Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Braientam sezona savainojuma dēļ, visticamāk, ir beigusies

Agris Suveizda

Braientam sezona savainojuma dēļ, visticamāk, ir beigusies
Kobe Braients
Foto: AP/Scanpix

Losandželosas "Lakers" līderis Kobe Braients šonakt kārtējā Nacionālās basketbola asociācijas spēlē iedzīvojās savainojumā un, visticamāk, šosezon laukumā vairs nedosies. Braientam acīmredzot ir Ahilleja cīpslas plīsums.

Losandželosas "Lakers" šonakt prata atspēlēties un galotnē svinēt vērtīgu uzvaru pār Andra Biedriņa pārstāvēto Goldensteitas "Warriors" (118:116), taču mājiniekiem panākums nenāca bez asinīm. Nedaudz vairāk nekā trīs minūtes līdz pamatlaika beigām Braients savainojuma dēļ tika nomainīts. Klubs paziņoja, ka Kobem, iespējams, ir plīsusi Ahilleja cīpsla.

"Magnētiskā rezonanse, operācija, tad atlabšana," ar asarām acīs pēc mača apstiprināja pats Braients, kurš savas izjūtas novērtēja kā briesmīgas. Braients piebilda, ka savainojumu guva, izpildot kustību, kādu ir veicis miljons reižu. Braients saprot, ka tas, viņam, visticamāk, nozīmēs sezonas beigas: "Nevaru paiet. Mēģināju izdarīt spiedienu uz papēža, bet nekas nesanāca."

Braients pret "Warriors" līdz savainojumam laukumā pavadīja visas gandrīz 45 minūtes, kuru laikā guva 34 punktus. Braienta savainojums var ievērojami iedragāt arī "Lakers" cīņu par iekļūšanu izslēgšanas spēlēs. Šobrīd "Lakers" ar 43 uzvarām un 37 zaudējumiem Rietumu konferencē ieņem astoto vietu, bet ar 42 uzvarām tikpat spēlēs uz papēžiem min Jūtas "Jazz". "Lakers" regulārajā sezonā vēl jātiekas ar Sanantonio "Spurs" un Hjūstonas "Rockets".

Izmantotie resursi:
NBA.com
ESPN: The Worldwide Leader In Sports
FOX Sports on MSN l Sports News, Scores,...

     [+] [-]

, 2013-04-13 10:35, pirms 12 gadiem
Tas ir tik drausmīgi. Viņš noteikti ir pelnījis MVP!!! Ar tādu cīņu un atdevi.... Lai ātra atveseļošanās. PrayForKobe

  +1 [+] [-]

, 2013-04-13 10:37, pirms 12 gadiem
NilsK rakstīja: nu labi,neiešu jau ar tevi strīdēties,var jau būt,ka trauma bez iemesla,vienkārši kāja aizbrauca ne tajā virzienā,es tik norādu uz faktu,ka viņam vispār nedeva atpūtu un kā zināms traumas visbiežāk gadās kad esi pārguris,tieši tad gadās kāju netā pagriezt vai uz ne tā uzkāpt
Protams visiem nāk prātā tas lielais spēles laiks, un tas ir tikai loģiski, ka traumu dabūt var no tā, ka ķermenis ir fiziski noguris un nav vairs tik izturīgs pret piepūli.

Bet nu jāgaida, ko teiks tas, kurš izmeklēs Kobi. Vai ir sakars tur ar spēles laiku, vai vienkārši neveikls moments. Katrā ziņā, vainot nav nevienu par ko. Ne Kobi, ne D'Antoni, jo traumas nevar paredzēt, tās vai nu notiek vai nenotiek. Iemesls spēlēt tik daudz viņam bija.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-13 10:37, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Tas ir bizness, bet ar Kobi LAL ir nopelnijuši simitiem miljonu, tāpēc, manuprāt, tas būtu nesmuki tā tagad darīt.
Nu es nepieļauju tādu iespēju, un neticu, ka LAL tā darītu. Kaut NBA tieši tā - ir bizness.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-13 10:38, pirms 12 gadiem
It's all about #24 rakstīja: Tas ir tik drausmīgi. Viņš noteikti ir pelnījis MVP!!! Ar tādu cīņu un atdevi.... Lai ātra atveseļošanās. PrayForKobe
Kobe nepieņems MVP tikai tāpēc, ka viņš guva traumu. Nevienam to nevajadzētu.

     [+] [-]

, 2013-04-13 10:38, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Rouzs tāds pats? Kāds sakars, jo situācijas stipri atšķirīgas. Kā jau teicu, sapratne vai izpratne tev ir pavisam dīvaina.
Tu tēlo ? Vai tagad apbižojies ? Rubio parāva saites. Viņš pusgadu nespēleja

  +1 [+] [-]

, 2013-04-13 10:40, pirms 12 gadiem
Ricky#9 rakstīja: Tu tēlo ? Vai tagad apbižojies ? Rubio parāva saites ? Viņš pusgadu nespēleja
Ko Tu murgo? Tad Rouzs, tad Rubio? Rouza un Kobes situācijas kādās viņi guva traumas ir stipri atšķirīgas. Rouzs spēles beigas varēja sēdēt malā, jo komanda jau bija uzvarējusi, atlika tikai nospēlēt. Bet LAL ne tuvu nekas nebūt nav garantēts arī vēl tagad, tāpēc Kobe spēlēja.

Saproti atšķirību - laist laukumā, kaut nevajag vai spēlēt, lai izcīnītu uzvaru.

  -2 [+] [-]

, 2013-04-13 10:41, pirms 12 gadiem
Ja godīgi, Lakers ir sūds ne klubs. Visu velk ārā vienīgi Braients. Viņam vairs nav 25! Kad visu spēli var novilkt, tagad jau 33, ko tāds Howards izdara? Pilnīgi neko savos 25. Briantam vajadzētu būt sezonas MVP, nevis lebronam, nesaku, ka lebrons ir slikts, man personīgi arī vairāk simpatizē tieši Džeims, bet Briants ir to pelnījis ar savām sāpēm ko izcietis komandas dēļ, ja nebūtu viņš, tad Lakers jau mēnešus 3 atpakaļ būtu zaudējusi cerības par PLAY OFF. Ceru, ka sapratīs un ies prom no Lakers. Lai pāriet uz OKC vai Miami Heat, ar šiem klubiem viņš varētu izcīnīt vēl pāris gredzenu, kurus godam būtu nopelnījis savas karjeras laikā!

  +1 [+] [-]

, 2013-04-13 10:43, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Protams visiem nāk prātā tas lielais spēles laiks, un tas ir tikai loģiski, ka traumu dabūt var no tā, ka ķermenis ir fiziski noguris un nav vairs tik izturīgs pret piepūli.

Bet nu jāgaida, ko teiks tas, kurš izmeklēs Kobi. Vai ir sakars tur ar spēles laiku, vai vienkārši neveikls moments. Katrā ziņā, vainot nav nevienu par ko. Ne Kobi, ne D'Antoni, jo traumas nevar paredzēt, tās vai nu notiek vai nenotiek. Iemesls spēlēt tik daudz viņam bija.
šī trauma protams ir nopietna,bet ne jau par to es domāju,kad ieraudzīju kāds viņam spēles laiks pēdējās spēlēs,biju nedaudz šokā, džekam vairāki mini savainojumi,bet treneris tik tur un tur viņu laukumā,Kobi nekādā ziņā nevainoju,jebkurš sportists vēlas būt laukumā no zvana līdz zvanam,es drīzāk metu akmeni trenera dārziņā,neesmu redzējis pēdējās Lakers spēles,bet nu neticu,ka spēle bija tik šausmīgi punkts punktā,lai Kobem nevarētu atrast ik spēlē papildus piecas min atvilkt elpu

  -3 [+] [-]

, 2013-04-13 10:46, pirms 12 gadiem
Es gan arī teiktu, ka LAL izredzes palielinās, jo beidzot beigs spēlēt savu "visu uz Kobi" basketbolu, kas acīmredzami nenesa augļus. Ir pietiekami daudz labu špīleru tur, beidzot jāsāk Howards normāli izmantot. Problēma tikai, ka neticās vai Diantoni vispār ir spējīgs ko mainīt. Viņš pilnīgi mierīgi varētu arī Barselonas futbola komandu vadīt, tur arī tikai pa brīdim kādam maiņa jāuztaisa.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-13 10:46, pirms 12 gadiem
NilsK rakstīja: šī trauma protams ir nopietna,bet ne jau par to es domāju,kad ieraudzīju kāds viņam spēles laiks pēdējās spēlēs,biju nedaudz šokā, džekam vairāki mini savainojumi,bet treneris tik tur un tur viņu laukumā,Kobi nekādā ziņā nevainoju,jebkurš sportists vēlas būt laukumā no zvana līdz zvanam,es drīzāk metu akmeni trenera dārziņā,neesmu redzējis pēdējās Lakers spēles,bet nu neticu,ka spēle bija tik šausmīgi punkts punktā,lai Kobem nevarētu atrast ik spēlē papildus piecas min atvilkt elpu
Lakers šosezon vispār spēlē ar visiem ļoti līdzīgi, un nav daudz bijušas spēles, kurās būtu liels pārsvars. Tāpat arī šajā nebija lielāka pārsvara par 10 punktiem. Un nejau LAL bija vadībā, bet GSW, tāpēc sēdināt nost pie mīnusiem ar negribas.

Var vainot treneri, bet viņam īsti nebija citu ieroču arī.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-13 10:48, pirms 12 gadiem
wiesturs rakstīja: Es gan arī teiktu, ka LAL izredzes palielinās, jo beidzot beigs spēlēt savu "visu uz Kobi" basketbolu, kas acīmredzami nenesa augļus. Ir pietiekami daudz labu špīleru tur, beidzot jāsāk Howards normāli izmantot. Problēma tikai, ka neticās vai Diantoni vispār ir spējīgs ko mainīt. Viņš pilnīgi mierīgi varētu arī Barselonas futbola komandu vadīt, tur arī tikai pa brīdim kādam maiņa jāuztaisa.
Kurš aizvietos Kobi? Kurš uzņemsies līdera lomu, kad spēle būs jāuzvar pēdejās minūtēs? Hovards? Tu joko, aizmetīs garām sodus un viss galā! Gazols vēl varbūt, bet viņš nekad nav bijis izteikts līderis. Viens viņš neko neizdarīs.

     [+] [-]

, 2013-04-13 10:49, pirms 12 gadiem
Naw Kobe labaakais aizsargs .. personiigi es vinjam dotu balvu "the most selfish player" .. ja neiet vinjam, tad neiet visai komandai - nu tad luudzu .. ir pienaacis tas briidis !! Dziivosim , redzeesim kaa nu lakers ies :p .. Kobijs lai mudiig veseljojaas

  +1 [+] [-]

, 2013-04-13 10:49, pirms 12 gadiem
Es domāju, ka Lakeros savu spēles laiku Kobe nosaka pats nevis Diantoni.

  -1 [+] [-]

, 2013-04-13 10:50, pirms 12 gadiem
BuSHeLs rakstīja: Naw Kobe labaakais aizsargs .. personiigi es vinjam dotu balvu "the most selfish player" .. ja neiet vinjam, tad neiet visai komandai - nu tad luudzu .. ir pienaacis tas briidis !! Dziivosim , redzeesim kaa nu lakers ies :p .. Kobijs lai mudiig veseljojaas
Ko Tu domā ar to - savtīgo?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-04-13 10:50, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Parādās runas par to, ka Kobi varētu amnestēt, jo tas atvieglotu ļoti lielu daļu soda naudas ... Bet es tam neticu, ka LAL varētu tāpat to izdarīt, jo Kobe ir, kas vairāk kā vienkārši LAL spēlētājs. Kaut NBA ir bizness, un pamats to darīt būtu.
Savulaik Grecki ņema un aizmainija, tas nekas ka EDM paņema vairakus Stenlija kausus. NBA tas ir žīdu bizness, diemžēl.

  -1 [+] [-]

, 2013-04-13 10:53, pirms 12 gadiem
Virsnieks rakstīja: Es runaaju par vinja mutes palaishanu, nevis saiteem
Tu teici, par to ka spāņi nespēlē par katru sīku traumiņu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-13 10:57, pirms 12 gadiem
Varētu padomāt, ka visas spēles izšķiras pēdējās minūtēs ar 1 izšķirošo metienu. Tu domā, ka pārējie NBA bumbu nemāk mest? Pēdējie sekunžu izšķirošie metieni pa lielam ir haļavas, kobe viņus iemet tikai tāpēc, ka viņš viņus visvairāk met. Vajadzētu paskaitīt cik viņš garām aizmet. Otra atbilde: Nešs, Jamisons, Metta, Gasols...trūkst metēju? Tieši lielāka izvēle, iedos arī šiem beidzot uzspēlēt.

  -1 [+] [-]

, 2013-04-13 10:59, pirms 12 gadiem
Kā tad tagad LAL varēja GS uzvarēt ar +2 pēdējās minūtēs ja nebija Kobes?

  -1 [+] [-]

, 2013-04-13 11:00, pirms 12 gadiem
wiesturs rakstīja: Varētu padomāt, ka visas spēles izšķiras pēdējās minūtēs ar 1 izšķirošo metienu. Tu domā, ka pārējie NBA bumbu nemāk mest? Pēdējie sekunžu izšķirošie metieni pa lielam ir haļavas, kobe viņus iemet tikai tāpēc, ka viņš viņus visvairāk met. Vajadzētu paskaitīt cik viņš garām aizmet. Otra atbilde: Nešs, Jamisons, Metta, Gasols...trūkst metēju? Tieši lielāka izvēle, iedos arī šiem beidzot uzspēlēt.
Mest māk protams nejau Kobe viens, bet tev jāsaprot, ka kurš vēl bez viņa pats sev var izkārtot metienu? Neviens. Gazols kādu var apspēlēt? Nevar neviens tur. Atliek vien paļauties, ka pēdejo metienu var izpildīt brīvu bez sedzējiem ... tas bieži nenotiek.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-13 11:01, pirms 12 gadiem
.. bija laiks kad skatiijos nhl - tagad basiits manaa topa aukshgalaa no amiishu sportiem ! .. sanaak jau nu gan sekot liidzi nba - patiik ! Atbildeeshu ar pretjautaajumu .. vai Tu esi skatiijies LAL speeles ? Kobijs ir viens no pasaules labaakajiem speeleetaajiem .. shaubu naw, BET ,tu noteikti esi redzeejis lakers speeles, Kobijs ir aizgaajis daudz daudz uzbrukuminjos .. un visu uz sewi - ja ir , tad malacis , ja naw, tad es lietoju vaardu .. selfish !!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-04-13 11:02, pirms 12 gadiem
wiesturs rakstīja: Kā tad tagad LAL varēja GS uzvarēt ar +2 pēdējās minūtēs ja nebija Kobes?
Nu nepārspīlē, protams nejau tagad zaudēs komanda visas spēles. Ar Kobi komanda uzvar varbūt tās spēles, kuras viņiem būtu bijis jāzaud. Kobe dod papildus uzvaras ar savu sniegumu.

Tad tikpat labi, kam Heat LBJ, Veids vai Bošs, bez viņiem komanda tāpat uzvar.

     [+] [-]

, 2013-04-13 11:05, pirms 12 gadiem
BuSHeLs rakstīja: .. bija laiks kad skatiijos nhl - tagad basiits manaa topa aukshgalaa no amiishu sportiem ! .. sanaak jau nu gan sekot liidzi nba - patiik ! Atbildeeshu ar pretjautaajumu .. vai Tu esi skatiijies LAL speeles ? Kobijs ir viens no pasaules labaakajiem speeleetaajiem .. shaubu naw, BET ,tu noteikti esi redzeejis lakers speeles, Kobijs ir aizgaajis daudz daudz uzbrukuminjos .. un visu uz sewi - ja ir , tad malacis , ja naw, tad es lietoju vaardu .. selfish !!
Kobe ir vienmēr bijis tendēts uz punktu gūšanu, bet viņš ir komandas spēlētājs. Ja viņam neiet spēle, viņš nemet grūtus metienus, tikai brīvus un spēle uz komandu.

Pie tam, komandas biedrus viņš iesaista arī, un izkārto viņiem ļoti labas metienu pozīcjas. Es tiešām skatos LAL spēles vairāk nekā Tu.

Savtīgs spēlētājs tad drīzāk ir Entonijs, Vestbruks vai jebkurš cits spēlētājs, kurš savu statistiku vērtē augstāk par komandas spēli. Un Kobe tāds nav. Nejau par to, ka viņš izpilda daudz metienus un ir daudz ar bumbu, nosaka, ka viņš ir savtīgs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-04-13 11:11, pirms 12 gadiem
basketbolists777 rakstīja: Pilnīgi piekrītu tev ,Kobe ir spēlētājs ,kurš palīdz atvērties citiem ,motivē tos strādāt smagāk ,unikāls spēlētājs. tādu kā James ir daudz ,tas pats Durants ir viena veida ar Lebronu ,bet Kobem līdzīgu nav!
Izbeidz. Nav otra tāda kā Kobes, tāpat kā nav otra tāda kā Džeimsa. Abi ir unikāli un sava laika labākie basketbolisti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-04-13 11:14, pirms 12 gadiem
Kas attiecas uz visiem šiem ņaudētājiem, ka Kobe ir tāds un šitāds. Jūs paši tam arī ticat? Vai vienkārši sakat lietas ārpus domāšanas.

Kobe ir savtīgs, Kobe met slikti, Kobe ir slikts komandas spēlētājs, neiesaista komandas biedrus, kļūdās daudz, aizsardzībā ir slikts ...

Bet kāpēc viņš ir tas, kurš paliks NBA kā viens no visu laiku labākajiem? Kāpēc viņš tiek salīdzināts ar Džordanu, nevis kāds cits? Kāpēc, tad ja viņš ir tik slikts, kāds cits nevar izdarīt to pašu?

Tāpēc, ka jūs neredz otru pusi. Jūs redzat tikai to ko jūs gribat redzēt.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-13 11:14, pirms 12 gadiem
basketbolists777 rakstīja: James ir parasts spēlētājs ,tur nav nekas unikāls...
Katram savas domas un viedoklis, bet es tev pilnīgi nepiekrītu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-04-13 11:17, pirms 12 gadiem
Heat čaļi daudz vairāk uz komandu spēlē, tur čaļi ķer kaifu saspēlējoties. Kobe brīžiem izskatās , ka pasus dod "čerez ņehoču" vai tad kad čalis ir galīgi brīvs un jābūt aunam lai nedotu, vai arī zilināt kārtējo fadeaway no 3p līnijas būtu pārāk nepieklājīgi.

Tur jau tā lieta, ka jābeidz spēlēt tas basketbols kad zilina zem sedzēja, lai saspēlnieks izdala pasus uz brīviem metējie, iesaista visu spēlē, lai pretiniekam jāsedz visa komanda nevis tikai Kobe.

SA ar normālu treneri un gudru basketbolu ar visiem pensionāriem sitas pa augšu.

Skatototies Heat vs LAL spēli bija skaidrs, ka Diantoni ir auns. LAL sastāvā līgas labākais centrs, Heatam normāla centra vispār nav, a šie tāpat spēle caur Kobi mokoties pret Wade un James, loģiski, ka zaudēja.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-13 11:19, pirms 12 gadiem
basketbolists777 rakstīja: Lai nu tā būtu,žēl, ja reiz dod priekšroku stūrgalvīgam atlētam ,kuru ir pilna dir** ,bet ne leģendai
Mana izvēle vienmēr būs Kobe, bet es ne mirkli neapšaubu LBJ talantu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-04-13 11:22, pirms 12 gadiem
wiesturs rakstīja: Heat čaļi daudz vairāk uz komandu spēlē, tur čaļi ķer kaifu saspēlējoties. Kobe brīžiem izskatās , ka pasus dod "čerez ņehoču" vai tad kad čalis ir galīgi brīvs un jābūt aunam lai nedotu, vai arī zilināt kārtējo fadeaway no 3p līnijas būtu pārāk nepieklājīgi.

Tur jau tā lieta, ka jābeidz spēlēt tas basketbols kad zilina zem sedzēja, lai saspēlnieks izdala pasus uz brīviem metējie, iesaista visu spēlē, lai pretiniekam jāsedz visa komanda nevis tikai Kobe.

SA ar normālu treneri un gudru basketbolu ar visiem pensionāriem sitas pa augšu.

Skatototies Heat vs LAL spēli bija skaidrs, ka Diantoni ir auns. LAL sastāvā līgas labākais centrs, Heatam normāla centra vispār nav, a šie tāpat spēle caur Kobi mokoties pret Wade un James, loģiski, ka zaudēja.
Ganjau tā ir. Bez Kobes LAL uzvarētu katru gadu.