Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3
Autors: Rolands Eliņš

Pasečņiks iemet 16 punktus zaudējumā, Jokičs atņem uzvaru Dalasai

Pasečņiks iemet 16 punktus zaudējumā, Jokičs atņem uzvaru Dalasai
Anžejs Pasečņiks. Foto: AP/Scanpix

Nacionālajā basketbola asociācijā savu otru rezultatīvāko spēli aizvadījis Anžejs Pasečņiks, taču viņa pārstāvētā „Wizards” cieta pamatīgu zaudējumu pret Orlando „Magic” (89:123). Dāvis Bertāns mačā nepiedalījās, tāpat kā Kristaps Porziņģis nespēlēja Dalasas „Mavericks” mačā pret Denveru, kurā Nikola Jokičs guva 33 punktus un pēdējās minūtēs lika Dalasai izlaist no rokām piecu punktu pārsvaru. Denvera uzvarēja ar 107:106.

Anžejs Pasečņiks nospēlēja 35 minūtes, kas ir viņa NBA karjeras pārliecinošs rekords. Iepriekš viņš ne reizi nebija spēlējis vairāk par 29 minūtēm. Pasečņiks guva pie 16 punktiem (1p. 4/6, 2p. 6/8) un piecām atlēkušajām bumbām, kā arī veica trīs rezultatīvas piespēles un bloķēja divus metienus. Latviešu centram arī trīs kļūdas un četras piezīmes, kā arī +/- rādītājs mīnus 16, kas gan ne tuvu nebija sliktākais komandā.

Šī ir Pasečņika otra rezultatīvākā spēle NBA, atpaliekot tikai no viņa 17 iemestajiem punktiem pret Detroitu mačā tieši pēc Ziemassvētkiem. Pasečņikam šodien izdevās atkārtot savus personīgos rekordus bloķētajos metienos un rezultatīvajās piespēlēs.

„Wizards” spēli aizvadīja bez Dāvja Bertāna, kuram joprojām savainojums, tāpat nespēlēja arī Bredlijs Bīls, un „Wizards” sākumsastāvs tika bez variantiem apspēlēts. Vašingtonas sākumsastāvā devās četri nominālie aizsargi un centrs Īens Mainmi, kuram pret Orlandu uzbrucēju Nikolu Vučeviču gāja ļoti grūti, un visā „Wizards” sākumsastāvā neviens spēlētājs neguva vairāk par deviņiem punktiem.

„Magic” dominēja jau pirmajā puslaikā, tajā uzvarot ar 69:52, un trešajā ceturtdaļā pārsvars tika palielināts vēl vairāk. Spēles izskaņā „Magic” varēja atļauties spēlēt ar rezervistiem, taču „Wizards” īsais rezervistu soliņš (spēlei bija pieteikti tikai deviņi veseli spēlētāji) neļāva pietuvoties kaut nedaudz, un Orlando uzvarēja ar 123:89.

Līdz ar to šosezon „Magic” uzvarējusi visās četrās savstarpējās spēlēs, turklāt visās četrās pret Vašingtonu iemetusi vismaz 120 punktus. Orlando komanda savu bilanci uzlabojusi līdz 18-20, bet „Wizards” cieta zaudējumu pēc divām uzvarām pār Denveru un Bostonu.

„Wizards” sastāvā pa 18 punktiem iemeta rezervisti Trojs Brauns un Admirals Skofīlds. Debitantam Skofīldam tas ir personīgais rekords. Savukārt Orlando rindās Vučevičs izcēlās ar 29 punktiem un deviņām atlēkušajām bumbām, bet francūzis Evans Furņjē pievienoja 19 punktus.

Savukārt Kristaps Porziņģis šonakt izlaida piekto „Mavericks” spēli pēc kārtas, nepiedaloties zaudējumā pret Denveras „Nuggets” (106:107). Dalasas komanda gan bija ļoti tuvu uzvarai, divas minūtes pirms beigām atrodoties vadībā ar 106:101, taču pēc tam vairs punktus neguva.

Pēdējās divās minūtēs ar diviem gūtiem groziem izcēlās Nikola Jokičs, ieskaitot metienu astoņas sekundes pirms beigām, kas deva vadību Denverai (107:106). Dalasai palika laiks atspēlēties, taču Lukam Dončičam virsū gāja divi sedzēji, viņš piespēlēja uz laukuma stūri Dorianam Finijam-Smitam, kurš pa grozu nemeta, bet gan centās atdot piespēli, taču darīja to neveiksmīgi.

Dončičs nospēlēja 37 minūtes, iemeta 27 punktus un palika vienas atlēkušās bumbas attālumā no „triple-double” (27+9+10), taču arī pieļāva sešas kļūdas. Ar 16 punktiem viņam palīdzēja Dvaits Pauels, bet 15 iemeta Tims Hārdevejs. Tikmēr Denverai Nikola Jokičs izcēlās ar 33 punktiem un septiņām rezultatīvām piespēlēm.

Denvera ar bilanci 26-11 ieņem otro vietu Rietumu konferencē, kamēr Dalasa ar 23-14 ir sestajā vietā. „Mavericks” nākamā spēle paredzēta sestdienas rītā (pēc Latvijas laika) pret Losandželosas „Lakers”.

NBA kopvērtējums

V.AustrumiBilance%V.RietumiBilance%
1.Bucks32-684.2%1.Lakers30-781.1%
2.Heat27-1073.0%2.Nuggets26-1170.3%
3.Celtics25-1071.4%3.Rockets25-1169.4%
4.Raptors25-1365.8%4.Clippers26-1268.4%
5.76ers24-1463.2%5.Jazz24-1266.7%
6.Pacers23-1560.5%6.Mavericks23-1462.2%
7.Magic18-2047.4%7.Thunder21-1656.8%
8.Nets16-2044.4%8.Spurs16-2044.4%
9.Hornets15-2537.5%9.Grizzlies16-2242.1%
10.Pistons14-2436.8%10.Trail Blazers16-2242.1%
11.Bulls13-2534.2%11.Kings15-2339.5%
12.Wizards12-2532.4%12.Timberwolves14-2238.9%
13.Knicks10-2727.0%13.Suns14-2337.8%
14.Cavaliers10-2727.0%14.Pelicans13-2534.2%
15.Hawks8-3021.1%15.Warriors9-2923.7%

Izmantotie resursi:
The official site of the NBA | NBA.com


, 2020-01-09 05:27, pirms 5 gadiem
Es nezinu vai man vienīgajam liekas, bet Dončic kopš uznāca beigās uz laukuma, puika tā gribēja viens pats noslēgt šo skaisto spēli, ka apdiraaas, tik plivina, pats tiek zem groza aizmet garām, tiklīdz pats pazaudē bumbu vai kaut ko nolažo uzreiz lec gaisā, tiesneši vienmēr pie visa vainīgi. Ģimkas variants Maverikiem, māk vienmēr sairst spēles beigas..
, 2020-01-09 05:27, pirms 5 gadiem
Nav tik traki Andza izpildija savu uzdevumu.
, 2020-01-09 05:29, pirms 5 gadiem
Čalis rakstīja: Es nezinu vai man vienīgajam liekas, bet Dončic kopš uznāca beigās uz laukuma, puika tā gribēja viens pats noslēgt šo skaisto spēli, ka apdiraaas, tik plivina, pats tiek zem groza aizmet garām, tiklīdz pats pazaudē bumbu vai kaut ko nolažo uzreiz lec gaisā, tiesneši vienmēr pie visa vainīgi. Ģimkas variants Maverikiem, māk vienmēr sairat spēles beigas..
Piekritu basketbols nav viena speletaja sporta veids un vins ir parak savtigs.
, 2020-01-09 06:34, pirms 5 gadiem
Ja Vestbrukam fizuha,atlētisms un ciņas spars ir gaismas gadus priekšā viņa IQ uz laukuma, tad Lukam ir otra galējība. IQ ir visaugstākajā līmenī, bet uzvešanās laukumā bērnišķīga. Vienmēr smaidīgs un priecīgs. Pavērojiet, cik apmierināts un ar kādu sejas izteiksmi bieži vien skrien defā pēc iemesta groza. Vēl tās roku platīšanas pēc iemesta truļa, tjip beidzot iemetu. Un kasīšanās ar tiesnešiem. Saspringtās galotnēs parasti uzmet truli, tā teikt, izvēlās vieglāko variantu. Karoče, lai tiktu vienā plauktā ar lebronu, bārdu, KD un citiem, viņam jābūt daudz vīrišķīgākam, vairāk jākoncentrējas, un lkm mentāli jānobriest.
, 2020-01-09 06:39, pirms 5 gadiem
Nav KP , nav ballītes
, 2020-01-09 06:48, pirms 5 gadiem
Pasečņiks pelna līgumu
, 2020-01-09 06:58, pirms 5 gadiem
No KP no party indeed. Nav aizsardzības bez viņa, un Lukam daudz grūtāk ar caurgājieniem, kad nav KP, kas pavelk ārā garos. Bet līdzīgu spēļu uzvarēšana ir bijusi problēma visu laiku, jo Kārlaila vienīgā shēma ir "dod bumbu Dončičam". Okei, komanda vēl jauna, un jo vairāk Dončič tiks pie iespējām, jo labākus lēmumus pieņems, bet ir kur augt...
, 2020-01-09 08:14, pirms 5 gadiem
Doksnomarsa, Tev taisnība! Dončičš lai arī ir izcils spēlētājs, pārāk daudz atļaujas bērnišķīgu izdarību, kas ietekmē cīņu iznākumu saspringtās spēlēs. Un, jā, Kàrlaila shēmiņa "visu Dončičam", tā nevar ilgtermiņā būt ar "+" zīmi- pat izbrīna tik pieredzējuša trenera neattapība, kā viņš dzen jauno puiku ar lielisko talantu un labām darba spējām iepretim izdegšanai. Dončičš brīžam sāk atgādināt tenisa pasaulē labi zināmo cimperlīgo dāmu Ostapenko; abiem diviem raksturīga bērnišķa uzvedība un nenobriedušu cilvēku izdarības; protams, tie gadi uz labākām pārmaiņām vēl priekšā- cerēsim.

Savukārt Kristapa Porziņģa loma spēlēs, kur viņš varēja palīdzēt komandai ir maz novērtēta. Par to kāds vlogers sagatavojis savu vēstījumu, ko iekļāvu šeit:

NBA. Kristaps Porziņģis. Viņa darbs, kas bieži...
, 2020-01-09 08:15, pirms 5 gadiem
Čalis rakstīja: Es nezinu vai man vienīgajam liekas, bet Dončic kopš uznāca beigās uz laukuma, puika tā gribēja viens pats noslēgt šo skaisto spēli, ka apdiraaas, tik plivina, pats tiek zem groza aizmet garām, tiklīdz pats pazaudē bumbu vai kaut ko nolažo uzreiz lec gaisā, tiesneši vienmēr pie visa vainīgi. Ģimkas variants Maverikiem, māk vienmēr sairst spēles beigas..
Tiesneši viņu respektētu ja viņš visu spēli nebļaustītos pēc katra mazākā kontakta..Viņiem vnk apnīk tas ko viņš dara.
Slēpts komentārs: shitaa
, 2020-01-09 08:28, pirms 5 gadiem
Te nu redzams kas notirk, ja nepiespēlē atpakaļ līderim, sad..
Gaidām KP atpakaļ
, 2020-01-09 08:29, pirms 5 gadiem
Nav KP, nav uzvaru.
Slēpts komentārs: Phoenix
, 2020-01-09 08:43, pirms 5 gadiem
AP! Vispār ārkārtīgi aizraujoši sekot mūsu "amerikāņiem" NBA/NHL...
, 2020-01-09 08:51, pirms 5 gadiem
Bez Porzinga nevar vinnēt
, 2020-01-09 09:01, pirms 5 gadiem
marexs rakstīja: Doksnomarsa, Tev taisnība! Dončičš lai arī ir izcils spēlētājs, pārāk daudz atļaujas bērnišķīgu izdarību, kas ietekmē cīņu iznākumu saspringtās spēlēs. Un, jā, Kàrlaila shēmiņa "visu Dončičam", tā nevar ilgtermiņā būt ar "+" zīmi- pat izbrīna tik pieredzējuša trenera neattapība, kā viņš dzen jauno puiku ar lielisko talantu un labām darba spējām iepretim izdegšanai. Dončičš brīžam sāk atgādināt tenisa pasaulē labi zināmo cimperlīgo dāmu Ostapenko; abiem diviem raksturīga bērnišķa uzvedība un nenobriedušu cilvēku izdarības; protams, tie gadi uz labākām pārmaiņām vēl priekšā- cerēsim.

Savukārt Kristapa Porziņģa loma spēlēs, kur viņš varēja palīdzēt komandai ir maz novērtēta. Par to kāds vlogers sagatavojis savu vēstījumu, ko iekļāvu šeit:

NBA. Kristaps Porziņģis. Viņa darbs, kas bieži...,-kas-bie%C5%BEi-paliek-nenov%C4%93rt%C4%93ts-3
Dončičam ir 20 gadu. Tur līdz briedumam vēl mazliet jāpagaida.
, 2020-01-09 09:02, pirms 5 gadiem
Un tagad salīdzinām Dalasu LD spēlējot bez KP un otrādi. Es pat teiktu, ka KP bez Dončiča bija optimāls variants, jo tad Kristapa radīto plašumu izcili izmantoja Karijs, Hārdevejs, Pauels, Klebers, gandrīz visi izskatījās labāk. Kā Dončičs ir klāt tā visi pārējie kaut kur pazūd. Kariju vispār vairs nemana. Šajā bēdīgajā situācijā vismaz ir viens prieks, ka varbūt visi "eksperti" beidzot apkakāsies, redzot, cik daudz Kristaps dod Lukam un komandai, pats pat negūstot pārāk daudz punktu. Un varbūt Luka beidzot sapratīs, ka ar šādu bilanci viņa MVP vilciens jau sen ir aizgājis un sāks vairāk spēlēt uz komandu. Tagad viņam vienīgā iespēja ir kļūt par Finals MVP, ko var atnest tikai komandas uzvaras, nevis individuālā statistika.
, 2020-01-09 09:07, pirms 5 gadiem
Brīnumainās pārvērtības Anžeja izskatā! Vēl pagājušajā sezonā Spānijā viņš nevarēja 5 min noskriet pa laukumu, nebija spēka ne lēkt pēc bumbām, ne stumdities zem groza. Tagad čalis NBA laukumos skrien 35 minūtes, met, stumdās ar labākajiem planētas centriem, bloķē un vēl pasmaida! Kas ir jālieto, lai pāris mēnešos kļūtu par citu sportistu!?
Slēpts komentārs: Maikl30
, 2020-01-09 09:18, pirms 5 gadiem
Tu saki? rakstīja: Dončičam ir 20 gadu. Tur līdz briedumam vēl mazliet jāpagaida.
Dončičs 5 gadus spēlē basketbolu visaugstākajā līmenī. Cik vēl sezonas jāpagaida līdz briedumam? Cik vēl spēļu galotnes personīgi jānolaiž? Pāris dienas atpakaļ Šarlote, šonakt Denvera. Kaut kā nesmuki runāt par Dončiču=MVP, kad blakus spēlē Jokičs, vai ne?
, 2020-01-09 09:21, pirms 5 gadiem
Maikl30 rakstīja: ja ja butu ta darijis Porzingis, ta butu teikumi kads malacis,ka centas utt
Visas komandas lideri, izmet vairak un var atlauties vairak
Jokičš parādija,kā jāspēlē komandas līderim.
, 2020-01-09 09:26, pirms 5 gadiem
Maikl30 rakstīja: ja ja butu ta darijis Porzingis, ta butu teikumi kads malacis,ka centas utt
Visas komandas lideri, izmet vairak un var atlauties vairak
Viņš ir individuālists,nevis komandas līderis. Kur tas redzēts,ka komandas līderis 27 sek pirms ceturtdaļas beigām savāc bumbu zem sava groza,pāriet centram un 15 sek pirms beigām izmet zilu "truli", nevis spēlē praktiski līdz beigām. Tā rezultātā 3pts savā grozā un -6 pāris sekundēs.
, 2020-01-09 09:31, pirms 5 gadiem
večukiņš rakstīja: Viņš ir individuālists,nevis komandas līderis. Kur tas redzēts,ka komandas līderis 27 sek pirms ceturtdaļas beigām savāc bumbu zem sava groza,pāriet centram un 15 sek pirms beigām izmet zilu "truli", nevis spēlē praktiski līdz beigām. Tā rezultātā 3pts savā grozā un -6 pāris sekundēs.
Tā ir Dončiča "klasika", tā sacīt firmas zīme.
, 2020-01-09 09:43, pirms 5 gadiem
Protams, Dončičs ir ar saviem trūkumiem, bet nu to es tā nevaru saprast - visa pasaule viņu slavē un novērtē, bet latvieši te komentāros noliek kā mazo ezi. Ķipa slikts basketbolists. Ok. Skaidrs, ka 20 gados nevar būt tāda psiholoģiska noturība un spēja analizēt situācijas, kā teiksim 25-30 gados. Arī LeBrons, lai arī kāds viņš monstrs nebūtu bijis savās pirmajās sezonās, labākās kvalitātes kā spēlētājs tomēr sasniedza tieši 25-30 gados. Te komentētājiem laikam šķiet, ka atliek nospēlēt tur 10-20 saspringtu spēļu galotnes, lai uzreiz varētu pieprasīt no spēlētāja mācēt tajās nospēlēt aukstasinīgi. Tik ātri jau tas nenotiek. Mūsu pašu Kristaps arī bieži vien neizceļas ar gudriem lēmumiem, kaut pieredze NBA ir lielāka. Kā tā? Citreiz tiešām vienkārši spēlētājam ir jāpaliek vecākam (tīri bioloģiski - kad smadzenes beidz attīstīties un nobriest, un tas var notikt tieši līdz 23-25 gadu vecumam). Protams, ir gadījumi, kad nekas nemainās un spēlētājs kā paliek 'tups' tā paliek (cerams, ka KP nebūs šis gadījums), bet nu to tad tik laiks rādīs
, 2020-01-09 09:49, pirms 5 gadiem
Hmm... rakstīja: Protams, Dončičs ir ar saviem trūkumiem, bet nu to es tā nevaru saprast - visa pasaule viņu slavē un novērtē, bet latvieši te komentāros noliek kā mazo ezi. Ķipa slikts basketbolists. Ok. Skaidrs, ka 20 gados nevar būt tāda psiholoģiska noturība un spēja analizēt situācijas, kā teiksim 25-30 gados. Arī LeBrons, lai arī kāds viņš monstrs nebūtu bijis savās pirmajās sezonās, labākās kvalitātes kā spēlētājs tomēr sasniedza tieši 25-30 gados. Te komentētājiem laikam šķiet, ka atliek nospēlēt tur 10-20 saspringtu spēļu galotnes, lai uzreiz varētu pieprasīt no spēlētāja mācēt tajās nospēlēt aukstasinīgi. Tik ātri jau tas nenotiek. Mūsu pašu Kristaps arī bieži vien neizceļas ar gudriem lēmumiem, kaut pieredze NBA ir lielāka. Kā tā? Citreiz tiešām vienkārši spēlētājam ir jāpaliek vecākam (tīri bioloģiski - kad smadzenes beidz attīstīties un nobriest, un tas var notikt tieši līdz 23-25 gadu vecumam). Protams, ir gadījumi, kad nekas nemainās un spēlētājs kā paliek 'tups' tā paliek (cerams, ka KP nebūs šis gadījums), bet nu to tad tik laiks rādīs
chill, te tak var just sāpi par EČ (kas arī bija sāpīgi) un kopumā ir tendence sc komentāros, ka visi līderi NBA prot spēlēt līdz brīdim, kad komandā nonāk kāds mūsējais. Tad neprot spēlēt nē Beal, ne Kyrie, ne Popovič..
, 2020-01-09 09:49, pirms 5 gadiem
Hmm... rakstīja: Protams, Dončičs ir ar saviem trūkumiem, bet nu to es tā nevaru saprast - visa pasaule viņu slavē un novērtē, bet latvieši te komentāros noliek kā mazo ezi. Ķipa slikts basketbolists. Ok. Skaidrs, ka 20 gados nevar būt tāda psiholoģiska noturība un spēja analizēt situācijas, kā teiksim 25-30 gados. Arī LeBrons, lai arī kāds viņš monstrs nebūtu bijis savās pirmajās sezonās, labākās kvalitātes kā spēlētājs tomēr sasniedza tieši 25-30 gados. Te komentētājiem laikam šķiet, ka atliek nospēlēt tur 10-20 saspringtu spēļu galotnes, lai uzreiz varētu pieprasīt no spēlētāja mācēt tajās nospēlēt aukstasinīgi. Tik ātri jau tas nenotiek. Mūsu pašu Kristaps arī bieži vien neizceļas ar gudriem lēmumiem, kaut pieredze NBA ir lielāka. Kā tā? Citreiz tiešām vienkārši spēlētājam ir jāpaliek vecākam (tīri bioloģiski - kad smadzenes beidz attīstīties un nobriest, un tas var notikt tieši līdz 23-25 gadu vecumam). Protams, ir gadījumi, kad nekas nemainās un spēlētājs kā paliek 'tups' tā paliek (cerams, ka KP nebūs šis gadījums), bet nu to tad tik laiks rādīs
Jācer,ka tieši LD tas tupums pāries,citādi tā komanda ir norakstāma.
Slēpts komentārs: Real Rebel
Slēpts komentārs: Real Rebel
Slēpts komentārs: Real Rebel
, 2020-01-09 09:55, pirms 5 gadiem
Anžeja sakarā, jāsaka tas pats, kas Kuruca, kapēc tā trenēties viņi Eiropā nevarēja? Tik tiešām vajag vagarus blakus, kuri dzīs visu iekšā?
, 2020-01-09 10:25, pirms 5 gadiem
Andžeju drīz pamatpieciniekaa sūtīs. Gaidu Dāvi atpakaļ. Tagad arī pēdējā nedēļa aizgāja maiņas darījumiem, gaidam jaunumus šajā sakarā.
, 2020-01-09 10:38, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Reizēm brīnos par tādiem komentāriem, kas ir no realitātes atrauti. LD vada spēli, rada komandas biedriem iespējas. Pat šajā spēlē to bija daudz. Kurš vainīgs, ka beigās komandas biedrs minstinās un kļūdu pieļauj?
Luka ir izcils basketbolists! Bet šobrīd viņš vada savu personīgo MVP vilcienu, nevis KOMANDAS spēli!

Pavisam drīz būs spēle pret Filadelfiju, tā palīdzēs šo un to salikt pa plautiņiem.
, 2020-01-09 10:46, pirms 5 gadiem
trupac rakstīja: Ja Vestbrukam fizuha,atlētisms un ciņas spars ir gaismas gadus priekšā viņa IQ uz laukuma, tad Lukam ir otra galējība. IQ ir visaugstākajā līmenī, bet uzvešanās laukumā bērnišķīga. Vienmēr smaidīgs un priecīgs. Pavērojiet, cik apmierināts un ar kādu sejas izteiksmi bieži vien skrien defā pēc iemesta groza. Vēl tās roku platīšanas pēc iemesta truļa, tjip beidzot iemetu. Un kasīšanās ar tiesnešiem. Saspringtās galotnēs parasti uzmet truli, tā teikt, izvēlās vieglāko variantu. Karoče, lai tiktu vienā plauktā ar lebronu, bārdu, KD un citiem, viņam jābūt daudz vīrišķīgākam, vairāk jākoncentrējas, un lkm mentāli jānobriest.
nu jāpaciešas un jāpagaida tie 3-4 gadi. No 20 gadīga gurķa pa daudz gribi.
Slēpts komentārs: Real Rebel
, 2020-01-09 10:56, pirms 5 gadiem
fantomas rakstīja: Andžeju drīz pamatpieciniekaa sūtīs. Gaidu Dāvi atpakaļ. Tagad arī pēdējā nedēļa aizgāja maiņas darījumiem, gaidam jaunumus šajā sakarā.
Neko nesūtīs. Braients atpakaļ būs nedēļas laikā.
, 2020-01-09 11:02, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Anžeja sakarā, jāsaka tas pats, kas Kuruca, kapēc tā trenēties viņi Eiropā nevarēja? Tik tiešām vajag vagarus blakus, kuri dzīs visu iekšā?
? AP sniegums tagad ir rezultāts darbam ko vasarā ielika kopā ar I.Erdmani, Latvijā
, 2020-01-09 11:02, pirms 5 gadiem
te nu jācitē Kivičs, tik maza daļa cilvēku raksta komentus un vēl mazāka daļa no tiem ir heiteri, bet tomēr tie cenšas uzdot toni, un tad ja nu palasa komentus, sanāk, ka LD bezcerīgi dranķīgs, kaut reāli 99% sajūsminās par LD sniegumu. bet te +/- 3 nejēgas no biksēm ārā lien dienu no dienas lai pierādītu pretējo.
, 2020-01-09 11:04, pirms 5 gadiem
Daniel rakstīja: ? AP sniegums tagad ir rezultāts darbam ko vasarā ielika kopā ar I.Erdmani, Latvijā
Nez, viņa treneri Vašingtonā izteicās, ka viņam nebija tā labākā fiziskā forma + bet tāpat jautājums paliek, kāpēc tā jātrenējas tikai uz NBA, un nevis, lai spēlētu un iespējams būtu viens no labākajiem Eiropā, pirms došanās uz NBA? Tur loģika kaut kur pazūd.

Vienkārši ir tā sajūta, ka viņam tie kritumi ir cikliski, paskaties, pie Butauta trenējās un spēlēja, pēdējo starpsezonu noslinkoja un pa sezonu centās kaut ko iespēt, tad Spānijā, pussezonu dzina iekšā fizisko utt. Tad aizgāja uz kādu laiku, bet tad atkal nokritās un zaudēja vietu komandā. Tagad atkal ir tas pats kāpums. Man bail, ka tik atkal kritums neseko, jo tas praktiski var nozīmēt, ka jāatgriežas Eiropā
, 2020-01-09 11:07, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Anžeja sakarā, jāsaka tas pats, kas Kuruca, kapēc tā trenēties viņi Eiropā nevarēja? Tik tiešām vajag vagarus blakus, kuri dzīs visu iekšā?
nu situācijas tomēr krietni atšķirīgas
Kurucam tur traumas un organizācija lielā mērā noteica produkciju -skauti par potenciālu točna siekalojās vnk objektīvu iemeslu dēļ pieaugušo konkurencē viņam nesanāca un nedeva parādīt uz ko viņš ir spējīgs
Anžejam tieši otrādi -ar galvu un veselību viss ir kārtībā -vnk rakstura izskatās ka līdz šim ir pietrūcis -un jā viņam kā reiz vajadzēja vagaru (ja vien tas nav kkāc vecvagars kārējais) -viņš faktiski ieradās perõnā uz aizejošu vilcienu un paspēja ielēkt pēdējā vagonā
-ja viņš turpinās strādāt ar svariem tad potenciāls kā otrajam centram ir pamatīgs -fiziskie parametri komplektā ar koordināciju un viņa metienu ir lielisks bāzes komplekts
-tas kā viņš zem groza var izgrūstīt teiksim kkādu Plamliju jau vien parāda viņa fundamentālās kvalitātes
-brīžam un vietām sāk pat atgādināt Big Z
, 2020-01-09 11:12, pirms 5 gadiem
chegewarrior rakstīja: nu situācijas tomēr krietni atšķirīgas
Kurucam tur traumas un organizācija lielā mērā noteica produkciju -skauti par potenciālu točna siekalojās vnk objektīvu iemeslu dēļ pieaugušo konkurencē viņam nesanāca un nedeva parādīt uz ko viņš ir spējīgs
Anžejam tieši otrādi -ar galvu un veselību viss ir kārtībā -vnk rakstura izskatās ka līdz šim ir pietrūcis -un jā viņam kā reiz vajadzēja vagaru (ja vien tas nav kkāc vecvagars kārējais) -viņš faktiski ieradās perõnā uz aizejošu vilcienu un paspēja ielēkt pēdējā vagonā
-ja viņš turpinās strādāt ar svariem tad potenciāls kā otrajam centram ir pamatīgs -fiziskie parametri komplektā ar koordināciju un viņa metienu ir lielisks bāzes komplekts
-tas kā viņš zem groza var izgrūstīt teiksim kkādu Plamliju jau vien parāda viņa fundamentālās kvalitātes
-brīžam un vietām sāk pat atgādināt Big Z
AP potenciāls sen bija redzams. Jau tad, kad VEF spēlēja, īpaši tajā finālā, kur viņš kā pamatcentrs palika un ar Zaķi diezgan sekmīgi cīnījās.
, 2020-01-09 11:13, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Man bail, ka tik atkal kritums neseko, jo tas praktiski var nozīmēt, ka jāatgriežas Eiropā
nu šitais gan ir jautājums Pasečņika aģentam (khekhemm)
-ja cilvēkam mājās pa grīdu mētājas lieka nauda tad iespējams ka būs arī kritums ))))
-nu nav taču tā ka svarīgākais ir aizbakstīt jaunēkli līdz draftam un tad tālāk kā dieviņš būs lēmis
, 2020-01-09 11:18, pirms 5 gadiem
Jokičs > tontons
, 2020-01-09 11:19, pirms 5 gadiem
Luka visu darīja perfekti, īpaši spēlēs beigās, tikai komandas biedri lažoja. Luka iet pec MVP!!!
, 2020-01-09 11:30, pirms 5 gadiem
ko nu visi darisim nabaga ponchiks noraka kartejo speli
, 2020-01-09 11:32, pirms 5 gadiem
teamo rakstīja: Luka visu darīja perfekti, īpaši spēlēs beigās, tikai komandas biedri lažoja. Luka iet pec MVP!!!
Pončiks iet un iet,bet beigās nekur neaiziet.Jokičš uzskatāmi parādija,kā jāspēlē līderim izšķirošajos momentos.
, 2020-01-09 11:35, pirms 5 gadiem
Nesaprotu kāpēc Anžejs neliek no augšas, tik daudz iespējas.
, 2020-01-09 11:49, pirms 5 gadiem
neiedziļinoties AP attieksmē pirms pāris gadiem - nedomāju, ka AP Spānijā baigi slinkoja. svarīgāk ir trenēties PAREIZI nevis DAUDZ. ir dažādas metodikas, uz dažādām muskuļu grupām, katram jābūt individuālai pieejai, atjaunošanās utt..

man lielākais pārsteigums ir AP izturība - treneris dod spēlēt ilgus posmus, spēle ir ātra haotiska, WAS joņo šurpu turpu un AP labi tur tempu!
, 2020-01-09 12:01, pirms 5 gadiem
shitaa rakstīja: te nu jācitē Kivičs, tik maza daļa cilvēku raksta komentus un vēl mazāka daļa no tiem ir heiteri, bet tomēr tie cenšas uzdot toni, un tad ja nu palasa komentus, sanāk, ka LD bezcerīgi dranķīgs, kaut reāli 99% sajūsminās par LD sniegumu. bet te +/- 3 nejēgas no biksēm ārā lien dienu no dienas lai pierādītu pretējo.
Luka ir ļoti labs spēlētājs, bet personīgās intereses (tālumā jūsu apsolītais MVP kronis?) iet pāri visam, komandas spēles organizācija viņam 10.vietā. Viņa stils- turēt bumbu līdz pēdējam, tad mest trīni , ja nē - mēģināt iet garām, ja nesanāk - tad atmest piespēli. Un viss štokos - komandas biedri prasmīgi, iemet, statos kārtējā piespēle. Galotnēs širmis aiziet ciet, šosezon personīgi noracis vairākas spēļu galotnes, pēdējās ar Šarloti un vakar. Un par tiem 99% apjūsmotāju no kurienes ņēmi? Hārdenam arī ir daudz piekritēju.
, 2020-01-09 12:13, pirms 5 gadiem
55ab rakstīja: Pončiks iet un iet,bet beigās nekur neaiziet.Jokičš uzskatāmi parādija,kā jāspēlē līderim izšķirošajos momentos.
Luka izkārotoja brīvus metienu partneriem, tostarp pēdējā uzbrukumā, kā īsts līderis. Viņš nav vainīgs, ka komandas biedri īsti uzbrukt nevēlas

Ps. Tu to pončiku par sevi? Vienkārši nesaprotu, kāpēc cilvēku bez liekā svara par pončiku jāsauc. Domāju, ka tās ir jūsu mentālās problēmas, ko uz citiem projicējat.
, 2020-01-09 12:37, pirms 5 gadiem
Jokičs > Dončičs.
Daudz augstāka metienu precizitāte, un palīdzēja komandai uzvarēt!
, 2020-01-09 12:57, pirms 5 gadiem
Viss normāli, prognoze atkal piepildijās. Jokic varēja darīt ko vien grib, kā arī pierādija savu meistarību un līdera dotības spēles beigās. Poncikam vēl daudz jāstrādā
, 2020-01-09 13:01, pirms 5 gadiem
Pasīts mūs visus ir pārsteidzis!
, 2020-01-09 13:08, pirms 5 gadiem
Hmm... rakstīja: Protams, Dončičs ir ar saviem trūkumiem, bet nu to es tā nevaru saprast - visa pasaule viņu slavē un novērtē, bet latvieši te komentāros noliek kā mazo ezi. Ķipa slikts basketbolists. Ok. Skaidrs, ka 20 gados nevar būt tāda psiholoģiska noturība un spēja analizēt situācijas, kā teiksim 25-30 gados. Arī LeBrons, lai arī kāds viņš monstrs nebūtu bijis savās pirmajās sezonās, labākās kvalitātes kā spēlētājs tomēr sasniedza tieši 25-30 gados. Te komentētājiem laikam šķiet, ka atliek nospēlēt tur 10-20 saspringtu spēļu galotnes, lai uzreiz varētu pieprasīt no spēlētāja mācēt tajās nospēlēt aukstasinīgi. Tik ātri jau tas nenotiek. Mūsu pašu Kristaps arī bieži vien neizceļas ar gudriem lēmumiem, kaut pieredze NBA ir lielāka. Kā tā? Citreiz tiešām vienkārši spēlētājam ir jāpaliek vecākam (tīri bioloģiski - kad smadzenes beidz attīstīties un nobriest, un tas var notikt tieši līdz 23-25 gadu vecumam). Protams, ir gadījumi, kad nekas nemainās un spēlētājs kā paliek 'tups' tā paliek (cerams, ka KP nebūs šis gadījums), bet nu to tad tik laiks rādīs
LD ir unikāls ar savu jaunumu un laukuma redzējumu līdz brīdim kamēr viņš ir jauns un izmanto savu laukuma redzējumu nevis puļī HārdenstyleISO, un tas nenozīmē ka mēs fani nevaram kritizēt viņu par viņa mīnusiem: 1.aizsardzība, 2.kad ieslēdz savu 3punktinieku mešanu un pārstāj veidot komandas saspēli(t.i. pārstāj būt unikāls 20yo ar labu laukuma pārredzāmību, bet izvēlās vieglāko ceļu lai gūtu punktus un paliek par jebkuru low/medium tier 3p shooteri) protams ar to vairāk vai mazāk nodarbojas visas zvaigznes, bet tad arī viņš neatšķiras no visiem pārējiem.
3.Nav mīnuss, līdz brīdim kamēr cīņā pēc individuālās statistikas sportists stulbi spēlē vai noved tuvu zaudējumam(Westbrook un viņa centieni savākt triple double ar piespēlēm).
Un var minēt LD piespēlētu vai mestu pēdējo metienu ja viņš zinātu ka JAU ir 10 piespēles(!), 10rebaundi (un ja iedomājamies ka viņam būtu 8punkti?) -domāju ka mestu pat pāri 2-3viem cilvēkiem.
ps:un der atcerēties ka LD vnk ir ''paveicies'' esot saspēles vadītājam jo atlēkušās bumbas viņam ''uzdāvina'' nevis viņš viņas nopelna(lai ātrāk uzsāktu uzbrukumu) tātad reāli tas arī ir mākslīgais triple, bet nav kaitīgs komandai.

pps.
Un vēl, gribēju padalīties savās pārdomās par statistiku:
sportisti var teikt, ka viņi neseko savai individuālajai statistikai, bet tie triple double bieži ir ar 10-11piespēlēm( un nav grūti paturēt prātā piespēles ja prot skaitīt līdz 10) ,tādēļ man TD ir mazsvarīgs itīpaši pēc 2014vai15 gada kad Westbrooks dabūja 1.mvp par td..
, 2020-01-09 13:20, pirms 5 gadiem
Denvera spēlēs Rietumu konferences finālā, bet Dončičs netiks tālāk par 1. kārtu. Ko līdz triple double, ja komanda zaudē.
Kaut ko var glābt tikai ar labāku komandas spēli abos galos. Defam lielāka nozīme PO, un tur bez KP nekas labs nesanāk.
, 2020-01-09 13:25, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Luka izkārotoja brīvus metienu partneriem, tostarp pēdējā uzbrukumā, kā īsts līderis. Viņš nav vainīgs, ka komandas biedri īsti uzbrukt nevēlas

Ps. Tu to pončiku par sevi? Vienkārši nesaprotu, kāpēc cilvēku bez liekā svara par pončiku jāsauc. Domāju, ka tās ir jūsu mentālās problēmas, ko uz citiem projicējat.
Tā ir atbilde tiem,kas KP sauc par savtīgo makaronu.
, 2020-01-09 13:43, pirms 5 gadiem
Pārskatīju 4/4 atkārtojumu NBA HD. Pēdējās 2 minūtēs Dončičam bija 2 metieni - trīnis un no groza apakšas, abi garām, pirms tam tikai piespēles. Kad tā mierīgi skatās, varēja saredzēt, ka Luka ir pamatīgi "nosēdies" fiziski, pat piespēlēs nav asuma. Te nu Karlailam jādomā, ko darīt, kad izkrīt galvenais un vienīgais zobrats
, 2020-01-09 13:52, pirms 5 gadiem
55ab rakstīja: Tā ir atbilde tiem,kas KP sauc par savtīgo makaronu.
kāds sakars LD ar to? cirvji
, 2020-01-09 15:15, pirms 5 gadiem
Hmm... rakstīja: Protams, Dončičs ir ar saviem trūkumiem, bet nu to es tā nevaru saprast - visa pasaule viņu slavē un novērtē, bet latvieši te komentāros noliek kā mazo ezi. Ķipa slikts basketbolists. Ok. Skaidrs, ka 20 gados nevar būt tāda psiholoģiska noturība un spēja analizēt situācijas, kā teiksim 25-30 gados. Arī LeBrons, lai arī kāds viņš monstrs nebūtu bijis savās pirmajās sezonās, labākās kvalitātes kā spēlētājs tomēr sasniedza tieši 25-30 gados. Te komentētājiem laikam šķiet, ka atliek nospēlēt tur 10-20 saspringtu spēļu galotnes, lai uzreiz varētu pieprasīt no spēlētāja mācēt tajās nospēlēt aukstasinīgi. Tik ātri jau tas nenotiek. Mūsu pašu Kristaps arī bieži vien neizceļas ar gudriem lēmumiem, kaut pieredze NBA ir lielāka. Kā tā? Citreiz tiešām vienkārši spēlētājam ir jāpaliek vecākam (tīri bioloģiski - kad smadzenes beidz attīstīties un nobriest, un tas var notikt tieši līdz 23-25 gadu vecumam). Protams, ir gadījumi, kad nekas nemainās un spēlētājs kā paliek 'tups' tā paliek (cerams, ka KP nebūs šis gadījums), bet nu to tad tik laiks rādīs
šeit SC nav neviena LV sportista vai ārzemju sportista ko nenoliek.
Dončičam ir f... 20 gadi un viņš spēlē nereāli, bet latvieši sēž dīvānā...
mums ir 4 džeki NBA , cilvēki izbaudiet, ka tieši Jūs dzīvojat šajos laikos, kad mums gandrīz katru nakti ir kaut viens NBA vai NHL vecis, kas aizvadīs spēli!
ar daudz citu labu sportistu, ko ir jānovērtē, piemēram, es varu izbaudīt, ka dzīvoju arī Daiņa Krištopāna laikmetā, tik nenovērtēts sportists. Tāds otrs (213cm) mums LV ļooti ilgi nebūs.
prieks, ka vēl šeit ir kāds kas bauda brīnumbērna spēli un pārejo latviešu sniegums

pirms pāris gadiem atceros, biju arēna uz vef,tur cilvēki pirms sodiem ņirgājās par AP,lūdzu, kur puisis ar smagu darbu ticis !
, 2020-01-09 18:33, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Anžeja sakarā, jāsaka tas pats, kas Kuruca, kapēc tā trenēties viņi Eiropā nevarēja? Tik tiešām vajag vagarus blakus, kuri dzīs visu iekšā?
Pastāsti lūdzu kā - TĀ?!?!?!?
, 2020-01-09 20:29, pirms 5 gadiem
player7 rakstīja: šeit SC nav neviena LV sportista vai ārzemju sportista ko nenoliek.
Dončičam ir f... 20 gadi un viņš spēlē nereāli, bet latvieši sēž dīvānā...
mums ir 4 džeki NBA , cilvēki izbaudiet, ka tieši Jūs dzīvojat šajos laikos, kad mums gandrīz katru nakti ir kaut viens NBA vai NHL vecis, kas aizvadīs spēli!
ar daudz citu labu sportistu, ko ir jānovērtē, piemēram, es varu izbaudīt, ka dzīvoju arī Daiņa Krištopāna laikmetā, tik nenovērtēts sportists. Tāds otrs (213cm) mums LV ļooti ilgi nebūs.
prieks, ka vēl šeit ir kāds kas bauda brīnumbērna spēli un pārejo latviešu sniegums

pirms pāris gadiem atceros, biju arēna uz vef,tur cilvēki pirms sodiem ņirgājās par AP,lūdzu, kur puisis ar smagu darbu ticis !
nu uz vef jau iet tikai tadi atsaldenji kas pa savejiem njirgajas
, 2020-01-09 20:37, pirms 5 gadiem
abs-1982 rakstīja: nu uz vef jau iet tikai tadi atsaldenji kas pa savejiem njirgajas
tajos gados vēl bija OK.
, 2020-01-09 22:13, pirms 5 gadiem
IGNORE list: tiamo, Phoenix. Nav nekādas vēlēšanās redzēt šo divu troļļu botu vemstīšanos.
, 2020-01-09 22:20, pirms 5 gadiem
Uvio77 rakstīja: Pastāsti lūdzu kā - TĀ?!?!?!?
Paskaties pats, kādas izmaiņas bija Kuruca spēle, pēc 1 vienas vasaras nometnes pirms NBA, līdzīgi AP, lai gan W treneri teica, ka AP fiziskā forma nebija laba....Vai arī tik tiešām tik vieglāk ir NBA uzbrukumā?
, 2020-01-10 00:18, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Viņš vienmēr tā ir spēlējis un komandai daudz iespējas radījis. Viņš ir viens no bīstamākajiem spēlētajiem un efektīvākajiem līgā. Problēma jau tā, ka viņam nav nopietnu palīgu blakus. Vajag normālu guard, kurš noņems spiedienu uz LD. KP arī palīdz, jo rada plašumu un ļauj vieglāk uzbrukumu veidot. Bet tā, paskaties kā pret LD spēlē, vēl vairāk, paskaties, kā tiesneši ļauj spēlēt. Katru spēli ir pa pāris epizodēm, kur pat eiropā būtu sods, bet tiesneši noignorē....Kas saistās ar pašu spēles veidošanu, tad viņš uzbrūkot, liek savilkties pretiniekam un tā var atbrīvot partnerim pozīciju, kas bieži tiek arī darīts. Arī šajā spēlē, būtu labāki snaiperi, tad neraustītos uzbrukums noslēgt pēc piespēlēm. Tas pats beigās, kur, ja nemaldos Finnijs noraustījās mest trīni, kad tika atbrīvots.

Man reizēm, tik tiešām šķiet, ka lielai daļai no jums, kaut kāds mistisks aizvainojums ir pret viņu
Un kāpēc Finlijs saminstinājās? Tāpēc, ka ir tik ļoti pierasts, ka beigās bumbai jābūt pie Dončiča, ka Finlijs pat nezināja, ko ar to bumbu darīt. Kā jau te mjnēja - Kārlaila vienīgā taktika "dodiet visu Dončičam".