Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Veids vēl vienu sezonu spēlēs "Heat", Mārtins beidz karjeru

Veids vēl vienu sezonu spēlēs "Heat", Mārtins beidz karjeru
Dveins Veids
Foto: AFP/Scanpix

Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) komanda Maiami "Heat" panākusi mutisku vienošanos ar Dveinu Veidu par sadarbības turpināšanu uz vēl vienu sezonu, bet Kristapa Porziņģa pārstāvēto Ņujorkas "Knicks" papildinās Robins Lopess, savukārt par karjeras beigām paziņojis Kenjons Mārtins.

Gan 2010., gan 2014. gadā Dveins Veids parakstīja mazākus līgumus, lai "Heat" varētu piesaistīt vēl kādu zvaigzni, taču šoreiz Veids nevēlējās pieņemt krietni mazāku līgumu. Abas puses vienojušas par viena gada līgumu, kura summa ir 20 miljoni ASV dolāru.

"Tas ir bijis gods un privilēģija pārstāvēt "Heat" iepriekšējos 12 gadus," sacījis Veids. "Esmu gatavs turpināt mūsu kopīgo ceļojumu un esmu ļoti lepns, ka palīdzēju "Heat" franšīzei izcīnīt trīs čempiontitulus. Visu manu NBA karjeru Maiami ir bijusi mana pilsēta un manas mājas."

Pirmais spēlētājs, ar ko Ņujorkas "Knicks" parakstīja līgumu, bija Ārons Aflalo, bet tagad Ņujorka esot vienojusies ar bijušo Portlendas "Trail Blazers" pārstāvi Robinu Lopesu. Precīzas līguma detaļas nav zināmas, taču sadarbība būšot uz divām sezonām, kuru laikā basketbolists nopelnīs 24-26 miljonus dolāru.

Veslijs Metjūzs vēlāk šajā mēnesī pievienosies un parakstīs četru gadu līgumu ar Dalasas "Mavericks" komandu. Iepriekš Sakramento "Kings" Metjūzam piedāvāja četru gadu līgumu par 64 miljoniem, bet basketbolists noraidīja piedāvājumu.

Par karjeras beigšanu paziņojis 2000. gada darfta pirmais numurs Kenjons Mārtins. "Tie ir bijuši lieliski 15 gadi," sacīja Mārtins. "Paldies visiem faniem, kas visu šo gadu laikā mani ir atbalstījuši. Esmu gatavs nākamajai dzīves nodaļai." Mārtins ir pārstāvējis Bruklinas (tolaik - Ņūdžersijas) "Nets", Denveras "Nuggets", Losandželosas "Clippers", Ņujorkas "Knicks" un Milvoki "Bucks". Kopumā Mārtins piedalījās 757 regulārās sezonas spēlēs un vidēji guva 12,3 punktus, kā arī izcīnīja 6,8 atlēkušās bumbas.

Aktīva brīvo aģentu tirgū turpina būt Milvoki "Bucks", kas aizmainījusi Džaredu Dadliju uz Vašingtonas "Wizards" pret otrās kārtas drafta izvēli. Divu gadu līgumu ar Bruklinas "Nets" drīzumā parakstīs Tomass Robinsons, bet Levojs Alens piekritis Indiānas "Pacers" piedāvājumam - trīs sezonas par 12 miljoniem dolāru.

Izmantotie resursi:
NBA on Yahoo! Sports - News, Scores, Standings,...
NBA - National Basketball Association Teams,...

1 2 59 komentāri

     [+] [-]

, 2015-07-03 10:21, pirms 10 gadiem
Labi, ka Veids nav staigulis un neaizgāja uz cavs.
Lopezs ir ideāls variants Porim būs, kas viņu piesedz aizsardzībā un neņems bumbu nost uzbrukumā.

  +2 [+] [-]

, 2015-07-03 10:22, pirms 10 gadiem
atklāti sakot, tā arī neesmu "iebraucis" - kā NBA nosaka tās algas. tādam Amiram Džonsonam Bostona bez domāšanas dod 10+ ļamus pa sezonu, kamēr Lavojam Alenam, kurš ne par kapeiku nav sliktāks, dod trīs reizes mazāku ciparu. tas pats arī ar Elisu un Monro - manuprāt, salīdzinoši zemas viņiem tās algas, ņemot vērā, kādiem špīleriem te dod max līgumus...

     [+] [-]

, 2015-07-03 10:23, pirms 10 gadiem
Veids=Biznesmenis
20 miljoni par max 60 spelem?

  -1 [+] [-]

, 2015-07-03 10:28, pirms 10 gadiem
Nebija gatavs mazākam līgumam kā iespējams?
20M jau nav MAX līgums. Turklāt vē aizvien Bošs ir augšgalā komandā, bet nav nevienam pārliecības, ka viņš būs spēlētājs, tur vajadzētu būt Veidam.. Nesaprotu komandas attieksmi pret savu, principā labāko spēlētāju vēsturē pēc ļoti daudziem rādītājiem...
Turklāt iedot vienu gadu, tas atkal ir kaut kāds spītības kalngals... TAd būtu kaut devuši 1+1... bet nē redz... Nākamvasar atkal būs peripērijas... It kā aizbildinās, ka nākamsezon būs iespēja noslēgt lielāku līgumu Veidam, jo Caps būs 89 M bet tai pat laikā... Tēmē uz nākamās vasaras brīvo aģentu tirgu un grib dabūt spēlētāju. kurš var spēlēt vēl gadus piecus... Tas protams būs par MAX atkal... Atkal Veidam būs piedāvājumi jāizskata, lai vismaz kaut ko dabūtu...

  +3 [+] [-]

, 2015-07-03 10:31, pirms 10 gadiem
Emilio rakstīja: atklāti sakot, tā arī neesmu "iebraucis" - kā NBA nosaka tās algas. tādam Amiram Džonsonam Bostona bez domāšanas dod 10+ ļamus pa sezonu, kamēr Lavojam Alenam, kurš ne par kapeiku nav sliktāks, dod trīs reizes mazāku ciparu. tas pats arī ar Elisu un Monro - manuprāt, salīdzinoši zemas viņiem tās algas, ņemot vērā, kādiem špīleriem te dod max līgumus...
Jalen Rose bieži savā podkā atkārto-Nav nozīmes vai sanem algu atbilstoši līmenim, svarīgi ir tikai tas cik aģents spēj izsist līgumā

  -1 [+] [-]

, 2015-07-03 10:31, pirms 10 gadiem
Bostonietis rakstīja: Veids=Biznesmenis
20 miljoni par max 60 spelem?
Viņš jau esot labākā formā, kādā neesot bijis gadus 5us..

  -2 [+] [-]

, 2015-07-03 10:34, pirms 10 gadiem
Raitcha rakstīja: Viņš jau esot labākā formā, kādā neesot bijis gadus 5us..
Protams..
Veids vnk Railiju panema aiz pau.tiem.

  +1 [+] [-]

, 2015-07-03 10:36, pirms 10 gadiem
Kas attiecas uz Veida līguma ilgumu viss ir vienkārši. Ja Durents nākamgad būs gatavs pievienoties Miami tad Veids paņems mazāku algu nākamgad
Tgd viņam iedeva 20 ļimonus lai atmaksātu ko viņš atstāja uz galda lai Lebrons un Bošs pievienotos

     [+] [-]

, 2015-07-03 10:36, pirms 10 gadiem
Emilio rakstīja: atklāti sakot, tā arī neesmu "iebraucis" - kā NBA nosaka tās algas. tādam Amiram Džonsonam Bostona bez domāšanas dod 10+ ļamus pa sezonu, kamēr Lavojam Alenam, kurš ne par kapeiku nav sliktāks, dod trīs reizes mazāku ciparu. tas pats arī ar Elisu un Monro - manuprāt, salīdzinoši zemas viņiem tās algas, ņemot vērā, kādiem špīleriem te dod max līgumus...
Tas jau ir tas, par ko Veids, Pols un Carmelo te tagad bija sacepušies, ko te visur citēja viņus... Un gaj jau arī LBJ, ja jau šie visi sirdsdraugi
Par principu...
Komandas loģiku, principu, attieksmi...
Kad komandā ir spēlētāji, kas nes komandu uz saviem pleciem, ziedo visu savu dzīvi un emocijas, bet viņi saņem tik pat, cik kaut kāds rezervists, kura vienīgā atbildība ir trenēties, lai būtu gatavs izmest 5us truļus pa spēli...
Viņi jau neviens nevienā brīdī nav teikuši, ka 15, 20, 25 M ir jāsaņem, bet runā par to, ka visvairāk ir jāsaņem komandas līderim, kurš izdara visvairāk, vislielāko atbildību uzņemas... kuru zākās, kad komanda zaudēs, kura vārdu twiteri izķengās...
Algas jāmaksā pēc lomām komandā... Atbildības, uzdevumiem...
Nevis Šampertam jādod 10M

  +3 [+] [-]

, 2015-07-03 10:37, pirms 10 gadiem
Bostonietis rakstīja: Protams..
Veids vnk Railiju panema aiz pau.tiem.
Parādiet to cilvēku kas Railiju varētu paņemt aiz pau..tiem

     [+] [-]

, 2015-07-03 10:40, pirms 10 gadiem
merqcio rakstīja: Parādiet to cilvēku kas Railiju varētu paņemt aiz pau..tiem
Uzspeleja uz jutam
Veidam tiek doti 20 mil,lai vins tikai paliktu komanda.Ibio ''fanchise'' players kurs atkal knapi novilks 60 speles.Ieprieks nabagu apcela ar Bosha un Lebrona ligumiem,tgd var panemt atpakal zaudeto.

     [+] [-]

, 2015-07-03 10:54, pirms 10 gadiem
Vynilz rakstīja: Kas attiecas uz Veida līguma ilgumu viss ir vienkārši. Ja Durents nākamgad būs gatavs pievienoties Miami tad Veids paņems mazāku algu nākamgad
Tgd viņam iedeva 20 ļimonus lai atmaksātu ko viņš atstāja uz galda lai Lebrons un Bošs pievienotos
Nākamsezon Bošam būs 24M, Dragičam 16, Durentam (pieņemsim, ka viņš pievienojas) 35 (jo tāds būs MAX aptuveni) tas jau ir 75M Caps būs 89... TAs nozīmē, ka pārējiem varēs iedot cik? 14M? uz 9 cilvēkiem? Veida alga ir ārpus Caps... bet vienalga, pie tādām cenām... tādu čalmersu zem 7M nedabūs nemaz.. Vaitsaids, ja turpinās progresēt... Tas ar ņems pa smago... Labi, ka jauns, Max līgums ir mazs.. KAut kā neticu, ka Heat nākamgad baigi gribēs ar Veidu tur ņemties...

     [+] [-]

, 2015-07-03 11:02, pirms 10 gadiem
p.s. tak ar McRobertsu ir 5M līgums vēl... tas nozīmē, ka iedodot nākamvasar kādam MAX, tad tur paliek uz pārējiem zem 10 M

     [+] [-]

, 2015-07-03 11:33, pirms 10 gadiem
Marions a.k.a. Matrix ari jau labu laiku atpakal pazinoja, ka beidz savu karjeru.
Portlendaa laikam visjutamaakaas izmainas no FA tirgus.

     [+] [-]

, 2015-07-03 11:50, pirms 10 gadiem
Runājot par salary cup celšanu. Es tam pasākumam neredzu jēgu. Ok pacels, bet tad proporcionāli pieaugs līgumu summas. Tie kas pelnīja 20citronus gribēs jau visus 40citronus. Tad klubi atkal domās, ka atbrīvot līdzekļus! Prieks ka Heat vienojās ar Veidu. Viņš ir kluba simbols tomēr.

  -1 [+] [-]

, 2015-07-03 11:53, pirms 10 gadiem
Raitcha rakstīja: Tas jau ir tas, par ko Veids, Pols un Carmelo te tagad bija sacepušies, ko te visur citēja viņus... Un gaj jau arī LBJ, ja jau šie visi sirdsdraugi
Par principu...
Komandas loģiku, principu, attieksmi...
Kad komandā ir spēlētāji, kas nes komandu uz saviem pleciem, ziedo visu savu dzīvi un emocijas, bet viņi saņem tik pat, cik kaut kāds rezervists, kura vienīgā atbildība ir trenēties, lai būtu gatavs izmest 5us truļus pa spēli...
Viņi jau neviens nevienā brīdī nav teikuši, ka 15, 20, 25 M ir jāsaņem, bet runā par to, ka visvairāk ir jāsaņem komandas līderim, kurš izdara visvairāk, vislielāko atbildību uzņemas... kuru zākās, kad komanda zaudēs, kura vārdu twiteri izķengās...
Algas jāmaksā pēc lomām komandā... Atbildības, uzdevumiem...
Nevis Šampertam jādod 10M
Tikai viena piebilde - līgumu paraksta 2 puses, klubs un spēlētājs. Kā jau te minēja, svarīgi ir nevis tas cik komanda ir gatava maksāt, bet cik daudz spēlētājs grib saņemt.

Un bieži vien tiek maksāts ne tikai par reālo sniegumu vai nosacīto iespējamo progresu, bet arī par to, lai citas komandas pie šī spēlētāja netiek. Tā arī veidojas līguma summa.

Bet tāpat ir arī jāsaprot, ka tā nav "cietā alga" spēlētājam, jo ir garantētā summa, ir parakstīšanas bonusi ir vēl viss kas. Protams, TOP spēlētājiem viss ir arī garantēts, taču tā tas nebūt nav visiem.

     [+] [-]

, 2015-07-03 12:35, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tikai viena piebilde - līgumu paraksta 2 puses, klubs un spēlētājs. Kā jau te minēja, svarīgi ir nevis tas cik komanda ir gatava maksāt, bet cik daudz spēlētājs grib saņemt.

Un bieži vien tiek maksāts ne tikai par reālo sniegumu vai nosacīto iespējamo progresu, bet arī par to, lai citas komandas pie šī spēlētāja netiek. Tā arī veidojas līguma summa.

Bet tāpat ir arī jāsaprot, ka tā nav "cietā alga" spēlētājam, jo ir garantētā summa, ir parakstīšanas bonusi ir vēl viss kas. Protams, TOP spēlētājiem viss ir arī garantēts, taču tā tas nebūt nav visiem.
protams, piemaksas un viss pārējais, jā, taču par to mēs varam runāt, salīdzinot, piemēram, zvaigzni ar pelēko masu. ja mēs salīdzinam divus pelēkās masas pārstāvjus, kur vienam ir 10M sezonā, otram 4M sezonā... neticu, ka tam, kuram ir 4M, līgumā ir paredzētas baigās piemaksas vai arī tam ar 10M, par sliktu spēli, kko vilks nost. tātad? vai tiešām Amīrs Džonsons ar saviem 10+M ir tik vērtīgs, lai maksātu viņam tādu piķi tikai tāpēc, lai neviens cits viņu nedabūtu? neticās...

  +1 [+] [-]

, 2015-07-03 12:58, pirms 10 gadiem
Ricky#9 rakstīja: Runājot par salary cup celšanu. Es tam pasākumam neredzu jēgu. Ok pacels, bet tad proporcionāli pieaugs līgumu summas. Tie kas pelnīja 20citronus gribēs jau visus 40citronus. Tad klubi atkal domās, ka atbrīvot līdzekļus! Prieks ka Heat vienojās ar Veidu. Viņš ir kluba simbols tomēr.
Kā tu neredzi jēgu. Tak lielākas alga. Tāda jau arī tā doma. Nevis, ka tagad varēs 4 superzvaigznes atļauties par 80M. Tagad tas maksās 140M un tāpat nevarēs taisīt BIG4-5.

     [+] [-]

, 2015-07-03 13:26, pirms 10 gadiem
Emilio rakstīja: atklāti sakot, tā arī neesmu "iebraucis" - kā NBA nosaka tās algas. tādam Amiram Džonsonam Bostona bez domāšanas dod 10+ ļamus pa sezonu, kamēr Lavojam Alenam, kurš ne par kapeiku nav sliktāks, dod trīs reizes mazāku ciparu. tas pats arī ar Elisu un Monro - manuprāt, salīdzinoši zemas viņiem tās algas, ņemot vērā, kādiem špīleriem te dod max līgumus...
Pirmo gadu komandas sākušas dot lielus līgumus aizsardzības spēlētājiem, kamēr agrāk skoreriem. Batleram un Leonardam max, Tompsonam, Grīnam tuvu max, Kerolam 15, Ašikam 12, Šampertam un otram Grīnam 11. Tikmēr daži skoreri nesaņem cik bija gribējuši.

     [+] [-]

, 2015-07-03 13:26, pirms 10 gadiem
Vynilz rakstīja: Kas attiecas uz Veida līguma ilgumu viss ir vienkārši. Ja Durents nākamgad būs gatavs pievienoties Miami tad Veids paņems mazāku algu nākamgad
Tgd viņam iedeva 20 ļimonus lai atmaksātu ko viņš atstāja uz galda lai Lebrons un Bošs pievienotos
Ir kādas ziņas ka Durants ir gatavs pievienoties Heat?

     [+] [-]

, 2015-07-03 13:28, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tikai viena piebilde - līgumu paraksta 2 puses, klubs un spēlētājs. Kā jau te minēja, svarīgi ir nevis tas cik komanda ir gatava maksāt, bet cik daudz spēlētājs grib saņemt.

Un bieži vien tiek maksāts ne tikai par reālo sniegumu vai nosacīto iespējamo progresu, bet arī par to, lai citas komandas pie šī spēlētāja netiek. Tā arī veidojas līguma summa.

Bet tāpat ir arī jāsaprot, ka tā nav "cietā alga" spēlētājam, jo ir garantētā summa, ir parakstīšanas bonusi ir vēl viss kas. Protams, TOP spēlētājiem viss ir arī garantēts, taču tā tas nebūt nav visiem.
Nu, bet, piemēram, Veida gadījumā tieši par to arī bija runa, ka viņš nejūt svau vērtību, ka viņš nejūtas kā komandas seja, kā galvenais spēlētājs, jo viņam pat alga nebija top augšgalā... Cik viņš grib saņemt? Visvairāk, jo visvairāk arī ziedo un dara... Nu dabūja top 2 algu un privātas sarunas ar Arisoniem (ko cik sapratu līdz šim nebija pieredzējis), ir apmierināts, jo sajuta to, dzirdēja...
Kā jau te NBA džeki rakstīja... Veidam vajag apskāvienu... Nu saņēma viņš to, saprata, ka komandai viņš ir svarīgs un ir viņš organizācijas seja... Gadu būs miers...
Ne par velti Kobem ir teikšana spēlētāju izvēlē un lielajos lēmumos viņu vienmēr konsultē un izrunā visu ar viņu... Spēlētājam jājūt, ka viņš ir svarīgs... Acīm redzot ilgtermiņā arī nauda sāk garuzt, ka kāds pidriķis saņem vairāk par neko

     [+] [-]

, 2015-07-03 13:31, pirms 10 gadiem
BrooklynNets rakstīja: Ir kādas ziņas ka Durants ir gatavs pievienoties Heat?
Heat fani tāpat kā Lakers fani domā ka dabūs visus FA

Neesmu neko dzirdējis, ka Durants būtu izteicis vēlmi spēlēt Hītos. Par Vašingtonu gan ir dzirdēts un tas ari būtu loģiskāks lēmums.

     [+] [-]

, 2015-07-03 13:33, pirms 10 gadiem
BrooklynNets rakstīja: Ir kādas ziņas ka Durants ir gatavs pievienoties Heat?
Ir publiski paziņots, ka Heat mēģinās cīnīties un ir gatavi maksāt viņam MAX līgumu. Durants škiet neko nav teicis.

     [+] [-]

, 2015-07-03 13:38, pirms 10 gadiem
Ricky#9 rakstīja: Runājot par salary cup celšanu. Es tam pasākumam neredzu jēgu. Ok pacels, bet tad proporcionāli pieaugs līgumu summas. Tie kas pelnīja 20citronus gribēs jau visus 40citronus. Tad klubi atkal domās, ka atbrīvot līdzekļus! Prieks ka Heat vienojās ar Veidu. Viņš ir kluba simbols tomēr.
Viss jau jādala proporcionāli, lai nevarētu savākt vienā komandā 5 allstarus. Pietiek mums jau ar tiem Big 3

     [+] [-]

, 2015-07-03 13:42, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Kā tu neredzi jēgu. Tak lielākas alga. Tāda jau arī tā doma. Nevis, ka tagad varēs 4 superzvaigznes atļauties par 80M. Tagad tas maksās 140M un tāpat nevarēs taisīt BIG4-5.
Nezinu nezinu. Pēc dažiem atkal būs lockout. Meļņi sajūtis kāro kumosu un pieprasīs vairāk. Vispār tas ZA sports ir totāls bizness. Sportisko principu vispār nav. Ka tik vairāk nokāst, gan no klubu puses, gan spēletāju. Vispār tas NBA vispirms saistās vairāk ka kaut kādu popkultūru (melnādaino), tad tik ar sportu.

     [+] [-]

, 2015-07-03 13:58, pirms 10 gadiem
gohardorgohome rakstīja: Viss jau jādala proporcionāli, lai nevarētu savākt vienā komandā 5 allstarus. Pietiek mums jau ar tiem Big 3
Baigie tie big3 ir bijuši?. Īsts Big3 piemēram būtu Kobe, Karamele un Lebrons vai Durents, Rietumbrūka un Antonu Dāvis

     [+] [-]

, 2015-07-03 14:01, pirms 10 gadiem
Ricky#9 rakstīja: Nezinu nezinu. Pēc dažiem atkal būs lockout. Meļņi sajūtis kāro kumosu un pieprasīs vairāk. Vispār tas ZA sports ir totāls bizness. Sportisko principu vispār nav. Ka tik vairāk nokāst, gan no klubu puses, gan spēletāju. Vispār tas NBA vispirms saistās vairāk ka kaut kādu popkultūru (melnādaino), tad tik ar sportu.
Bet loģiski. Neviens taču neko par brīvu neorganizēs/nespēlēs utt.

     [+] [-]

, 2015-07-03 14:20, pirms 10 gadiem
Ricky#9 rakstīja: Nav runas par brīvu vai ne par brīvu. Gribu teikt, ka sportisti vairs nav sportisti. Tie ir vairāk ka kulta personas! Domā ka liela daļa Lebrona fanu skatās un seko līdzi pašai spēlei? Nē takš! Pati spēle ir otrajā plānā! Tāpēc es fanoju par mazāk populāriem spēletājiem un klubiem. Jo neiešu mainstrīmā ar gloryhunterien
piekrītu tam, ka lielais vairums, tā saucamo, NBA lietpratēju, no basketbola, kā spēles, neko diži nesaprot un arī neseko līdzi basketbola mačam un nebauda pašu spēli. ja Lebrons iedanko, super, ja pretinieks iemet, slikti, ja kāds cits no Lebrona komandas iemet...nu, normāli... vārdu sakot - ļoti primitīvs tas skatījums uz spēli. vēl jo vairāk tāpēc, ka pat tablo viņiem saka priekšā - kad aplaudēt, kad ūjināt, kad kliegt defence un kad kliegt MVP... skumji!

     [+] [-]

, 2015-07-03 14:41, pirms 10 gadiem
Emilio rakstīja: piekrītu tam, ka lielais vairums, tā saucamo, NBA lietpratēju, no basketbola, kā spēles, neko diži nesaprot un arī neseko līdzi basketbola mačam un nebauda pašu spēli. ja Lebrons iedanko, super, ja pretinieks iemet, slikti, ja kāds cits no Lebrona komandas iemet...nu, normāli... vārdu sakot - ļoti primitīvs tas skatījums uz spēli. vēl jo vairāk tāpēc, ka pat tablo viņiem saka priekšā - kad aplaudēt, kad ūjināt, kad kliegt defence un kad kliegt MVP... skumji!
Tu jau par jeņķiem
Atceros, ka fināla starplaikos rādīja tur tos reklāmu video un tur bija strītbol turnīrs, kur parasti kāds pro spēlē, šoreiz bija Durents, kuram komandu vnk savāca, Laikam sētas puikas tuvējās... Šmao tur 20 min. rādīja, sameta kkādus 60+ punktus, es nevienu piespēli neredzēju, ka viņš izpildītu... iemeta četrus truļus pēc kārtas, tur visi uzsprāga... pretīgi...
Man tas LV izlases basis vienmēr licies pretīgs - ja krīt truļi, varam uzvarēt... un ka tgd NBA tā spēlē, arī man nepatīk, bet pielāgojas jau, atrod tajā kko arī skatāmu... Fināls jau ar tā pa lielam, LBJ driblē un met, kamēr iemet... GSW skrien ātrajā un met truli, izejot 2 pret 1....
Nu traģiski, bet atrast jau var ko tur paskatīties...
Bet amīšiem jau savādāk, viņi jau to basi skatās, tapēc, ka tā vajag..,. ir ko parunāt... vo biju uz spēli, kruta, tur tas lohs, tas zvērs un viss
Ne par velti tie humoristi katru gadu par NHL un NBA faniem uzjautrinās vaicājot viņiem absurdus jautājumus (par izdomātiem faktiem un spēlētājiem), uz kuriem viņi atbild baigi gudri, bet patiesībā tur ūdeni lej... Un patiesību sakot, ja tādi analfabēti nāk uz spēlēm, tad ko citu darīt, kā slaukt viņus un pelnīt

     [+] [-]

, 2015-07-03 14:48, pirms 10 gadiem
Ricky#9 rakstīja: Baigie tie big3 ir bijuši?. Īsts Big3 piemēram būtu Kobe, Karamele un Lebrons vai Durents, Rietumbrūka un Antonu Dāvis
Daži ir bijuši, ar to arī pietiek, tā jau čakarē visu līgu. Ja paceltu cap space, bet algas nē, tad būtu krietni vairāk.

     [+] [-]

, 2015-07-03 14:52, pirms 10 gadiem
Raitcha rakstīja: Tu jau par jeņķiem
Atceros, ka fināla starplaikos rādīja tur tos reklāmu video un tur bija strītbol turnīrs, kur parasti kāds pro spēlē, šoreiz bija Durents, kuram komandu vnk savāca, Laikam sētas puikas tuvējās... Šmao tur 20 min. rādīja, sameta kkādus 60+ punktus, es nevienu piespēli neredzēju, ka viņš izpildītu... iemeta četrus truļus pēc kārtas, tur visi uzsprāga... pretīgi...
Man tas LV izlases basis vienmēr licies pretīgs - ja krīt truļi, varam uzvarēt... un ka tgd NBA tā spēlē, arī man nepatīk, bet pielāgojas jau, atrod tajā kko arī skatāmu... Fināls jau ar tā pa lielam, LBJ driblē un met, kamēr iemet... GSW skrien ātrajā un met truli, izejot 2 pret 1....
Nu traģiski, bet atrast jau var ko tur paskatīties...
Bet amīšiem jau savādāk, viņi jau to basi skatās, tapēc, ka tā vajag..,. ir ko parunāt... vo biju uz spēli, kruta, tur tas lohs, tas zvērs un viss
Ne par velti tie humoristi katru gadu par NHL un NBA faniem uzjautrinās vaicājot viņiem absurdus jautājumus (par izdomātiem faktiem un spēlētājiem), uz kuriem viņi atbild baigi gudri, bet patiesībā tur ūdeni lej... Un patiesību sakot, ja tādi analfabēti nāk uz spēlēm, tad ko citu darīt, kā slaukt viņus un pelnīt
Daudzi Cavs fani pat 5 spēlētājus no sastāva nosaukt nevarētu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-07-03 15:18, pirms 10 gadiem
Raitcha rakstīja: Ir publiski paziņots, ka Heat mēģinās cīnīties un ir gatavi maksāt viņam MAX līgumu. Durants škiet neko nav teicis.
Man šķiet , ka jebkura komanda izņemot Cavs ir gatava solīt KD Max līgumu

     [+] [-]

, 2015-07-03 15:20, pirms 10 gadiem
ventilators rakstīja: Heat fani tāpat kā Lakers fani domā ka dabūs visus FA

Neesmu neko dzirdējis, ka Durants būtu izteicis vēlmi spēlēt Hītos. Par Vašingtonu gan ir dzirdēts un tas ari būtu loģiskāks lēmums.
tad jau labi . Ja Durants aizies uz Heat , fanošu par JaVale

     [+] [-]

, 2015-07-03 15:22, pirms 10 gadiem
Report: Lakers, Heat both meet with Aldridge

Ko tad MIA vēl grib no Aldridža?!?! Bošu no benķa?
1 2 59 komentāri