Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

31 gadu vecais Grifins pievienojas zvaigžņotajai "Nets"

Matīss Kučinsks
Matīss Kučinsks

31 gadu vecais Grifins pievienojas zvaigžņotajai "Nets"
Bleiks Grifins pret Rodionu Kurucu. Foto: EPA/Scanpix

2009. gada Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) drafta pirmais numurs Bleiks Grifins, kurš iepriekš pārstāvēja Detroitas "Pistons", karjeru turpinās Bruklinas "Nets" komandā, pievienojoties Džeimsam Hārdenam, Kevinam Durentam un Karijam Ērvingam. Līguma nosacījumi pagaidām nav zināmi.

Jau ziņojām, ka Bleiks Grifins, kurš sezonu iesāka Detroitas "Pistons" komandā, vienojies ar klubu par līguma izpirkšanu, kļūstot par brīvo aģentu. Vairākas titula pretendentes vēlējās savā komandā redzēt 31 gadus veco spēlētāju, kurš ne reizi nav kļuvis par NBA čempionu.

Kā ziņo NBA apskatnieki Šems Čanarija un Eidriens Vodžnarovskis, Grifins izdarījis izvēli un turpmāk pārstāvēs vienu no labākajām Austrumu konferences komandām un neapšaubāmu titula pretendenti Bruklinas "Nets", kuras sastāvā spēlē tādas līgas superzvaigznes kā Džeimss Hārdens, Kairijs Ērvings un Kevins Durents.

Līguma nosacījumi pagaidām nav zināmi, bet "Nets" spēka uzbrucējam nevar piedāvāt vairāk par 5,9 miljoniem dolāru. Grifins nākamgad naudu saņems arī no "Pistons", un tie būs 29,8 miljoni dolāru. Karjeras laikā Grifins nopelnījis 255 miljonus dolāru.

Pēdējo divu gadu laikā Grifins nerāda labāko sniegumu, un to lielā mērā ietekmējuši savainojumi. Šosezon spēka uzbrucējs vidēji spēlē guvis 12,3 punktus, izcīnījis 5,2 atlēkušās bumbas un atdevis 3,9 rezultatīvas piespēles. Karjeras laikā 2009. gada NBA drafta pirmais numurs vidēji guvis 21,4 punktus, izcīnījis 8,7 atlēkušās bumbas un atdevis 4,4 rezultatīvas piespēles.

Izmantotie resursi:
https://www.espn.com/nba/story/_/id...

1 2 36 komentāri

  +3 [+] [-]

, 2021-03-08 09:11, pirms 4 gadiem
Ou shiieet!

  +1 [+] [-]

, 2021-03-08 09:12, pirms 4 gadiem
Nu ja "Nets" neiegūs titulu, tad es nezinu - pazors varētu būt pamatīgs. Trīs ASG džeki plus Grifins, kas divas sezonas atpakaļ vidēji meta 20+ punktus un vāca vēl vidēji 5+5 ar rebiem un piespēlēm. Nu traks sastāvs, lai neteiktu vairāk

  -4 [+] [-]

, 2021-03-08 09:16, pirms 4 gadiem
Nu ja Nets nepaņems turzu ar šādu sastāvu tas būs viens lielākajiem apkaunojumiem sporta vēstūrē kopumā.
Algu griezti ir laikam domāti vien prikola pēc😀

  +2 [+] [-]

, 2021-03-08 09:40, pirms 4 gadiem
Nu *izģets. Sastāvs jau nu nopietni draudīgs. Protams, tas nav tas pats Grifins kas pāris gadus atpakaļ, bet vienalga... Netam jāņem kauss bez variantiem, ja neviens nenotraumēsies

     [+] [-]

, 2021-03-08 09:56, pirms 4 gadiem
Uzskatu, ka šis Grifins nekāds dižais palīgs komandai nebūs. Šajā sezonā 12 punktus vid.spēlē viņš meta Pistons komandā. Nets komandā tur varētu būt pavisam čābīgi un pirmo reizi karjerà skaitlis varētu būt zem 10. Nešam vajadzēs padomāt kā lietderīgs varētu būt Grifins.

  +1 [+] [-]

, 2021-03-08 10:00, pirms 4 gadiem
Lai Grifinam izdodas!
Tagad tik jācer, ka Kairijam atkal neuznāks melnie. Tas man liekas ir pats riskantākais Nets komandā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2021-03-08 10:03, pirms 4 gadiem
Nu gan jūs visi gudrīši starā par 12.-15. spēlētāju komandā. Kurucs patreiz būtu 5x vērtīgāks par šo tipiņu. Viņš taču neko nav spējīgs vairs izdarīt.Tikai uzmest pa grozu (Nets jaunais snaiperis?). Grozam tuvumā pat vairs neiet. Aizsardzībā nulle. Pasildīs soliņu šosezon un beigs karjeru. Nemaz nerunāsim par viņa iespaidīgi super zemo IQ.

  -1 [+] [-]

, 2021-03-08 10:11, pirms 4 gadiem
Nevaru iedomāties kā Griffins var palīdzēt šai komandai. Vēl viens aizsardzības caurums

  +6 [+] [-]

, 2021-03-08 10:15, pirms 4 gadiem
Nē nu uz papīra tas protams viss izskatās ļoti iespaidīgi ja aizmirsta to,kā Grifins izskatās pēdējās divas sezonas.
Realitātē DJ+Grifins varētu būt sliktākais garo pāris aizsardzībā visā līgā

  -2 [+] [-]

, 2021-03-08 10:26, pirms 4 gadiem
Veidojas super KLubs, katrā pozicījā ir megazvaigznes IRVING, HARDEN, DURANT, GRIFIN, JORDAN, un plus vēl ļoti labi uz maiņu nākošie spēlētāji. Būs vai nebūs NETS čempiņi?

     [+] [-]

, 2021-03-08 10:45, pirms 4 gadiem
Galīgi garām, bet nu labi. Plejoffos neko daudz tāpat nespēlēs. Neredzu kā spēs iederēties viņu uzbrukumā un nav arī potenciāls ko sniegt aizsardzībā. Pēdējās 2 sezonās ļoti pārvērtēts spēlētājs, būtībā jau Detroitā vajadzēja būt soliņa tālākajā galā, ne spēlēt ap 30 minūtēm

     [+] [-]

, 2021-03-08 10:52, pirms 4 gadiem
Kjenga2 rakstīja: Galīgi garām, bet nu labi. Plejoffos neko daudz tāpat nespēlēs. Neredzu kā spēs iederēties viņu uzbrukumā un nav arī potenciāls ko sniegt aizsardzībā. Pēdējās 2 sezonās ļoti pārvērtēts spēlētājs, būtībā jau Detroitā vajadzēja būt soliņa tālākajā galā, ne spēlēt ap 30 minūtēm
Nu nav jau pārvērtēts, jo neviens jau viņu nav slavinājis pēdējos divos gados. Jāpiekrīt, ka laukumā viņš izskatās slikti, skrien lēni, spēlē gausi, bet kas zina - varbūt atgūst formu kaut cik un tiešām šajā sezonā palīdz Bruklinai, nākot no soliņa. Protams, ka skats uz viņu drausmīgs, bet nekad nesaki nekad

     [+] [-]

, 2021-03-08 11:02, pirms 4 gadiem
parvisu rakstīja: Nu nav jau pārvērtēts, jo neviens jau viņu nav slavinājis pēdējos divos gados. Jāpiekrīt, ka laukumā viņš izskatās slikti, skrien lēni, spēlē gausi, bet kas zina - varbūt atgūst formu kaut cik un tiešām šajā sezonā palīdz Bruklinai, nākot no soliņa. Protams, ka skats uz viņu drausmīgs, bet nekad nesaki nekad
Pārvērtēts, ja skatāmies uz viņa spēles laiku pret reālo pienesumu. Es ticu, ka viņš spēj vēl spēlēt, bet nu ne jau Bruklinā. Tāds Džefs Grīns ir daudz labāka opcija par viņu, met ar ļoti cienījamu procentu, labi skrien ātrajos, var nospēlēt arī virs stīpas. Šis darījums liekas galīgi bezjēdzīgs, jo neatrisinās nevienu komandas problēmu.

     [+] [-]

, 2021-03-08 11:14, pirms 4 gadiem
Vauu kā var viena komanda tā apbruņoties? Čempionu sastāvs!

  +1 [+] [-]

, 2021-03-08 11:19, pirms 4 gadiem
Kjenga2 rakstīja: Pārvērtēts, ja skatāmies uz viņa spēles laiku pret reālo pienesumu. Es ticu, ka viņš spēj vēl spēlēt, bet nu ne jau Bruklinā. Tāds Džefs Grīns ir daudz labāka opcija par viņu, met ar ļoti cienījamu procentu, labi skrien ātrajos, var nospēlēt arī virs stīpas. Šis darījums liekas galīgi bezjēdzīgs, jo neatrisinās nevienu komandas problēmu.
par to naudu jau var riskēt, neko jau nemaksā viņš

     [+] [-]

, 2021-03-08 11:20, pirms 4 gadiem
LAC tā bija varen laba maiņa. Apčakarēja DET vienos vārtos. Dabūja pret Griffinu: Avery Bradley, Tobias Harris, Boban Marjanovic and a future first-round pick. Gan jau tas DET GM ir atlaists.

     [+] [-]

, 2021-03-08 11:22, pirms 4 gadiem
Bostonietis rakstīja: Nē nu uz papīra tas protams viss izskatās ļoti iespaidīgi ja aizmirsta to,kā Grifins izskatās pēdējās divas sezonas.
Realitātē DJ+Grifins varētu būt sliktākais garo pāris aizsardzībā visā līgā
Es teiktu vēl smagākus vārdus - play-off nederīgs spēlētājs, kas ir pierādījies ļoti daudzās sezonās.

     [+] [-]

, 2021-03-08 11:22, pirms 4 gadiem
Ja, bet cerams treneris visu maces sabalanset un tikt gala ar siem visiem sakaļajiem uzvardiem. Ka zinams, NBA naziem tapat patik but princesem.

  +3 [+] [-]

, 2021-03-08 11:27, pirms 4 gadiem
Visi haipo par Griffinu, bet kaut viens no Jums ir redzējis, ka viņš izskatās pēdējos divus gadus un, it īpaši, šajā sezona? Viņš ar DeAndre Džordanu izskatās būs vecie ierūsējuši Clippers garais gals, kurš savus ziedu laikus jau palaiduši garām.

  +1 [+] [-]

, 2021-03-08 11:30, pirms 4 gadiem
parvisu rakstīja: par to naudu jau var riskēt, neko jau nemaksā viņš
Nu tas tiesa, bet pats Grifins, manuprāt, ļoti riskē ejot uz Bruklinu. Pastāv liela iespējamība, ka nespēs sniegt to, ko komanda vēlas.. lasīju, ka Grifinu vēlas izmantot kā rezerves centru, un es neticu, ka viņš spēs būt efektīvs šajā pozīcijā.. viņš riskē ar savu nākotni, jo ja viņam īsti neizdosies Bruklinā, tad jaunu kontraktu būs dabūt ļoti, ļoti grūti (Karmelo gadījums)

     [+] [-]

, 2021-03-08 11:33, pirms 4 gadiem
Vislabak man patik kaa KD aizgaja no GSW, jo visi teica, ka vina 2 GSW tituli neko daudz nenozime spelejot blakus Stefam un Klejam, a te vins noklust blakus 3 all-stariem

     [+] [-]

, 2021-03-08 11:35, pirms 4 gadiem
grifins tak ir washed , nekāds super milzīgs ieguvums tas nav

     [+] [-]

, 2021-03-08 11:39, pirms 4 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: Visi haipo par Griffinu, bet kaut viens no Jums ir redzējis, ka viņš izskatās pēdējos divus gadus un, it īpaši, šajā sezona? Viņš ar DeAndre Džordanu izskatās būs vecie ierūsējuši Clippers garais gals, kurš savus ziedu laikus jau palaiduši garām.
Tieši tā +būtu labāk iespēlējušo Claxonu,kas komandā ir daudz nederīgāks

  +1 [+] [-]

, 2021-03-08 11:41, pirms 4 gadiem
Nu slikti, ļoti slikti. Nets reāli savas izredzes uz titulu tikko samazināja.
No Bleika būs tieši 0 ieguvuma. Traumatisks + bez aizsardzības spēlētājs.
Vai tiešām lielo lāci Drummondu nevarēja paņemt?

     [+] [-]

, 2021-03-08 11:42, pirms 4 gadiem
sapnis rakstīja: Tieši tā +būtu labāk iespēlējušo Claxonu,kas komandā ir daudz nederīgāks
Tas gan, jāpiekrīt

     [+] [-]

, 2021-03-08 11:53, pirms 4 gadiem
Shed rakstīja: Nu slikti, ļoti slikti. Nets reāli savas izredzes uz titulu tikko samazināja.
No Bleika būs tieši 0 ieguvuma. Traumatisks + bez aizsardzības spēlētājs.
Vai tiešām lielo lāci Drummondu nevarēja paņemt?
Dramonds par 5 milj. nespēlēs Plus viņš jau nav brīvais aģents - Dramondu "Cavs" atdos tikai sev izdevīgā treidā. "Nets" jau tā luksusa nodoklis nākamgad, kāds vēl Dramonds

  +1 [+] [-]

, 2021-03-08 12:18, pirms 4 gadiem
parvisu rakstīja: Nu ja "Nets" neiegūs titulu, tad es nezinu - pazors varētu būt pamatīgs. Trīs ASG džeki plus Grifins, kas divas sezonas atpakaļ vidēji meta 20+ punktus un vāca vēl vidēji 5+5 ar rebiem un piespēlēm. Nu traks sastāvs, lai neteiktu vairāk
""Loti ceru ka neiegūs!! Lai viņi ap.. ar visām savām zvaigznēm..

     [+] [-]

, 2021-03-08 12:52, pirms 4 gadiem
markkomartins rakstīja: Nu *izģets. Sastāvs jau nu nopietni draudīgs. Protams, tas nav tas pats Grifins kas pāris gadus atpakaļ, bet vienalga... Netam jāņem kauss bez variantiem, ja neviens nenotraumēsies
tu esi vispar redzejis ka vins pedejas sezonas spele DET? Velviens zaritajs, kurs Nets nav vajadzigs. Beigas vel apdedzinasies. Vienigais, kas to komandu var aizvest lidz titulam ir Durants, parejie ir tadi individualie zaritaji

     [+] [-]

, 2021-03-08 13:08, pirms 4 gadiem
Piekrītu par Klekstonu. Jāiespēlē kā rezerves centrs. Labs, kustīgs spēlētājs. Tikai jādod daudzāk spēles laiks, lai iespēlējās un iegūst pieredzi. Var gadīties, ka pēc pāris spēlēm Griffinu nosēdinās tālākajā rezervē (spēlēs garbage time), vai, ja weivos Dramondu, un Nets viņu spēs piesastīt, tad Griffinu uzreiz atlaidīs. Nu var drusku salīdzināt ar Karmelo, bet nu Grifins nedabūs darbu vairs, ja neko neparādīs. Karmelo kaut kā apspieda savu ego un dabūja darbu par minimālo. Griffinam arī to visdrīzāk vairs nedos. Ģērbtuvēm arī viņš neder, vienīgi, ja kādam deguns jāsalauž.

     [+] [-]

, 2021-03-08 13:23, pirms 4 gadiem
Man jau zb pirkt #23 Griffin kreklus.Nets sastāvs monstrozs.

  +7 [+] [-]

, 2021-03-08 13:50, pirms 4 gadiem
Saprotu, ka visi te tagad nolej Grifinu ar samazgām, ņemot vērā to, ka pāris pēdējās sezonas viņš statistika un, būsim godīgi, arī spēles kvalitāte, ir kritusies kardināli. Tāpat arī būtisks faktors ir Grifina traumu vēsture un vecums - 30+. Bet ir dažas lietas, kuras vajadzētu ņemt vērā:
1. Vērojot Grifina spēli, rodas iespaids, ka viņš nevis nevar, bet negrib. Ka viņam riebjas spēlēt Detroitā. Un būsim godīgi - pārvākties no LA uz DET - tas pats kas no Jūrmalas villas jūras krastā uz Ziepniekkalna 2istabu dzīvokli LT projektā. Jā, pirmo sezonu aizvadīja uz urrā, bet tad zuda dzirkstele.
2. Ticu, ka blakus AS līmeņa džekiem atvērsies - tā nebūs DET ar nabagiem apkārt, no kuriem neko nevari iegūt/iemācīties un ar kuriem arī sacensties nav motivācija.
3. Reāla contenderu komanda - iespēja tikt pie titula un raut pakaļu pušu par gredzeniem ir daudz vilinošāka, nekā rauties komandā, kurai pat iekļūšana PO nav tuvākās 5gades plānā.
4. Spēles maniere - Bruklina spēlē acij tīkamu, ātru, dinamisku basīti - skrien, met, tiek pie labām pozīcijām, jo ir, kas var atdot piespēli un Grifins jau nu noteikti nebūs tas, kuram visu uzmanību veltīs pretinieku aizsardzība. Attiecīgi - Grifins varēs spēlēt sev ērtu basketbolu, tikt pie labām uzbrukuma iespējām un nevajadzēs kā Detroitā mīcities un darīt lietas, kuras nesanāk.

p.s. 1. lai arī statistika viņam slikta un sniegums pieticīgs, gribētāju uz viņa pakalpojimiem bija pietiekami daudz. Gan jau tur cilvēki saprot ko dara. Galu galā - kāpēc tad BKN nepaņēma no waiveriem Kazinsu - acīmredzot Grifins tiek vērtēts augstāk.
p.s. 2. pilnīgi iespējams, ka kļūdos - Grifins iekš BKN būs vēl lielāka miskaste kā Detroitā - izgāzīs sev dotās iespējas, tiks nosēdināts beņķa tālākājā galā, vēl pie visa klāt notraumēsies un sezonas beigās pirms PO tiks atlaists.

Lai nu kā, ceru, ka Bleikam viss vēl izdosies un beigās tiks arī pie gredzena pirkstā(NBA čempionu).

  +2 [+] [-]

, 2021-03-08 15:05, pirms 4 gadiem
Emilio rakstīja: Saprotu, ka visi te tagad nolej Grifinu ar samazgām, ņemot vērā to, ka pāris pēdējās sezonas viņš statistika un, būsim godīgi, arī spēles kvalitāte, ir kritusies kardināli. Tāpat arī būtisks faktors ir Grifina traumu vēsture un vecums - 30+. Bet ir dažas lietas, kuras vajadzētu ņemt vērā:
1. Vērojot Grifina spēli, rodas iespaids, ka viņš nevis nevar, bet negrib. Ka viņam riebjas spēlēt Detroitā. Un būsim godīgi - pārvākties no LA uz DET - tas pats kas no Jūrmalas villas jūras krastā uz Ziepniekkalna 2istabu dzīvokli LT projektā. Jā, pirmo sezonu aizvadīja uz urrā, bet tad zuda dzirkstele.
2. Ticu, ka blakus AS līmeņa džekiem atvērsies - tā nebūs DET ar nabagiem apkārt, no kuriem neko nevari iegūt/iemācīties un ar kuriem arī sacensties nav motivācija.
3. Reāla contenderu komanda - iespēja tikt pie titula un raut pakaļu pušu par gredzeniem ir daudz vilinošāka, nekā rauties komandā, kurai pat iekļūšana PO nav tuvākās 5gades plānā.
4. Spēles maniere - Bruklina spēlē acij tīkamu, ātru, dinamisku basīti - skrien, met, tiek pie labām pozīcijām, jo ir, kas var atdot piespēli un Grifins jau nu noteikti nebūs tas, kuram visu uzmanību veltīs pretinieku aizsardzība. Attiecīgi - Grifins varēs spēlēt sev ērtu basketbolu, tikt pie labām uzbrukuma iespējām un nevajadzēs kā Detroitā mīcities un darīt lietas, kuras nesanāk.

p.s. 1. lai arī statistika viņam slikta un sniegums pieticīgs, gribētāju uz viņa pakalpojimiem bija pietiekami daudz. Gan jau tur cilvēki saprot ko dara. Galu galā - kāpēc tad BKN nepaņēma no waiveriem Kazinsu - acīmredzot Grifins tiek vērtēts augstāk.
p.s. 2. pilnīgi iespējams, ka kļūdos - Grifins iekš BKN būs vēl lielāka miskaste kā Detroitā - izgāzīs sev dotās iespējas, tiks nosēdināts beņķa tālākājā galā, vēl pie visa klāt notraumēsies un sezonas beigās pirms PO tiks atlaists.

Lai nu kā, ceru, ka Bleikam viss vēl izdosies un beigās tiks arī pie gredzena pirkstā(NBA čempionu).
Pilnībā piekrītu. Man liekas, BG pēdējos gadus neviss nevarēja pavilkt, bet spēlēja bez iedvesmas.
Comon 0 danki sezonas garumā jau daudz ko passaka par enerģijas atdevi.

     [+] [-]

, 2021-03-08 16:40, pirms 4 gadiem
tas_pats rakstīja: Pilnībā piekrītu. Man liekas, BG pēdējos gadus neviss nevarēja pavilkt, bet spēlēja bez iedvesmas.
Comon 0 danki sezonas garumā jau daudz ko passaka par enerģijas atdevi.
0 danki pasaka visu par grifina veselibas stavokli

     [+] [-]

, 2021-03-08 19:37, pirms 4 gadiem
abs-1982 rakstīja: 0 danki pasaka visu par grifina veselibas stavokli
Tā diemžēl ir ar tiem trakajiem mega frīkiem lecīgajiem atlētiem, ķermenis sāk pievilt un iestājas izvēles laiks, līst maliņā, vai arī sākt mācīties mest. Dažiem sanāk labāk, dažiem nē
1 2 36 komentāri