Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Porziņģa danks izrauj otro papildlaiku, trillerī uzvaru atkal svin Markanens

Rolands Eliņš

Porziņģa danks izrauj otro papildlaiku, trillerī uzvaru atkal svin Markanens
Lauri Markanens un Kristaps Porziņģis
Foto: USA Today Sports/Scanpix

Trešoreiz šosezon Čikāgas „Bulls” pārspējusi Ņujorkas „Knicks”, šoreiz to paveicot otrajā papildlaikā ar 122:119. Kristaps Porziņģis guva 24 punktus un izcēlās ar svarīgām darbībām pamatlaika un pirmā papildlaika izskaņā, bet viņa pretspēlētājs, debitants Lauri Markanens trāpīja astoņus tālmetienus un savāca 33 punktus.

Kristaps Porziņģis laukumā pavadīja veselas 44 minūtes, kurās guva 24 punktus ar 24 metieniem no spēles (1p. 0/4, 2p. 9/18, 3p. 2/6). Latviešu spēlētājs arī savāca sešas atlēkušās bumbas, visas aizsardzībā, un bloķēja četrus pretinieku metienus, ieskaitot svarīgu bloku pamatlaika pēdējā minūtē. Taču Porziņģim arī piecas kļūdas un divas piezīmes, kā arī +/- rādītājs mīnus trīs.

Arī sezonas iepriekšējās divās savstarpējās spēlēs Čikāga bija pratusi pieveikt „Knicks” sīvā galotnē, bet šoreiz spēle notika Ņujorkā. Kopumā „Bulls” šosezon uzvarējusi tikai 15 spēlēs, 20% savu uzvaru gūstot tieši pret „Knicks”. Šonakt savu debijas sezonas iespaidīgāko spēli aizvadīja somu talants Lauri Markanens, kuram 46 minūtēs 33 punkti (1p. 5/5, 2p. 2/7, 3p. 8/15) un desmit atlēkušās bumbas. Savukārt „Knicks” sastāvā 26 punktus sameta Maikls Bīzlijs, bet veterāns Džarets Džeks savāca savas NBA karjeras otro „triple-double” – 16 punkti, desmit bumbas zem groziem un desmit piespēles (sešas no tām bija Porziņģim).

Porziņģis spēle uzsāka ļoti pārliecinoši, jau pirmajā ceturtdaļā izpildot desmit metienus no spēles un gūstot desmit punktus. „Knicks” kopumā gan nerādīja to labāko sniegumu, pieļaujot paviršības aizsardzībā, taču arī „Bulls” nespēja to izmantot. Čikāga spēli aizvadīja bez sava rezultatīvākā spēlētāja Nikolas Mirotiča, kamēr Zeka Lavīna atgriešanās laukumā paredzēta tikai sestdien, un pirmajā ceturtdaļā „Knicks” zaudēja ar tikai viena punkta starpību.

Mača turpinājumā Porziņģis izdarīja vairākus sarežģītus metienus, kuri nebija precīzi, un pēc rezultatīvās pirmās ceturtdaļas viņš nākamajās trijās guva tikai četrus punktus. Lieliski toties uzbrukumā spēlēja „Knicks” rezervists Maikls Bīzlijs, vairākus tālmetienus trāpīja Kortnijs Lī, un „Knicks” otrajā ceturtdaļā izvirzījās 11 punktu vadībā, taču Čikāga līdz trešās ceturtdaļas beigām bija jau gandrīz atspēlējusies (78:82).

Čikāgas sastāvā vairākus tālmetienus realizēja Porziņģa pretspēlētājs Lauri Markanens, debitants no Somijas. Viņš uzstādīja savu karjeras punktu un tālmetienu rekordu, un pēdējā ceturtdaļā daudz labākās pozīcijās bija jau „Bulls”, pāris minūtes pirms pamatlaika beigām nonākot piecu punktu vadībā. Taču atkal savus metienus trāpīja Bīzlijs, priekšpēdējā minūtē neizšķirtu panāca Džarets Džeks, un nācās spēlēt papildlaiku. Pamatlaika pēdējā minūtē iespēja uzbrukt bija arī Porziņģim, kurš pret Markanenu zaudēja bumbu, taču nākamajā epizodē reabilitējās, izteiksmīgi bloķējot soma caurgājienu.

Papildlaika sākumā Porziņģis iemeta tālmetienu un nākamajā uzbrukumā nevilcinājās izpildīt vēl vienu, taču šoreiz neprecīzu, un Markanens atbildēja ar savu astoto precīzo trejaci. Pirmā papildlaika pēdējā minūtē ar viltīgu auta izspēli izcēlās Džeks, izmetot bumbu pret sedzēja muguru un gūstot divus punktus (110:110). Laukuma pretējā pusē Robins Lopess tika pie diviem punktiem, bet „Knicks” vēl palika laiks, un šoreiz treneris Džefs Hornačeks izkārtoja lielisku kombināciju. Čikāga arī pieļāva taktisku kļūdu, nesitot sodu pret Džeku, un pēc viņa piespēles Porziņģis saņēma piespēli skrējienā un līdz ar beigu sirēnu trieca bumbu grozā, panākot otra papildlaika nepieciešamību (112:112).

Arī otrajā papildlaikā Porziņģis izcēlās ar skaistu danku, tobrīd panākot 116:116, bet Čikāgai sarežģītu metienu realizēja Kriss Danns, kurš iepriekš bija palaidis vairākas labas iespējas garām. Ņujorkai pēdējā minūtē dodoties uzbrukumā, paviršu kļūdu pieļāva lielisku spēli aizvadījušais Džeks. Čikāga ar diviem soda metieniem panāca +4, taču Porziņģis septiņas sekundes pirms beigām ar tālmetienu pievilka līdz minimumam. Sods tika uzsists pret Markanenu, kurš trāpīja abus, un Ņujorkas pēdējā uzbrukumā sasteigtu tālmetienu netrāpīja Džeks. Čikāga uzvarēja 58 minūtes ilgajā spēlē ar 122:119.

”Knicks” (19-22) -”Bulls” (15-27) 119:122 2P

(25:26, 27:22, 30:30, 23:27, 7:7, 7:10)
Knicks: Bīzlijs 26 (12 atl.b.), Porziņģis 24, Lī 16, Džeks 16 (10 atl.b., 10 rez.p.), Kanters 15, Makdermots 11, O`Kvins 6, Beikers 5, Nilikinā, Tomass.
Bulls: Markanens 33 (10 atl.b.), Lopess 20, Valentains 20, Holidejs 16, Nvabā 13, Danns 9 (8 rez.p.), Portiss 4, Grants 4, Felisio 3, Zipsers.

Statistika

MetieniTālmetieniSoda m.Atl.b.Rez.p.Kļūdas
Knicks48/96 (50%)10/22 (46%)13/21 (62%)512418
Bulls45/98 (46%)15/33 (46%)17/20 (85%)482116

Izmantotie resursi:
The official site of the NBA | NBA.com

     [+] [-]

, 2018-01-11 06:57, pirms 7 gadiem
Ak jel, pilnīgi nabagi. Lai aizmirst par PO, pietiek pazemoties. Kad nevar nevienu komandu uzvarēt tad proties, vismaz mājās Buļļus.. KP AllStar nav ko meklēt šogad.

  -2 [+] [-]

, 2018-01-11 07:17, pirms 7 gadiem
Tas vēl ir jautājums kurš ir vienradzis, Markanens vai Porziņģis?

  -3 [+] [-]

, 2018-01-11 07:28, pirms 7 gadiem
Porziņģa augums nav radīts vairāk par 10 spēlēm. Būs interesanti pavērot kā NY un kepkas izgrozīsies no šādas situācijas jo superzvaigzni no viņa uzcepa nereālāko.
Slēpts komentārs: Jigsaw
Slēpts komentārs: Jigsaw

 +10 [+] [-]

, 2018-01-11 07:50, pirms 7 gadiem
To-Jigsaw!
Cik ļoti ir jānīst sava valsts,ja cilvēku kurš ir izdarījis vairāk,Latvijai atpazīstamības dēļ,kā jebkurš cits,sūtītu uz ateju.Ej ārstējies!!!

  +1 [+] [-]

, 2018-01-11 08:26, pirms 7 gadiem
endrju bernarskis-filma rintintins rakstīja: bus normals saspelnieks bus vairak uzvaru
Hz negribas īsti piekrist,bet īsti viņi labi nav..Tāpēc vajag ātrāk parakstīt Burku..
Lielākā problēma,ka pretinieks no NYK starting sastāva var nesegt uzbrukumā Jack,Kanteru un Thomasu,jo viņi nav bīstami uzbrukumā..Tas nozīmē,ka izteikti KP tiks grūstīts,un tiks spiest nost no visiem laukumā..Ja KP izmetīs bumbu kādam no tiem trim ''sliktajiem'' uzbrukuma spēlētājiem,tas negarantēs labāku iznākumu..Tāpēc komandai vajag arī atpakaļ Timiju,kas ar caurgājienu var paņemt priekšā visu aizsardzību,un tad mesti bumbu ārā.

     [+] [-]

, 2018-01-11 08:37, pirms 7 gadiem
Man vienīgam problēmas ielogotie? Darbā ok, mājās uz chrome un edge nevarēju vakar, un telefonā chromā arī nevarēju.

  +1 [+] [-]

, 2018-01-11 08:46, pirms 7 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Man vienīgam problēmas ielogotie? Darbā ok, mājās uz chrome un edge nevarēju vakar, un telefonā chromā arī nevarēju.
Vakar vakarā no telefona SC nebija lietojams..Var vaļā rakstu,bet tevi aizmet uz kaut kādām mistiskām sadaļām kuras dzīvē nelasi
Slēpts komentārs: Jigsaw

  +2 [+] [-]

, 2018-01-11 09:25, pirms 7 gadiem
Jigsaw rakstīja: Podriņķis šobrīd spēlē sūdīgi, ja tu tā nedomā, ej ārstēties. Un kāds šeit vispār sakars valstij, it īpaši multikulturālā sabiedrībā, kur visiem pie vienas vietas no kuras sētas tu esi
Tu jau parādi savu nicinošo attieksmi saucot viņu par Podriņķi. Vari tālāk netaisnoties, heits redzams jau pašā saknē.

Kurš no NYK labāk spēlē ? KURŠ? NYK ir miskastes komanda, un KP nevarēs viens pats izvilkt.

     [+] [-]

, 2018-01-11 09:26, pirms 7 gadiem
soms šoreiz veiksmīgāks

  -2 [+] [-]

, 2018-01-11 09:28, pirms 7 gadiem
nu ko, vai ir atklājies Real Unicorn?

  +1 [+] [-]

, 2018-01-11 09:29, pirms 7 gadiem
Gu$tly teica ka ja nevar uzvarēt buļļus tad nav ko po darīt!!! :-D tā skatoties bostonai arī nav ko tur darīt, arī zaudēja buļļiem :-D

  +1 [+] [-]

, 2018-01-11 09:45, pirms 7 gadiem
Bet Markanens interesants. KP līgā ir jau trešo sezonu, bet ne reizi pat 10 trīnīšus nav izmetis, a Markanens tikai pusi sezonas un jau 15 izpilda.

  +1 [+] [-]

, 2018-01-11 09:46, pirms 7 gadiem
Skaidrs ir viens - Markanens savā pirmajā sezonā NBA ir labāks par Porziņģi rūkiju. Vai tā būs arī turpmāk - skatīsimies.

     [+] [-]

, 2018-01-11 09:49, pirms 7 gadiem
Mord rakstīja: Skaidrs ir viens - Markanens savā pirmajā sezonā NBA ir labāks par Porziņģi rūkiju. Vai tā būs arī turpmāk - skatīsimies.
Tak salīdzini ķermeņus vien.

     [+] [-]

, 2018-01-11 09:52, pirms 7 gadiem
Basketbols ir komandas spēle un nevis solo dračišana. Šoreiz zaudēja komanda, punkts.

Ja par KP, neskaitot tos neiemestos sodus un pustālos, kopumā spēlēja ļoti labi, bet ne izcili. Piekrītu tiem, kas redz, ka KP netiek izbrīvēts uz brīvu metienu, kamēr Markkanens met brīvos.
Ja par Markkanen, tad šonakt bija viņa zvaigžņu stunda, kas nenotiek katrā spēlē! Ja par dueli ar KP, tad nu noteikti tur dueļa nebija, lielāko tiesu Markkanens meta brīvos metienus, vai nemaz necentās apspēlēt KP, kad viņu sedza.

Ja par Bīzliju, man ir divējādas domas par šo spēlētāju - no vienas puses rezultatīvs soliņa spēlētājs, bet nu aizsardzībā viņu drāž kā sētas āzi... Ja viņam ir bumba, tadarivaderči - būs metiens ... un starp viņu un KP kaut kas ir, jo nu ļoti atklāti ignorē viens otru. Pieņemu, ka reizē, kad visi sāka skandēt - MVP, čalim sakāpis tā galvā, ka sadomājies nu tik ir stārs

  +2 [+] [-]

, 2018-01-11 09:56, pirms 7 gadiem
Mord rakstīja: Skaidrs ir viens - Markanens savā pirmajā sezonā NBA ir labāks par Porziņģi rūkiju. Vai tā būs arī turpmāk - skatīsimies.
Nepiekrītu. Jāņem vērā, ka Markanens NBA ienāca gatavāks, jo iepriekšējo gadu bija jau nospēlējis ASV + arī nedaudz vecāks. Viņam arī bija mazāks spiediens, jo atšķirībā no KP nebija tā pati top top izvēle draftā. Čikāgas publika arī mazāk prasīga. Liels pluss Markanenam arī par labu nāk tas, ka komandā ir virkne ar daudz maz viena līmeņa spēlētājiem un uz tiem sadalās pretinieku uzmanība. KP bija Melo, kas bija labs aizsargu magnēts, bet vienlaikus arī Melo ego atbīdīja KP krietni tālu otrajā plānā. Nu un ja skatās statistiku, tad Markanens no spēles met tik pat slikti, punkti par pakeiku vairāk, arī rebi. Bet arī spēles laiks lielāks nedaudz uuunnnnnn blokos liels tuksnesis. Kas tu labāks?

  +2 [+] [-]

, 2018-01-11 10:00, pirms 7 gadiem
0/4 sodos?tur arī uzvara palika.

  -1 [+] [-]

, 2018-01-11 10:02, pirms 7 gadiem
Metienu precizitāte kā amatierim

     [+] [-]

, 2018-01-11 10:24, pirms 7 gadiem
kino rakstīja: Nepiekrītu. Jāņem vērā, ka Markanens NBA ienāca gatavāks, jo iepriekšējo gadu bija jau nospēlējis ASV + arī nedaudz vecāks. Viņam arī bija mazāks spiediens, jo atšķirībā no KP nebija tā pati top top izvēle draftā. Čikāgas publika arī mazāk prasīga. Liels pluss Markanenam arī par labu nāk tas, ka komandā ir virkne ar daudz maz viena līmeņa spēlētājiem un uz tiem sadalās pretinieku uzmanība. KP bija Melo, kas bija labs aizsargu magnēts, bet vienlaikus arī Melo ego atbīdīja KP krietni tālu otrajā plānā. Nu un ja skatās statistiku, tad Markanens no spēles met tik pat slikti, punkti par pakeiku vairāk, arī rebi. Bet arī spēles laiks lielāks nedaudz uuunnnnnn blokos liels tuksnesis. Kas tu labāks?
Statistika ne vienmēr parāda spēlētāja kvalitātes. Markanens ir nobriedušāks ne tikai fiziski, bet arī morāli. Cik esmu redzējis viņu spēlējam, pieņemtie lēmumi ir labāki un pamatotāki, nekā Porziņģim pirmajā sezonā. Kā jau teicu, tas ir pagaidām tā. Vai puisis tāpat progresēs arī turpmāk - redzēsim.

  +2 [+] [-]

, 2018-01-11 10:26, pirms 7 gadiem
Mord rakstīja: Statistika ne vienmēr parāda spēlētāja kvalitātes. Markanens ir nobriedušāks ne tikai fiziski, bet arī morāli. Cik esmu redzējis viņu spēlējam, pieņemtie lēmumi ir labāki un pamatotāki, nekā Porziņģim pirmajā sezonā. Kā jau teicu, tas ir pagaidām tā. Vai puisis tāpat progresēs arī turpmāk - redzēsim.
Fiziski un morāli nobriedušāks, pieņem pamatotākus lēmumus? Tu tak saproti, ka šis tevis rakstītais ir tik ļoti SUBJEKTĪVS?

     [+] [-]

, 2018-01-11 10:27, pirms 7 gadiem
Mord rakstīja: Statistika ne vienmēr parāda spēlētāja kvalitātes. Markanens ir nobriedušāks ne tikai fiziski, bet arī morāli. Cik esmu redzējis viņu spēlējam, pieņemtie lēmumi ir labāki un pamatotāki, nekā Porziņģim pirmajā sezonā. Kā jau teicu, tas ir pagaidām tā. Vai puisis tāpat progresēs arī turpmāk - redzēsim.
Protams, ka pamatotāki, jo viņam ZA basketbols nebija nekas jauns.

  -1 [+] [-]

, 2018-01-11 10:27, pirms 7 gadiem
Markanen > Pordzigis

     [+] [-]

, 2018-01-11 10:51, pirms 7 gadiem
KP 3 momenti NBA top10. 3!!!!!!!!!!! momenti.

  +1 [+] [-]

, 2018-01-11 10:58, pirms 7 gadiem
Debitants Markanens var izmest speelee 15 taalmetienus????? common! par kaadiem nopelniem?

     [+] [-]

, 2018-01-11 11:17, pirms 7 gadiem
Par vāju spēli Top 1 vietā neliek!

  +1 [+] [-]

, 2018-01-11 11:39, pirms 7 gadiem
un ko tagad teiks Markanena nolicēji. Klaunu bars ,kas teica ,ka viņš pazudīs NBA

     [+] [-]

, 2018-01-11 11:56, pirms 7 gadiem
sprinteris2 rakstīja: Fiziski un morāli nobriedušāks, pieņem pamatotākus lēmumus? Tu tak saproti, ka šis tevis rakstītais ir tik ļoti SUBJEKTĪVS?
Protams, ka saprotu. Bet man vismaz tā liekas.

     [+] [-]

, 2018-01-11 12:06, pirms 7 gadiem
Vai man tikai tā liekas, vai arī neviens nav pamanijis , ka Džekam triple double.

     [+] [-]

, 2018-01-11 12:15, pirms 7 gadiem
Soms šoreiz bija labāks.un kas par danku!

  -4 [+] [-]

, 2018-01-11 12:27, pirms 7 gadiem
sprinteris2 rakstīja: Tu jau parādi savu nicinošo attieksmi saucot viņu par Podriņķi. Vari tālāk netaisnoties, heits redzams jau pašā saknē.

Kurš no NYK labāk spēlē ? KURŠ? NYK ir miskastes komanda, un KP nevarēs viens pats izvilkt.
Kāda starpība kurš Knickos labāk spēlē, neviens nav pelnījis All Star. Taču viennozīmīgi jādod vairāk mest Lī un Bīzlijam, jo abi ir daudz efektīvāki uz laukuma. Podriņķis nemāk pēdu īsākus spēlētājus apspēlēt, "zvaigzne"

     [+] [-]

, 2018-01-11 12:30, pirms 7 gadiem
TakeTheBall rakstīja: Basketbols ir komandas spēle un nevis solo dračišana. Šoreiz zaudēja komanda, punkts.

Ja par KP, neskaitot tos neiemestos sodus un pustālos, kopumā spēlēja ļoti labi, bet ne izcili. Piekrītu tiem, kas redz, ka KP netiek izbrīvēts uz brīvu metienu, kamēr Markkanens met brīvos.
Ja par Markkanen, tad šonakt bija viņa zvaigžņu stunda, kas nenotiek katrā spēlē! Ja par dueli ar KP, tad nu noteikti tur dueļa nebija, lielāko tiesu Markkanens meta brīvos metienus, vai nemaz necentās apspēlēt KP, kad viņu sedza.

Ja par Bīzliju, man ir divējādas domas par šo spēlētāju - no vienas puses rezultatīvs soliņa spēlētājs, bet nu aizsardzībā viņu drāž kā sētas āzi... Ja viņam ir bumba, tadarivaderči - būs metiens ... un starp viņu un KP kaut kas ir, jo nu ļoti atklāti ignorē viens otru. Pieņemu, ka reizē, kad visi sāka skandēt - MVP, čalim sakāpis tā galvā, ka sadomājies nu tik ir stārs
Bīzlijs mēģina sasmelt pēdējos gados izlieto ūdeni - viņu no sākuma kotēja augstāk nekā Deriku Rouzu, beigās no abiem čiks vien iznāca. Rouzs vismaz kādus 2 gadus augstā līmenī norāva

     [+] [-]

, 2018-01-11 14:13, pirms 7 gadiem
Jigsaw rakstīja: Kāda starpība kurš Knickos labāk spēlē, neviens nav pelnījis All Star. Taču viennozīmīgi jādod vairāk mest Lī un Bīzlijam, jo abi ir daudz efektīvāki uz laukuma. Podriņķis nemāk pēdu īsākus spēlētājus apspēlēt, "zvaigzne"
Tiešām?!? tu esi redzējis spēles, kad Lee sedz pa 2 vai 3? To pašu par Bīzliju? Esi? Es kaut ka neesmu redzējis, ka Lee vispār kādu var ātrumā apspēlēt, vai aiziet garām pēc bloka.

Ja KP stāvēs uz troijkas un plaukšķinās, lai dod tik mest, domājams % būs labāks, jo metiena tehnika ir daudz labāka.