Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Sabonim karjeras spēle un Lietuvas rekords, čempionus neglābj Adetokunbo 43 punkti

Agris Suveizda

Sabonim karjeras spēle un Lietuvas rekords, čempionus neglābj Adetokunbo 43 punkti
Lenss Stīvenssons un Domants Sabonis sakrāja karjeras rekordus. Foto: AP/Scanpix

Nacionālajā basketbola asociācijā pie uzvaras šonakt tika Memfisas "Grizzlies", Šārlotas "Hornets", Detroitas "Pistons", Indianas "Pacers", Bostonas "Celtics" un Maiami "Heat".

• Iepriekšējā spēlē izcēlies ar 32p+12ab+10rp, lietuviešu garais spēlētājs Domants Sabonis šonakt aizvadīja karjeras rezultatīvāko maču, ar 42 punktiem (2p. 15/18, 3p. 3/4, 1p. 3/4) un sešām atlēkušajām bumbām palīdzot Indianas "Pacers" apspēlēt Jūtas "Jazz" (125:113).

• Sabonis ne tikai par sešiem punktiem laboja personīgo rezultativitātes rekordu NBA, bet arī kļuva par rezultatīvāko lietuvieti NBA vēsturē, par punktu pārspējot Lina Kleizas 14 gadus seno rekordu. Zīmīgi, ka arī Kleiza 2008. gada janvārī 41 punktu iemeta tieši "Jazz" grozā.

• Indianas "Pacers" pārtrauca sešu zaudējumu sēriju un sagādāja Jūtai, kas spēlēja bez pamatcentra Rudī Gobēra, otro neveiksmi pēc kārtas. "Jazz" līderim Donovanam Mičelam 36 punkti un deviņas rezultatīvas piespēles.

• Karjeras rekordu "Pacers" komandā sasniedza arī rezervists Lenss Stīvensons, kurš 16 punktiem pievienoja 14 rezultatīvas piespēles (rekords) un sešas atlēkušās bumbas.

• Rezultatīvākais šajā spēļu dienā gan bija Jannis Adetokunbo, kura 43 punkti (1p. 18/20) un 12 atlēkušās bumbas neglāba čempioni Milvoki "Bucks" no trešās neveiksmes četrās spēlēs – 106:114 pret Šārlotas "Hornets". Mājiniekiem 28 punkti Terijam Rozieram (3p. 6/10), bet Lamelo Bolam 19 punkti, deviņas atlēkušās bumbas un astoņas rezultatīvas piespēles.

• Parīt "Bucks" un "Hornets" tiksies atkārtoti.

• Ko neizdevās paveikt Bolam, to izdarīja Džeilens Brauns – viņš ar 22 punktiem, 11 atlēkušajām bumbām un 11 rezultatīvām piespēlēm kaldināja Bostonas "Celtics" pārliecinošu uzvaru pār Ņujorkas "Knicks" (99:75) un sakrāja pirmo triple-double karjerā. "Knicks" līderim Džūliusam Rendlam 13 punkti, 12 atlēkušās bumbas, sešas rezultatīvas piespēles, bet arī sešas kļūdas un 1/8 no tālienes.

• Līgas līdere Fīniksas "Suns" mājās kapitulēja Maiami "Heat" (100:123), kas sāncenšus no tālienes nomētāja ar 22/44.

• Astoņi precīzi trejači Dankanam Robinsonam (27p., 3p. 8/16), bet ar 33 punktiem rezultatīvākais bija cits rezervists Tailers Hirro. "Heat" soliņš mājinieku rezervistus sakāva ar 65:30.

• No "Heat" starta piecinieka spēlētājiem Kailam Laurijam 14 punkti un 13 rezultatīvas piespēles, bet Emeram Jurcevenam septiņi punkti, 16 atlēkušās bumbas un astoņas rezultatīvas piespēles.

NBA spēles

SpēleRezultātsRezultatīvākie
Clippers – Grizzlies108:123Moriss 29 – Džeksons 26
Hornets – Bucks114:106Roziers 28 – J. Adetokunbo 43
Pistons – Magic97:92Diallo 17 – Heriss 28
Pacers – Jazz125:113Sabonis 42 – Mičels 36
Celtics – Knicks99:75Brauns 22 – Berets 19
Suns – Heat100:123Bukers 26 – Hirro 33

Izmantotie resursi:
ESPN: Serving sports fans. Anytime. Anywhere.

     [+] [-]

, 2022-01-09 09:37, pirms 2 gadiem
Citēju:
"Astoņi precīzi trejači Dankanam Robinsonam (27p., 3p. 8/16), bet ar 33 punktiem rezultatīvākais bija cits rezervists Tailers Hirro."

Tas, ka Ahris Suhveizda neprecīzi raksta Tailera uzvārdu (pareizāk būtu - Hero), ir tīrais būkšķītis no bizbizmārītes pakaļas, visi jau sen esam pieraduši pie šī jautrīša uzvārdu atprišināšanas. Bet tad, kad šis Kāšona, Lāšona un citu vikingu pārlabotājs sāk pieļaut faktoloģiskas kļūdas, tad gan grūti ir klusēt. Tailers Hero tiešām ir rezervists, turklāt pašreiz galvenais kandidāts uz labākā sestā spēlētāja godu visā līgā. Bet, bļin, zvēru pie Bokas jaunkundzes un tēvoča Pasaku Jūļa, ka Dankans Robinsons ir pilnīgi stabils pamatpiecnieka spēlētājs! Tas, kurš viņu sauc par rezervistu, ir pelnījis bargu sodu - maizīšu iranizēšanu! Tev, Suhveizda, drīz bulciņa iesprūdis rīklē, ja turpināsi rupji kļūdīties.

P.S. Kurš tev padomā nākamais uz rezervista godu? Mesi vai tikai Lebrons?

     [+] [-]

, 2022-01-09 09:57, pirms 2 gadiem
žurnaļuga rakstīja:
Ja sekotu līdzi NBA, tad zinātu, ka Robinsons nesāka jau otro spēli pēc kārtas.

  +2 [+] [-]

, 2022-01-09 10:05, pirms 2 gadiem
Agris Suveizda rakstīja: Ja sekotu līdzi NBA, tad zinātu, ka Robinsons nesāka jau otro spēli pēc kārtas.
Aho zviedru agri, smags riits ka tadi uzbraucieni?

     [+] [-]

, 2022-01-09 10:44, pirms 2 gadiem
Agris Suveizda rakstīja: Ja sekotu līdzi NBA, tad zinātu, ka Robinsons nesāka jau otro spēli pēc kārtas.
No četrdesmit aizvadītajām spēlēm pēdējās divas sācis kā rezervists? Labi, bet kā tad ar pirmajām 38??? Grozi kā vēlies, Dankans divus pēdējos gadus ir pamatpiecnieka spēlētājs, divu pēdējo maču dēļ viņu nedrīkst nosaukt par rezervistu. Par manu nelielo kļūdu piedod, jo katru nba spēli noskatīties nevar neviens ļautiņš pasaulē, es pārīti pirms tam īslaicīgi pačolēju, bet pašu galveno nesagaidīju, jo trijos aizgāju krākt.'
Ja Dankans Robinsons atlikušo sezonas daļu turpinās spēlēt kā rezervists, no sirds tev atvainošos un klauvēšu ar pieri pret grīdu, apbrīnojot tavu viedumu!
P.S. Visticamākais, ka fakts - Robinsons otro spēli pēc kārtas sāk no soliņa - taču iegūts no ārzemju sporta ziņām?

     [+] [-]

, 2022-01-09 10:51, pirms 2 gadiem
Lai jau jaunajam Sabam un Lietuvai prieks ! Bez Gobēra pretiniekos viņam tas izdevās.

  +2 [+] [-]

, 2022-01-09 10:52, pirms 2 gadiem
Rujienas_Klondzha rakstīja: Sabonis progrese, kamer fakings regrese! Shobrid jau leitis iet garam fakingam
Tu jau tikpat debīls cik Makarons.
Sabonim statistiski regress pilnīgi visās ailītēs kamēr otram progress

  +1 [+] [-]

, 2022-01-09 10:55, pirms 2 gadiem
Nu, bet PROTAMS!
Kā vēsta nba.com:

Robinson usually starts but Spoelstra has brought him off the bench the past two games since he came off the COVID-19 list.

  +1 [+] [-]

, 2022-01-09 10:57, pirms 2 gadiem
Tātad, Agri, atzīsties - Robinsons ir rezervists pēdējās divās spēlēs tikai tāpēc, ka nesen atgriezies no covid inficēto saraksta, un treneris viņu drusciņ pietaupa.

  -1 [+] [-]

, 2022-01-09 10:59, pirms 2 gadiem
žurnaļuga rakstīja:
Tā ir nevis neliela, bet gan rupja kļūda. Pārmest faktu nezināšanu, pašam nepārbaudot faktus, ir apbrīnojami. Tāpat kā regulāri rakstīt par personvārdu atveidi, šo tēmu pārzinot ļoti vāji.

  +4 [+] [-]

, 2022-01-09 11:08, pirms 2 gadiem
Es taču tev nepārmetu par "Lietuvas rekordu"! Tas ir NBA spēlejušo lietuviešu rekords un nekādā gadījumā nav un nevar būt Lietuvas rekords.
Fakts ir tas, ka Dankans ir stabils pamatpiecnieka spēlētājs, savukārt tas, ka viņš divas spēles sāk no beņka - tas ir tikai izņēmums, turklāt pamatota iemesla dēļ.
Par to zviedru izrunu. Tev ir taisnība - zviedri runā tieši tā, tomēr eksistē citi - tas ir latviešu valodas nerakstītie un rakstītie likumi. Ja reiz teju vai pārsimt gadus uzvārdu Karlsons latviski raksta tieši tā, tad tā tam būs būt. Vai tad tiešām domā, ka esi vienīgais, kas maķ buldurēt zviedriski? Un visi tie tulkotāji, kas tulkojuši kaut vai grāmatiņas par Karlsonu un trollīti Muminu, ir pilnīgi dauņi? Atceries, bija Skujiņas vadītās komisijas lēmums - Islandi turpmāk būs saukt par ĪSLANDI? Kur viņš ir? Govij zem astes! Un vispār, sekojot tavam stiliņam, tā taču būtu saucama par AILENDU!

  -1 [+] [-]

, 2022-01-09 11:10, pirms 2 gadiem
Kristap, ko nu?

  +3 [+] [-]

, 2022-01-09 11:11, pirms 2 gadiem
Interesanti, cik spēles Mesi ir sācis no beņķa? Vismaz Barsā, cik atceros, bija vairākas. Agri, vai tagad es drīkstu Lionelu saukt par rezervistu?

  +1 [+] [-]

, 2022-01-09 11:19, pirms 2 gadiem
Dinamo'1988 rakstīja: Kristap, ko nu?
Kristaps lai tik turpina spēlēt, kā viņš to dara pēdējā laikā - met ap 20, 30 punktiem spēlē, savāc rebus, bloķē un dod piespēles. Jēga tur iztaisīties par ballhog un dabūt vēl papildus desmit, divdesmit punktus, ja no tā cieš pārējā komanda? Ar šā brīža spēli Dallasa ir piektie, bet Indiāna - trīspadsmitie savās konferencēs. Gan Kristaps paspēs salādēt 45+ punktus savā karjerā.

  +3 [+] [-]

, 2022-01-09 11:22, pirms 2 gadiem
Žurnaļugam.
Redz,esmu pieņēmis,ka SC uzvārdi iet pa savam, citos medijos un arī pašās jaunākajās drukātajās publikācijās pa savam,kā ierasti. Ja nevar neko mainīt,tad tas jāpieņem,kaut gan gadās,ka bišk jāpadomā,kas tas par uzvārdu domāts .
Tajās valodu komisijās sēž cilvēki,kuri tā vnk.arī izlemj-tgd.rakstīsim to kā Īslandi,vai Kazahiju,Uzbekiju utt. nodēvēsim par Kazahstānu ..,taču skolās to neuzskata par būtisku un, ja literatūras stundās apspriež,piemēram, veco labo Karlsonu,kas dzīvo pa jumtiem, tad tas bija un ir Karlsons,nevis Kāšons,kas dzīvo uz jumta

  +1 [+] [-]

, 2022-01-09 11:45, pirms 2 gadiem
striker rakstīja: Žurnaļugam.
Redz,esmu pieņēmis,ka SC uzvārdi iet pa savam, citos medijos un arī pašās jaunākajās drukātajās publikācijās pa savam,kā ierasti. Ja nevar neko mainīt,tad tas jāpieņem,kaut gan gadās,ka bišk jāpadomā,kas tas par uzvārdu domāts .
Tajās valodu komisijās sēž cilvēki,kuri tā vnk.arī izlemj-tgd.rakstīsim to kā Īslandi,vai Kazahiju,Uzbekiju utt. nodēvēsim par Kazahstānu ..,taču skolās to neuzskata par būtisku un, ja literatūras stundās apspriež,piemēram, veco labo Karlsonu,kas dzīvo pa jumtiem, tad tas bija un ir Karlsons,nevis Kāšons,kas dzīvo uz jumta
Tur jau tā lieta, ka pat sporta žurnālistu aprindās nav vienota viedokļa par to, kā kuru uzvārdiņu rakstīt. Savulaik (tad, kad viņš spēlēja) Latvijas sporta žurnālisti NBA zvaigznes Hakima Olaidžuvona uzvārdu atveidoja piecās dažādās versijās, es saskaitīju. Toreiz es Artūram Vaideram (lai vieglas sm), kurš it kā skaitījās Žurnālistu asociācijas (bija reiz tāda) sporta tēmas vadonis teicu - kas ir? Nevarat savākties kopā, ieraut pa aliņam un nonākt pie īstās versijas (es pats jau tajā laikā vairs nerakstīju par sportu)? Neba Olaidžuvons bija vienīgā bēda, tādu bija vairāki desmiti. Un katra gove māva savu versiju. Laiki mainās, āži paliek
Es ar māmuļu strīdos biežāk nekā ar Agri Suveizdu. Un rakstu pats tikai tā, kā pats esmu nodomājis, savus darbus kādreiz mātei vispār nedevu lasīt pirms publicēšanas. Tikai mana māmuļa ir pensionēta filoloģe ar pieredzi sešdesmit gadu garumā (tikko iedevu viņai izrediģēt vienu paziņas topošo grāmatu). Māte ir strādājusi ZA Valodas un Literatūras institūtā, LU (arī katedras vadītāja) un par ārštata redaktori Zvaigznē ABC. Un sarakstījusi divas mācību grāmatas par latviešu valodu, viņai šogad būs 84. Un mums strīdu ir daudz, taču man nav jārakājas guglē, lai kaut ko uzzinātu par mūsu mēles īpatnībām.

  +2 [+] [-]

, 2022-01-09 11:50, pirms 2 gadiem
Agris Suveizda rakstīja: Tā ir nevis neliela, bet gan rupja kļūda. Pārmest faktu nezināšanu, pašam nepārbaudot faktus, ir apbrīnojami. Tāpat kā regulāri rakstīt par personvārdu atveidi, šo tēmu pārzinot ļoti vāji.
Cik labi tu pārzini uzvārdu lietošanu, ja Hero raksti kā Hirro? Tad jau pēc skaņas vispār būtu jāraksta Hjerro. Bet pats esi kaut ko izdomājis un stāsti, ka tev taisnība.

  -3 [+] [-]

, 2022-01-09 13:58, pirms 2 gadiem
žurnaļuga rakstīja:
1. Ja spēlētājs sāk rezervē, viņš tajā spēlē ir rezervists - tieši tik vienkārši, kas gan tur ir neskaidrs? Ja Lebrons sāktu rezervē, viņa punkti tiktu skaitīti pie rezervistu punktiem. Ja Mesi ietu uz maiņu un gūtu vārtus, tie statistikā būtu uzmainīta spēlētāja vārti. Acīmredzot arī statistikas lauciņš ir svešs.

2. Tas, ka 'Karlsson' tiek atveidots kā Kāšons, ir pilnīgs izdomājums, kas apvienojumā ar personvārdu un ģeogrāfisko objektu mešanu vienā katlā tikai vēlreiz apliecina, ka saprašanas šajā jomā ir maz (jābūt aklam, lai nepamanītu būtisku atšķirību personvārdos 'Larsson' un 'Karlsson').

3. Zviedru personvārdiem jau kopš 2003. gada ir būtiski mainījušies atveides ieteikumi. Ja būtu vēlme apgūt ko jaunu, nevis visu mūžu savā augstprātībā palikt vienā punktā, tad tas būtu zināms. Pilnīgiem sliņķiem pat ir izveidota mājaslapa, kurā pieejams lērums PDF failu no atveides ieteikumu grāmatiņām. Iesaku tur parakņāties.

https://www.personvarduatveide.lv/u...

4. Kas attiecas uz Tailera izrunu, var diskutēt par i vai ī, r vai rr, o vai ou rakstībā, bet 'Hero' viņa uzvārdu angliski neizrunā nu nekādi.

     [+] [-]

, 2022-01-09 14:11, pirms 2 gadiem
žurnaļuga rakstīja: Fakts ir tas, ka Dankans ir stabils pamatpiecnieka spēlētājs, savukārt tas, ka viņš divas spēles sāk no beņka - tas ir tikai izņēmums, turklāt pamatota iemesla dēļ.
Spēli skatījos. Aizraksti savus komentārus arī US televīzijai, kas regulāri rādija abu komandu "bench scoring" un skaitīja tur iekšā Robinsona punktus

     [+] [-]

, 2022-01-09 14:16, pirms 2 gadiem
žurnaļuga rakstīja: un trollīti Muminu, ir pilnīgi dauņi?
Mumini ir somi

     [+] [-]

, 2022-01-09 14:55, pirms 2 gadiem
riebeklis2000 rakstīja: Mumini ir somi
https://lv.wikipedia.org/wiki/T%C5%...

Dzīvoja Somijā, bet rakstīja ZVIEDRISKI, jo pēc tautības iraid swedka

     [+] [-]

, 2022-01-09 15:06, pirms 2 gadiem
Šis strīds ir tikpat bezjēdzīgs kā sniega ostīšana. Suveizda, raksti kā vēlies, tikai tu tāds baisais prometejs izrādies, jo neviens cits (runa par tulkotājiem vai rakstošiem žurnālistiem) tavās gaišajās pēdās nebradā.
Un, par nba zināšanām runājot, mana ļoti krepkā pārliecība ir tā, ka tu iepriekšējā mačā nevienu nba spēli nelūrēji. Visa informācija no nba.com un espn. Protams, ka žurnālistam tīri fiziski nav iespējams visu redzēt pašam, bet fakts, ka jūsu portālā ļoti bieži par nakts notikumiem infa parādās ap 8, 9 vai pat 10 rītā, nav apstrīdams. Es esmu ļoti aktīvs copmanis un gandrīz katru rītu ceļos ne vēlāk par 6.00 (ja vien naktī neesmu vērojis) sportu. Citrīt ir tā, ka esmu izdzēris divas kafijas, izlasījis sporta jaunumus, aizgājis uz upi (300m), atnācis atpakaļ, bet sc vēl aizvien nav daži svarīgākie nakts notikumi. Adjē!

     [+] [-]

, 2022-01-09 16:04, pirms 2 gadiem
AGRI! Izlabo:

Oskara Ķibermaņa, Dāvja Spriņģa, Matīsa Mikņa un Intara Dambja četrinieks uzstūma desmito ātrāko startu, bet finišā ieņēma devīto vietu – četras sekundes aiz krievu pilota Rostislava Gaitjukeviča,