Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Mavericks" uzvaru sērija turpinās arī bez Porziņģa, Dončiča un Kida

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

"Mavericks" uzvaru sērija turpinās arī bez Porziņģa, Dončiča un Kida
Džordžs Kings. Foto: USA Today Sports/Scanpix

Nacionālajā basketbola asociācijā (NBA) piekto uzvaru pēc kārtas izcīnīja Dalasas "Mavericks", kas bez Kristapa Porziņģa un Lukas Dončiča izbraukumā ar 130:106 pieveica Rietumu konferences pastarīti Hjūstonas "Rockets".

Kristaps Porziņģis izlaida ceturto spēli pēc kārtas, jo atrodas veselības un drošības protokolā. Luka Dončičs nespēlēja labās potītes savainojuma dēļ. Tāpat Dalasas "Mavericks" bija bez galvenā trenera Džeisona Kida.

• Līderu prombūtnē lielu lomu uzņēmās Tims Hārdevejs, kurš uzvaru kaldināja ar 19 punktiem un septiņām piespēlēm. Laukumā pavadot mazāk nekā 25 minūtes, viņš realizēja piecus tālmetienus.

• "Mavericks" sāka jaudīgi, pirmajā ceturtdaļā ielādējot 43 punktus, kas ir Dalasas sezonas rekords. Tika iegūts +20 pārsvars.

• Nespēlēja arī Dāvis Bertāns, kuram ir kreisās kājas savainojums. Komanda cer, ka viņš ierindā atgriezīsies jau nākamajā mačā.

• Vašingtonas "Wizards" bez latviešu uzbrucēja ierindā viesos atzina Čikāgas "Bulls" pārākumu – 122:130.

• Sezonu veiksmīgi sākusī "Wizards" pēdējā laikā biežāk zaudē nekā uzvar, Austrumu konferencē atkāpjoties līdz devītajai vietai. Pirmo reizi bilance noslīdējusi zem 50% (19-20).

• No neveiksmes neglāba Bredlija Bīla 26 punkti un Kaila Kuzmas 21 punkts un 11 atlēkušās bumbas.

• "Wizards" realizēja 25 no 26 soda metieniem. Taču tālmetienos precizitāte bija zem 30%, kamēr "Bulls" meta ar 45,5% precizitāti.

1 2 41 komentārs

  +6 [+] [-]

, 2022-01-08 08:30, pirms 2 gadiem
Prieks skatīties Mavs uzbrukumu,kad laukumā nav viena pončika kurš ballhogo un bumba visu laiku kustas.

Sanācaman kā MakaronamEnkuram? Es centos

  +5 [+] [-]

, 2022-01-08 08:35, pirms 2 gadiem
Ja godīgi, divus gadus atpkaļ nedomāju, ka reiz to teikšu, bet šodien biju priecīgs neredzēt Luku laukumā. Bransons bez Lukas var spēlēt augstas klases basketbolu. Visu decembri Bransons spēlēja ļoti labi bez Lukas, tikai viņam līdzās bija KP pateicoties kuram viņš varēja daudz kombinācijas izspēlēt, proti arī vidēji 17 punkti decembrī, tas nav maz. Šodien viņš bija labs. Prieks redzēt Maxi atpakaļ sastāva, pēc traumas Maxis mauc zvērā, jau kuru spēli pēc kārtas, Denverai neļāva elpot, Goldena paklupa.

Dalasai labi nokomplektēts sastāvs, pat bez KP spēja uzvarētu grandus, protams bez KP un Lukas uzvarēt Hjūstonu tas nav nekāds wow, bet arī pret Hjūstonu daudzām komandām rodās problēmas. Jācer, ka uz playofiem KP un Luka būs veseli, kā arī visa komanda, tad arī ir šances playofos.

Kids arī malacis, no katras spēles mācās, cenšās nepieļaut tās pašas kļūdas. Pa lielam katrai komandai kurai Dalasa zaudē, atbildes mačā ir uzvara, par to arī komentētaji teica. Prieks kur Tu rodies

  +4 [+] [-]

, 2022-01-08 08:40, pirms 2 gadiem
Bostonietis rakstīja: Prieks skatīties Mavs uzbrukumu,kad laukumā nav viena pončika kurš ballhogo un bumba visu laiku kustas.

Sanācaman kā MakaronamEnkuram? Es centos
Savā ziņā Tev ir taisnība, no otras puses, viņam šosezon diezgan smagi ar tām traumām, ja viņš neizlaistu spēles un būtu sastāva visu laiku, stati paliktu uz otra plāna, jo tad punkti kristu, komanda būtu bijusi saliedētaka. Protams, man jau liekās, ka starp KP un Luku ķīmijas vairs nebūs. Dalasai daudz izdevīgāk būtu, atdot Luku un paņemtu saspēles vadītāju ar pieredzīti, kurš spētu palaist to bumbu pa apli.

Atkal, Luka ir jauns un ap viņu grib veidot franšīzi, zēnam vajag laiku, varbūt kkas mainīsies.

Starpcitu, Luka vēl tas gailis Pret Goldenu viņš centās parādit raksturu nevieta, kad pret viņu iedankoja Toskāno, viņš vēl atvainojas, Luka gailēnu ieslēdza, tas gan nebija forši.

  +3 [+] [-]

, 2022-01-08 09:03, pirms 2 gadiem
Luka magic tā noēdīs rumpi ka potītes vairs netur

  +3 [+] [-]

, 2022-01-08 09:15, pirms 2 gadiem
Bostonietis rakstīja: Prieks skatīties Mavs uzbrukumu,kad laukumā nav viena pončika kurš ballhogo un bumba visu laiku kustas.

Sanācaman kā MakaronamEnkuram? Es centos
Pilnībā nesanāca. Pirmkārt daudz par īsu. Otrkārt, rakstiji nevis xyiņju , bet faktus un patiesību.

     [+] [-]

, 2022-01-08 09:31, pirms 2 gadiem
Autors varēja jau Dalasai atzīmēt arī Bransonu ar 15 punktiem un 10 piespēlēm.
Kopumā gandrīz kā treniņspēle- neviens no komandas nenospēlēja vairāk kā nepilnas 26 minūtes, dabūja izspēlēties visi trīspadsmit, komandai 34 piespēles.

     [+] [-]

, 2022-01-08 09:37, pirms 2 gadiem
Lou Friday's rakstīja: Savā ziņā Tev ir taisnība, no otras puses, viņam šosezon diezgan smagi ar tām traumām, ja viņš neizlaistu spēles un būtu sastāva visu laiku, stati paliktu uz otra plāna, jo tad punkti kristu, komanda būtu bijusi saliedētaka. Protams, man jau liekās, ka starp KP un Luku ķīmijas vairs nebūs. Dalasai daudz izdevīgāk būtu, atdot Luku un paņemtu saspēles vadītāju ar pieredzīti, kurš spētu palaist to bumbu pa apli.

Atkal, Luka ir jauns un ap viņu grib veidot franšīzi, zēnam vajag laiku, varbūt kkas mainīsies.

Starpcitu, Luka vēl tas gailis Pret Goldenu viņš centās parādit raksturu nevieta, kad pret viņu iedankoja Toskāno, viņš vēl atvainojas, Luka gailēnu ieslēdza, tas gan nebija forši.
Nu Dončiču Mavs diez vai atdos - franšīze,zīmols eiropiešu (jugu !) piesaistei, Kjūbana mīlulis vismaz pagaidām, jo uzpūstais veidols turpina nest papildu naudiņu. Tikko ar skaļu reklāmu noslēgts max līgums . Ja aizmainīs - tad tikai KP , man liekas 50/50 ka aizsūtīs

  +2 [+] [-]

, 2022-01-08 09:39, pirms 2 gadiem
Bostonietis rakstīja: Prieks skatīties Mavs uzbrukumu,kad laukumā nav viena pončika kurš ballhogo un bumba visu laiku kustas.

Sanācaman kā MakaronamEnkuram? Es centos
Dēļ tādiem kā Tu, viņam līdz MakaronamEnkuram157 neapniks....

     [+] [-]

, 2022-01-08 09:50, pirms 2 gadiem
vorkuta rakstīja: Nu Dončiču Mavs diez vai atdos - franšīze,zīmols eiropiešu (jugu !) piesaistei, Kjūbana mīlulis vismaz pagaidām, jo uzpūstais veidols turpina nest papildu naudiņu. Tikko ar skaļu reklāmu noslēgts max līgums . Ja aizmainīs - tad tikai KP , man liekas 50/50 ka aizsūtīs
Kā izpaudās skaļā reklāma?

     [+] [-]

, 2022-01-08 09:57, pirms 2 gadiem
budamank rakstīja: Kā izpaudās skaļā reklāma?
Nu kaut vai Dallasas GM,Kjūbana un Kida vizīte Slovēnijā. Ir kādi citi precedenti, kad komandas īpašnieks un vadība dodas uz sīku Eiropas valsti, lai noslēgtu līgumu žurnālistu un TV priekšā ? Es tādus nezinu.

  +3 [+] [-]

, 2022-01-08 10:00, pirms 2 gadiem
budamank rakstīja: Kā izpaudās skaļā reklāma?
Visai elemntāri, jo populārāks spēlētajs, fani, instagram, soctīkli, talants un t.t., jo vairāk par viņu runā, jo lielāki reklāmas kontrakti franšīzej, kreklu tirgojumi, jersey, atribūtika, biļetes. Milzīga nauda grozās ap vienu cilvēku.

Kā salidzīnājums: MMA un McGregors, līdz Konors parādijas, kontrakti un algas bija zemas, visi sportisti to teica, parādijas Konors ar milioniem sekotāju. Jo vairāk sekotāju, jo lielāka populiritāte, jo lielākas algas. Attiecīgi lielāka interese, reklāmu kontrākti, payperview skatījumi. Tas par ar NBA, mēs esam pieraduši bezmaksas variantus, pa TV, pirātiskie strīmi un t,t,, pats izmantoju pirātiskos strīmus kad skatos spēles naktīs.

Amerikā par to var ielidot aiz restēm, attiecīgi cilvēki maksā par strīmiem, tas saucamajas payperview, milzu nauda. Jo vairāk skatītāju, ieskaitot televīzijā, attiecīgi reklāmas izmaksā dargāk, par katru skatītāju ir savādāka cena, līdz ar to Luka ir franšīzē, daudziem viņš nepatīk, bet 100x vairāk cilvēkiem patīk. Domāju pat šeit KP un Dalasas faniem, vairākiem cilvēkiem viņš imponē, kā talants un spēlētais neka nepatīk.

Manas domas par Luku svārstās, jo reizēm viņš ir ļoti labs komandas spēlētais un KP var saspēlēties, reizēm gailis kā gailis.

     [+] [-]

, 2022-01-08 10:02, pirms 2 gadiem
vorkuta rakstīja: Nu kaut vai Dallasas GM,Kjūbana un Kida vizīte Slovēnijā. Ir kādi citi precedenti, kad komandas īpašnieks un vadība dodas uz sīku Eiropas valsti, lai noslēgtu līgumu žurnālistu un TV priekšā ? Es tādus nezinu.
Simptiem, vnk Tu iespējams vēl esi jauns un nezini tādus gadījumus, kaut nesen pat ceremonīja Dirks izteicās, kad GM un visa vadība bija vācijā, lai parakstītu ar viņu līgumu un viņš viņus vizināja ar savu Golfu, pirmo mašīnu

     [+] [-]

, 2022-01-08 10:07, pirms 2 gadiem
vorkuta rakstīja: Nu kaut vai Dallasas GM,Kjūbana un Kida vizīte Slovēnijā. Ir kādi citi precedenti, kad komandas īpašnieks un vadība dodas uz sīku Eiropas valsti, lai noslēgtu līgumu žurnālistu un TV priekšā ? Es tādus nezinu.
varēja supermax kontraktu uz e-pastu aizsūtīt, skaļā reklāma

  +3 [+] [-]

, 2022-01-08 10:13, pirms 2 gadiem
vorkuta rakstīja: Nu kaut vai Dallasas GM,Kjūbana un Kida vizīte Slovēnijā. Ir kādi citi precedenti, kad komandas īpašnieks un vadība dodas uz sīku Eiropas valsti, lai noslēgtu līgumu žurnālistu un TV priekšā ? Es tādus nezinu.
Piemirsu, tak pie paša pašmāju KP bija GM no NY, gadu velāk vispār puskomandas atlidojā uz LV. Pie leišiem bija ciemos GM. Sabonis vispār iesoļoja NBA mazās zvaigznes statusā pateicoties leģendārajam tēvam. Cik zvaigznes no eiropas, tik arī reizes vadība ir bijusi ciemos uz viņu zemēm.

     [+] [-]

, 2022-01-08 10:17, pirms 2 gadiem
budamank rakstīja: varēja supermax kontraktu uz e-pastu aizsūtīt, skaļā reklāma

Superreklāma pastam?
Tad jau vajadzēja caur Latvijas Pastu!

  -2 [+] [-]

, 2022-01-08 10:31, pirms 2 gadiem
Lou Friday's rakstīja: Visai elemntāri, jo populārāks spēlētajs, fani, instagram, soctīkli, talants un t.t., jo vairāk par viņu runā, jo lielāki reklāmas kontrakti franšīzej, kreklu tirgojumi, jersey, atribūtika, biļetes. Milzīga nauda grozās ap vienu cilvēku.

Kā salidzīnājums: MMA un McGregors, līdz Konors parādijas, kontrakti un algas bija zemas, visi sportisti to teica, parādijas Konors ar milioniem sekotāju. Jo vairāk sekotāju, jo lielāka populiritāte, jo lielākas algas. Attiecīgi lielāka interese, reklāmu kontrākti, payperview skatījumi. Tas par ar NBA, mēs esam pieraduši bezmaksas variantus, pa TV, pirātiskie strīmi un t,t,, pats izmantoju pirātiskos strīmus kad skatos spēles naktīs.

Amerikā par to var ielidot aiz restēm, attiecīgi cilvēki maksā par strīmiem, tas saucamajas payperview, milzu nauda. Jo vairāk skatītāju, ieskaitot televīzijā, attiecīgi reklāmas izmaksā dargāk, par katru skatītāju ir savādāka cena, līdz ar to Luka ir franšīzē, daudziem viņš nepatīk, bet 100x vairāk cilvēkiem patīk. Domāju pat šeit KP un Dalasas faniem, vairākiem cilvēkiem viņš imponē, kā talants un spēlētais neka nepatīk.

Manas domas par Luku svārstās, jo reizēm viņš ir ļoti labs komandas spēlētais un KP var saspēlēties, reizēm gailis kā gailis.
Nekas no šī neatbildēja uz manu jautājumu vorkutam. Kas tieši procesā izpaudās kā skaļā reklāma, atšķirībā no citām supermax kontraktu parakstīšanām. Pilnīgi nesaprotu kāda sakarā tu tu penteri tur drukāji, kur nekas nav par tēmu.

     [+] [-]

, 2022-01-08 10:44, pirms 2 gadiem
budamank rakstīja: Nekas no šī neatbildēja uz manu jautājumu vorkutam. Kas tieši procesā izpaudās kā skaļā reklāma, atšķirībā no citām supermax kontraktu parakstīšanām. Pilnīgi nesaprotu kāda sakarā tu tu penteri tur drukāji, kur nekas nav par tēmu.
Varbūt cilvēks vnk uzrakstot ''reklāma'' bija domājis popularitāti, ja tā, tad pēc olimpiskajām, Dončiča akcijas pacēlās par vēl vismaz 80%. Cik atceros, tieši pēc olimpiādes viss staffs uz Ļubļanu sataisījās.

  -1 [+] [-]

, 2022-01-08 10:56, pirms 2 gadiem
Savā ziņā tā jau arī ir reklāma, ja olimpiādē - pusfinālā ar -2 pakāš Francijai...(Batumam mūža bloks) Dončičs neapšaubāmi nospēlēja anormāli labi visu turnīru, ko skatās visā pasaulē. Olimpiskajam basketbola turnīram neapšaubāmi ir lielāka skatītāju auditorija, ka tikai Dallas Mavericks fani + slovēņi! Nēn gan jau, protams, ir vēl Lukas fani, bet kā jau minēju, pēc olimpiādes viņš ieguva vēl vismaz tik pat daudz, kas arī nozīmē papildus ienākumus Dallasai. Skaties kā gribi, sava veida reklāma tā ir

  -2 [+] [-]

, 2022-01-08 10:56, pirms 2 gadiem
kjengurs rakstīja: Varbūt cilvēks vnk uzrakstot ''reklāma'' bija domājis popularitāti, ja tā, tad pēc olimpiskajām, Dončiča akcijas pacēlās par vēl vismaz 80%. Cik atceros, tieši pēc olimpiādes viss staffs uz Ļubļanu sataisījās.
Nezinu ko viņi domāja, bet tie centieni džekam uzdirrst pie katra raksta ir smieklīgi. vēl drīz būs vainīgs, ka ierodas uz preses konferencēm taisīt skaļo reklāmu. Parakstīja, nofočējās presei un parunāja konferencei. Nu psc skaļā reklāma

  -1 [+] [-]

, 2022-01-08 11:01, pirms 2 gadiem
budamank rakstīja: Nekas no šī neatbildēja uz manu jautājumu vorkutam. Kas tieši procesā izpaudās kā skaļā reklāma, atšķirībā no citām supermax kontraktu parakstīšanām. Pilnīgi nesaprotu kāda sakarā tu tu penteri tur drukāji, kur nekas nav par tēmu.
Bet ja pa tēmu, tad varu pateikt, ka Tu esi glups pajols.

Katru dienu, kad ir kaut viens rakst par Dalasu vai Luku, visur griež vienu un to pašu plati. Bet Tev visu vajag sagremot, kā pajolam. Jo manā penteri Tev tika sagremots "vorkuta" rakstītais. Reklāma uz katra stūra, pēc puisēns aizvadīja savu pirmo sezonu un kļuva par rūkija MVP, viņš bija visās Teksa štata reklāmās, televīzijā un tā tālāk. Katru nākamo sezonu viņš aizvadīja krietni labāk (ieskaties statos). Kā ķirsītis uz tortes bija Olimpiskās spēlēs, kur reāli viens spēlētajs noveda komandu līdz ceturtai vietai un pusfinālā piekāpas vienam metiem - Gobēram.

Gribēsi piepisties, ārā pa durvīm, pirmais stabs tavējais. Pajols.

  +2 [+] [-]

, 2022-01-08 11:04, pirms 2 gadiem
budamank rakstīja: Nezinu ko viņi domāja, bet tie centieni džekam uzdirrst pie katra raksta ir smieklīgi. vēl drīz būs vainīgs, ka ierodas uz preses konferencēm taisīt skaļo reklāmu. Parakstīja, nofočējās presei un parunāja konferencei. Nu psc skaļā reklāma
Ā nu tas jau te normāli Cik es Te palasu, bieži nekomentēju, liekas ka te vairāk ir tās personīgās antipātijas, kuras sākās vairāk vai mazāk pēc Latvijas - Slovēnijas spēles EČ. Jāatzīst, ka Dončičs tur tiešām uzvedās, kā jauns gailēns Pašam arī diez ko nesimpatizē viņa spēle Dallasā, bet nu ja pēc spēles, kuru čalis ir aizvadījis tiešām labi ir jālasa komenti kur daži atradīs to vienu - divas ''skabargas'', tad nav brīnums, ka te visādi makaronienkuri uzpeld

     [+] [-]

, 2022-01-08 11:14, pirms 2 gadiem
budamank rakstīja: varēja supermax kontraktu uz e-pastu aizsūtīt, skaļā reklāma
Supermax līgums?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2022-01-08 11:24, pirms 2 gadiem
Lou Friday's rakstīja: Bet ja pa tēmu, tad varu pateikt, ka Tu esi glups pajols.

Katru dienu, kad ir kaut viens rakst par Dalasu vai Luku, visur griež vienu un to pašu plati. Bet Tev visu vajag sagremot, kā pajolam. Jo manā penteri Tev tika sagremots "vorkuta" rakstītais. Reklāma uz katra stūra, pēc puisēns aizvadīja savu pirmo sezonu un kļuva par rūkija MVP, viņš bija visās Teksa štata reklāmās, televīzijā un tā tālāk. Katru nākamo sezonu viņš aizvadīja krietni labāk (ieskaties statos). Kā ķirsītis uz tortes bija Olimpiskās spēlēs, kur reāli viens spēlētajs noveda komandu līdz ceturtai vietai un pusfinālā piekāpas vienam metiem - Gobēram.

Gribēsi piepisties, ārā pa durvīm, pirmais stabs tavējais. Pajols.
nelecies sīkais knariņ bomār abi ar vorkutu varat pisties kur jums patīk

  +2 [+] [-]

, 2022-01-08 11:37, pirms 2 gadiem
MakaronsEnkurs3 rakstīja: Ar Podriņķi sastāvā būtu zaudējuši kā minimums 2 no pēdējām 4 spēlēm. Prieks skatīties Mavs spēles, kad enkurs nav laukumā. Un, protams, prieks ar All-star rezultātiem. Cerams, ka Podriņķis vēl ilgi nespēlēs.
Ko tu te vēl smirdi, garīgi atpalikuši nemīlētais dzīves bārenis

  +2 [+] [-]

, 2022-01-08 11:38, pirms 2 gadiem
vorkuta rakstīja: Nu Dončiču Mavs diez vai atdos - franšīze,zīmols eiropiešu (jugu !) piesaistei, Kjūbana mīlulis vismaz pagaidām, jo uzpūstais veidols turpina nest papildu naudiņu. Tikko ar skaļu reklāmu noslēgts max līgums . Ja aizmainīs - tad tikai KP , man liekas 50/50 ka aizsūtīs
Cerams, ka nekur neaizmainīs nevienu, viss nāk ar laiku + Dallasai vajag trešo - stabilāku spēlētāju kā THJ. Kā var secināt pēc šodienas spēles komandā viss ir ok, izņemot to trīšanos ap Dončiču un KP. Tas pats Jangs lec iekšā 2x aizsargos un neizmet brīvajam. Atšķirība tikai tā, ka Kolinss & Co neplāta rokas malā Šosezon vispār kopā nav tolkam uzspēlējuši, tās spēles kuras bija kopā, bija ok! Nav jau abiem tie gadi, kad pēdējā iespēja kko izcīnīt.

     [+] [-]

, 2022-01-08 11:47, pirms 2 gadiem
Par Dončiču sakot, tur ir 2x varianti, ja ar Dallasu nekā nesanāks, pēc gadiem 10x! Labākais no tiem būs Hārdena (auguma aprises it kā līdzīgas), kad pēkšņi/beidzot aizies, ka ir komandā kāds labāks, jaunāks!
Sūdīgākais, Westbruka

     [+] [-]

, 2022-01-08 12:22, pirms 2 gadiem
kjengurs rakstīja: Savā ziņā tā jau arī ir reklāma, ja olimpiādē - pusfinālā ar -2 pakāš Francijai...(Batumam mūža bloks) Dončičs neapšaubāmi nospēlēja anormāli labi visu turnīru, ko skatās visā pasaulē. Olimpiskajam basketbola turnīram neapšaubāmi ir lielāka skatītāju auditorija, ka tikai Dallas Mavericks fani + slovēņi! Nēn gan jau, protams, ir vēl Lukas fani, bet kā jau minēju, pēc olimpiādes viņš ieguva vēl vismaz tik pat daudz, kas arī nozīmē papildus ienākumus Dallasai. Skaties kā gribi, sava veida reklāma tā ir
Ja godīgi - šaubos, ka ASV basketbola fani skatās kādu citu basketbolu, izņemot NBA un NCAA. Tāda Olimpiāde interesē pārējo pasauli. Bet Dončičs nospēlēja tiešām labi un ne tādā stilā, kā iepriekš Mavs.
P.S. Bet viss šis kašķis sākās , apspriežot hipotētisku spēlētāju apmaiņu. Mana tēze- ja vispār mainīs, tad KP, jo Dončičā iegrūsta liela nauda un viņš ir Mavs franšīze. Viss.

  -1 [+] [-]

, 2022-01-08 12:45, pirms 2 gadiem
Par Dāvja spēli ne vārda 👎👎👎 mēs Rūjienā uztraucamies pie veikala.

     [+] [-]

, 2022-01-08 12:46, pirms 2 gadiem
vorkuta rakstīja: Ja godīgi - šaubos, ka ASV basketbola fani skatās kādu citu basketbolu, izņemot NBA un NCAA. Tāda Olimpiāde interesē pārējo pasauli. Bet Dončičs nospēlēja tiešām labi un ne tādā stilā, kā iepriekš Mavs.
P.S. Bet viss šis kašķis sākās , apspriežot hipotētisku spēlētāju apmaiņu. Mana tēze- ja vispār mainīs, tad KP, jo Dončičā iegrūsta liela nauda un viņš ir Mavs franšīze. Viss.
Olimpiādi skatās visi, gan ASV, gan arī AAE, dēļ ASV zvaigznēm. Tu tiešām domā, ka neviens cits nepieslēdzās semi - finalam Slovenia - France izņemot ieinteresētos ? Da nē, Es galīgi par to KP - Dončiča hui*u neiespringstu, vnk izteicu savu viedokli, ka negribētos, ka kādu aizmaina. KP, vēl vismaz gads iekšā, nezinu līguma detaļas, bet nu, nav šogad dēļ 19nieka objetīvi kko spriest, mož Kids no viņiem pēc all stāra pārtraukuma Stocktona&Melouna duetu izmīca

  -1 [+] [-]

, 2022-01-08 12:53, pirms 2 gadiem
Pagājušo sezonu, tur jā, varēja bruģi Lukas dārzā uzzīmēt, ne tikai akmeni iemest, kad kopā spēlēja. Šosezon vēl pa lielam nav skaidrs

     [+] [-]

, 2022-01-08 13:09, pirms 2 gadiem
Lou Friday's rakstīja: Bet ja pa tēmu, tad varu pateikt, ka Tu esi glups pajols.

Katru dienu, kad ir kaut viens rakst par Dalasu vai Luku, visur griež vienu un to pašu plati. Bet Tev visu vajag sagremot, kā pajolam. Jo manā penteri Tev tika sagremots "vorkuta" rakstītais. Reklāma uz katra stūra, pēc puisēns aizvadīja savu pirmo sezonu un kļuva par rūkija MVP, viņš bija visās Teksa štata reklāmās, televīzijā un tā tālāk. Katru nākamo sezonu viņš aizvadīja krietni labāk (ieskaties statos). Kā ķirsītis uz tortes bija Olimpiskās spēlēs, kur reāli viens spēlētajs noveda komandu līdz ceturtai vietai un pusfinālā piekāpas vienam metiem - Gobēram.

Gribēsi piepisties, ārā pa durvīm, pirmais stabs tavējais. Pajols.
Viss tavs komentārs bija absolūta liekvārdība, bez jebkā pateikšanas.

     [+] [-]

, 2022-01-08 13:30, pirms 2 gadiem
Real Rebel rakstīja: Viss tavs komentārs bija absolūta liekvārdība, bez jebkā pateikšanas.

  +1 [+] [-]

, 2022-01-08 13:35, pirms 2 gadiem
kjengurs rakstīja:
[/quote]

[quote kjengurs]
Ā nu tas jau te normāli Cik es Te palasu, bieži nekomentēju, liekas ka te vairāk ir tās personīgās antipātijas, kuras sākās vairāk vai mazāk pēc Latvijas - Slovēnijas spēles EČ. Jāatzīst, ka Dončičs tur tiešām uzvedās, kā jauns gailēns Pašam arī diez ko nesimpatizē viņa spēle Dallasā, bet nu ja pēc spēles, kuru čalis ir aizvadījis tiešām labi ir jālasa komenti kur daži atradīs to vienu - divas ''skabargas'', tad nav brīnums, ka te visādi makaronienkuri uzpeld
Diemžēl tā vienmēr ir bijis, ir un būs.

Pateiksi, ka Luka mudaks - ries.
Pateiksi, ka Luka labi nospēlēja - Tu mudaks
Pateiksi, ka Luka molodčiks - Tu esi utainais krievs.
Gribi palīdzēt un dažam labam sniegt informāciju - paļubomu sīkais, utainais, krievu mudaks

Nevis personīgās antipātijas, bet gan iespēja pasmirdēt

  +1 [+] [-]

, 2022-01-08 13:40, pirms 2 gadiem
budamank rakstīja: Ko tu te vēl smirdi, garīgi atpalikuši nemīlētais dzīves bārenis
Vēl viens it kā normāls SC lietotājs, kā Bostonietis! Var palasīt pēc spēles atziņas, komentārus utt! Strīdās ar kkādiem nabagiem, te viens čalis nedēļu divas atpakaļ bija ielicis aņņuku pat tīģeri, ēzeli un lauvu!
Salīdzinājums tieši tāds pats....''Kurš lielāks cirvis/ēzelis? Tas Kurš raksta huiņu, vai tas kurš atbild ? ''
1 2 41 komentārs