Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Grizzlies" revanšējas "Warriors", izlīdzina arī "Hawks"

Andrejs Siliņš

"Grizzlies" revanšējas "Warriors", izlīdzina arī "Hawks"
Maiks Konlijs "Warriors" ielenkumā
Fotro: AP/Scanpix

Nacionālās Basketbola Asociācijas (NBA) Rietumu konferences pusfināla otrajā spēlē Memfisas "Grizzlies" viesos ar rezultātu apspēlēja Goldensteitas "Warriors", revanšējoties par zaudējumu pirmajā spēlē. Sēriju izlīdzināja arī Atlantas "Hawks", kas mājās uzveica Vašingtonas "Wizards" (106:90).

Austrumu konferencē pēc visai negaidīta zaudējuma pirmajā spēlē "Hawks" revanšējās Vašingtonai - 106:90. "Wizards" rokas savainojuma dēļ nevarēja palīdzēt līderis Džons Vols. Viņu mēģināja aizstāt Ramons Sešons, kurš arī to darīja visai labi - 21 gūts punkts un četras rezultatīvas piespēles. Spēle bija līdzīga lielāko tās daļu, taču "Hawks" noslēdza maču ar izrāvienu 11:2, tā arī sasniedzot visai lielo beigu starpību rezultātā - 106:90.

Demārs Kerols uzvarētāju rindās izcēlās ar 22 punktiem. Pēc slikta pirmā puslaika (3p. 1/7) otrajā uguņoja Atlantas snaiperis Kails Korvers, iemetot trīs tālmetienus, un kopumā guva 12 punktus. Džefs Tīgs spēlēja ierasti produktīvi - deviņi punkti, astoņas piespēles un septiņas atlēkušās bumbas.

Sērijā rezultāts 1-1, un nākamā spēle notiks naktī uz pirmdienu.

Rietumu pusfinālā Memfisas "Grizzlies" revanšējās "Warriors" par zaudējumu pirmajā spēlē Oklendā. Viesi labāk sāka un pēc puslaika jau 50:39. Pēc lielā pārtraukuma izlīdzinājās spēle, taču ne rezultāts - "Grizzlies" arvien turējās vadībā un noturēja to līdz pat beigām (97:90).

Uzvarētāju labā 22 punkti Maikam Konlijam, kurš atgriezās pēc sejas savainojuma apārstēšanas. Zekam Rendolfam 20 punkti un septiņas bumbas pie groziem. "Warriors" snaiperi Stefans Karijs un Klejs Tompsons kopā iemeta vien trīs no 18 tālmetieniem, Karijam 19 punkti un sešas piespēles, bet Tompsonam 13 punkti. Dreimonds Grīns savāca "double-double" (14+11).

Sērija pārcelsies uz Memfisu, kur trešā spēle paredzēta naktī uz pirmdienu.

  +5 [+] [-]

, 2015-05-06 08:27, pirms 10 gadiem
First team all defense
Pārāk daudz kļūdu,plus vel Karijam un Klejam nekrita,lūk arī rezultāts.

  +4 [+] [-]

, 2015-05-06 08:29, pirms 10 gadiem
Ir Konlijs ir lielaki varianti.

  +5 [+] [-]

, 2015-05-06 08:30, pirms 10 gadiem
Warriors kepkas tūliņ bļaus, ka Warriors nekrita. Nē, Memfisa apspēlēja viņus.

Allens bija fantastisks aizsardzībā, Memfisa spēlēja un uzspieda savu basketbolu visa mača garumā, reāli kapājās par katru bumbu. Warrioriem pohas pēc Curry MVP, Memfisai emocionāls pacēlums ar Conley atgriešanos.

Un key playeris Memfisai spēlēja ar 3 lūzumiem sejas kaulos un pēc operācijas, kamēr lielākā daļa te raksta skolā atbrīvojumus no sporta, jo sāp mati.
Slēpts komentārs: LA-BOS antifans

  -3 [+] [-]

, 2015-05-06 08:31, pirms 10 gadiem
Bostonietis rakstīja: Ir Konlijs ir lielaki varianti.
Tas ko teicu pirms sērijas.

  -3 [+] [-]

, 2015-05-06 08:31, pirms 10 gadiem
jureks rakstīja: First team all defense
Pārāk daudz kļūdu,plus vel Karijam un Klejam nekrita,lūk arī rezultāts.
+

  +4 [+] [-]

, 2015-05-06 08:31, pirms 10 gadiem
Nebiju gaidījis tik sliktu procentu GSW mājās. Iespējams Karijs bik safanojies par savu balvu, emocionļai nebija gatavs, bet nu Grizlies malači, Konlijs ierindā, mazliet cita spēlē ar parādās, kustīgāka mazliet... Bet nu savs grozs gan jāsāk vākt..

Labākais vakara tvīts "Tony Allen can defend guards, small forwards, dance teams, anybody"

  -3 [+] [-]

, 2015-05-06 08:32, pirms 10 gadiem
senscore rakstīja: Warriors kepkas tūliņ bļaus, ka Warriors nekrita. Nē, Memfisa apspēlēja viņus.

Allens bija fantastisks aizsardzībā, Memfisa spēlēja un uzspieda savu basketbolu visa mača garumā, reāli kapājās par katru bumbu. Warrioriem pohas pēc Curry MVP, Memfisai emocionāls pacēlums ar Conley atgriešanos.

Un key playeris Memfisai spēlēja ar 3 lūzumiem sejas kaulos un pēc operācijas, kamēr lielākā daļa te raksta skolā atbrīvojumus no sporta, jo sāp mati.
Kā ir, kad sāp mati?!?! Neesmu dzīvē izbaudījis

Alens toč labs bija.

Un par tempu runājot. Aizvakar, kad teicu, ka MEM var uzspiest neskrienošo basi un spēlēt lēni, tad mani izrēca. Ierēcat vēl....

  -1 [+] [-]

, 2015-05-06 08:33, pirms 10 gadiem
Raitcha rakstīja: Nebiju gaidījis tik sliktu procentu GSW mājās. Iespējams Karijs bik safanojies par savu balvu, emocionļai nebija gatavs, bet nu Grizlies malači, Konlijs ierindā, mazliet cita spēlē ar parādās, kustīgāka mazliet... Bet nu savs grozs gan jāsāk vākt..

Labākais vakara tvīts "Tony Allen can defend guards, small forwards, dance teams, anybody"
Vairāk par to tvītu rēcīgāk likās, ka Bārns sedz Gazolu. Un MEM pat to īsti neizmantoja....

  +5 [+] [-]

, 2015-05-06 08:39, pirms 10 gadiem
Spēli neredzēju, bet saprotu ka Grizlijs līdzjutēji tagad čurā biksēs karstu un svaidās ar izteicieniem. Plātīties varēs pēc uzvarētām 4 spēlēm...

Tāpat uzskatu ka GSW paņems sēriju un domāju ka to izdarīs 6 spēlēs, nevis 7. Kā būs, to mēs redzēsim. Pēc spēles izdarīs pareizos secinājumus un savāksies.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-06 08:40, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Gaidu mazo GSW faniņu viedokli, kas tad šodien notikās? Kādā veidā GSW uzvarēja? Kā veicās lielajam defenderim Grīnam ar Rendolfu? Tiešām laikam neko nesaprotu no basīša un tūlīt kāds GSW fans mani pamācīs kas un kā.

Un vēl rēcīgu komentāru uzmeklēju:
ventilators(vai mož bija jāraksta - LAC heiteris vai kā man nikā antifans), 11:53, pirms 16 minūtēm, ignorēt, atbildēt (pēc pirmās spēles tas bija)
Tie, kuri jau noraksta San Antonio... Tā ir tikai 1 spēle. Sērija vēl ne tuvu nav beigām.
Tu gribi pateikt,ka varēja mierīgi noteikt,kurš paņems sēriju ? To nevarēja pateikt līdz pat pēdējās spēles beigām Es,vismaz,nevarēju.

  +6 [+] [-]

, 2015-05-06 08:49, pirms 10 gadiem
ar visu to, ka GSW spele negāja, bija iespējas izvulkt beigās. 3p. Thompson 1-6, Curry 2-11. Grizzlies aizsardzība lab nokapāja, arī uzbrukums. Bet neredzu, kur Grizlies var pielikt. GSW - var. Vai pieliks - rādīs laiks.

     [+] [-]

, 2015-05-06 09:03, pirms 10 gadiem
visi te aiztāv GSW par viņu "nekrišanu" un to, ka nākamajā spēlē sakritīs, taču ne vārda par to, ka ne jau GSW nevarēja iemest brīvus metienus. protams, gan Karijs, gan Tompsons līdz šim ir spējuši iemest vēl trakākus un "zilākus" metienus, tomēr liels nopelns Grizzlies uzvarā ir viņu aizsardzībai. katrā ziņā mans viedoklis ir tāds, ka jā - Warriors viennozīmīgi vēl var pielikt savā spēlē, taču tas ļoti lielā mērā ir atkarīgs no Grizzlies aizsardzības.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-06 09:26, pirms 10 gadiem
Mem ir sīksta komanda. Saki ko gribi bet būs 7 spēles.

  +4 [+] [-]

, 2015-05-06 09:46, pirms 10 gadiem
Esmu par Warriors, bet apsveicu Grizzlies ar pelnītu uzvaru. Izskatījās, ka Warriors nespēja savākties pēc MVP iegūšanas. Katrā ziņā šodien ļoti pavirši uzbrukumā spēlēja un krietni individuālāk kā parasti. Protams, lielā mērā arī pateicoties Memfisas aizsardzībai.

Ticu, ka GSW tāpat var paņemt šo sēriju, be man no rietumiem visvairāk tieši no Memfisas bija bail pirms play-off. Tieši lēnā tempa un garo spēlētāju dēļ.

Katrā ziņā, lai ir laba sēŗija un uzvar labākais... Ceru, ka Karijs nākamajā spēlē būs atpakaļ un arī savāks komandu, lai mazāk met trīnīšus stāvot uz vienas kājas, bet vairāk saspēlējas.

P.S. Tiesāšana šodien bija visai savdabīga. Ne tikai pret Warriors, bet brīžiem arī pret Grizzlies. Ļoti daudz nesaprotamu epizožu.

  +2 [+] [-]

, 2015-05-06 09:56, pirms 10 gadiem
zaxx rakstīja: Ko spamojat mazie berni GSW spele balstas tikai uz 3pt , ja krit tad ir varoni, ja nekrit tad var pakast.Es jums saku farytale story beigsies 7 speles
Tātad sanāk, ka regulārajā sezonā 67 spēles vienkārši sakrita?

     [+] [-]

, 2015-05-06 09:58, pirms 10 gadiem
jureks rakstīja: First team all defense
Pārāk daudz kļūdu,plus vel Karijam un Klejam nekrita,lūk arī rezultāts.
Vari smieties cik gribi, bet nākamo spēli GSW pārbrauks pāri MEM.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-06 10:02, pirms 10 gadiem
GSW jau ir entās uzvaras pēc kārtas var gadīties sliktās dienas, bet nākamo noteikti viņi paņems un arī koef. būs pieklājīgs.
Wizards bez Wall ir miskaste,jo Sessions nedod piespēles garajiem, kā to dara Wall.

  +3 [+] [-]

, 2015-05-06 10:15, pirms 10 gadiem
matiss24 rakstīja: Tātad sanāk, ka regulārajā sezonā 67 spēles vienkārši sakrita?
Jā tā pat kā Grifins sadanko punktus, Hardens iemet no soda līnijas,tā pat Karijam ar Tomsonu vnk krīt.

  +2 [+] [-]

, 2015-05-06 10:20, pirms 10 gadiem
Un vēl viena lieta. Šodienas Warriors statistika:

16 piespēles, 20 kļūdas, 23% 3pt un pirmajā puslaikā tikai 37% no spēles. Un tik un tā bija tikai mīnus 7. Tā kā tie, kuri saka, ka Warriors nav labas izredzes, acīmredzot, nezina ko runā.

Es nesaku, ka 100% vinnēs, bet viņi joprojām ir favorīti Rietumos.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-06 10:24, pirms 10 gadiem
Pumalv rakstīja: Un vēl viena lieta. Šodienas Warriors statistika:

16 piespēles, 20 kļūdas, 23% 3pt un pirmajā puslaikā tikai 37% no spēles. Un tik un tā bija tikai mīnus 7. Tā kā tie, kuri saka, ka Warriors nav labas izredzes, acīmredzot, nezina ko runā.

Es nesaku, ka 100% vinnēs, bet viņi joprojām ir favorīti Rietumos.
-7 puslaika ir pietiekosi,jo MEM nekad nav bijusi baiga scoreru komanda.Kaut vai atceramies HOlinsa laiku MEM.Vini spele faktiski nekad nemeta vairak par 90 punktiem,kas ari bija ielakais griezejs viniem.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-06 10:31, pirms 10 gadiem
Bostonietis rakstīja: -7 puslaika ir pietiekosi,jo MEM nekad nav bijusi baiga scoreru komanda.Kaut vai atceramies HOlinsa laiku MEM.Vini spele faktiski nekad nemeta vairak par 90 punktiem,kas ari bija ielakais griezejs viniem.
Pietiekami ir arī -1. Katrā ziņā dzīvosim – redzēsim. Nevar noliegt, ka jau pirmajā spēlē Memfisa visai ok tika galā ar Warriors aizsargiem pat spēlējot bez Konlija. Tā kā viegli nebūs jebkurā gadījumā. Šodien bija gan slikta precizitāte pašiem, gan arī laba Memfisas aizsardzība, kas to sekmēja.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-06 10:36, pirms 10 gadiem
spēles neredzēju, bet prieks, ka uzvarēja abi mani šīs nakts favorīti. Rietumos vispār esmu par MEM. Sērijā MEM-GSW uzvarētāju pilnīgi droši nav iespējams noteikt un pirms sērijas jau bija skaidrs, ka šeit nebūs 4:0. abas viena otrai ir neparocīgas pretinieces. Sēriju uzvarēs tā komanda, kura veiksmīgā uzspiedīs otrai savu spēles stilu, proti, katrai ir savi (atšķirīgi) ieroči, ar ko iznīcināt pretinieku.
Ja man jānosauc savi nevēlamākie titula ieguvēji, tad rietumos tieši dēļ Karija un Tomsona tie ir GSW.Nevaru paskaidrot, vienkārši nepatīk šie spēlētāji. Kā arī iespējams negribas, lai spēlētāji tik jauni dabū gredzenus. Gribas, lai spēlētāji par titulu dabū vairākus gadus pasvīst. Tā teikt tiešām nopelna, kā tas bija MJ, kā tas tagad ir LbJ. Citādi liekas, ka viss viņiem pārāk vienkārši atnāk (nepārprotiet, nevienā brīdī nenoniecinu šo spēlētāju meistarību). Bet Igoudalas dēļ tomēr paciestu, ja GSW paceltu čempi. Austrumos tikai dēļ Pīrsa man netīkama komanda ir WAS.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-06 11:01, pirms 10 gadiem
jureks rakstīja: Tu gribi pateikt,ka varēja mierīgi noteikt,kurš paņems sēriju ? To nevarēja pateikt līdz pat pēdējās spēles beigām Es,vismaz,nevarēju.
Es jau nesaku, ka varēja pateikt, kas ko paņems, bet bija visādi komenti par to, ka LAC var priecāties par vienu uzvaru, bet sēriju tāpat pakāsīs.

Tas pats par ko Raicha uzrakstījis pirms šī komenta. Neviens (vismaz es jau) nesaka, ka paņems uzreiz sēriju, bet nevajag bārstīt pērles, ka GSW bez emocijām paņems 4-0 sērijā...

  +1 [+] [-]

, 2015-05-06 11:02, pirms 10 gadiem
Ļoti žēl, ka neskatījos MEM-GSW spēli, prieks par uzvaru, Konlijs izskatās ir atpakaļ.

Bez Vola burvjiem nav variantu.

  -2 [+] [-]

, 2015-05-06 11:04, pirms 10 gadiem
nahimovs rakstīja: ar visu to, ka GSW spele negāja, bija iespējas izvulkt beigās. 3p. Thompson 1-6, Curry 2-11. Grizzlies aizsardzība lab nokapāja, arī uzbrukums. Bet neredzu, kur Grizlies var pielikt. GSW - var. Vai pieliks - rādīs laiks.
Hahahhahahaha.... redz kur pirmā kepka parādās lai ko tas nozīmētu. Tad domāji, ka Karijam viss ir jāmet iekšā pāri rokām. Nebija jau tā, ka baigie brīvie metieni būtu šiem....

  -1 [+] [-]

, 2015-05-06 11:07, pirms 10 gadiem
chubaki rakstīja: Jā tā pat kā Grifins sadanko punktus, Hardens iemet no soda līnijas,tā pat Karijam ar Tomsonu vnk krīt.
NOPIETNI?!?!?! Grifins visu sadanko? Pastāsti, kad redzēji pēdējo Clipps spēli?

  -1 [+] [-]

, 2015-05-06 11:10, pirms 10 gadiem
Bostonietis rakstīja: -7 puslaika ir pietiekosi,jo MEM nekad nav bijusi baiga scoreru komanda.Kaut vai atceramies HOlinsa laiku MEM.Vini spele faktiski nekad nemeta vairak par 90 punktiem,kas ari bija ielakais griezejs viniem.
Nu tas ir tas, ko teicu. MEM var cīnīties, ja spēle ir zem 100 punktiem. Nu nav viņiem spēlētāji, kas var vienā vakarā katrs sabērt pa 20 punktiem, lai ar pārējiem kopā dotu 120 punktus. Tāda PHX, LAC, GSW vēsi var sabērt 120 punktus.

Ja MEM varēs uzspiest savu tempu, tad sērija tiešām aizies līdz 7. spēlei. Kaut gan tagad MEM būtu jāņem viņi 6 spēlēs, jo 7. spēle pie neizšķirta iekš Oracle neko labu nesolītu viņiem....

  -1 [+] [-]

, 2015-05-06 11:11, pirms 10 gadiem
Marchelitto rakstīja: Ļoti žēl, ka neskatījos MEM-GSW spēli, prieks par uzvaru, Konlijs izskatās ir atpakaļ.

Bez Vola burvjiem nav variantu.
Man gan sanāca kaut kā bezpriģelā pamosties 2h pirms modinātāja un paskatīties spēli.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-06 11:17, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Hahahhahahaha.... redz kur pirmā kepka parādās lai ko tas nozīmētu. Tad domāji, ka Karijam viss ir jāmet iekšā pāri rokām. Nebija jau tā, ka baigie brīvie metieni būtu šiem....
Daļa taisnības jau viņam ir. Tā pat kā ar metienu precizitāti arī labu aizsardzību nav tik viegli noturēt visu sēriju. Šodien splashbrotheriem drausmīga precizitāte, diez vai pie labas aizsardzības, viņi metīs virs 35%, bet šodien uz statistikas aili paskatoties par traku 1-6 un 2-11, diez vai tas atkārtosies. Pie visa tā tikai -7. Pieļauju, bet varbūt kļūdos ka MEM spēlēja uz max, GSW ir stipri kur pielikt.
Joprojām domāju, ka ar Konliju lieta aizies līdz 7 spēlēm, vienu mājas spēli noteikti paņems. Gaidu efektīvāku Džefa Grīna spēli.

  +2 [+] [-]

, 2015-05-06 11:18, pirms 10 gadiem
Nejeega rakstīja: Ja man jānosauc savi nevēlamākie titula ieguvēji, tad rietumos tieši dēļ Karija un Tomsona tie ir GSW.Nevaru paskaidrot, vienkārši nepatīk šie spēlētāji. Kā arī iespējams negribas, lai spēlētāji tik jauni dabū gredzenus. Gribas, lai spēlētāji par titulu dabū vairākus gadus pasvīst.
Curry - 27 gadi, 6 sezonas. Citi ap 30 jau beidz spēlēt.

  +2 [+] [-]

, 2015-05-06 11:27, pirms 10 gadiem
Pilnīgi iespējams nākošajā naktī CLE/HOU paņems uzvaras un tad īsts PO būs sācies, kad visiem 1-1 un tā visos zaros līdz 7 spēlēm.

  +2 [+] [-]

, 2015-05-06 11:29, pirms 10 gadiem
Cipanz rakstīja: Curry - 27 gadi, 6 sezonas. Citi ap 30 jau beidz spēlēt.
Piekrītu. gadu ziņā varbūt arī nav baigi jauns, bet plovos kārtīgi izkapājies arī vēl nav (tikai 24 spēles).

  -1 [+] [-]

, 2015-05-06 11:30, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Man gan sanāca kaut kā bezpriģelā pamosties 2h pirms modinātāja un paskatīties spēli.
Laimīgais

     [+] [-]

, 2015-05-06 11:33, pirms 10 gadiem
Mandaliina rakstīja: Pilnīgi iespējams nākošajā naktī CLE/HOU paņems uzvaras un tad īsts PO būs sācies, kad visiem 1-1 un tā visos zaros līdz 7 spēlēm.
Lūdzu tikai ne LAC sērijā Tur vajag 2-0 Kgan būs grūti atkārtot pirmo spēli, ja pagaidām CP3 ir 50/50 spēlēšana.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-06 11:39, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: NOPIETNI?!?!?! Grifins visu sadanko? Pastāsti, kad redzēji pēdējo Clipps spēli?
Es ar ironiju to teicu. Jo piesienas zvaigznēm un noliek viņu meistarību. Nu Hardenu nevar apturēt caurgājienā, Griffinam ir meistarība, jo liidz dankam arī jātiek, Karijs un Tomsons no plika gaisa viņiem nekrīt.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-06 11:42, pirms 10 gadiem
Kads nezin,cik ilgi Paul ara?

  -1 [+] [-]

, 2015-05-06 12:03, pirms 10 gadiem
Karijs tāpat visu izdarīs, nevar jau katrā spēlē krist punkti
Grizliju fani nomierinieties moš vēl vienu uzvaru dabūsiet

  -1 [+] [-]

, 2015-05-06 12:24, pirms 10 gadiem
K.Thompson dažas epizodes traģiskas, klusais trulis, tad atkal trulis garām un tajā pašā uzbrukumā vēl danku aizlika garām.
Bet tā, prieks par Grizzlies, vienkārši, šī komanda man simpatizē vairāk. Iekš West esmu par Grizzlies vs Clippers finālu.
Un patīk, ka te viena daļa saka, ka Warriors nekrita un tāpēc pakāsa, kad Cavs pret Bulls nekas nekrita, tad jau viss bija Ok, jo Bulls jau krietni pārāka komanda.
Šie te asprāši savus komentārus varētu vismaz salīdzināt, lai paši vienreiz iebrauktu, ka truli heito un ne objektīvi ko komentē!

  -1 [+] [-]

, 2015-05-06 12:26, pirms 10 gadiem
@busix- jau ir gatavs, bet jautājums vai mož pasaudzēt otrā spēlē! Ja nemaldos nba com augšā bija uzraksts cp3 50/50 for game two.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-06 12:29, pirms 10 gadiem
Bambareska, gaidu 3. Spēli. Tad jau redzēsim, ko gsw mācēs! Ja atrausues 3. spēlē, tad arī 4 un 6 spēlē viss beigsies un tu būsi tas, kas priecāsies par gsw pēdējo uzvaru šai sērijā (5to spēli)

  +1 [+] [-]

, 2015-05-06 12:39, pirms 10 gadiem
Prieks ka Konlijs tik ātri atpakaļ, biju gaidījis ka būs garlaicīga sērīja. Es gaidu GSW uzvaru 7 spēlē
WAS tas pats kas MEM bez galvenā saspēles vadītāja pavisam cita komanda, ja Vols neatgriezīsies tad neticu, ka varēs uzvarēt sēriju.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-06 12:42, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Bambareska, gaidu 3. Spēli. Tad jau redzēsim, ko gsw mācēs! Ja atrausues 3. spēlē, tad arī 4 un 6 spēlē viss beigsies un tu būsi tas, kas priecāsies par gsw pēdējo uzvaru šai sērijā (5to spēli)
Bet, ja viņi uzvarēs, tad tas nozīmē, ka līdz 6 spēlei Mem netiks?

  -1 [+] [-]

, 2015-05-06 13:31, pirms 10 gadiem
Arī iespējams. Un arī neiZslēdzu tādu iespēju. Vnk pēc vakardienas tad jādomā, kas bija par problēmu, ka nespēja uzvarēt 22o spēli pēc kārtas iekš oracle. Un kas notiks.tālāk iekš MEM! Pagaidām visi trumpjiir MEM rrokās!

  +1 [+] [-]

, 2015-05-06 14:52, pirms 10 gadiem
Un kas tas ir tur par MEM trumpi?
Imho, GSW tīri easy ir uzvarāms, ja neļauj tos 3pts samest... Tas pats attiecās arī uz CLE, bez 3pts pavisam švaki

  -1 [+] [-]

, 2015-05-06 15:16, pirms 10 gadiem
Trumpis ir mājas priekšrocības...

  +1 [+] [-]

, 2015-05-06 15:35, pirms 10 gadiem
senscore rakstīja: Warriors kepkas tūliņ bļaus, ka Warriors nekrita. Nē, Memfisa apspēlēja viņus.

Allens bija fantastisks aizsardzībā, Memfisa spēlēja un uzspieda savu basketbolu visa mača garumā, reāli kapājās par katru bumbu. Warrioriem pohas pēc Curry MVP, Memfisai emocionāls pacēlums ar Conley atgriešanos.

Un key playeris Memfisai spēlēja ar 3 lūzumiem sejas kaulos un pēc operācijas, kamēr lielākā daļa te raksta skolā atbrīvojumus no sporta, jo sāp mati.
kā viņš tā vispār satraumējās, esmu palaidis kko garām..

  -1 [+] [-]

, 2015-05-06 16:02, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Trumpis ir mājas priekšrocības...
neredzu tur nekādu trumpi, tas viss ir +/- mīts... kā jā pirmā spēle parādīja Un jebkura cita.. LAC tak Spuras viesos uzvarēja!

  +2 [+] [-]

, 2015-05-06 16:06, pirms 10 gadiem
Viennozīmīgi nekas vel nav izšķīries,, tgt viss atkarīgs no Lāču mājas spēlēm un no tā , kas tur Konlijam ar veselību darās, beigās jau redzējām kas tur bij, so jā. Bet nu protams , vairak par Grizļiem , kuri jau kuro gadu pēc kārtas nekur tālāk nespēj tikt ar labu un sīkstu spēli , beidzot taču tam ir jānotiek. GSW lai pasēž vel biksēs.

Vanagu pārī bez Vola izskatījās ļoti švaki, viss arī izšķirsies 3. un 4. spēlē, šeit gan mājas priekšrocības nomināli vājākai komandai kā tas ir GSW sērijā pie 1-1. Katrā ziņā ja Hawkiem iet metieni, zaudēt viņi nezaudēs, prognozēju 6 spēles Vanagu labā.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-06 16:30, pirms 10 gadiem
Mandaliina rakstīja: neredzu tur nekādu trumpi, tas viss ir +/- mīts... kā jā pirmā spēle parādīja Un jebkura cita.. LAC tak Spuras viesos uzvarēja!
Nu mīts tas nav, mājas sienas, laukums, grozi ir savējie, līdzjutēju ovācijas pēc katras veiksmīgas epizodes sniedz atbalstu. Tas, kurš spēlējis to labi zin. Atšķirība starp komandām nav tik liela, un tāda nianse bieži nospēlē izšķirošo lomu. To parāda arī statistika, varbūt plovos mazākā mērā.
Tur pie vainas ir psiholoģija un ierastie grozi, stīpas (atceros bija grozi, kuros galīgi nekrita, tīri vizuāli nebija pierasts.

IMHO tas nav galvenais faktors, kas attiecas uz 7 spēli tur tik augstas likmes, ka tāds sīkums netiek ņemts vērā, uztraukums un atbildība ir visiem un mājas spēles priekšrocības nespēlē vairs nekādu lomu.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-06 18:03, pirms 10 gadiem
Tāpēc es to saucu par mītu, un nekādā ziņā par trumpi. Trumpis tas ir tad, kad ir neatsverama priekšrocība ar pārsvaru vismaz x2. Tie nba spēlētāji ir tik daudz spēlējuši, ka pofig tā home/guest apkārtne

  +1 [+] [-]

, 2015-05-06 18:09, pirms 10 gadiem
Nu es nedomāju ka būs 7 spēles. Max 6. G vēlreiz tik blāvi nenospeles. Protams Grizz malači. Wizardiem jāgaida Vols atpakaļ, un domāju ka tur gan 7 spēles varētu sanākt beigās.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-06 22:50, pirms 10 gadiem
Nu nav tā, ka GSW vnk krīt... Ja vnk krīt tad vairāk par 4vietu austrumos (un playoffos rietumos) vsp netiksi... Vinji spēlē kā perfekta komanda... Tur team chemistry ir superīgs... Vinji uzticas ljoti potenciāli labam trenerim... Labi piekrītu- pret tādām komandām kā Pacers, Bulls, Grizzlies vinjus var apturēt, bet tik un tā playoffa raundā ar vinjiem pagaidām var konkurët tikai 4-6 komandas (Bulls, Cavaliers, Clippers, Rockets, (un par Spurs gan neesmu tik drosh jo komandām ir pilnīgi atskirīgi spēles stili)) ... Neesmu jau nekāds GSW fans (esmu Lac un Okc fans) un titulu GSW var pacelt tikai tādā gadījumā ja finālos pret vinjiem tiek Hawks/Wizards... Un Tomēr visticamāk CF shosezon būs GSW griesti