Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Stērns atceļ darījumu, Pols tomēr nespēlēs ''Lakers''

Ivars Grīnbergs
Ivars Grīnbergs

Stērns atceļ darījumu, Pols tomēr nespēlēs ''Lakers''
Kriss Pols
Foto: Reuters/Scanpix

Holivudas cienīgu sižetu šonakt sagādāja līdz šim skaļākais Nacionālās Basketbola Asociācijas (NBA) darījums, kurā Kriss Pols apmaiņā pret Gazolu un Odomu nonāca Losandželosā. Diemžēl stundu vēlāk sociālos tīklus pāršalca īsta komentāru vētra un medijos parādījās ziņa, ka darījums ir atcelts.

3.00 pēc Latvijas laika tika paziņots par ilgi gaidīto Krisa Pola maiņas darījumu, kura rezultātā Pols nonāktu Losandželosas ''Lakers'' komandā, apmaiņā pret Lamaru Odomu un Pau Gazolu. Darījumā tiktu iesaistīta arī Hjūstonas ''Rockets'' vienība.

Ņūorleānas "Hornets" klubs šobrīd pieder NBA un stundu pēc darījuma izziņošanas līgas komisārs un tādējādi arī "Hornets" vadītājs Deivids Stērns paziņoja, ka darījums tiek atcelts. ''ESPN'' ziņo, ka vairāki klubu īpašnieki izrādījuši neapmierinātību un izdarījuši spiedienu uz Stērnu, apgalvojot, ka tieši šāda veida darījumi, esot līgu noveduši līdz lokautam. Tiek uzskatīts, ka Stērns, atceļot šo darījumu, vēlējās apliecināt pārmaiņas līgā. Pirmkārt, Kriss Pols ilgstoši vēlējās tikt prom no "Hornets" un, veicot darījumu, klubs šķietami apmierināja spēlētāja untumus. Otrkārt, sarežģītā darījumā lielā tirgus komanda "Lakers" no mazās komandas "Hornets" iemainīja spēlētāju, kurš sezonas beigās kļūs par brīvo aģentu - šādas spēlētāju maiņas lokauta laikā klubu īpašnieki sauca kā negatīvus piemērus mazo komandu attīstībai.

Ilgi minētā mīkla, kur dosies Kriss Pols, gandrīz tika atminēta un līdz darījuma atcelšanai situācija izskatījās šādi: Trīs komandu darījumā Pols nonāca Losandželosas ''Lakers'' komandā apmaiņā pret Pau Gazolu un Lamaru Odomu. Trešā komanda, kura iesaistījās darījumā, bija Hjūstonas ''Rockets''. Tā iegūtu Gazolu, nosūtot uz ''Hornets'' komandu Luisu Skolu, Kevinu Martinu, Goranu Dragiču un divas drafta izvēles.

Līdz ar šī darījuma neizdošanos ''Lakers'' ir gatavi nākamajam mērķim - Dvaitam Hovardam.

izmantotie resursi:
Los Angeles Lakers deal to acquire Chris Paul...

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-09 10:02, pirms 13 gadiem
Prime Time rakstīja: Okey!

Tim Frank "Not true that owners killed the deal. It was't even discussed at the board meeting. League office declinde to make the trade for BASKETBALL REASONS"
Kas protams ir pilnīgs bleķis.. (parafrāzējot vienu apskatnieku: Basketball decisions got influenced by business decisions)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-12-09 10:07, pirms 13 gadiem
Lakers zaudē Mavs 4-0 PO. Loģiski, ka ir jāveic maiņas, lai komandu padarītu konkurētspējīgu.

Tiek atdoti ļoti augstas klases spēlētāji, pret 1 saspēles vadītāju. Iegūst VISAS komandas šajā maiņā. Pie tam vislielākā ieguvēja būtu tieši Hornets. NBA satraucas par to, ka pārdotas ir 10k sezonas biļetes, un domā, ka tagad CP3 nebūs, tirgus atkal mirs Ņuorleanā! Nebūt nē. Komanda būtu daudz konkurētspējīgāka nekā iepriekšējā sezonā, ilgtermiņā Hornets būtu ieguvēji.

Un ko tagad iesākt spēlētājiem, kurus gribēja aizmanīt? Aizmainīt praktiski nozīmē atlaist.

Gasols, Odoms, Scola, Dragics, Martins. Viņi praktiski ir atlaisti, un tad pieņemti atpakaļ. Kā viņi var iet uz treniņiem, skatīties acīs un nezināt, vai komanda ar viņiem rēķinās. Tā tiek izjaukta komandas ķīmija. Tas grauj basketbolu.

Atkal kādas sazvērestības teorijas? Ir skaidrs, ka Pols nepaliks Hornets?! Izdevīgāk Sternam ir palaist viņu prom nākamgad un neiegūt neko? Tad tiešām Ņuorleana var aizmirst par basketu. Šī maiņa neiznīcinātu komandas, bet pastiprinātu visas 3 komandas.

Kas notiek, kad spēlētāji ir FA, labi redzējām pagāšgad.
Pazuda divi klubi, Raptors un Cavs, dēļ pāris princesēm. Maiņas nenodara tādus zaudējumus, jo tiek doti pretim, ja ne līdzvērtīgi, tad vismaz vairāki labi spēlētāji.

Domāju ne es viens esmu nesaprašanā.

P.S. - Ja Sterns bloķē CP3 treidu, tad sanāk, ka CP3 nevarēs aizmainīt? Jo, ja aizmainīs, tā sanāks kāda kluba lobēšana ...

     [+] [-]

, 2011-12-09 10:10, pirms 13 gadiem
budd rakstīja: Kas protams ir pilnīgs bleķis.. (parafrāzējot vienu apskatnieku: Basketball decisions got influenced by business decisions)
No biznesa viedokļa pasaki, ko iegūtu LAL un ko zaudētu Hornets?
Polam pievienojoties LAL, lielai pilsētai ar lielu tirgu iegūtu NBA! Protams no sākuma zaudētu Hornets, bet viņi iegūtu konkurētspējīgu komandu, uz kuru nāktu beigās vairāk līdzjutēju, nekā pirms tam.

  +1 [+] [-]

, 2011-12-09 10:14, pirms 13 gadiem
Badr Hari rakstīja: No biznesa viedokļa pasaki, ko iegūtu LAL un ko zaudētu Hornets?
Polam pievienojoties LAL, lielai pilsētai ar lielu tirgu iegūtu NBA! Protams no sākuma zaudētu Hornets, bet viņi iegūtu konkurētspējīgu komandu, uz kuru nāktu beigās vairāk līdzjutēju, nekā pirms tam.
Hornets zaudētu savu moneymaker. Būsim nu godīgi, zvaigzne komandā ir vērtība arī ārpus laukuma un tur Skola, odoms utt nav tik ienesīgi kā CP3. Ja tas būtu tikai basketbola lēmums kā ir izteicies Stērns, tad nekad dzīvē šī maiņa netiktu atcelta, jo gluži vienkārši, Hornets būtu tikuši pie ļoti sakarīga spēle'tāju klāsta pret vienu, kas turklāt negrib tur būt. Tgd vnk tiek piečakarēta LAL

     [+] [-]

, 2011-12-09 10:21, pirms 13 gadiem
Krisons_bez_olām rakstīja: Jā, domāju, ka Bainums+Gazols+kāds trešais vai draft pick ir optimāls variants maiņai vai nu Polam vai Hovardam. Abus LAL iegūt būtu absurds.
Lūk šāda maiņa būtu jāatceļ..

     [+] [-]

, 2011-12-09 10:22, pirms 13 gadiem
budd rakstīja: Hornets zaudētu savu moneymaker. Būsim nu godīgi, zvaigzne komandā ir vērtība arī ārpus laukuma un tur Skola, odoms utt nav tik ienesīgi kā CP3. Ja tas būtu tikai basketbola lēmums kā ir izteicies Stērns, tad nekad dzīvē šī maiņa netiktu atcelta, jo gluži vienkārši, Hornets būtu tikuši pie ļoti sakarīga spēle'tāju klāsta pret vienu, kas turklāt negrib tur būt. Tgd vnk tiek piečakarēta LAL
Bet es runāju par ilgtermiņu, tāpat Hornets zaudēs Polu nākamgad. Un ko tad? Tad tas tirugus pajuks pavisam. Bet šobrīd iegūstot tos spēlētājus, varbūt finansiāli sezona būtu sliktāka, bet tāpat 1pret4 tomēr neliekas, ka būtu mega traki. Toties, ja skatamies 12-13 sezonu, tur ar šo maiņu Hornets iegūst daudz vairāk. Pareizāk sakot, zaudē daudz daudz mazāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-12-09 10:31, pirms 13 gadiem
Badr Hari rakstīja: Bet es runāju par ilgtermiņu, tāpat Hornets zaudēs Polu nākamgad. Un ko tad? Tad tas tirugus pajuks pavisam. Bet šobrīd iegūstot tos spēlētājus, varbūt finansiāli sezona būtu sliktāka, bet tāpat 1pret4 tomēr neliekas, ka būtu mega traki. Toties, ja skatamies 12-13 sezonu, tur ar šo maiņu Hornets iegūst daudz vairāk. Pareizāk sakot, zaudē daudz daudz mazāk.
Bet es jau tam pilnībā piekrītu. Šis lēmums bloķēt maiņu ir pilnīgs idiotisms. Hornets būtu varējuši cīnīties par PO ar šo sastāvu. Tgd viņi vnk šķirsies no CP3 par neko, bet tas kā ir piečakarēta (citu vārdu neredzu) LAL ir vispār absurds. Ne tikai nenotika maiņa (kas starp citu bez Hovarda maiņas nemaz nav tik izdevīga viņiem), bet tgd arī sastāvā ir divi spēlētāji, kas nesaprot, kas notiek.. LAL bija problēmas un vajadzēja izmaiņas, tgd viss ir palicis tikai sliktāk un izskatās, ka viss ir vēl sliktāk, jo viņi ir vienīgais klubs, kas nevar dabūt labus spēlētājus jo.... viņi ir viens no veiksmīgākajiem klubiem līgas vēsturē?? stulbums

     [+] [-]

, 2011-12-09 10:35, pirms 13 gadiem
Krisons_bez_olām rakstīja: Par komandas ķīmiju gan tā nav. Pirmkārt LAL jau pusgadu runā par Hovarad iegādi un tajā komandā visiem izņemot Kobi bija skaidrs, ka var tikt aizmainīti. Par pārējiem spēlētājiem runājot, domāju arī viņi jebkurā komandā saprot, ka NBA ir bizness un aizmainīšana nenozīmē, ka komanda ar tevi nerēķinās.
Kamēr tu neesi aizmainīts, tas netraucē. Bet, ja tevi aizmaina un pēc tam jāiet atpakaļ tad tas ir daudz smagāk. Tu vari domāt, ka tevi aizmainīs, bet šāda sitācija ir drausmīga priekš tiem, kuri (ne)aizmainiti.

Odoms jau twiterī izteicies.

LAMAR ODOM
When a team trades u and it doesn't go down? Now what?

     [+] [-]

, 2011-12-09 10:36, pirms 13 gadiem
budd rakstīja: Bet es jau tam pilnībā piekrītu. Šis lēmums bloķēt maiņu ir pilnīgs idiotisms. Hornets būtu varējuši cīnīties par PO ar šo sastāvu. Tgd viņi vnk šķirsies no CP3 par neko, bet tas kā ir piečakarēta (citu vārdu neredzu) LAL ir vispār absurds. Ne tikai nenotika maiņa (kas starp citu bez Hovarda maiņas nemaz nav tik izdevīga viņiem), bet tgd arī sastāvā ir divi spēlētāji, kas nesaprot, kas notiek.. LAL bija problēmas un vajadzēja izmaiņas, tgd viss ir palicis tikai sliktāk un izskatās, ka viss ir vēl sliktāk, jo viņi ir vienīgais klubs, kas nevar dabūt labus spēlētājus jo.... viņi ir viens no veiksmīgākajiem klubiem līgas vēsturē?? stulbums
Pilnīgi piekrītu.

  +2 [+] [-]

, 2011-12-09 10:37, pirms 13 gadiem
Krisons_bez_olām rakstīja: Kādēļ? Padomā, kāds kalibrs ir Pols un Hovards.
CP3 kurš NEPALIKS ņuorleānā pret Gasolu, Bainamu + trešo ir OMG darījums vnk. Lakers atdotu vienu no labākajiem garā gala spēlētājiem + otru garo spēlētāju ar potenciālu un arī kvalitāti (un es domāju visi zin, cik liela vērtība NBA ir garie spēle'tāji) + vēl kādu? Tā būtu gadsimta negodīgākā maiņa (protams pārspīlēju), jo LAL zaudētu visu un iegūtu nedaudz. Tas ko piedāvā LAL šobrīd pret CP3 ir ļoti labs darījums. All Star spēlētājs + pērnās sezonas 6th man (turklāt abi ir garie) ir ļoti labs variants pret vienu spēlētāju kurš tāpat negrib palikt patreizējā klubā (un tie spēlētāji ko iegūtu NOH no Rockets dotu vairāk kā viens CP3 komandai)
(salīdzini kautvai ko ieguva nuggets pret Entoniju+Bilapsu)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-09 10:50, pirms 13 gadiem
Krisons_bez_olām rakstīja: Pols pret Gazolu, Bainumu būtu godīgs un abām pusēm izdevīgs darījums. Šobrīd reāli LAL viens pret vienu pret Polu atdod Odomu+Gazolu (no kuriem tikai Odoms tiek "Hornets").

Kādēļ Gazols,Bainams+draft piks pret Polu ir lielisks variants, jo LAL iegūst labāko saspēles vadītāju+atbrīvo vietu salary cap, par kuru var iegādāties normālu centru. "Hornets" no otras puses iegūst traumatisku, ar prāta spējām ne īpaši apveltītu centru, kurš ir DD, Gazols savukārt ir jau vecs, bet sava vērtība, protams, ir + draft picks, par ko iegūt kādu jauno. Perfekta maiņa. Tāda varētu būt arī pret Hovardu, kur tā būtu pa loģiskāka.

Piemāram bija baumas par Hovardu uz LAC, domā ka Griffins+Keimans+draft piks pret Hovardu arī būtu traka maiņa???
Vaitad šāda maiņa Gazols + Bainams ir iespējama? Tikai dēļ cap space?

Pols - 17m
Gasols - 19m
Bainams - 16m

  +1 [+] [-]

, 2011-12-09 10:51, pirms 13 gadiem
Krisons_bez_olām rakstīja: Pols pret Gazolu, Bainumu būtu godīgs un abām pusēm izdevīgs darījums. Šobrīd reāli LAL viens pret vienu pret Polu atdod Odomu+Gazolu (no kuriem tikai Odoms tiek "Hornets").

Kādēļ Gazols,Bainams+draft piks pret Polu ir lielisks variants, jo LAL iegūst labāko saspēles vadītāju+atbrīvo vietu salary cap, par kuru var iegādāties normālu centru. "Hornets" no otras puses iegūst traumatisku, ar prāta spējām ne īpaši apveltītu centru, kurš ir DD, Gazols savukārt ir jau vecs, bet sava vērtība, protams, ir + draft picks, par ko iegūt kādu jauno. Perfekta maiņa. Tāda varētu būt arī pret Hovardu, kur tā būtu pa loģiskāka.

Piemāram bija baumas par Hovardu uz LAC, domā ka Griffins+Keimans+draft piks pret Hovardu arī būtu traka maiņa???
Tu aizmirsti vienu būtisku lietu.. CP3 pēc gada aizies no NOH pretī nesaņemot NEKO un tas viņa vērtību šobrīd tirgū padara ļoti, ļoti, ļoti zemāku. Tur tā galvenā sāls. (+ tas, ka CP3 ir ar mieru spēlēt tikai dažās komandās). un par to LAC maiņu- baumas tikai un vienīgi. neredzu kā LAC varētu aizmainīt Grifinu.

  -1 [+] [-]

, 2011-12-09 10:53, pirms 13 gadiem
budd rakstīja: Tu aizmirsti vienu būtisku lietu.. CP3 pēc gada aizies no NOH pretī nesaņemot NEKO un tas viņa vērtību šobrīd tirgū padara ļoti, ļoti, ļoti zemāku. Tur tā galvenā sāls. (+ tas, ka CP3 ir ar mieru spēlēt tikai dažās komandās). un par to LAC maiņu- baumas tikai un vienīgi. neredzu kā LAC varētu aizmainīt Grifinu.
LAC ir gatavi darīt visu, lai iegūtu DH12, tai skaitā aizmainit Grifinu!

  +2 [+] [-]

, 2011-12-09 10:55, pirms 13 gadiem
Badr Hari rakstīja: LAC ir gatavi darīt visu, lai iegūtu DH12, tai skaitā aizmainit Grifinu!
Neticu. Ja LAC nebija ar mieru iesaistīt Eriku Gordonu, lai dabutu CP3, tad viņi notiekti nemainīs Grifinu pret DH12.

     [+] [-]

, 2011-12-09 10:58, pirms 13 gadiem
Lamar Odom is still a Laker, but he doesn't sound completely thrilled about it. Odom admitted that he was “shocked” and “surprised” when told Thursday afternoon that the Lakers agreed to trade him to the New Orleans Hornets as part of a deal for point guard Chris Paul. But this evening when he heard that the NBA had killed the trade, Odom said he was in “total disbelief” over these new developments.

“Maybe I’ll see you there tomorrow [at practice],” Odom said. “But I doubt it. You don’t want to go to no place you’re not wanted. I’ll try to give them what they want as much as possible.”

Mike Bresnahan: From prominent agent: "Owners went nuts b/c of the whole competitive-balance thing. I don’t think Chris Paul will get traded this year."

     [+] [-]

, 2011-12-09 11:00, pirms 13 gadiem
Ļoti daudz spēlētāji ir neizpratnē un nesaprot, šito Sterna gājienu.

     [+] [-]

, 2011-12-09 11:04, pirms 13 gadiem
Badr Hari rakstīja: Ļoti daudz spēlētāji ir neizpratnē un nesaprot, šito Sterna gājienu.
vislabāk man patika Denija Greindžera tvīts:
Due to the sabotaging of the LA/NO trade by david stern, and following in the footsteps of my athlete brethern Metta World Peace and Chad Ochocinco, I'm changing my last name to "Stern's Bi#&h" #effectiveimmediately
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-09 11:11, pirms 13 gadiem
Krisons_bez_olām rakstīja: Es to ļoti labi saprotu, un uzskatu, ka NOH pēc iespējas ātrāk un izdevīgāk ir jāaizmaina Pols, bet šajā konkrētajā darījumā ir sekojoša lieta. Šādu maiņu dēļ notika lokauts, un pēc tā uzreiz atkal sākās. Galvenais iemesls kādēļ šī maiņa ir atcelta - LAL iegūst labāko spēlētāju principā apmaiņā 1 pret 1 un visam vēl plusā atbrīvo uz trim gadiem apmēram 40 miljonus.
Bet tas taču ir labi, ka viņi atbrīvo 40 miljonus. Uz vienu sezonu viņi atbrīvotu 9m.
LAL šobrīd maksā visvairāk spēlētāju algās, kas ir jāsamazina pēc Sterna idejas. - $91,311,749

Ar šo gājienu viņiem tiktu 81m robežās, bet tāpat par 10m apsteigtu 2. vietu.

  -1 [+] [-]

, 2011-12-09 11:13, pirms 13 gadiem
Krisons_bez_olām rakstīja: Es to ļoti labi saprotu, un uzskatu, ka NOH pēc iespējas ātrāk un izdevīgāk ir jāaizmaina Pols, bet šajā konkrētajā darījumā ir sekojoša lieta. Šādu maiņu dēļ notika lokauts, un pēc tā uzreiz atkal sākās. Galvenais iemesls kādēļ šī maiņa ir atcelta - LAL iegūst labāko spēlētāju principā apmaiņā 1 pret 1 un visam vēl plusā atbrīvo uz trim gadiem apmēram 40 miljonus.
Galvenais iemesls kpe maiņa ir atcelta ir tā, ka klubi raud, ka negrib, lai sākas HEAT tendence un mazajām komandām nav nekādu iespēju noturēt savas zvaigznes, jo kā beidzas līgums tā skrien uz lielām komandām pie citām zvaigznēm + cp3 zvaigznes statuss ņuorleānā kur cenšas atgriest basketbolu slavas zenītā.
Turklāt, nba.com arī ir raksts kurā tieši tiek pieminēts, ka lokauts galīgi nebija par/dēļ šāda veida maiņām (bet gan par peļņu). Un es jau teicu, tad Entonija maiņa bija vēl netaisnīgāka un lai arī LAL iegūst labāko saspēlnieku, viņi zaudē 2 pamatspēlētājus. Tāpat arī tgd lasot rakstus daudzi apskatnieki uzskata, ka LAL ir izsprucis sveikā, jo ar šo maiņu tikai kļūtu sliktāki.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-12-09 11:23, pirms 13 gadiem
Krisons_bez_olām rakstīja: Nevarētu teikt, ka "Heat" bija pirmie, kas iesāka šo tendenci - tās bija tieši LAL un Bostona ar Gazola un Allena, Gārneta maiņām. Pēc tam sekoja ķēdes reakcija MIA, NY un tagad tas viss turpinās.
Jā un nē. Protams, ka šādas pārejas nav nekas jauns, bet piekritīsi, ka HEAT ir visskaļākais gadījums, turklāt, Bostonas gadījumā big 3 tika izveidots no spēlētājiem, kas bija jau savas karjeras +/- beigu fāzē un tā bija viņa pēdējā iespēja tikt pie gredzeniem. Heat tie ir jauni spēlētāji kuri pat vēl nav savu spēju pīķī. Tikai nevajag pārprast, manuprāt šādās maiņās nav nekā slikta un patiesībā Līgai tikai nācis par labu. Tikai tādi GM kā Klīvlendai par to nežēlīgi raud un tgd cieš LAL. Ko tad teikt piemēram par futbolu kur tādā Spānijā ir divi mega klubi kuriem pārējie neko nevar izdarīt? Jā, protams tur ir nedaudz citādāk tas viss, bet jebkurā sportā ir klubi kuri ir spēlētājiem interesantāki un arī rezultāti noturīgāki. Ar šo gājienu LAL no leģendāra kluba ļoti viegli var kļūt par komandu, kas mokās, lai tiktu izslēgšanas spēlēs (atkal), tikai tāpēc, ka viņu gadījumā izdomā kkādus īpašus notiekumus.

  +1 [+] [-]

, 2011-12-09 11:24, pirms 13 gadiem
Tas viss tikai tāpēc, ka NBA ir Hornets īpašnieki. Zināmā mērā var piekrist Stērnam, ja esi kluba īpašnieks, tad vari ierobežot savus spēlētājus. Tas jau zināmā mērā paliek smieklīgi, ja spēlētājs saka, es gribu spēlēt tur un tur, kamēr tajā pašā laikā tam ir spēkā esošs līgums ar citu komandu.
Necieņa pret komandu un saviem faniem.
Lakers izskatītos lieliski, bet nav tie spēlētāji nekādi prinči, lai diktētu, kur, kas un kā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-12-09 11:38, pirms 13 gadiem
Zach Harper, Daily Dime Live: Well, we know he's not allowed to join the Lakers. He's probably not allowed to join the Knicks either because they're a pretty big market. The Clippers are also play in a big market so let's not send him there. How about we let him rotate from Cleveland to Charlotte to Indiana every three games? Would that solve competitive balance?
Sterns ir pamatīgi satracinājis NBA
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-12-09 11:39, pirms 13 gadiem
a atagad kautkaads onkulis izlems, ko var mainiit un ko nee??? ir tac kautkaadi noteikumi???
vareeja lebronu ar aizmest atpakalj uz klivlendu un nelaist no turienes araa nekad
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja