Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Porziņģa "double-double" un Hārdeveja atgriešanās neglābj "Knicks" pret Minesotu

Rolands Eliņš

Porziņģa "double-double" un Hārdeveja atgriešanās neglābj "Knicks" pret Minesotu
Kristaps Porziņģis
Foto: AP/Scanpix

Kristaps Porziņģis guva 17 punktus un savāca desmit atlēkušās bumbas Ņujorkas "Knicks" izbraukuma spēlē pret Minesotas "Timberwolves", kurā viņa komanda piedzīvoja neveiksmi ar 108:118. Minesotai ar 23+15+9 izcēlās Kārls Entonijs Taunss, bet kopumā veseli astoņi spēlētāji guva vismaz desmit punktus.

Kristaps Porziņģis nospēlēja 35 minūtes, kurās guva 17 punktus ar 19 metieniem no spēles (1p. 2/4, 2p. 3/14, 3p. 3/5). Viņš arī savāca desmit atlēkušās bumbas, četras no tām uzbrukumā. Tas bija viņa sezonas piektais „double-double” un pirmais kopš 12. decembra. Porziņģim arī trīs bloķēti metieni, nostiprinot savu vadību NBA šajā rādītājā ar vidēji 2.3 blokiem spēlē, tāpat viņa rēķinā divas piespēles un divas pārtvertas bumbas, bet arī pa trim kļūdām un trim piezīmēm, kā arī otrs sliktākais +/- rādītājs komandā (-15).

Ņujorkas sastāvā šajā mačā atgriezās Tims Hārdevejs, kurš guva 16 punktus, un „Knicks” izcēlās ar ievērojamu tālmetienu precizitāti (12 no 24). Taču šosezon ļoti sekmīgi spēlējosī Minesota piedāvāja sabalansētu uzbrukumu, kurā astoņi no deviņiem laukumā izgājušajiem spēlētājiem guva vismaz desmit punktus. Rezultatīvākais ar 23 punktiem bija Kārls Entonijs Taunss, kuram arī 15 atlēkušās bumbas un deviņas rezultatīvas piespēles, trāpot deviņus no 15 metieniem. „Knicks” šis bija jau 15. zaudējums 19 izbraukuma spēlēs šosezon.

Porziņģis guva „Knicks” pirmo grozu ar spēcīgu danku, bet pēc tam ar tālmetienu palīdzēja „Knicks” izvirzīties vadībā 15:8. Porziņģis nospēlēja visu pirmo ceturtdaļu, vairāk punktus negūstot, toties savu atgriešanos pēc 20 spēļu pārtraukuma atzīmēja Tims Hārdevejs, deviņas sekundes pirms ceturtdaļas beigām trāpot pustālo metienu, un „Knicks” bija vadībā 27:24.

Arī otrajā ceturtdaļā „Knicks” lielākoties bija vadībā, un rezultatīvi savas spēles minūtes izmantoja Ņujorkas rezervists Maikls Bīzlijs. Porziņģis izcēlās ar savu trešo bloķēto metienu un iemeta vēl vienu tālmetienu, „Knicks” puslaiku pabeidzot ar 57:55. Pretinieku sastāvā veiksmīgi spēlēja Kārls Entonijs Taunss, kuram viens grozs netika ieskaitīts uzbrukuma piezīmes pret Porziņģi dēļ, toties viņš bija izcēlies ar piecām rezultatīvām piespēlēm, kamēr Ņujorka pirmajā puslaikā neizpildīja nevienu soda metienu. Tas bija pirmais šāds puslaiks „Knicks” izpildījumā kopš 2003. gada.

Minesota lieliski iesāka otro puslaiku, uz brīdi izvirzoties astoņu punktu vadībā. „Timberwolves” vairākkārt pārtvēra bumbu un guva punktus ātrajā uzbrukumā, ieskaitot arī situācijas, kad papildu sedzēja pieslēgšanās lika bumbu zaudēt Porziņģim. Porziņģis palīdzēja savai komandai atgūties ar savu trešo precīzo tālmetienu, bet aizmeta garām divus nākamos metienus un tika nomainīts. Rezultatīvi spēlē iesaistījās Hārdevejs, iemetot pāris trejačus, un pēdējā ceturtdaļa tika sagaidīta ar „Knicks” minimālu deficītu (86:87), neskatoties uz Ņujorkas lielisko metienu precizitāti (59%).

Pēdējās ceturtdaļas sākumā Porziņģis tika pie četriem soda metieniem, kas bija četrreiz vairāk nekā visai komandai spēles pirmajās 36 minūtēs, taču latviešu uzbrucējs trāpīja tikai divus. Minesota tikmēr veica vēl vienu izrāvienu, un pēc Taunsa veiksmīgas epizodes, izmānot Porziņģi un iemetot grozu ar sodu, rezultāta starpība jau bija 13 punkti (103:90).

Ņujorkas deficīts palika vēl lielāks, un veterāns Džamals Krofords iemeta tālmetienu ar sodu, panākot 111:92, uz ko gan uzreiz atbildēja Ņujorkas aizsargs Kortnijs Lī ar tālmetienu. „Knicks” izdevās izrāviens 9:0, kura noslēgumā Porziņģis realizēja pustālo metienu pret diviem sedzējiem, panākot 104:113. „Knicks” bija iespēja tikt vēl tuvāk, taču pēc Tāžam Gibsonam atņemtas bumbas tā uzreiz tika zaudēta, un Gibsons mierīgi trieca bumbu grozā no augšas. „Knicks” cerības līdz ar to lielā mērā zuda, un tika piedzīvots zaudējums ar 108:118. Porziņģim pēdējā minūtē radās pilnīgi brīvs ceļš uz grozu, taču viņu paspēja noķert Batlers, neļaujot izdarīt metienu.

”Timberwolves” (28-16) -”Knicks” (19-23) 118:108

(24:27, 31:30, 32:29, 31:22)
Timberwolves: Taunss 23 (15 atl.b., 9 rez.p.), Gibsons 17, Viginss 16, Batlers 13, Tīgs 12 (8 rez.p.), Bjelica 10, Djengs 10, Krofords 10, Džounss 7.
Knicks: Džeks 18, Porziņģis 17 (10 atl.b.), Kanters 16 (12 atl.b.), Hārdevejs 16, Lī 14, Bīzlijs 13, O`Kvins 12, Nilikinā 2, Tomass, Makdermots.

Statistika

MetieniTālmetieniSoda m.Atl.b.Rez.p.Kļūdas
Timberwolves49/95 (52%)10/27 (37%)10/16 (63%)433312
Knicks45/83 (54%)12/24 (50%)6/9 (67%)362516

Izmantotie resursi:
NBA.com: Promo

     [+] [-]

, 2018-01-13 05:18, pirms 7 gadiem
Gibsons oficiāli var saukt KP par savu dēlu, izskoloja postā kā puiku...
Pilnīgi nekas no sezonas sākuma KP nav palicis, izņemot ciešamu aizsardzību,blokus. Enerģija 0, metiens kaut kāds jocīgs, bez pārliecības. Kopā ar Lee no starteriem pārliecinoši sliktākais +/- (-15). 3 turnoveri, lai gan viņam reizes 5 izsita bumbu no rokām tīri. Par to arī Minesotas komentētāji runāja daudz un dikti. Katrs otrais caurgājiens beidzas ar ar izsistu bumbu, kā arī netiek galā ar double team.

Minesota gan šobrīd izskatās super, sakārtoja aizsardzības caurumus, disciplīnu. Perfekti sadala lomas starp Butleru un Townsu. Gibsons viens no sezonas patīkamākajiem pārsteigumiem, tieši tas, ko no veterāna vajag tādā komandā- stabilitāte. Protams, ka plovā viņus uz pieredzīti paņems, kā arī uz noguruma fona, jo līderi mauc pa 35+ min katru maču, bet Wolves būs reāls spēks un nēerti visiem, kas nāks pretī. It īpaši, ja Crawfrodā pamodīsies 6th man cienīgs scoreris kā tas bija Clipperos.

     [+] [-]

, 2018-01-13 05:20, pirms 7 gadiem
Tas ko izdarija Butlers beigaas pret KP arii paraadija, cik viens gribeeja uzvareet un cik otram ir po*uj

  -2 [+] [-]

, 2018-01-13 05:21, pirms 7 gadiem
Kāda kuja pēc es šo sūdu skatījos? Ja nebūtu tie pirmie trjošaki, tad pat statistiski izskatītos briesmīgi, tagad jau cipari puslīdz, bet nu ounoja viņu visi, gan mazi, gan gari

  -3 [+] [-]

, 2018-01-13 05:21, pirms 7 gadiem
Skumjš skats gan uz KP, gan uz visu komandu. Jau atkal jāatkārtojas – KP pilnīgi bez enerģijas, pasīvs. Izgāza 2.puslaika sākumu ar trīs pēc kārtas netrāpītajiem pustālajiem un 2+1 sodu. Trekns punkts pēdējā minūtē, kad Kristaps ļāva Butler sevi izģērbt izgājienā vienatnē uz grozu.

  -1 [+] [-]

, 2018-01-13 05:21, pirms 7 gadiem
Allstārs, jeibogu, kurā vietā?!? Jācer, ka tulīt Hornets aizies garām, viņu vieta zem Bulla viennozīmīgi!

  +2 [+] [-]

, 2018-01-13 05:22, pirms 7 gadiem
briesmīgi

  -1 [+] [-]

, 2018-01-13 05:24, pirms 7 gadiem
Spēli neskatījos, bija tiešām tik nabadzīgi?

  -1 [+] [-]

, 2018-01-13 05:24, pirms 7 gadiem
Rafaello rakstīja: Kāda kuja pēc es šo sūdu skatījos? Ja nebūtu tie pirmie trjošaki, tad pat statistiski izskatītos briesmīgi, tagad jau cipari puslīdz, bet nu ounoja viņu visi, gan mazi, gan gari
Puslīdz tikai dēļ trīņiem, pareizi. Tāpat komandai precizitāte 54% , Porzinģim 6/19!

  -3 [+] [-]

, 2018-01-13 05:25, pirms 7 gadiem
All star,lol.

  -2 [+] [-]

, 2018-01-13 05:26, pirms 7 gadiem
Kaads veel all star ? pagaidaam shogad nav pelnijis vienoziimiigi , bet apseesties un padomaat dereetu superstaariem var buut neveiksmiigas speeles , bet ne jau seerija , tas taa vnk biku dusmas

  -4 [+] [-]

, 2018-01-13 05:26, pirms 7 gadiem
Pāris faktori pecspeles: Jacksons ar savu drausmigo drafta izvēli iegrieza atkal.
KP, reāli pazudusi pārliecība visā, vina gājienus jau sen ir atkodusas visas līgas komandas.

Hornacekam jāpazūd varbūt vai līdz sezonas beigām izvilks?
Slēpts komentārs: cowboys11
Slēpts komentārs: senscore

     [+] [-]

, 2018-01-13 05:33, pirms 7 gadiem
HitMix* rakstīja: Spēli neskatījos, bija tiešām tik nabadzīgi?
Porzinģim, varētu teikt gandrīz vai apkaunojoši. Kā neaiziet metieni baidās mest pat no labām pozīcijām.Un šoreiz jau noteikti nebija tā ka viņam bumbu nepiespēlē. Arī aizsardzībā nekā spīdoša. It kā mēģina kaut ko nobloķēt taču nekas īsti nesanāk, nevar trāpīt bumbā!

  -4 [+] [-]

, 2018-01-13 05:35, pirms 7 gadiem
Labi, ka cēlos tikai uz pēdējo ceturtdaļu, lai pieredzētu kārtējo spēles izskaņas murgu. Vismaz pāris stundas miega saglabātas. Izsaku līdzjūtību tiem, kuri skatījās visu spēli.

  -1 [+] [-]

, 2018-01-13 05:36, pirms 7 gadiem
Brīnumi notika līdz Ziemassvētkiem kad NY spēlēja brīnumaini labi. Pēc tam jau tika piedzīvota skarbā realitāte. Paskatamies uz Knicks starta piecinieku. Ja komandā kāds starta piecinieka spēlētājs pa 30 minūtēm izdara tik 1 metienu,tad jautājums rodas,ko tu darīji laukumā. Jo citās statistikas ailēs arī bija mazi skaitļi. Uz KAT fona Kristaps izskatījās kā skolnieks. Kāds All Star? Aizmirstam,jo viņš ar savu spēli apliecina,ka nav tur pelnījis būt. Metieni 6/19 visu izsaka. Sodiņus arī sācis garām mest. Pēdējās 2 spēlēs 2/8. Caurgājienus viņam labāk izslēgt no sava uzbrukuma arsenāla. Tiek pieļautas muļķīgas kļūdas. Un fiziski viņš tomēr zaudē pretiniekam. Regulāri zaudētas bumbas,atrašanās uz grīdas. Spēks ir pazudis. Bet vienalga paldies Kristapam par izcilu 1/3 sezonas. Cerams izlasē spēlēs un šīs neveiksmes nenovels uz izlasi.
Slēpts komentārs: senscore

  -3 [+] [-]

, 2018-01-13 05:38, pirms 7 gadiem
yankeezulu rakstīja: Labi, ka cēlos tikai uz pēdējo ceturtdaļu, lai pieredzētu kārtējo spēles izskaņas murgu. Vismaz pāris stundas miega saglabātas. Izsaku līdzjūtību tiem, kuri skatījās visu spēli.
Paldies. Pieņemu tavu līdzjūtību.

  -2 [+] [-]

, 2018-01-13 05:41, pirms 7 gadiem
Jaagaida,ka atkal kepkas teiks,ka briivajam porzingim bumbas neviens nedod
Slēpts komentārs: BayernM

  +5 [+] [-]

, 2018-01-13 05:49, pirms 7 gadiem
Ar tādu aizsardzību perimetrā un tik slikti organizētu uzbrukumu nav ko darīt izslēgšanas spēlēs. Nav ko uzklupt PZ, jo ne jau viņš sedz perimetrā un organizē to haosu beztalantīgajā uzbrukumā. PZ statistika ir tāda kādu to veido Hornačeks kopā ar saspēles vadītājiem.

  +1 [+] [-]

, 2018-01-13 05:50, pirms 7 gadiem
senscore rakstīja: Gibsons oficiāli var saukt KP par savu dēlu, izskoloja postā kā puiku...
Pilnīgi nekas no sezonas sākuma KP nav palicis, izņemot ciešamu aizsardzību,blokus. Enerģija 0, metiens kaut kāds jocīgs, bez pārliecības. Kopā ar Lee no starteriem pārliecinoši sliktākais +/- (-15). 3 turnoveri, lai gan viņam reizes 5 izsita bumbu no rokām tīri. Par to arī Minesotas komentētāji runāja daudz un dikti. Katrs otrais caurgājiens beidzas ar ar izsistu bumbu, kā arī netiek galā ar double team.

Minesota gan šobrīd izskatās super, sakārtoja aizsardzības caurumus, disciplīnu. Perfekti sadala lomas starp Butleru un Townsu. Gibsons viens no sezonas patīkamākajiem pārsteigumiem, tieši tas, ko no veterāna vajag tādā komandā- stabilitāte. Protams, ka plovā viņus uz pieredzīti paņems, kā arī uz noguruma fona, jo līderi mauc pa 35+ min katru maču, bet Wolves būs reāls spēks un nēerti visiem, kas nāks pretī. It īpaši, ja Crawfrodā pamodīsies 6th man cienīgs scoreris kā tas bija Clipperos.
Ar tādu aizsardzību perimetrā un tik slikti organizētu uzbrukumu nav ko darīt izslēgšanas spēlēs. Nav ko uzklupt PZ, jo ne jau viņš sedz perimetrā un organizē to haosu beztalantīgajā uzbrukumā. PZ statistika ir tāda kādu to veido Hornačeks kopā ar saspēles vadītājiem.
Slēpts komentārs: GrantsHills

     [+] [-]

, 2018-01-13 05:53, pirms 7 gadiem
cowboys11 rakstīja: Jaagaida,ka atkal kepkas teiks,ka briivajam porzingim bumbas neviens nedod
Lasot Jūsu komentārus liekas, ka bumbu paši rokās neesat turējuši un kur nu vēl spēles vadījuši kā treneri ....
Slēpts komentārs: GrantsHills

 +10 [+] [-]

, 2018-01-13 05:59, pirms 7 gadiem
GrantsHills rakstīja: Es gribētu zināt cik ilgi vēl NY viņam kredītu dos jo visiem redzams ka viņš ir lielākais enkurs komandā.
Vai tiešām treneris nav pārdomājuši par domu nosēdināt viņu malā???
Pēc komentāriem izskatās, ka neesi saktījies nevienu Ņujorkas spēli.
Slēpts komentārs: senscore
Slēpts komentārs: GrantsHills

 +11 [+] [-]

, 2018-01-13 06:31, pirms 7 gadiem
GrantsHills rakstīja: Ja es būtu treneris tad es būtu viņu nosēdināja malā jau 10 spēles atpakaļ. Šobrīd viņš tā pat laukumā izskatās pēc klauna kurš regulāri sapinās savā driblā un met ar 5 procentu precizitāti.
Bet tu esi tikai kepka,kurs rakstot huini jutas kruts

 +17 [+] [-]

, 2018-01-13 06:46, pirms 7 gadiem
Diemžēl pārāk daudz viduvējību ir Knicks. Un, ja pie tādām var pieskaitīt gan galveno treneri, gan vairāk kā pusi no pamatsastāva, dažus pat no sākuma piecinieka, tad pozitīvu rezultātu sasniegt ir grūti, un pret tik sabalansētu komandu kā "Timberwolves", gandrīz vai neiespējami.
Uzbrukumā pārāk maz agresivitātes, par ko liecina tas, ka 1.soda metienu komanda izpildīja tikai 35.min. Džeks regulāri nokavē piespēļu atdošanas brīdi, un dažreiz arī muļķīgi pazaudē bumbu. Reakcija priekš saspēles vadītāja ir krietni par lēnu. 2 epizodēs, no laukuma noejot gan O'Kvinam, gan Kanteram, vārdu pārmaiņa ar Hornāčeku bija abpusēji negatīva, un tas liecina, ka pie degsmes trūkuma varētu būt vainojams arī galvenais treneris. Atgriežoties Hārdevejam, spēle, protams uzlabosies, bet ūdeņu ir izliets pārāk daudz. Arī jocīgais kalendārs vēsta, ka no janvārī atlikušajām 10 spēlēm tikai 2 būs mājās. Visuvarenais Lebrons sākot no Ziemassvētkiem ir uzvarējis tikai 2 no 9 spēlēm. Tātad arī viņš reizēm nav vilcējs. Bet vai tāpēc LJ nepiedalīsies All star spēlē? Ceru, ka tur būs arī Kristaps. Lai arī tas būtu neliels avanss. Blokos vidēji spēlē viņš ir 1.vietā visā līgā, bija fantastisks sezonas sākums, arī dienas topos bieži figurēja. Bet visiem nelabvēļiem/komentāru "varoņiem" ieteiktu vairāk padomāt par sevi un savā dzīvē sasniegto. Tās ir tikai jūsu ilūzijas, ka savas neveiksmes personīgajā dzīvē varat kompensēt ar negatīvismu šeit. Un lasiet grāmatas, jo citādi vārdu krājums ir dikti niecīgs - kepkas, cietā drāte u.tml.

  +5 [+] [-]

, 2018-01-13 07:29, pirms 7 gadiem
Nu draugi liecieties takšu mierā ar to kritiku. Nu nevar 22. gadīgs puika viens pats Ņujorkas vezumu pavilkt. Bet cenšas. Un savlaicīgi neatdotās piespēles. Kanters un O'Kvins vispār brīžiem saņemot bumbu nezina ko lai ar to dara utt. utt. San Antonio līderi arī regulāri tiek atpūtināti, bet šeit puikam 35 min. spēli no spēles.

     [+] [-]

, 2018-01-13 07:44, pirms 7 gadiem
Apbrīnonu toa, kuri katru nakti bojā miegu lai šo skatītos Man pietika ar Heat spēli, sorry kepkas, bet nekādā All Start starta pieciniekā ar tādu sniegumu neviens nav pelnījis būt.
Slēpts komentārs: Pizonis

  -4 [+] [-]

, 2018-01-13 09:04, pirms 7 gadiem
Kas gan KP par līderi, ja sen ir noguris un met ar stipri viduvēju precizitāti.
Slēpts komentārs: gircc

  +1 [+] [-]

, 2018-01-13 09:17, pirms 7 gadiem
Augstāks metienu % nemaz nevar būt (1 no 10 spēlēm būs virs 50%), ja ir tāda metienu izvēle - traucēti tāli pustālie metieni. Viņam tiešām komandā neviens uz to nenorāda?

  -1 [+] [-]

, 2018-01-13 09:28, pirms 7 gadiem
Ak kungs, tā metienu precizitāte... 😐

  +1 [+] [-]

, 2018-01-13 09:30, pirms 7 gadiem
Vai tad Kp pagājušo sezonu šajā laikā "lidoja" pa laukumu?Bija tāda pat bedre kā šogad.Nav viņš fiziski gatavs visas sezonas garumā pie tādām slodzēm,līdz ar to arī ir formas kritums.Vai vajadzēja mazāku spēles laiku,vai vairāk trennēties to es nezinu, bet pagaidām progress salīdzinot ar pagājušo sezonu ir neliels.

  -1 [+] [-]

, 2018-01-13 09:38, pirms 7 gadiem
Minesota ir pārliecinoši labāka komanda, tas nu ir fakts. Nepatīk kā spēlē NYK, domāju vajadzētu noriskēt un mainīt trenneri pret Fizdeilu.Kad rezultāts 2. puslaikā sāka strauji iet uz slikto pusi, varēja vismaz Noah pret Taunsu uzlaist. Kāpēc nevar kko pamainīt, ja skaidri redzams, ka neiet kkas? Un Nilikina šosezon nav vēl gatavs NBA, vairāk Beikeru varēja laist laukumā, viņš dod enerģiju.

     [+] [-]

, 2018-01-13 09:39, pirms 7 gadiem
Onslovs rakstīja: Augstāks metienu % nemaz nevar būt (1 no 10 spēlēm būs virs 50%), ja ir tāda metienu izvēle - traucēti tāli pustālie metieni. Viņam tiešām komandā neviens uz to nenorāda?
KP tak pats gudrs, Hardavejam par metieniem aizradit prata, bet pats sevi neredz.

  +4 [+] [-]

, 2018-01-13 09:40, pirms 7 gadiem
Kristaps arī nav pārcilvēks kas viens pats var izglabt komandu, kādu fufueli jus runajat ? Sezonas sakuma visi tā runajat cik labs Kristaps ir palicis abos groza galos, a tagad, ka spēle sak mazliet nevesties ka vairs nav enerģija metieni sudigi palikuši un, kas tik vel nē, vienkārši Kristapam apniks Knicks organizācija, un aizies prom Jo izskatas, ka ar šo komandu viņš nekad nepiepildis savu sapni, izcinīt gredzenu

  -2 [+] [-]

, 2018-01-13 09:46, pirms 7 gadiem
Lin#7 rakstīja: Kristaps arī nav pārcilvēks kas viens pats var izglabt komandu, kādu fufueli jus runajat ? Sezonas sakuma visi tā runajat cik labs Kristaps ir palicis abos groza galos, a tagad, ka spēle sak mazliet nevesties ka vairs nav enerģija metieni sudigi palikuši un, kas tik vel nē, vienkārši Kristapam apniks Knicks organizācija, un aizies prom Jo izskatas, ka ar šo komandu viņš nekad nepiepildis savu sapni, izcinīt gredzenu
Lai izcīnītu gredzenu, ir jābeidz vaidēt par nogurumu.

  -1 [+] [-]

, 2018-01-13 09:55, pirms 7 gadiem
Kas HMB sakāms par šo? ';

     [+] [-]

, 2018-01-13 10:04, pirms 7 gadiem
Gandrīz prezīci noprognozēju 6no19
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-01-13 10:07, pirms 7 gadiem
Lin#7 rakstīja: Kristaps arī nav pārcilvēks kas viens pats var izglabt komandu, kādu fufueli jus runajat ? Sezonas sakuma visi tā runajat cik labs Kristaps ir palicis abos groza galos, a tagad, ka spēle sak mazliet nevesties ka vairs nav enerģija metieni sudigi palikuši un, kas tik vel nē, vienkārši Kristapam apniks Knicks organizācija, un aizies prom Jo izskatas, ka ar šo komandu viņš nekad nepiepildis savu sapni, izcinīt gredzenu
Mazliet? Mazliet ? Jau kāds laiciņu nevelk līmeni, īpaši kad sapinas ar to sučku

  +1 [+] [-]

, 2018-01-13 10:08, pirms 7 gadiem
Nebija vēlmes ''rupji'' izrunāties bet vajadzēs.
Jūsu ''apakšbiksēs''ķāds ir ielējis terpentīnu,ja tik ļoti vajag to PO.
Vajag sakārtot komandu,lai ar zaudējumiem,bet spēlējošu. Jāmāk pieņemt labu uzbrukumu un jāprot nolamāties par muļķīgu kļūdu.Emocijas nododas komandai.NBA ir teātris kur ir ļoti labi un labi aktieri.Katram var būt zvaigžņu stunda.
Jāiemāca,vecajiem''stāriem','disciplīna un jaunajiem to ka bumbas saņemšana kustībā ir lielāka garantija ,brīvam metienam.
Būtu labi Kristapu redzēt ALL Star spēlē,bet nebūs, saule jau nebeigs spīdēt,reizēm;]

     [+] [-]

, 2018-01-13 10:09, pirms 7 gadiem
cowboys11 rakstīja: All star,lol.
Embida spēli vakar redzeji??? 😂

     [+] [-]

, 2018-01-13 10:14, pirms 7 gadiem
Lielā problēma ir tā, ka KP jāsamazina spēles laiks uz 20-25 mi, bet tagad no vadības ganjau ir spiediens, ka KP jānoklūst all staārā. Tā ir reklāma un līdz ar to nauda arī komandai.

  -1 [+] [-]

, 2018-01-13 10:18, pirms 7 gadiem
porzingis sak atgadinat carmelo. ka dabu bumbu rokas, ta puli pa grozu. viss apstajas. metienu izvele katastrofala.

  +2 [+] [-]

, 2018-01-13 11:00, pirms 7 gadiem
KP viss izdosies! Galvenais neko lieku nepateikt un starpsezonā dzīt masu klāt!
"Pozitīvi komentāri"
Interesanti vai par savu darba devēju tāpat izsakaties(klātienē), vai pa stūriem tikai?

  +1 [+] [-]

, 2018-01-13 11:01, pirms 7 gadiem
Cik spēles ir Thomas nospēlējis 25-30 minūtes un 0 punkti ? Paldies "aizsarg"

  +2 [+] [-]

, 2018-01-13 11:44, pirms 7 gadiem
Jopcik maini repertuaru!kur pusaakjis?tas buutu nenosedzams!Paklaja ari par vieglu,tapec ari nesanjem bumbu groza tuvumaa.Kas attiecas uz treneri,kur kombinacijas uz porzingi?

  -1 [+] [-]

, 2018-01-13 12:05, pirms 7 gadiem
Jaliek bik masa klāt un jāmācās skaihuks, nafig ar 220 skraidīt pa perimetru.

  +1 [+] [-]

, 2018-01-13 12:30, pirms 7 gadiem
Esošā situācija man nepatīk, esmu par stabilu play off, vai stabilu tanku un pēdējo vietu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2018-01-13 12:43, pirms 7 gadiem
Mani pārsteidz valdošais negatīvisms komentos.. kur tā var, stati un enerģija nokritusies čalim , un tagad ir jāsāk liet samazgas!? Par savējo!??

  +2 [+] [-]

, 2018-01-13 12:56, pirms 7 gadiem
Subaars rakstīja: Rēcīgi jau lasīt, ka KP nekam neder, Knicks nekam neder, bet fanāts skatās katru "nožēlojamo" spēli. Kaut kur tev tie vadi skarās...
Piekrītu! Tos kritiski jēlos komentus raksta totāli dzīves zaudētāji!

  +1 [+] [-]

, 2018-01-13 12:59, pirms 7 gadiem
Neaiztieciet Porzinigi , viņš pats atzinas , ka ir noguris , nu nevar katru otro dienu spelet , ka tas ir NBA , LBL ir viena spele nedela labi ja un 1 men partraukums , te ir vel parlidojumi utt

  -1 [+] [-]

, 2018-01-13 13:07, pirms 7 gadiem
gircc rakstīja: Lēnăm paliek par A.Biedriņš2...
AB savu komandu ievilka PO jau būdams jaunāks par KP. Šī salīdzināšana ir lieka, visi, zina, ka GSW baskets ar AB bija daudz skatāmāks, nekā Knicks! Bet KP tomēr ir lielāka loma nekā bija Biedram!

     [+] [-]

, 2018-01-13 13:10, pirms 7 gadiem
ficuks rakstīja: Piekrītu! Tos kritiski jēlos komentus raksta totāli dzīves zaudētāji!
ko tu gribi par DR tas sen jau iet... kad kāds zaudē tā tik ar mēsliem noliet un tad esi vecis... viens labums ka te hmb ar saviem pudeles brāļiem nepiemēslo komentus. bet nu KP tiešām švaks palicis... sezona pusē un jau tāds nogurums?!

     [+] [-]

, 2018-01-13 13:18, pirms 7 gadiem
aldaris92 rakstīja: ko tu gribi par DR tas sen jau iet... kad kāds zaudē tā tik ar mēsliem noliet un tad esi vecis... viens labums ka te hmb ar saviem pudeles brāļiem nepiemēslo komentus. bet nu KP tiešām švaks palicis... sezona pusē un jau tāds nogurums?!
Ko mēs zinām! Lai džeks tiek galā ar situāciju, jānovēl tikai veselība un veiksme, nevis jātirš! 😉

  +2 [+] [-]

, 2018-01-13 13:38, pirms 7 gadiem
aldaris92 rakstīja: ko tu gribi par DR tas sen jau iet... kad kāds zaudē tā tik ar mēsliem noliet un tad esi vecis... viens labums ka te hmb ar saviem pudeles brāļiem nepiemēslo komentus. bet nu KP tiešām švaks palicis... sezona pusē un jau tāds nogurums?!
1. Pirmais 2,20 spēlētājs, kas spēlē pa visu laukumu!
2. Pirmais 2,20 spēlētājs, kas regulāri met 3p
3. Pirmais 2,20 spēlētājs, kas ir pirmā uzbrukuma opcija!

Var jau pieminēt Minu, bet Mins nespēlēja pa visu laukumu un pirmā opcija tomēr bija Makgreidijs!

Jauna situācija basketbolā, bet ja pats esi šo situāciju izveidojis, tad jāmāk atkal sev vērst par labu!

Viss jau sākās izcili- danki, 3p pāri spēlētājiem, visus var nobloķēt, garais spēlētājs velk komandu, bet pretinieki nesnauž!

     [+] [-]

, 2018-01-13 13:43, pirms 7 gadiem
aldaris92 rakstīja: ko tu gribi par DR tas sen jau iet... kad kāds zaudē tā tik ar mēsliem noliet un tad esi vecis... viens labums ka te hmb ar saviem pudeles brāļiem nepiemēslo komentus. bet nu KP tiešām švaks palicis... sezona pusē un jau tāds nogurums?!
1. Pirmais 2,20 spēlētājs, kas spēlē pa visu laukumu!
2. Pirmais 2,20 spēlētājs, kas regulāri met 3p
3. Pirmais 2,20 spēlētājs, kas ir pirmā uzbrukuma opcija!

Var jau pieminēt Minu, bet Mins nespēlēja pa visu laukumu un pirmā opcija tomēr bija Makgreidijs!

Jauna situācija basketbolā, bet ja pats esi šo situāciju izveidojis, tad jāmāk atkal sev vērst par labu!

Viss jau sākās izcili- danki, 3p pāri spēlētājiem, visus var nobloķēt, garais spēlētājs velk komandu, bet pretinieki nesnauž!

KP vienkārši jāstiprina ķermenis, jādod pretī un jāliek vēl klāt arsenāls!

  +2 [+] [-]

, 2018-01-13 14:16, pirms 7 gadiem
flipsider rakstīja: 1. Pirmais 2,20 spēlētājs, kas spēlē pa visu laukumu!
2. Pirmais 2,20 spēlētājs, kas regulāri met 3p
3. Pirmais 2,20 spēlētājs, kas ir pirmā uzbrukuma opcija!

Var jau pieminēt Minu, bet Mins nespēlēja pa visu laukumu un pirmā opcija tomēr bija Makgreidijs!

Jauna situācija basketbolā, bet ja pats esi šo situāciju izveidojis, tad jāmāk atkal sev vērst par labu!

Viss jau sākās izcili- danki, 3p pāri spēlētājiem, visus var nobloķēt, garais spēlētājs velk komandu, bet pretinieki nesnauž!

KP vienkārši jāstiprina ķermenis, jādod pretī un jāliek vēl klāt arsenāls!
Un tas viss tikai 22 gados! Kā zināms, briedums večiem ap 28!

  +1 [+] [-]

, 2018-01-13 14:17, pirms 7 gadiem
VESELĪBU UN TIKAI VESELĪBU KP

  +1 [+] [-]

, 2018-01-13 17:06, pirms 7 gadiem
Labs nāk ar gaidīšanu. Izlutināja mūs sezonas sākumā ar 30pts spēlēm.
Vienīgais ko ievēroju, komentētāji paši atzina, ka KP nevajadzēja publiski izteikties par nogurumu(tas jau liecina, ka viņš ir "salūzis").