Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Porziņģis bloķē Džeimsu un danko pāri Lavam

Rolands Eliņš

Porziņģis bloķē Džeimsu un danko pāri Lavam
Kristaps Porziņģis
Foto: Nba.com/Twitter

Savā piektajā NBA mačā ar veiksmīgu sniegumu izcēlās Kristaps Porziņģis, kurš guva 13 punktus pret Klīvlendas „Cavaliers”, taču viņa pārstāvētā „Knicks” izbraukuma spēlē piekāpās ar rezultātu 86:96, lai arī spēles lielāko daļu atradās vadībā. Porziņģa spēles laiku krietni ierobežoja piezīmju problēma.

Kristaps Porziņģis šodienas mačā nospēlēja 21 minūti, un šo laiku ilgāku padarīt traucēja piecas saņemtās piezīmes. Porziņģis guva 13 punktus (2p. 5/7, 3p. 1/4), savāca četras atlēkušās bumbas, kā arī izcēlās ar diviem blokiem un divām pārtvertām bumbām. Viņam arī viena rezultatīva piespēle Karmelo Entonija tālmetienā un +/- rādītājs mīnus viens.

Ņujorkas „Knicks” šonakt viesojās pie pagājušās sezonas NBA finālistes Klīvlendas „Cavaliers”, kura bija iesākusi trīs uzvaru sēriju. „Cavaliers” joprojām nevar palīdzēt Kairijs Ērvings, no ierindas uz pāris spēlēm izsists Ērls Smits, savukārt Ņujorkas pamatsastāvā par spīti iepriekšējā mačā gūtajam kakla savainojuma piekto reizi pēc kārtas izgāja Porziņģis.

Porziņģim pārsvarā bija jācīnās ar Kevinu Lavu, trīskārtēju NBA Zvaigžņu spēles dalībnieku. Latvietis jau pašā sākumā precīzi noslēdza caurgājienu un iemeta tehniski lielisku pustālo, kamēr „Knicks” bija pārāka teju visos spēles komponentos un ātri iekrāja 14 punktu pārsvaru. Otrajā ceturtdaļā „Cavaliers” pamazām uzņēma tempu, un kādā epizodē, samainoties ar sedzamajiem, četrkārtējais līgas MVP Lebrons Džeimss palika viens pret vienu pret Porziņģi. Latvietis ne vien tika līdzi ātrumā, bet arī bloķēja Džeimsa metienu. Bumba gan palika pie Džeimsa, taču Porziņģis to uzreiz viņam atņēma, izceļoties ar īpaši sekmīgu aizsardzības pozīciju.

Porziņģis turpinājumā netrāpīja pāris salīdzinoši brīvus tālmetienus, kā arī cieta no Džeimsa superzvaigznes statusa, saņemot piezīmi visai apšaubāmā situācijā. Taču sekoja skaļš revanšs – Porziņģis otrajā spēlē pēc kārtas trieca bumbu grozā uzreiz pēc komandas biedra neveiksmīga metiena. Ja iepriekšējā spēlē ceļā patrāpījās Lamarkuss Oldridžs, tad šoreiz pārdankots pāri Kevinam Lavam. Trīs piezīmju dēļ puslaiku gan nācās noslēgt priekšlaicīgi, bet „Knicks bija vadībā ar 46:38.

Otrā puslaika ievadā Porziņģis ne bez veiksmes palīdzības iemeta tālmetienu un pēc „Cavs” aizsardzības rupjas kļūdas tika pie viegla danka, taču ātri nācās nopelnīt ceturto piezīmi un doties uz rezervistu soliņu. Bez viņa „Knicks” izlaida pārsvaru no rokām, un pēdējās ceturtdaļas sākumā rezultāts jau bija atgriezies līdzsvarā. Kad Porziņģis atgriezās laukumā, viņš praktiski uzreiz arī saņēma piekto piezīmi, kad uzbrukumā pārāk aktīvi pacīnījās par atlēkušo bumbu. Mača beigās latvietis vēl devās laukumā, taču tobrīd „Cavs” jau bija atrāvusies visai tālu un uzvarēja ar 96:86.

Porziņģis šodien bija otrs rezultatīvākais komandā, piekāpjoties vien Entonijam, kuram 17 punkti un 12 atlēkušās bumbas. "Knicks" šajā mačā tā arī neguva nevienu punktu ātrajā uzbrukumā, kamēr Klīvlendai tādi bija veseli 24. "Cavaliers" arī daudz vairāk uzbruka no soda līnijas, bet Džeimss pēc pirmajās trīs ceturtdaļās gūtajiem vien 12 punktiem spēja maču noslēgt ar 23 punktiem.

Piecās aizvadītajās spēlēs „Knicks” uzvarējusi divās, bet jau parīt savā laukumā uzņems Milvoki „Bucks”, kam sekos svētdienas vakara mačs pret „Lakers”.

”Cavaliers” - ”Knicks” 96:86

(18:32, 20:14, 32:23, 26:17)
Cavaliers: Džeimss 23 (met. 9/23), Viljamss 22, Lavs 11, Mozgovs 10, Tompsons 10, Džefersons 9, Džounss 5, Delavedova 5, Kaninhems 1
Knicks: Entonijs 17 (12 atl.b., met. 6/18), Porziņģis 13, Gelovejs 12, Vujačičs 9, O`Kvins 8, Viljamss 7, Lopess 6, Grants 6, Serafins 4, Tomass 2, Kalderons 2

Statistika

KomandasMet.%3p. %S.m. %Atl.bumbasRez.p.Kļūdas
Cavaliers33/83 (40%)7/27 (26%)23/23 (72%)482111
Knicks33/84 (39%)8/24 (33%)12/15 (80%)401612

Porziņģis vēlreiz triec bumbu grozā uzreiz pēc partnera neprecīza metiena

Izmantotie resursi:
NBA.com

  +1 [+] [-]

, 2015-11-05 09:53, pirms 9 gadiem
sandris rakstīja: Porziņģis labu spēli aizvadīja, bet piezīmes ir šobrīd lielākā vājība viņam.
Kāpēc? jo boxscore parādās cipars 4 vai 5? Šī bija pirmā nakts, kad piezīmju dēļ viņš tika mainīts. Vidējos rādītājos var redzēt, ka piezīmes viņa minūtes laukumā šobrīd īpaši neiespaido.

NBA.com/Stats!/204001/gamelogs/

     [+] [-]

, 2015-11-05 09:56, pirms 9 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Visumā jau Kristaps smuki spēlē un viņam ir liels potenciāls kļūt par izcilu basketbolistu, bet būtu daudz priecīgāks, ja viņš septembrī būtu nodankojis pret Grieķiju, nevis vienu no daudziem NBA klubiem.
i.stack.imgur.com

  +1 [+] [-]

, 2015-11-05 10:13, pirms 9 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Visumā jau Kristaps smuki spēlē un viņam ir liels potenciāls kļūt par izcilu basketbolistu, bet būtu daudz priecīgāks, ja viņš septembrī būtu nodankojis pret Grieķiju, nevis vienu no daudziem NBA klubiem.
Pacietību, opīt

  +1 [+] [-]

, 2015-11-05 10:31, pirms 9 gadiem
Cavs kā volejbolisti izskatās
KeiPīSiks labs

  +1 [+] [-]

, 2015-11-05 10:33, pirms 9 gadiem
sandris rakstīja: Porziņģis labu spēli aizvadīja, bet piezīmes ir šobrīd lielākā vājība viņam.
to varētu norakstīt uz adaptāciju

  +1 [+] [-]

, 2015-11-05 10:37, pirms 9 gadiem

  -1 [+] [-]

, 2015-11-05 10:57, pirms 9 gadiem
dobrecovs rakstīja: Pacietību, opīt
Var jau likt man tos mīnusus, bet man ir savs viedoklis, kam piekrīt arī dažs basketbola treneris.. Jā, NBA ir pasaules labākā līga un ir gods tur spēlēt, bet tādam talantam kā Kristaps NBA nekur nepazustu un viņa karjerā neko nesabojātu, ja būtu nospēlējis pāris spēlēs izlasē, starp citu tajā laikā viņš atradās Liepājā. Kāds atkal teiks , ka nevaru nomierināties. Jā, olimpiskās spēles ir reizi četros gados un bija Latvijai iespēja pamēģināt uz tām tikt un ja orindā būtu kvalifikācija turnīrā Porziņģis, Dāvis Bertāns, Siliņš tā iespēja nebūtu nemaz tik neiespējama.

  +5 [+] [-]

, 2015-11-05 11:03, pirms 9 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Var jau likt man tos mīnusus, bet man ir savs viedoklis, kam piekrīt arī dažs basketbola treneris.. Jā, NBA ir pasaules labākā līga un ir gods tur spēlēt, bet tādam talantam kā Kristaps NBA nekur nepazustu un viņa karjerā neko nesabojātu, ja būtu nospēlējis pāris spēlēs izlasē, starp citu tajā laikā viņš atradās Liepājā. Kāds atkal teiks , ka nevaru nomierināties. Jā, olimpiskās spēles ir reizi četros gados un bija Latvijai iespēja pamēģināt uz tām tikt un ja orindā būtu kvalifikācija turnīrā Porziņģis, Dāvis Bertāns, Siliņš tā iespēja nebūtu nemaz tik neiespējama.
Tev liigums 4 mil..veel neesi nospeeleejis nevienu speeli nba ir perspektiiva naakotne..veel 20 gadi..nav kur skriet ta4..jaaizveertee perspektiivas..kaadas olimpiskaas speeles..KP jauns gurkis un nav teikts,ka vins tur baigi kko mainiitu..kaa buutu ja buutu....izlase pagaidiis jopcik...pirmajaa vietaa tagad nba.

     [+] [-]

, 2015-11-05 11:26, pirms 9 gadiem
spēles ieraksts
dailymotion.com
dailymotion.com

  +3 [+] [-]

, 2015-11-05 11:31, pirms 9 gadiem
pirmais, kas krīt acīs, NY ir ļoti slikta bumbas kustība, komanda ir stīva statiska, lielāko daļu spēles ir strītbols "kurš kuru vinnēs viens uz viens".
vienalga, kurš sastāvs laukumā, viss beidzas ar to, ka bumba nonāk pie viena spēlētāja, kurš izmisīgi mēģina apspēlēt savu sedzēju, pārējie stāv apkārt un noskatās. Šajā ziņā pat LV izlase izskatījās daudz labāk un interesantāk, es domāju, brīžos, kad komanda spēlēja uz pilnu jaudu.

  +1 [+] [-]

, 2015-11-05 11:37, pirms 9 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Var jau likt man tos mīnusus, bet man ir savs viedoklis, kam piekrīt arī dažs basketbola treneris.. Jā, NBA ir pasaules labākā līga un ir gods tur spēlēt, bet tādam talantam kā Kristaps NBA nekur nepazustu un viņa karjerā neko nesabojātu, ja būtu nospēlējis pāris spēlēs izlasē, starp citu tajā laikā viņš atradās Liepājā. Kāds atkal teiks , ka nevaru nomierināties. Jā, olimpiskās spēles ir reizi četros gados un bija Latvijai iespēja pamēģināt uz tām tikt un ja orindā būtu kvalifikācija turnīrā Porziņģis, Dāvis Bertāns, Siliņš tā iespēja nebūtu nemaz tik neiespējama.
Pāris spēles??? Teju desmit spēles Eiropas čempī, plus pārbaudenes, kas zina, kāds sezonas sākums NBA sanāktu ar to visu... labāk jau tā, kā ir. Gaidām uz 2017. gadu, nav nemaz tik tālu, kā liekas.

  +2 [+] [-]

, 2015-11-05 11:54, pirms 9 gadiem
Karmelita savā elementā... 6/18.. no comments

  +1 [+] [-]

, 2015-11-05 11:59, pirms 9 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Var jau likt man tos mīnusus, bet man ir savs viedoklis, kam piekrīt arī dažs basketbola treneris.. Jā, NBA ir pasaules labākā līga un ir gods tur spēlēt, bet tādam talantam kā Kristaps NBA nekur nepazustu un viņa karjerā neko nesabojātu, ja būtu nospēlējis pāris spēlēs izlasē, starp citu tajā laikā viņš atradās Liepājā. Kāds atkal teiks , ka nevaru nomierināties. Jā, olimpiskās spēles ir reizi četros gados un bija Latvijai iespēja pamēģināt uz tām tikt un ja orindā būtu kvalifikācija turnīrā Porziņģis, Dāvis Bertāns, Siliņš tā iespēja nebūtu nemaz tik neiespējama.
maļ un maļ vienu un to pašu... iedzer nervu zāli. Ja reiz nav saprašanas, tad nav. ignore.

  +1 [+] [-]

, 2015-11-05 12:01, pirms 9 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Var jau likt man tos mīnusus, bet man ir savs viedoklis, kam piekrīt arī dažs basketbola treneris.. Jā, NBA ir pasaules labākā līga un ir gods tur spēlēt, bet tādam talantam kā Kristaps NBA nekur nepazustu un viņa karjerā neko nesabojātu, ja būtu nospēlējis pāris spēlēs izlasē, starp citu tajā laikā viņš atradās Liepājā. Kāds atkal teiks , ka nevaru nomierināties. Jā, olimpiskās spēles ir reizi četros gados un bija Latvijai iespēja pamēģināt uz tām tikt un ja orindā būtu kvalifikācija turnīrā Porziņģis, Dāvis Bertāns, Siliņš tā iespēja nebūtu nemaz tik neiespējama.
Tu laikam pat nevari iedomāties, cik daudziem spēlētājiem NBA nekas nav sanācis tieši dēļ nesekmīga sākuma. Nevar ar to riskēt! Izlase nekur nepazudīs, bet uzsāc karjeru NBA tu tikai vienu reizi mūžā.

Pietam viņam bija smagi jātrenē virsū masu. Nedomāju, ka tas būtu apvienojams ar izlasi.

  +1 [+] [-]

, 2015-11-05 12:10, pirms 9 gadiem
Nezinu , kursh tur bija rokie , vienigais izskatijas princese james , katra uzbrukuma , aizsardziba prasa sodu , tas ir vnk pipecka , paris maznozimigas piezimes un pirmies 20 , Kristapam bija liegts , bet neko gaidu nakamo speli Go KP

  -1 [+] [-]

, 2015-11-05 12:24, pirms 9 gadiem
dobrecovs rakstīja: Pāris spēles??? Teju desmit spēles Eiropas čempī, plus pārbaudenes, kas zina, kāds sezonas sākums NBA sanāktu ar to visu... labāk jau tā, kā ir. Gaidām uz 2017. gadu, nav nemaz tik tālu, kā liekas.
Piekrītu, ka iedzīvoties kādā savainojumā vienmēr var un tur neliels risks pastāvēja, potīti izmežģīt var pat izkāpjot no autiņa, vai gultas.
Bet kādas desmit spēles? Atbrauktu uz Franciju, praktiski divas- trīs spēles(Slovēnija, Francija, Grieķija)turklāt nevajadzētu arī viņam kapāt no zvana līdz zvanam, ja uzvarētu grieķus ar čehiem jau nebūtu jāspēlē. Nu man ir tāds viedoklis, gluži viens es tāds neesmu un neuzskatu, ka man kā aitai jāblēj līdzi visiem, kuriem ir cits viedoklis.
Un valsts izlasei tikt uz olimpiskām spēlēm ir ļoti liels gods un augsts sasniegums, ne mazāks kā uzspēlēt NBA, bet tas jau neizslēdz iespēju kā vienu, tā otru. Jauns? Un bieži visās sporta spēlēs olimpiskās spēlēs, pasaules čempionātos tieši jaunie džeki izceļas, vēlāk sākas traumas, nogurums, kā mēs redzam pie vairākiem mūsu hokejistiem un citiem sportistiem.

     [+] [-]

, 2015-11-05 12:29, pirms 9 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Piekrītu, ka iedzīvoties kādā savainojumā vienmēr var un tur neliels risks pastāvēja, potīti izmežģīt var pat izkāpjot no autiņa, vai gultas.
Bet kādas desmit spēles? Atbrauktu uz Franciju, praktiski divas- trīs spēles(Slovēnija, Francija, Grieķija)turklāt nevajadzētu arī viņam kapāt no zvana līdz zvanam, ja uzvarētu grieķus ar čehiem jau nebūtu jāspēlē. Nu man ir tāds viedoklis, gluži viens es tāds neesmu un neuzskatu, ka man kā aitai jāblēj līdzi visiem, kuriem ir cits viedoklis.
Un valsts izlasei tikt uz olimpiskām spēlēm ir ļoti liels gods un augsts sasniegums, ne mazāks kā uzspēlēt NBA, bet tas jau neizslēdz iespēju kā vienu, tā otru. Jauns? Un bieži visās sporta spēlēs olimpiskās spēlēs, pasaules čempionātos tieši jaunie džeki izceļas, vēlāk sākas traumas, nogurums, kā mēs redzam pie vairākiem mūsu hokejistiem un citiem sportistiem.
Un tu tagad līdz 2017. gadam to katru reizi pieminēsi? Nav jau pirmā reize, kad es pamanu, ka tu čīksti par to. Laiks samierināties.
Slēpts komentārs: Raitcha

  +1 [+] [-]

, 2015-11-05 13:21, pirms 9 gadiem
Vsmaz dzeimsu maajaas aizsutiija

  +2 [+] [-]

, 2015-11-05 13:35, pirms 9 gadiem
Raitcha rakstīja: Zini, kas man vienmēr LV basketā ir besījis? Ka vieni izčīna tiesības kaut kur piedalīties (atlases turnīros, kvalifikācijās, finālturnīros), bet citi kaut kur uzrodas un ieņem viņu vietu sastāvos...
porziņģis nepiedalījās ne treniņos, ne pārbaudes spēlēs, ne kur... Kas viņš par karali, ka tā pēkšņi atbrauks un ieņems to vietu, kuri ir svīduši katru dienu?
Gribi būt komandā, izej visu ciklu...
Atbalstu tos trenerus, kas pat tādu Porziņģi neapsvērtu, kā palīgu šādā situācijā.
Tādam Porziņģim vēl sastāvā jātiek
Tas ir visos sporta veidos un visās valstīs. Tas saucas savākt vislabāko iespējamo sastāvu. Kad norisinājās EČ, tad lielākā daļa īdēja, Peiners nejēdz spēlēt, Kārlis tikai soliņu silda utml, bet pēkšņi, ka vajag daudz labāku spēlētāju viņu vietā ielikt, tad pēkšņi daudziem kažoks uz otru pusi un redzi, nedrīkst ieņemt to vietu, kuru paņēma cits, tikai tā iemesla dēļ, ka nebija pilnas konkurences. Es zinu, ka man oponēsi, bet ja nebūtu Dāvim Bertānam un Siliņa traumas, divi tās izlases nebūtu sastāvā, tā ir dzīve, nevis pasaka, nevajag čīkstēt! Paldies par uzmanību!

  +1 [+] [-]

, 2015-11-05 14:03, pirms 9 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Piekrītu, ka iedzīvoties kādā savainojumā vienmēr var un tur neliels risks pastāvēja, potīti izmežģīt var pat izkāpjot no autiņa, vai gultas.
Bet kādas desmit spēles? Atbrauktu uz Franciju, praktiski divas- trīs spēles(Slovēnija, Francija, Grieķija)turklāt nevajadzētu arī viņam kapāt no zvana līdz zvanam, ja uzvarētu grieķus ar čehiem jau nebūtu jāspēlē. Nu man ir tāds viedoklis, gluži viens es tāds neesmu un neuzskatu, ka man kā aitai jāblēj līdzi visiem, kuriem ir cits viedoklis.
Un valsts izlasei tikt uz olimpiskām spēlēm ir ļoti liels gods un augsts sasniegums, ne mazāks kā uzspēlēt NBA, bet tas jau neizslēdz iespēju kā vienu, tā otru. Jauns? Un bieži visās sporta spēlēs olimpiskās spēlēs, pasaules čempionātos tieši jaunie džeki izceļas, vēlāk sākas traumas, nogurums, kā mēs redzam pie vairākiem mūsu hokejistiem un citiem sportistiem.
Sagatavošanās process taču arī ir. KP nebūtu nevienu kg pielicis pa vasaru. Profisionāli tas noteikti nav, liekas dažas spēles, kas ta tur, gatavošanās(melno pusi neredz) tad jau var teikt, ka u-20 viņam šogad arī bija jāspēlē.

  +1 [+] [-]

, 2015-11-05 14:08, pirms 9 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Piekrītu, ka iedzīvoties kādā savainojumā vienmēr var un tur neliels risks pastāvēja, potīti izmežģīt var pat izkāpjot no autiņa, vai gultas.
Bet kādas desmit spēles? Atbrauktu uz Franciju, praktiski divas- trīs spēles(Slovēnija, Francija, Grieķija)turklāt nevajadzētu arī viņam kapāt no zvana līdz zvanam, ja uzvarētu grieķus ar čehiem jau nebūtu jāspēlē. Nu man ir tāds viedoklis, gluži viens es tāds neesmu un neuzskatu, ka man kā aitai jāblēj līdzi visiem, kuriem ir cits viedoklis.
Un valsts izlasei tikt uz olimpiskām spēlēm ir ļoti liels gods un augsts sasniegums, ne mazāks kā uzspēlēt NBA, bet tas jau neizslēdz iespēju kā vienu, tā otru. Jauns? Un bieži visās sporta spēlēs olimpiskās spēlēs, pasaules čempionātos tieši jaunie džeki izceļas, vēlāk sākas traumas, nogurums, kā mēs redzam pie vairākiem mūsu hokejistiem un citiem sportistiem.
Bagijs jau izdarīja kļūdu, ka izlasē neiekļāva policistu,cilvēku spēku, Latviešu Dvaitu Howardu-Andreju Šeļakovu, tad noteikti būtu finālā, tāds Gobērs staigātu ar pārsistu degunu un Pārkers jau būtu izmests no laukuma.

  +1 [+] [-]

, 2015-11-05 14:36, pirms 9 gadiem
Raitcha rakstīja: Zini, kas man vienmēr LV basketā ir besījis? Ka vieni izčīna tiesības kaut kur piedalīties (atlases turnīros, kvalifikācijās, finālturnīros), bet citi kaut kur uzrodas un ieņem viņu vietu sastāvos...
porziņģis nepiedalījās ne treniņos, ne pārbaudes spēlēs, ne kur... Kas viņš par karali, ka tā pēkšņi atbrauks un ieņems to vietu, kuri ir svīduši katru dienu?
Gribi būt komandā, izej visu ciklu...
Atbalstu tos trenerus, kas pat tādu Porziņģi neapsvērtu, kā palīgu šādā situācijā.
Tādam Porziņģim vēl sastāvā jātiek
Jap, Meijers un Mejeris droshi Kristapu izkonkuretu =]]

     [+] [-]

, 2015-11-05 15:14, pirms 9 gadiem
kino rakstīja: Tu laikam pat nevari iedomāties, cik daudziem spēlētājiem NBA nekas nav sanācis tieši dēļ nesekmīga sākuma. Nevar ar to riskēt! Izlase nekur nepazudīs, bet uzsāc karjeru NBA tu tikai vienu reizi mūžā.

Pietam viņam bija smagi jātrenē virsū masu. Nedomāju, ka tas būtu apvienojams ar izlasi.
Piekrītu. Ja esi pirmgadnieks un Tevi nodraftē, tad saprotams, ka kluba vadība izveidos programmu pēc kā jāstrādā līdz sezonas sākumam. Acimredzot, šis ir pareizs lēmums, jo Porziņģis ir kļuvis fiziski spēcīgs, kas liecina atlēkušo bumbu statistikas ailē. Viņam ir jāpilnveidojās, Latvijas izlasē vienmēr paspēs uzspēlēt, bet primārā ir sezona un karjera NBA. Tici man, ja Tu būtu NBA spēlētājs es ļoti šaubos (to nebiju uz tevīm domājis, bet otru personu kuru citēji), ka pa galvu pa kaklu rautos uz izlasi. Jā, ir vilinoši olimpiskās spēles, bet kā jau teicu karjera ir svarīgāka un pilnveidošanās. Porziņģim tas ir nācis par labu šobrīd.

  +1 [+] [-]

, 2015-11-05 16:26, pirms 9 gadiem
Pamaz atlēkušo, nu bet tur vainīgs Lavs, tas uz trīnīša daudz ganās

  -2 [+] [-]

, 2015-11-05 16:50, pirms 9 gadiem
TT Sports rakstīja: https://www.youtube.com/watch?v=X5R... viens no tūkstošiem KP6 vs Cavs full action video
Neapnīk likt tos youtube video? Kam interesē, tas atradīs.

     [+] [-]

, 2015-11-05 16:52, pirms 9 gadiem
reddots rakstīja: Labāk pievienojiet rakstam šo video, Porzingis vs LeBron: https://www.youtube.com/embed/U2oWyT8oNeI
Būtu vēl ielicis to troiku, tad vispār ideāli!

  +1 [+] [-]

, 2015-11-05 16:58, pirms 9 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Neapnīk likt tos youtube video? Kam interesē, tas atradīs.
Viņš tak kačā skatījumus savam kanālam...
Tāpat visu no NBA kanāla ņem...
BANOT šitādus

     [+] [-]

, 2015-11-05 17:01, pirms 9 gadiem
Asnātiņš rakstīja: Tas ir visos sporta veidos un visās valstīs. Tas saucas savākt vislabāko iespējamo sastāvu. Kad norisinājās EČ, tad lielākā daļa īdēja, Peiners nejēdz spēlēt, Kārlis tikai soliņu silda utml, bet pēkšņi, ka vajag daudz labāku spēlētāju viņu vietā ielikt, tad pēkšņi daudziem kažoks uz otru pusi un redzi, nedrīkst ieņemt to vietu, kuru paņēma cits, tikai tā iemesla dēļ, ka nebija pilnas konkurences. Es zinu, ka man oponēsi, bet ja nebūtu Dāvim Bertānam un Siliņa traumas, divi tās izlases nebūtu sastāvā, tā ir dzīve, nevis pasaka, nevajag čīkstēt! Paldies par uzmanību!
Jā tā ir kļūda daudzos sporta veidos, kur cīnītāju pastum maliņā un pasaka, tagad mēs paši...
Piemēram Ovečkins Krievijas hokeja izlasē... KAd izjauc iespēlētus virknējumus, jēga tāpat maza... izbojā vēl klimatu.
Bet ir arī labie piemēri, 'piemēram, ASV izlase. JA nepiedalies četrgades ciklā, tad uz lielajiem turnīriem netiksi... vienalga kāds tev uzvārds...

  -1 [+] [-]

, 2015-11-05 17:19, pirms 9 gadiem
Raitcha rakstīja: Jā tā ir kļūda daudzos sporta veidos, kur cīnītāju pastum maliņā un pasaka, tagad mēs paši...
Piemēram Ovečkins Krievijas hokeja izlasē... KAd izjauc iespēlētus virknējumus, jēga tāpat maza... izbojā vēl klimatu.
Bet ir arī labie piemēri, 'piemēram, ASV izlase. JA nepiedalies četrgades ciklā, tad uz lielajiem turnīriem netiksi... vienalga kāds tev uzvārds...
Vai tad tā ir ar USA izlasi? Neesmu baigi piefiksējis. Un viņi jau uz visiem turnīriem tiek, kā iepriekšējie uzvarētāji(pēdējo reiz, man liekas, FIBA America spēlēja, kad palika 3ie). Un man liekas tajā laikā sastāvs pamainās.