Layout: current: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Warriors" satriec arī "Pacers" un panāk fenomenālo 23-0

Rolands Eliņš

"Warriors" satriec arī "Pacers" un panāk fenomenālo 23-0
Pols Džordžs pret Kleju Tompsonu
Foto: AFP/Scanpix

Goldensteitas “Warriors” turpina rakstīt savu vārdu NBA spožākajās lappusēs un šonakt guvusi 13. uzvaru izbraukumā pēc kārtas, sakaujot Indianas “Pacers” ar 131:123, kas ļāva iegūt sezonas bilanci 23-0. “Cavaliers” tikmēr izvairījās no ceturtā zaudējuma pēc kārtas un atspēlējās pret Portlendu (105:100), bet “Thunder” sagrāva Memfisu ar 37 punktu pārsvaru.

“Warriors” šonakt aizvadīja piekto izbraukuma spēli pēc kārtas, un tieši spēcīgā Indianas “Pacers” (12-8) tika uzskatīta par komandu, kas spējīga pārtraukt Goldensteitas uzvaru sēriju. Spēles sākumā “Pacers” arī prata tikt vadībā un nodemonstrēt savu potenciālu, taču tad sekoja “Warriors” prettrieciens izrāviena 22:0 izskatā.

“Warriors” pirmajās 36 minūtēs spēlēja fantastisku basketbolu, kurā ne tikai Klejs Tompsons trāpīja citu tālmetienu pēc cita, bet arī regulāri tika izkārtoti pilnīgi brīvi metieni vai danki abiem centriem – Festusam Ezili un Endrjū Bogutam. Ar viņu palīdzību līgas piektās labākās aizsardzības komandas “Pacers” grozā jau pirmajā puslaikā tika salādēti 79 punkti un iegūta krietna vadība. Trešajā ceturtdaļā Tompsons trāpīja vēl divus tālmetienus un palīdzēja “Warriors” iegūt 32 punktu pārsvaru, kas viņam un Stefenam Karijam lielāko daļu ceturtās ceturtdaļas lika atrasties uz rezervistu soliņa.

“Pacers” gan nebija padevusies, un apņēmīgā Pola Džordža spēle ļāva likvidēt praktiski visu “Warriors” pārsvaru. Zelta štata komandas rezervisti šoreiz spēlēja visia pieticīgi, turklāt izpaudās arī Leandru Barbosas nespēlēšana slimības dēļ. “Warriors” līderi pēdējās minūtēs bija spiesti atgriezties laukumā un noturēt uzvaru ar 131:123, taču pēdējā minūtē par to nācās samaksāt – potītes traumu guva Tompsons, kurš atstāja spēli priekšlaicīgi.

Tompsonam beigās 39 punkti, turklāt visus desmit tālmetienus viņš sameta jau pirmo trīs ceturtdaļu laikā. Tompsons pēc spēles norādīja, ka vismaz pāris dienas izjutīs potītes traumas sekas, taču komandai tagad ir divu dienu pārtraukums pirms spēles pret “Celtics”. Karijam šoreiz “tikai” trīs tālmetieni un 29 punkti, taču desmit rezultatīvas piespēles, kamēr “Pacers” sastāvā 33 sameta Džordžs.

“Warriors” līdz ar to atkārtojusi otru visu laiku garāko uzvaru sēriju (27 regulārās sezonas spēlēs pēc kārtas) un uzstādījusi jaunu rekordu sezonas sākumā pēc kārtas uzvarētajās izbraukuma spēlē (13-0).

Savukārt “Cavaliers” (14-7) aizvadīja visai vāju pirmo puslaiku pret “Trail Blazers”, taču rezultāta ziņā pēc tā atpalika tikai par deviņiem punktiem (vienubrīd bija arī mīnus 18), kurus pēc pārtraukuma ātri vien atspēlēja. Lebrons Džeimss guva 33 punktus, 18 pievienoja Kevins Lavs, un “Cavs” ar uzvaru 105:100 izdevās izvairīties no ceturtā zaudējuma pēc kārtas.

Kārtējā neveiksme tikmēr “Rockets” un “Grizzlies” komandām. Hjūstona saņēma pliķi Bruklinā, kur vietējā “Nets” uzvarēja ar 110:105, četriem tās spēlētājiem gūstot vismaz 19 punktus. Bruklina (6-15) prata ierobežot Džeimsu Hārdenu un atstāt viņu ar tikai desmit punktiem. Vairāk nesameta neviens “Rockets” sākumsastāva spēlētājs, turklāt Trevors Ariza guva traumu. Lieliski gan spēlēja Hjūstonas rezervisti Markuss Torntons un Korijs Brūvers, kuri divatā sameta 54 punktus, taču tas neglāba no kārtējā zaudējuma (10-12).

Savukārt pagaidām nepārliecinoši spēlējošā “Grizzlies” savā laukumā tā arī nerada pretlīdzekļus Kevinam Durentam (32 punkti) un Rasela Vestbrukam (13 punkti, 16 piespēles), kuru pārstāvētā “Thunder” grāva ar 37 punktu pārsvaru. Rezultāta starpība būtu vēl daudz lielāka, ja ne “Grizzlies” rezervista Mario Čālmersa 19 punktu uzliesmojums, kamēr sākumsastāva saspēles vadītājs Maiks Konlijs tā arī nevienu punktu neguva.

NBA spēļu rezultāti, 9. decembris

KomandasRez.Rezultatīvākie
Cavaliers-Trail Blazers105:100Džeimss 33 – Lilards 33
Pacers-Warriors123:131Džordžs 33 – Tompsons 39
Nets-Rockets110:105Lopess 24 – Torntons 32
Grizzlies-Thunder88:125Čālmerss 19 – Durents 32
Nuggets-Magic74:85Bārtons 23 – Vucevičs 18
Kings-Jazz114:106Kazinss 23 – Heivords 18

Izmantotie resursi:
NBA.com

1 2 3 76 komentāri

  +1 [+] [-]

, 2015-12-09 08:13, pirms 9 gadiem
Monstri!
Ceru, ka trauma neiztraucēs.
Intereses dēļ liekam prognozes kad aprausies sērija. Es saku ka izrais 27-0 bilanci un tad...

  +1 [+] [-]

, 2015-12-09 08:29, pirms 9 gadiem
sportists-amatieris rakstīja: Monstri!
Ceru, ka trauma neiztraucēs.
Intereses dēļ liekam prognozes kad aprausies sērija. Es saku ka izrais 27-0 bilanci un tad...
Agrāk vai vēlāk tā arī būs, taču kareivju potenciāls šosezon ir vēl lielāks. Tompsons un Karijs ir ar vēl lielāku potenicālu uzbrukumā un ar šo divu spēlētāju ierobežošanu ir klājies ļoti grūti. Līdz ar to "Warriors" uzbrukums kļuvis vēl daudzveidīgāks un rezultatīvāks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-12-09 08:30, pirms 9 gadiem
Es domāju, ka GSW tagad mierīgi līdz 25.decembrim visus uzvarēs, un tad tieši pretī stājās Cavs. Ja atpakaļ būs Šamperts un Kairijs, tad tur būs spēle uz dzīvību un nāvi. Pieļauju, ka tā varētu būt viena no skatāmākajām sezonas spēlēm, jo Cavs ar Džeimsu gribēs reabilitēties par finālu, bet GSW neprasa liekus komentārus.

     [+] [-]

, 2015-12-09 08:44, pirms 9 gadiem
yeah rakstīja: Es domāju, ka GSW tagad mierīgi līdz 25.decembrim visus uzvarēs, un tad tieši pretī stājās Cavs. Ja atpakaļ būs Šamperts un Kairijs, tad tur būs spēle uz dzīvību un nāvi. Pieļauju, ka tā varētu būt viena no skatāmākajām sezonas spēlēm, jo Cavs ar Džeimsu gribēs reabilitēties par finālu, bet GSW neprasa liekus komentārus.
Ņem vērā, ka tā ir ziemassvētku dienas (5PM) spēle, izslēgšanas spēļu atmosfēra viņā nebūs.

  +4 [+] [-]

, 2015-12-09 08:54, pirms 9 gadiem
Kristaps Valters ‏@Adis1981 Dec 7

Indiana will stop GSW streak tonite

Kads tevs tads dels
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2015-12-09 09:24, pirms 9 gadiem
Sērija pārtrūks 31.janvārī. "If you know, what I mean"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-12-09 10:17, pirms 9 gadiem
yeah rakstīja: Es domāju, ka GSW tagad mierīgi līdz 25.decembrim visus uzvarēs, un tad tieši pretī stājās Cavs. Ja atpakaļ būs Šamperts un Kairijs, tad tur būs spēle uz dzīvību un nāvi. Pieļauju, ka tā varētu būt viena no skatāmākajām sezonas spēlēm, jo Cavs ar Džeimsu gribēs reabilitēties par finālu, bet GSW neprasa liekus komentārus.
Pareizi teici ar piebildi" Ja būs atpakaļ ierindā", pagaidām gan "Cavaliers" nebūt nerāda saturīgu sniegumu, taču pats galvenais jau būs tas, kā viņi ierobežos Kariju un Tompsonu, cik zināms, tad NBA finālā tās bija lielas problēmas. Otrkārt, neuzskatu, ka regulārā sezona būtu revanšs par finālu, drīzāk, ja abas komandas nokļūs NBA finālā, tad noteikti Klīvlenda vēlēsies izdarīt visu, lai izcīnītu pirmo gredzenu, un to varēs saukt par kārtīgu kauju. Es paredzu, ka kareivji turpmākos vismaz 4-5 gadus izcīnīs vairākus NBA čempionu titulus, ar tādiem spēlētājiem un potenicālu visas iespējas.

  -1 [+] [-]

, 2015-12-09 10:22, pirms 9 gadiem
sandris rakstīja: Pareizi teici ar piebildi" Ja būs atpakaļ ierindā", pagaidām gan "Cavaliers" nebūt nerāda saturīgu sniegumu, taču pats galvenais jau būs tas, kā viņi ierobežos Kariju un Tompsonu, cik zināms, tad NBA finālā tās bija lielas problēmas. Otrkārt, neuzskatu, ka regulārā sezona būtu revanšs par finālu, drīzāk, ja abas komandas nokļūs NBA finālā, tad noteikti Klīvlenda vēlēsies izdarīt visu, lai izcīnītu pirmo gredzenu, un to varēs saukt par kārtīgu kauju. Es paredzu, ka kareivji turpmākos vismaz 405 gadus izcīnīs vairākus NBA čempionu titulus, ar tādiem spēlētājiem un potenicālu visas iespējas.
Tik pat labi var teikt, kad GSW atpakaļ būs Barns būs nevis +10, bet +25GSW. Cavs aprobežojas tikai ar vienu spēlētāju Lebronu, kas pārējos padara tikai par metējiem un mazajime spēlētājiem neļauj padribilēt, kas viņiem neļauj iespēlēties. GSW ir kā komanda, un vājo vietu praktiski viņiem nav. Viņi met ar ārprātīgu procentu un viņi netaisās apstāties. Z-svētkos cavs nebūs nekādu cerību, prognozēju, ka Lebronam būs 40pt, bet komanda zaudēs ar -15. GSW līdz all star būs karsti un tad domājams gatavosies PO.

  +3 [+] [-]

, 2015-12-09 10:23, pirms 9 gadiem
sandris rakstīja: Pareizi teici ar piebildi" Ja būs atpakaļ ierindā", pagaidām gan "Cavaliers" nebūt nerāda saturīgu sniegumu, taču pats galvenais jau būs tas, kā viņi ierobežos Kariju un Tompsonu, cik zināms, tad NBA finālā tās bija lielas problēmas. Otrkārt, neuzskatu, ka regulārā sezona būtu revanšs par finālu, drīzāk, ja abas komandas nokļūs NBA finālā, tad noteikti Klīvlenda vēlēsies izdarīt visu, lai izcīnītu pirmo gredzenu, un to varēs saukt par kārtīgu kauju. Es paredzu, ka kareivji turpmākos vismaz 405 gadus izcīnīs vairākus NBA čempionu titulus, ar tādiem spēlētājiem un potenicālu visas iespējas.
Tas gan, ka Klīvlenda pagaidām diezgan smagi nīkuļo, vismaz es esmu pagaidām vīlies, bet to var norakstīt uz traumām, un Lova nestabilo spēli. Viens Džeimss nav karotājs + maksimāli pārmaksātais Tompsons, kura vietā pa to naudu varēja dabūt daudz ko vērtīgāku.
Es uzskatu, ka tuvākos gadus GSW ar Cavs dalīs titulus, pie noteikuma, ka Džeimss neuztaisa hu*ņu atkal.

  +1 [+] [-]

, 2015-12-09 10:26, pirms 9 gadiem
Rockets ar savu žvaigžņu sastāvu ir nolaidušies uz zemes, kamēr Hardens nebeigs muļķoties un neraks komandu ar savu slinkumu tikmēr būs jau par vēlu, var gadīties, ka netiks PO!

     [+] [-]

, 2015-12-09 10:32, pirms 9 gadiem
yeah rakstīja: Tas gan, ka Klīvlenda pagaidām diezgan smagi nīkuļo, vismaz es esmu pagaidām vīlies, bet to var norakstīt uz traumām, un Lova nestabilo spēli. Viens Džeimss nav karotājs + maksimāli pārmaksātais Tompsons, kura vietā pa to naudu varēja dabūt daudz ko vērtīgāku.
Es uzskatu, ka tuvākos gadus GSW ar Cavs dalīs titulus, pie noteikuma, ka Džeimss neuztaisa hu*ņu atkal.
Katrā gadījumā Cavs Džeimsa prombūtnes laikā bija iespēja tikt pie augsti draftētajiem spēlētājiem, no kuriem gan viens Irvings bijis visdaudzološākais ar Tompsonu un Benetu nekas diži nebija iznācis un nav. Piekrītu, ka Tompsons tiek pārmaksāts un viņa ieguldījums komandā ir pārāk mazs. Līdzīgi Džeimsa gadījumā bija ar Lovu Minesotā, ka viens vilka komandu un meta pat virs 30 punktiem vairākās spēlēs pēc kārtas, bet rezultāta nekāda. Jebkurā gadījumā, bez Džeimsa Cavs būs labākajā gadījumā vidusmēra komanda NBA. Nākotnē prasīs piepuli uzvarēt pat pastarīšus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-12-09 10:38, pirms 9 gadiem
chubaki rakstīja: Tik pat labi var teikt, kad GSW atpakaļ būs Barns būs nevis +10, bet +25GSW. Cavs aprobežojas tikai ar vienu spēlētāju Lebronu, kas pārējos padara tikai par metējiem un mazajime spēlētājiem neļauj padribilēt, kas viņiem neļauj iespēlēties. GSW ir kā komanda, un vājo vietu praktiski viņiem nav. Viņi met ar ārprātīgu procentu un viņi netaisās apstāties. Z-svētkos cavs nebūs nekādu cerību, prognozēju, ka Lebronam būs 40pt, bet komanda zaudēs ar -15. GSW līdz all star būs karsti un tad domājams gatavosies PO.
Vājā vieta ir lēna spēle, kas piespiež viņus kļūdīties...
Nezinu, ko Indiana domāja mēģinot iemest vairāk kā GSW...

  +2 [+] [-]

, 2015-12-09 10:41, pirms 9 gadiem
sandris rakstīja: Katrā gadījumā Cavs Džeimsa prombūtnes laikā bija iespēja tikt pie augsti draftētajiem spēlētājiem, no kuriem gan viens Irvings bijis visdaudzološākais ar Tompsonu un Benetu nekas diži nebija iznācis un nav. Piekrītu, ka Tompsons tiek pārmaksāts un viņa ieguldījums komandā ir pārāk mazs. Līdzīgi Džeimsa gadījumā bija ar Lovu Minesotā, ka viens vilka komandu un meta pat virs 30 punktiem vairākās spēlēs pēc kārtas, bet rezultāta nekāda. Jebkurā gadījumā, bez Džeimsa Cavs būs labākajā gadījumā vidusmēra komanda NBA. Nākotnē prasīs piepuli uzvarēt pat pastarīšus.
Paši vainīgi, ka aizmainīja Wiginsu, tu tā runā itkā Lebrons pazustu no cavs pēc šīs sezonas. Tomsons varbūt ir pārmaksāts, bet viņa devums aizsardzībā un uzbrukuma bumbu savākšanā ir liels. Jūs vienmēr sakat, ka Lebronam nav komandas biedri u.t.t, bet Irvings, Lovs, Mozgovs,Mo, J.R.Smith, R.Jefersons ir augstas klases spēlētāji.

  +2 [+] [-]

, 2015-12-09 10:42, pirms 9 gadiem
Raitcha rakstīja: Vājā vieta ir lēna spēle, kas piespiež viņus kļūdīties...
Nezinu, ko Indiana domāja mēģinot iemest vairāk kā GSW...
šosezon Memfisa gribēja lēno spēli dabūja -50

  -1 [+] [-]

, 2015-12-09 10:43, pirms 9 gadiem
Skatos tagad visi kladzina ka jā sērija jau ies ilgāk utt, neviens neko par to ka Pacers vajadzēja uzvarēt utt. kādi 70 procenti ar to pašu Valteru priekšgalā bļāva, ka sērija trūkst bet es tik ierēcu par jums. Jazz ir komanda, kas tuvakajā laikā var apturēt GSW, citādi sērija turpimāsies.
sergis89 lielākais muļķis no visiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-12-09 10:44, pirms 9 gadiem
RW šodien nepierasti stati 24min 16 ast turklāt izmetis tikai 7 metienus un iemetis 5. Kad čalis neskrien kā jātnieks bez galvas un atrod brīvos partnerus var būt pat vēl bīstamāks.

  +2 [+] [-]

, 2015-12-09 10:45, pirms 9 gadiem
chubaki rakstīja: šosezon Memfisa gribēja lēno spēli dabūja -50
Jāpiespiež lēni spēlēt GSW nevis pašiem jāspēlē lēni un jāļauj GSW apskriet visus
tas tā...
Nav daudz treneri, kas to NBA var izvest cauri... Tapēc jau GSW tā dominē... Jo no viņiem baidās, viņi rada becerību, kas ātri salauž komandas, jo ir mentāli kaut kam tādam negatavas...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-12-09 10:47, pirms 9 gadiem
sandris rakstīja: Katrā gadījumā Cavs Džeimsa prombūtnes laikā bija iespēja tikt pie augsti draftētajiem spēlētājiem, no kuriem gan viens Irvings bijis visdaudzološākais ar Tompsonu un Benetu nekas diži nebija iznācis un nav. Piekrītu, ka Tompsons tiek pārmaksāts un viņa ieguldījums komandā ir pārāk mazs. Līdzīgi Džeimsa gadījumā bija ar Lovu Minesotā, ka viens vilka komandu un meta pat virs 30 punktiem vairākās spēlēs pēc kārtas, bet rezultāta nekāda. Jebkurā gadījumā, bez Džeimsa Cavs būs labākajā gadījumā vidusmēra komanda NBA. Nākotnē prasīs piepuli uzvarēt pat pastarīšus.
Tomēr es Cavs GM vietā būtu paturējis Viginsu nevis aizmainījis pret Lovu. Lai gan šī ir otrā sezona, bet nekādi viņš nepārliecina. Te iemet daudz un savāc daudz bumbas, bet kā jau teici, kopumā komandas uzvarās to neredz. Kā jau teicu Minesotas laikos, tad tāds statistikas kačātājs vien ir, kas īsti pie Džeimsa spēles filozofijas neder. Viginsu varēja paturēt, un viņu var mierīgi laist spēlēt pa otro numuru + viss tas naudas ziņā pamatīgi dod pa kabatu, ņemot Lova līgumu.
GSW jāspiež uz groza apakšu ar noteikumu, ka mazie presē perimetru.

     [+] [-]

, 2015-12-09 10:51, pirms 9 gadiem
chubaki rakstīja: Paši vainīgi, ka aizmainīja Wiginsu, tu tā runā itkā Lebrons pazustu no cavs pēc šīs sezonas. Tomsons varbūt ir pārmaksāts, bet viņa devums aizsardzībā un uzbrukuma bumbu savākšanā ir liels. Jūs vienmēr sakat, ka Lebronam nav komandas biedri u.t.t, bet Irvings, Lovs, Mozgovs,Mo, J.R.Smith, R.Jefersons ir augstas klases spēlētāji.
Ja jau viņi ir augstas klases spēlētāji, tad izstāsti, kādēļ bez Džeimsa Cavaliers bija viena no līgas vājākām komandām? Piekrītu, ka Džeimss daudz darbojās ar bumbu un noslēdz vairums uzbrukumus, bet paskaties, cik triple double viņš ir savācis karjerā. Vairums ļoti daudz atrod savus partnerus, kuriem atspēlēt bumbu. Džeimsa daudzpusība ir ārkārtīgi universāla tieši tāpēc viņš ir pasaulē labākais spēlētājs. Un būtu muļķīgi, ja vismaz 60-70% viņš iniacatīvu neņemtu savās rokās. Es nerunāju, ka Džeimss tā it kā viņš pametīs komandu, bet pienāks laiks un tikmēr, kamēr pagaidām Cavs būs viena no līdervienībām pie augsti draftētiem spēlētājiem netiks.

  +2 [+] [-]

, 2015-12-09 10:56, pirms 9 gadiem
sandris rakstīja: Ja jau viņi ir augstas klases spēlētāji, tad izstāsti, kādēļ bez Džeimsa Cavaliers bija viena no līgas vājākām komandām? Piekrītu, ka Džeimss daudz darbojās ar bumbu un noslēdz vairums uzbrukumus, bet paskaties, cik triple double viņš ir savācis karjerā. Vairums ļoti daudz atrod savus partnerus, kuriem atspēlēt bumbu. Džeimsa daudzpusība ir ārkārtīgi universāla tieši tāpēc viņš ir pasaulē labākais spēlētājs. Un būtu muļķīgi, ja vismaz 60-70% viņš iniacatīvu neņemtu savās rokās. Es nerunāju, ka Džeimss tā it kā viņš pametīs komandu, bet pienāks laiks un tikmēr, kamēr pagaidām Cavs būs viena no līdervienībām pie augsti draftētiem spēlētājiem netiks.
Tie viņi (iepriekš piesaukti augsta līmeņa spēlētāji) nespēlēja klīvlendā. Izņemot Irvingu.

  +1 [+] [-]

, 2015-12-09 10:58, pirms 9 gadiem
yeah rakstīja: Tomēr es Cavs GM vietā būtu paturējis Viginsu nevis aizmainījis pret Lovu. Lai gan šī ir otrā sezona, bet nekādi viņš nepārliecina. Te iemet daudz un savāc daudz bumbas, bet kā jau teici, kopumā komandas uzvarās to neredz. Kā jau teicu Minesotas laikos, tad tāds statistikas kačātājs vien ir, kas īsti pie Džeimsa spēles filozofijas neder. Viginsu varēja paturēt, un viņu var mierīgi laist spēlēt pa otro numuru + viss tas naudas ziņā pamatīgi dod pa kabatu, ņemot Lova līgumu.
GSW jāspiež uz groza apakšu ar noteikumu, ka mazie presē perimetru.
Nu šeit pa galvu jāsit kluba vadībai. Minesota nošāva divus zaķus ar vienu šāvienu un turpina jauno spēlētāju piesaiti gan maiņas, gan drafta sakarā. Noteikti pēc pāris gadiem Minesotu varēs uzskatīt par vienu no līgas vadošajām komandām, ir gan garie spēlētāji, gan spēcīgi ārējie līnijas spēlētāji. Loti grūti presēt GSW mazos spēlētājus un tā līdz šim bijusi liela problēma. It īpaši situācijā, kad garie atbrīvo mazajiem spēlētājiem metienu iespējas, piemēram, Karijs izdara pasaulē atrāko metienu pusotras sekundes laikā, pat zaudēts neliels mirklis aizsardzībā var būt -3 punkti.

  +1 [+] [-]

, 2015-12-09 11:01, pirms 9 gadiem
chubaki rakstīja: Paši vainīgi, ka aizmainīja Wiginsu, tu tā runā itkā Lebrons pazustu no cavs pēc šīs sezonas. Tomsons varbūt ir pārmaksāts, bet viņa devums aizsardzībā un uzbrukuma bumbu savākšanā ir liels. Jūs vienmēr sakat, ka Lebronam nav komandas biedri u.t.t, bet Irvings, Lovs, Mozgovs,Mo, J.R.Smith, R.Jefersons ir augstas klases spēlētāji.
Zvaigznes un labi spēlētāji ir visos pretendentos...
Un play-off ir cita pasaule, tur vajag pilnu komplektu un iespējams tad tu pacelsi kausu, jo jāsakrīt ir daudz lietām, ne tikai pašiem jābūt gataviem... Cavs nav ne tuvu pilns komplekts... Labi, varbūt, ka ir, bet nav tas mehānisms tāds, kurš darbotos... Treneris, trenera ietekme, spēja mainīt spēli, zīmējumus starp spēlēm... Cavs tas nestrādā...
Cavs nestrādā arī LBJ parocīgais modelis, ka viņš spēlē, bet pārējiem ir jābūt gataviem jebkurā brīdī nākt un maukt uz 100%...
Blats savus spēlētājus tā nespēj sagatavot... Spo spēja... tapēc arī šobrīd neredzu, kā Cavs varētu kaut ko pacelt, jo lai kādi būtu tie uzvārdi, viņi nav spējīgi būt gatavi.

     [+] [-]

, 2015-12-09 11:01, pirms 9 gadiem
sandris rakstīja: Ja jau viņi ir augstas klases spēlētāji, tad izstāsti, kādēļ bez Džeimsa Cavaliers bija viena no līgas vājākām komandām? Piekrītu, ka Džeimss daudz darbojās ar bumbu un noslēdz vairums uzbrukumus, bet paskaties, cik triple double viņš ir savācis karjerā. Vairums ļoti daudz atrod savus partnerus, kuriem atspēlēt bumbu. Džeimsa daudzpusība ir ārkārtīgi universāla tieši tāpēc viņš ir pasaulē labākais spēlētājs. Un būtu muļķīgi, ja vismaz 60-70% viņš iniacatīvu neņemtu savās rokās. Es nerunāju, ka Džeimss tā it kā viņš pametīs komandu, bet pienāks laiks un tikmēr, kamēr pagaidām Cavs būs viena no līdervienībām pie augsti draftētiem spēlētājiem netiks.
Pirms tam, izņemot Irvingu ,neviens no viņiem nespēlēja cavs.
Otrs: Lebrons šosezon točna nav labākais spēlētājs pasaulē, jo tāds ir Stefs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-12-09 11:06, pirms 9 gadiem
Raitcha rakstīja: Zvaigznes un labi spēlētāji ir visos pretendentos...
Un play-off ir cita pasaule, tur vajag pilnu komplektu un iespējams tad tu pacelsi kausu, jo jāsakrīt ir daudz lietām, ne tikai pašiem jābūt gataviem... Cavs nav ne tuvu pilns komplekts... Labi, varbūt, ka ir, bet nav tas mehānisms tāds, kurš darbotos... Treneris, trenera ietekme, spēja mainīt spēli, zīmējumus starp spēlēm... Cavs tas nestrādā...
Cavs nestrādā arī LBJ parocīgais modelis, ka viņš spēlē, bet pārējiem ir jābūt gataviem jebkurā brīdī nākt un maukt uz 100%...
Blats savus spēlētājus tā nespēj sagatavot... Spo spēja... tapēc arī šobrīd neredzu, kā Cavs varētu kaut ko pacelt, jo lai kādi būtu tie uzvārdi, viņi nav spējīgi būt gatavi.
Ko tad Blatam var pārmest, tas, ka Lebrons viņā neklausās? Blats ir labs treneris un motivātors, tikai Lebrona augstprātība neļauj viņam strādāt par 100%. Tieši Blats izkārtoja Mozgovu uz PO cavs, jo bez viņa cavs nebūtu tikuši finālā.
1 2 3 76 komentāri