Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Porziņģim 19+10 un pieci bloki, "Knicks" ielaiž 120 punktus Bruklinā un zaudē

Rolands Eliņš

Porziņģim 19+10 un pieci bloki, "Knicks" ielaiž 120 punktus Bruklinā un zaudē
Kristaps Porziņģis spēlē pret "Nets"
Foto: New York Knicks

Kristapa Porziņģa 19 gūtie punkti neglāba Ņujorkas "Knicks" no sakāves pret NBA pēdējās vietas īpašnieci Bruklinas "Nets" ar 112:120. Praktiski visu spēli "Knicks" bija pamatīgos iedzinējos un zaudēja trešo maču pēc kārtas, kamēr "Nets" pārtraukusi 16 zaudējumu sēriju savā laukumā.

Kristaps Porziņģis laukumā pavadītajās 34 minūtēs guva 19 punktus (1p. 3/4, 2p. 5/10, 3p. 2/6) un savāca desmit atlēkušās bumbas. Tas bija viņa 11. "double-double" šosezon un otrais šomēnes. Porziņģim arī četras rezultatīvas piespēles, taču arī četras kļūdas un sesto reizi šosezon sešas piezīmes, kas lika maču pabeigt priekšlaicīgi, pāris minūtes pirms spēles beigām. Latviešu uzbrucējs arī izcēlās ar pieciem blokiem, gandrīz atkārtojot savu vakar paveikto, kad pret "Pistons" viņš bloķēja sešus metienus.

Zaudējums Bruklinas komandai, turklāt tāds zaudējums, kurā "Knicks" bija vadībā tikai dažas minūtes 1. ceturtdaļā, ir kārtējā lielā "Knicks" neveiksme šosezon. Neglāba arī Karmelo Entonija 27 punkti, kas gūti ar 26 metieniem no spēles, kamēr Bruklinai ar 25 punktiem izcēlās Bruks Lopess. Bruklinai šī bija tikai 12. uzvara šosezon, turklāt pirmā savā laukumā kopš 27. decembra. 16 zaudēto mājas spēļu sērija bija trešā ilgākā NBA vēsturē, bet pret "Knicks" Bruklinai izdevās to pārliecinoši apturēt, spēles gaitā iegūstot arī 22 punktu pārsvaru.

Porziņģis pirmajā ceturtdaļā guva deviņus punktus un trāpīja tālmetienu, kas izrādījās vienīgais "Knicks" precīzais trejacis visā pirmajā puslaikā. Porziņģis visus savus punktus sameta ceturtdaļas vidū divu minūšu intervālā, un tas bija praktiski pēdējais brīdis, kad rezultāts bija līdzvērtīgs. "Nets" ar lielisku tālmetienu precizitāti atrāvās un paspēja jau 1. ceturtdaļā samest 39 punktus.

"Nets" centrs Bruks Lopess, kuru Porziņģis spēles sākumā vairākkārt bloķēja, 1. ceturtdaļā trāpīja visus piecus (!) savus tālmetienus. Bruklinai tālmetienos veicās, bet arī "Knicks" perimetra aizsardzība bija zem katras kritikas un Džefa Hornačeka vadītā komanda pieļāva, ka "Nets" pirmajā puslaikā trāpa 14 (!) tālmetienus un izvirzās vadībā ar 67:49.

Trešās ceturtdaļas sākumā līgas pēdējās vietas īpašniece "Nets" savu pārsvaru uz brīdi palielināja līdz pat 22 punktiem, taču Porziņģim izdevās trāpīt tālmetienu un izcelties ar pāris labām darbībām aizsardzībā. "Knicks" aizsardzībā sāka darboties aktīvāk, kas ļāva veikt izrāvienu, un pēc Entonija izkārtota danka Porziņģim "Knicks" pievilka jau līdz 74:83. "Nets" tālmetienu veiksmes bija beigušās, taču "Knicks" ceturtdaļas beigās tomēr to neizmantoja.

Porziņģis pēdējās ceturtdaļas sākumā netrāpīja tālmetienu un nopelnīja ceturto piezīmi, kamēr "Nets" ļoti ātri atjaunoja 16 punktu pārsvaru. Porziņģis par nepareizi veidotu aizsegu uzbrukumā nopelnīja piekto piezīmi, bet "Knicks" pēc tam izdevās izrāviens 8:0. Debitants Česons Rendls pēc Porziņģa netrāpīta soda metiena uzreiz skaisti trieca bumbu grozā, bet Porziņģis vēl vairāk uzkurināja publiku, bloķējot pretinieku metienu tā, ka bumba palika viņa rokā.

Pēc Entonija precīzajiem metieniem "Knicks" samazināja deficītu tikai līdz mīnus seši, bet "Nets" atkal trāpīja tālmetienus un pēc pārtvertas bumbas Džeremijs Lins piespieda Porziņģa sesto reizi pārkāpt noteikumus un priekšlaicīgi doties uz rezervistu soliņu. Lina veiksmīgā spēle palīdzēja "Nets" nosargāt vadību arī pēdējā minūtē un uzvarēt ar 120:112.

"Nets" (12-53) -"Knicks" (26-41) 120:112

(39:26, 28:23, 24:31, 29:32)
Nets: Lopess 25 (3p. 6/9), Holiss-Džefersons 14 (11 atl.b.), Bukers 14, Lins 13, Levērs 13, Eisijs 12, Vaitheds 10, Dinvidijs 9, Kilpatriks 8, Fojs 2.
Knicks: Entonijs 27, Porziņģis 19 (10atl.b., 5 bl.), Rouzs 17, Lī 15, Tomass 13, Beikers 7, Ernangomess 6 (10 atl.b.), Rendls 4, O`Kvins 2, Holidejs 2.

Statistika

KomandaMet. %Tālm. %Soda m.Atl.b.Rez.p.Kļūdas
Nets40/87 (46%)19/38 (50%)21/29 (72%)552412
Knicks39/94 (42%)8/23 (35%)26/32 (81%)43219

Porziņģa bloks, pēc kura viņš noturēja bumbu rokā

  +9 [+] [-]

, 2017-03-13 02:30, pirms 8 gadiem
Laba spēle Kristapam. Sākumā bija ļoti karsts, žēl, ka komandas biedri pēc tam kādu laiku viņu uzbrukumā ignorēja, jo pēc tam jau atdzisa Kristaps un vairs tā nekrita.

Patika bloki un piespēles. Tieši piespēles ir tā spēles daļa, kur Kristaps var vēl ļoti pielikt, bet pēdējās spēles jau ir krietni labāk.

  +1 [+] [-]

, 2017-03-13 02:30, pirms 8 gadiem
#stayme7o

 +13 [+] [-]

, 2017-03-13 02:30, pirms 8 gadiem
divas "superīgas" agrās brīvdienu spēles NYK izpildījumā. Prieks tā ilgāk svētdienas vakarā pasēdēt un pirmdienas rītā labā noskaņojumā iesākt darba nedēļu.

  +1 [+] [-]

, 2017-03-13 02:30, pirms 8 gadiem
shitas bloks nereaals

  +1 [+] [-]

, 2017-03-13 02:31, pirms 8 gadiem
Kur nu vel zemāk var krist !? Ja par tankošanos runā, tad to gan skaisti piekopj

  +2 [+] [-]

, 2017-03-13 02:33, pirms 8 gadiem
https://twitter.com/KNFrance/status... knicks new vehicle 😂😂

 +10 [+] [-]

, 2017-03-13 02:34, pirms 8 gadiem
Porzingis leading in assists 😂 sovakar... nav ko piebilst.

  +1 [+] [-]

, 2017-03-13 02:43, pirms 8 gadiem
Ja spēlē ir kaut viens šāds KP bloks, manis pēc pantaloni var zaudēt visiem pēc kārtas. Prozit!

  +9 [+] [-]

, 2017-03-13 02:46, pirms 8 gadiem
Cerēju,ka punktos Kristapam būs veiksmīgāka spēle. Bet ja komandā ir tādi indivīdi kuri izmet pa spēli gandrīz 30 metienus,tad nav ko piebilst. Vienīgais ko varu teikt,ka žēl ka Kristaps ir šajā nožēlojamā organizācijā,kur vārds "komanda" ir svešs jēdziens. Tas būtu brīnišķīgs rīts lasot sporta ziņas ieraudzīt virsrakstu "Fils Džeksons,Dereks Rouzs atlaists, Karmello Entonijs aizmainīts".

 +16 [+] [-]

, 2017-03-13 02:56, pirms 8 gadiem
Ja nevar uzvarēt Bruklinu, tad PO zonā nav ko darīt.

  +7 [+] [-]

, 2017-03-13 03:00, pirms 8 gadiem
Kur nu vēl zemāk krist. Kkādai pašcieņai tač jābūt...bet šitiem tādas nav. Vienīgais nepārmetu neko KP. Skaists blocks.

 +12 [+] [-]

, 2017-03-13 04:16, pirms 8 gadiem
Kristapam nav īsti ko pārmest, bet nu pati Knicks kā sistēma ir sapuvusi.

  +3 [+] [-]

, 2017-03-13 06:35, pirms 8 gadiem
Bezcers ne komanda. Ziņģim jāiet prom no turienes

     [+] [-]

, 2017-03-13 06:55, pirms 8 gadiem
Ferrari Nr.1 in my heart rakstīja: Cerēju,ka punktos Kristapam būs veiksmīgāka spēle. Bet ja komandā ir tādi indivīdi kuri izmet pa spēli gandrīz 30 metienus,tad nav ko piebilst. Vienīgais ko varu teikt,ka žēl ka Kristaps ir šajā nožēlojamā organizācijā,kur vārds "komanda" ir svešs jēdziens. Tas būtu brīnišķīgs rīts lasot sporta ziņas ieraudzīt virsrakstu "Fils Džeksons,Dereks Rouzs atlaists, Karmello Entonijs aizmainīts".
Daudz vienkāršāks risinājums - KP tiek aizmainīts.

  +1 [+] [-]

, 2017-03-13 07:10, pirms 8 gadiem
To Ferrari Nr.1-- nu tak pats redzi ka tavam mīlulim KP6 ir sācis piemist tas pats trūkums kas Karmello -arī viņam sāk palikt svešs jēdziens kas ir komanda . Ļoti bieži spēlē un ilgi driblē ar muguru pret grozu un dažreiz sava garā auguma dēļ arī ko iemet . Bet šis mazkustīgais nedinamiskais uzbrukums tak nav baudāms . Kur palicis pagājušās sezonas mirdzums acīs un cīņa pēc atlēcošām bumbām uzbrukumā ar skrējienu tai pakaļ no trīs punktu līnijas .Un otrās iespējas danki !

  +1 [+] [-]

, 2017-03-13 07:26, pirms 8 gadiem
Nu ļoti labi! Bija balies,ka tieši tagad sāks vākt nevajadzīgās uzvaras un krist draftā. Ja nu paveicas izlozē un ir labs saspēlnieks, tad vismaz kaut kāda nākotne parādas šai komandai.

  +8 [+] [-]

, 2017-03-13 07:47, pirms 8 gadiem
vik18 rakstīja: To Ferrari Nr.1-- nu tak pats redzi ka tavam mīlulim KP6 ir sācis piemist tas pats trūkums kas Karmello -arī viņam sāk palikt svešs jēdziens kas ir komanda . Ļoti bieži spēlē un ilgi driblē ar muguru pret grozu un dažreiz sava garā auguma dēļ arī ko iemet . Bet šis mazkustīgais nedinamiskais uzbrukums tak nav baudāms . Kur palicis pagājušās sezonas mirdzums acīs un cīņa pēc atlēcošām bumbām uzbrukumā ar skrējienu tai pakaļ no trīs punktu līnijas .Un otrās iespējas danki !
Kāds te mīlulis? Mīlulis var būt mājdzivnieks. Visa Knicks spēle ir balstīta uz 1 pret 1. Kur te Kristaps ir vainīgs? Viņš ar saviem 2.21m arī dod labas piespēles redzot,ka neizdosies apspēlēt. Ja redzēji spēli ievēroji,kas notiek,ka bumbu ir pie Karmello vai Rouza? Neatkarīgi kāda situācija un cik spēlētāju ielenkumā viņi ir no 10 gadījumiem deviņos izvēlēsies paši uzbrukt. Ko gribi teikt,lai Kristaps vispār neuzbrūk? Bet tu tik runā par tiem dankiem. Atceries arī kāds viņam ir augums. Es tomēr gribu basketbola mekā viņu redzēt vēl vismaz 15 gadus. Bet skrienot uz tiem dankiem ar viņa auguma tas nav normāli. Un runājot par šo spēli,spēles beigās visi Knicks basketbolisti varēja iet uz ğērbtuvēm,kad Karmello vairākus uzbrukumus pēc kărtas uzbruka,kad saņēma bumbu. Es neskaitīju,bet varēja būt 6 uzbrukumi pēc kārtas,kad uzbruka savā stilă. Par viņu aizsardzību es nerunāšu. Tas ir psc. Viņš var panākt spēlētāju kurš iziet pret grozu ar bumbu viens pats,lai censtos bloķēt vai uzsist tādu sodu kā to agrāk darīja Jānis Laksa,ka rokas pēc tam nejūt izpildot sodiņus. Bet ko viņš dara? Skrienot samazina ātrumu un ļauj iemest vieglu metienu no groza apakšas. Cīnītājs viņš ir nulle,tāpat kā Rouzs. Ja Karmello un Rouzs spēlētu aizsardzībā viņi katru spēli pabeigtu ar 6 piezīmēm. Šajā komandā dēļ 3 cilvēkiem ir nenormăls bardaks.

  +2 [+] [-]

, 2017-03-13 07:48, pirms 8 gadiem
Kristaps pelnijis labaku komandu!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-03-13 08:04, pirms 8 gadiem
HMB-APRIJIES rakstīja: Brachka ar taadu speles laiku mestu vairaak
Tu tieshaam esi aprijies!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2017-03-13 08:23, pirms 8 gadiem
KP diezgan skaidri pasaka - esošā vadība ir nekompetenta un ar šiem viņš nebūs laimīgs - jāmaina! vai laime būs citā klubā ..

New York Knicks' Kristaps Porzingis says there...

  +5 [+] [-]

, 2017-03-13 08:26, pirms 8 gadiem
vispār jābrīnās, ka normāls cilvēks var nopietni cerēt ar kaut kādām pagātnes shēmām uzvarēt ..

tad jau var arī izvilkt R.Auerbaha 60to gadu shēmas un brīnīties ka nekas nesanāk ..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-03-13 08:40, pirms 8 gadiem
HMB-APRIJIES rakstīja: Fakings kaa parasti, 70% punktu samet 1Q kad mazaak sedz, 4Q atkal baranka. Kad jauzvar spele, tad kka pieklust
O,kamēr vēl neesi atlūzis,kura lapā bukmeiker skatās spēļu rezultātus un status? Ne jau nu flashscore.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2017-03-13 08:58, pirms 8 gadiem
well. Sesona saakaas labi,KP starot staroja,stati iespaidiigi,visi speelee ar iedvesmu,visi vien runaa par to ka Knicks tagad ir KP komanda un taadaa garaa... ka jus domajaat vai tadiem egomaniakiem/psihopatiem kaa Melo un Rose tas gaaja pie sirds?Te nu ir tie zemudens akmenji kas nogremdeeja Knickus.Melo 100% grauzh komandu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2017-03-13 09:06, pirms 8 gadiem
Ferrari Nr.1--es labāk gribu redzēt KP6 basketbola mekā trīs gadus ( toties kādus --ar cīņu pēc atlēcošām bumbām ar putbackiem un dankiem un bumbas saņemšanu kustībā uz grozu ar sekojošu metienu ) nevis 15 gadus skatīties viņa samocīto driblu ar kuru pret atlētiskiem meļņiem neko nevar pasākt un tad izskatās KP6 kā Entonijs

  +1 [+] [-]

, 2017-03-13 09:34, pirms 8 gadiem
Vispār jau priekš Amerikas ir veselīgi, ka Ņujorka ir līgas apakšà...tas ir tā, kā pie mums jebkurš laucinieks, kuram ir jāraksturo rīdzinieki, kā pirmo īpašību min iedomīgumu! ...un jebkurai ārpus Rīgas basketbola komandai ir svētki vinnēt tieši rīdziniekus un tas ir arī tā iedomīguma dēļ...kas ,protams, ir strīdīgi, bet kurš tad var izmainīt šo lauķu domàšanu?
...tā ka, ja Ņujorka zaudē, visa pārējā Amerika ierēc ...

  +2 [+] [-]

, 2017-03-13 09:35, pirms 8 gadiem
Līgas vājākā komanda diemžēl piekāpās līgas otrai vājākajai komanadai..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-03-13 09:56, pirms 8 gadiem
HMB, joprojàm nesmuks?...dabūji kàdu dupšuku brīvdienās?

     [+] [-]

, 2017-03-13 09:56, pirms 8 gadiem
nu šitais tad ir sezonas fināls
lai sāk domāt par nākošo

  +1 [+] [-]

, 2017-03-13 09:59, pirms 8 gadiem
Pirms sezonas visi deva ap 50 uzvarām tagad jācer vismaz pārsniegt pagājušā gada 32 uzvaras.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-03-13 10:05, pirms 8 gadiem
HMB, es kopā ar tautu - visi mēs stulbi un bezcerīgi...visi esam uz Titànika...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-03-13 10:16, pirms 8 gadiem
HMB, to es nevaru stāstīt, jo maniem komentāriem seko...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-03-13 10:22, pirms 8 gadiem
HMB, nevaru teikt!...kà Tu nesaproti, ka manām domām seko citplanētieši no Kentaura alfas vai omegas...nēsāju folija cepurīti, lai šie netiek skaidrībà par manu sex! ...ja šie iegùs infu, tad sāksies invāzija un Tevi kà pirmo apēdīs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-03-13 10:30, pirms 8 gadiem
kristaps.26 rakstīja: Kam līdzīgs ?
KP + Melo

     [+] [-]

, 2017-03-13 10:34, pirms 8 gadiem
dakots rakstīja: HMB, es kopā ar tautu - visi mēs stulbi un bezcerīgi...visi esam uz Titànika...
tb- tu runā par to bezdjeļņiku slāni? Beidz mani iepīt savos mē-slos. izej ārā, kaut ielu paslauki, tupais pilsētas dau ni/
ps. Sveiciens no lauķa!!

  +4 [+] [-]

, 2017-03-13 10:42, pirms 8 gadiem
Nets netipiski uzkrita, pat Lopess un Eisijs lidināja tā, kā tīri snaiperi, bet nu perimetra aizsardzība absolūta 0. Tāda nu ir situācija - Knicks kļuvuši par peramajiem zēniem visiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-03-13 12:05, pirms 8 gadiem
Līdz Z-vētkiem komanda bija 3.vietā austrumos. Kā var tā nolaisties. Filu prom, Melo un Rouzu arī un jābūvē komanda ap jaunajiem, draftā jācer, ka paņems kādu jaunu monstru! Tagad tankojam, krājam status un defa nespēlējam!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-03-13 12:54, pirms 8 gadiem
Vispār interesanta situācija šobrīd ar mūsu pārstāvjiem NBA - mums ir spēlētājs līgas sliktakajā komandā(ne pēc turnīra tabulas, bet pēc patreizējā snieguma) un mums ir spēlētājs līgas labākajā komandā(gandrīz pēc tabulas un arī pēc snieguma). Labā ziņa gan ir tāda, ka, gan viens, gan otrs(otrs gan tā mazāk), ir ļoti svarīgi spēlētāji savās komandās un rāda individuāli labu sniegumu.

     [+] [-]

, 2017-03-13 12:55, pirms 8 gadiem
Visi kepkas jau raud, redzēsiet, notankos, dabūs draftā Denisu Smitu vai Maliku Monku un atkal visiem būs haips

     [+] [-]

, 2017-03-13 12:57, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: Nets netipiski uzkrita, pat Lopess un Eisijs lidināja tā, kā tīri snaiperi, bet nu perimetra aizsardzība absolūta 0. Tāda nu ir situācija - Knicks kļuvuši par peramajiem zēniem visiem.
Nu, jāsaka, ka Lopess pēdējā laikā ir pamatīgi pielicis pie 3p metiena un regulāri met daudz un ar augstu precizitāti. Līdzīgi Markam Gazolam(patiesībā - abiem Gazoliem, tiesa, Po jau pagājušajā sezonā sāka daudz un labi mest no 3p), kura uzbrukuma arsenāls šajā sezonā ir papildinājies ar labi 3p metienu.
Bet vispār interesanta tendence parādījusies - lielie smagie centri sākuši labi lādēt troikas. Nez, Hovards arī nākamsezon sāks likt pa 3 troikām spēlē ar 40% precizitāti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-03-13 13:05, pirms 8 gadiem
Jigsaw rakstīja: Visi kepkas jau raud, redzēsiet, notankos, dabūs draftā Denisu Smitu vai Maliku Monku un atkal visiem būs haips
Smits ir tāds pats ar pieri sienā skrējējs kā Rouzs, tik vien, ka vēl nav traumu nomocīts un ar labāku 3p metienu, jo vēl sliktāku 3p kā Rouzam šobrīd, grūti iztēloties...
Monks gan ir labs, taču domāju, Knicks līdz viņa solīšanai nemaz netiks.
Lai labāk tanko vēl 1 sezonu un paņem draftā Zionu Viljamsonu.

     [+] [-]

, 2017-03-13 13:22, pirms 8 gadiem
Emilio rakstīja: Vispār interesanta situācija šobrīd ar mūsu pārstāvjiem NBA - mums ir spēlētājs līgas sliktakajā komandā(ne pēc turnīra tabulas, bet pēc patreizējā snieguma) un mums ir spēlētājs līgas labākajā komandā(gandrīz pēc tabulas un arī pēc snieguma). Labā ziņa gan ir tāda, ka, gan viens, gan otrs(otrs gan tā mazāk), ir ļoti svarīgi spēlētāji savās komandās un rāda individuāli labu sniegumu.
Nu nu, galīgi negribu teikt, ka Dāvis ir ''ļoti svarīgs'' Spurām - svarīgus spēlētājus uz beņķa visu spēli netur vai uz D-League nesūta .

     [+] [-]

, 2017-03-13 13:25, pirms 8 gadiem
Emilio rakstīja: Nu, jāsaka, ka Lopess pēdējā laikā ir pamatīgi pielicis pie 3p metiena un regulāri met daudz un ar augstu precizitāti. Līdzīgi Markam Gazolam(patiesībā - abiem Gazoliem, tiesa, Po jau pagājušajā sezonā sāka daudz un labi mest no 3p), kura uzbrukuma arsenāls šajā sezonā ir papildinājies ar labi 3p metienu.
Bet vispār interesanta tendence parādījusies - lielie smagie centri sākuši labi lādēt troikas. Nez, Hovards arī nākamsezon sāks likt pa 3 troikām spēlē ar 40% precizitāti.
Taisnība, bet Lopesa 5/5 sākums īsā laikā nav gluži tas, ko no viņa varētu gaidīt, un Eisija swish troika pusotru metru no 3p līnijas vsp bija kronis visam.

     [+] [-]

, 2017-03-13 13:41, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: Nu nu, galīgi negribu teikt, ka Dāvis ir ''ļoti svarīgs'' Spurām - svarīgus spēlētājus uz beņķa visu spēli netur vai uz D-League nesūta .
Spurām svarīgs ir katrs no 15 spēlētājiem - cita lieta, ka ir svarīgi un ir ļoti svarīgi špīleri. Spēlētājs, kurš komandai nav svarīgs, nepiedalās 3/4 sezonas spēļu. Kas attiecas uz D-līgu, tad ne jau viņš tur ilgstoši tiek turēts - nosūta uz 1 spēli, lai nezaudē "modrību" t.i. pārliecību/metienu un nākamajā mačā jau atkal ir Spurs pieteikumā.

  +2 [+] [-]

, 2017-03-13 13:42, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: Nu nu, galīgi negribu teikt, ka Dāvis ir ''ļoti svarīgs'' Spurām - svarīgus spēlētājus uz beņķa visu spēli netur vai uz D-League nesūta .
Popovičš vienkārši Dāvi saredz to ko neviens NBA treneris nesaredz , un es domāju ka ir svarīgs spēlētājs SPURS rindās , jo tad jau līgumu ar viņu neparakstītu

     [+] [-]

, 2017-03-13 13:45, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: Taisnība, bet Lopesa 5/5 sākums īsā laikā nav gluži tas, ko no viņa varētu gaidīt, un Eisija swish troika pusotru metru no 3p līnijas vsp bija kronis visam.
Protams, taču nav arī tā, ka tas būtu baigais pārsteigums. Ne pirmo reizi šosezon viņš īsā laikā saber vairākas brīvās troikas, ja netiek pieskatīts.
Eisijs gan nekad nav bijis sevišķi bīstams snaiperis. Iemest jau var - par to arī liecina viņa līdzšinējā statistika, taču viņš ir no tā tipa spēlētājiem, kurš uz perimetra netiek īpaši vaktēts un, kad kāds viņam skrien pretī, treneris no malas kliedz - lai met, lai met - tas nav metējs!

     [+] [-]

, 2017-03-13 13:58, pirms 8 gadiem
Emilio rakstīja: Spurām svarīgs ir katrs no 15 spēlētājiem - cita lieta, ka ir svarīgi un ir ļoti svarīgi špīleri. Spēlētājs, kurš komandai nav svarīgs, nepiedalās 3/4 sezonas spēļu. Kas attiecas uz D-līgu, tad ne jau viņš tur ilgstoši tiek turēts - nosūta uz 1 spēli, lai nezaudē "modrību" t.i. pārliecību/metienu un nākamajā mačā jau atkal ir Spurs pieteikumā.
Es domāju šosezon viņu par svarīgu vsp nevar saukt, jo pa lielam viņš šobrīd tikai aizpilda beņķa snaipera lomu jeb aizvieto Bonneru, kurš arī nebija nekāds baigi svarīgais komandas elements, turklāt svarīgos mačos vai parasti pret elites komandām viņš vsp netiek laukumā. Varu tikai piekrist tiktāl, ka Dāvis ir svarīgs ilgtermiņā uz nākotni skatoties.

     [+] [-]

, 2017-03-13 14:31, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: Es domāju šosezon viņu par svarīgu vsp nevar saukt, jo pa lielam viņš šobrīd tikai aizpilda beņķa snaipera lomu jeb aizvieto Bonneru, kurš arī nebija nekāds baigi svarīgais komandas elements, turklāt svarīgos mačos vai parasti pret elites komandām viņš vsp netiek laukumā. Varu tikai piekrist tiktāl, ka Dāvis ir svarīgs ilgtermiņā uz nākotni skatoties.
Nevaru piekrist, ka viņš komandā "tupa atsit Bonnera numuru". Boners sezonas laikā(vismaz pēdējā, ko spēlēja) aizvadīja kkādas 20+ spēles un simboliskas 5min laukumā, kamēr Bertāns jau tagad nospēlējis 50+ mačus un spēlē virs 10min. Tāpat arī par lomu laukumā - jā, viņš turpina šo bench garā 3p šutera lomu, taču, atšķirībā no Bonera, viņam ir arī citas papildus funkcijas laukumā, ko mēs lieliski redzam - skriešana ātrajos, caurgājiens ar metienu vai atmešanu, metienu bloķēšana, atlētisms. Ko no tā visa Spurs deva Boners? Neko! Lūk tāpēc arī Dāvim ir/būs 3 reizes vairāk nospēlētu spēļu un uz pusi vairāk nospēlētu minūšu.
Negribu pārvērtēt viņa lomu komandā, taču, labi, ja Tev tā labāk tīk, teikšu, ka viņa loma ir nevis svarīga, bet būtiska.

     [+] [-]

, 2017-03-13 14:40, pirms 8 gadiem
Emilio rakstīja: Nevaru piekrist, ka viņš komandā "tupa atsit Bonnera numuru". Boners sezonas laikā(vismaz pēdējā, ko spēlēja) aizvadīja kkādas 20+ spēles un simboliskas 5min laukumā, kamēr Bertāns jau tagad nospēlējis 50+ mačus un spēlē virs 10min. Tāpat arī par lomu laukumā - jā, viņš turpina šo bench garā 3p šutera lomu, taču, atšķirībā no Bonera, viņam ir arī citas papildus funkcijas laukumā, ko mēs lieliski redzam - skriešana ātrajos, caurgājiens ar metienu vai atmešanu, metienu bloķēšana, atlētisms. Ko no tā visa Spurs deva Boners? Neko! Lūk tāpēc arī Dāvim ir/būs 3 reizes vairāk nospēlētu spēļu un uz pusi vairāk nospēlētu minūšu.
Negribu pārvērtēt viņa lomu komandā, taču, labi, ja Tev tā labāk tīk, teikšu, ka viņa loma ir nevis svarīga, bet būtiska.
Protams, es nedomāju, ka viņš tagad burtiski ir iekāpis Bonnera botās un minūtes un stati būs tie paši. Bonners jau nebija vairs nekāds jaunais un, ja ticam pašam Bonneram, dabūja t.s. ''tennis elbow'' no sava iphone spaidīšanas. Tikai loģiski, ka viņa pēdējās sezonas pielietojums bija minimāls, turpretī Dāvis ir jauns, talantīgs un, kā jau teici, krietni vispusīgāks, kuram vajag minūtes, lai attīstītos krietni augstākā līmenī, kā Red Rocket. Bet tas nav nekāds noslēpums, ka tieši Bonnera spotu viņš šobrīd ir aizņēmis un vsm dotajā situācijā pirmajā sezonā viņa ''svarīgums'' ir tīri nosacīts, ko parāda vairāku svarīgu spēļu atsēdēšana un tonusa uzturēšana pāris D-League mačos. Tāpēc arī saku, ka svarīgs viņš ir tikai ilgtermiņā, nevis šobrīd īstermiņā, ja vien Spurs uzbrucējiem šosezon nebūs nekādu traumu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-03-13 15:08, pirms 8 gadiem
VEFs būtu mazāk ielaidis

     [+] [-]

, 2017-03-13 15:18, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: Protams, es nedomāju, ka viņš tagad burtiski ir iekāpis Bonnera botās un minūtes un stati būs tie paši. Bonners jau nebija vairs nekāds jaunais un, ja ticam pašam Bonneram, dabūja t.s. ''tennis elbow'' no sava iphone spaidīšanas. Tikai loģiski, ka viņa pēdējās sezonas pielietojums bija minimāls, turpretī Dāvis ir jauns, talantīgs un, kā jau teici, krietni vispusīgāks, kuram vajag minūtes, lai attīstītos krietni augstākā līmenī, kā Red Rocket. Bet tas nav nekāds noslēpums, ka tieši Bonnera spotu viņš šobrīd ir aizņēmis un vsm dotajā situācijā pirmajā sezonā viņa ''svarīgums'' ir tīri nosacīts, ko parāda vairāku svarīgu spēļu atsēdēšana un tonusa uzturēšana pāris D-League mačos. Tāpēc arī saku, ka svarīgs viņš ir tikai ilgtermiņā, nevis šobrīd īstermiņā, ja vien Spurs uzbrucējiem šosezon nebūs nekādu traumu.
Par Bonnera spotu piekrītu, jā - Dāvis ir paņemts viņa vietā/pozīcijā. Par pielietojumu - tas jau ir cits stāsts. Pieļauju, ka sākotnēji viņš arī tika ņemts uz Bonnera nospēlētajām spēlēm/minūtēm, taču ar savu sniegumu un attieksmi ir parādījis, ka jau šobrīd var komandai dot vairāk.
Protams, ka svarīgajos mačos Dāvis sēž malā un spēlē tie, kuri taisa Spurs rezultātu, taču Pops Dāvim uzticas un arī atsevišķos svarīgos mačos izlaiž kaut uz tām pāris minūtēm uzmest to savu metienu. Tas jau ir rādītājs.
p.s. no cita aspekta - ja spēlētājs ir piedalījies 54 no 65 spēlēm, tad nevar arī apgalvot, ka "svarīgajos mačos" Dāvis ir sēdējis uz beņķa. Vai tiešām sanāk, ka Spurs pa īstam svarīgas ir bijušas tikai 11 spēles sezonā, bet pārējās ir bijušas nesvarīgas?

     [+] [-]

, 2017-03-13 15:40, pirms 8 gadiem
Emilio rakstīja: Par Bonnera spotu piekrītu, jā - Dāvis ir paņemts viņa vietā/pozīcijā. Par pielietojumu - tas jau ir cits stāsts. Pieļauju, ka sākotnēji viņš arī tika ņemts uz Bonnera nospēlētajām spēlēm/minūtēm, taču ar savu sniegumu un attieksmi ir parādījis, ka jau šobrīd var komandai dot vairāk.
Protams, ka svarīgajos mačos Dāvis sēž malā un spēlē tie, kuri taisa Spurs rezultātu, taču Pops Dāvim uzticas un arī atsevišķos svarīgos mačos izlaiž kaut uz tām pāris minūtēm uzmest to savu metienu. Tas jau ir rādītājs.
p.s. no cita aspekta - ja spēlētājs ir piedalījies 54 no 65 spēlēm, tad nevar arī apgalvot, ka "svarīgajos mačos" Dāvis ir sēdējis uz beņķa. Vai tiešām sanāk, ka Spurs pa īstam svarīgas ir bijušas tikai 11 spēles sezonā, bet pārējās ir bijušas nesvarīgas?
Taisnība, čalis sev mazajā laikā spēlē lieliski, tāpēc noteikti ir izkarojis vairāk minūtes, nekā varbūt sākotnēji bija paredzēts dot.

Esmu novērojis, ka, ja spēcīgāks pretinieks un sīvāks mačs, jo mazāk iespēja, ka Dāvi izlaidīs laukumā. Turpretī pret vājākām komandām viņa minūtes ir krietni lielākas. Tādejādi secinu, ka Pops vēl Dāvim tā neuzticas, lai riskētu spēlēs pret konkurentiem, ja tās iet punkts punktā, bet ļauj uzspēlēt, kad uzvara ir drošāka vai pretinieks ir salīdzinoši viegli ņemams.

     [+] [-]

, 2017-03-13 15:48, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: Taisnība, čalis sev mazajā laikā spēlē lieliski, tāpēc noteikti ir izkarojis vairāk minūtes, nekā varbūt sākotnēji bija paredzēts dot.

Esmu novērojis, ka, ja spēcīgāks pretinieks un sīvāks mačs, jo mazāk iespēja, ka Dāvi izlaidīs laukumā. Turpretī pret vājākām komandām viņa minūtes ir krietni lielākas. Tādejādi secinu, ka Pops vēl Dāvim tā neuzticas, lai riskētu spēlēs pret konkurentiem, ja tās iet punkts punktā, bet ļauj uzspēlēt, kad uzvara ir drošāka vai pretinieks ir salīdzinoši viegli ņemams.
Tā ir! Un tā arī ir diezgan ierasta prakse sportā, ka pašos svarīgākajos mačos/brīžos spēlē vadošie spēlētāji - līderi, pie kuriem Dāvis Spurs komandā šobrīd nav pieskaitāms.
Bet izaugsme ir, jo ja sākumā Pops Dāvi laukumā laida tikai treštaimā, tad tagad viņš ir ieņēmis diezgan stabilu vietu komandas rotācijā.
Kas interesanti - Andersons, kurš faktiski ir Dāvja pozīcijas spēlētājs, tikai tagad, savā 3. sezonā, ir spējis iekarot tik daudz Popa uzticības, cik Dāvis jau savā pirmajā sezonā.