Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Karijs atgriežas ar 17 punktiem papildlaikā, "Warriors" un "Heat" uzvar

Rolands Eliņš

Karijs atgriežas ar 17 punktiem papildlaikā, "Warriors" un "Heat" uzvar
Stefens Karijs
Foto: AP/Scanpix

Nacionālajā basketbola asociācijā „Heat” ar uzvaru 94:87 pār Toronto panāca neizšķirtu otrās „play-off” kārtas sērijā, kamēr „Warriors” panāca 3-1, arī uzvarot papildlaikā (132:125).

Pēc vairāku spēļu pārtraukuma vispirms potītes un pēc tam ceļgala traumas dēļ laukumā šonakt atgriezās „Warriors” līderis un de facto šīs sezonas MVP Stefens Karijs. Viņš gan spēli uzsāka kā rezervists un bija paredzēts, ka Karija spēles laiks tiks īpaši pieskatīts.

Taču „Warriors” ļoti ātri nokļuva problēmu priekšā, jo „Trail Blazers”, spēlējot savā laukumā, jau 1. ceturtdaļā ieguva 16 punktu pārsvaru. Līdz puslaika beigām „Warriors” noteikumu pārkāpumu pilnā spēlē bija šo deficītu izdzēsusi, taču pilnībās izgāzās pēdējās divās minūtēs, un „Blazers” ne tikai atjaunoja 11 punktu pārsvaru, bet „Warriors” arī palika bez Šona Livingstona. „Warriors” saspēles vadītājs tik ļoti sadusmojās par nepiešķirtu acīmredzamu piezīmi, ka vienā epizodē nopelnīja divas tehniskās piezīmes un tika izraidīts no spēles.

Trešajā ceturtdaļā „Warriors” apturēja Deimienu Lilardu un Kristianu Makolumu, neļaujot viņiem gūt nevienu punktu. Vairākkārt iespaidīgi aizsardzībā nospēlēja Dreimonds Grīns un, neskatoties uz to, ka Karijs joprojām turpināja mest garām tālmetienus, „Warriors” pārņēma minimālu vadību. Spēles izskaņā „Blazers” ar vairākiem tālmetieniem nonāca līderpozīcijās, bīstami uzbruka Lilards, un pēdējās minūtes sākumā Portlenda bija vadībā ar plus trīs, bet Bārnsa tālmetiens uzreiz radīja līdzsvaru. Ne Lilards, ne Karijs savas nākamās iespējas neizmantoja, un sekoja papildlaiks.

Papildlaikā Karijs pārņēma iniciatīvu un guva visus 12 „Warriors” punktus pirmajās trīs minūtēs, ieskaitot viņam normālo un pārējam basketbolam nesaprotamo precīzo tālmetienu no vairāk nekā astoņu metru attāluma. Portlenda centās turēt līdzi, bet Karijs bija uzņēmis tempu un atzīmējās ar vēl vienu ļoti sarežģītu tālmetienu un nokārtoja savas komandas uzvaru ar 132:125.

Karijam bija paredzēts laukumā būt ne vairāk par 25 minūtēm, taču viņš nospēlēja 37 minūtes un guva 40 punktus (2p. 11/16, 3p. 5/16), turklāt veselus 17 papildlaika piecās minūtēs. Viņam arī deviņas atlēkušās bumbas un astoņas piespēles, kamēr Klejs Tompsons pievienoja 23 punktus, bet Dreimonds Grīns – 21 punktu, kā arī septiņus bloķētus metienus un četras pārtvertas bumbas. Portlendai, kas nokļuvusi sērijā iedzinējos ar 1-3, 36 punkti un desmit piespēles Lilarda rēķinā.

Trešo papildlaiku savā sērijā tikmēr izspēlējušas „Heat” un „Raptors” vienības, un pēc Maiami uzvaras ar 94:87 sērijā tapis neizšķirts 2-2. Šonakt tuvāk uzvarai pamatlaikā gan bija Toronto, kas vēl ceturtās ceturtdaļas vidū bija vadībā ar deviņu punktu pārsvaru, neskatoties uz kārtējo Kaila Laurija un Demāra Derouzana neveiksmīgo spēli. Abi Toronto līderi trāpīja tikai sešus no 28 metieniem no spēles un kopā savāca tikai 19 punktus.

„Heat” pamatlaika beigās izlīdzināja rezultātu ar lieliski spēlējošā Dveina Veida palīdzību, kā arī izmantojot „Raptors” neprasmi noslēgt uzbrukumus. Arī papildlaiks izvērtās mazrezultatīvs, un pirmajās četrās minūtēs abas komandas kopā guva sešus punktus. Taču pēdējā minūtē īstajā brīdī pie trim punktiem tika Gorans Dragičs, bet Veids pēc Toronto kļūdas panāca +7. Veids savāca 30 punktus, sasniedzot šo robežu otro maču pēc kārtas, kamēr Dragičs un Džo Džonsons pievienoja pa 15 punktiem.

Abām komandām nācās iztikt bez saviem centriem Jona Valančūna un Hasana Vaitsaida. Sērijas piektā spēle paredzēta Toronto. Jāpiemin, ka „Heat” šonakt pamanījās uzvarēt, neskatoties uz ļoti vājo precizitāti tālmetienos – realizēts tikai viens no 15 mēģinājumiem.

Konferenču pusfināli

Duelis1. spēle2. spēle3. spēle4. spēle5. spēle6. spēle7. spēleSērijā
Cavaliers(1)-Hawks(4)104:93123:98121:108100:99---4:0
Raptors(2)-Heat (3)96:102 P96:92 P95:9187:94 P2:2
Warriors(1)-Trail Blazers(5)118:106110:99108:120132:125 P3:1
Spurs(2)-Thunder(3)124:9297:98100:9697:112:2

Izmantotie resursi:
NBA.com

1 2 39 komentāri

  +2 [+] [-]

, 2016-05-10 08:51, pirms 9 gadiem
Gribētu dzirdēt Trail Blazers atbalstītāju argumentus, kādēļ viņiem šī komanda patīk. Drausmīgs skats - vieni vienīgi iso Lilardam un Makalumam pamīšus, pa retam iesaistot Aminu. Metienu izvēle regulāri ir drausmīga - pāri rokām, kustībā utt. Tikmēr Karijs parādīja, kurš ir boss.

  -2 [+] [-]

, 2016-05-10 08:51, pirms 9 gadiem
Curry is back! MVP!
Iguodala nesavtīguma paraugs +-19
Go Iguodala, Go GSW!

  -1 [+] [-]

, 2016-05-10 08:53, pirms 9 gadiem
Portlenda izdarīja visu kas bija viņu spēkos, un tiešām žēl, ka neizdevās izlīdzināt sēriju, bet ja pretinieku komandā ir tāds čalis kā Karijs, kurš beigās met iekšā visu, tad visas komandas ir bezspēcīgas. Un nevajag teikt, kā pēc otrās spēles daži labi teica, ka Portlenda ir amatieru komanda utt. bet realitātē komanda rāda labāku sniegumu nekā piemēram OKC

  +2 [+] [-]

, 2016-05-10 08:55, pirms 9 gadiem
Ehh... Karijs atgriežas, lai nokārtotu uzvaru OT. Nabaga Portlendas fani. Kā tas vispār iespējams, tādu "clutch" kā Karijam...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-05-10 08:59, pirms 9 gadiem
Mixes rakstīja: Gribētu dzirdēt Trail Blazers atbalstītāju argumentus, kādēļ viņiem šī komanda patīk. Drausmīgs skats - vieni vienīgi iso Lilardam un Makalumam pamīšus, pa retam iesaistot Aminu. Metienu izvēle regulāri ir drausmīga - pāri rokām, kustībā utt. Tikmēr Karijs parādīja, kurš ir boss.
Esmu Portlendas fans kopš Lillarda rookie sezonas un varu tev paskaidrot, taču šī gada komanda man patīk vairāk nekā citos gados, jo šī komanda neatdod neko, viņi cīnas par katru bumbu un uzbrukumā tu vari teikt ka tik spēlē 1v1, bet tāds ir komandas spēles stils, un man ļoti patīk, ka katrā spēlē ir kāds cits, kurš var izšaut, piemēram Aminu, Crabbe, Harkless, Davis un Plamlīs ir katru spēli labs, tikai viņš ir tas saucamais melnā darba darītājs

     [+] [-]

, 2016-05-10 09:04, pirms 9 gadiem
Karijs . Sāk 1/11 truļos, tad turpina 4/5. Nereāls keks

  +1 [+] [-]

, 2016-05-10 09:06, pirms 9 gadiem
JCross rakstīja: Esmu Portlendas fans kopš Lillarda rookie sezonas un varu tev paskaidrot, taču šī gada komanda man patīk vairāk nekā citos gados, jo šī komanda neatdod neko, viņi cīnas par katru bumbu un uzbrukumā tu vari teikt ka tik spēlē 1v1, bet tāds ir komandas spēles stils, un man ļoti patīk, ka katrā spēlē ir kāds cits, kurš var izšaut, piemēram Aminu, Crabbe, Harkless, Davis un Plamlīs ir katru spēli labs, tikai viņš ir tas saucamais melnā darba darītājs
Saprotu, pats esmu Raps fans, tā kā neesmu lkm tiesīgs kritizēt POR, bet man nepatīk ne pārāk individuālais Raps stils, ne POR 100 dribli 1 spēlētājam un samocīts metiens stils. Ironiskā kārtā Karijs beigās darīja to pašu, tik atšķirība ir tāda, ka viņš ir galvas tiesu pārāks par visiem pārējiem.

  -1 [+] [-]

, 2016-05-10 09:08, pirms 9 gadiem
Mixes rakstīja: Gribētu dzirdēt Trail Blazers atbalstītāju argumentus, kādēļ viņiem šī komanda patīk. Drausmīgs skats - vieni vienīgi iso Lilardam un Makalumam pamīšus, pa retam iesaistot Aminu. Metienu izvēle regulāri ir drausmīga - pāri rokām, kustībā utt. Tikmēr Karijs parādīja, kurš ir boss.
Skatos viņus kopš pat Roya laikiem.
Tu runā par metieniem kustībā,pāri rokām utt.Tu pats tiko apzīmēji Kariju
Karijs maigi sakot sāka graujoši slikti.Uzvarētu POR,tad nemaz tu tādu mēslu nerakstītu.

     [+] [-]

, 2016-05-10 09:08, pirms 9 gadiem
Tas tā kā saucams, ka Karijs ir formā?

Un Heat vs. Raptors... Nu zvērīgs duelis... Heat bez sava centra gan būs grūti... Lai arī aizsardzībā viņš nepalīdz diži, bet bumbas un viņa esamība soda laukumā mazliet tomēr pretiniekam liek mainīt spēles plānu, kas ilgtermiņā ir pozitīvi... Cerams, attapsies...

  +1 [+] [-]

, 2016-05-10 09:08, pirms 9 gadiem
Mixes rakstīja: Saprotu, pats esmu Raps fans, tā kā neesmu lkm tiesīgs kritizēt POR, bet man nepatīk ne pārāk individuālais Raps stils, ne POR 100 dribli 1 spēlētājam un samocīts metiens stils. Ironiskā kārtā Karijs beigās darīja to pašu, tik atšķirība ir tāda, ka viņš ir galvas tiesu pārāks par visiem pārējiem.
Portlendai šis spēles stils vienmēr ir tikai pedējās minūtēs. Pirmās 3 ceturtdaļas parasti ir pat ļoti laba bumbas kustība un beigās tā bumba arī nonāk pie C.J. vai Lillarda

     [+] [-]

, 2016-05-10 09:12, pirms 9 gadiem
Onslovs rakstīja: Ehh... Karijs atgriežas, lai nokārtotu uzvaru OT. Nabaga Portlendas fani. Kā tas vispār iespējams, tādu "clutch" kā Karijam...
Paņem 2-3 gadus atpakaļ,kad Karijs to vien darija,kā raka komandu ar savu metienu izvēli

  -3 [+] [-]

, 2016-05-10 09:18, pirms 9 gadiem
Bostonietis rakstīja: Paņem 2-3 gadus atpakaļ,kad Karijs to vien darija,kā raka komandu ar savu metienu izvēli
Lillards jau tagad ir top 3 PG līgā, un viņš nenormāli stauji progresē. Un maza atbilde vēl uz iepriekšējo jautājumu kas man patīk Portlendā, tad tas ir vienkārši tas, kad Lillards ir reāli normāls čalis, un kā reperis tas ko viņš tur repo var redzēt ka čalim galva ir pareizajā vietā, un ar vērtībām viss ok

     [+] [-]

, 2016-05-10 09:21, pirms 9 gadiem
Ir karijs, būs tituli.

  +1 [+] [-]

, 2016-05-10 09:22, pirms 9 gadiem
JCross rakstīja: Lillards jau tagad ir top 3 PG līgā, un viņš nenormāli stauji progresē. Un maza atbilde vēl uz iepriekšējo jautājumu kas man patīk Portlendā, tad tas ir vienkārši tas, kad Lillards ir reāli normāls čalis, un kā reperis tas ko viņš tur repo var redzēt ka čalim galva ir pareizajā vietā, un ar vērtībām viss ok
Top 3 noteikti nav,bet top5 varētu būt
Karijs,cp3,Walls,Wetbruks un tad varētu nākt Deims.Protams nav tāda secībā visi.Varbut uz ātro kādu aizmirsu.

  -2 [+] [-]

, 2016-05-10 09:25, pirms 9 gadiem
Bostonietis rakstīja: Top 3 noteikti nav,bet top5 varētu būt
Karijs,cp3,Walls,Wetbruks un tad varētu nākt Deims.Protams nav tāda secībā visi.Varbut uz ātro kādu aizmirsu.
Walls noteikti nav labāks par Lillardu

  +2 [+] [-]

, 2016-05-10 09:33, pirms 9 gadiem
Trakie meļņi! Kur PO aizsardzība?! GSW v POR 2 q 80 punktus salādēt..
Pagaidām MIA v TOR un SAS v OKC visinteresantākās sērijas.
Skatijos MIA highlights youtubē un bija prieks redzēt kko pavisam citu,salīdzinot ar CAVS 3pt festivālu.
Wade šobrīd ir vnk fantastiskā formā.

  -2 [+] [-]

, 2016-05-10 09:36, pirms 9 gadiem
Diez gan žēl Raptors&Heat. Tāda cīņa, bet konferences finālā Cavaliers tāpat pārbrauks jebkurai pāri 4-1 max.

  +1 [+] [-]

, 2016-05-10 09:48, pirms 9 gadiem
Raitcha rakstīja: Tas tā kā saucams, ka Karijs ir formā?

Un Heat vs. Raptors... Nu zvērīgs duelis... Heat bez sava centra gan būs grūti... Lai arī aizsardzībā viņš nepalīdz diži, bet bumbas un viņa esamība soda laukumā mazliet tomēr pretiniekam liek mainīt spēles plānu, kas ilgtermiņā ir pozitīvi... Cerams, attapsies...
Šis duelis izskatās tiešām iespaidīgs tieši līdzvērtīgās cīņas dēļ. Jo īpaši līdzvērtīga cīņa ir tā dēļ, ka abām vienlaicīgi izkrita pamatcentri. Tomēr man liekas, ka sērijas uzvarētājam pēc lielā gandarījuma nāksies ciest Kavalieru pāridarījumus. Tiešām neticas, ka jebkura no šīm divām komandām spēs likt pretī kaut ko zem groza kavalieriem. Lebrons, Lovs un Tomsons tur varētu stipri dominēt. Arī ārējā līnija nebūtu īpaši sliktāka.

     [+] [-]

, 2016-05-10 09:58, pirms 9 gadiem
Visu cieņu Blazeriem, lai arī spēlē izmisuma basīti, tomēr pakutina nervus čempioniem.

     [+] [-]

, 2016-05-10 10:37, pirms 9 gadiem
Bostonietis rakstīja: Paņem 2-3 gadus atpakaļ,kad Karijs to vien darija,kā raka komandu ar savu metienu izvēli
Vai, cik jauki laiki tie bija, tikai viss ir pamatīgi mainījies, un ar tiem metieniem viņš tagad pretiniekam izrauj sirdi

  +3 [+] [-]

, 2016-05-10 10:45, pirms 9 gadiem
Straka rakstīja: Šis duelis izskatās tiešām iespaidīgs tieši līdzvērtīgās cīņas dēļ. Jo īpaši līdzvērtīga cīņa ir tā dēļ, ka abām vienlaicīgi izkrita pamatcentri. Tomēr man liekas, ka sērijas uzvarētājam pēc lielā gandarījuma nāksies ciest Kavalieru pāridarījumus. Tiešām neticas, ka jebkura no šīm divām komandām spēs likt pretī kaut ko zem groza kavalieriem. Lebrons, Lovs un Tomsons tur varētu stipri dominēt. Arī ārējā līnija nebūtu īpaši sliktāka.
Ja Atpakaļ būs Hasans, tad pat C pozīcijā heat ir pārsvars. Ārējā līnija ir diezgan kustīga un Lebronui čakarēs Dengs, Raptors komandai nav, kas viņu čakarē, tāpēc ar Weidu , JJ,Dragichu vēl var pacīnīties+ morālā barjera Lebronam pret savu bijušo komandu.
Viens bļāva, ka Stefs nebūs formā, laikam Stefs formu atguva spēles beigās un, lai kā spēlētu Lilards ar C.J tur nekas viņiem nespīd, ja GSW aiziet spēle pat uz brīdi. POR šogad izspieda max no sevis, nākamajā spēlē GSW 18+ pārbrauks pāri un gaidīs savus pretiniekus.

     [+] [-]

, 2016-05-10 10:58, pirms 9 gadiem
Mixes rakstīja: Vai, cik jauki laiki tie bija, tikai viss ir pamatīgi mainījies, un ar tiem metieniem viņš tagad pretiniekam izrauj sirdi
Walls jau ar bija līdzīgs,kad katrs otrais pieņemtais lēmums/metiens bija nepareizs.Tgd viņš ir nobriedis un spēj pieņemt lēgumus.Karijam ar tas pats.

     [+] [-]

, 2016-05-10 11:41, pirms 9 gadiem
JCross rakstīja: Walls noteikti nav labāks par Lillardu
noteikti ir
top 5 tev pateica jau priekšā, un Lilards tad arī ir piektais.

     [+] [-]

, 2016-05-10 11:48, pirms 9 gadiem
ventilators rakstīja: noteikti ir
top 5 tev pateica jau priekšā, un Lilards tad arī ir piektais.
Es teiktu ka viņu līmenis ir diezgan tuvu, walls ir nedaudz labāks aizsardzībā un tīri kā pg ar piespēlēm redz laukumu labāk, bet lillards savukārt ir wallam krietni priekšā punktu gūšanā, ja man būtu jāsāk komanda ar vienu no viņiem, ņemtu lilardu, bet nu būtībā tas ir coinflips

     [+] [-]

, 2016-05-10 11:58, pirms 9 gadiem
enzo360 rakstīja: Es teiktu ka viņu līmenis ir diezgan tuvu, walls ir nedaudz labāks aizsardzībā un tīri kā pg ar piespēlēm redz laukumu labāk, bet lillards savukārt ir wallam krietni priekšā punktu gūšanā, ja man būtu jāsāk komanda ar vienu no viņiem, ņemtu lilardu, bet nu būtībā tas ir coinflips
vienīgais, kas Lilardam ir izteikti labāks - 3p metiens. Visur citur Vols ir labāks. Aizsardzībā it īpaši. Un par punktu gūšanu "krietni ieliek" es gan to tā nenosauktu, Volam tomēr 20ppg šogad, neteiktu ka tas ir slikti priekš saspēlnieka.

     [+] [-]

, 2016-05-10 12:07, pirms 9 gadiem
ventilators rakstīja: vienīgais, kas Lilardam ir izteikti labāks - 3p metiens. Visur citur Vols ir labāks. Aizsardzībā it īpaši. Un par punktu gūšanu "krietni ieliek" es gan to tā nenosauktu, Volam tomēr 20ppg šogad, neteiktu ka tas ir slikti priekš saspēlnieka.
Vari teikt ko gribi, bet Lillards ar daudz sliktāku sastāvu ieveda savu komandu playoff un tagad jau arī izcili spēlē komanda conf semi, bet Washingtona ar izteikti sliktāku sastāvu netika pat plovos

  +1 [+] [-]

, 2016-05-10 12:09, pirms 9 gadiem
ventilators rakstīja: vienīgais, kas Lilardam ir izteikti labāks - 3p metiens. Visur citur Vols ir labāks. Aizsardzībā it īpaši. Un par punktu gūšanu "krietni ieliek" es gan to tā nenosauktu, Volam tomēr 20ppg šogad, neteiktu ka tas ir slikti priekš saspēlnieka.
Lilards ievilka komandu PO, un vēl kā piektos, tika pāri pirmajai kārtai. Sezonā 25pt PO vēl vairāk. Jā bija Wall komandai traumas, bet Lilards šogad viņam pamatīgi ieliek, jo Blazers pirms sezonas tika likta zem Lakers un Minesotas, bet Lilards pierādīja pretējo.

     [+] [-]

, 2016-05-10 12:12, pirms 9 gadiem
JCross rakstīja: Vari teikt ko gribi, bet Lillards ar daudz sliktāku sastāvu ieveda savu komandu playoff un tagad jau arī izcili spēlē komanda conf semi, bet Washingtona ar izteikti sliktāku sastāvu netika pat plovos
nu ja pasekotu līdzi, Vašingtonai visu sezonu bija traumas, tikai uz sezonas beigām sāka nedaudz atkopties , bet ar to jau bija par vēlu.
un vispār, Vols Vašingtonu iepriekšējos divus gadu ievilka otrajā raundā, kautgan abus gadus bija diezgan lieli underdogi pirmajā kārtā. un kas to zin, ja Vols nebūtu pret Atlantu roku salauzis, ļoti iespējams, ka būtu arī austrumu finālā spēlējis.

ps: par to 'daudz sliktāku' sastāvu es tev nepiekrītu. McCollums ir labāks nekā jebkurš cits Wizards spēlētājs, kas nav Vols. tur pat nevar būt diskusijas. un pārējie visi ir +/- vienādi.

  +1 [+] [-]

, 2016-05-10 12:20, pirms 9 gadiem
" ieskaitot viņam normālo un pārējam basketbolam nesaprotamo precīzo tālmetienu no vairāk nekā astoņu metru attāluma." Labi pateikts!

  +1 [+] [-]

, 2016-05-10 12:52, pirms 9 gadiem
ventilators rakstīja: nu ja pasekotu līdzi, Vašingtonai visu sezonu bija traumas, tikai uz sezonas beigām sāka nedaudz atkopties , bet ar to jau bija par vēlu.
un vispār, Vols Vašingtonu iepriekšējos divus gadu ievilka otrajā raundā, kautgan abus gadus bija diezgan lieli underdogi pirmajā kārtā. un kas to zin, ja Vols nebūtu pret Atlantu roku salauzis, ļoti iespējams, ka būtu arī austrumu finālā spēlējis.

ps: par to 'daudz sliktāku' sastāvu es tev nepiekrītu. McCollums ir labāks nekā jebkurš cits Wizards spēlētājs, kas nav Vols. tur pat nevar būt diskusijas. un pārējie visi ir +/- vienādi.
Nu nezinu vai Mccollums ir baigi labāks par veselu Bīlu. Pie tam Wizardiem vēl ir Markief Morris un manuprāt Gortats arī ir stipri pārāks par Plumlee. Ar ko Portlanda ir pārāka par Was - tas ir galvenais treneris Terijs Stots.

  +1 [+] [-]

, 2016-05-10 13:01, pirms 9 gadiem
he, šis ir labs fakts 2016 DeMar DeRozan has the worst playoff shooting percentages of any player with at least 200 attempts since 1960.

     [+] [-]

, 2016-05-10 13:19, pirms 9 gadiem
valjero rakstīja: Curry is back! MVP!
Iguodala nesavtīguma paraugs +-19
Go Iguodala, Go GSW!
Curry galīgi vēl nav back . 5-16 no trojkas nav kā Curry met .
Paši sezonas laikā pļūtijāt par visiem kas daudz met , piemēram , Harden , kapēc tagad neko nesakat kad Curry met 16-36

     [+] [-]

, 2016-05-10 13:23, pirms 9 gadiem
Reinis #70 rakstīja: Curry galīgi vēl nav back . 5-16 no trojkas nav kā Curry met .
Paši sezonas laikā pļūtijāt par visiem kas daudz met , piemēram , Harden , kapēc tagad neko nesakat kad Curry met 16-36
Jo viņš uzvar un ir ap 45% +/- labākais komandā. Pie tam viņš ir pēc traumas. Un trojku procents labāks nekā visai heat komandai kopā!

     [+] [-]

, 2016-05-10 13:40, pirms 9 gadiem
Reinis #70 rakstīja: Curry galīgi vēl nav back . 5-16 no trojkas nav kā Curry met .
Paši sezonas laikā pļūtijāt par visiem kas daudz met , piemēram , Harden , kapēc tagad neko nesakat kad Curry met 16-36
Tapēc, ka tie, kas to saka redzēja spēli vai vismaz izlasīja tās aprakstu...
3/4 sākumā, kad pieslēdzos un rezultātu apskatīju, biju pārliecināts, ka Karijs nemaz nespēlē, bet redz... Nebija iesilis vēl, pēc tam gan atvērās. OT vnk noraka Portlendu... 17 punkti OT tev skaitās slikti?
1 2 39 komentāri