Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Nelsons: "Mutombo parādīja neticamu sniegumu"

Andrejs Siliņš

Nelsons: "Mutombo parādīja neticamu sniegumu"
Dikembe Mutombo
Foto: AP

"Mutombo bija milzu faktors šajā spēlē," Hjūstonas "Rockets" centru Dikembi Mutombo pēc zaudējuma slavēja Nacionālās Basketbola Asociācijas (NBA) komandas Goldensteitas "Warriors" galvenais treneris Dons Nelsons.

"Katrs spēlētājs cīnījās ar lielu atdevi, tā kā nevaru sūdzēties par šo spēli. Mēs smagi cīnījāmies un līdz pat beigām pretendējām uz uzvaru. Tā kā tagad sapakosim somas un dosimies tālāk uz Jūtu. Pret viņiem spēlēsim jau rīt un tur būsnepieciešama vēl lielāka atdeve. Vairākiem spēlētājiem šoreiz bija karjeras rekordi - Vatsons atdeva deviņas piespēles un nepieļāva nevienu kļūdu. Katrs paveica labu darbu, bet nebija lemts [uzvarēt]," sacīja treneris.

"Problēmas mums sagādāja Luiss Skola. Bet domāju, ka Dikembe Mutombo ienāca spēlē un parādīja neticamu sniegumu. Viņš visu sezonu spēlējis maz, bet šoreiz 34 minūtēs savāca 15 atlēkušās bumbas un nobloķēja četrus metienus. Domāju, ka viņš bija milzu faktors šajā spēlē. Viņš ir viens no šīs spēles varenajiem un redzēt viņu spēlējam pret tavu komandu ir smagi. Viņš pelnījis milzīgu atzinību par šo spēli."

Izmantotie resursi:
nba.com

1 2 36 komentāri
Slēpts komentārs: mangalis

 +25 [+] [-]

, 2009-04-11 11:43, pirms 16 gadiem
Besī, ka Nelsons zaudējumu noveļ uz pretinieku meistarību, nevis uz to, ka komanda sudīgi spēlē!

  +7 [+] [-]

, 2009-04-11 11:46, pirms 16 gadiem
42 gadu vecumā, esot basketbola mekā izdarīt ko tādu, ka tevi pat paslavē tas vsp ir PSC!

  +1 [+] [-]

, 2009-04-11 11:47, pirms 16 gadiem
Nu vispār jau Mutombo ir visu laiku labākais metienu bloķētājs Nba un vienmēr ir bījis ļoti labs aizsardzībā

  +6 [+] [-]

, 2009-04-11 11:48, pirms 16 gadiem
Man viņš jau 2 gadus besī. Guļ uz lauriem un gudri pļūta, ka pretinieks labs un puiši cīnījās. Laiks saprast, ka viņš vairs nav tas kas bija, un nevajag izdomāt debīlismus katrā otrajā spēlē
Bet visvairēk tracina tas, ka tur, uz tā grimstošā kuģa, slikst vienīgais latvietis!!!

     [+] [-]

, 2009-04-11 11:52, pirms 16 gadiem
shuce07 rakstīja: Nu vispār jau Mutombo ir visu laiku labākais metienu bloķētājs Nba un vienmēr ir bījis ļoti labs aizsardzībā
Gadījumā Hakims Oladžuvans nav labākais bloķētājs NBA?

  +5 [+] [-]

, 2009-04-11 12:04, pirms 16 gadiem
Nu varbūt es kļūdijos, bet viens no labākajiem Mutombo ir!

  +8 [+] [-]

, 2009-04-11 12:04, pirms 16 gadiem
backman rakstīja: Gadījumā Hakims Oladžuvans nav labākais bloķētājs NBA?
ir ir, protams, statistiski, jo Bila Rasela un Vilta Čemberleina ziedu laikos nemaz neskaitīja bloķētos metienus, ej nu sazin cik viņi tur metienus nobloķēja

  +1 [+] [-]

, 2009-04-11 12:06, pirms 16 gadiem
Jap, labākais bloķētājs ir Oladžuvons. 1238 spēlēs 3830 bloki

  +2 [+] [-]

, 2009-04-11 12:14, pirms 16 gadiem
Nelson Nelson ...
ei pensija

  -3 [+] [-]

, 2009-04-11 12:28, pirms 16 gadiem
Varbuut biedra fani beidzot sapratiis ka nekas IIPASHS no vinja nav ( diemzheel ) Iznaaak Motombo 42 gados ( vai pat vecaaks ) kursh liidz shim speeleejis 8 speelees un 8mpg un izgeeerbj muusu Neuzvaramo Biedru..

  +4 [+] [-]

, 2009-04-11 12:30, pirms 16 gadiem
Mutombo mierīgi varētu būt Biedra tēvs

  -1 [+] [-]

, 2009-04-11 12:32, pirms 16 gadiem
Guncha123 rakstīja: Varbuut biedra fani beidzot sapratiis ka nekas IIPASHS no vinja nav ( diemzheel ) Iznaaak Motombo 42 gados ( vai pat vecaaks ) kursh liidz shim speeleejis 8 speelees un 8mpg un izgeeerbj muusu Neuzvaramo Biedru..
protams protmas, neka sno ta biedrina nav ...
nakosreiz padoma pirms ver muti vala
trolu jau seit pietiek

  +9 [+] [-]

, 2009-04-11 13:03, pirms 16 gadiem
sākt riebt Nellijs un visa šī Varioru organizācija kopumā... Mutombo stati, sniegums - tas viss ir komandas darbs, jo atšķirībā no GSW, Rocketos visi kapā aizsardzībā, pie tam izcili spēlē, līdz ar to Mutombo atliek "tikai" savākt rebus pēc tam, kad komandas biedri ir atbloķējuši savus spēlētājus un nobloķēt pretinieku, ja viņš tomēr ir pasprucis garām...
nenoliegšu, ka savu unikālo fizisko spēju dēļ, Dikembe mierīgi varētu spēlēt arī līdz 50+ gadu vecumam - šķiet, ka fiziski viņš ir kļuvis vēl sīkstāks un stiegraināks kā jaunībā! nenoliegšu, ka aizsardzība un cīņa zem groziem ir tas, ko viņš vienmēr ir darījis un darījis to izcili, bet... atkārtošu to, ko noteikti ir teikuši daudzi - ja Biedriņš spēlētu normālā komandā ar normālu aizsardzību un normālu treneri, tad arī viņš vāktu 15 rebus spēlē, mestu 20 ačus un darītu visu pārējo... var Biedru ielikt Dalasā Dampjēra vietā, Ņūorleānā Čendlera vietā, Sanantonio Oberto vietā utt.
daudzi saka - tas un tas "izģērba" Biedriņu, jo savāca labākus status! smiekli nāk, jo reāli Biedriņu vienlaicīgi "ģērbj ārā" visa pretinieku komanda kopā - viņš ir vienīgais kuru var "izģērbt" jo viņš vienīgais spēlē aizsardzībā!

  +1 [+] [-]

, 2009-04-11 13:18, pirms 16 gadiem
Un vispār kāpēc bērni tik "gudri" spriež? Ne viņi ko redzējuši, ne dzirdējuši, par lasīšanu vispār jāaizmirst... Mutombo reiz būs slavas zālē, kaut vai dēļ sava žesta pēc nobloķēta metiena!
Pokemoni=emo=pokemoni

  -3 [+] [-]

, 2009-04-11 13:37, pirms 16 gadiem
Emilio rakstīja: sākt riebt Nellijs un visa šī Varioru organizācija kopumā... Mutombo stati, sniegums - tas viss ir komandas darbs, jo atšķirībā no GSW, Rocketos visi kapā aizsardzībā, pie tam izcili spēlē, līdz ar to Mutombo atliek "tikai" savākt rebus pēc tam, kad komandas biedri ir atbloķējuši savus spēlētājus un nobloķēt pretinieku, ja viņš tomēr ir pasprucis garām...
nenoliegšu, ka savu unikālo fizisko spēju dēļ, Dikembe mierīgi varētu spēlēt arī līdz 50+ gadu vecumam - šķiet, ka fiziski viņš ir kļuvis vēl sīkstāks un stiegraināks kā jaunībā! nenoliegšu, ka aizsardzība un cīņa zem groziem ir tas, ko viņš vienmēr ir darījis un darījis to izcili, bet... atkārtošu to, ko noteikti ir teikuši daudzi - ja Biedriņš spēlētu normālā komandā ar normālu aizsardzību un normālu treneri, tad arī viņš vāktu 15 rebus spēlē, mestu 20 ačus un darītu visu pārējo... var Biedru ielikt Dalasā Dampjēra vietā, Ņūorleānā Čendlera vietā, Sanantonio Oberto vietā utt.
daudzi saka - tas un tas "izģērba" Biedriņu, jo savāca labākus status! smiekli nāk, jo reāli Biedriņu vienlaicīgi "ģērbj ārā" visa pretinieku komanda kopā - viņš ir vienīgais kuru var "izģērbt" jo viņš vienīgais spēlē aizsardzībā!
Par AB kā Dampjera vai Chandlera aizstājēju piekrītu (spēles kvalitātes ziņā). Tikai, kā ar to līguma apmēru, vai nav tā, ka šie kungi pelna mazāk par Biedru un attiecīgi, no viņiem komanda mazāk gaida brīnumus, t.i., izšķirošu ieguldījumu uzvarās?
Par Oberto- tas tak ir "melnā" darba špilers, kura uzdevums ir dot atpūtu Dunkanam un Bonneram, Spurām galīgi nebūtu vajadzīgs 11 mio vērts rezervists. Savukārt Bonneram ir izcils tālmetiens, kas paver plašu taktisko shēmu variāciju Dunkanam un Bonneram esot vienlaicīgi laukumā. AB nekāda metiena no distances vairs nav, tāpēc viņa spēles profils arī paliks šaurs- rebi un tuvas distances metieni plus spraudieni.

  +4 [+] [-]

, 2009-04-11 13:53, pirms 16 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Par AB kā Dampjera vai Chandlera aizstājēju piekrītu (spēles kvalitātes ziņā). Tikai, kā ar to līguma apmēru, vai nav tā, ka šie kungi pelna mazāk par Biedru un attiecīgi, no viņiem komanda mazāk gaida brīnumus, t.i., izšķirošu ieguldījumu uzvarās?
Par Oberto- tas tak ir "melnā" darba špilers, kura uzdevums ir dot atpūtu Dunkanam un Bonneram, Spurām galīgi nebūtu vajadzīgs 11 mio vērts rezervists. Savukārt Bonneram ir izcils tālmetiens, kas paver plašu taktisko shēmu variāciju Dunkanam un Bonneram esot vienlaicīgi laukumā. AB nekāda metiena no distances vairs nav, tāpēc viņa spēles profils arī paliks šaurs- rebi un tuvas distances metieni plus spraudieni.
Dampjēram ir 10, Čendleram tie paši 11 ļimaki sezonā, tā, ka šeit par kvalitāti nav runas! Oberto spēlē par "sviestmaizi" - tas gan. bet es šeit varbūt ne tik daudz domāju ciparus līgumā, bet cenšos akcentēt, ka Biedriņš ir ļoti labs, talantīgs spēlētājs, kuram ir milzīgs potenciāls un, kā jau teicu, tad labā komandā pie laba trenera viņš būtu top persona laukumā!
par salīdzinoši ierobežoto Biedriņa uzbrukuma arsenālu - iespējams, ka tas ir tikai mīts! kādēļ? tādēļ, ka viņam neļauj mest pa grozu un nedod bumbu uz ūsiņas, kur viņam ir 2 opcijas - mest vai apspēlēt. domāju, ka Biedriņš pietiekami labi varētu iemest arī pustālo metienu, ja viņam dotu iespēju to darīt! savulaik, kad Andris vēl dzīvoja LV, viņš meta gan pustālos, gan tālos(nav runa par oficiālām spēlēm, kurās gan ar viņš dažkārt uzmeta no distances) un es neteiktu, ka viņam nebija metiena!

  +4 [+] [-]

, 2009-04-11 13:54, pirms 16 gadiem
Guncha123 rakstīja: Varbuut biedra fani beidzot sapratiis ka nekas IIPASHS no vinja nav ( diemzheel ) Iznaaak Motombo 42 gados ( vai pat vecaaks ) kursh liidz shim speeleejis 8 speelees un 8mpg un izgeeerbj muusu Neuzvaramo Biedru..
Nez vai 11.5 bumbas vidēji sezonā ir nekas īpašs...
Piedod, Guncha, bet Tu esi āksts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Guncha123

  +4 [+] [-]

, 2009-04-11 15:23, pirms 16 gadiem
Guncha123 rakstīja: Jaunieshi es jums nosaukshu uz sitiena bez nekaadas domaashanas 5 "baltos" centrus kas ir labaaki par Biedrinju un vismaz veeel kaadus 5 kas ir apmeeram taadi pashi
Gasols, Lee, Kirilenko ( tiem kas bljaus ka vinsh nav centrs pateikshu ka Eiropaa vinsh ir Un ja nebuutu Kira tad vinja vieta Okurs ) Kamans, Millers un taada pasha liimenja M.Gasols, Oberto, Boguts, Bernjaani utt
Un katru reizi kad es dzirdu kaadu patriotisku juutu paarnjemtu losiiti kursh domaa ka Biedram jaabuut All-star speelee man sanaak nirga Aizmirsties
Padomaajiet objektiivi ko maak Biedrinsh? Vinsh maak speeleet ar muguru pret grozu? Vinsh maak iemest pustaalo? Vinsh var savu sedzeeju apspeeleet izvelkot aaraa no painta? Vinsh var iemest sodinjus? Atb ilde uz visiem shiem jautaajumiem ir nee!!! Nemaz nerunaajot ka vinsh ir suudiigs pick&roll aizsargs... Starpcitu ar vinja minuuteem un to kaada ir paareejaa komanda vinja stati arii ir diezgan shvaki njemot veeeraa vinja liiguma ciparus
Taisniiba, jau tev ir chaliit. Tachu, citu taada liimenja basketbolistu, mums nav un vells vinju zin, vai kaadreiz veel buus. Tapec, vajadzeetu cieniit vinju, un priecaaties, ka vispaar taads speeleetaajs mums ir.

  +1 [+] [-]

, 2009-04-11 15:36, pirms 16 gadiem
Guncha123 rakstīja: Jaunieshi es jums nosaukshu uz sitiena bez nekaadas domaashanas 5 "baltos" centrus kas ir labaaki par Biedrinju un vismaz veeel kaadus 5 kas ir apmeeram taadi pashi
Gasols, Lee, Kirilenko ( tiem kas bljaus ka vinsh nav centrs pateikshu ka Eiropaa vinsh ir Un ja nebuutu Kira tad vinja vieta Okurs ) Kamans, Millers un taada pasha liimenja M.Gasols, Oberto, Boguts, Bernjaani utt
Un katru reizi kad es dzirdu kaadu patriotisku juutu paarnjemtu losiiti kursh domaa ka Biedram jaabuut All-star speelee man sanaak nirga Aizmirsties
Padomaajiet objektiivi ko maak Biedrinsh? Vinsh maak speeleet ar muguru pret grozu? Vinsh maak iemest pustaalo? Vinsh var savu sedzeeju apspeeleet izvelkot aaraa no painta? Vinsh var iemest sodinjus? Atb ilde uz visiem shiem jautaajumiem ir nee!!! Nemaz nerunaajot ka vinsh ir suudiigs pick&roll aizsargs... Starpcitu ar vinja minuuteem un to kaada ir paareejaa komanda vinja stati arii ir diezgan shvaki njemot veeeraa vinja liiguma ciparus
Tu jau protams esi gudrāks par visiem ZA speciem, ģenerālmenedžeriem, treneriem un skautiem. Lī jau nu toč nav labāks par AB, tas, ka viņam vidēji punkti ir vairāk, tas neko nenozīmē. Viņa komandā ir nozīme arī PF vai C pozīcijai, atšķirībā no GSW.
Gazols? Ja tas ir domāts Pau, tad neviens nestrīdas, ka viņš ir labāks par AB.
Kiriļenko - jābūt ļoti, atkārtoju, ļoti stulbam cilvēkam, lai domātu, ka Kiriļenko ir centrs. Ar 2.06 m ir centrs? Tāds labs PF sanāk, nevis centrs. Un starp citu, Kiriļenko pat ir sliktāki vidējie stati, un ja ņem vērā to, ka Jūtā ir liela nozīme garajiem spēlētājiem, tad Biedriņam vsp tur būtu 16 pt vidēji vismaz!
Okurs? Kur tev prāts vecīt.
Kamans? vidējie stati ir zemāki! un ja tas nepārliecina, tad vasarā redzēsim kurš labāks, protams, ja Kamans nenomīzīs un atbrauks uz izlasi.
Millers? Arī vidējie stati labāki!
un par mazo Gazolu, Oberto, Bogutu un it īpaši Barnjānī vispār nav ko runāt!

Tev toč prāta nav!

Starp citu, AB vidēji būtu 14 punktu, ja Dampjērs nebūtu savainojis AB, jo tā nulle iegrieza smagi statistikā.

  +2 [+] [-]

, 2009-04-11 15:56, pirms 16 gadiem
Guncha123 rakstīja: ..................
No viena grāvja (Biedriņš-AllStar monstrs) otrā(AB-nīkulis). Varēji vēl Miličiču piesaukt.

     [+] [-]

, 2009-04-11 16:33, pirms 16 gadiem
Guncha123 rakstīja: Jaunieshi es jums nosaukshu uz sitiena bez nekaadas domaashanas 5 "baltos" centrus kas ir labaaki par Biedrinju un vismaz veeel kaadus 5 kas ir apmeeram taadi pashi
Gasols, Lee, Kirilenko ( tiem kas bljaus ka vinsh nav centrs pateikshu ka Eiropaa vinsh ir Un ja nebuutu Kira tad vinja vieta Okurs ) Kamans, Millers un taada pasha liimenja M.Gasols, Oberto, Boguts, Bernjaani utt
Un katru reizi kad es dzirdu kaadu patriotisku juutu paarnjemtu losiiti kursh domaa ka Biedram jaabuut All-star speelee man sanaak nirga Aizmirsties
Padomaajiet objektiivi ko maak Biedrinsh? Vinsh maak speeleet ar muguru pret grozu? Vinsh maak iemest pustaalo? Vinsh var savu sedzeeju apspeeleet izvelkot aaraa no painta? Vinsh var iemest sodinjus? Atb ilde uz visiem shiem jautaajumiem ir nee!!! Nemaz nerunaajot ka vinsh ir suudiigs pick&roll aizsargs... Starpcitu ar vinja minuuteem un to kaada ir paareejaa komanda vinja stati arii ir diezgan shvaki njemot veeeraa vinja liiguma ciparus
sākas!
nu tevis piesauktajiem CENTRIEM labāks ir tikai Gazols, kurš skaitās vispār viens no labākajiem centriem pasaulē. arī Lī tikai nosacīti ir centrs - pēc būtības viņš ir spēka uzbrucējs, un ir vienā līmenī ar Biedru, vienīgi aizsardzībā švakāks! Okurs? viss ko viņš māk - mest troikas un pustālos - defā un zem groza - apaļa 0! Kira? kur ellē retā tu vieglo uzbrucēju, kuru tikai piespiedu kārtā iespēlē kā spēka uzbrucēju, sauc par centru?
Boguts, Keimens - ok, apmēram Biedriņa līmeņa spēlētāji, kuriem labākajās sezonās stati ir bijuši tādi, kā Biedram šosezon, arī Milleram Kings laikos, kad tur vēl spēlēja Predrags, Bibijs, Vēbers un Hedo - tagad Millers ir tikai liels lempis! mazais Gazols un Oberto? - ja Gazolam jr. vēl ir kautkāda sajēga kas ir baskets, tad Oberto ar savu spēli varētu spēlēt arī futbolu vai rokasbumbu, jo viss ko viņš dara - tikai cīnās - lietderība apmēram tāda kā Bruno Pētersonam! Barnjani - grūti spriest kas viņš par centru, jo neesmu viņu redzējis pienākam tuvāk grozam par 3p metiena līnijas atzīmi!
tagad par ieguldījumu proporcionāli atalgojumam - visiem tevis nosauktajiem, izņemot Oberto un Gazolu ir(dažiem nākamsezon noteikti būs) tāda pat alga kā Andrim, bet ieguldījums - mazāks kā Andrim! skaties uz lietām objektīvāk!
nesaku, ka Biedrs šobrīd ir stabils Zvaigžņu spēles kandidāts, bet, ja spēlētu normālā komandā pie normāla trenera, tad būtu gan!

  -1 [+] [-]

, 2009-04-11 16:58, pirms 16 gadiem
Jurčik, cik garš ir Kambala?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-04-11 19:20, pirms 16 gadiem
Statistika laba lieta, bet tie, kas sekoja līdzi NBA pirms padsmit gadiem, par labāko bloķētāju visdrīzāk nosauks tieši Mutombo. Iemesls- Oladžuvons bija ļoti labs gandrīz visā, savukārt Mutombo tieši bloķētie metieni bija (un laikam ir joprojām) viņa "firmas zīme".

  +3 [+] [-]

, 2009-04-11 19:30, pirms 16 gadiem
domaaliidz rakstīja: Jurčik, cik garš ir Kambala?
arī 2.06, bet tomēr viņš ir 120 kg skrējošs gaļas blāķis! savukārt Kiriļenko ir ļoti atlētisks 102 kg skrējoša liesa!

     [+] [-]

, 2009-04-11 19:39, pirms 16 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: arī 2.06, bet tomēr viņš ir 120 kg skrējošs gaļas blāķis! savukārt Kiriļenko ir ļoti atlētisks 102 kg skrējoša liesa!
es pat teiktu - lidojoša!

     [+] [-]

, 2009-04-11 20:39, pirms 16 gadiem
To Demar: paldies par cipariem (galīgi nav mana stiprā puse, par spēlēšanu tikai interesējos). Tagad paliek viens no diviem- Andris ir galīgi nolohojies ar aģenta izvēli, sadarbojas ar absolūtu profānu, kurš spēj izsist tikai nožēlojamu 9 mio līgumu (kaut uz Dampjera fona vajadzētu ap kādiem 17 mio būt), vai otrs variants, ka klubu vadītāji novērtē GSW sistēmā spēlējošā AB lieliskos status tikpat augstu, cik normālu, prātīgu basketu spēlējošas komandas centru, kura stati par kādiem 30 % ir zemāki.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2009-04-12 00:13, pirms 16 gadiem
Atvainojiet piedodiet bet vairaakumam kas sheit raksta nav VISPAAR nekaadas sajegas par NBA basketbolu Labi ka es vel Ilgauski nenosaucu Starpcitu pie normaala trenera un normaalaa komandaa Biedrinsh stabili sildiitu solinju Ja juus man neticiet tad pajautaajiet sev kaapeec kad Biedrinsh kljuva par ierobezhoto briivo agentu neviens klubs iiisti vinju negribeeja itkaa 76ers intreseejaas itkaa Maskavas Dynamo solija bet REALI nevienam vinsh nebija vajadziigs...
Starpcitu man ir prieks ka mums beidzot ir speeleetaajs kursh ir stabils NBA iemiitnieks vienkaarshi jaabuut objektiiviem...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-04-12 19:37, pirms 16 gadiem
Tu vispaar saproti ko runaa? Tu esi daunis no dzimeshanas vai kljuvi savas dziives laikaa par tadu?
Tavai zinaashanai ierobezhotais briivais agents ir taads speeleetaajus kuram JEBKURA komanda var piedaavaat jaunu liigumu UN GSW var tikai piedaavaat TIESHI TAADU PASHU liigumu lai patureetu shos speeleetaaaju Un cik zinaams neviena komanda Biedram nepiedaavaaja NEKAADU liigumu Takaa luudzu aizej iesit kulakaaa uz Biedrinju un ej lasiit naakamo zinju par to ka vinsh ir izciinijis 6 bumbas aizsardziibaaa komandaa kuraa iznjemot vinju neviens neciiinaas par bumbaam
1 2 36 komentāri