Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Džeimsam atņem "triple-double"

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Džeimsam atņem "triple-double"
Lebrons Džeimss spēlē pret "Knicks"
Foto: AFP

Nacionālās Basketbola Asociācijas (NBA) vadība pavēstījusi, ka Klīvlendas "Cavaliers" uzbrucējs Lebrons Džeimss spēlē pret Ņujorkas "Knicks" tomēr nav sasniedzis "triple - double".

Šodien NBA izplatīja ziņojumu, ka statistikā gadījusies kāda kļūda.

Spēlē "Madison Square Garden" naktī uz piekto februāri savā starpā tikās mājinieki - Ņujorkas "Knicks", kā arī Klīvlendas "Cavaliers". Tika ziņots, ka "Cavs" līderis Lebrons Džeimss guvis "triple - double", kas gan nav bijusi patiesa informācija, jo viņam kļūdaini pieskaitīta viena atlēkušā bumba.

Kad ceturtajā ceturtdaļā jāspēlē vēl bija vien 39.3 sekundes, bumbu zem groza izcīnīja Bens Voless, lai gan protokolā parādījās, ka to izdarījis Džeimss.

Izdarot korekcijas protokolā, kļuva skaidrs, ka Džeimss nav sasniedzis "triple - double", jo izcīnījis deviņas atlēkušās bumbas. Volesam šī bija otrā atlēkušā bumba spēles laikā.

Izmantotie resursi:
nba.com

1 2 37 komentāri

 +16 [+] [-]

, 2009-02-06 23:18, pirms 16 gadiem
normāl. pat NBA pieļauj kļūdas. Tas laikam patiešam ir cilvēcīgi.;D
Slēpts komentārs: skverzaks1

 +19 [+] [-]

, 2009-02-06 23:22, pirms 16 gadiem
un es domaaju, ka Volesam nebuutu nekas pret to, ka Dzjeimsam peskaitiitu vinja izciiniito bumbu
Slēpts komentārs: Merdoks

  +5 [+] [-]

, 2009-02-06 23:25, pirms 16 gadiem
smieklīgi...kko ņem un čakarējas pēc spēles!

  +6 [+] [-]

, 2009-02-06 23:26, pirms 16 gadiem
Merdoks rakstīja: Nekas Džeims nākamajā spēlē sasniegs triple-double.
Būs pamatīgi jāiesvīst. Kā nekā - pretī "Lakers".
Protams, redzēsim svētdien, 22:30, LTV7
Slēpts komentārs: anjo

  -4 [+] [-]

, 2009-02-06 23:29, pirms 16 gadiem
Ulvis Brože rakstīja: Būs pamatīgi jāiesvīst. Kā nekā - pretī "Lakers".
Protams, redzēsim svētdien, 22:30, LTV7
viss ir iespējams
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2009-02-06 23:32, pirms 16 gadiem
Tumšie vienārši ir slimi ar to statistiku!

  +1 [+] [-]

, 2009-02-06 23:36, pirms 16 gadiem
valcha rakstīja: un es domaaju, ka Volesam nebuutu nekas pret to, ka Dzjeimsam peskaitiitu vinja izciiniito bumbu
Es domāju, ka nevajag "piepalīdzēt" būt superzvaigznei. Katrs pats ir savas laimes kalējs.

     [+] [-]

, 2009-02-06 23:37, pirms 16 gadiem
diezgan mulkigi taa... vareja nekludities tie 4alisi, tad nebutu tagad skrobe bet anyway vinjs bija vnk apbrinojams tonakt...
Slēpts komentārs: wyneMiller

  +1 [+] [-]

, 2009-02-06 23:45, pirms 16 gadiem
wyneMiller rakstīja: kas ir tumšie ? ja Melnie tad Džeimss tur nipričom viņam tas noteikti ir vienalga
Domāju, ka viņam nav vienalga, bet šoreiz nerunāju konkrēti par viņu. Vienkāši liekas muļķīgi, ka USA afroapskatnieki spēj izdomāt fantastiski daudz statistikas rādītāju un rakņāties pa ciparu kalniem bezjēgā!

  -4 [+] [-]

, 2009-02-06 23:48, pirms 16 gadiem
atraduši kur piekasīties...āksti

  -1 [+] [-]

, 2009-02-06 23:53, pirms 16 gadiem
Kobe labāks nekā James!!!

  +2 [+] [-]

, 2009-02-06 23:55, pirms 16 gadiem
tas viņam gadijuma kkadu rekordu neatņēma, ka viņš bija viens no 3 kas ture sasnieguši triple double iemetot vairak kā 50 p?kkas tamlidzigs jau bija. Galvenais vel skatijušies un sīki uzanalizējuši visu!
Slēpts komentārs: KobeMVP

  +6 [+] [-]

, 2009-02-07 00:06, pirms 16 gadiem
KobeMVP rakstīja: āksts esi Tu, tas ka viņš ir karalis (hā hā hā) vien nenozīmē, ka viņam vienmēr pieliks klāt kādu cipariņu, lai tikai būtu triple-double klāt. Tiešām āksts.
Cutthroat - piekrītu, tomēr, ja Džeimss ir Karalis, tad Kobe - Dievs. ļoti vienkārši!
kur viņam ir pielikuši kādu ciparu klāt?
p.s. Kobe ir labāks metējs, un var labāk noslēgt spēles galotnes, bet tas nāk tikai ar pieredzi. Bet nu salīdzinot LBJ ar Kobe, neaizmirsti, ka LBJ ir labāks piespēļu devējs, uzbrūk uz grozu agresīvāk, un pie tām, pret Kobe ir reti, kad double teams, pret LBJ nepārtraukti. Un vispār stulbi salīdzināt viņus, abi lieliski spēlētāju, un es nevienu nelieku pirmajā vietā, abi ir šobrīd labākie spēlētāji NBA, bet LBJ šosezon aizvada lielisku sezonu, un fakts, kur Cavs šogad atrodas dod visus priekšrocības kļūt par MVP.
Slēpts komentārs: nezin_ko

  -3 [+] [-]

, 2009-02-07 01:31, pirms 16 gadiem
valcha rakstīja: un es domaaju, ka Volesam nebuutu nekas pret to, ka Dzjeimsam peskaitiitu vinja izciiniito bumbu
tad jau tev laikam arii nebuutu nekas pretii,ka tavu algu paarskaitiitu kaadam citam ko??? godiigums ir godiigums,un tieši ir labi tas,ka tiek ieviestas korekcijas statistikaa,savaadaak vareetu visiem skaitiit dajebko,kas ienaak praataa...Fair Play!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-02-07 01:33, pirms 16 gadiem
showstopper rakstīja: kur viņam ir pielikuši kādu ciparu klāt?
p.s. Kobe ir labāks metējs, un var labāk noslēgt spēles galotnes, bet tas nāk tikai ar pieredzi. Bet nu salīdzinot LBJ ar Kobe, neaizmirsti, ka LBJ ir labāks piespēļu devējs, uzbrūk uz grozu agresīvāk, un pie tām, pret Kobe ir reti, kad double teams, pret LBJ nepārtraukti. Un vispār stulbi salīdzināt viņus, abi lieliski spēlētāju, un es nevienu nelieku pirmajā vietā, abi ir šobrīd labākie spēlētāji NBA, bet LBJ šosezon aizvada lielisku sezonu, un fakts, kur Cavs šogad atrodas dod visus priekšrocības kļūt par MVP.
Tajā pašā laikā var teikt, ka piespēles viņam ir vairāk jo viņš ir ilgāk ar bumbu rokās, vismaz šogad, Kobe, pat neskatoties uz mazāku augumu/svaru, vairāk izmanto Post Position, tāpēc viņam arī ir attīstīts metiens.
Clutchness- protams, ka tas nāk ar pieredzi + vēl smags darbs treniņos, tas abiem noteikti neizpaliek.
Džeimss, protams, ir agresīvāks, viņa auguma un svara parametri ir vienkārši fenomenāli, viss viņa ķermenis ir pārsteidzošs, tāds piedzimst reizi nez cik gados.. un jā, arī jaunāks par Kobi viņš ir, tāpēc arī agresivitāte, jo kā teica Kobe - arī viņš kādreiz, t.i. pirmajos gados arī tā darīja, jo viņš domāja, ka vajag skriet cik ātri vien var, lekt cik augstu vien var, nākot gadiem viņš saprata, ka to visu var ar meistarību atspēlēt, tāpēc arī viņš šogad nav tik eksplozīvs. LeBrons ir vienveidīgāks, bail domāt kas notiks, ja viņš, (TFU TFU TFU) satraumētos, zaudētu savu spēli, jo ja viņš nevar lekt un skriet mežonīgā ātrumā, tad viņam, diemžēl, nav ko darīt, jo, kā jau teicu, viņš ir vienveidīgāks.
Kopumā - piespēlēs tik liela atšķirība nav, tikai Kobe dod skaistākas un gudrākas piespēles, Džeimss izlaužas līdz apakšai un atmet uz brīvu trīni. tas ir jāmāk, bet nu nav tā augstākā pilotāža.
Vienīgais par Double-Team nepiekrītu, paskaties tos video ar aizsardzību pret viņu Finālos un spēlēs, to varbūt tā nevar pamanīt spēlēs, jo Kobe izģērbj pārsvarā vienmēr & jebkuru aizsardzību!
bet nu jā - abi ir IZCILI atlēti, favorīts - katram savs!

  +2 [+] [-]

, 2009-02-07 01:59, pirms 16 gadiem
showstopper rakstīja: kur viņam ir pielikuši kādu ciparu klāt?
p.s. Kobe ir labāks metējs, un var labāk noslēgt spēles galotnes, bet tas nāk tikai ar pieredzi. Bet nu salīdzinot LBJ ar Kobe, neaizmirsti, ka LBJ ir labāks piespēļu devējs, uzbrūk uz grozu agresīvāk, un pie tām, pret Kobe ir reti, kad double teams, pret LBJ nepārtraukti. Un vispār stulbi salīdzināt viņus, abi lieliski spēlētāju, un es nevienu nelieku pirmajā vietā, abi ir šobrīd labākie spēlētāji NBA, bet LBJ šosezon aizvada lielisku sezonu, un fakts, kur Cavs šogad atrodas dod visus priekšrocības kļūt par MVP.
Laikam neesi redzējis kā pret Kobi spēlē aizsardzībā.. Apskaties te pat nesen video bija, ka bieži vien viņu sedz 3 vai 4! Vispār nevar salīdzināt viņus abus, jo Lebrons ar Kobi ir pārāk atšķirīga tipa spēlētāji! Katrs līdzjutējs atradīs plusus tieši savam mīlulim. Tā tas ir bijis, ir un būs! Āmen

     [+] [-]

, 2009-02-07 04:47, pirms 16 gadiem
Arī sūdu kaudzē atrodas kāda mājpuķīte

  -2 [+] [-]

, 2009-02-07 09:39, pirms 16 gadiem
KobeMVP rakstīja: Tajā pašā laikā var teikt, ka piespēles viņam ir vairāk jo viņš ir ilgāk ar bumbu rokās, vismaz šogad, Kobe, pat neskatoties uz mazāku augumu/svaru, vairāk izmanto Post Position, tāpēc viņam arī ir attīstīts metiens.
Clutchness- protams, ka tas nāk ar pieredzi + vēl smags darbs treniņos, tas abiem noteikti neizpaliek.
Džeimss, protams, ir agresīvāks, viņa auguma un svara parametri ir vienkārši fenomenāli, viss viņa ķermenis ir pārsteidzošs, tāds piedzimst reizi nez cik gados.. un jā, arī jaunāks par Kobi viņš ir, tāpēc arī agresivitāte, jo kā teica Kobe - arī viņš kādreiz, t.i. pirmajos gados arī tā darīja, jo viņš domāja, ka vajag skriet cik ātri vien var, lekt cik augstu vien var, nākot gadiem viņš saprata, ka to visu var ar meistarību atspēlēt, tāpēc arī viņš šogad nav tik eksplozīvs. LeBrons ir vienveidīgāks, bail domāt kas notiks, ja viņš, (TFU TFU TFU) satraumētos, zaudētu savu spēli, jo ja viņš nevar lekt un skriet mežonīgā ātrumā, tad viņam, diemžēl, nav ko darīt, jo, kā jau teicu, viņš ir vienveidīgāks.
Kopumā - piespēlēs tik liela atšķirība nav, tikai Kobe dod skaistākas un gudrākas piespēles, Džeimss izlaužas līdz apakšai un atmet uz brīvu trīni. tas ir jāmāk, bet nu nav tā augstākā pilotāža.
Vienīgais par Double-Team nepiekrītu, paskaties tos video ar aizsardzību pret viņu Finālos un spēlēs, to varbūt tā nevar pamanīt spēlēs, jo Kobe izģērbj pārsvarā vienmēr & jebkuru aizsardzību!
bet nu jā - abi ir IZCILI atlēti, favorīts - katram savs!
Pīrss un Bovens to tavu mīluli nosedz jebkurā laikā! Tāpēc arī Celtics uzvarēja pagaišgad!

     [+] [-]

, 2009-02-07 09:49, pirms 16 gadiem
Bovenam pat nav jāsedz! Viņam pietiek, lai kāds tikai palektos

  +3 [+] [-]

, 2009-02-07 10:54, pirms 16 gadiem
KobeMVP rakstīja: āksts esi Tu, tas ka viņš ir karalis (hā hā hā) vien nenozīmē, ka viņam vienmēr pieliks klāt kādu cipariņu, lai tikai būtu triple-double klāt. Tiešām āksts.
Cutthroat - piekrītu, tomēr, ja Džeimss ir Karalis, tad Kobe - Dievs. ļoti vienkārši!
kobe nevar but dievs jo Dzordans ir black Jesus!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-02-07 11:43, pirms 16 gadiem
KobeMVP rakstīja: Cutthroat - piekrītu, tomēr, ja Džeimss ir Karalis, tad Kobe - Dievs. ļoti vienkārši!
Kur tad paliek MJ...

     [+] [-]

, 2009-02-07 11:46, pirms 16 gadiem
KobeMVP rakstīja: Tajā pašā laikā var teikt, ka piespēles viņam ir vairāk jo viņš ir ilgāk ar bumbu rokās, vismaz šogad, Kobe, pat neskatoties uz mazāku augumu/svaru, vairāk izmanto Post Position, tāpēc viņam arī ir attīstīts metiens.
Clutchness- protams, ka tas nāk ar pieredzi + vēl smags darbs treniņos, tas abiem noteikti neizpaliek.
Džeimss, protams, ir agresīvāks, viņa auguma un svara parametri ir vienkārši fenomenāli, viss viņa ķermenis ir pārsteidzošs, tāds piedzimst reizi nez cik gados.. un jā, arī jaunāks par Kobi viņš ir, tāpēc arī agresivitāte, jo kā teica Kobe - arī viņš kādreiz, t.i. pirmajos gados arī tā darīja, jo viņš domāja, ka vajag skriet cik ātri vien var, lekt cik augstu vien var, nākot gadiem viņš saprata, ka to visu var ar meistarību atspēlēt, tāpēc arī viņš šogad nav tik eksplozīvs. LeBrons ir vienveidīgāks, bail domāt kas notiks, ja viņš, (TFU TFU TFU) satraumētos, zaudētu savu spēli, jo ja viņš nevar lekt un skriet mežonīgā ātrumā, tad viņam, diemžēl, nav ko darīt, jo, kā jau teicu, viņš ir vienveidīgāks.
Kopumā - piespēlēs tik liela atšķirība nav, tikai Kobe dod skaistākas un gudrākas piespēles, Džeimss izlaužas līdz apakšai un atmet uz brīvu trīni. tas ir jāmāk, bet nu nav tā augstākā pilotāža.
Vienīgais par Double-Team nepiekrītu, paskaties tos video ar aizsardzību pret viņu Finālos un spēlēs, to varbūt tā nevar pamanīt spēlēs, jo Kobe izģērbj pārsvarā vienmēr & jebkuru aizsardzību!
bet nu jā - abi ir IZCILI atlēti, favorīts - katram savs!
pievērsot uzmanību Tavam nikam, nodomāju nu būs, bet diezgan objekīvs komentārs sanāca.
vienam gan nepiekritīšu, LBJ nespēlē vienveidīgi, Highlighti viņam daudz maz vienveidīgi, bet ar uzbrūkumu viņš koordinē ļoti bieži, iespējams nēesi pietiekami daudz spēļu redzējis ar CAVS, to pašu varu teikti par Lakers un Kobi no savas puses.
Un runājot par LBJ augumu, viņš nevar tik brīvi spēlēt uzbrūkumā un ātrajos, jo daudzi izmanto viņa svaru un nostājas priekšā, izprovocējot sodu uzbrūkumā.

     [+] [-]

, 2009-02-07 11:48, pirms 16 gadiem
S.T.A.T. rakstīja: Pīrss un Bovens to tavu mīluli nosedz jebkurā laikā! Tāpēc arī Celtics uzvarēja pagaišgad!
Ak jeel kur bija piirs kad kobe iemeta 3 trojachus peedeejas 5 min un burtiski ievilka LAL atpakalj spēlē (protams arpārējo komandas biedru palīdzību )

     [+] [-]

, 2009-02-07 11:59, pirms 16 gadiem
eidis007 rakstīja: tas viņam gadijuma kkadu rekordu neatņēma, ka viņš bija viens no 3 kas ture sasnieguši triple double iemetot vairak kā 50 p?kkas tamlidzigs jau bija. Galvenais vel skatijušies un sīki uzanalizējuši visu!
Man liekas ka rekords nekaads nebija vnk ivnjsh lkm bija otrais speeleetaajs kursh MSG kaa viesis iemetis 50+ punktus 1. bija MJ

     [+] [-]

, 2009-02-07 13:26, pirms 16 gadiem
ak nu neraža Džeimsam!

     [+] [-]

, 2009-02-07 13:38, pirms 16 gadiem
Profesors360 rakstīja: Man liekas ka rekords nekaads nebija vnk ivnjsh lkm bija otrais speeleetaajs kursh MSG kaa viesis iemetis 50+ punktus 1. bija MJ
LBJ un MJ ir vieniigie, kas iemetushi 50pt Medisonaa vairaak par vienu reizi. Un par triple- double, ja neatnemtu to reboundu, tad LBJ pievienotos Abdulam Dzhabaram, laikam, kaa vieniigie, kas iemtushi 50pt un savaakushi triple double
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
1 2 37 komentāri