
Joprojām uzskatu, ka Lakers tiks playoff. Kobem drīzāku tveseļošanos. Antonijam vajag aizdomāties vai tā nav viņa vaina, tā ļaut izvarot savas komandas līdera organismu ir jāprot.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-13 19:41, pirms 12 gadiem
wiesturs rakstīja: Es tik saku , ka LAL sezona viennozīmīgi nav beigusies. Paveras interesanta iespēja un turēšu īkšķus, lai izdodās. Lai pierādītos, ka ir jāspēlē komandas basketbols nevis one man show. Ja trenerim iedod vienu no līgas labākajiem saspēlniekiem un labāko centru nemaz nerunājot par pārējiem meistariem blakus, un tu nevari izveidot normālu basketbolu, tad tu esi lohs un nesauc sevi vairs par treneri. Tur ar parasto pick and roll visu pat varētu sakārtot, bet tad redz Kobe netiek pie šprices. Lakeriem smaga izvēle- turpināt kačāt Kobes brendu vai beidzot sākt spēlēt basketbolu.
Es arī domāju, ka LAL bez Kobes ir spējīgi uz daudz ko, žel nav Neša un MWP nav labākajā formā, savā ziņā tiešām ir interesanti paskatīties ko ezernieki izdarīs be līdera. Paredzu Howarda un PAU plosīšanos, vel Džemisons un Bleiks varētu atraisīties. LAL with Kobe šie spēlētāji maz tiek iesaistīti spēlē.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-13 20:54, pirms 12 gadiem
wiesturs rakstīja: Runa ir par šo sezonu, nospied uz linka ēzeli. Arī Džeimsam turklāt playoffos ir bijis 35 ppg. average. Turklāt Kobe visu savu mūžu nospēlējis Lakeros, kuri nekad nav bijuši vāji un bijis pilns sols ar izciliem palīgiem. Džeims lielāko daļu karjeras pagaidām nomocījies ar klīvlendas miroņiem un jau tad viens vilka visu komandu, tagad ar labiem palīgiem pat liekas negodīgi, ka viņi ir tik labi.

Un MVP neko nenozīmē? Tu esi pilnīgi atsalis? Un tici man, ja Džeimsam ar veslību viss būs labi, viņš un komandas kurās viņš spēlēs gāzīs kalnus. Ar veiksmes palīdzību viņš var kļūt arī par labāko basketbolistu ever un apsteigt Džordanu, Raselus un Čemberlenus.
auns esi peec shaka aizieshanas no lakers labaakais paliigi lakers kaadas 2 vai 3 sezonas bija Waltons un Odams kuri bija traumeeti. pareejie bija d-liigas speleetaaji visaadi smush parkeri un Kwame Browni. Laikam mees arii neredzeesim dueli Lebrons kobe. zheel cereeju uz sho gadu, bet nekaa es lieku galvu kjiilaa, ka kobe vs lebronu ja ne pazemotu, tad tuvu tam. shogad all star pensionaars kobe lielo karali nosedza!

  -1 [+] [-]

, 2013-04-13 21:54, pirms 12 gadiem
chubaki rakstīja: auns esi peec shaka aizieshanas no lakers labaakais paliigi lakers kaadas 2 vai 3 sezonas bija Waltons un Odams kuri bija traumeeti. pareejie bija d-liigas speleetaaji visaadi smush parkeri un Kwame Browni. Laikam mees arii neredzeesim dueli Lebrons kobe. zheel cereeju uz sho gadu, bet nekaa es lieku galvu kjiilaa, ka kobe vs lebronu ja ne pazemotu, tad tuvu tam. shogad all star pensionaars kobe lielo karali nosedza!
Nu tad tava galva krīt...

Pazemotu?? Ka tik ne arī. Tas vecais krapans knapi kust.