Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Lakers" uzvar "Spurs", bet zaudē Bainamu

Andrejs Siliņš

"Lakers" uzvar "Spurs", bet zaudē Bainamu
Pau Gazols parādīja spožu sniegumu
Foto: AFP/Scanpix

Naktī uz trešdienu pie uzvaras Nacionālajā Basketbola Asociācijā (NBA) pēc piecu zaudējumu sērijas tika Losandželosas "Lakers", kas mājās ar rezultātu 102:93 apspēlēja Rietumu konferences līderi Sanantonio "Spurs". Mača laikā savainojumu guva "Lakers" pamatcentrs Endrjū Bainams.

Visu, ko "Lakers" ieguva pirmajā ceturtdaļā (deviņu punktu pārsvars), zaudēja otrajā, un izšķirošie notikumi risinājās pēc lielā pārtraukuma. Tad labāku sniegumu tomēr nodemonstrēja mājinieki, kas bija izsalkuši pēc uzvaras garšas atgūšanas - 102:93. Kobe Braients iemeta 27 punktus un izcīnīja sešas atlēkušās bumbas, 23 punktus un septiņas bumbas pievienoja Lamārs Odoms, bet 17 punkti un 17 atlēkušās bumbas Pau Gazolam, kuram arī piecas rezultatīvas piespēles.

"Lakers" gan šovakar piedzīvoja arī nepatīkamus mirkļus - otrajā ceturtdaļā, vienkārši skrienot uzbrukumā, kāja paslīdēja un to pamežģīja losandželosiešu centrs Endrjū Bainams. Pēc spēles basketbolists tika nogādāts slimnīcā, kur arī tika veikts rentgens, bet pagaidām nav zināms, ko tas pavēstījis.

"Spurs", kuru rindās ar 16 punktiem izcēlās Gerijs Nīls, var zaudēt līgas labākās bilances godu. Vēl atlikusi viena spēle regulārajā turnīrā, bet 61 uzvara un 20 zaudējumi ir ne tikai "Spurs", bet arī Čikāgas "Bulls". Austrumu līdere šonakt viesos ar 103:90 apspēlēja Ņujorkas "Knicks". Pēdējā spēle jāaizvada pret Ņūdžersijas "Nets", kamēr Sanantonio izbraukumā jātiekas ar Fīniksas "Suns".

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-04-13 09:51, pirms 14 gadiem
Yes, beidzot L.A.L. ir back! Sāka jau šķist, ka Lakers vairs neprot uzvarēt. Ir arī versija: paši sev izvēlas Play Off pretiniekus! Diez kas ar Bynum?

  +3 [+] [-]

, 2011-04-13 09:52, pirms 14 gadiem
Ar Spurs un Bulls ir interesanta situācija - ja abas vai nu vinnēs pēdējo spēli vai zaudēs, tad visi pārējie radītāji arī ir vienādi un to, kuram būs playoff finālā mājas priekšrocības (ja abas tajā iekļūs) noteiks izlozē GO BULLS!

  +3 [+] [-]

, 2011-04-13 09:57, pirms 14 gadiem
Nu ja Bainams ara atkal tieshi uz play-off tad ta jau pierasta situacija Lakers.

P.S. Silin, raksti vairak vienkarsus nepaplasinatus teikumus bez ariskibam, stulbi izskatas karteja valodas perle "izsalkuši pēc uzvaras garšas atgūšanas".

  +4 [+] [-]

, 2011-04-13 10:00, pirms 14 gadiem
ai, kā Spurs taupās... tiek darīts viss, lai tikai komandas vadošie spēlētāji negūtu traumas! un var jau arī saprast - ja izkrīt kāds no pamata večiem, tad cerības uz titulu ievērojami sarūk!
bet Bainums ir riktīgs nelaimes putns - kā pleiofi klāt, tā trauma, žēl! protams, nav jau viņš leikeros tāds key pleijers kurš var izšķirt čempionu titulu, bet tomēr gana svarīgs posms komandas spēlē - pamatsastāva centrs kā nekā...jācer, ka nekas pārāk nopietns nav un pēc nedēļas būs atpakaļ rotācijā! bija arī labu formu atguvis.

  +4 [+] [-]

, 2011-04-13 10:03, pirms 14 gadiem
lai cik laba bilace arii butu SAS regularaja sezona, shaubos ka ir daudz tadu kas patiesham tic ka vinji uzvares....domaju ka pat ir lielas shaubas ka vinji tiks lidz finalam...nu neticas man ka 7 speelu summa vinji bus spejigi panjemt LAL! ir pat aizdomas ka vinji paklups vel atrak!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-04-13 10:08, pirms 14 gadiem
Kad pēdējo reizi regulārās sezonas uzvarētājs paņēma titulu?

     [+] [-]

, 2011-04-13 10:15, pirms 14 gadiem
kaaja rakstīja: lai cik laba bilace arii butu SAS regularaja sezona, shaubos ka ir daudz tadu kas patiesham tic ka vinji uzvares....domaju ka pat ir lielas shaubas ka vinji tiks lidz finalam...nu neticas man ka 7 speelu summa vinji bus spejigi panjemt LAL! ir pat aizdomas ka vinji paklups vel atrak!
Spurs, varētu ļoti grūti iet otrajā kārtā, jo pretī nāks OHC vai Denvera, kuras abas spēlē lieliski, it sevišķi Denvera pārsteidz, ka kļuvusi ir labāka pēc Carmelo aizmainīšanas, viņiem tagad ir 12 ļoti līdzvērtīgi spēlētāji, tā kā šis playoffs var nest visādus pārsteigumus. Bet es jau ļoti ceru uz Orlando - Mavericks finālu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-04-13 10:33, pirms 14 gadiem
HakunaMatata rakstīja: Yes, beidzot L.A.L. ir back! Sāka jau šķist, ka Lakers vairs neprot uzvarēt. Ir arī versija: paši sev izvēlas Play Off pretiniekus! Diez kas ar Bynum?
YES, tas bija labs.... Kobe pret Spurs beņķi met ar 38%(8-21) precizitāti, vēl dabūja 4 kļūdas, YES.

  +3 [+] [-]

, 2011-04-13 10:36, pirms 14 gadiem
Raitcha rakstīja: Kad pēdējo reizi regulārās sezonas uzvarētājs paņēma titulu?
Klīvlenda!
bet, ja nopietni, tad piekrītu, ka tā uzvara regulārajā sezonā ir fufelis! protams, ja komanda tiek lielajā finālā, tad ir patīkami, ja ir savas mājas priekšrocības, bet no otras puses - čempioniem ir jāmāk uzvarēt arī pretinieku laikumā!

  +4 [+] [-]

, 2011-04-13 10:36, pirms 14 gadiem
Vai ir kas jauns? rakstīja: Bostona, protams! Tālajā 2008.gadā
Ak jā, pareizi, zaļajiem pirmais tituls pēc lielās pauzes

  +2 [+] [-]

, 2011-04-13 10:45, pirms 14 gadiem
Emilio rakstīja: Klīvlenda!
bet, ja nopietni, tad piekrītu, ka tā uzvara regulārajā sezonā ir fufelis! protams, ja komanda tiek lielajā finālā, tad ir patīkami, ja ir savas mājas priekšrocības, bet no otras puses - čempioniem ir jāmāk uzvarēt arī pretinieku laikumā!
Principā tā arī ir, arī ne vienmēr tajā savā hallē to čempiona kausu izcīna. Turklāt play-off iekš NBA par visiem 100% atškiras no regulārās sezonas. Neviens vairs ne līderus žēlo, ne respektē, sit visus, aks mēģina ielīst groza apkašā. Tā kā pēdējās spēles Rozam kaut kas īsti nav ar ribām kārtībā, gribēšu viņu paskatīties play-off, kā būs sevi savedis kārtībā...

  -1 [+] [-]

, 2011-04-13 10:54, pirms 14 gadiem
jaded rakstīja: Ar Spurs un Bulls ir interesanta situācija - ja abas vai nu vinnēs pēdējo spēli vai zaudēs, tad visi pārējie radītāji arī ir vienādi un to, kuram būs playoff finālā mājas priekšrocības (ja abas tajā iekļūs) noteiks izlozē GO BULLS!
Ja abām būs vienāda uzvaru zaudējumu bilance, un abas iekļūs finālā tad skatās savstarpējo spēļu rezultātus. Tajos nedaudz ( vārda tiešākajā nozīmē ) labāki ir Bulls, kuri izbraukumā zaudēja 94:103, bet mājās uzvarēja 109:99, tātad iegūstot mājas spēļu priekšrocības, ja abas komandas tiekas finālā.

  +3 [+] [-]

, 2011-04-13 11:03, pirms 14 gadiem
Raitcha rakstīja: Principā tā arī ir, arī ne vienmēr tajā savā hallē to čempiona kausu izcīna. Turklāt play-off iekš NBA par visiem 100% atškiras no regulārās sezonas. Neviens vairs ne līderus žēlo, ne respektē, sit visus, aks mēģina ielīst groza apkašā. Tā kā pēdējās spēles Rozam kaut kas īsti nav ar ribām kārtībā, gribēšu viņu paskatīties play-off, kā būs sevi savedis kārtībā...
jā, gribētos paskatīties kā Rouzam ies pleiofos, tāpat kā nekas nebūtu pretī, redzēt viņus arī lielajā finālā. bet kkā neticas, ka abas šīs sezonoas labāko bilanču īpašnieces līdz tam nonāks...
kas attiecas uz pleiofiem, tad, kā jau katru gadu, esmu par lielāku vai mazāku pārsteigumu! šogad turu īkšķus par Filadelfiju un Memfisu! gribētu jau cerēt arī uz Knicks, bet nu - jābūt reālam...
aaa... un vēl - beidzot pienācis laiks Atlantai! galu galā šogad lielā iespēja, jo neparocīgās Miami vietā liktenis ir iespēlējis "ņemamo" Orlando.

  +3 [+] [-]

, 2011-04-13 11:04, pirms 14 gadiem
BELTHAZOR rakstīja: Ja abām būs vienāda uzvaru zaudējumu bilance, un abas iekļūs finālā tad skatās savstarpējo spēļu rezultātus. Tajos nedaudz ( vārda tiešākajā nozīmē ) labāki ir Bulls, kuri izbraukumā zaudēja 94:103, bet mājās uzvarēja 109:99, tātad iegūstot mājas spēļu priekšrocības, ja abas komandas tiekas finālā.
cik man zināms, tad NBA, atšķirībā no ULEB un FIBA, punktu attiecību neskatās! vai varbūt kas ir mainījies?

     [+] [-]

, 2011-04-13 11:33, pirms 14 gadiem
Wow Lakers varēja uzvarēt Spurs soliņu ar 9p pārsvaru uz priekšu čempioni

  +2 [+] [-]

, 2011-04-13 11:34, pirms 14 gadiem
Emilio rakstīja: jā, gribētos paskatīties kā Rouzam ies pleiofos, tāpat kā nekas nebūtu pretī, redzēt viņus arī lielajā finālā. bet kkā neticas, ka abas šīs sezonoas labāko bilanču īpašnieces līdz tam nonāks...
kas attiecas uz pleiofiem, tad, kā jau katru gadu, esmu par lielāku vai mazāku pārsteigumu! šogad turu īkšķus par Filadelfiju un Memfisu! gribētu jau cerēt arī uz Knicks, bet nu - jābūt reālam...
aaa... un vēl - beidzot pienācis laiks Atlantai! galu galā šogad lielā iespēja, jo neparocīgās Miami vietā liktenis ir iespēlējis "ņemamo" Orlando.
Man jau škiet, ka šai pusē pirmajā kārtā nebūs pārsteigumi, lai vai kā Orlando brīžiem var nogāzt ūdeņus, tomēr Atlantu viņi vinnēs.
Par to, ka Bostona varētu zaudēt NY, neticu. Trenerim un vadošajiem spēlētājiem tomēr pieredze ir leilāka un varētu pat teikt, ka īpaši neiespringstot, tur uzvarētājs būs Bostona.
Tad jau drīzāk jaunizveidotais Maiami varētu paklupts uz Sixers, bet ar īsti neticu. Otrajā kārtā varēsim skatīties, Maiami pret Bostonu, lai tad turpinās sezonā iesāktais

  +2 [+] [-]

, 2011-04-13 11:39, pirms 14 gadiem
Domāju, intrigas varētu sākties rietumos, otrajā kārtā un ar Spurs piedalīšanos.

  +3 [+] [-]

, 2011-04-13 12:06, pirms 14 gadiem
Raitcha rakstīja: Domāju, intrigas varētu sākties rietumos, otrajā kārtā un ar Spurs piedalīšanos.
ja 1. kārtā nekādu pārsteigumu nebūs un tālāk tiks tie, kam pēc loģikas ir jātiek, tad tas, kas notiks 2. jau vairs nebūs nekāds pārsteigums, pat, ja izkritīs Spurs vai Lakers.

  +2 [+] [-]

, 2011-04-13 12:12, pirms 14 gadiem
Emilio rakstīja: cik man zināms, tad NBA, atšķirībā no ULEB un FIBA, punktu attiecību neskatās! vai varbūt kas ir mainījies?
neskatās, tapēc pie vienādas uzvaru-zaudējumu bilances izskatās, ka būs jāmet monēta t.i. jāizlozē, kam būs mājas spēļu priekšrocība ja šīs komandas tiksies finālā.

  +2 [+] [-]

, 2011-04-13 13:04, pirms 14 gadiem
kā pēdējo punktu NBA skatās vispār kopējo gūto/ielaisto punktu attiecību. Neticu, ka spurs un bulls tās var sakrist.

(6) Better net result of total points scored less total points allowed against all opponents (“point differential”).

     [+] [-]

, 2011-04-13 15:51, pirms 14 gadiem
Ну да, всем привет!

  +1 [+] [-]

, 2011-04-13 16:13, pirms 14 gadiem
jaded rakstīja: Ar Spurs un Bulls ir interesanta situācija - ja abas vai nu vinnēs pēdējo spēli vai zaudēs, tad visi pārējie radītāji arī ir vienādi un to, kuram būs playoff finālā mājas priekšrocības (ja abas tajā iekļūs) noteiks izlozē GO BULLS!
nav gan tā taisnība Bulls ir tie-breaker pēc (5) W-L Percentage vs. Playoff teams, own conference, ( (3) un (4) darbojas tikai savā konferencē). Tur priekšā ir Bulls, kurai ir 15-9, bet Spurs 16-11.

skat:

NBA.com - 2010-2011 Conference Regular Season...

     [+] [-]

, 2011-04-13 17:36, pirms 14 gadiem
Izskatās, ka ar MIAMI neviens nereiķinās finālā!