Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Veids atnes uzvaru "Heat"

Andrejs Siliņš

Veids atnes uzvaru "Heat"
Dveins Veids izmet izšķirošo tālmetienu
Foto: AP

Lielisku sniegumu nodemonstrējot Dveinam Veidam, Maiami "Heat" basketbolisti pagājušajā naktī Nacionālajā Basketbola Asociācijā (NBA) otrā pagarinājuma pēdējā sekundē uzveica Čikāgas "Bulls" vienību ar rezultātu 130:127.

Veids kopumā guva 48 punktus, no tiem 15 at tālmetieniem, bet deviņus ar īpašiem tālmetieniem - pirmā puslaika beigās, spēles pamatlaika beigās un arī otrā pagarinājuma beigās, kas atnesa uzvaru. Veids pie rezultāta 127:127 atbruņoja pretinieku no bumbas pāris sekundes līdz tā beigām, steidzās ātrajā pretuzbrukumā un izmeta tālmetienu, kas līdz ar beigu sirēnu lidoja grozā - 130:127.

Tiesa, Veidam bija laba iespēja izvilkt uzvaru jau pirmā papildlaika beigās, kad pie rezultāta 117:117 aizsargs devās caurgājienā un diezgan vienkāršā situācijā metiens no groza apakšas tomēr izgriezās.

Šī bija "Heat" komandas ceturtā uzvara pēc kārtas pret "Bulls". Veidam bez 48 punktiem vēl arī 12 rezultatīvas piespēles un sešas atlēkušās bumbas, kā arī četras pārtvertas bumbas. Maiklam Bīzlijam, kurš devās laukumā uz maiņu, 18 punkti un septiņas bumbas. Zaudētāju rindās 43 punkti Benam Gordonam.

NBA regulārā sezona

SpēleRezultāts
Hawks - Hornets89:79
Pistons - Magic98:94
Heat - Bulls130:127
Wild - Wizards99:110
Nuggets - Rockets97:99
Trail Blazers - Lakers111:94

Izmantotie resursi:
espn.com

  +4 [+] [-]

, 2009-03-10 14:00, pirms 16 gadiem
Veidam palīdzēja Maģiskā Džonsona padomi un terniņi... Viņš bija cītīgs skolnieks, bet Kobem ir tā problēma, ka viņš pārāk bieži tiek slavēts. Un līdz ar to galvā rodas Megazvaigznes Statuss, kas bieži liek viņam izdarīt lietas, kuras līderim nepieklājas un nevajadzētu darīt... Kā kāds NBA treneris teica, ka Veids, spēles ziņā, ļoti atgādina MJ, tika atšķirība tā, ka viņš nav MJ... Viņam jau ir Billa Rassela balva, kas nav Kobem un Jeimsam, kas vien ko pierāda...

     [+] [-]

, 2009-03-10 14:27, pirms 16 gadiem
ABa rakstīja: Nē nē, tā piebilde par Veidu Tavā virzienā nebija domāts kā kaut kāds pārmetums vai tamlīdzīgi, drīzāk kā mēģinājums iesaistīt Tevi diskusijā Protams, ka arī mans teksts ir tikai viedoklis, kuram nav nekāds segums
Par Kobi gan nevarēšu būt pilnīgi objektīvs, kaut gan kopš pagājušās sezonas cenšos Tā piemēram ja runājam par psiholoģisko noturību, tad kopš iepriekšējās sezonas ja arī tā ir augusi(laikam jau tā ir) tad tas ir tikai pateicoties tam, ka viņš beidzot sācis ieklausīties Filā!!! Bet kas bija agrāk? Pirms 2 vai 3 sezonām, kad divas reizes vienā sezonā līga viņu diskvalificēja pēc atkārtojumu noskatīšanās par sitienu pretiniekam brīdī, kad tas cenšas viņu nobloķēt! Tad vēl tā lielā mētāšanās ar vārdiem par aiziešanu no Lakers, jo tie nevar nodrošināt pienācīgus komandas biedrus, kaut pats panāca Šaka aizmainīšanu! Nu labi es jau atkal iekarsu Protams ka izcils spēlētājs, uzvarējis (izvilcis) daudzas spēles un arī sērijas! Mans akcents bija uz finālsēriju, kur pagājušogad Kobem bija iespēja pierādīt visiem, ka viņš ir varenais! Bet viņš nespēja pavilkt aiz sevis komandu! Bet man izskatījās, ka viņš vienkārši nezin kā to izdarīt!
Ehh neķeriet pie sirds Kobes fani, tas ir tikai mans viedoklis, gan balstīts daļēji arī uz daudzu lielāku speciālistu viedokļa
Jā starp citu arī Lebrons savā pirmajā finālsērijā izskatijās apjucis
nu vispar jau Kobe jau izciinijis 3 gredzenus... protams tajos vinjhs nebija galvenais speeks (Shaks bija).. bet es domaju ka tikia trakais man nepiekritiis ka arii Veids savu gredzenu nebuutu redzejis ja vinja liidzes nebuutu Shaks...

Shaks uztaisiija Hardaveju, Shaks uztaisiija Kobi un Shaks uztaisiija Veidu... Neviens no manis nosauktajiem spleetajiem bez shaka titulu taa arii neizciinija.. vistalak gan tika Kobe, kursh bija finaalaa, pie tams shobriid lielaa meraa tieshi pateicoties kobem Lakers ir galvenie favoriiti un labakaa komanda liigaa...

Un velreiz.. ka jau Raicha teica.. la icik lielksi nespeletu Veids, vismaz shobriid MVP vinja mnespiid.. MVP dod tikai tie mspeleetajiem ,kuru koamndas ir starp labakajaam (visbiezhak tieshi labakai komandia regularajaa seoznaa)... tioehsi tada iemels delj MVp dabuuja Neshs... lai arii individuali par vinju labaki bija daudzi speletaji...

Shobriid uz MVP iet Lebrons, un ka jau te tika pieminets - gan liiga to grib, gan mediji to grib... JA Cavs neskas bezceriihgi zaudet tad vinjhs dabuus MVP... bet siiva ciinjaa ar Kobi.. treshaa speletaja shajaa ciinjaa nebuus...

  +1 [+] [-]

, 2009-03-10 14:47, pirms 16 gadiem
Runājot par iepriekšējos postos izteikto domu ka pols nav labāks par Veidui.. protams, ka tas ir diskutabls jautājums ! Bet tīri pēc statistikas skatoties abi spēlētaji ir praktiski VIENĀDI.

Pēc Hollingera aprēķinātā statistiskā rādītāja PER, starpība starp abiem ir minimāla: Polam PER ir 29.13, bet Veidam : 30.51. Maza piebilde par abiem labāks pēc PER ir Lebrons, kuram PER ir prātam neaptverams 31.25 (NBA vēsturē labāks PER par 30 bijis tikai 4 reizes, no kurām divas ja nemaldos bija Džordanam, līdz ar to gan Lebrons gan Veids var piebiedroties).

Tīri pēc statistikas skatoties Veids gūst KRIETNI vairāk punktu 29,4 pret Pola 21,4. Pols savukārt savācs nedaudz vairāk atlēcošās ( bets tsrapība nav milzīga): 5,3 pret 5.1. Polam ir būtiski vairāk piespēļu: 11,1 pret 7,6. Tāpat Pols vairāk pārtver bumbu: 2.8 pārtvertās vidēji spēlē pret Veida 2.2. Veids visbeidzot ir krietni pārāks blokos ar 1.4 blokiem vidēji spēlē (fantastisk rādītājs priekš aizsarga) pert Pola tikai 0.2. Abi spēlētāji no spēles met praktiski identiski, ar nelielu bet simbolsiku Pola pārsvaru. Tomēr Pols met krietni precīzāk sodiņus: 85% pret 76%. Tāpat Pols labāk met no 3 p līnijas: 35% pret Veida 30%. Uz laukuma abi pavada praktiski identisku laiku, līdz ar to statiskas ir labi salīdzināmas.

Nu sakiet ko gribat bet es te neredzu milzīgu Veida pārsvaru. Es pat teiktu ja nu kuirš tad statistiski tieši pols ir pārāks (lai arī Hollingera PER saka ko citu, kur liels nopelns ir Veida punktu gūšanas spējām).. protams spēle ir kas vairāk nekā tikai statistika.. bet arī te Pols neizskt;ās kā no nabaga mājām. Ja abi spēlētāji b’ūtu izlikti pārdošanai tirgū, nemaz nešaubos, ka vairums komandas vadītaju izvēlētos tieši Polu.. pavisam vienk. iemesla d’el: Saspēles vadītāji un centri ir visgrūtāk aizpildāmā pozīcija līgā... Aizsargus, lai arī cik ģeniāl Veids nebūtu var kautkā atrast (protams ne Veida kalibra spēlētājus).. bet Tādi kā Pols .. tādi saspēles vadītāji līgā uzrodas reizi pa 10 vai 20 gadiem.. ziniet kas bija pedējais saspēls vadītājs ,kas uzrādīja šādus rezultātus, kā Pols šobrīd??? (resp guva vairak kā 20 punktus un 10 rez piespēles, pie tam tas viss ar labu aizsardzību): jap Maģiskais Dzhonsons...

Viss ko gribu teikt: jā Veida spēle ir acij tīkamāka.. bet tā debate par toa vai Pols ir labāks vai sliktāks par Veidu nav nemaz tik viennozīmīga kā te daudzi grib mālēt.. vismaz NBA ekspertu acīs pilnīgi noteikti nē... fanu acīs..??? nu tas jau ir gaumes jautājums...

  +1 [+] [-]

, 2009-03-10 14:47, pirms 16 gadiem
nu,hvz,kursh ir labakais ligaa,bet varu teikt vienu,ka janovert OBJEKTIVI,IK KATRS STARS,jo nuuuuu, a, poh, MJ is the best:}

  +1 [+] [-]

, 2009-03-10 15:07, pirms 16 gadiem
oscarsq rakstīja: Runājot par iepriekšējos postos izteikto domu ka pols nav labāks par Veidui.. protams, ka tas ir diskutabls jautājums ! Bet tīri pēc statistikas skatoties abi spēlētaji ir praktiski VIENĀDI.

Pēc Hollingera aprēķinātā statistiskā rādītāja PER, starpība starp abiem ir minimāla: Polam PER ir 29.13, bet Veidam : 30.51. Maza piebilde par abiem labāks pēc PER ir Lebrons, kuram PER ir prātam neaptverams 31.25 (NBA vēsturē labāks PER par 30 bijis tikai 4 reizes, no kurām divas ja nemaldos bija Džordanam, līdz ar to gan Lebrons gan Veids var piebiedroties).

Tīri pēc statistikas skatoties Veids gūst KRIETNI vairāk punktu 29,4 pret Pola 21,4. Pols savukārt savācs nedaudz vairāk atlēcošās ( bets tsrapība nav milzīga): 5,3 pret 5.1. Polam ir būtiski vairāk piespēļu: 11,1 pret 7,6. Tāpat Pols vairāk pārtver bumbu: 2.8 pārtvertās vidēji spēlē pret Veida 2.2. Veids visbeidzot ir krietni pārāks blokos ar 1.4 blokiem vidēji spēlē (fantastisk rādītājs priekš aizsarga) pert Pola tikai 0.2. Abi spēlētāji no spēles met praktiski identiski, ar nelielu bet simbolsiku Pola pārsvaru. Tomēr Pols met krietni precīzāk sodiņus: 85% pret 76%. Tāpat Pols labāk met no 3 p līnijas: 35% pret Veida 30%. Uz laukuma abi pavada praktiski identisku laiku, līdz ar to statiskas ir labi salīdzināmas.

Nu sakiet ko gribat bet es te neredzu milzīgu Veida pārsvaru. Es pat teiktu ja nu kuirš tad statistiski tieši pols ir pārāks (lai arī Hollingera PER saka ko citu, kur liels nopelns ir Veida punktu gūšanas spējām).. protams spēle ir kas vairāk nekā tikai statistika.. bet arī te Pols neizskt;ās kā no nabaga mājām. Ja abi spēlētāji b’ūtu izlikti pārdošanai tirgū, nemaz nešaubos, ka vairums komandas vadītaju izvēlētos tieši Polu.. pavisam vienk. iemesla d’el: Saspēles vadītāji un centri ir visgrūtāk aizpildāmā pozīcija līgā... Aizsargus, lai arī cik ģeniāl Veids nebūtu var kautkā atrast (protams ne Veida kalibra spēlētājus).. bet Tādi kā Pols .. tādi saspēles vadītāji līgā uzrodas reizi pa 10 vai 20 gadiem.. ziniet kas bija pedējais saspēls vadītājs ,kas uzrādīja šādus rezultātus, kā Pols šobrīd??? (resp guva vairak kā 20 punktus un 10 rez piespēles, pie tam tas viss ar labu aizsardzību): jap Maģiskais Dzhonsons...

Viss ko gribu teikt: jā Veida spēle ir acij tīkamāka.. bet tā debate par toa vai Pols ir labāks vai sliktāks par Veidu nav nemaz tik viennozīmīga kā te daudzi grib mālēt.. vismaz NBA ekspertu acīs pilnīgi noteikti nē... fanu acīs..??? nu tas jau ir gaumes jautājums...
Labs komentārs... Pilnīgi piekrītu par to, ka Veida spēle ir acij tīkamāka, bet Pola spēle ir tik pat efektīva, bet ne visiem tik pamanāma. Jāsaka, ka pats esmu viens no teim, kam Veida spēles maniere ļoti simpatizē, noteikti tas liedz būt objektīvam. Bet vienmēr esmu pratis novērtēt saspēles vadītājus. Noteikti, ka pie sezonas beigām viss ši tiks pastiprināti ķidāts un salīdzināts bet MVP takatā iedos vainu Kobem vai LJ Aptuveni tāpat bija ar Nešu un viņa tŗešo sezonu kā MVP pretendentu... Visi runāj, ka viņam vajadzētu, stati super... bet līgai nebija interesanti 3 reizi pa kārtai dot tam pašam...

  +1 [+] [-]

, 2009-03-10 15:12, pirms 16 gadiem
MVP

     [+] [-]

, 2009-03-10 15:28, pirms 16 gadiem
Raitcha rakstīja: Labs komentārs... Pilnīgi piekrītu par to, ka Veida spēle ir acij tīkamāka, bet Pola spēle ir tik pat efektīva, bet ne visiem tik pamanāma. Jāsaka, ka pats esmu viens no teim, kam Veida spēles maniere ļoti simpatizē, noteikti tas liedz būt objektīvam. Bet vienmēr esmu pratis novērtēt saspēles vadītājus. Noteikti, ka pie sezonas beigām viss ši tiks pastiprināti ķidāts un salīdzināts bet MVP takatā iedos vainu Kobem vai LJ Aptuveni tāpat bija ar Nešu un viņa tŗešo sezonu kā MVP pretendentu... Visi runāj, ka viņam vajadzētu, stati super... bet līgai nebija interesanti 3 reizi pa kārtai dot tam pašam...
tiesi tā... MVP cīņā šobrīd medijos praktiski tiek apspriests tikai Lebrons un Kobe.. un tiešs mēdiji arī izvēlas sezonas MVP (ja to darītu NBA treneri tad rezultāts varētu būt pilenīgi cits)...

  +1 [+] [-]

, 2009-03-10 15:37, pirms 16 gadiem
oscarsq rakstīja: labākais spēlētājs Līgā ir vai nu Lebrons vai Kobe... Viens no rādītājiem, kas nosaka: cik labs spēlētājs ior , ir arī viņa komandas uzvaru skaits... protams,. vērā jānem arī komandas biedri spēks, kas viennozīmīgi labķas ir Kobem un Lebronam, tomēr būtību tas šaumsīgi nemaina...
jautajums taads ar ko ta LeBrons ir labaax ?
vins peedeeja laikaa raada tieshaamsliktu sniegumu , vins ir nestabils un nedomaa ar galvu ! kaa vins var buut labaakais liigaa ?

  -1 [+] [-]

, 2009-03-10 15:42, pirms 16 gadiem
CiiiigA rakstīja: jautajums taads ar ko ta LeBrons ir labaax ?
vins peedeeja laikaa raada tieshaamsliktu sniegumu , vins ir nestabils un nedomaa ar galvu ! kaa vins var buut labaakais liigaa ?
Kobes fans?

Pēc manām domām LJ tagad iet cauri tam kam gāja cauri Kobe, kad viņš spēlēja kopā ar Šaku. Tikai pagaidām veiksmīgāk.... LJ ir jāsadala vieta ar Mo Vilijamsu, kurš griež nu pa kruto tagad... Jā LJ spēlē sliktāk, bet paskaties uz viņa rādītājiem... Tie ir ļoti labi... Tātad viņš spēlē sliktāk, sliktāk kā sezonas sākumā... Nevis slikti...

  +2 [+] [-]

, 2009-03-10 15:46, pirms 16 gadiem
CiiiigA rakstīja: jautajums taads ar ko ta LeBrons ir labaax ?
vins peedeeja laikaa raada tieshaamsliktu sniegumu , vins ir nestabils un nedomaa ar galvu ! kaa vins var buut labaakais liigaa ?
pag pag.. tishi kas tev ir slikti.. protams ka visu sezonu nevar nokapaat visaugstakaja liimenii .. buus kritumu sniegumaa... bet ja paklsatamies videjos radiitajus, tad tieshi kas tev vinja sniegumaa hsjiet slikts??? Tiiri pec statistikas Lebronam ir LABĀKĀ individuālā statistiskā sezona modernā NBA vēsturē... pie tma viņa komanda UZVAR ... ir viena no labākajām līgā.. nudien neredzu kas tur būtu slikts!! ja pamatosi man ar skaitļiem tad padiskutēšu!!

Citāid pagaidām nevaru!

     [+] [-]

, 2009-03-10 15:52, pirms 16 gadiem
Wade atkal MVP cienīgu spēli rāda Ariza tu esi l--s

     [+] [-]

, 2009-03-10 16:22, pirms 16 gadiem
oscarsq rakstīja: nu vispar jau Kobe jau izciinijis 3 gredzenus... protams tajos vinjhs nebija galvenais speeks (Shaks bija).. bet es domaju ka tikia trakais man nepiekritiis ka arii Veids savu gredzenu nebuutu redzejis ja vinja liidzes nebuutu Shaks...

Shaks uztaisiija Hardaveju, Shaks uztaisiija Kobi un Shaks uztaisiija Veidu... Neviens no manis nosauktajiem spleetajiem bez shaka titulu taa arii neizciinija.. vistalak gan tika Kobe, kursh bija finaalaa, pie tams shobriid lielaa meraa tieshi pateicoties kobem Lakers ir galvenie favoriiti un labakaa komanda liigaa...


Un velreiz.. ka jau Raicha teica.. la icik lielksi nespeletu Veids, vismaz shobriid MVP vinja mnespiid.. MVP dod tikai tie mspeleetajiem ,kuru koamndas ir starp labakajaam (visbiezhak tieshi labakai komandia regularajaa seoznaa)... tioehsi tada iemels delj MVp dabuuja Neshs... lai arii individuali par vinju labaki bija daudzi speletaji...

Shobriid uz MVP iet Lebrons, un ka jau te tika pieminets - gan liiga to grib, gan mediji to grib... JA Cavs neskas bezceriihgi zaudet tad vinjhs dabuus MVP... bet siiva ciinjaa ar Kobi.. treshaa speletaja shajaa ciinjaa nebuus...
Nu protams es zinu, ka Veids titulu izcīnija ar Šaku, zināju, ka Tu to pieminēsi un zinu, ka bez Šaka tituls nebūtu Bet kā jau teici, kad Kobe izcīnija gredzenus, tieši Šaks bija galvenais stūrakmens tituliem, un tieši tas tik traki grieza sirdi Kobem Savukārt Veids titulu izcīnija ar Šaka palīdzību nevis otrādi Bet nu labi, pietiks par to...

Nu es nemaz neceru, ka šogad MVP dabūs Veids, jo tas ir pretrunā ar vispārējo MVP piešķiršanas tendenci NBA! Turklāt piekrītu, ka kaut arī Veids atkal spīd un velk komandu uz negaidīti labu vietu, tomēr tas nevar būt pamatojums! Tomēr ir pretendenti kas to vairāk pelnījuši, arī tāpēc, ka pārstāv komandas kuras ir reāli pretendenti gredzeniem!

CP vajadzēja MVP dot iepriekšējo sezon. Bet nu ko darīsi, Kobe arī bija cienīgs. Es nedomāju, ka vispār būtu jāsalīdzina Veids ar CP! Pilnīgi atšķirīgi spēlētāju tipi ar atšķirīgiem uzdevumiem laukumā! Jā arī Dveins bieži vien jau no uzbrukuma pirmajām sekundēm driblē un veido uzbrukumus, bet nu tikai pilnīgs nesapraša varētu nosaukt Veidu par saspēles vadītāju! Tiešām tādi spēlētāji kā CP ir kļuvis tāāds retums, ka pārvērtēt to nav iespējams! Pols vienmēr sakārtos komandas spēli, koncentrējoties palīdzībai komandas biedriem gūt grozu, nevis to darīt pašam! Rodas sajūta, ka grozus CP gūst tikai tādēļ, nu, lai tiem pretiniekiem grūtāk būtu viņu nosegt Bet nu šogad Hornets arī nav tik labi kā aizgājušogad, tāpēc piekrītu, ka MVP sadalīs KB ar LJ. Un sakarā ar to, man ir pilnīgi vienalga, kurš no viņiem to iegūs Visticamāk jau LJ.

     [+] [-]

, 2009-03-10 16:29, pirms 16 gadiem
Lebrons nav clutch spēlētājs, kurš var par 18o grādiem mainīt spēles gaitu, tas ka viņam ir super statistika, tas ir tikai apsveicami, bet absolūti labākais līga viņš patreiz nav... Bez šaubām, ka būs, bet kad un kādas komandas sastāvā!?
Pols ir labākais saspēles vadītājs līgā, bet vel prasās lai puikā kārtīgi apgūst akadēmisko basketbolu, jo potenciāls ir pamatīgs. Re kā līgai patika Neša rādītais basketbols, divus gadus pēc kārtas. Un tagad reti kurš dabūs MVP 2us gadus pēc kartās, jo pretendenti ar katru gadu palielināsies un konkurence jau tagad ir iespaidīga. Katram ir savi + un savi - un uzvar nevis tas, kuram ir vairāk +, bet mazāk -.

     [+] [-]

, 2009-03-10 16:33, pirms 16 gadiem
ABa rakstīja: Nu protams es zinu, ka Veids titulu izcīnija ar Šaku, zināju, ka Tu to pieminēsi un zinu, ka bez Šaka tituls nebūtu Bet kā jau teici, kad Kobe izcīnija gredzenus, tieši Šaks bija galvenais stūrakmens tituliem, un tieši tas tik traki grieza sirdi Kobem Savukārt Veids titulu izcīnija ar Šaka palīdzību nevis otrādi Bet nu labi, pietiks par to...

Nu es nemaz neceru, ka šogad MVP dabūs Veids, jo tas ir pretrunā ar vispārējo MVP piešķiršanas tendenci NBA! Turklāt piekrītu, ka kaut arī Veids atkal spīd un velk komandu uz negaidīti labu vietu, tomēr tas nevar būt pamatojums! Tomēr ir pretendenti kas to vairāk pelnījuši, arī tāpēc, ka pārstāv komandas kuras ir reāli pretendenti gredzeniem!

CP vajadzēja MVP dot iepriekšējo sezon. Bet nu ko darīsi, Kobe arī bija cienīgs. Es nedomāju, ka vispār būtu jāsalīdzina Veids ar CP! Pilnīgi atšķirīgi spēlētāju tipi ar atšķirīgiem uzdevumiem laukumā! Jā arī Dveins bieži vien jau no uzbrukuma pirmajām sekundēm driblē un veido uzbrukumus, bet nu tikai pilnīgs nesapraša varētu nosaukt Veidu par saspēles vadītāju! Tiešām tādi spēlētāji kā CP ir kļuvis tāāds retums, ka pārvērtēt to nav iespējams! Pols vienmēr sakārtos komandas spēli, koncentrējoties palīdzībai komandas biedriem gūt grozu, nevis to darīt pašam! Rodas sajūta, ka grozus CP gūst tikai tādēļ, nu, lai tiem pretiniekiem grūtāk būtu viņu nosegt Bet nu šogad Hornets arī nav tik labi kā aizgājušogad, tāpēc piekrītu, ka MVP sadalīs KB ar LJ. Un sakarā ar to, man ir pilnīgi vienalga, kurš no viņiem to iegūs Visticamāk jau LJ.
Cik saprotu tu si Miami fans.. nu man domāt, ka Miami, pie nosacījuma ka O Nīls (ne jau Škas protams ) rādīs kaut 80% no tā uz ko ir spējīgs un uz pleiofiem būs ierindā par visiem 100%, tad Heat var tikr baigi taalu!!!

Astāvs jau tavējie mbaigi lbas:

PG Chalmers (lai arī rūkijs bet visnotaļ labs spīleris - seviski aizsardzībā)

SG Wade - nav komentāru
SF Moon - Raptoros nevareeja pilniiba izpausties , labaks nekaa vairums domaa i aizsardziiba i uzbrukumaa.
PF Haslem - liidz ar Oniila atnakshanu var spelet sava dabiskaja PF poziicijaa.
C O'Neal - Manuprat buus atssleegas speletajs Miami panakumiem. ja spes atkpoties un paradiit dalju no sava potenciala, tad Miami dariis lielas lietas.

Bet Miami ir viens liels miinus .. tas sasodiitais rezervistu solinjhs. Vismaz manaas aciis bes Bīslija (kas vismaz aizsardzi'bā nav tas labķais ) un Kūka (kas lielākajā dālā NBA komandu pie lielas spēles laika netiktu) Miami nav iisti normalu rezervistu!

     [+] [-]

, 2009-03-10 16:52, pirms 16 gadiem
oscarsq rakstīja: Cik saprotu tu si Miami fans.. nu man domāt, ka Miami, pie nosacījuma ka O Nīls (ne jau Škas protams ) rādīs kaut 80% no tā uz ko ir spējīgs un uz pleiofiem būs ierindā par visiem 100%, tad Heat var tikr baigi taalu!!!

Astāvs jau tavējie mbaigi lbas:

PG Chalmers (lai arī rūkijs bet visnotaļ labs spīleris - seviski aizsardzībā)

SG Wade - nav komentāru
SF Moon - Raptoros nevareeja pilniiba izpausties , labaks nekaa vairums domaa i aizsardziiba i uzbrukumaa.
PF Haslem - liidz ar Oniila atnakshanu var spelet sava dabiskaja PF poziicijaa.
C O'Neal - Manuprat buus atssleegas speletajs Miami panakumiem. ja spes atkpoties un paradiit dalju no sava potenciala, tad Miami dariis lielas lietas.

Bet Miami ir viens liels miinus .. tas sasodiitais rezervistu solinjhs. Vismaz manaas aciis bes Bīslija (kas vismaz aizsardzi'bā nav tas labķais ) un Kūka (kas lielākajā dālā NBA komandu pie lielas spēles laika netiktu) Miami nav iisti normalu rezervistu!
Personīgi ar esmu Miami fans... Mans skatījums... Tie mazie jau ir OK, vajag soliņu pagarināt garajā galā... Kuks ir ļoti labs Catch and shoot spēlētājs, nekas vairāk, bet tiešam labs. Kvins, Diawara, Džouns, Raits... Visi var epizodiski spīdoši nospēlēt, arī nesabojāt spēli viņiem ir pa spēkam.. Bet garajiem nekādas stabilas maiņas nav... Lai arī Mūns un Bīslijs spēlē kā PF, centrā viņi nekādi nevar spīdoši nospēlēt... Un Blaunts jau nekāds spīdošais centrs viņiem nav... Taka sanāk ka Miami vispār centru nav

     [+] [-]

, 2009-03-10 17:04, pirms 16 gadiem
Raitcha rakstīja: Personīgi ar esmu Miami fans... Mans skatījums... Tie mazie jau ir OK, vajag soliņu pagarināt garajā galā... Kuks ir ļoti labs Catch and shoot spēlētājs, nekas vairāk, bet tiešam labs. Kvins, Diawara, Džouns, Raits... Visi var epizodiski spīdoši nospēlēt, arī nesabojāt spēli viņiem ir pa spēkam.. Bet garajiem nekādas stabilas maiņas nav... Lai arī Mūns un Bīslijs spēlē kā PF, centrā viņi nekādi nevar spīdoši nospēlēt... Un Blaunts jau nekāds spīdošais centrs viņiem nav... Taka sanāk ka Miami vispār centru nav
pag.. kas tad ir O Nīls???

     [+] [-]

, 2009-03-10 17:52, pirms 16 gadiem
Raitcha rakstīja: Personīgi ar esmu Miami fans... Mans skatījums... Tie mazie jau ir OK, vajag soliņu pagarināt garajā galā... Kuks ir ļoti labs Catch and shoot spēlētājs, nekas vairāk, bet tiešam labs. Kvins, Diawara, Džouns, Raits... Visi var epizodiski spīdoši nospēlēt, arī nesabojāt spēli viņiem ir pa spēkam.. Bet garajiem nekādas stabilas maiņas nav... Lai arī Mūns un Bīslijs spēlē kā PF, centrā viņi nekādi nevar spīdoši nospēlēt... Un Blaunts jau nekāds spīdošais centrs viņiem nav... Taka sanāk ka Miami vispār centru nav
džermains

     [+] [-]

, 2009-03-10 17:57, pirms 16 gadiem
Raitcha rakstīja: Kobes fans?

Pēc manām domām LJ tagad iet cauri tam kam gāja cauri Kobe, kad viņš spēlēja kopā ar Šaku. Tikai pagaidām veiksmīgāk.... LJ ir jāsadala vieta ar Mo Vilijamsu, kurš griež nu pa kruto tagad... Jā LJ spēlē sliktāk, bet paskaties uz viņa rādītājiem... Tie ir ļoti labi... Tātad viņš spēlē sliktāk, sliktāk kā sezonas sākumā... Nevis slikti...
nee neee neesmu kobes fans
nesaku ka vins ir super neapturamais tacu kobe vismaz speelee ar galwu !
bet man arii kobi negribeetos redzet kaa MVP
es dodu priexroku citiem

     [+] [-]

, 2009-03-10 17:59, pirms 16 gadiem
Raitcha rakstīja: Kobes fans?

Pēc manām domām LJ tagad iet cauri tam kam gāja cauri Kobe, kad viņš spēlēja kopā ar Šaku. Tikai pagaidām veiksmīgāk.... LJ ir jāsadala vieta ar Mo Vilijamsu, kurš griež nu pa kruto tagad... Jā LJ spēlē sliktāk, bet paskaties uz viņa rādītājiem... Tie ir ļoti labi... Tātad viņš spēlē sliktāk, sliktāk kā sezonas sākumā... Nevis slikti...
aa un ja runaa par raadiitaajiem tad pasties nu kautwai pedeejaas speeles 10 - 15 vina efiktivbitaate knapi ap top 10 grozaas

     [+] [-]

, 2009-03-10 18:34, pirms 16 gadiem
oscarsq rakstīja: Cik saprotu tu si Miami fans.. nu man domāt, ka Miami, pie nosacījuma ka O Nīls (ne jau Škas protams ) rādīs kaut 80% no tā uz ko ir spējīgs un uz pleiofiem būs ierindā par visiem 100%, tad Heat var tikr baigi taalu!!!

Astāvs jau tavējie mbaigi lbas:

PG Chalmers (lai arī rūkijs bet visnotaļ labs spīleris - seviski aizsardzībā)

SG Wade - nav komentāru
SF Moon - Raptoros nevareeja pilniiba izpausties , labaks nekaa vairums domaa i aizsardziiba i uzbrukumaa.
PF Haslem - liidz ar Oniila atnakshanu var spelet sava dabiskaja PF poziicijaa.
C O'Neal - Manuprat buus atssleegas speletajs Miami panakumiem. ja spes atkpoties un paradiit dalju no sava potenciala, tad Miami dariis lielas lietas.

Bet Miami ir viens liels miinus .. tas sasodiitais rezervistu solinjhs. Vismaz manaas aciis bes Bīslija (kas vismaz aizsardzi'bā nav tas labķais ) un Kūka (kas lielākajā dālā NBA komandu pie lielas spēles laika netiktu) Miami nav iisti normalu rezervistu!
Nu tā gluži es neteiktu, ka esmu fans! Patiesībā kopš Bulls laikiem tā baigi neesmu pieķēries nevienai komandai! Nu izņemot GSW zelta sezonu Patiešām man tajā Maiami finālsērijā pret Dalasu pārsteidza Veids! Domāju jau, ka kopš MJ vairs neviens spēlētājs nespēs tā baigi ieinteresēt Tāpēc tiešām tagad liekas Maiami vissimpātiskākā komanda, kuru patīk skatīties! Bet nu par Maiami fanu sevi nosaukt būtu kauns Raitchas priekšā

Domāju Tu smagi pārspīlē Dž.Onīla spējas! Var viņš noārdīties kādās spēlēs, bet sen vairs nav spējīgs uz lieliem darbiem! Un tur pie vainas protams ir traumatiskie ceļgali un ārprātīgi nešpetnais(varbūt nav īstais vārds) raksturs! Kā viens izteicās: "princese uz zirņa" Un lai ko tur teiktu Indiāna, Toronto GM, tieši sava ļielā EGO dēļ viņu mainija prom! Bet nu, varbūt tiešām spēs atrast kopīgu valodu ar DV, jo tieši no garastāvokļa ir atkarīgs vai Džermeins uz laukuma spēlēs vai pastaigāsies

Bet kopumā esmu pārliecināts, ka Maiami, ja spēs noturēt Veidu, gaida gaiša nākotne! Jo P.Railijs zin savu darbu ne tikai kā treneris. Viņam ir liela autoritāte un viņš zin kādi spēlētāji komandai vajadzīgi mērķu sasniegšanai

     [+] [-]

, 2009-03-10 20:03, pirms 16 gadiem
oscarsq rakstīja: pag.. kas tad ir O Nīls???
Pēc manām domām viņš ir PF Kurš spēlē kā centrs... Vismaz indiānā savos labākajos gados viņš spēlēja PF

     [+] [-]

, 2009-03-10 20:54, pirms 16 gadiem
No Wade, no party!

     [+] [-]

, 2009-03-10 22:30, pirms 16 gadiem
paskat kā Wade aizvadījis pēdējās 10 spēles:
PTS: 36,4
fg%: .575
3P%: .476
FT%: .863
RPG: 5.9
STPG: 2.7
APG: 10.7
BPG: 1.5
Bet, ja paskatās pēdējās 5 spēles, tad stati ir vēl iespaidīgāki
FG%: .583
3P%: .593
FT%: .771
REB: 6.6
APG: 11.4
SPG: 3.4
BPG: 1.2
PPG: 38.2