Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Mavericks" un "Spurs" izcīna uzvaras

"Mavericks" un "Spurs" izcīna uzvaras
Kriss Duhons pret Dirku Novicki
Foto: AP

Nacionālajā Basketbola Asociācijā šonakt tika aizvadītas divas spēles, kur vienā no tām Dalasas "Mavericks" savā laukumā ar 99:94 pārspēja Ņujorkas ''Knicks'', bet otrajā spēlē Sanantonio "Spurs" ar 106:84 sagrāva Losandželosas "Clippers" vienību.

Pēc pirmā puslaika piecu punktu pārsvars bija viesiem ''Knicks'' basketbolistiem, bet pēc trešās ceturtdaļas mājinieki ne tikai atguva zaudēto, bet arī izvirzījās vadībā – 80:78. Arī pēdējā ceturtdaļā veiksmīgāki bija Dalasas spēlētāji, kuri arī beigās uzvarēja visā spēlē ar 99:94.

Uzvarētāju labā 19 punktus guva Džošs Hovards, 10 punkti, septiņas atlēkušās bumbas un septiņas piespēles Dirka Novicka kontā, bet 12 punkti un 11 atlēkušās bumbas Brendona Basa kontā.

Rezultatīvākais zaudētāju rindās bija Kriss Duhons, kurš guva 24 punktus un atdeva septiņas rezultatīvas piespēles. 20 punkti Vilsona Čandlera kontā, bet 13 punkti un 15 atlēkušās bumbas (septiņas no tām uzbrukumā) Deivida Lī kontā.

Otrā spēlē "Spurs" visai pārliecinoši ar 106:84 uzvarēja "Clippers" vienību, lai arī pēc pirmā puslaika viena punkta pārsvars bija Losandželosas basketbolistiem. Rezultatīvākais "Spurs" sastāvā bija Tonijs Pārkers, kurš guva 19 punktus, bet zaudētāju rindās 21 punkts Ala Torntona kontā.

Izmantotie resursi:
espn.com

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: baarish

  -2 [+] [-]

, 2009-01-09 09:57, pirms 16 gadiem
Pat neatceros, kad Dirks butu guvis tik maz p-tu.
Slēpts komentārs: kino

  +4 [+] [-]

, 2009-01-09 10:06, pirms 16 gadiem
Andžam nav liidziigu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-01-09 10:11, pirms 16 gadiem
kino rakstīja: Njā, tas Lī diezgan līdzīgs Andžam. Arī baltais un arī DD mašīna, sobrīd pat veiksmīgāka.
Kada zina veiksmigaka?? Pec statistikas (gan sezonas gan pedejo 5 spelu) Lee ir labaks gutajos p-tos un nedaudz ari metienu precizitate. Parejie raditaji Andrim ir labaki

  +1 [+] [-]

, 2009-01-09 11:28, pirms 16 gadiem
vecie zēni no Mavs un Spurs sāk ieskrieties...sezonas sākums gan bija smagnējs, bet to var saprast - Mavs bija grūtas spēles, bet Spurs - traumēti līderi...gan jau pleiofos pieredzējušie buki atkal jaunuļiem sagādās grūtus brīžus!
apbrīnoju Popoviča spēju atraisīt viduvējus spēlētājus un maksimāli attīstīt viņu stiprās vietas - paskat kā Meisons plosās - stabili kļuvis par vienu no Spurs back-up līderiem...Eiropā arī bija labs, bet tagad superlabs! tas pats arī attiecas uz Bonneru! un galvenais, ka Toronto abus šos špīlerus pirms tam izbrāķēja...

  +2 [+] [-]

, 2009-01-09 11:54, pirms 16 gadiem
baarish rakstīja: žēl ka tādas pretīgas komandas kā mavs un spurs uzvar...
Kapēc pretīgas? Tapēc ka tur nespēlē tādi fanu faroņi kā Kobe, Lebrons, Hovards D., vai Aiversons utt?
Normālas KOMANDAS, ar uzsvaru uz vārdu komandas. Īpaši Spurs. Dankans, Pārkers Džinobli, plus vēl tagad jauni spēki uzradušies... Kāda vaina, lēni prātīgi un efektīvi dodas uz pleiofiem

  +2 [+] [-]

, 2009-01-09 12:01, pirms 16 gadiem
Raitcha rakstīja: Kapēc pretīgas? Tapēc ka tur nespēlē tādi fanu faroņi kā Kobe, Lebrons, Hovards D., vai Aiversons utt?
Normālas KOMANDAS, ar uzsvaru uz vārdu komandas. Īpaši Spurs. Dankans, Pārkers Džinobli, plus vēl tagad jauni spēki uzradušies... Kāda vaina, lēni prātīgi un efektīvi dodas uz pleiofiem
tieši tā ! normālas komandas! protams Dirks nebūs nekad tāds līgas varonis un netiks bīdīts ne mākslīgi ne dabiski jo lebrons un citi patīk visiem labāk! arī Stoktons netika bīdīts nekad par zvaigzni jo vienk viņs nevienu neinteresēja tik ļoti kā citas zvaigznes tajā laikā!

Dirkam tik maz punktu jo ar 38,3 temperatūru spēlēja!
bet spēlēja atšķirībā no dažiem mavs spēlētājiem, kuri pat veseli nespēj nokapāt....!

  +3 [+] [-]

, 2009-01-09 12:11, pirms 16 gadiem
Raitcha rakstīja: Kapēc pretīgas? Tapēc ka tur nespēlē tādi fanu faroņi kā Kobe, Lebrons, Hovards D., vai Aiversons utt?
Normālas KOMANDAS, ar uzsvaru uz vārdu komandas. Īpaši Spurs. Dankans, Pārkers Džinobli, plus vēl tagad jauni spēki uzradušies... Kāda vaina, lēni prātīgi un efektīvi dodas uz pleiofiem
piekrītu! es arī ar baudu skatos Spurs, jo var redzēt, ka veči spēlē ar prātu, nevis tupi nēsājas pa laukumu! paskat kā spēlē Dankans - aiziet postā un kā šahā visu izkārto tā, ka vai nu pašam metiens, vai kādam komandas biedram brīvs trulis... ja kas, tad 2p dod gan par Hovarda monstruālu danku, gan par Dankana pustālo no 1.5 m ar atsitienu...
nekā personiska, bet daudziem e-sporta basketbola expertiem slikta vai laba basketbola komanda aprobežojas ar to - cik daudz dankeru komandā un kurš akrobātiskāku metienu iemet...

     [+] [-]

, 2009-01-09 12:18, pirms 16 gadiem
Emilio rakstīja: piekrītu! es arī ar baudu skatos Spurs, jo var redzēt, ka veči spēlē ar prātu, nevis tupi nēsājas pa laukumu! paskat kā spēlē Dankans - aiziet postā un kā šahā visu izkārto tā, ka vai nu pašam metiens, vai kādam komandas biedram brīvs trulis... ja kas, tad 2p dod gan par Hovarda monstruālu danku, gan par Dankana pustālo no 1.5 m ar atsitienu...
nekā personiska, bet daudziem e-sporta basketbola expertiem slikta vai laba basketbola komanda aprobežojas ar to - cik daudz dankeru komandā un kurš akrobātiskāku metienu iemet...
Nu no danka, vai traka akrobātiska metiena (kurus arī Pārklers un Džinobli met diezgan bieži) cilvēkiem vairāk emocijas sakāpinās. Un cilvēki jau pārsvarā nefano par komandu, bet gan par spēlētāju, tapēc arī GSW ir tik daudz atbalstītāju starp mums, kautgan no komandas tur ne smakas nav, it sevišķi ja salīdzina ar to pašu Spurs. Gaumes lieta laikam, bet katrā gadījumā, personīgi man patīk skatīties komandu, kurā uzbrukumā izspēlē vairāk kā vienu piespēli uz danku vai caurgājienu. Normāli 4, 5 as piespēles un brīvs metiens... Ideāli, savā Eirolīgas gadā ļoti uzskatāmi žalgiris tā spēlēja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-01-09 12:29, pirms 16 gadiem
Belinelli rakstīja: spurs ir loh.i tapec ka spele pretiigi ( hack a shack, utt)
Un kapēc tas ir pretīgi, kas tad ir vainīgs ka Šaks savos 15 (vai vairāk)gados līgā nevar iemācīties mest sodiņus... Turklāt pēdējā savstarpējās spēlē tas viņiem neizdevās, Šaks visus sodu ko viņam tīšam uzsita sameta iekšā, bet beigās vienalga viņus piesmēja ar truli no stūra pēdējā sekundā... Vot tā bija vienreizēja izspēle un teicama spēle no Pārkera puses... Uzvilka sev virsū divus un atmeta uz brīvu truli... Tas tak ir normāli, ka pārkāpj noteikumus pret spēlētāju kurš nevar sodus iemest... Labi Bowena aizsardzība ir vienmēr bijusi skarba un traumu radoša, tas arī viss...

     [+] [-]

, 2009-01-09 12:29, pirms 16 gadiem
Belinelli rakstīja: spurs ir loh.i tapec ka spele pretiigi ( hack a shack, utt)
Viņi spēlē lai uzvarētu bērns.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-01-09 12:42, pirms 16 gadiem
NBA nav pretigu komandu un lohu tur ar nav! Visas ir labas. Tie kas tā domā tiem prātinš vel nav atīstījies! knicks fan forever!(1994 - ......)

     [+] [-]

, 2009-01-09 12:49, pirms 16 gadiem
Belinelli rakstīja: spurs ir loh.i tapec ka spele pretiigi ( hack a shack, utt)
respect! ļoti argumentiem bagāts paskaidrojums!
paanalizē sīkāk kas bija domāts ar "utt"! gribētu zināt īstena basketbola lietpratēja viedokli par Spurs taktiku!

  -1 [+] [-]

, 2009-01-09 13:02, pirms 16 gadiem
Belinelli rakstīja: es neesmu beerns tu resnais ba student. vnk tas bij shausmiigi kretiiniski... skatiitaaji svilpa, popovicha sejas izteikmsme, shaq nebij taalu lai sapsihotos un pa muti kkaadam bonneram sadotu... nebriinos ka ar laiku taa notiks... ko tad jus teiksiet "eksperti" ibio...
Nu uz priekšu, uzšaus kādam pa muti, Spurs fani tikai priecāsies, jo tur būs tam šāvējam sodi un diskvalifikācijas... Pasaki man vienu ticamu iemeslu, lai pretinieks pārkāptu Suns komandā noteikumus pret Nešu vai Hilu, ja var pārkāpt pret Šaku vai Stadomaieru kuri met reāli garām sodus.. Redz noteikumus pārkāpj lai pretinieks neiemestu, un kad viņš met sodus, tad cer, ka kādu vismaz aizmetīs garām, lai tā piezīme attaisnotos.. Tu domā tos noteikumus pret Šaku aiz gara laika pārkāpj?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-01-09 13:19, pirms 16 gadiem
Raitcha --->

ja runājam par to - pret kuru Suns spēlētāju var taisīt sodus, tad Šaks un daļēji vēl Bārnss ir vienīgie - pārējie met kkur ap 80% protams, var jau skriet uz rezervistu soliņu un zvetēt Lopesam vai Amundsonam, jo diezvai Porters viņus spēles beigās, teiksim pie +4, turētu laukumā

     [+] [-]

, 2009-01-09 14:11, pirms 16 gadiem
Belinelli rakstīja: TU PAJOL AMAARE MET SODUS LABI, AP 80%
un pret shaqu vinji taisa hack a shaq sodus nevis parastus sodus aapsi..
ceru ka liiga ieviesiis kkaadus jauninaajumus, tas aarkaaartiigi pretiigi izskjataas ka minuutes laikaa 5x sit sodus pavisam citur laukumaa NEvis tur kur bumba ... karoch ej di.rst stulbais spurs fan
Izaudz bērns.. Un ja es esmu Spurs fans, tad tu 100 punkti esi tīnu elku upuris, nevis normāls skatītājs kurš spēj reāli apskatīties uz līgu...
Kā jau teicu, tas, ka sist sodus nedrīkst, nekur nav aizliegts, ja tas ir atļauts, tad to var darīt, jo mērķis ir uzvara... Un nezinu kāds procents ir Amarem ar sodiem, bet tai spēlē pret Spurs viņš kad vajadzēja, tad smuki salika garām un ne tikai sodus, bet arī metienus no spēles... Tā ir Šaka problēma, ka viņš nemāk iemest sodus, un arī visas komandas problēma, ar kuru viņiem ir jātiek galā... Atslāpsti tīņu elka upuri...

  +1 [+] [-]

, 2009-01-09 15:06, pirms 16 gadiem
Starpcitu, šo es uzskatupar smagu cieņas aizskaršanu... Normāli cilvēki lai cik neapmierināti ar kautko, tomēr māk izteikties civilizēti... Vaitik šitādiem izteicieniem kādu banu nevajag?

     [+] [-]

, 2009-01-09 18:12, pirms 16 gadiem
kaut viņi playoffos aplauztos! (ja vispār tiks līdz tiem)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-01-09 20:36, pirms 16 gadiem
baarish rakstīja: kaut viņi playoffos aplauztos! (ja vispār tiks līdz tiem)
tikkt jau tiks,bet vai titulu iegus(nav nejausmas)