Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3
Autors: Kārlis Ozols

Porziņģim iespaidīgs sniegums pret "Knicks" - 28+9 un pieci bloki

Porziņģim iespaidīgs sniegums pret "Knicks" - 28+9 un pieci bloki
Kristaps Porziņģis ar bumbu. Foto: USA Today Sports/Scanpix

Nacionālajā basketbola asociācijā Dalasas "Mavericks" izšķirošajos brīžos pieļāva pārāk daudz kļūdu un piekāpās līgas pastarītei Ņujorkas "Knicks" - 102:106. Kristaps Porziņģis pret savu bijušo komandu guva 28 punktus, savāca deviņas atlēkušās bumbas, kā arī jau trešo reizi šosezon nobloķēja vismaz piecus metienus.

Kristaps Porziņģis laukumā pavadīja 35:05 minūtes un guva 28 punktus (1p. 2/3, 2p. 7/14, 3p. 4/8). Viņam arī deviņas atlēkušās bumbas, visas aizsardzībā, un pieci bloki. Porziņģis pieļāva tikai vienu kļūdu, tomēr spēli pabeidza priekšlaicīgi piezīmju normas sasniegšanas dēļ. Latvieša +/- rādītājs mīnus četri.

Tā ir trešā spēle šosezon, kad Porziņģis bloķējis vismaz piecus metienus. Astoņās spēlēs viņam vidēji ir 2,625 bloki, kas ir trešais labākais rādītājs līgā, atpaliekot vienīgi no Entonija Deivisa un Džonatana Aizeka, kurš iepriekšējā spēlē Porziņģi nobloķēja četras reizes.

Iespaidīgu statistiku turpina vākt Luka Dončičs. Slovēnis izcēlās ar 38 punktiem (1p. 9/9, 2p. 10/15, 3p. 3/11), 14 atlēkušajām bumbām un desmit rezultatīvām piespēlēm, kā arī astoņām kļūdām! Šī ir ceturtā reize šosezon, kad Dončičam izdevies savākt triple-double.

Uzvarētājiem rezultatīvākie bija Markuss Moriss, kuram 29 punkti un deviņas atlēkušās bumbas, un Džūliuss Rendls - 21 punkts un astoņas atlēkušās bumbas. Daudzpusīgu sniegumu demonstrēja Frenks Ntilikina (14p+6ab+4rp+4pb+3bm), bet double-double savāca Bobijs Portiss (14p+12ab).

Lielāko spēles daļu vadībā bija izvirzījusies "Knicks". Lielākais viesu pārsvars bija 12 punkti trešās ceturtdaļas beigās, tomēr, pateicoties Dončica un Maksi Klēbera pūlēm, starpību izdevās sadeldēt līdz četriem punktiem - 80:84. Izšķirošajā ceturtdaļā Dalasa bija uzņēmusi kursu uz uzvaru. Pēc Porziņģa precīza divpunktnieka rikšotāji panāca izlīdzinājumu. Pēcāk "Mavericks" arī uz īsu brīdi pārņēma vadību, bet to neizdevās noturēt.

Kad Porziņģis atgriezās laukumā sešas minūtes pirms spēles beigām, viņš divās epizodēs pēc kārtas nospēlēja neveiksmīgi. Vispirms latvietim pagalam neprecīzs klusais tālmetiens, bet aizsardzībā piektā piezīme pret Markusu Morisu, kurš realizēja visus trīs soda metienus. "Mavericks" turpināja spēlēt haotiski, pieļaujot muļķīgas kļūdas uzbrukumā un nonākot iedzinējos - 92:101.

Iespējas uzvarēt bija niecīgas, bet mājinieki nepadevās. 30 sekundes pirms beigām pie rezultāta 99:103 Porziņģis saņēma sesto piezīmi un pameta laukumu. Dalasai turpinājumā pat radās iespēja panākt izlīdzinājumu, jo abus soda metienus garām aizmeta Tāžs Gibsons. "Mavericks" devās uzbrukumā un varēja izpildīt sagatavotu metienu, tomēr Dončičs sajuta sevī killera instinktu un jau pašā uzbrukuma sākumā izpildīja pārgalvīgu tālmetienu, kas grozā nelidoja. Riks Kārlails nebija apmierināts par slovēņa gājienu. Ņujorka varēja svinēt otro uzvaru šosezon - 106:102.

"Mavericks" tas ir trešais zaudējums astoņās spēlēs, kamēr "Knicks", kas pirms spēles atradās Austrumu konferences pēdējā vietā, arī pēc uzvaras ir pēdējie ar 2-7 bilanci. Nākamo spēli Dalasa aizvadīs jau rītdien izbraukumā pret Memfisas "Grizzlies", kas veic pārbūves procesu un astoņās spēlēs izcīnījusi vien divus panākumus.


, 2019-11-09 06:08, pirms 5 gadiem
Bļāviens, tas Dončiča trīnis no logo 20s līdz spēles beigām pie -3 bija tik lieks, es jebal
, 2019-11-09 06:08, pirms 5 gadiem
Šitie sasteigtie uzbrukumi..ar 3pt metieniem...uzdāvināja knicks uzvaru...KP un Luka moločki +
, 2019-11-09 06:12, pirms 5 gadiem
NYK viss krita šonakt. Luka – monstrs, KP - labs, mača otrajā pusē vairs nebija tik labs, iespējams, ka pagura. Laikam jau Luka pārsteidzās ar to truli gandrīz no centra pašās beigās. Sāpīgs zāģis, bet nu divi spēlētāji arī nevar izvilikt visu spēli.
, 2019-11-09 06:12, pirms 5 gadiem
Porziņģa klusais trīnis un brīdi vēlāk sods (3 precīzi soda metieni) ar bija vareni
, 2019-11-09 06:13, pirms 5 gadiem
Kristaps šodien bija lielisks, izņemot pāris sasteigtus 3p. Kaut kā šodien treneris "peldēja", Setu nelaida laukumā, Hārdeveju pārturēja, nu labi, beigās "izšāva", bet līdz tam tie metieni atlēcienā bija galīgi garām.
3p. Knicks 14/28, Dalasai 14/44 + KP un Lukam 66p, pārējiem - 36p.
Lūk arī rezultāts!
, 2019-11-09 06:13, pirms 5 gadiem
Taa jau laba speele, bet Doncicam 8 turnoveri un mistisks triinis no centra, baigi spiedaas aciis. Porzingis malacis, laba speele, zeel, ka zaudeeja. NY sametiis 40.
, 2019-11-09 06:13, pirms 5 gadiem
Redzēju tikai beigas,Dončičs galotni noraka. Pie tam stulbi
, 2019-11-09 06:13, pirms 5 gadiem
ehh kas par nostalgiju skatities knicks speli ar knicks komentetajiem nevienu sliktu vardu par kp nepateica tik apbrinoja vinja talantu
patikami parsteidza frenkijs cigarete tik superigi nospeleja zhel ka kp nepalika knickos ta tomer bija vinja komanda un shogad butu darijushi lielas lietas ar kp priekshgala
pats kp vienk malacis iemeta gandriz visu un kas par blokiem paradija ka var un grib but komandas lideris par ponchiku ny komentetaji gan iereca par vinja 8 kljudam un neadekvatajam piespelem plus mobrinijas par vinja super pardomato truli speles beigas kas noraka visas dallasas ceribas
tagad tik jagaida atbildes spele un jaskatas ka kp ribina msg grozus un atnes dallasai kartejo uzvaru
, 2019-11-09 06:14, pirms 5 gadiem
KĀ VAR ZAUDĒT TĀDIEM LŪZERIEM spēle gatavās šausmas, ļauj viegli ņujorkai gūt punktus.
Es neredzu neko labu šai spēlē, pat KP status nē, jo beigās norāva nevajadzīgas piezīmes
, 2019-11-09 06:16, pirms 5 gadiem
bļāviens-nu rakstīja: Bļāviens, tas Dončiča trīnis no logo 20s līdz spēles beigām pie -3 bija tik lieks, es jebal
Šis iedomājies sevi par mesiju!😁
, 2019-11-09 06:16, pirms 5 gadiem
Podriks rakstīja: Porziņģa klusais trīnis un brīdi vēlāk sods (3 precīzi soda metieni) ar bija vareni
43 spēles minūtes bija jāgaida, droši vien aiz bailēm bikses piečurāji, ka nebūs nekā slikta ko ierakstīt par Kristapu.
, 2019-11-09 06:18, pirms 5 gadiem
berimors rakstīja: NYK viss krita šonakt. Luka – monstrs, KP - labs, mača otrajā pusē vairs nebija tik labs, iespējams, ka pagura. Laikam jau Luka pārsteidzās ar to truli gandrīz no centra pašās beigās. Sāpīgs zāģis, bet nu divi spēlētāji arī nevar izvilikt visu spēli.
Galvenais uz papīra jau neizskatīsies, ka NYK baigi krita, bet nu spēlē lādēja visus pāri rokām ko vien nav žēl

Par to pēdējo tekstu taisnība. KP+LD sameta tuvu 70 punktus. Kur tad pārējā komanda? Šovakar galīgi beņķis neizdarīja neko.
, 2019-11-09 06:19, pirms 5 gadiem
Podriks rakstīja: Porziņģa klusais trīnis un brīdi vēlāk sods (3 precīzi soda metieni) ar bija vareni
Jā! Šiem abiem dažreiz jāieslēdz smadzenes!
, 2019-11-09 06:19, pirms 5 gadiem
Pēc vēl pāris tādām spēlēm ganjau arī Luka sāks saņemt kritiku. Nejau no statistikas faniem, protams, bet nu ir viņam izteikta vēlme parādīt, ka ir pirmā vijole. Tiklīdz kādam punktu ir vairāk, tā sāk vilkt deķīti uz savu pusi. Kad viņam bija jau 9 piespēles? Ja nemaldos, tad jau trešajā ceturtdaļā. Un, kad desmitā? Ceturtās ceturtdaļas beigās, kad Hārdevejs ielika truli. Nu, nedabiski priekš tik talantīga saspēlnieka. Tas trīnīts 15 sekundes pirms beigām... Es saprotu, ka mesija, bet... + vēl tā zīmēšanās gandrīz pēc katra groza un mūžīgā apelēšana pie tiesnešiem. Nenoliegšu viņa talantu in zvaigznes statusu, bet nu nepatīk man kā viņš šobrīd spēlē.
, 2019-11-09 06:19, pirms 5 gadiem
Prieks par KP. Negaidu neko mazāk no viņa kad ceļos uz spēlēm nakts vidū. Malacis KP. Protams tas viņa klusais trīnis un 5 piezīme nu galīgi neīstajā brīdi. Bet nu Luka, neesmu viņa heiteris, bet tie sasteiktie lēmumi un 8 "turnoveri" nu bāc, tik kaitinoši. vismaz ar visu to -16 viņma vien. Ja KP nošancē aizsardzībā, tad Luka ar to nevar aizbildināties. Protams 20 gadi un milzu spiediens jau uz čali, bet tik un tā......TAA UZVELK!!!
, 2019-11-09 06:19, pirms 5 gadiem
Mjā,jāpiekrīt Valdim Valteram,ka Dalasai vajag vēl vienu ekstra klases spēlētāju.
Divatā nevar spēli izvilkt.Ļoti vājš soliņš un Lukam neticami daudz kļūdu.
Kristapam joprojām nav pārliecības,pustālajos metienos.It kā bītos no kontakta.Ja tas ir psiholoģiski,tad nav labi.Cerams ka saņemsies un sapratīsies ar Luku.Pagaidām katrs par sevi!
, 2019-11-09 06:21, pirms 5 gadiem
kafka rakstīja: 43 spēles minūtes bija jāgaida, droši vien aiz bailēm bikses piečurāji, ka nebūs nekā slikta ko ierakstīt par Kristapu.
nečīksti, viņš tajā brīdi diezgan iegāza komandu. Luka protams neatpalika un turēja līdzi
, 2019-11-09 06:21, pirms 5 gadiem
abs-1982 rakstīja: ehh kas par nostalgiju skatities knicks speli ar knicks komentetajiem nevienu sliktu vardu par kp nepateica tik apbrinoja vinja talantu
patikami parsteidza frenkijs cigarete tik superigi nospeleja zhel ka kp nepalika knickos ta tomer bija vinja komanda un shogad butu darijushi lielas lietas ar kp priekshgala
pats kp vienk malacis iemeta gandriz visu un kas par blokiem paradija ka var un grib but komandas lideris par ponchiku ny komentetaji gan iereca par vinja 8 kljudam un neadekvatajam piespelem plus mobrinijas par vinja super pardomato truli speles beigas kas noraka visas dallasas ceribas
tagad tik jagaida atbildes spele un jaskatas ka kp ribina msg grozus un atnes dallasai kartejo uzvaru
Jei bogu... kādas lielas lietas darītu ar NYK????????????? Pastāsti sīkāk? To pašu ko tagad? Sēdētu uz 2-7 bilances?
, 2019-11-09 06:24, pirms 5 gadiem
Podriks rakstīja: nečīksti, viņš tajā brīdi diezgan iegāza komandu. Luka protams neatpalika un turēja līdzi
šodien nebija komandas, bija tikai divi solisti
, 2019-11-09 06:26, pirms 5 gadiem
Te pat nav runa par vāju soliņu,bet arī starta piecinieka 3 spēlētājiem,kuri kopā ar soliņu guva 36 punktus. Grūti tad ir cerēt uz ko pozitīvu,pat spēlējot pret Knicks.
, 2019-11-09 06:26, pirms 5 gadiem
juris_kukulis_5145864 rakstīja: Mjā,jāpiekrīt Valdim Valteram,ka Dalasai vajag vēl vienu ekstra klases spēlētāju.
Divatā nevar spēli izvilkt.Ļoti vājš soliņš un Lukam neticami daudz kļūdu.
Kristapam joprojām nav pārliecības,pustālajos metienos.It kā bītos no kontakta.Ja tas ir psiholoģiski,tad nav labi.Cerams ka saņemsies un sapratīsies ar Luku.Pagaidām katrs par sevi!
Ir laba doma par 3. zvaigzni blakām, bet sāksim ar to - kurā pozīcijā?

Es uzskatu, ka CP3 būtu bijis ideāls variants.
, 2019-11-09 06:27, pirms 5 gadiem
Bet tie NY soda metieni , Man jau likās, ka šie uzdāvinās tomēr uzvaru Dalasai
, 2019-11-09 06:31, pirms 5 gadiem
tik žel, ka zaudēja nabagiem, kuri sodiņus met kā U-16 jauniešu komanda...
Lai arī kp6 droši vien būtu izteiksts līderis nyk, priecājos, ka viņš nav tai sūdu bedrē, kā viņi priecājās par uzvaru it kā gredzenus būtu dabūjuši. Tāpat labi varēja ierēkt par MSG speles komentētāju, kurš katrā spēlē staasta cik vien vai otrs komanda progreseejis, tas nekas ka nākamās speeles atkal pilniigaa dir....
, 2019-11-09 06:44, pirms 5 gadiem
abs-1982 rakstīja: ehh kas par nostalgiju skatities knicks speli ar knicks komentetajiem nevienu sliktu vardu par kp nepateica tik apbrinoja vinja talantu
patikami parsteidza frenkijs cigarete tik superigi nospeleja zhel ka kp nepalika knickos ta tomer bija vinja komanda un shogad butu darijushi lielas lietas ar kp priekshgala
pats kp vienk malacis iemeta gandriz visu un kas par blokiem paradija ka var un grib but komandas lideris par ponchiku ny komentetaji gan iereca par vinja 8 kljudam un neadekvatajam piespelem plus mobrinijas par vinja super pardomato truli speles beigas kas noraka visas dallasas ceribas
tagad tik jagaida atbildes spele un jaskatas ka kp ribina msg grozus un atnes dallasai kartejo uzvaru
Sasmējos ka komentētāji ierēca par NY sodiem, "Dalasai nevajag uztraukties par sodu sišanu, galvenais tik savākt atlekošās bumbas" . Un par to nostaļģiju piekrītu. Vēl pēc spēles tā labi skanēja no komentētājiem. "Un NY izbraukumā uzvar KP un Dalasas Maveriks" Es zinu ka dalasa zaudeja, bet pec tā teiktā kkā labi palika
, 2019-11-09 06:48, pirms 5 gadiem
Podriks rakstīja: Porziņģa klusais trīnis un brīdi vēlāk sods (3 precīzi soda metieni) ar bija vareni
Tāpat Lukas pēdējie beztolka uzbrukumi ar beztolka iznākumu pilnīgi noraka visu,bija -3 tajā brīdī,un protams Hārdvejs juniors savai bijušajai komandai atzīmējās ar zilo trīni spēles beigās...Kristaps grēkoja protams,bet tās pārējās pseido zvaigznes spēles beigās nebija par kripatu labākas...kauns no NYK!
, 2019-11-09 06:50, pirms 5 gadiem
zaxx rakstīja: KĀ VAR ZAUDĒT TĀDIEM LŪZERIEM spēle gatavās šausmas, ļauj viegli ņujorkai gūt punktus.
Es neredzu neko labu šai spēlē, pat KP status nē, jo beigās norāva nevajadzīgas piezīmes
būsim bik godīgi...praktiski NYK spēles pirmajā nogrieznī krita viss,kas varēja iekrist...njā
, 2019-11-09 06:54, pirms 5 gadiem
Pončikam jāspēlē teniss tur var spēlēt individuāli cik uzziet.
, 2019-11-09 07:07, pirms 5 gadiem
Komanda šodien vsp nebija, žel butu skaista bilance. Majas nevar panemt uzvaras.
, 2019-11-09 07:07, pirms 5 gadiem
Luka jau kuro galotni pēc kārtas spēlē absolūti neadekvāti. Pāris iepriešējās reizes komandas biedri vai soģi izvilka, šoreiz neviens palīdzēt nespēja...

Par Ņujorku - šodien slotaskāts izšāva, cik nedēļas (mēneši, varbūt pat sezonas) būs jāgaida līdz nākamajai tik labai spēlei?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-11-09 07:20, pirms 5 gadiem
8 kļūdas, bet visi jūsmo un vēsturē ieraksta triple-double. Sviests. Lai sasniegums būtu jēgpilns, kļūdas jāatņem no piespēļu skaita un punkti jāreizina ar precizitātes procentu.
, 2019-11-09 07:23, pirms 5 gadiem
Manhunt rakstīja: Ko tu murgo? Viņš iemeta 11 no 22 metieniem. Tātad puse metienu garām.
Tas ir50%.Ļoti labs rādītājs.
, 2019-11-09 07:27, pirms 5 gadiem
Manhunt rakstīja: Ko tu murgo? Viņš iemeta 11 no 22 metieniem. Tātad puse metienu garām.
Dončičam no spēles 36%.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-11-09 07:48, pirms 5 gadiem
Lai cik labi nenospēlēja gan Dončičs, gan Porziņģis, viņi ne vienmēr spēj parādīt pašu labāko basketbolu spēles izskaņā; ir vajadzīgi arī citi, kas spēj pienest punktus...Arī profesionāļiem dažkārt gadās aizmirst jau pirmajos basketbola apmācības gados treneru uzsvērto macību, ka basketbols ir komandas spēle- "Knicks" šodien sava ziņā izskoloja "Mavericks", kā tas ir jādara- kā jāspēlē komandas spēli...

Par spēli no līdzjutēju skatu punkta jauns raksts te:

NBA. Mavericks nespēj apturēt Knicks...
, 2019-11-09 07:50, pirms 5 gadiem
marexs rakstīja: Lai cik labi nenospēlēja gan Dončičs, gan Porziņģis, viņi ne vienmēr spēj parādīt pašu labāko basketbolu spēles izskaņā; ir vajadzīgi arī citi, kas spēj pienest punktus...Arī profesionāļiem dažkārt gadās aizmirst jau pirmajos basketbola apmācības gados treneru uzsvērto macību, ka basketbols ir komandas spēle- "Knicks" šodien sava ziņā izskoloja "Mavericks", kā tas ir jādara- kā jāspēlē komandas spēli...

Par spēli no līdzjutēju skatu punkta jauns raksts te:

http://www.manaitautai.lv/lv/visas-kategorijas/pr%C4%81tam/sports/474-dr%C4%81ma
kurš piecklasnieks to skricelējumu ir rakstījis? NBA. Mavericks nespēj apturēt Knicks...
, 2019-11-09 08:12, pirms 5 gadiem
55ab rakstīja: Tas ir50%.Ļoti labs rādītājs.
Ņujorkai iekrita 50% no trīņiem (ārprāts, vismaz manā atmiņā nav cita gadījuma, kad Knicks iemet pusi no troikām). Tas arī bija galvenais Dalasas zaudējuma cēlonis. Kad Nilikinā ir iemetis četrus no pieciem tālmetieniem?
, 2019-11-09 08:15, pirms 5 gadiem
mjā, nezinu, kas ir sliktāk; kad KP ir slikta spēle vai kad KP ir kopumā laba spēle (ja neskaita sastaigto gaisa bumbu no trīs, sodu pret Morisa truli un neatbloķēto Rendlu pēc sodiņa), bet tiek pakāsts Knicks statement spēlē. ja cer uz PO, tad tā nevar. Luka, savukārt, sāk demonstrēt Vestbruka status. 2 TO pietrūka līdz quadruple double Un tas stepbeks no puslaukuma, mamma mia Kopumā Mavs bija trīs individuālisti, no kuriem viens vislaik brikoja (THJ), komandas spēle nekāda, lūk arī rezultāts.
, 2019-11-09 08:17, pirms 5 gadiem
marexs rakstīja: Lai cik labi nenospēlēja gan Dončičs, gan Porziņģis, viņi ne vienmēr spēj parādīt pašu labāko basketbolu spēles izskaņā; ir vajadzīgi arī citi, kas spēj pienest punktus...Arī profesionāļiem dažkārt gadās aizmirst jau pirmajos basketbola apmācības gados treneru uzsvērto macību, ka basketbols ir komandas spēle- "Knicks" šodien sava ziņā izskoloja "Mavericks", kā tas ir jādara- kā jāspēlē komandas spēli...

Par spēli no līdzjutēju skatu punkta jauns raksts te:

http://www.manaitautai.lv/lv/visas-kategorijas/pr%C4%81tam/sports/474-dr%C4%81ma
Marek, kas ir PIENESUMS? Un uzvaru ir iespējams AIZSNIEGT? Tā raksta tikai dlb.
, 2019-11-09 08:18, pirms 5 gadiem
Manhunt rakstīja: 8.spēle pēc kārtas, kur komanda spēlē labāk ar Porziņģi uz soliņa. -4 ar KP, 0 bez KP
+- ir bezjēdzīgākais stats NBA, bet tas ir vienīgais, kuru Tu izmanto
, 2019-11-09 08:23, pirms 5 gadiem
Piedodiet bet pilnīgi bezjēdzīgi cipari, komanda zaudē
, 2019-11-09 08:34, pirms 5 gadiem
Uzvaras atsleega bija Ntilikinas lloti stabilaa speele shonakt. Pats esmu paarsteigts, neticeeju, ka vinsh var buut tik labs. Fizdeils izvilka pareizo lozi, respekt.
Parasti Dallasai solinnsh labi nospeelee, kas nebija shonakt. Veel iisti nav komandas sapratne ar Donchichu, liidz ar to vinnam daudz klluudas bija.

Skatoties tuvaakaa naakotnee, vajag kaadu labu aizsargu Dallasai, kas var nosegt speeka uzbruceejus - Powell un Kleber netika galaa shonakt, kas mani dikti paarsteidza. Powell vispaar mani negatiivi paarsteidz aizsardziibaa, visi vinnu vazaaja kaa taadu lupatu

NYK bija laba speele, lai kaa gribeejaas KP uzvaru
, 2019-11-09 08:43, pirms 5 gadiem
Manhunt rakstīja: Jā, ir ļoti labs - to es neapstrīdu. Bet viņš teica, citēju, "iemeta gandrīz visu", kas ir pilnīgas muļķības.
Tu spēli redzēji? Ja tāds Nokss vai kā viņu tur sauc iemet gandrīz no centra uzbrukuma pēdējā sekundē,tas daudz ko izsaka par veiksmi šajā spēlē. Ja Nilikina iemet 4 vai 5 tālmetienus šajā spēlē,kurš vispār pirmo reizi tik daudz vienā spēlē ielādē trejačus un ja pretējā nometnē bez 2 līderiem pārējie gandrīz visu met garām,tad ir kā ir. Un pat ar visu šo Dalasai bija iespēja izglābties,ja vien Dončičs neizdomātu izšķirošo metienu no centra mest.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-11-09 09:28, pirms 5 gadiem
Luka stabīli un droši iet uz MVP. Luka faktiski jau tagad spēlē labāk par Kobi un Džordanu, un viņam ir tikai 20 gadi.
, 2019-11-09 09:34, pirms 5 gadiem
Jāsāk Dalasai domāt ko likt blakus KP zem groza,jo Powels ir vnk useless.27 minūtēs viens metiens,un to pašu lay up aizblieza garām.
Vai nu jālaiž Klībers atkal ar KP kopa,jo aizsardzībā tas strādāji labi sezonas sākuma pirms Powela atgriešanās,vai nu jāmeklē treids.
, 2019-11-09 09:44, pirms 5 gadiem
Powell pazudis. Kāpēc Bobanu neuzlaida pret Randle? Laikam saudzē,bet šajā spēlē varēja tomēr iesaistīt. Partureja THJ, negāja viņam šodien.
, 2019-11-09 09:46, pirms 5 gadiem
Zingers līmenī, bet kn icks zemnieki tomēr izrādījās pārāk ciets rieksts!
, 2019-11-09 09:48, pirms 5 gadiem
Neesmu treneris,bet atsevišķus gājienus nesaprotu. Iepriekšējo spēli praktiski izvilka Barea(ar Dončiča un tiesnešu) palīdzību,bet šodien viņu ne uz minūti nepalaiž laukumā,lai pie tāda spēles ritējuma,būtu džeks,uz kura metienu varētu paļauties spēles galotnē.
, 2019-11-09 10:16, pirms 5 gadiem
zaxx rakstīja: kurš piecklasnieks to skricelējumu ir rakstījis? http://www.manaitautai.lv/lv/visas-kategorijas/pr%C4%81tam/sports/474-dr%C4%81ma
Vislabākais ir tas,ka gramatiski pareizi ir piektklasnieks,ne piecklasnieks ...sēdies...divi,sestdienas rītā Kas citam skabargu acī redz,pats savā baļķi neredz...sorry!
, 2019-11-09 10:24, pirms 5 gadiem
ingars31 rakstīja: Vislabākais ir tas,ka gramatiski pareizi ir piektklasnieks,ne piecklasnieks ...sēdies...divi,sestdienas rītā Kas citam skabargu acī redz,pats savā baļķi neredz...sorry!
Pareizi ir "sezdiena".
, 2019-11-09 10:35, pirms 5 gadiem
teamo rakstīja: Luka stabīli un droši iet uz MVP. Luka faktiski jau tagad spēlē labāk par Kobi un Džordanu, un viņam ir tikai 20 gadi.
nu tu gan notirsi nesalidzini to slovenju bulcinju ar tadiem vardiem ka mj un kobe tam slovenju apsim augt un augt lidz mj prata zinja kur nu vel speles zinja
, 2019-11-09 10:47, pirms 5 gadiem
VapeNation rakstīja: Pareizi ir "sezdiena".
Aha,un ''piecā'' klase!
Slēpts komentārs: Ierosinājums
, 2019-11-09 11:29, pirms 5 gadiem
žēl ka zaudējums. ņujorkā jāuzvar
, 2019-11-09 12:05, pirms 5 gadiem
Ņujorkai vienkārši bija lielā diena (3p.-50%!!!).Dalasa plosījās līdz beigām. Dalasā nebija spēlētāja kurš nepārdzīvotu par katru neveiksmi.Varēja padomāt ka tā bija izslēgšanas spēle.Kristapam laba spēle, bet...Potenciāli Dalasa izskatās galvas tiesu pārāka.
, 2019-11-09 12:20, pirms 5 gadiem
Frenks jau Francijas izlasē bija ļoti stabils spēlētājs ar augstu precizitāti, dīvaini, ka NY līdz šim cik sapratu neizmantoja viņu kā pirmo numuru. Ja čalis vēl fiziskajā pieliks kā Jannis savulaik, tur var iznākt līgas superzvaigzne.

KP un Luka vilka spēli, jo parējai komandai vispār tragiska precizitāfe, bet liekas, ka paši sev reizēm sarežģī dzīvi ar nevajadzīgi grūtiem metieniem, Lukas pēdējais 3pts vispār bez komentāriem. Kp ar pāris epizodes tādas bija. Un Lukas kļūdu skaits ari zem kritikas.
, 2019-11-09 12:28, pirms 5 gadiem
Didziz rakstīja: Frenks jau Francijas izlasē bija ļoti stabils spēlētājs ar augstu precizitāti, dīvaini, ka NY līdz šim cik sapratu neizmantoja viņu kā pirmo numuru. Ja čalis vēl fiziskajā pieliks kā Jannis savulaik, tur var iznākt līgas superzvaigzne.

KP un Luka vilka spēli, jo parējai komandai vispār tragiska precizitāfe, bet liekas, ka paši sev reizēm sarežģī dzīvi ar nevajadzīgi grūtiem metieniem, Lukas pēdējais 3pts vispār bez komentāriem. Kp ar pāris epizodes tādas bija. Un Lukas kļūdu skaits ari zem kritikas.
3 zaudētās spēlēs Luka personīgi izgāž pēdējās 1-2 minūtes. Tendence, odnako
, 2019-11-09 12:31, pirms 5 gadiem
Didziz rakstīja: Frenks jau Francijas izlasē bija ļoti stabils spēlētājs ar augstu precizitāti, dīvaini, ka NY līdz šim cik sapratu neizmantoja viņu kā pirmo numuru. Ja čalis vēl fiziskajā pieliks kā Jannis savulaik, tur var iznākt līgas superzvaigzne.

KP un Luka vilka spēli, jo parējai komandai vispār tragiska precizitāfe, bet liekas, ka paši sev reizēm sarežģī dzīvi ar nevajadzīgi grūtiem metieniem, Lukas pēdējais 3pts vispār bez komentāriem. Kp ar pāris epizodes tādas bija. Un Lukas kļūdu skaits ari zem kritikas.
Nikiliki šonakt bija baigi labs. Tak ar visu KP bloku daudz netrūka, ka būtu pārdankojis pāri, ar tādu spēku gāja virsū! Kā viņam citās spēlēs, nezinu, varbūt lielā diena bija...
, 2019-11-09 13:45, pirms 5 gadiem
TakeTheBall rakstīja: Uzvaras atsleega bija Ntilikinas lloti stabilaa speele shonakt. Pats esmu paarsteigts, neticeeju, ka vinsh var buut tik labs. Fizdeils izvilka pareizo lozi, respekt.
Parasti Dallasai solinnsh labi nospeelee, kas nebija shonakt. Veel iisti nav komandas sapratne ar Donchichu, liidz ar to vinnam daudz klluudas bija.

Skatoties tuvaakaa naakotnee, vajag kaadu labu aizsargu Dallasai, kas var nosegt speeka uzbruceejus - Powell un Kleber netika galaa shonakt, kas mani dikti paarsteidza. Powell vispaar mani negatiivi paarsteidz aizsardziibaa, visi vinnu vazaaja kaa taadu lupatu

NYK bija laba speele, lai kaa gribeejaas KP uzvaru
Soliņš slikti nospēlēja, jo nedeva šiem iespēju mest, kp gribēja salādēt.D powell 27:15,bet vienu reizi tik uzmeta , curry 12 min nereizi neuzmeta. Pārējie gan no soliņa, kas meta lielākā daļa, meta garām
, 2019-11-09 13:58, pirms 5 gadiem
Nepārvērtējiet Luku.. stati ir ļoti skaisti tas tiesa, bet viņš ir caurums aizsardzībā..
Uzskatu, ka teicamam spēlētājam ir jāspēlē abos laukuma galos
, 2019-11-09 14:11, pirms 5 gadiem
Kjenga2 rakstīja: Nepārvērtējiet Luku.. stati ir ļoti skaisti tas tiesa, bet viņš ir caurums aizsardzībā..
Uzskatu, ka teicamam spēlētājam ir jāspēlē abos laukuma galos
Nu nav nekadas lielas jegas no tas statistikas, ja komanda zaude. Patreiz vairak izskatas , ka Porzingis un Donkich vairak trauce viens otram
, 2019-11-09 14:15, pirms 5 gadiem
Ir laba iespēja nbahd mierīgi apskatīt, kas noticis. Pašā 4/4 sākumā 2 Bronsona piespēles KP caurgājienā pa centru - viens iemests otrs apturēts ar sodu. Nav Bronsona - un izskatās ka nav, kas KP dotu tādas piespēles. No Lukas KP var sagaidīt labākā gadījumā atmetienu uz 3-punktu līniju, kad Lukam vairs nav kur sprukt.
Un vēl par to pēdējo metienu - viņš bija ne tikai neveiksmīgs , bet arī ļoti par ātru. Līdz beigām 20 sek, ja arī būtu iemetis, KNICKS paliktu 20 sek., lai izveidotu pārdomātu uzbrukumu un iemestu. Kur bija Karlails, vai tur viss atdots Dončičam??
, 2019-11-09 14:56, pirms 5 gadiem
An2 rakstīja: 8 kļūdas, bet visi jūsmo un vēsturē ieraksta triple-double. Sviests. Lai sasniegums būtu jēgpilns, kļūdas jāatņem no piespēļu skaita un punkti jāreizina ar precizitātes procentu.
O.. uzraksti savu izdeju uz nba.com. Varbūt viņiem rausta.

Bet, ja tā rēķina, tad bloki un stīli jāskaita klāt kategorijās, kurās nedaudz pietrūkst līdz TD. Es tikai par.

Ja reiz slikto var atņemt, tad labo var pieskaitīt.

Es tikai nevarēju vēl izdomāt, ar ko pareizināt sodiņu %, lai būtu IZCILI precīza statistika. Palīdzi lūdzu.
, 2019-11-09 14:57, pirms 5 gadiem
Manhunt rakstīja: Jā, ir ļoti labs - to es neapstrīdu. Bet viņš teica, citēju, "iemeta gandrīz visu", kas ir pilnīgas muļķības.
Cik tieši % ir "gandrīz"? Ir kaut kāda definīcija, vai tūlīt dzirdēšu kādu jaunu SC pērli?
, 2019-11-09 15:15, pirms 5 gadiem
xZ rakstīja: mjā, nezinu, kas ir sliktāk; kad KP ir slikta spēle vai kad KP ir kopumā laba spēle (ja neskaita sastaigto gaisa bumbu no trīs, sodu pret Morisa truli un neatbloķēto Rendlu pēc sodiņa), bet tiek pakāsts Knicks statement spēlē. ja cer uz PO, tad tā nevar. Luka, savukārt, sāk demonstrēt Vestbruka status. 2 TO pietrūka līdz quadruple double Un tas stepbeks no puslaukuma, mamma mia Kopumā Mavs bija trīs individuālisti, no kuriem viens vislaik brikoja (THJ), komandas spēle nekāda, lūk arī rezultāts.
KP atbloķēja Rendlu, tikai bumba pārlidoja pāri abiem un tad jau priekšrocības ir atbloķētajam spēlētājam.
, 2019-11-09 15:17, pirms 5 gadiem
Manhunt rakstīja: +/- pa lielam ir bezjēdzīgs individuālās spēlēs. Taču spēļu skaitam augot +/- sāk rādīt tendences. Piemēram, KP gadījumā komanda pēc +/- nospēlējusi labāk ar viņu uz soliņa visās 8 līdzšinējās spēlēs. Un kopumā KP NetRTG ir otrs sliktākais komandā - t.i. pašlaik kopumā viņš nesis komandai negatīvu pienesumu.
Pilnīgas muļķības. Ja tevi uzliek kopā ar otro maiņu un viņa zaudē, tad tas viss ir viena spēlētāja nopelns? Loģika...
, 2019-11-09 15:53, pirms 5 gadiem
fantomas rakstīja: Powell pazudis. Kāpēc Bobanu neuzlaida pret Randle? Laikam saudzē,bet šajā spēlē varēja tomēr iesaistīt. Partureja THJ, negāja viņam šodien.
Ko saudzē? WTF?
, 2019-11-09 15:54, pirms 5 gadiem
abs-1982 rakstīja: nu tu gan notirsi nesalidzini to slovenju bulcinju ar tadiem vardiem ka mj un kobe tam slovenju apsim augt un augt lidz mj prata zinja kur nu vel speles zinja
Tev arī prāta ziņā vēl augt un augt. Es ar tādu rakstību labāk publiski neko nerakstītu.

Bet anonīmi jau visu var.
, 2019-11-09 15:57, pirms 5 gadiem
protams prieks par Kristapu, tomēr tam visam ir nulles vērtība ja komanda tomēr zaudē
, 2019-11-09 16:00, pirms 5 gadiem
noliet savā laukumā pret līgas vienu no vājākajām komandām... galīgi nav labi ja komanda tiek balstīta tikai uz diviem spēlētājiem
, 2019-11-09 16:20, pirms 5 gadiem
marexs rakstīja: Lai cik labi nenospēlēja gan Dončičs, gan Porziņģis, viņi ne vienmēr spēj parādīt pašu labāko basketbolu spēles izskaņā; ir vajadzīgi arī citi, kas spēj pienest punktus...Arī profesionāļiem dažkārt gadās aizmirst jau pirmajos basketbola apmācības gados treneru uzsvērto macību, ka basketbols ir komandas spēle- "Knicks" šodien sava ziņā izskoloja "Mavericks", kā tas ir jādara- kā jāspēlē komandas spēli...

Par spēli no līdzjutēju skatu punkta jauns raksts te:

http://www.manaitautai.lv/lv/visas-kategorijas/pr%C4%81tam/sports/474-dr%C4%81ma
Pilnīgi nelasāms raksts, jo krāsas vienkārši dūrās acīs.
, 2019-11-09 18:02, pirms 5 gadiem
vorkuta rakstīja: Ir laba iespēja nbahd mierīgi apskatīt, kas noticis. Pašā 4/4 sākumā 2 Bronsona piespēles KP caurgājienā pa centru - viens iemests otrs apturēts ar sodu. Nav Bronsona - un izskatās ka nav, kas KP dotu tādas piespēles. No Lukas KP var sagaidīt labākā gadījumā atmetienu uz 3-punktu līniju, kad Lukam vairs nav kur sprukt.
Un vēl par to pēdējo metienu - viņš bija ne tikai neveiksmīgs , bet arī ļoti par ātru. Līdz beigām 20 sek, ja arī būtu iemetis, KNICKS paliktu 20 sek., lai izveidotu pārdomātu uzbrukumu un iemestu. Kur bija Karlails, vai tur viss atdots Dončičam??
A ko labu šļupsteklis vakar parādīja? Sakačāja individuālos status un komanda pat nebija izšķirošā metiena tuvumā. Phe.... Ko dod, ja ja sakačā status, bet komanda zaudē...
, 2019-11-09 18:19, pirms 5 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: A ko labu šļupsteklis vakar parādīja? Sakačāja individuālos status un komanda pat nebija izšķirošā metiena tuvumā. Phe.... Ko dod, ja ja sakačā status, bet komanda zaudē...
Nebiju gaidījis, ka būsi tik kritisks pret Dončiču. Progress acīmredzams.
, 2019-11-09 18:33, pirms 5 gadiem
vorkuta rakstīja: Nebiju gaidījis, ka būsi tik kritisks pret Dončiču. Progress acīmredzams.
Tu kaut ko jauc. Dončičs tika līdz izšķirošajam metienam....
, 2019-11-09 23:05, pirms 5 gadiem
TakeTheBall rakstīja: Uzvaras atsleega bija Ntilikinas lloti stabilaa speele shonakt. Pats esmu paarsteigts, neticeeju, ka vinsh var buut tik labs. Fizdeils izvilka pareizo lozi, respekt.
Parasti Dallasai solinnsh labi nospeelee, kas nebija shonakt. Veel iisti nav komandas sapratne ar Donchichu, liidz ar to vinnam daudz klluudas bija.

Skatoties tuvaakaa naakotnee, vajag kaadu labu aizsargu Dallasai, kas var nosegt speeka uzbruceejus - Powell un Kleber netika galaa shonakt, kas mani dikti paarsteidza. Powell vispaar mani negatiivi paarsteidz aizsardziibaa, visi vinnu vazaaja kaa taadu lupatu

NYK bija laba speele, lai kaa gribeejaas KP uzvaru
Tā ir jau trešā spēle, kad Powelu vazā... Par Kleberu nepiekrītu - viņš bija viens no retajiem, kas bez Porziņģa vairākas reizes aizsardzībā labi pavilka. Žēl, ka maz tik iesaistīts, vrb uzbrukumā arī būtu labi gājis, lai gan bija klusais trīnis arī viņam.
, 2019-11-09 23:08, pirms 5 gadiem
fantomas rakstīja: Powell pazudis. Kāpēc Bobanu neuzlaida pret Randle? Laikam saudzē,bet šajā spēlē varēja tomēr iesaistīt. Partureja THJ, negāja viņam šodien.
Nebija jēgas no Bobana, jo NYK lādēja trīņus kā sēnes pēc lietus. Tur Bobans visu tikai padarītu sliktāku. NYK soda laukumā pat nerādījās dēļ KP. Viena epizode īpaši palika atmiņā, kur kkas no NYK prasīja bumbu soda laukumā, kuru sedza KP. Čalis ar bumbu paskatījās uz viņu un izvērtēja: "Hmmm, KP viņu sedz... Hell no!"
, 2019-11-09 23:12, pirms 5 gadiem
vorkuta rakstīja: Ir laba iespēja nbahd mierīgi apskatīt, kas noticis. Pašā 4/4 sākumā 2 Bronsona piespēles KP caurgājienā pa centru - viens iemests otrs apturēts ar sodu. Nav Bronsona - un izskatās ka nav, kas KP dotu tādas piespēles. No Lukas KP var sagaidīt labākā gadījumā atmetienu uz 3-punktu līniju, kad Lukam vairs nav kur sprukt.
Un vēl par to pēdējo metienu - viņš bija ne tikai neveiksmīgs , bet arī ļoti par ātru. Līdz beigām 20 sek, ja arī būtu iemetis, KNICKS paliktu 20 sek., lai izveidotu pārdomātu uzbrukumu un iemestu. Kur bija Karlails, vai tur viss atdots Dončičam??
Tieši tāpēc tik ļoti prasās Krisu Polu iemainīt... Tas būtu episki. Dončič varētu darīt to ko darīja, bet man viņš visu laiku vairāk šķiet, ka piestāv SG nevis PG. Pols lieliski ieviestu kārtību uzbrukumā, ja vien nenotraumētos...
, 2019-11-09 23:21, pirms 5 gadiem
Nu šodien vairāki faktori iegrieza - NYK sezonas spēle ar nenormālu trīņu procentu un ļoti daudziem metieniem pāri rokām 1. puslaikā... Jau pirmajā puslaikā principā vajadzēja DAL atrauties. Un DAL ierasti labā soliņa briesmīgais izpildījums šodien. Pilnīgi pazuduši lielākā daļa. Piekrītu, ka Barrea varēja uzlaist laukumā. THJ pa daudz ķieģeļus samētāja, bet beigās jau tīri ok nospēlēja. Bet nu KP un Dončič ar labi beigas nolēja. KP pēdējā minūtē gribēja palīdzēt, bet beigās neizdarīja neko un ļāva Gibsonam ielikt putback. Uzreiz nākamajā aizsardzībā bija slavenā situācija ar Rendlu, kas bija ļoti nepatīkama, jo zaudēja savu grozu + dabūja 6to piezīmi, kas laikam vnk bija jāsit. Ja vēl pieskaita to kluso tālmetienu ar piezīmi uz trīņa, tad tāda nedaudz darva viņa kopumā labajai spēlei. Bet katrā ziņā liels progress - bija daudz agresīvāks, biežāk izvēlējās doties uz grozu, kas bija laba izvēle, ko vajadzētu darīt biežāk. Par Lukas prāta aptumsumu pēdējā uzbrukumā jau daudz runāts.
Es joprojām nesaprotu, kāpēc KP tik maz tiek iesaistīts pikenrolos un ieraujoties soda laukumā... Kad KP ieskrējies viņu ir vnk nereāli apturēt bez piezīmes...