Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Pirmo letiņu dueli NBA gaidot: vārds tautas ekspertiem

Pirmo letiņu dueli NBA gaidot: vārds tautas ekspertiem
Viktors Lapčenoks, Anete Jēkabsone-Žogota, Andris Kivičs, Rihards Jakovels un Jānis Šipkēvics.
Foto: Ilze Zvēra/f64, Vladislavs Proškins/f64, Emīls Desjatņikovs/f64, Kristine...

Pirmoreiz Latvijas basketbola vēsturē šovakar, plkst. 22:30 aci pret aci NBA spēlē tiksies divu latviešu pārstāvētās komandas - Kristapa Porziņģa Ņujorkas "Knicks" uzņems Dāvja Bertāna Sanantonio "Spurs". Gaidot vēsturisko brīdi, viedokli par gaidāmo spēli lūkojām uzzināt arī no sabiedrībā atpazīstamiem cilvēkiem, kuri iejutās tautas balss lomā.

1. Vai svētdienas vakarā skatīsies spēli starp Ņujorkas „Knicks” un Sanantonio „Spurs”?
2. Kurai no komandām jutīsi līdzi?
3. Vai Kristapam Porziņģim šajā mačā izdosies nobloķēt kādu Dāvja Bertāna metienu?
4. Kad NBA būs trīs latviešu basketbolisti?

Andris KIVIČS, mūziķis un bijušais basketbolists:

1. Vēl pirms kāda laika spēlēju amatieru līgas komandā A7, un tad visa komanda runāja par to, ka savāksies kopā uz Porziņģa un Bertāna maču kādā krogā vai dzīvoklī. Ikdienā mūsu puišiem sekoju līdzi tik daudz, cik apskatos viņu hailaitus. Tagad jau abi laiž tādā līmenī, ka gandrīz katru rītu ir ko paskatīties.
2. Īsti nezinu, kurai komandai jutīšu līdzi vairāk. Redzēsim, kāds būs pārējo noskaņojums. It kā jau Ņujorkai uzvaru vajag vairāk, turklāt es kā mūziķis vairāk esmu par Liepāju, jo tajā ir pat trīs klubi, kuros var uzstāties, kamēr Rūjienā nezinu nevienu. No otras puses, tas ir kaut kas mistisks, vērot, kā čalis no Rūjienas krāmē grozā punktus tādā komandā kā „Spurs”.
3. Ceru uz kautiņu, jo sportā ir vajadzīgas emocijas. Kāds gan Ņujorkas un Sanantonio duelis, šis būs duelis starp Liepāju un Rūjienu!
4. Nezinu, kurš tas varētu būt, laikam jātur īkšķi par Jāni Timmu. Taču es ļoti ceru, ka kādudien tas būs kāds puisis, kura augums nav lielāks par 1,92 metriem. Viena lieta ir izsisties NBA ar raženu augumu, bet pavisam cita lieta starp tumšādainajiem izsisties kādam 1,90 metrus garam Jurim Bērziņam no Čiekurkalna. Ja tas kādreiz notiks, tad tas patiešām būs kaut kas neticams.

Jānis ŠIPKĒVICS, basketbolam padotais „Radio SWH” valdes priekšsēdētājs:

1. Noteikti skatīšos. NBA TV kanāls allaž ir goda vietā. Basketbolu skatos kā izrādi, šovu ar labiem aktieriem. Vienmēr gaidu beigas, kurā spēlētāji parūpējas par intrigu un kulmināciju.
2. Uzvara vairāk vajadzīga būtu Ņujorkai, „Spurs” tāpat būs starp četrām labākajām. Tas ir skaisti, ka mums ir divi latvieši, kuri, agri no rīta paverot acis, liek gaidīt ziņas radio un mobilajā, lai uzzinātu, kā viņiem gājis laukumā, kamēr mēs gulējām. Ir sajūta, ka neesam gulējuši pa „tukšo”.
3. Diez vai, jo tad, kad Dāvis iznāk arēnā, Kristaps ar piezīmju normu dodas malā... Laukumā nav nozīmes, vai esi no Liepājas vai Rūjienas, metropoles vai džungļiem. Ceļu viens otram negriezīs.
4. Trešais latvietis NBA varētu būt Timma, ja trāpīsies ar pareizajiem cilvēkiem pareizajā vietā un laikā. Latvijas izlases perspektīvas nākotnē es redzu ļoti skaistas un cerīgas. Tik stipru divpadsmitnieku mēs sen neesam radījuši. Galvenais, lai „darbs” nelauž kaulus, potītes un sirdis. Eiropā drīz nebūs komandas, kurai Latvija nevarētu sadot „pa biksēm”!

Rihards JAKOVELS, Valmieras teātra aktieris, galvenās lomas izpildītājs izrādē „Bask@bols”:

1. Protams, skatīšos. Arī iepriekš šosezon esmu naktīs cēlies un skatījies nozīmīgākās spēles gan Kristapam, gan Dāvim. Pamatdarbam tas īpaši netraucē. Ja vien ļoti patīk un ļoti vēlies, tad vari rast iespēju samenedžēt.
2. Zinu, ka uzvarēs noteikti Sanantonio komanda. Bet gribētos, lai abi parāda sevi no labākās puses. Lai Kristaps apliecina, ka ap viņu ir jāveido „Knicks” nākotnes komanda, ka pašreizējais modelis ir novecojis un nevar dot rezultātu. Bet Dāvim pie Popoviča atkal jāpierāda, ka viņš ir vecis. Tas viņam izdodas, ne tikai izmantojot iespējas uzbrukumā, bet arī labi nostrādājot aizsardzībā. Var manīt, ka viņš vēl uztraucas, tomēr ar katru spēli kļūst arvien drošāks. Viņā vēl ir vēlme visur paspēt un visu paveikt. Kad nomierināsies, tad viss būs kārtībā.
3. Domāju, ka nē. Dāvis ir tik gudrs spēlētājs, ka uz to neuzķersies. Lai gan tas, protams, būs foršs izaicinājums abiem. Tomēr domāju, ja Dāvis spēlēs ar vēsu prātu, tad Kristaps paliks bešā. Drīzāk domāju, ka Dāvis varētu nobloķēt Melo vai Rouzu. Viņi lauzīsies uz grozu, nesatraucoties par garu balto puisi, bet tad Dāvis parādīs savu lēcienu.
4. Diez vai tas notiks jau nākamajā sezonā. Šobrīd NBA komandas labi komplektējas un pat tālākie rezervisti ir labi spēlētāji. Redz kā notika ar Filadelfijas „76ers” – komanda bija nekāda, bet atnāca viens spēlētājs un spēle aizgāja arī pārējiem. Domāju, ka tuvākajos gados trešais latvietis NBA parādīsies. Mums ir gudri un talantīgi spēlētāji, kuri arvien labāk māk pielāgoties NBA basketbolam.

Anete JĒKABSONE-ŽOGOTA, ilggadējā Latvijas basketbola izlases līdere:

1. Protams, skatīšos. Nesen skatījos arī Ņujorkas spēli pret Lebronu Džeimsu un Klīvlendas „Cavaliers”, taču toreiz aizmigu un nesagaidīju mača beigas. Pārsvarā no rītiem paskatos spēles momentu izgriezumus.
2. Negribas jau teikt, bet laikam vairāk jutīšu līdzi Kristapa komandai, jo „Knicks” šobrīd uzvaras ir vajadzīgas vairāk. 55 pret 45 būšu par Porziņģi. Bet individuāli novēlu labu spēli abiem mūsu basketbolistiem. Dāvim vispār cepuri nost, ka viņš pēc smagajiem savainojumiem ir atpakaļ laukumā un spēlē augstākajā līmenī.
3. Domāju, ka Kristaps nenobloķēs Dāvi. Ja tā tomēr notiks, tad pieļauju, ka abi par šo epizodi pasmaidīs, lai gan laukumā jau nedali pretiniekus tautībās. Esmu diezgan droša, ka Dāvis nelīdīs apakšā, kad groza tuvumā ir Kristaps, tādēļ no bloka viņš izvairīsies. Bet, varbūt Dāvis nobloķēs Kristapu? Arī tas nav nereāli. Ja sedzēji samainīsies un abi nokļūs aci pret aci, tad viegli nebūs ne vienam, ne otram.
4. Manuprāt, tas notiks jau diezgan drīz. Laba sezona ir Pasečņikam, arī Timmam. Nokļūšana NBA jau pati par sevi ir izcils sasniegums, nemaz nerunājot par regulāra spēles laika iegūšanu. Pat aizbraukšana uz treniņnometni, kā to izdarīja Dairis Bertāns, ir sasniegums. Galvenais, lai latvieši nespēlētu vienā komandā, lai skatītājiem šo Latvijas basketbolistu dueļu būtu vairāk.

Viktors LAPČENOKS, latviešu estrādes dziedātājs:

1. Plānoju skatīties spēli. Šosezon ir gadījies arī naktī celties uz kādu Kristapa maču vai kādu līdervienību dueli. Tādas spēles gribas redzēt tiešraidē.
2. Būšu par abiem mūsu puišiem. Tā tomēr ir komandu spēle un uzvarēs tik un tā komanda, tādēļ es būšu par to, lai gan Kristaps, gan Dāvis aizvada labu spēli.
3. Kāpēc ne? Ar metienu bloķēšanu Kristapam viss ir kārtībā. Tā ir māka noķert īsto brīdi, neuzķerties uz māņu kustībām. Ej nu sazini, varbūt Dāvis nobloķēs Kristapu. Arī viņš to pieprot. Ir daudz spēlētāju, kuri vispār nemāk bloķēt metienus. Ir jāiejūtas pretinieka ādā, jānolasa viņa domu gājiens un jānoķer īstais brīdis. Ar fizisko spēku vien ir par maz, jābūt arī izjūtai.
4. Grūti pateikt. Dairis brauca uz Vasaras līgas turnīriem, tomēr iekļūt kādā NBA komandā neizdevās. Tagad jau nāk jaunie, kuri spēlēja Eiropas junioru un kadetu čempionātos Latvijā. Viņi gan vēl ir pavisam jauni, tādēļ domāju, ka tuvākajos pāris gados viņiem vēl jāpamīcās pa Eiropu.

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2017-02-12 09:42, pirms 8 gadiem
Anetei bišķiņ nepiekrītu. Aci pret aci Dāvis un Kristaps var nokļūt ne tikai tad, ja sedzēji samainās. Dāvis galu galā spēlē ceturtā numura pozīcijā, tas vairāk atkarīgs no tā, kas būs blakus (Oldridžs, Dedmons vai Lī) un no tā, kuru no šiem visiem Hornāčeks norīkos segt Kristapu. Kāpēc ne tieši Dāvi? It sevišķi tad, ja laukumā ir pāri Dedmons - Bertāns un Ernangomess - Porziņģis.
Slēpts komentārs: zaxx

  +5 [+] [-]

, 2017-02-12 09:46, pirms 8 gadiem
zaxx rakstīja: Bļin pričom tur estrādes zvaigzne un vēl pāris cilvēki, kuriem maza sajēga no NBA.
Kurš viņus pasludināja par expertiem jūs SC? smieklīgi. tādi experti ka jāsmejas.
Atbildes uz jautājumiem liek saprast ka sajēgas viņiem mazas, izņemot Aneti
Spēlējis jaunatnes izlasēs, bet Tu ko?

     [+] [-]

, 2017-02-12 10:01, pirms 8 gadiem
Kāpēc visi piesauc Timmu, es domāju reālāk ir kādam no jaunajiem, ko nākamgad nodraftē.
Slēpts komentārs: Kā Tev iet, Bērziņ?

  +2 [+] [-]

, 2017-02-12 10:03, pirms 8 gadiem
žurnaļuga rakstīja: Anetei bišķiņ nepiekrītu. Aci pret aci Dāvis un Kristaps var nokļūt ne tikai tad, ja sedzēji samainās. Dāvis galu galā spēlē ceturtā numura pozīcijā, tas vairāk atkarīgs no tā, kas būs blakus (Oldridžs, Dedmons vai Lī) un no tā, kuru no šiem visiem Hornāčeks norīkos segt Kristapu. Kāpēc ne tieši Dāvi? It sevišķi tad, ja laukumā ir pāri Dedmons - Bertāns un Ernangomess - Porziņģis.
nez vai Hornāčeks pretinieku komandā norīkos kādu segt savas komandas spēlētāju..

  -2 [+] [-]

, 2017-02-12 10:04, pirms 8 gadiem
seit var apskatit Davja labakos momentus lidz sim https://www.youtube.com/watch?v=cxd...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2017-02-12 10:32, pirms 8 gadiem
zaxx rakstīja: Pričom tur es? Reāli apriebies ka sauc viņus par expertiem bļin. Tas pat ar hoķi no malas cilvēkus iztaujā kuriem sajēga tik cik izlasa apollo virsrakstos. NU camon bļin. grūti pajautāt kādam bijušam spēlētājam vai trenerim viedokli. Tas būtu interesantāk un būtu vismaz sapratne lielāka. A te Šipkevics kaut ko muld par to ka skatījies spēle. Varu derēt neko viņš nav skatījies, tik salasījies SC un Apollo virsrakstus.
Kepka, Lapčenoks pirms dziedāšanas karjeras basketbolu kapāja ļoti normālā līmenī.

  +1 [+] [-]

, 2017-02-12 10:33, pirms 8 gadiem
martinix rakstīja: nez vai Hornāčeks pretinieku komandā norīkos kādu segt savas komandas spēlētāju..
Atvainojos, fiksumā sajuka rakstāmais. Bet tas nemazina fakta būtību, ka letiņiem varētu sanākt segt vienam otru, ja vien Dāvis tiks pie spēles laika. Visticamākais, ka jau tiks, jo Spuras būs riktīgi priekšā, jautājums - cik ilgi šādā variantā ļaus skriet Kristapam, lai saudzētu, var nosēdināt uz beņķa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2017-02-12 10:48, pirms 8 gadiem
Nesaprotu ar ko jums eksperti nepatīk.....par Aneti vispār runāt ir nepieklājīgi.gan Dāvim gan Kristapam līdz viņai vēl tāu..Kivičs spēlēja Latvijas izlasē..Lapčenoks arī bija basketbolists..

  +5 [+] [-]

, 2017-02-12 10:48, pirms 8 gadiem
JoKaLeMeNe rakstīja: Kepka, Lapčenoks pirms dziedāšanas karjeras basketbolu kapāja ļoti normālā līmenī.
Viņam bija izvēle - basis vai estrāde, izvēlējās otro. Kivičs spēlēja jaunatnes izlasē, deviņdesmitajos uzvarēja pasaules čempī strītā, Rihards arī ir trenējies basī. Par veco Šipsi nezinu, bet no laika gala atceros, ka viņš basim stāvējis klāt. Par Aneti vispār nekādu komentāru.

  -4 [+] [-]

, 2017-02-12 10:54, pirms 8 gadiem
Timma jau nu gan nespēlēs NBA ..nu nekādu perspektīvu..tādu kā viņš 1000 uz vienu vietu..ja vēl precīzi mestu tālos vienmēr un visur vel būtu cerības..

  -3 [+] [-]

, 2017-02-12 11:00, pirms 8 gadiem
JoKaLeMeNe rakstīja: Kepka, Lapčenoks pirms dziedāšanas karjeras basketbolu kapāja ļoti normālā līmenī.
Kāds vēl kepka? amatieru līmenī katrs ir spēlejis basi, es runāju bļin par pēdējo gadu spēlētājiem. Man pie kājas kas 90 gados spēlēja basi

  +1 [+] [-]

, 2017-02-12 11:04, pirms 8 gadiem
pleesonja rakstīja: Viņam bija izvēle - basis vai estrāde, izvēlējās otro. Kivičs spēlēja jaunatnes izlasē, deviņdesmitajos uzvarēja pasaules čempī strītā, Rihards arī ir trenējies basī. Par veco Šipsi nezinu, bet no laika gala atceros, ka viņš basim stāvējis klāt. Par Aneti vispār nekādu komentāru.
Ja nemaldos, tad Šipis jaunības gados Liepājā diezgan nopietni basī trenējās.

  +2 [+] [-]

, 2017-02-12 11:06, pirms 8 gadiem
zaxx rakstīja: Kāds vēl kepka? amatieru līmenī katrs ir spēlejis basi, es runāju bļin par pēdējo gadu spēlētājiem. Man pie kājas kas 90 gados spēlēja basi
Lapčenoks 90ajos pilnīgi noteikti nespēlēja basi

  +1 [+] [-]

, 2017-02-12 11:20, pirms 8 gadiem
Kivičs jau nemaz nebija tik slikts basketbolists, tāds mazs fizisks pleimeikers un grieza dažus gadus LBL. Diemžēl vairs neatceros, kurā blicē, laikam Lainerī.

     [+] [-]

, 2017-02-12 11:23, pirms 8 gadiem
žurnaļuga rakstīja: Kivičs jau nemaz nebija tik slikts basketbolists, tāds mazs fizisks pleimeikers un grieza dažus gadus LBL. Diemžēl vairs neatceros, kurā blicē, laikam Lainerī.
Baronā.

     [+] [-]

, 2017-02-12 12:26, pirms 8 gadiem
žurnaļuga rakstīja: Kivičs jau nemaz nebija tik slikts basketbolists, tāds mazs fizisks pleimeikers un grieza dažus gadus LBL. Diemžēl vairs neatceros, kurā blicē, laikam Lainerī.
LBL (links) - Ādažos, Metropolē, B-Fanā, Zemessardzē.
Kopā 164 spēles, vidēji 5.7 punkti.

  -2 [+] [-]

, 2017-02-12 13:05, pirms 8 gadiem
Vārds tautas āāānusiem- tas ir, proti (gramatika redz gudrs esmu ja). SC.SCAM LIETOTĀJIEM UN ALLAI PUGAČOVAI. cOME Into shady world I be your superman I am here to rescue you DINAAAAMO DINAAAMO DINAAAAMO

  +1 [+] [-]

, 2017-02-12 13:17, pirms 8 gadiem
Edmunds_Ogre rakstīja: Vārds tautas āāānusiem- tas ir, proti (gramatika redz gudrs esmu ja). SC.SCAM LIETOTĀJIEM UN ALLAI PUGAČOVAI. cOME Into shady world I be your superman I am here to rescue you DINAAAAMO DINAAAMO DINAAAAMO
Viss ok, man arī foršs rīts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2017-02-12 14:41, pirms 8 gadiem
Ja Porziņģis segs Bertānu, Dāvim beidzot būs iespēja samest 40 punktus! Vienīgais, ka Kristaps ātri savāks piezīmes, un tad Dāvi segs kāds cits...

  -1 [+] [-]

, 2017-02-12 16:43, pirms 8 gadiem
Viennozīmīgi, par Dāvi un Spurs. Knicks ir bezcerīga komanda

  +1 [+] [-]

, 2017-02-12 18:51, pirms 8 gadiem
zaxx rakstīja: Kāds vēl kepka? amatieru līmenī katrs ir spēlejis basi, es runāju bļin par pēdējo gadu spēlētājiem. Man pie kājas kas 90 gados spēlēja basi
Kepka, daudziem ir pie kājas par to, kas tev ir pie kājas
Visi prognozes izteikušie ir bijuši gana cieši saistīti ar basketbolu un "tautas ekspertu" statusā mierīgi var būt.