Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

NBA finālā atkal papildlaiks, "Cavaliers" sērijā panāk neizšķirtu

Rolands Eliņš

NBA finālā atkal papildlaiks, "Cavaliers" sērijā panāk neizšķirtu
Andrē Igudala un Lebrons Džeimss
Foto: AFP/Scanpix

Nacionālās basketbola asociācijas otrajā finālspēlē Goldensteitas „Warriors” pamatlaika pēdējās trīs minūtēs atspēlēja 11 punktu deficītu un izrāva papildlaiku, kurā neprata izmantot savas iespējas un piekāpās "triple-double" savākušā Lebrona Džeimsa un Klīvlendas "Cavaliers" priekšā ar 93:95. Finālsērijā rezultāts nu 1:1, bet nākamās divas spēles paredzētas Klīvlendā. NBA fināls pirmo reizi vēsturē sācies ar diviem papildlaikiem divās spēlēs.

Spēli veiksmīgi uzsāka Klejs Tompsons, kurš ātri sameta deviņus punktus, taču ātri arī nopelnīja divas piezīmes un devās uz rezervistu soliņu. Bez viņa laukumā „Warriors” daudz grūtāk klājās ar punktu gūšanu, kamēr „Cavaliers” ar Lebronu Džeimsu priekšgalā atspēlēja agrīno deficītu un panāca 20:20 pēc pirmās ceturtdaļas.

Otrajā ceturtdaļā veiksmīgi spēlē iesaistījās Džeimss Džounss, kurš iemeta divus tālmetienus, pie pāris viegliem groziem tika Klīvlendas centrs Timofejs Mozgovs, un viesiem izdevās izrauties septiņu punktu vadībā. Stefens Karijs un Tompsons gan atbildēja ar svarīgiem tālmetieniem un atrāvienu nobremzēja, taču „Warriors” punktu gūšanas problēmas nezuda arī trešajā ceturtdaļā, kurā izdevās gūt tikai 14 punktus. „Cavaliers” lieliski darbojās aizsardzībā, atkal izmantojot saīsinātu rotāciju, turklāt „Warriors” arvien biežāk izvēlējās uzbrukumu noslēgt ar nesagatavotu tālmetienu, bet trešās ceturtdaļas beigās Marīss Speitss izniekoja ātro uzbrukumu, netrāpot pilnīgi brīvu metienu no groza apakšas.

Savainotā Kairija Ērvinga aizstājējs Metjū Delavedova ceturtās ceturtdaļas sākumā guva vairākus grozus, panākot atkal +7 savai komandai, kamēr „Warriors” ātri pārsniedza piezīmju normu. Sezonas MVP Karijs nekādi nevarēja trāpīt no tālās distances, un otro spēli pēc kārtas „Warriors” pēdējās ceturtdaļas vidū atradās iedzinējos. Ar pāris veiksmīgām darbībām aizsardzībā mājiniekiem izdevās nokļūt pozīcijā, lai panāktu -5, taču Herisons Bārnss netrāpīja pilnīgi brīvu tālmetienu, kamēr Džeimss pēc pāris sekundēm laukuma pretējā pusē iemeta no astoņiem metriem, pasniedzot Klīvlendai 11 punktu pārsvaru.

Trīs minūtes pirms pamatlaika beigām Andrē Igudala un Karijs ātri sadeldēja pārsvaru, un „Warriors” izvēlējās speciāli pārkāpt noteikumus pret Tristanu Tompsonu, bet priekšpēdējā minūtē piespieda vairākkārt kļūdīties Džeimsu un nokļuva -2 atstatumā. Pēdējās minūtes sākumā Bārnss netrāpīja pustālo, un Delavedova ar pašaizliedzību spēli ieguva bumbu. Nākamajā uzbrukumā Igudala nosedza Džeimsu un metienu nācās izdarīt Šampertam, kurš bija neprecīzs, bet Karijs septiņas sekundes pirms pamatlaika beigām caurgājienā panāca neizšķirtu. Džeimsam otrajā spēlē pēc kārtas iespēja izraut uzvaru, taču otro reizi pēc kārtas pagarinājums.

Papildlaikā „Warriors” pārgalvīgie tālmetieni panākumus nenesa, un „Cavs” ieguva piecu punktu pārsvaru, taču ar četriem punktiem pēc kārtas no groza apakšas atbildēja Dreimonds Grīns. Viņam tie bija pirmie precīzie metieni no spēles... Pēc Karija precīzajiem soda metieniem „Warriors” arī izvirzījās vadībā, un Grīns izcēlās ar iespaidīgu bloku pret Džeimsu, taču bumba netika savākta un palika pie Klīvlendas, un Delavedova atkal panāca +1. „Warriors” pēdējos divos uzbrukumos nospēlēja nervozi, un vispirms kluso metienu uztaisīja Karijs, bet pēc tam bumbu savaldīt neprata Tompsons, kas noveda pie zaudējuma 93:95.

Džeimss laukumā pavadīja 50 minūtes un guva 39 punktus, pie reizes savācot „triple-double” (16 atlēkušās bumbas un 11 rezultatīvas piespēles), tiesa, aizmeta garām 23 no 34 metieniem no spēles. Tas gan tik un tā ir labāk nekā „Warriors” līderu izgāšanas no tālmetienu līnijas – Karijam precīzi divi no 15 trejačiem, bet Tompsonam četri no 12. Tompsons gan tāpat prata savākt 34 punktus, kamēr Karijam tikai 19 un sešas kļūdas. „Cavaliers” bija pārāka cīņā zem groza (55:45) un uzvarēja par spīti vājajai precizitātei metienos no spēles (32.6%).

"Warriors"-"Cavaliers" 93:95 (20:20, 25:27, 14:15, 28:25, 6:8)

"Warriors": Tompsons 34, Karijs 19, Bārnss 11, Grīns 10 (10 atl.b., 5 pārtv.b., 3 bloki), Igudala 7, Barbosa 5, Livingstons 3, Ezili 2, Boguts 2 (10 atl.b.)
"Cavaliers": Džeimss 39 (16 atl.b., 11 rez.p.), Mozgovs 17 (11 atl.b.), Smits 13, Delavedova 9, Džounss 8, Šamperts 7, Tompsons 2 (14 atl.b.), Millers

NBA finālsērija - 1:1

VietaKomandasDatumsLaiks/Rez.
OklendaWarriors-Cavaliers05.06108:100 P
OklendaWarriors-Cavaliers08.0693:95 P
KlīvlendaCavaliers-Warriors10.064:00
KlīvlendaCavaliers-Warriors12.064:00
OklendaWarriors-Cavaliers15.06
KlīvlendaCavaliers-Warriors17.06ja nepieciešams
OklendaWarriors-Cavaliers20.06ja nepieciešams

  +4 [+] [-]

, 2015-06-08 09:06, pirms 9 gadiem
kaaja rakstīja: boooyaa! visiem Lebron hateriem noteikti tagad valoda nedaudz aprāvusies. Pirms fināla sākuma visi jau priekšlaicīgi noraka Cavs, tad kad Irving dabūja traumu vispār jau runas, ka 4-0 ar katru spēle +20 worriors. OK, es protams te tagad nemētāšos ar izteicieniem, ka cavs paņems čempi utt. Viss būs jāizcīna ar smagu kapiņu. Tāpat iem, kas apgalvo, ka worroirs vienkārši neuzkrita utt., padomājiet vēlreiz - cavs aizsardzība bija ļoti laba šajā spēlē un ja vien JR nebūtu nolaidis lažu pēdējās minūtēs, spēle jau būtu uzvarēta pamatlaikā!
Šonakt skatoties spēli aizdomājos, ja piemēram GS notraumētos Tompsons un Greens vai Curry spētu vienpersoniski dominēt laukumā kā LBJ...principā, ja uz Curry nospēlē aizsardzībā labi, tad iespējams zināmā veidā viņu iegrožot, pret LBJ induviduāli neviens nespēj apturēt aizsardzībā!
GSW uz soliņa ir divi sākuma sastāva spēlētāji Igoduala un Lee..
Ja kāds no līderiem notraumētos, visticāmāk, tā pat kā Cavs būtu viņiem aizvietotāji... Šis ir fināls.. Šeit vairs nav atkāpšanās ceļi... Ir jāiet un jārāda labākais, ko var parādīt... Atsķirība tikai tā, ka Cavs uz soliņa nesēž double-double mašīna un NBA komandas līderis (Igijs 76ers).

     [+] [-]

, 2015-06-08 09:07, pirms 9 gadiem
Kam tieši jānotiek cilvēku galvās, lai piereģistrētos "pirms 3 stundām" un atstātu debīlus komentārus?
Aļō... Prātiņ, nāc mājās!

  -3 [+] [-]

, 2015-06-08 09:08, pirms 9 gadiem
boooyaa! visiem Lebron hateriem noteikti tagad valoda nedaudz aprāvusies. Pirms fināla sākuma visi jau priekšlaicīgi noraka Cavs, tad kad Irving dabūja traumu vispār jau runas, ka 4-0 ar katru spēle +20 worriors. OK, es protams te tagad nemētāšos ar izteicieniem, ka cavs paņems čempi utt. Viss būs jāizcīna ar smagu kapiņu. Tāpat iem, kas apgalvo, ka worroirs vienkārši neuzkrita utt., padomājiet vēlreiz - cavs aizsardzība bija ļoti laba šajā spēlē un ja vien JR nebūtu nolaidis lažu pēdējās minūtēs, spēle jau būtu uzvarēta pamatlaikā!
Šonakt skatoties spēli aizdomājos, ja piemēram GS notraumētos Tompsons un Greens vai Curry spētu vienpersoniski dominēt laukumā kā LBJ...principā, ja uz Curry nospēlē aizsardzībā labi, tad iespējams zināmā veidā viņu iegrožot, pret LBJ induviduāli neviens nespēj nospelēt aizsardzībā!
Slēpts komentārs: DRex27

  +2 [+] [-]

, 2015-06-08 09:15, pirms 9 gadiem
Raitcha rakstīja: Pag, pag... No kura laika manas prognozes tiek pieņemtas, kā vienīgā patiesība? Tās ir prognozes, pēc manas saprašanas un manas spējas analiz'et, lasōit spēli, paredzēt... Tas ir tas, ko es domāju... Un kļūdīties takjās ir pilnīgi normļai... Man nemaksā par NBA analītiku, es neesmu izpētījis visu līdz kaulam, lai prognozētu ar 90% efektivitāti... bet tāpat nemaz tik šķībi neprognozēju...

4-0 nevienā brīdī neesmu teicis, es devu 4-1 un Cavs vienīgā uzvara
bija viņu mājās...
Šobrīd vēl no 4-1 nekas nav zaudēts, tikai neticu, ka Cavs zaudēs divas spēles mājās, bet tāpat šādu kapiņu no Cavs es negaidīju un spēju to atzīt... Skaidrs, ka atpūta pirms fināla nākusi par labu Cavs... LBJ ir atpūties un spējīgs pacelt komandu un savu spēli augstākā līmenī...
Bet vēl aizvien neticu, ka Cavs spēs to tā turpināt... fizisiki... Jā es to teicu arī jau uz šo spēli, bet nu tas nevar būt... Man tas vnk nelīmējas kopā... Cik vienam cilvēkam var būt spēka, emocijas? Ne jau sērijai... spēlei vienai, divām... nu trim ... bet ne jau sērijai...
Bet varbūt kļūdos... Un ja kļūdīšos... Cepuri nost LBJ...
Ok,vabūt kļūdījos par 4:0 un Tavu izteikto,bet Tu viņus norakstīji...
Nav nevienas pazīmes,ka LBJ nosēstos fiziski...viņš bija svaigāks šodien OT kā pirmajā spēlē. Ja,Tu skatīji spēles beigas...līdz ar finālsirēnu....viņa emocijas....TĀDAS nebija vēl redzētas...

Raitcha viņš ir izsalcis pēc uzvaras,kā nekad iepriekš tās emocijas apliecināja to !....Viņš ķermeni gatavo visu vasaru...jautājums vai Igijs,Bārnss vilks fiziski sedzot viņu..

Viens ir skaidrs Klaijs vairs tā nemetīs kā šodien 1.puslaikā,(vismaz ne Q arēnā), Otrs JR Smits vēl nav teicis savu vārdu,domāju pēc šodienas spēles puisim vēsa duša...

  +1 [+] [-]

, 2015-06-08 09:15, pirms 9 gadiem
Par Warriorrs!

  +3 [+] [-]

, 2015-06-08 09:17, pirms 9 gadiem
DRex27 rakstīja: Kas Tur iespaidīgs?
Curry Neaizgāja metiens un tas arī viss.
Tas notiek reti.
Tā ir panika, nevis, ka neaiziet metiens...
4-12, 2-15... Neaiziet metiens? Ja metiens neiet, tad pārstāj lādēt truļus...
Tā ir panika, kas rodas, kad esi gaidījis vienu, bet saņem kaut ko citu...
Šo pat Bukmeikers ar Valdi apsprieda, ka Irvinga nespēlēšana patiešibā GSW liks apjukt un spēlēt tā, ka'nav sagatavojušies, jo nezin šo komandu aizsradzībā bez Irvinga...
Vienu spēli tas nostrādāja, teorētiski, Keram vajadzētu izdomāt, kā tikt galā ar netīru un aktīvu ārējās līnijas aizsradzību...

  +1 [+] [-]

, 2015-06-08 09:19, pirms 9 gadiem
MVanags34OBS rakstīja: Ir vsp iespējams (un ja ir tad vai kdrz tā ir noticis?), ka Finals MVP iedod taas komandas spēlētājam kas zaudē finālā?
NHL ir dots (Žigēram bija, kad Anaheima ar Ozo sastāvā zaudēja finālā pret Devils), par basi nemāku teikt. Domāju, ka nekas ārkārtējs tas nebūtu, ja Cavs šī nepaliks vienīgā uzvara.

  +1 [+] [-]

, 2015-06-08 09:19, pirms 9 gadiem
Nu LeBrons vnk monstrs, ja visu sēriju šitā uzvarēs, tad patiešām varētu dot MVP pat ja zaudētu, bet nesaprotu par tām maiņām spēles beigās Mozgovam +11, Tompsonam -21, Smitam -13, James Jones +22
Diezgan negaidīti no Delavedovas, kurš bija kā atpūta Kairijam, bet tagad riktīgs kaplis defā, līdz pēdējam. Nesaprotu nedaudz to kāmēr Kairijs spēlē tikmēr viņam 9 minūtes, kāpēc viņš vairāk nespēlēja, jo man tomēr liekas ka defā viņš labāks

  +4 [+] [-]

, 2015-06-08 09:22, pirms 9 gadiem
Sen nebiju redzējis NBA spēles, visumā galotne abpusēju kļūdu bagāta, taču tik atklāti tiesāt par labu GSW...kaut kāds farss... Bet nu Cavs malači, ka izvilka šo spēli, nez jau kā būs tālāk...

  +4 [+] [-]

, 2015-06-08 09:22, pirms 9 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Kam tieši jānotiek cilvēku galvās, lai piereģistrētos "pirms 3 stundām" un atstātu debīlus komentārus?
Aļō... Prātiņ, nāc mājās!
Kāda starpība vai cilvēks reģistrējas šodien un raksta idiotiskus komentārus vai arī kā tu n-tos gadus reģistrēts un raksti to pašu (tas par Īrvinga spēlēšanas iespēju)?

  +8 [+] [-]

, 2015-06-08 09:24, pirms 9 gadiem
James un Cavs visu cieņu. Negaidīts pavērsiens/iznākums. Tāpat neticu tam, ka šī uzvara mainīs sērijas uzvarētāju - Warriors. Ja James izvilks šo sēriju, tad piemineklis Klīvlendā garantēts.

sc.com troļļi gan mani fascinē. Pēc katras uzvaras no viena grāvja otrā. Malači

  +1 [+] [-]

, 2015-06-08 09:28, pirms 9 gadiem
Pie viena no iepriekšējiem rakstiem jau teicu, ka Delly aizsardzībā spēj nospēlēt labāk nekā Irvings, ko viņš arī paradīja. Uzbrukumā viņš, protams, nav tika labs, bet šodien veiksmes dieviete viņu par centību atalgoja ar uzviju. Lebrons ir zvērs, bet šoreiz gandrīz nolažoja. Nepārmetu garām aizmestos metienus, bet gan to kā spēle pamainījās brīdī kad viņš dabūja tripel-double. Kaut kā bija sajūta, ka pēc 10.piespēles viņš vairs necenšas atrast partnerus. O.K. saprotu spēles beigas, rezultāts punkts punktā un līderim jāuzņemas vadība, bet nospēlējot 50 min. arī tāds zvērs kā Lebrons ir izpumpējies. Pēdējais gājiens pamatlaikā bija ļoti labs - tikai neiekrita, bet bija epizodēs un diezgan daudz tādu, kad pārāk jau nu saforsēja notikumus un tās kļūdas radās no lielā noguruma un nenormālās vēlmes uzvarēt, kas šoreiz gandrīz nospēlēja par sliktu. Bet viss labs, kas labi beidzas.
P.S. Viena lieta gan man kā Cavs (Lebrona) atbalstītājam neliek mieru. Tā ir sajūta, ka GSW vēl ir rezerve, kur pielikt, bet Cavs spēlē uz max. Protams, Cavs ir čaļi, kas atsevišķās spēlēs var atvērties utt., bet spēlētāju rotācija ir stipri maza, spēlētājiem minūtes lielas, slodze neiedomājama. šī sērija no Cavs spēlētājiem velk ārā visu ko vien var izvilkts. Te veči tiek rūdīti visos iespējamos veidos.

  +3 [+] [-]

, 2015-06-08 09:30, pirms 9 gadiem
Raitcha rakstīja: Tā ir panika, nevis, ka neaiziet metiens...
4-12, 2-15... Neaiziet metiens? Ja metiens neiet, tad pārstāj lādēt truļus...
Tā ir panika, kas rodas, kad esi gaidījis vienu, bet saņem kaut ko citu...
Šo pat Bukmeikers ar Valdi apsprieda, ka Irvinga nespēlēšana patiešibā GSW liks apjukt un spēlēt tā, ka'nav sagatavojušies, jo nezin šo komandu aizsradzībā bez Irvinga...
Vienu spēli tas nostrādāja, teorētiski, Keram vajadzētu izdomāt, kā tikt galā ar netīru un aktīvu ārējās līnijas aizsradzību...
kāpēc netīru?

  +2 [+] [-]

, 2015-06-08 09:41, pirms 9 gadiem
Esmu par GSW, bet apsveicu Klīvlendu ar uzvaru. Redzēju tikai 4. ceturtdaļas beigas un OT, bet skaidrs, ka Warriors paši nomudīja šodien. Pārāk daudz neprecīzu metienu un pazaudētu bumbu.

Par OT runājot, Warriors tiešām neiedeva pāris acīmredzamus foulus pret Lebronu, par ko man ir pārsteigums. Un, ja ar to pat nevar vinnēt, tad šodien nebija pelnījuši.

Cerams, ka nākamajā spēlē atkal saņemsies, jo vienu no nākamajām divām ir obligāti jāuzvar, ja negrib nepatikšanas.

  +4 [+] [-]

, 2015-06-08 09:41, pirms 9 gadiem
Waldini rakstīja: Sen nebiju redzējis NBA spēles, visumā galotne abpusēju kļūdu bagāta, taču tik atklāti tiesāt par labu GSW...kaut kāds farss... Bet nu Cavs malači, ka izvilka šo spēli, nez jau kā būs tālāk...
Bija kļūdas uz abām pusēm, bet nu vairākas epizodes pret Lebronu bija vienkārši briesmīgas no tiesāšanas viedokļa. Bet atmiņā palika arī viena epizode, kurā Igijam iedeva piezīmi pret Lebronu metienā. Neforši tajā epizodē Lebrons nospēlēja - iebrauca Igijam kājstarpē ar elkoni/plecu. Baigi nepatika tāds gājiens no Lebrona puses.
Bet nu Lebrons katrā spēlē vienkārši tiek rauts gaļasmašīnā un svilpes ļoti bieži klusē. Fenomenāli dabas dotumi un fiziskā sagatavotība.

  +4 [+] [-]

, 2015-06-08 09:43, pirms 9 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: man mājās ir LeBrona Cavs krekls
Un es domāju, ka Mozgova

     [+] [-]

, 2015-06-08 09:46, pirms 9 gadiem
NBA veči ir tik rūdīti, cik vien var būt, un šādām situācijām ir gatavi. Ar kādām tik traumām negadās spēlēt playoffos, un ja vēl tas ir FINĀLS! Cepuri nost visiem, kas ar traumām cīnās un kapā!

  +2 [+] [-]

, 2015-06-08 10:13, pirms 9 gadiem
Nejeega rakstīja: kāpēc netīru?
Tapēc, ka Cavs spēlēja diezgan asi, ar korpusiem ejot uz kontaktu, bieži vien ķeksējot un neatļauti bakstot... Tā teikt spēlēja tā, kā jāspēlē, lai izsistu pretinieku no komforta zonas...

  +2 [+] [-]

, 2015-06-08 10:27, pirms 9 gadiem
Raitcha rakstīja: Tapēc, ka Cavs spēlēja diezgan asi, ar korpusiem ejot uz kontaktu, bieži vien ķeksējot un neatļauti bakstot... Tā teikt spēlēja tā, kā jāspēlē, lai izsistu pretinieku no komforta zonas...
Pagaidām nekādu neatļautu bakstīšanu neesmu redzējis. Asa, fiziska spēle - jā, bet neteiktu, ka netīra. Netīrs bija Lebrona sitiens Igijam. Vairāk neko tādu ko nosauktu par netīru no komandām neesmu redzējis. Turklāt Boguts un Grīns arī nav nekāda medusmaize. Abām komandām ir spēlētāji, kas var uzkrist uz nerva. Zini, kas spēlētājiem visvairāk krīt uz nerviem - pretinieku precīzie metieni

  -1 [+] [-]

, 2015-06-08 10:28, pirms 9 gadiem
Cavs ar James priekšgala nospēlēja kā zvēri! Matthew beigas OT priecājas kā zvērs, jo nosedza Kariju! Par Cavs!

  +5 [+] [-]

, 2015-06-08 10:38, pirms 9 gadiem
Delijs monstro! Pilnībā izslēdza maziņo

Tā būtu pasaules netaisnība, ja šo spēli Cavs būtu zaudējuši. Tad par 100% varētu teikt, ka čempions ir zināms. Well deserved uzvara!

Lebrons, lai arī otrajā puslaikā sāka drusku sūdus vārīt, tomēr parādīja, kāpēc viņš šobrīd ir pārliecinoši labākais (zaļais straupe noteikti turpina apgalvot, ka rietumos viņš būtu viduvējība) un lielākais zvērs pasaules basketbolā.

  +3 [+] [-]

, 2015-06-08 10:41, pirms 9 gadiem
Kā jau teicu, Īrvinga prombūtne nebūt nenozīmē kāsienu. To ko vīņš rāda šajā PO, to var aizstāt ar vienkārši vairākiem spēlētājiem no beņķa. Bet nu, jāsaka tā, ka Warriors ne tuvu nespēlē savā līmenī, un varbūt viņiem atkal vajadzēja pagrūst mājas spēli, lai to saprastu. Pagaidām ļoti spraigas spēles, jāskatās, kas notiks tālāk!

  +2 [+] [-]

, 2015-06-08 10:44, pirms 9 gadiem
yeah rakstīja: Paņemt GSW mājās ar tik izrobotu sastāvu, kuru Džeimss vienkārši velk aiz ausīm ārā, ir jāmāk. Un Blats vēl joprojām, man liekas, ar sastāvu rotāciju taisa pamatīgus sūdus. Atsēdināt Mozgovu spēles beigās, manuprāt, ir neprāts. Mozgovam 29 minūtēs 17+11, Tompsonam 39 minūtēs 2+14. Šoreiz jāsaka, labi, ka tā beidzās ar visām Blata rotācijām un Smita stulbībām. Katrā ziņā apbrīnojami. Pie šādas Džeimsa spēles viss kas var notikt, un tie, kas saka, ka Splash brothers tik slikti vairs nemetīs, tad to pašu var teikt par Džeimsu, kam šonakt 11-35.
Nu? Stati ir stati, taču Tima nu nekādi nevar spēlēt pret īso GSW sastāvu, ja ir uzstādījums pie blokiem mainīties. Kā gan viņš varētu kaut vienam tikt līdzi ar savu zirga augumu? Tomsons kājās ir fenomenāls, ne sliktāks par to pašu Grīnu, tāpēc arī ir laukumā pie šādām aizsardzības sistēmām. Kad laukumā būs Boguts, būs arī Tima, stresa nav.

  +2 [+] [-]

, 2015-06-08 10:47, pirms 9 gadiem
No maliņas rakstīja: Nav nevienas pazīmes,ka LBJ nosēstos fiziski...viņš bija svaigāks šodien OT kā pirmajā spēlē. Ja,Tu skatīji spēles beigas...līdz ar finālsirēnu....viņa emocijas....TĀDAS nebija vēl redzētas...
Un kā tad skaidrot abu spēļu otrās puses, ja ne ar nogurumu?

  +3 [+] [-]

, 2015-06-08 10:51, pirms 9 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Pat ambālis! Zinu, ka sākotnējā diagnoze ir OUT, taču pēc šodienas spēles viņš ir pateicis, ka mēģinās atgriezties, jo sāpes ir atkāpušās! 50/50
Ko tu te muldi. Nekur viņš vairs nespēlēs šosezon. Viņam sestdien bija operācija, tākā nav ko muldēt te. Viņš būs atpakaļ tikai uz pirmssezonas nometni.

  +3 [+] [-]

, 2015-06-08 10:55, pirms 9 gadiem
Skudriniekss rakstīja: NBA veči ir tik rūdīti, cik vien var būt, un šādām situācijām ir gatavi. Ar kādām tik traumām negadās spēlēt playoffos, un ja vēl tas ir FINĀLS! Cepuri nost visiem, kas ar traumām cīnās un kapā!
Tu tiešām esi vai izliecies? Lauzta ceļgaļa bļodiņa, vakar operācija, rehabilitācija sāksies pēc 2-3 nedēļām, pilnvērtīgi treniņi ātrākais pēc 2 mēnešiem atļauti.
Labākajā gadījumā uz 6.maču uz kruķiem atklibos, lai uzvilktu komandu!

  -2 [+] [-]

, 2015-06-08 10:58, pirms 9 gadiem
krisis rakstīja: Ko tu te muldi. Nekur viņš vairs nespēlēs šosezon. Viņam sestdien bija operācija, tākā nav ko muldēt te. Viņš būs atpakaļ tikai uz pirmssezonas nometni.
Jā, tev taisnība, pārbaudīju savos avotos - nespēlēs. Pilnīgi piekrītu!

     [+] [-]

, 2015-06-08 10:59, pirms 9 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Tu tiešām esi vai izliecies? Lauzta ceļgaļa bļodiņa, vakar operācija, rehabilitācija sāksies pēc 2-3 nedēļām, pilnvērtīgi treniņi ātrākais pēc 2 mēnešiem atļauti.
Labākajā gadījumā uz 6.maču uz kruķiem atklibos, lai uzvilktu komandu!
Šeit gan es nedomāju Īrvingu, bet visus pārējos malačus abās komandās, kas tiek pie spēlēšanas.

  +2 [+] [-]

, 2015-06-08 11:11, pirms 9 gadiem
One Man Show! rakstīja: Kā jau teicu, Īrvinga prombūtne nebūt nenozīmē kāsienu. To ko vīņš rāda šajā PO, to var aizstāt ar vienkārši vairākiem spēlētājiem no beņķa. Bet nu, jāsaka tā, ka Warriors ne tuvu nespēlē savā līmenī, un varbūt viņiem atkal vajadzēja pagrūst mājas spēli, lai to saprastu. Pagaidām ļoti spraigas spēles, jāskatās, kas notiks tālāk!
Aizsardzībā viņš ir aizstājams, taču atļaušos apgalvot, ka uzbrukumā nē. Turklāt lielākā problēma no Lava un Irvinga izkrišanas nav tas, ka šie spēlētāji nebūtu aizstājami, bet gan pamatsastāva spēlētāju izkrišana no rotācijas, kā tāda. Pat, ja Cavs visi būtu veseli (izņemot Varažao, jo tad droši vien komandā nebūtu Mozgova) vienalga viņu rezervistu solu īsti nevarētu salīdzināt ar to, kas no soliņa ir pieejams GSW, proti, sū.. ir tādi, ka spēlētāji, kas normālos apstākļos būtu rezervisti ir kļuvuši par pamatsastāva spēlētājiem. Nu nav Dely pamata spēlētājs, tāds, manuprāt, vēl nav arī Tomsons. Jebkura spēlētājam izkrišana nozīmē papildus slodzi un nogurumu citam spēlētajam, kas ir ļoti izšķirošs faktors. Cavs vienkārši var nepietikt spēka, bet es ticu un ceru, ka Lebrons ar pietiekamu komandas atbalstu var pacelt šo sēriju. Kā jau minēju tas prasīs no Cavs visu un vēl vairāk, bet tas nav neiespējami.

arguments - "aizstāt ar vienkārši vairākiem spēlētājiem no beņķa" - neiztur kritiku tā iemesla dēļ, ka Cavs sākt trūkt spēlētāju, kam nākt no beņķa. Gribot negribot būs jādod minūtes Mileram un Merionam.

  +2 [+] [-]

, 2015-06-08 11:12, pirms 9 gadiem
LeBrons, vot tas ir vecis.. Tripple-double. Viņš nav un nekad nebūs mīkstais..Čalis kapā 50min, laukumā atdod sevi visu, par 100% un tad te vēl kāds var pateikt, ka viņš kkads mīkstais? Nu piedodiet..

  +2 [+] [-]

, 2015-06-08 11:18, pirms 9 gadiem
Lebrons teica :"Tagad cilvēki jau ierēķinājuši mums zaudējumu. Labi, lai tā būtu. Esmu motivēts sagatavot mūsu puišus spēlei un cīnīties par pretējo. Viņš nekad nepadodas.. #Respect.

  +1 [+] [-]

, 2015-06-08 11:25, pirms 9 gadiem
ļoti labas ziņas jau no paša rīta, go cavs!
Slēpts komentārs: AirSasch
Slēpts komentārs: chubaki