Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Karijs apsteidz Teriju un pakāpjas uz trešo vietu NBA vēsturē trāpītajos tālmetienos

Ints Megnis
Ints Megnis

Karijs apsteidz Teriju un pakāpjas uz trešo vietu NBA vēsturē trāpītajos tālmetienos
Stefans Karijs uzbrūk grozam spēlē ar Čikāgas "Bulls". Foto: Reuters/Scanpix

Goldensteitas "Warriors" zvaigzne Stefans Karijs piektdien apsteidza Džeisonu Teriju, pakāpjoties uz trešo vietu Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) vēsturē trāpītajos tālmetienos. 30 gadus vecais aizsargs tagad atpaliek vienīgi no Reja Alena un Redžija Millera.

"Warriors" basketbolisti savā laukumā ar 146:109 (43:17, 33:38, 40:21, 30:33) sagrāva Čikāgas "Bulls", bet Karijs trāpīja piecus no 11 izpildītajiem trejačiem. Karija trešais tālmetiens mačā, kas bija 2283. karjerā un ļāva pakāpties uz trešo vietu vēsturē, tika trāpīts otrā puslaika sākumā, spēlētājam saņemot skaļas ovācijas.

Līdz pirmajām divām vietām Karijam joprojām ir tālu - Alens karjeras laikā iemeta 2973 tāmetienus, bet Millers izcēlās 2560 reižu.

Zīmīgi, ka vairāk tālmetienu piektdien iemeta Karija komandas biedrs Klejs Tompsons. Oktobrī, kad abas komandas tikās pirmoreiz šosezon, viņš trāpīja 14 trejačus un sasniedza jaunu NBA rekordu, bet piektdien Tompsons izcēlās septiņas reizes, turklāt trīsreiz jau pirmo 70 mača sekunžu laikā. Jau spēles trešajā minūtē "Warriors" pārsvars sasniedza divciparu skaitli, pēc pirmās ceturtdaļas bija 43:17 un turpinājumā "Bulls" vairs nespēja iesaistīties cīņā par uzvaru. Šis ir "Bulls" komandas antirekords rezultāta deficītā pēc pirmās ceturtdaļas.

Uzvarētājiem 30 punktus sameta Tompsons, kamēr Karijam bija 28, bet Kevins Durents izcēlās ar 22 punktiem. Tikmēr "Bulls" rindās 29 punktus guva Zeks Lavīns, vienībai ciešot sesto neveiksmi pēc kārtas.

Turpinot spēlēt bez Lebrona Džeimsa, kārtējo zaudējumu piedzīvoja Losandželosas "Lakers", kas viesos ar 95:113 (26:32, 15:30, 27:21, 27:30) piekāpās Jūtas "Jazz". Uzvarētājiem 33 punktus sameta Donovans Mičels, kura rēķinā bija arī deviņas rezultatīvas piespēles, kas ir augstākais rādītājs viņa karjerā, bet "Lakers" cieta sesto zaudējumu deviņās spēlēs, kamēr Džeimss ārstē traumu.

Kārtējo lielisku maču aizvadīja slovēņu sensācija Luka Dončičs, kura 29 punkti palīdzēja Dalasas "Mavericks" ar 119:115 (28:26, 33:24, 24:28, 34:37) viesos uzvarēt Minesotas "Timberwolves". Dončičs guva septiņus no pēdējiem deviņiem Dalasas punktiem, dueli gandrīz noslēdzot ar "triple-double", jo viņa rēķinā bija arī astoņas atlēkušās bumbas un 12 rezultatīvas piespēles.

Tikmēr "Timberwolves" rindās ar 30 punktiem un 11 atlēkušajām bumbām atzīmējās Karls Entonijs Taunss, vienībai zaudējot pirmajā spēlē savā laukumā pēc Raiena Saundersa kļūšanas par pagaidu galveno treneri. Sākoties pēdējai pusminūtei "Mavericks" bija iedzinējos ar 114:115, bet 22,9 sekundes pirms pamatlaika beigām Dončičs trāpīja svarīgu tālmetienu.

"Triple-double" ar 43 punktiem sameta Džeimss Hārdens, palīdzot Hjūstonas "Rockets" ar 141:113 (42:22, 35:27, 36:32, 28:32) sagraut pagājušās sezonas līgas finālisti Klīvlendas "Cavaliers". Hārdens, kurš spēlēja tikai trīs ceturtdaļas, pievienoja arī desmit atlēkušās bumbas un 12 rezultatīvas piespēles. Viņš kļuva par pirmo spēlētāju līgas vēsturē, kurš sasniedzis 40 punktu "triple-double", laukumā pavadot mazāk nekā 30 minūtes. Hārdens vismaz 30 punktus iemeta piecpadsmitajā spēlē pēc kārtas un pēdējās desmitgadēs šādu rezultātu spējis sasniegt vēl tikai Kobe Braients.

SpēleRezultātsRezultatīvākie
76ers - Hawks121:123Batlers 30 - Herters 29
Wizards - Bucks113:106Bīls 32 - Midltons 25
Knicks - Pacers106:121Mudiejs 21 - Sabonis 22
Raptors - Nets122:105Lenards 20 - Rasels 24
Rockets - Cavaliers141:113Hārdens 43 - Žižičs 18
Timberwolves - Mavericks115:119Taunss 30 - Dončičs 29
Jazz - Lakers113:95Mičels 33 - Bīzlijs 17
Trail Blazers - Hornets127:96Makkolums 30 - Volkers 18
Warriors - Bulls146:109Tompsons 30 - Lavīns 29
1 2 42 komentāri

  -1 [+] [-]

, 2019-01-12 09:20, pirms 6 gadiem
Vai NBA par aizsardzību pilnībā nedomā? Ik pa brīdim dzirdu Eiropas treneru, spēlētāju domas ka NBA basketbolu neskatās, jo nav interesants. Es arī ļoti reti paskatos bet sajūta beiži kā zvaigžņu spēlēs-dominē uzbrukuma spēles šova elementi.

  +2 [+] [-]

, 2019-01-12 09:23, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Vai NBA par aizsardzību pilnībā nedomā? Ik pa brīdim dzirdu Eiropas treneru, spēlētāju domas ka NBA basketbolu neskatās, jo nav interesants. Es arī ļoti reti paskatos bet sajūta beiži kā zvaigžņu spēlēs-dominē uzbrukuma spēles šova elementi.
Viņi ir tik labi, ka viņus uzbrukumā nevar apturēt. Punkts!!!!

  +2 [+] [-]

, 2019-01-12 09:25, pirms 6 gadiem
kā jūs salīdzinātu CLE un NYK potenciālu? t.i. kuri vairāk tanko.
CLE garāks traumēto saraksts.

     [+] [-]

, 2019-01-12 09:58, pirms 6 gadiem
Daniel rakstīja: kā jūs salīdzinātu CLE un NYK potenciālu? t.i. kuri vairāk tanko.
CLE garāks traumēto saraksts.
Nav jau tur īsti ko salīdzināt.Cle ir Sextons kurš pagaidām neizskatās kaut kas baigi wow,un tad reāli Nance un Osmans.Neviens no viņiem neizskatās,ka būs vismaz zvaigzne NBA

  +6 [+] [-]

, 2019-01-12 10:11, pirms 6 gadiem
Jums vajadzēja redzēt kā Dončičš vakar nokārtoja uzvaru pār vilkiem. Kārtējā spīdošā Lūkas spēlē 29 punkti un 12 piespēles. Izrādās Lūka ar katru spēli tikai uzņem ar vien lielākus apgriezienus nevis plīst ka to paredzēja dažas kepas.

     [+] [-]

, 2019-01-12 10:36, pirms 6 gadiem
Tik grūti bija ielikt tabulu.

  -1 [+] [-]

, 2019-01-12 10:42, pirms 6 gadiem
Ronis90 rakstīja: Jums vajadzēja redzēt kā Dončičš vakar nokārtoja uzvaru pār vilkiem. Kārtējā spīdošā Lūkas spēlē 29 punkti un 12 piespēles. Izrādās Lūka ar katru spēli tikai uzņem ar vien lielākus apgriezienus nevis plīst ka to paredzēja dažas kepas.
Pilnīgi pie kājas! Neredzu iemeslu kāpēc man par viņu būtu jākaifo

  -1 [+] [-]

, 2019-01-12 10:45, pirms 6 gadiem
Interesanti vispār pēc kādiem kritērijiem sportacentrs pieņem darbiniekus. Piemēram, tāds Noviks. Tādus rakstus var taisīt, piemēram, Facebook lapā, bet te tak ir nopietns ziņu kanāls.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-01-12 11:07, pirms 6 gadiem
kristaps.26 rakstīja: iespējams labākais rukijs aiz Jordana !!!
Maģiskais pirmajā sezonā 18+7+7 un ieguva FInals MVP.VIenīgais rookie kurš to izdarījis.
Karimu cilvēki kaut kā vienmēr aizmirst sakarā ar labākajiem ever.
Karima rookie sezonas stati 29+15 regulārajā sezonā,un play off 35+17

     [+] [-]

, 2019-01-12 11:14, pirms 6 gadiem
Sabonim arī 15 atlēkušās, tātād kārtējais double-double šosezon.

     [+] [-]

, 2019-01-12 11:21, pirms 6 gadiem
Lonzo kārtējais triple single.

     [+] [-]

, 2019-01-12 11:25, pirms 6 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Viņi ir tik labi, ka viņus uzbrukumā nevar apturēt. Punkts!!!!
Eiropas basketbola treneri saka ko citu. Vairāk ticu treneriem nekā SC komentētājiem.

  +4 [+] [-]

, 2019-01-12 11:34, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Eiropas basketbola treneri saka ko citu. Vairāk ticu treneriem nekā SC komentētājiem.
Viņi saka, ka interesantāka kaplēšanās. Bet NBA ir citi ātrumi un spēks, pārāk jaudīgs uzbrukums, lai sakarīgi aizstāvētos.

     [+] [-]

, 2019-01-12 11:35, pirms 6 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Viņi ir tik labi, ka viņus uzbrukumā nevar apturēt. Punkts!!!!
Muļķības!!! Būtu aizsardzībā visi tādi kapļi kā Lenards, tad nebūtu arī tādu rezultātu! NBA stāri nespēle aizsardzību. Tikai met troikas, danko un skatītāji jūsmo!!! Es tādu Hārdenu malā nosēdinātu par tādu spēli aizsardzībā!! Un jā, piekrītu EU trenera viedoklim. Punkts!

     [+] [-]

, 2019-01-12 11:41, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Vai NBA par aizsardzību pilnībā nedomā? Ik pa brīdim dzirdu Eiropas treneru, spēlētāju domas ka NBA basketbolu neskatās, jo nav interesants. Es arī ļoti reti paskatos bet sajūta beiži kā zvaigžņu spēlēs-dominē uzbrukuma spēles šova elementi.
1. Ir atšķirības aizsardzības noteikumos starp NBA un Eiropu. Eiropā pieļauj ciešāku segšanu; 2. NBA komandu folozofija ir, ka labs uzbrukums pārsit vislabāko aizsardzību. Realitātē tā arī ir. neviens Eiropā Kariju tāpat neapturētu.

  -1 [+] [-]

, 2019-01-12 11:42, pirms 6 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Viņi saka, ka interesantāka kaplēšanās. Bet NBA ir citi ātrumi un spēks, pārāk jaudīgs uzbrukums, lai sakarīgi aizstāvētos.
Viens no iemesliem ir amerikāņu skatītāji, kuriem šāds uzbrukuma basketbols patīk. Vairāki treneri teikuši jaunajiem basketbolistiem , ja skaties NBA , tad tikai necenties mācīties viņu spēli aizsardzībā. Redzot cik liela centība ir aizsardzībā , tad vēlme skatīties NBA vēl vairāk mazinās. Katram savs un ir cilvēki kuriem šāds basketbols patīk. Eiropā labāk skatos basketbola spēli kura beidzās 60-59 nekā 101-100.

     [+] [-]

, 2019-01-12 11:44, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Viens no iemesliem ir amerikāņu skatītāji, kuriem šāds uzbrukuma basketbols patīk. Vairāki treneri teikuši jaunajiem basketbolistiem , ja skaties NBA , tad tikai necenties mācīties viņu spēli aizsardzībā. Redzot cik liela centība ir aizsardzībā , tad vēlme skatīties NBA vēl vairāk mazinās. Katram savs un ir cilvēki kuriem šāds basketbols patīk. Eiropā labāk skatos basketbola spēli kura beidzās 60-59 nekā 101-100.
Ko te cepies, Tev taču basketbols praktiski neinteresē.

  -1 [+] [-]

, 2019-01-12 11:46, pirms 6 gadiem
xZ rakstīja: 1. Ir atšķirības aizsardzības noteikumos starp NBA un Eiropu. Eiropā pieļauj ciešāku segšanu; 2. NBA komandu folozofija ir, ka labs uzbrukums pārsit vislabāko aizsardzību. Realitātē tā arī ir. neviens Eiropā Kariju tāpat neapturētu.
Pilnībā piekrītu. Vienkārši arvien biežāk dzirdu ka cilvēki labāk skatās Eiropas basketbolu piemēram Eirolīgu nekā NBA. Un to saka ne tikai parasti basketbola līdzjutēji, bet treneri, sportisti.

     [+] [-]

, 2019-01-12 11:47, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Pilnībā piekrītu. Vienkārši arvien biežāk dzirdu ka cilvēki labāk skatās Eiropas basketbolu piemēram Eirolīgu nekā NBA. Un to saka ne tikai parasti basketbola līdzjutēji, bet treneri, sportisti.
Tāpēc, ka normāli cilvēki naktīs guļ. Tas ir galvenais iemesls.

     [+] [-]

, 2019-01-12 11:55, pirms 6 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Tāpēc, ka normāli cilvēki naktīs guļ. Tas ir galvenais iemesls.
Tā tu domā. NHL skatās kopumā vairāk un nesaka Eiropā ka Ziemeļamerikas hokejs patīk daudz sliktāk 9jā ir cilvēki,kuriem patīk lielie laukumi labāk). Toa ka NHL hokejā būtu kaut kas tāds kas atbaida cilvēki nesaka, bet to ka NBA tādas lietas ir , dzirdu arvien biežāk. Laikam tas bija Šneps kuru pirmo dzirdēju par NBA basketbolu, ko viņš nevarot paskatīties, tad vēl bija basketbolisti kuri lietoja vārdus skrien-met spēli viņi neskatās.
Nesaku ka visiem tā ir bet daļai. Arī nesen bija saruna ar jauniešu basketbola treneri Latvijā, kurš teica ka vienīgais basketbols kurš viņu nesaista ir NBA, jo spēli bez aizsardzības nespēj skatīties.

     [+] [-]

, 2019-01-12 11:58, pirms 6 gadiem
kristaps.26 rakstīja: paskaties kādreiz play off !!!
PO tas uzreiz ir kas cits. Esmu kādreiz kādu spēli skatījies un PO spēles basketbolā apgāž domu ka nevar apstādināt uzbrukumu,jo tas ir tik jaudīgs. PO spēlēs uzreiz cits basketbols.

     [+] [-]

, 2019-01-12 12:00, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ko te cepies, Tev taču basketbols praktiski neinteresē.
Basketbols maz interesē pašam skatīties, bet kad arvien biežāk apkārt dzirdu basketbola cilvēkus, kuri saka ka NBA nav tik skatāmas kā Eiropas basketbols, tad sāku domāt iemeslus. Es arī daudz labāk skatos Eirolīgu nekā NBA spēli. Protams ka basketbolu skatos retāk, bet arī klātienē uz kādu spēli aizeju.

     [+] [-]

, 2019-01-12 12:00, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: PO tas uzreiz ir kas cits. Esmu kādreiz kādu spēli skatījies un PO spēles basketbolā apgāž domu ka nevar apstādināt uzbrukumu,jo tas ir tik jaudīgs. PO spēlēs uzreiz cits basketbols.
Tas prasa daudz vairāk enerģijas un veselības. 82 regulārās sezonas spēles reti kurš var nospēlēt ar tādu atdevi. Visdrīzāk neviens nevar.

     [+] [-]

, 2019-01-12 12:01, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: PO tas uzreiz ir kas cits. Esmu kādreiz kādu spēli skatījies un PO spēles basketbolā apgāž domu ka nevar apstādināt uzbrukumu,jo tas ir tik jaudīgs. PO spēlēs uzreiz cits basketbols.
Ko šodien no sporta skatīsies?

     [+] [-]

, 2019-01-12 12:02, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Basketbols maz interesē pašam skatīties, bet kad arvien biežāk apkārt dzirdu basketbola cilvēkus, kuri saka ka NBA nav tik skatāmas kā Eiropas basketbols, tad sāku domāt iemeslus. Es arī daudz labāk skatos Eirolīgu nekā NBA spēli. Protams ka basketbolu skatos retāk, bet arī klātienē uz kādu spēli aizeju.
Es nākošajā 4dienā apmeklēšu TTT mājas spēli Eirolīgā. Iesaku Tev vismaz uz 1 TTT spēli aiziet.

  -1 [+] [-]

, 2019-01-12 12:09, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Vai NBA par aizsardzību pilnībā nedomā? Ik pa brīdim dzirdu Eiropas treneru, spēlētāju domas ka NBA basketbolu neskatās, jo nav interesants. Es arī ļoti reti paskatos bet sajūta beiži kā zvaigžņu spēlēs-dominē uzbrukuma spēles šova elementi.
Ir jāsaprot to, ka NBA galvenais ir punkti, statistika un rekordi. Arī noteikumi parāda to, ka viss tiek darīts, lai atvieglotu dzīvi tiem, kas gūst punktu nevis kavē to gūšanu. Amerikā visās top līgās attīstība tiek veidota uz rezultativitātes audzēšanu. Eiropā paliek spēlētāji ar mazāku individuālo meistarību, kā arī vairāk "vecās skolas treneru"
Ja patīk kombinācijas, izspēles, aizsardzība, treneru gudrības - labākais baskets ir Eiropas baskets. Bet jebkurā gadījumā labākie basketbolisti ir NBA.

     [+] [-]

, 2019-01-12 12:41, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ko šodien no sporta skatīsies?
Prioritātes vienkāršas- biatlons, bobslejs, kamaniņas(tos visus pilnībā). Ja sanāks uzmetīšu aci Anglijas premjerlīgai. Es laikam atšķirībā no Tevis skatos arī ko citu. Ne tikai sportu. Uzmeklēju kādus vieglus seriālus un cenšos noskatīties tos pilnībā. Pēc rīta darbiem gribēju milzu slalomu paskatīties , bet tur teniss. Nezinu atcelts vai kas cits-neesmu iedziļinājies.

  -1 [+] [-]

, 2019-01-12 12:46, pirms 6 gadiem
Lūk kurām Tavām domām piekrītu par visiem 100%.
"Ja patīk kombinācijas, izspēles, aizsardzība, treneru gudrības - labākais baskets ir Eiropas baskets. Bet jebkurā gadījumā labākie basketbolisti ir NBA."
Un es saprotu ja kāds jaunais supertalantīgs Eiropas basketbolists teiks, ka nevēlas spēlēt NBA. Malacis ja grib tikt NBA, bet pilnībā saprotu arī ja nevēlas tur basketbola stila dēļ.
Man tieši interesē treneru viltības, izspēles pret ciešu aizsardzību, pati aizsardzība.

     [+] [-]

, 2019-01-12 12:48, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Basketbols maz interesē pašam skatīties, bet kad arvien biežāk apkārt dzirdu basketbola cilvēkus, kuri saka ka NBA nav tik skatāmas kā Eiropas basketbols, tad sāku domāt iemeslus. Es arī daudz labāk skatos Eirolīgu nekā NBA spēli. Protams ka basketbolu skatos retāk, bet arī klātienē uz kādu spēli aizeju.
Pēdējā eirolīgas spēle, kuru skatījies, jaunskung?

     [+] [-]

, 2019-01-12 13:15, pirms 6 gadiem
ainars_vindulis_4034643 rakstīja: Pēdējā eirolīgas spēle, kuru skatījies, jaunskung?
Žalgiris - CSKA un Milan - Barcelona pēdējās 15 minūtes aptuveni.

     [+] [-]

, 2019-01-12 13:16, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Pilnībā piekrītu. Vienkārši arvien biežāk dzirdu ka cilvēki labāk skatās Eiropas basketbolu piemēram Eirolīgu nekā NBA. Un to saka ne tikai parasti basketbola līdzjutēji, bet treneri, sportisti.
To parsti saka tie basketbolisti, treneri, u.c., kuriem NBA nekādi nespīd Līgumu summas un spēles līmenis tur un Eiropā nav salīdzināmi. Arī ka skatītājs dodu priekšroku NBA.

  -1 [+] [-]

, 2019-01-12 14:11, pirms 6 gadiem
xZ rakstīja: To parsti saka tie basketbolisti, treneri, u.c., kuriem NBA nekādi nespīd Līgumu summas un spēles līmenis tur un Eiropā nav salīdzināmi. Arī ka skatītājs dodu priekšroku NBA.
Tieši par to ir runa. Ir cilvēki kuri nespēj pieņemt citu viedokli. Viņiem šķiet ka visiem jāpatīk NBA basketbols, ka tas noteikti ir visskatāmākais un ja ka'ds domā citādi , tad tikai tādēļ ka viņam NBA nespīd.
Ir jāmācās pieņemt dažādi viedokļi. Vienam labāk patīk Eiropas basketbols, citam NBA, vienam labāk patīk Eiropas hokejs , citam NHL un katram ir sava taisnība. Cilvēki ir atšķirīgi. Es personīgi NBA nespēju paskatīties par ar latviešu basketbolistiem. Kā redzu NBA darbības aizsardzībā , tad man tas nešķiet nopietni.

     [+] [-]

, 2019-01-12 14:19, pirms 6 gadiem
Eirolīga un NBA ir divas atšķirīgas lietas un vnk katram pašam jāizvēlās, ko skatīties. NBA ir 82 spēles + PO un spēlētas tiek 48 min nevis 40... Un spēlētājam ir jābūt gatavam uz visām šīm spēlēm... Loģiski, ka tu nespēsi ar vienādu atdevi sagatavoties visām spēlēm. Turklāt NBA galvenais ir Playoff, un tu izvēlies kurās spēlēs kādu atpūtināt utt... Rezervisti vienmēr būs centīgāki, jo viņiem jāpelna minūtes un viņi to var atļauties, jo tik bieži netiek uz laukuma, un skaidrs, ka zvaigznes atļausies kādu brīdi atpūsties, jo viņiem tomēr jātaupās. Ir centīgākas zvaigznes un ne tik centīgas, bet tā jau visur... Tak Eiropā arī kkādi melnie leģionāri bieži vien domā tik par uzbrukumu. Kopā Eiropā šķietami dominē aizsardzība, jo te spēles notiek vidēji 1-2 reiz nedēļā un paspēj atjaunoties, un vari ar pilnu jaudu skraidīt... Turklāt te uzbrukums nav tik jaudīgs, tāpēc atliek censties aizsardzībā un uzvara būs rokā... Loģiski, ja komandā nav tik liela talanta, tā centīsies vairāk citās jomās, lai to kompensētu. Bet NBA tas tik viegli neiet cauri, pat ar visu Lenardu vai PG13 sastāvā. Un teikt, ka NBA nav treneru taktiku sacensības utt, gan ir muļķīgi... Kaut vai nesen kā Vokers no Hornetiem tika izolēts no spēles... NBA viss sakas PO un komandas kas cer uz PO, tikai tad sāk pa īstam spēlēt, bet regulārā ir tāda kā sagatavošanās. Piemēram, Boatona joprojām taustās, bet izskatās, ka pamazām sāk formēties arī.

Tā kā katram pašam jāizvēlas ko skatīties, vai talantīgākos un labākos spēlētājus pasaulē ar skaistiem, atlētiskiem lēcieniem un neiedomājamiem trīņiem, vai arī vnk ļoti centīgus čaļus, ar diezgan neskatāmām cīņām no malas... Es piemēram, ilgi nevaru paskatīties kkādu Eirolīgu... Kaut vai tā apziņa, ka tie tapat nav labākie, un neko.baigi pārsteidzošu es tur neredzēšu.
1 2 42 komentāri