Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Dončičs Zvaigžņu spēles balsojumā ķer rokās Lebronu

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Dončičs Zvaigžņu spēles balsojumā ķer rokās Lebronu
Luka Dončičs. Foto: AP/Scanpix

LETA. Slovēņu talants Luka Dončičs ceturtdien publicētajos Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) Visu zvaigžņu spēles līdzjutēju balsojuma starprezultātos Rietumu konferencē ieguvis otro lielāko balsu skaitu, atpaliekot vien no Lebrona Džeimsa.

Garo spēlētāju vērtējumā Losandželosas "Lakers" līderis Džeimss ieguvis 2 779 812 balsis, kamēr otrais ar 2 220 077 balsīm ir Dončičs no Dalasas "Mavericks", kamēr pirmo trijnieku noslēdz Pols Džordžs no Oklahomasitijas "Thunder" (1 859 216). Pirmajam trijniekam tikmēr seko tādi basketbolisti kā Kevins Durents (Goldensteitas "Warriors") un Entonijs Deiviss (Ņūorleānas "Pelicans").

Šīs pašas konferences ārējās līnijas spēlētāju saraksta līderis ar 2 094 158 balsīm ir Stefens Karijs no "Warriors", kuram ar 1 986 840 negaidīti seko Minesotas "Timberwolves" aizsargs Deriks Rouzs. Trešais tikmēr ir pagājušās sezonas NBA vērtīgākais spēlētājs Džeimss Hārdens no Hjūstonas "Rockets" (1 674 660). Septītais starp Rietumu konferences ārējās līnijas spēlētājiem ir Dāvja Bertāna komandas biedrs Sanantonio "Spurs" vienībā Demars Derouzens, par kuru nobalsots 594 012 reizes.

Tikmēr Austrumu konferencē visvairāk balsu sapelnījis Jannis Adetokunbo no Milvoki "Bucks" komandas, kurš garo spēlētāju vērtējumā ieguvis 2 670 816 balsis, bet viņam ar 2 092 806 balsīm seko Kavai Lenards (Toronto "Raptors"). Trešais ir Filadelfijas "76ers" līderis Džoels Embīds, par kuru līdzjutēji nobalsojuši 1 710 229 reižu.

Visbeidzot Austrumu konferences ārējās līnijas spēlētāju konkurencē pirmais ar 2 381 901 balsīm ir Kairijs Ērvings no Bostonas "Celtics". Viņš pirmo pozīciju ieņem ļoti pārliecinoši, jo tuvākais sekotājs Dveins Veids no Maiami "Heat" iekrājis vien 1 199 789 balsis, kas ir divreiz mazāk. Trešais tikmēr ar 858 789 balsīm ir Kemba Vokers no Šarlotas "Hornets".

Līdzjutēju balsojums noslēgsies 21. janvārī. Savas balsis var atdot ar "Google" starpniecību, līgas mājaslapā "NBA.com" un NBA aplikācijā. Vēl trīs dienas - 10., 11. un 21. janvārī - visās platformās balsis skaitīsies dubultā. Komandu sākumsastāvi, tajā skaitā divi kapteiņi, tiks paziņoti 24. janvārī, bet nedēļu vēlāk būs zināmi arī NBA galveno treneru izvēlētie rezervisti.

Par komandu kapteiņiem kļūs divi basketbolisti, kuri Austrumu un Rietumu konferencēs saņems visvairāk balsu. Pēc tam kapteiņi izvēlēsies komandu sākumsastāvus un rezervistus, neatkarīgi no basketbolistu pārstāvētajām konferencēm.

Trešo sezonu pēc kārtas līdzjutēju balsojumam būs 50% nozīme, kamēr pa 25% dos šobrīd aktīvie spēlētāji un mediji.

Slēpts komentārs: klaass

  -3 [+] [-]

, 2019-01-10 23:28, pirms 6 gadiem
Lūk ko nozīmē mākslīgi veidotais PR jau Eirolīgas laikā, tagad katrs eiropietis balsojot par savējo, pie reizes nobalso arī par Donu čīču. Spēlē jau tiešām leliski, atmetīs ņuņņāšanu, vispār cool čalis būs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2019-01-10 23:45, pirms 6 gadiem
kristaps.26 rakstīja: Es ar balsoju par Doncic , un Westbrook , Doncic pelnījis jo iespējams ir labākais rukijs aiz Jordana !!!
Pag, Tu viņu liec augstāk par LeBronu?

  +3 [+] [-]

, 2019-01-10 23:52, pirms 6 gadiem
eevelee rakstīja: Pag, Tu viņu liec augstāk par LeBronu?
Dončičs ir nākotne, Lebrons pagātne... Kā lielākais pārsteigums, kāpēc gan ne.

  +2 [+] [-]

, 2019-01-10 23:53, pirms 6 gadiem
ingaa rakstīja: Lūk ko nozīmē mākslīgi veidotais PR jau Eirolīgas laikā, tagad katrs eiropietis balsojot par savējo, pie reizes nobalso arī par Donu čīču. Spēlē jau tiešām leliski, atmetīs ņuņņāšanu, vispār cool čalis būs
Kas tā par mīklaino "ņuņņāšanu"? Ja tu domā dažus pusaudziskus gājienus, common, zēnam 19...

  -2 [+] [-]

, 2019-01-10 23:57, pirms 6 gadiem
Durentam shai gada bija jabut pirmajam. Tas ka vinsh nav tikai pierada,ka shie tituli vinja legacy nedod neko
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2019-01-10 23:59, pirms 6 gadiem
sapnis rakstīja: Durentam shai gada bija jabut pirmajam. Tas ka vinsh nav tikai pierada,ka shie tituli vinja legacy nedod neko
Djurants nav īpaši mīlēts. Nekad nav bijis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-01-11 00:03, pirms 6 gadiem
stipri nokritīsies kad sāks balsot pārējie kam jābalso
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-01-11 00:20, pirms 6 gadiem
Dončiča heiterīšiem sēras. Ne par velti es saku ka Dončičš savā vecuma ir labāks par Džordanu un Lebronu. Es pat atļaušos teikt ka Lūka ir visu laiku labākais savā vecumā un nebūšu pārspīlējis.

  -3 [+] [-]

, 2019-01-11 00:32, pirms 6 gadiem
Ronis90 rakstīja: Dončiča heiterīšiem sēras. Ne par velti es saku ka Dončičš savā vecuma ir labāks par Džordanu un Lebronu. Es pat atļaušos teikt ka Lūka ir visu laiku labākais savā vecumā un nebūšu pārspīlējis.
Kāpēc tie, kas saredz Dončičā arī trūkumus uzreiz skaitas ''heiteri''? Tu salīdzini divas dažādas situācijas - Dončič 3x gadus spēlējis ir profesionālajā līgā, bet Lebron James pirmajā sezonā vispār sāka saprast, kas ir profesionāls basketbols, jo pirms tam dzenāja bumbu NCAA starp jauniešiem. Prakstiski tas nozīmē, ka Dončič jau ir savā labākajā kondīcijā, jo spēlē vismaz 3x gadus pa nopietnam. Un būtu godīgi, ja salīdzinātu Dončiča status ar Lebrona James trešās sezonas NBA statiem.
Redzēju pēdējo Mavericks spēli pret Phoenix Suns - nu mocījās tā komanda un arī reāli viņa atrodas tur kur viņai rietumu konferences tabulā ir jābūt - vienu vietu virs Phoenix Suns, jo tāds Dončič arī aizsardzībā sāka spēlēt tikai otrajā puslaikā, kas beigās ļāva Mavericks ar mokām uzvarēt.

  -2 [+] [-]

, 2019-01-11 00:38, pirms 6 gadiem
Pēc pagājušo gadu pieredzes redzu, ka parasti rookie gadā daudzi parāda ļoti labu sniegumu, taču turpinājumā karjerās nav vairs tik viegli, jo komandas un spēlētāji izskauto viens otru, piemēram, Mitčels bija monstrs pag sezon, šosezon nav ne miņas no viņa spožuma.
Lai arī Dončič ir brīnumbērns, tomēr šaubos vai karjerā būt neapturams, lai arī ceru, ka maldos.
p.s. lai arī KP vēl nespēlē, vai tad viņam ir tik maz balsu, ka pat 170.000 nevar savākt? Ja jau Jeremy Lin pat 200k un Lonzo savākuši tik daudz balsis, KP arī savainots varēja savākt diezgan balsis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2019-01-11 00:41, pirms 6 gadiem
Nezinu kā citi, bet es balsoju patiešām ĪSTAS zvaigznes: Weidu, Vincu Kārteru, Dirku.. un vēl atdodu balsis par Dončiču un Rouzu

  -3 [+] [-]

, 2019-01-11 00:47, pirms 6 gadiem
Austrumi:
Weids
Oladipo
Kārters
Kurucs
Grieķu frīks

Rietumi:
Rouzs
Lillards
Jokics
Dirks/Bertāns (pamīšus)
Dončičs

  +2 [+] [-]

, 2019-01-11 00:51, pirms 6 gadiem
Ja jau Kazinss ir iebalsots, kāpēc Poriziņģi nevarējām iebalsot?

  +2 [+] [-]

, 2019-01-11 00:52, pirms 6 gadiem
Ambrē rakstīja: Kāpēc tie, kas saredz Dončičā arī trūkumus uzreiz skaitas ''heiteri''? Tu salīdzini divas dažādas situācijas - Dončič 3x gadus spēlējis ir profesionālajā līgā, bet Lebron James pirmajā sezonā vispār sāka saprast, kas ir profesionāls basketbols, jo pirms tam dzenāja bumbu NCAA starp jauniešiem. Prakstiski tas nozīmē, ka Dončič jau ir savā labākajā kondīcijā, jo spēlē vismaz 3x gadus pa nopietnam. Un būtu godīgi, ja salīdzinātu Dončiča status ar Lebrona James trešās sezonas NBA statiem.
Redzēju pēdējo Mavericks spēli pret Phoenix Suns - nu mocījās tā komanda un arī reāli viņa atrodas tur kur viņai rietumu konferences tabulā ir jābūt - vienu vietu virs Phoenix Suns, jo tāds Dončič arī aizsardzībā sāka spēlēt tikai otrajā puslaikā, kas beigās ļāva Mavericks ar mokām uzvarēt.
Nu cik var šito murgot.

Kāds Dončič profesionālis. Eirolīga ir sūds salīdzinot ar NBA. Reāli ir jāskaita gadi NBA.

Pasaki kaut vienu normālu spēlētāju, kas iekš NBA ir adaptējies pirmajā sezonā. Tādu nav.

KP un Dončičs. Un viss. Un teikt, ka tie ir Dončiča griesti. Ok, pagriezīsim situāciju otrādi - KP ir sasniedzis griestus? Vai tas, ko runā apskatnieki, ka varētu būt tuvākās desmitgades top 5 džeks ir fuflo, jo viņš jau ir griestus sasniedzis?

  +2 [+] [-]

, 2019-01-11 00:52, pirms 6 gadiem
KaprīzaisVienradzis rakstīja: stipri nokritīsies kad sāks balsot pārējie kam jābalso
Pilnīgas muļķības. Kāpēc mediji un spēlētājis nenovērtētu viņu?

  +1 [+] [-]

, 2019-01-11 00:52, pirms 6 gadiem
DainixDT rakstīja: Austrumi:
Weids
Oladipo
Kārters
Kurucs
Grieķu frīks

Rietumi:
Rouzs
Lillards
Jokics
Dirks/Bertāns (pamīšus)
Dončičs
Kārters? Nice

  -1 [+] [-]

, 2019-01-11 00:57, pirms 6 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Kārters? Nice
Izrādi cieņu Leģendai! Viņš savos 41+ gados tevi mierīgi postarizētu

  +5 [+] [-]

, 2019-01-11 01:01, pirms 6 gadiem
Ambrē rakstīja: Kāpēc tie, kas saredz Dončičā arī trūkumus uzreiz skaitas ''heiteri''? Tu salīdzini divas dažādas situācijas - Dončič 3x gadus spēlējis ir profesionālajā līgā, bet Lebron James pirmajā sezonā vispār sāka saprast, kas ir profesionāls basketbols, jo pirms tam dzenāja bumbu NCAA starp jauniešiem. Prakstiski tas nozīmē, ka Dončič jau ir savā labākajā kondīcijā, jo spēlē vismaz 3x gadus pa nopietnam. Un būtu godīgi, ja salīdzinātu Dončiča status ar Lebrona James trešās sezonas NBA statiem.
Varbūt Eiropā tagad jāsāk jau 14 gadniekus iespēlēt Eirolīgā zin kā atnāks uz NBA un būs jau 5 gadu pieredze Nez kāpēc nav neviens cits eiropietis, kurš Lukas vecumā ir tik daudz spēlējis Eirolīgā, nemaz nerunājot par MVP titulu.

Ā un Lebrons dzenāja bumbu NCAA ir pērle

     [+] [-]

, 2019-01-11 01:01, pirms 6 gadiem
DainixDT rakstīja: Izrādi cieņu Leģendai! Viņš savos 41+ gados tevi mierīgi postarizētu
Viņš arī raud savos gados kā maza meitene, kad godīgā cīņā viņam nedaudz pieskaras. Gluži kā Kobe manā bildē.

Tur nav nekāda cieņa. Nav viņam jābūt All Star tāpat kā Veidam.

  +2 [+] [-]

, 2019-01-11 01:03, pirms 6 gadiem
Assasinss' rakstīja: Varbūt Eiropā tagad jāsāk jau 14 gadniekus iespēlēt Eirolīgā zin kā atnāks uz NBA un būs jau 5 gadu pieredze Nez kāpēc nav neviens cits eiropietis, kurš Lukas vecumā ir tik daudz spēlējis Eirolīgā, nemaz nerunājot par MVP titulu.

Ā un Lebrons dzenāja bumbu NCAA ir pērle
Es pat to par NCAA nepiefiksēju un neaizdomājos

  -1 [+] [-]

, 2019-01-11 01:46, pirms 6 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Pilnīgas muļķības. Kāpēc mediji un spēlētājis nenovērtētu viņu?
tad redzēsi ka top1 viņš nebūs, bet nokritīsies zemāk. Kā redzi rouzs arī ir virsotnē, bet tikai tāpēc ka viņam fanu daudz, tāpat kā dončičam - visa eiropa. Amerikā neviens viņam nedos top1 balsis jo vnk tā nebūtu pareizi. Viņš nav top1 šogad, tur neskatās uz talantu, bet reāli ko tu esi šosezon padarījis. Rookiju zvaigžņu spēlē viņam visi dotu top1, nepārprotami, bet nejauc ar lielo spēli

     [+] [-]

, 2019-01-11 01:50, pirms 6 gadiem
aizmirsu Wade pieminēt. Pēc otrās balsojumu tūres viņi par top7 nebūs ļoti iespējams

  +1 [+] [-]

, 2019-01-11 01:51, pirms 6 gadiem
KaprīzaisVienradzis rakstīja: tad redzēsi ka top1 viņš nebūs, bet nokritīsies zemāk. Kā redzi rouzs arī ir virsotnē, bet tikai tāpēc ka viņam fanu daudz, tāpat kā dončičam - visa eiropa. Amerikā neviens viņam nedos top1 balsis jo vnk tā nebūtu pareizi. Viņš nav top1 šogad, tur neskatās uz talantu, bet reāli ko tu esi šosezon padarījis. Rookiju zvaigžņu spēlē viņam visi dotu top1, nepārprotami, bet nejauc ar lielo spēli
Top 1 arī nedodu viņam. Lebronu neapdzīs paļubomu, bet 2,3 vietu viņš varētu dabūt kopā.

Tur jau tā lieta, ka Rouzs jau neko tādu nerāda, bet Dončičs ir labs. Gan jau var diskutēt par daudziem no West garajiem, kuri vairāk pelnījuši (un tāpat tiks), bet nedomāju, ka tas būs vienos vārtos.

Un teiksim pie rasklada, ka Dončičs netiek vispār.... tā jau būtu ņirgāšanās par faniem.

  +1 [+] [-]

, 2019-01-11 03:52, pirms 6 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Top 1 arī nedodu viņam. Lebronu neapdzīs paļubomu, bet 2,3 vietu viņš varētu dabūt kopā.

Tur jau tā lieta, ka Rouzs jau neko tādu nerāda, bet Dončičs ir labs. Gan jau var diskutēt par daudziem no West garajiem, kuri vairāk pelnījuši (un tāpat tiks), bet nedomāju, ka tas būs vienos vārtos.

Un teiksim pie rasklada, ka Dončičs netiek vispār.... tā jau būtu ņirgāšanās par faniem.
nē, nē, tas ka viņš tiks tas ir fakts

  -1 [+] [-]

, 2019-01-11 05:32, pirms 6 gadiem
Kā Kazinss var būt priekšā Porziņģim?

  +1 [+] [-]

, 2019-01-11 07:28, pirms 6 gadiem
Mazās valsts sindroms - par katrām varītēm iebalsot savējo uz Lielās skatuves. Piemēri nekur tālu nav jāmeklē.

     [+] [-]

, 2019-01-11 07:46, pirms 6 gadiem
tommy90 rakstīja: Mazās valsts sindroms - par katrām varītēm iebalsot savējo uz Lielās skatuves. Piemēri nekur tālu nav jāmeklē.
Nu, nu, slovēņu nemaz tik daudz nav...

  +1 [+] [-]

, 2019-01-11 07:56, pirms 6 gadiem
Ko jūs te dirhhshhat gudrīši, paskatities Dalasas spēles ir pilnībā skaidrs, ja nebūs traumu tad Luka būs visu laiku labākais eiropietis NBA, 19 gados šitā čakarēt pieredzējušos večus tai skaitā Lebronu, prieks skatīties pat tad, ja viņš nav latvietis...

  -1 [+] [-]

, 2019-01-11 08:14, pirms 6 gadiem
Cik balsis debijas sezonā savāca KP6?
Slēpts komentārs: kino

     [+] [-]

, 2019-01-11 08:38, pirms 6 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Nu cik var šito murgot.

Kāds Dončič profesionālis. Eirolīga ir sūds salīdzinot ar NBA. Reāli ir jāskaita gadi NBA.

Pasaki kaut vienu normālu spēlētāju, kas iekš NBA ir adaptējies pirmajā sezonā. Tādu nav.

KP un Dončičs. Un viss. Un teikt, ka tie ir Dončiča griesti. Ok, pagriezīsim situāciju otrādi - KP ir sasniedzis griestus? Vai tas, ko runā apskatnieki, ka varētu būt tuvākās desmitgades top 5 džeks ir fuflo, jo viņš jau ir griestus sasniedzis?
To vai ir vai nav sasniedzis, to laiks rādīs, bet nebūtu viņš pirmais spēļētājs pasaulē, kurš ļoti ātri sasniedzis meistarības pīķi. Un tad visi brīnās, kāpēc nekļūst vēl krutāks. Nu nevar vairs.

     [+] [-]

, 2019-01-11 08:49, pirms 6 gadiem
kino rakstīja: 19 gadu vecumā Lebrons NBA guva vidēji tuvu 30 punktiem spēlē.
Tu esi smieklīgs Jau sāc ar dezinformāciju nodarboties tikai lai paheitotu!
Lebronam pirmajā gadā 20.9 punkti vidēji sezonā... 30 punkti tur pat tuvumā nav!

  +1 [+] [-]

, 2019-01-11 08:51, pirms 6 gadiem
kino rakstīja: 19 gadu vecumā Lebrons NBA guva vidēji tuvu 30 punktiem spēlē.
Ko ? Lūdzu, kur tu ko tādu atradi? 20 punktus spēlē, nevis 30!

     [+] [-]

, 2019-01-11 08:52, pirms 6 gadiem
Ivijis rakstīja: Tu esi smieklīgs Jau sāc ar dezinformāciju nodarboties tikai lai paheitotu!
Lebronam pirmajā gadā 20.9 punkti vidēji sezonā... 30 punkti tur pat tuvumā nav!
Ar dezinformāciju nodarbojies tu. Te izskan frāze "visu laiku labākais 19 gadu vecumā", nu šajā vecumā Lebrons aizvadīja otro sezonu NBA.

     [+] [-]

, 2019-01-11 08:52, pirms 6 gadiem
kino rakstīja: To vai ir vai nav sasniedzis, to laiks rādīs, bet nebūtu viņš pirmais spēļētājs pasaulē, kurš ļoti ātri sasniedzis meistarības pīķi. Un tad visi brīnās, kāpēc nekļūst vēl krutāks. Nu nevar vairs.
Laiks rādīs, pareizi. Bet laiks var rādīt arī to, ka Dončičs kļūs par labāko eiropieti NBA ever. Jābūt gatavam arī tādam pavērsienam, vai ne, kino?

  +1 [+] [-]

, 2019-01-11 08:53, pirms 6 gadiem
kino rakstīja: Ar dezinformāciju nodarbojies tu. Te izskan frāze "visu laiku labākais 19 gadu vecumā", nu šajā vecumā Lebrons aizvadīja otro sezonu NBA.
Debijas sezonas lielu daļu LJ aizvadīja 19 gadu vecumā! Kārtīgi ieskrējās, sasniedzot 20 gadu atzīmi!

  +1 [+] [-]

, 2019-01-11 08:55, pirms 6 gadiem
dobrecovs rakstīja: Ko ? Lūdzu, kur tu ko tādu atradi? 20 punktus spēlē, nevis 30!
19/20 gadu vecumā (tajā tahad ir Pončiks) Lebronam bija 27+7+7

  +1 [+] [-]

, 2019-01-11 08:56, pirms 6 gadiem
dobrecovs rakstīja: Laiks rādīs, pareizi. Bet laiks var rādīt arī to, ka Dončičs kļūs par labāko eiropieti NBA ever. Jābūt gatavam arī tādam pavērsienam, vai ne, kino?
Jā, bet nu Dirks bija tāda mašīna, ka pat šis uzdevums būs ļoti grūts.

     [+] [-]

, 2019-01-11 08:58, pirms 6 gadiem
kino rakstīja: 19/20 gadu vecumā (tajā tahad ir Pončiks) Lebronam bija 27+7+7
Kas par Pončiku? Debijas sezona ir debijas sezona. Šobrīd ar šiem salīdzinājumiem mētāties ir pāragri, otrā Dončiča sezona būs labāks salīdzinājums, bet jau tagad skaidrs, ka Dončičs mierīgi varēja debitēt sezonu ātrāk un 18 gados būtu viņam tie paši 16-18 punkti, nekur tālu no LJ rādītājiem...

  +1 [+] [-]

, 2019-01-11 09:00, pirms 6 gadiem
kino rakstīja: Jā, bet nu Dirks bija tāda mašīna, ka pat šis uzdevums būs ļoti grūts.
Debijas sezona Dirkam diezgan nekāda sanāca, tātad jau te Luka viņam priekšā... Dirks ieskrējās kkur drusku pēc 21 gada sasniegšanas.

  +1 [+] [-]

, 2019-01-11 09:02, pirms 6 gadiem
kino rakstīja: Ar dezinformāciju nodarbojies tu. Te izskan frāze "visu laiku labākais 19 gadu vecumā", nu šajā vecumā Lebrons aizvadīja otro sezonu NBA.
Lebronam 19 gadi bija līdz 2. sezonas 30 decembrim... biš vairāk par diviem mēnešiem OTRAJĀ SEZONĀ! Dončič 19 gados nospēlēs gandrīz visu sezonu un tā viņam būs PIRMĀ SEZONA NBA! Domā ir korekti salīdzināt tā kā tu to dari?

Teiksmim, ka viņiem debijas ir ļoti līdzīgas un pilnībā precīzi pateikt, kurš labāks nevar.

  +1 [+] [-]

, 2019-01-11 09:04, pirms 6 gadiem
dobrecovs rakstīja: Kas par Pončiku? Debijas sezona ir debijas sezona. Šobrīd ar šiem salīdzinājumiem mētāties ir pāragri, otrā Dončiča sezona būs labāks salīdzinājums, bet jau tagad skaidrs, ka Dončičs mierīgi varēja debitēt sezonu ātrāk un 18 gados būtu viņam tie paši 16-18 punkti, nekur tālu no LJ rādītājiem...
JO? Tāpat 16-18 puntki. Tad jau Džeims varēja debitēt 17 gados un tāpat būtu tiek 18-20

     [+] [-]

, 2019-01-11 09:13, pirms 6 gadiem
kino rakstīja: JO? Tāpat 16-18 puntki. Tad jau Džeims varēja debitēt 17 gados un tāpat būtu tiek 18-20
Nebūtu, jo tas jau tuvu tam, ko viņš 19 gados darīja. Es runāju par to, ka, ja Luka būtu amerikānis, tad debitētu jau 18 gados līgā. Šeit ir jāsaprot, ka viņš nāk no cita kontinenta. Tāpēc paliekam pie tā, ka debijas sezona ir debijas sezona.

  +2 [+] [-]

, 2019-01-11 09:37, pirms 6 gadiem
Nevajag aizmirst, ka Lebrons savā debijas sezonā jau bija fiziski spēcīgāks un ievērojami atlētiskāks par lielāko daļu savu pretspēlētāju un spēlētāju vispār. Lielu artavu viņa panākumos noteica fiziskais/ģenētika. Basketbola IQ viņam reāli sāka pieaugt tikai pēc BIG3 Miami izveides - tikai tad viņš kļuva, kā saka - par full package. Dončičam, savukārt, ir diametrāli pretēja situācija - basketbola IQ ziņā viņš ir parāks par lielāku daļu pretspēlētāju, ko mēs arī lieliski šosezon redzam. Tajā pat laikā, fiziski/ģenētiski viņš nav pārāks. Viņš ir baltais puisis, kurš tā pa īstam fiziski sāks attīstīties pēc 21 gada vecuma - lūk, tad arī varēs redzēt un novērtēt full package viņa izpildījumā, tad varēsim spriest par viņa progresa griestiem un visu pārējo. Tā, ka ieteiktu kino jaunskungam un visiem pārējiem objektīvajiem Dončiča mīnusu vērotājiem nedaudz pagaidīt un tad veikt savus Morija cienīgos reportus. Šobrīd? Šobrīd es Lebronu un Dončiču, kā tīņus, liktu vienu otram blakus.

     [+] [-]

, 2019-01-11 09:59, pirms 6 gadiem
Dončič ir tiešām labs, bet mani māc šaubas, vai viņš jau tagad nespēlē tuvu saviem griestiem. Kur ir viņa progresa iespējas!?

     [+] [-]

, 2019-01-11 10:03, pirms 6 gadiem
dobrecovs rakstīja: Kas par Pončiku? Debijas sezona ir debijas sezona. Šobrīd ar šiem salīdzinājumiem mētāties ir pāragri, otrā Dončiča sezona būs labāks salīdzinājums, bet jau tagad skaidrs, ka Dončičs mierīgi varēja debitēt sezonu ātrāk un 18 gados būtu viņam tie paši 16-18 punkti, nekur tālu no LJ rādītājiem...
Tur jau tā lieta, ka pagājušo sezonu viņam tie stati varēja būt tādi paši un, manuprat, arī pēc divām sezonām būs tādi paši! Protams to rādīs tikai laiks!

  +1 [+] [-]

, 2019-01-11 10:06, pirms 6 gadiem
Emilio rakstīja: Nevajag aizmirst, ka Lebrons savā debijas sezonā jau bija fiziski spēcīgāks un ievērojami atlētiskāks par lielāko daļu savu pretspēlētāju un spēlētāju vispār. Lielu artavu viņa panākumos noteica fiziskais/ģenētika. Basketbola IQ viņam reāli sāka pieaugt tikai pēc BIG3 Miami izveides - tikai tad viņš kļuva, kā saka - par full package. Dončičam, savukārt, ir diametrāli pretēja situācija - basketbola IQ ziņā viņš ir parāks par lielāku daļu pretspēlētāju, ko mēs arī lieliski šosezon redzam. Tajā pat laikā, fiziski/ģenētiski viņš nav pārāks. Viņš ir baltais puisis, kurš tā pa īstam fiziski sāks attīstīties pēc 21 gada vecuma - lūk, tad arī varēs redzēt un novērtēt full package viņa izpildījumā, tad varēsim spriest par viņa progresa griestiem un visu pārējo. Tā, ka ieteiktu kino jaunskungam un visiem pārējiem objektīvajiem Dončiča mīnusu vērotājiem nedaudz pagaidīt un tad veikt savus Morija cienīgos reportus. Šobrīd? Šobrīd es Lebronu un Dončiču, kā tīņus, liktu vienu otram blakus.
Tu baigi vispārini par to fizisko briedumu. Nav visiem tas vienādā laikā un nekur nav zvanīts, ka Luka savu nav sasniedzis savos jau teju 20. Ir sevišķi ņemot vērā, ka viņš ir no Balkāniem.

     [+] [-]

, 2019-01-11 10:06, pirms 6 gadiem
kino rakstīja: To vai ir vai nav sasniedzis, to laiks rādīs, bet nebūtu viņš pirmais spēļētājs pasaulē, kurš ļoti ātri sasniedzis meistarības pīķi. Un tad visi brīnās, kāpēc nekļūst vēl krutāks. Nu nevar vairs.
Fiziski Luka jau ir nobriedis izņemot to daļu, kas virs kakla, tur pat nav ko salīdzināt ar KP tīri fizioloģijas ziņā.

     [+] [-]

, 2019-01-11 10:39, pirms 6 gadiem
Emilio rakstīja: Nevajag aizmirst, ka Lebrons savā debijas sezonā jau bija fiziski spēcīgāks un ievērojami atlētiskāks par lielāko daļu savu pretspēlētāju un spēlētāju vispār. Lielu artavu viņa panākumos noteica fiziskais/ģenētika. Basketbola IQ viņam reāli sāka pieaugt tikai pēc BIG3 Miami izveides - tikai tad viņš kļuva, kā saka - par full package. Dončičam, savukārt, ir diametrāli pretēja situācija - basketbola IQ ziņā viņš ir parāks par lielāku daļu pretspēlētāju, ko mēs arī lieliski šosezon redzam. Tajā pat laikā, fiziski/ģenētiski viņš nav pārāks. Viņš ir baltais puisis, kurš tā pa īstam fiziski sāks attīstīties pēc 21 gada vecuma - lūk, tad arī varēs redzēt un novērtēt full package viņa izpildījumā, tad varēsim spriest par viņa progresa griestiem un visu pārējo. Tā, ka ieteiktu kino jaunskungam un visiem pārējiem objektīvajiem Dončiča mīnusu vērotājiem nedaudz pagaidīt un tad veikt savus Morija cienīgos reportus. Šobrīd? Šobrīd es Lebronu un Dončiču, kā tīņus, liktu vienu otram blakus.
Kino gluži vienkārši ir rasists Viņš nespēj iedomāties, ka NBA seja ir balts zēns no mazas Eiropas valstiņas... Personisks apvainojums!

     [+] [-]

, 2019-01-11 10:40, pirms 6 gadiem
filadelfija9 rakstīja: Tur jau tā lieta, ka pagājušo sezonu viņam tie stati varēja būt tādi paši un, manuprat, arī pēc divām sezonām būs tādi paši! Protams to rādīs tikai laiks!
Ja jau viņam stati nav tādi paši, kas liek domāt, ka tā būs turpmāk, tobiš nebūs izaugsme ciparos? 90% gadījumos tomēr, pārejot no tīņu vecuma, tie stati aug visiem.

     [+] [-]

, 2019-01-11 10:43, pirms 6 gadiem
dobrecovs rakstīja: Kino gluži vienkārši ir rasists Viņš nespēj iedomāties, ka NBA seja ir balts zēns no mazas Eiropas valstiņas... Personisks apvainojums!
man pret to nav pretenzijas, jo tu laikam par KP runā

     [+] [-]

, 2019-01-11 10:43, pirms 6 gadiem
kino rakstīja: Tu baigi vispārini par to fizisko briedumu. Nav visiem tas vienādā laikā un nekur nav zvanīts, ka Luka savu nav sasniedzis savos jau teju 20. Ir sevišķi ņemot vērā, ka viņš ir no Balkāniem.
Nu, Luka nav klasisks Balkānu špīleris, domāju, ka pēc būtības viņš ir tuvāk Viduseiropas tipam (pavisam gaiša āda), nekā tipiskam Balkānu iemītniekam (kā Divacs, Teodosičs)... Slovēnija tomēr tuvāk Austrijai, nekā, teiksim, Albānijai. Tur vairāk ir mūsu, gaišā tipa ļaudis.

     [+] [-]

, 2019-01-11 10:45, pirms 6 gadiem
kino rakstīja: man pret to nav pretenzijas, jo tu laikam par KP runā
KP uz plakāta laikam labāk izskatās. Bet baskets nav tikai sejas, uz laukuma tomēr notiek tas interesantākais. Un skatīties Dončiča spēli ir gana aizraujoši.

  -1 [+] [-]

, 2019-01-11 10:54, pirms 6 gadiem
dobrecovs rakstīja: KP uz plakāta laikam labāk izskatās. Bet baskets nav tikai sejas, uz laukuma tomēr notiek tas interesantākais. Un skatīties Dončiča spēli ir gana aizraujoši.
Tā laikam ir daļa no talanta, bet man viņa dribls izskatās pēc haosa. Driblē augstu, tālu atvirza roko no korpusa un klupdams krisdams kuļas.

     [+] [-]

, 2019-01-11 11:25, pirms 6 gadiem
Vēl ir jautājums kā Dallasa rīkosies šajā sezonā, vai centīsies piesaistīt kādu no lielajiem spēlētājiem (algu situācija atļauj). es domāju, ka centīsies, jo būvēt atkal visu komandu izteikti ap vienu špīleri, nu tā nav laba ideja. Arī Dirka ēra 20 gadu laikā ar diviem fināliem un vienu titulu izskatās pēc trūkumcietēja uz lakers, heat, spurs, Warriors fona. Diez vai viņi to grib atkārtot.

  +1 [+] [-]

, 2019-01-11 11:25, pirms 6 gadiem
kino rakstīja: Tā laikam ir daļa no talanta, bet man viņa dribls izskatās pēc haosa. Driblē augstu, tālu atvirza roko no korpusa un klupdams krisdams kuļas.
Basketa mākslinieks! Tas šķietamais haoss viņā darbībās patiešām ir daļa no viņa talanta. Viņš nav mašīnas tipa spēlētājs, kā LJ, bet drīzāk pieskaitāms pie spēles "Mocartiem", tādiem kā Kobe un Džordans, vai mūsu pašu Peiners un Šķēle Armands Un, zini, tas ir forši. Vairāk mākslinieku, vairāk iegūsim mēs visi.

  +1 [+] [-]

, 2019-01-11 12:01, pirms 6 gadiem
kino rakstīja: Tu baigi vispārini par to fizisko briedumu. Nav visiem tas vienādā laikā un nekur nav zvanīts, ka Luka savu nav sasniedzis savos jau teju 20. Ir sevišķi ņemot vērā, ka viņš ir no Balkāniem.
Tas nav iespējams, jo ar viņu, izskatās, ka tīri fiziskajā ziņā nav strādāts. Vismaz tādā NBA izpratnē. Ne velti pats saki, ka viņš ir Pončiks, ir ļumīgs, lēns un neveikls. Vot tad, kad no Pončika uztaisīs kārtīgu liesu steiku - tad arī parunāsim. Ir skaidri redzams, ka Mavs fiziskais stafs šobrīd apzināti palielina viņa svaru kā tādu un, domājams, kādā brīdī tie būs ap 235LBS. Pēc tam viņš tiks apstrādāts, lai kaujas svars ir tā ap 225-230LBS. Atkārtošos - es šobrīd Dončičā saskatu tādu kā Džo Džonsona uzlaboto versiju, kurš priekš ārējā spēlētāja ir liels un spēcīgs, taču prot ne tikai mest, bet ir apveltīts ar superaugstu basketbola IQ un nereāli labi lasa spēli. Lūk, tas ir Dončičs, kādu es redzu 25 gadu vecumā. Protams, vienmēr viss var aiziet greizi, var gūt smagas traumas utt utjp., taču šobrīd izskatās, ka Dončičs būs ļoti labs.

     [+] [-]

, 2019-01-11 12:43, pirms 6 gadiem
Emilio rakstīja: Nevajag aizmirst, ka Lebrons savā debijas sezonā jau bija fiziski spēcīgāks un ievērojami atlētiskāks par lielāko daļu savu pretspēlētāju un spēlētāju vispār. Lielu artavu viņa panākumos noteica fiziskais/ģenētika. Basketbola IQ viņam reāli sāka pieaugt tikai pēc BIG3 Miami izveides - tikai tad viņš kļuva, kā saka - par full package. Dončičam, savukārt, ir diametrāli pretēja situācija - basketbola IQ ziņā viņš ir parāks par lielāku daļu pretspēlētāju, ko mēs arī lieliski šosezon redzam. Tajā pat laikā, fiziski/ģenētiski viņš nav pārāks. Viņš ir baltais puisis, kurš tā pa īstam fiziski sāks attīstīties pēc 21 gada vecuma - lūk, tad arī varēs redzēt un novērtēt full package viņa izpildījumā, tad varēsim spriest par viņa progresa griestiem un visu pārējo. Tā, ka ieteiktu kino jaunskungam un visiem pārējiem objektīvajiem Dončiča mīnusu vērotājiem nedaudz pagaidīt un tad veikt savus Morija cienīgos reportus. Šobrīd? Šobrīd es Lebronu un Dončiču, kā tīņus, liktu vienu otram blakus.
It kā jau pareizi, tikai kur ir garantija, ka Dončičs turpinās fiziski attīstīties? Viņš ir agrais "auglis", kurš nobriedis 3-4 gadus ātrāk, un iespējams jau sasniedzis fiziskās attīstības griestus, ko citi sasniedz 24-25 gados.
P.S. Izskatās, ka NBA metodika audzēt muskuļu masu uz baltajiem neiedarbojas, kā vajag. Daudzi no viņiem šodien ir palikuši tikai apaļīgāki, nevis muskuļotāki - "jugi", Valančūnas.

     [+] [-]

, 2019-01-11 12:46, pirms 6 gadiem
kino rakstīja: Tu baigi vispārini par to fizisko briedumu. Nav visiem tas vienādā laikā un nekur nav zvanīts, ka Luka savu nav sasniedzis savos jau teju 20. Ir sevišķi ņemot vērā, ka viņš ir no Balkāniem.
Un kur ir zvanīts, ka ir sasniedzis????????????????

  +1 [+] [-]

, 2019-01-11 12:47, pirms 6 gadiem
Esmu vairākas Mavs spēles redzējis, Dončiča hailaitus skatos regulāri.Iekšēji palikusi sāpe par Eiropas čempi, plus nepatīk, ka no pusaudžiem lielajā sportā pāragri uzcepj ilggadējos supervaroņus.Eirolīgā, viņam spēlējot, bija sajūta, ka viņam tiek izkārtoti pārāk komfortabli apstākļi, lai viņam viss viegli izdotos.TAČU..Tas viss ir buļļu kaks. Tas zēns visu saliek pa plauktiem-viņa talants ir superīsts.Viņš spēles laikā var izdarīt absolūti visu-aiziet caurgājienā, savākt bumbas, nostrādāt aizsardībā, atdot ļoti skaistas un effektīvas piespēles.Viņš iemet bumbu grozā, kad tas nepieciešams visvairāk..Es sliecos domāt-ja nebūs traumu, viņš var kļūt par vienu no visu laiku labākajiem.Viņam ir pilna paka, un tikai muļķis(jo aklais dzirdēs)turpinās nesaprast.Nespēju noticēt, ka kādam liekas, ka viņš vsp kaut ko nav pelnījis ar savu spēli.19 gadi..

     [+] [-]

, 2019-01-11 12:48, pirms 6 gadiem
kino rakstīja: Tā laikam ir daļa no talanta, bet man viņa dribls izskatās pēc haosa. Driblē augstu, tālu atvirza roko no korpusa un klupdams krisdams kuļas.
Nu tu atradīsi kur piesieties. Tas ir točna. Nekad nebūs labi.

  +1 [+] [-]

, 2019-01-11 12:53, pirms 6 gadiem
P.S. Bet ka Dončičs iebalsots ALL-star, kamēr NBA šodien ir pāris desmit īstas zvaigznes, tikai norāda uz masu psihozi. Atgādina balsošanu par mūsu Girgensonu, kas galu galā faktiski sabojāja visu viņa karjeru

  +1 [+] [-]

, 2019-01-11 12:57, pirms 6 gadiem
hitter rakstīja: Esmu vairākas Mavs spēles redzējis, Dončiča hailaitus skatos regulāri.Iekšēji palikusi sāpe par Eiropas čempi, plus nepatīk, ka no pusaudžiem lielajā sportā pāragri uzcepj ilggadējos supervaroņus.Eirolīgā, viņam spēlējot, bija sajūta, ka viņam tiek izkārtoti pārāk komfortabli apstākļi, lai viņam viss viegli izdotos.TAČU..Tas viss ir buļļu kaks. Tas zēns visu saliek pa plauktiem-viņa talants ir superīsts.Viņš spēles laikā var izdarīt absolūti visu-aiziet caurgājienā, savākt bumbas, nostrādāt aizsardībā, atdot ļoti skaistas un effektīvas piespēles.Viņš iemet bumbu grozā, kad tas nepieciešams visvairāk..Es sliecos domāt-ja nebūs traumu, viņš var kļūt par vienu no visu laiku labākajiem.Viņam ir pilna paka, un tikai muļķis(jo aklais dzirdēs)turpinās nesaprast.Nespēju noticēt, ka kādam liekas, ka viņš vsp kaut ko nav pelnījis ar savu spēli.19 gadi..
Ko tad tādu Dončičs ir paveicis aizsardzībā?? Šodien iekš Mavs viņš no aizsardzības pienākumiem ir atbrīvots

     [+] [-]

, 2019-01-11 12:57, pirms 6 gadiem
vorkuta rakstīja: It kā jau pareizi, tikai kur ir garantija, ka Dončičs turpinās fiziski attīstīties? Viņš ir agrais "auglis", kurš nobriedis 3-4 gadus ātrāk, un iespējams jau sasniedzis fiziskās attīstības griestus, ko citi sasniedz 24-25 gados.
P.S. Izskatās, ka NBA metodika audzēt muskuļu masu uz baltajiem neiedarbojas, kā vajag. Daudzi no viņiem šodien ir palikuši tikai apaļīgāki, nevis muskuļotāki - "jugi", Valančūnas.
Masu jau neviens neaudzē viņiem tā pa vienkāršo. Paskatās uz tevi un pasaka, ēdīsi tagad septiņas reizes dienā pa tik un tik kalorijām...
Tak pēta viņi augumu, organisma spēju pārstrādāt uzturu utt. Skaidrs, ka tur ir saistība arī ar ģenētiku, cik kuram, kas kā pārstrādājas un noturas, bet tas, ka kāds ir apvēlies, domāju tā ir viņa paša darba kultūra (Xbox, vai trenežieru zāle) nevis nepareiza fizioterapeita programma vai uzturs.

     [+] [-]

, 2019-01-11 13:03, pirms 6 gadiem
Iebalsojam Rodiju ar Berču?

  +1 [+] [-]

, 2019-01-11 13:09, pirms 6 gadiem
Raitcha rakstīja: Masu jau neviens neaudzē viņiem tā pa vienkāršo. Paskatās uz tevi un pasaka, ēdīsi tagad septiņas reizes dienā pa tik un tik kalorijām...
Tak pēta viņi augumu, organisma spēju pārstrādāt uzturu utt. Skaidrs, ka tur ir saistība arī ar ģenētiku, cik kuram, kas kā pārstrādājas un noturas, bet tas, ka kāds ir apvēlies, domāju tā ir viņa paša darba kultūra (Xbox, vai trenežieru zāle) nevis nepareiza fizioterapeita programma vai uzturs.
Varbūt tev taisnība, bet kaut kā neticu par zemu darba kultūru no Valančūna puses. Tikai kāds viņš šodien ir ar savu "uzaudzēto muskuļu masu"? Neslikts centrs, bet fiziski nevelk vairāk par 20 minūtēm. Bet kāds bija zvērs vēl nesen...

     [+] [-]

, 2019-01-11 13:23, pirms 6 gadiem
vorkuta rakstīja: Varbūt tev taisnība, bet kaut kā neticu par zemu darba kultūru no Valančūna puses. Tikai kāds viņš šodien ir ar savu "uzaudzēto muskuļu masu"? Neslikts centrs, bet fiziski nevelk vairāk par 20 minūtēm. Bet kāds bija zvērs vēl nesen...
Valančūnu vispār sačakarēja.

Ienāca līgā tāds kā lēnīgais tips. Gribēja pielāgoties strech C un nometa svaru un palika ātrāks un tagad atkal ir vecais labais tuimais Jons.

  +1 [+] [-]

, 2019-01-11 13:34, pirms 6 gadiem
vorkuta rakstīja: Varbūt tev taisnība, bet kaut kā neticu par zemu darba kultūru no Valančūna puses. Tikai kāds viņš šodien ir ar savu "uzaudzēto muskuļu masu"? Neslikts centrs, bet fiziski nevelk vairāk par 20 minūtēm. Bet kāds bija zvērs vēl nesen...
Valančūns bija Raptors fizioterapeitu un tā brīža GM kļūda, jo viņiem tajā brīdī gribējās no Jonas uztaisīt tipisku 5.nr. - lielu, masīvu, spēcīgu, taču statisku. Līgā viņš, principā, ienāca no jauniešiem KP izmēros, taču Raptors paši viņu sačakarēja, jo saskatīja viņā kaut ko citu. Taču - kā būtu, ja būtu... neticu, ka, ja Jonas būtu atstāts tievs, būtu baigais aļa greek freek.
Par Dončiču Raitcha pareizi jau visu pateica - neviens tā uz dureni tur neko nedara - ķipa - davaj uzrij masu, pēc tam ej uz žāli un kačājies. tur viss ir līdz sīkākajām detaļām - lien iekšā cilvēka ģenētikā un katra kustība, katrs vingrinājums, katra apēstā kalorija ir ar noteiktu pamatojumu - kāpēc tas pietupiens jātaisa 5x pa 8, nevis 5x pa 10 utt utjp. Un par apaļīgajiem arī Raitcha jau pateica - katram spēlētājam ir gan darbs komandā, gan individuālais darbs un diēta, kuru sastāda speciālists. Vieni izpilda, citi nē - tāpēc arī ir tādi, kuri nav labā formā. Šai sakarā interesants stāsts par Borisu Diawu - 1. viņam līgumā vienmēr bija papildus bonusi un papildus soda sankcijas par svara izmaiņām. 2. stāsts iz dzīves ko lasīju - visi presezonkā mauc pa svaru zāli(šķiet, tas bija vēl Fīniksā vai Šarlotē), atnāk Boriss - vienā rokā bulka, otrā lielā latte. Nu ko čaļi, štangu cilājat?! Es jau arī varu pacelt - piegājis pie čaļa, kurš spiež uz grudaka lielāko svaru, uzcēlis pāris reizes, paņēmis savu bulku ar kafiju un aizgājis piesēst. Tā lūk, reāls stāsts.

  +1 [+] [-]

, 2019-01-11 13:35, pirms 6 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Valančūnu vispār sačakarēja.

Ienāca līgā tāds kā lēnīgais tips. Gribēja pielāgoties strech C un nometa svaru un palika ātrāks un tagad atkal ir vecais labais tuimais Jons.
Man gan šķiet, ka otrādi. 19 gados viņš bija ātrs un spēcīgs, īsts līderis visās Lietuvas izlasēs. Bet pēc drafta viņam sāka "audzēt masu"- un iznāca tas, kas iznāca

     [+] [-]

, 2019-01-11 13:39, pirms 6 gadiem
P.S. un vēl par Borisu - ar Popu abi saderējuši, ka pa vasaru viņš nometīšot cik tur tos paundus. Boriss jau pēc pāris nedēļām atnāca pie Popa ar naudu un pateica, ka viņš atzīst sakāvi...

  +1 [+] [-]

, 2019-01-11 13:49, pirms 6 gadiem
Emilio rakstīja: P.S. un vēl par Borisu - ar Popu abi saderējuši, ka pa vasaru viņš nometīšot cik tur tos paundus. Boriss jau pēc pāris nedēļām atnāca pie Popa ar naudu un pateica, ka viņš atzīst sakāvi...
lai kā nebūtu un lai kā necenstos fizioterapeiti u.c - dabu neapmānīsi, un baltie objektīvi vienmēr būs fiziski vājāki par melnīšiem. Atliek samierināties, un kompensēt ar prātu un IQ

  +3 [+] [-]

, 2019-01-11 14:05, pirms 6 gadiem
vorkuta rakstīja: lai kā nebūtu un lai kā necenstos fizioterapeiti u.c - dabu neapmānīsi, un baltie objektīvi vienmēr būs fiziski vājāki par melnīšiem. Atliek samierināties, un kompensēt ar prātu un IQ
Ģenētiski, protams, lielākā daļa meļņu ir fiziski attīstītāki - vairumā gadījumu viņi var ātrāk skriet, augstāk lēkt utml. Mēs varam saukt un saukt melnos sprinterus, taču nosauc man kādus labus melnos svarcēlājus, lodes grūdējus, vesera metējus, šķēpmetējus utt. Nu labi, nosauc man spēcīgākos meļņus, kuri cīnītos par augstām vietām visvisādos strongman turnīros, veltu akmeņus, vilktu mašīnas, nestu smagumus utt. Tad nu redz - nevajag tik ļoti vispārināt, ka melnie fiziski ir pārāki par baltajiem!

     [+] [-]

, 2019-01-11 15:18, pirms 6 gadiem
Emilio rakstīja: Ģenētiski, protams, lielākā daļa meļņu ir fiziski attīstītāki - vairumā gadījumu viņi var ātrāk skriet, augstāk lēkt utml. Mēs varam saukt un saukt melnos sprinterus, taču nosauc man kādus labus melnos svarcēlājus, lodes grūdējus, vesera metējus, šķēpmetējus utt. Nu labi, nosauc man spēcīgākos meļņus, kuri cīnītos par augstām vietām visvisādos strongman turnīros, veltu akmeņus, vilktu mašīnas, nestu smagumus utt. Tad nu redz - nevajag tik ļoti vispārināt, ka melnie fiziski ir pārāki par baltajiem!
Taisnība, Tad jau fiziski ārkārtīgi spēcīgie rietumāfrikāņi dominē sportos... Ne, protams.

  +1 [+] [-]

, 2019-01-11 15:25, pirms 6 gadiem
Emilio rakstīja: Ģenētiski, protams, lielākā daļa meļņu ir fiziski attīstītāki - vairumā gadījumu viņi var ātrāk skriet, augstāk lēkt utml. Mēs varam saukt un saukt melnos sprinterus, taču nosauc man kādus labus melnos svarcēlājus, lodes grūdējus, vesera metējus, šķēpmetējus utt. Nu labi, nosauc man spēcīgākos meļņus, kuri cīnītos par augstām vietām visvisādos strongman turnīros, veltu akmeņus, vilktu mašīnas, nestu smagumus utt. Tad nu redz - nevajag tik ļoti vispārināt, ka melnie fiziski ir pārāki par baltajiem!
Tikko ienāca prāta. Ja pastāvētu vēl tāda DIenvidslāvija, tad, pieļauju, viņu savāktais All Stars sastāviņš (sākot no Dončiča un Dragiča, beidzot ar Jokiču un Vuceviču) varētu ļoooti nopietnu konkurenci sastādīt jebkuram šībrīža USA Dream Team... Tas no sērijas, kas būtu, ja būtu.

  +1 [+] [-]

, 2019-01-11 15:51, pirms 6 gadiem
Emilio rakstīja: Ģenētiski, protams, lielākā daļa meļņu ir fiziski attīstītāki - vairumā gadījumu viņi var ātrāk skriet, augstāk lēkt utml. Mēs varam saukt un saukt melnos sprinterus, taču nosauc man kādus labus melnos svarcēlājus, lodes grūdējus, vesera metējus, šķēpmetējus utt. Nu labi, nosauc man spēcīgākos meļņus, kuri cīnītos par augstām vietām visvisādos strongman turnīros, veltu akmeņus, vilktu mašīnas, nestu smagumus utt. Tad nu redz - nevajag tik ļoti vispārināt, ka melnie fiziski ir pārāki par baltajiem!
Atbilde vienkārša - tur vajadzīgs darbs un vēlreiz darbs un spēka izturība. Tas, kas piemīt baltajiem. Šķēpa mešana - tev atgādināt par to niģērieti, kurš iemācījās mest šķēpu internetā? "Kaspar Biedriņ"- kuri tad "jugiem" būs 1.-3 . nr?? Teodosičs?

     [+] [-]

, 2019-01-11 16:14, pirms 6 gadiem
vorkuta rakstīja: Atbilde vienkārša - tur vajadzīgs darbs un vēlreiz darbs un spēka izturība. Tas, kas piemīt baltajiem. Šķēpa mešana - tev atgādināt par to niģērieti, kurš iemācījās mest šķēpu internetā? "Kaspar Biedriņ"- kuri tad "jugiem" būs 1.-3 . nr?? Teodosičs?
Un kur tad ir Tavs jūtūba šķēpmetējs? Viens kkāds frīks no 5 miljardiem melno - tiešām spēcīga statistika. Fakts ir tāds, ka visos šajos spēka sporta veidos dominē baltie.
2.-3. - abi Bogdanoviči. Par 1.nr, šķiet, jau minēja - Dragičs. Bet viņš jau laikam neskaitās. Gan jau, pēc Tavas mērauklas, pārāk švaks spēlētājs.

     [+] [-]

, 2019-01-11 16:27, pirms 6 gadiem
Emilio rakstīja: Un kur tad ir Tavs jūtūba šķēpmetējs? Viens kkāds frīks no 5 miljardiem melno - tiešām spēcīga statistika. Fakts ir tāds, ka visos šajos spēka sporta veidos dominē baltie.
2.-3. - abi Bogdanoviči. Par 1.nr, šķiet, jau minēja - Dragičs. Bet viņš jau laikam neskaitās. Gan jau, pēc Tavas mērauklas, pārāk švaks spēlētājs.
Mellais šķēpmetējs ir izņēmums, tāpat kā izņēmums šodien ir labi 1-.3. nr baltie basketā. Kas ir tavi 2 Bogdanoviči pret NBA otrgadniekim Mitchelu, Bukeru, Foxiem-Knoxiem un vēl desmitiem ņipriem mellīšiem? Tikai 4.-5 nr baltajiem šodien ir salīdzināmi ar melnīšiem, bet arī tur vairāk IQ pārsvars, kas izlīdzina.

     [+] [-]

, 2019-01-11 16:58, pirms 6 gadiem
vorkuta rakstīja: Mellais šķēpmetējs ir izņēmums, tāpat kā izņēmums šodien ir labi 1-.3. nr baltie basketā. Kas ir tavi 2 Bogdanoviči pret NBA otrgadniekim Mitchelu, Bukeru, Foxiem-Knoxiem un vēl desmitiem ņipriem mellīšiem? Tikai 4.-5 nr baltajiem šodien ir salīdzināmi ar melnīšiem, bet arī tur vairāk IQ pārsvars, kas izlīdzina.
Neaizmirsti, ka ir tik daudz citu sporta veidu- futbols, beisbols, regbijs, krikets, hokejs, teniss, golfs, volejbols, handbols- tur arī paliek tie nr1-3!
Virs 2m jau izvēle ir stipri lielāka, jo pārsvarā dominē basketbols!

     [+] [-]

, 2019-01-11 17:03, pirms 6 gadiem
vorkuta rakstīja: lai kā nebūtu un lai kā necenstos fizioterapeiti u.c - dabu neapmānīsi, un baltie objektīvi vienmēr būs fiziski vājāki par melnīšiem. Atliek samierināties, un kompensēt ar prātu un IQ
Jaunzēlandes regbija izlase?

     [+] [-]

, 2019-01-11 17:24, pirms 6 gadiem
vorkuta rakstīja: Mellais šķēpmetējs ir izņēmums, tāpat kā izņēmums šodien ir labi 1-.3. nr baltie basketā. Kas ir tavi 2 Bogdanoviči pret NBA otrgadniekim Mitchelu, Bukeru, Foxiem-Knoxiem un vēl desmitiem ņipriem mellīšiem? Tikai 4.-5 nr baltajiem šodien ir salīdzināmi ar melnīšiem, bet arī tur vairāk IQ pārsvars, kas izlīdzina.
Nē, man jau šķiet, ka gudra trenera vadībā šādi jugi labi stāvētu pretī USA olimpiskajam tīmam... Nu, labi, varbūt ne pārbrauktu, bet sakaut varētu gan. Dončičs, Dragičs, Bogdanovičs, Jokičs, Vucevivičs, rezervē Teo, Hezonja, Nurkičs, Bjelica, Saričs, Bojans Bogdanovics.

     [+] [-]

, 2019-01-11 21:24, pirms 6 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Nē, man jau šķiet, ka gudra trenera vadībā šādi jugi labi stāvētu pretī USA olimpiskajam tīmam... Nu, labi, varbūt ne pārbrauktu, bet sakaut varētu gan. Dončičs, Dragičs, Bogdanovičs, Jokičs, Vucevivičs, rezervē Teo, Hezonja, Nurkičs, Bjelica, Saričs, Bojans Bogdanovics.
Nu kādas muļķības. Un tad paskaiti pretī 3 izlases, ko USA varētu izveidot

Piemet GSW pāris rezerviniekus klāt un nevarētu pat GSW vinnēt.