Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Morovam 35, ''Warriors" apspēlē "Knicks"

Edgars Bērziņš
Edgars Bērziņš

Morovam 35, ''Warriors" apspēlē "Knicks"
Entonijs Morovs
Foto: AFP/Scanpix

Šodien uzvaru NBA regulārā čempionāta spēlē izcīnīja Goldensteitas ''Warriors'', savā laukumā ar rezultātu 128:117 uzveicot Ņujorkas ''Knicks''. Lielisku spēli uzvarētājiem aizvadīja aizsargs Entonijs Morovs, gūstot 35 punktus.

Izšķirošo pārsvaru Goldensteitas ''Warriors'' basketbolisti nodrošināja jau otrajā ceturtdaļā, kad ieguva 14 punktu pārsvaru, veiksmīgi nosargājot to līdz pat mača beigām. Tagad ''kareivju'' galvenajam trenerim Donam Nelsonam pietrūkst tikai divu uzvaru, lai kļūtu par visvairāk uzvaras izcīnījušo treneri NBA vēsturē. Nelsons savas karjeras laikā jau izcīnījis 1331 uzvaru, no Lenija Vilkensa bilances atpaliekot par vienu panākumu.

''Treneris Nelsons man deva iespēju sevi apliecināt NBA laukumos, tāpēc es vēlos viņam zināmā mērā pateikties, cenšoties ar visiem spēkiem palīdzēt viņam sasniegt šo rekordu jau šosezon. Viņš ir lielisks treneris, un viņš to ir pelnījis,'' uzreiz pēc spēles atzina Goldensteitas aizsargs Entonijs Morovs, kurš spēli sāka no rezervistu soliņa un guva 35 punktus (metieni no spēles - 16-23), kas ir Morova šīs sezonas rezultativitātes rekords.

Tāpat ļoti labu spēli uzvarētājiem aizvadīja uzbrucējs Redžijs Viljamss, kurš guva 23 punktus (divpunktnieki - 11/11, tālmetieni - 0/2, soda metieni - 1/1), un Korijs Magetī ar 21 punktu. Zaudētājiem teicami laukumā darbojās centrs Deivids Lī, kuram 37 punkti, 20 atlēkušās bumbas un desmit rezultatīvas piespēles (pirmais ''triple-double'' viņa karjerā). Līdzīga veida statistiku (30+20+10) viena mača ietvaros kāds NBA spēlētājs pēdējo uzrādīja vien tālajā 1976. gadā, un tas bija leģendārais ''Lakers'' centra uzbrucējs Karīms Abduls Džabars.

Zīmīgi, ka šo spēli no malas noraudzījās arī latviešu centra spēlētājs Andris Biedriņš, kurš iepriekš ''Warriors'' spēļu laikā ''Oracle'' arēnā nebija manāms.

NBA regulārais turnīrs. 3. aprīlis

SpēleRez.
Warriors - Knicks128:117
Spurs - Magic112:100
Grizzlies - Hornets107:96
Pistons - Suns94:109
Cavaliers - Hawks93:88
Celtics - Rockets114:119
Bobcats - Bucks87:86
Wizards - Bulls87:95
Pacers - Heat96:105
Lakers - Jazz106:92

Izmantotie resursi:
nba.com

  +9 [+] [-]

, 2010-04-03 07:59, pirms 15 gadiem
Morows loti labi nospeleja.
Nu tad jācer ka warriors vel tās divas uzvaras izcīnis un lai Nelsons drošu sirdi var doties atpūtā.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-03 08:18, pirms 15 gadiem
Paskatoties uz Tolivera spēli man rodas jautājums, ko AB vispār var piedāvāt NBA.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-04-03 08:38, pirms 15 gadiem
Par Biedru,ja viņam nebūtu ko piedāvāt,tad ar viņu netiktu noslēgst 5+1 līgums ar visai iespaidīgiem cipariem.Vnk. besī ārā,ka mani stulbie tautieši cilvēku pēc vienas sezonas jau noraksta...
Un par tām Nellija uzvarām.Nellijs pats ir teicis,ka beigs(iespējams)strādāt ar Warriors tikai pēc līguma beigām,un līgums viņam ir arī uz nākamo sezonu.Uzvaru skaits jau pāris mēnešus nav primārais.........

     [+] [-]

, 2010-04-03 09:22, pirms 15 gadiem
kā andža un ellis nespēlē tā warriors kkā pamazām sakrāj tās uzvaras.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-03 10:20, pirms 15 gadiem
Principā Nelsons nav nemaz tik slikts treneris tikai vajag arī kādu asistentu labu, kas var iemācīt spēlēt aizsardzībā spēles izšķirīgajos momentos
Viljamss izskatās pēc statistikas labs tāpēc Azabuke iespējams meklēs citu darba vietu un ar Morovu ir jāpagarina līgums pēc šīs sezonas

     [+] [-]

, 2010-04-03 10:26, pirms 15 gadiem
Kā nespēlē "superzvaigzne" Eliss,tā vismaz pa kādai uzvarai trāpās.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-03 10:31, pirms 15 gadiem
nu kaut kā pohuj par tiem warriors... labāk jau varēja uzrakstīt pa Chicago Bulls kuri cīnas par play-off vietu

     [+] [-]

, 2010-04-03 10:39, pirms 15 gadiem
Trakais kāmis rakstīja: Par Biedru,ja viņam nebūtu ko piedāvāt,tad ar viņu netiktu noslēgst 5+1 līgums ar visai iespaidīgiem cipariem.Vnk. besī ārā,ka mani stulbie tautieši cilvēku pēc vienas sezonas jau noraksta...
Un par tām Nellija uzvarām.Nellijs pats ir teicis,ka beigs(iespējams)strādāt ar Warriors tikai pēc līguma beigām,un līgums viņam ir arī uz nākamo sezonu.Uzvaru skaits jau pāris mēnešus nav primārais.........
"Izcila loģika"- ja ar spēlētāju noslēgts 5+1 līgums, tad pilnīgi skaidrs, ka viņš ir "the chosen one" un visus līguma gadus spēlēs nenormāli labā līmenī. Šobrīd jau laikam visi, kuriem nav "rozā briļļu" saprot, ka ir notikusi fantastiska pārrrēķināšanās un pārmaksāšana, GSW vadība nebija veikusi atbilstošu skautingu, citādi būtu laicīgi sapratusi, ka ar 1 no LV "zudušās paaudzes" basketbola flagmaņiem tādu ilgtermiņa līgumu nedrīkst slēgt- tas nevis stimulē darbaspējas un progresu, bet šinī gadījumā pilnīgi pretēji- veicināja slinkumu, izlaidību, šķietami vieglas un bezrūpīgas dzīves baudīšanu saulainajā Golden State of mind.

  +7 [+] [-]

, 2010-04-03 10:49, pirms 15 gadiem
goga papukašvili rakstīja: "Izcila loģika"- ja ar spēlētāju noslēgts 5+1 līgums, tad pilnīgi skaidrs, ka viņš ir "the chosen one" un visus līguma gadus spēlēs nenormāli labā līmenī. Šobrīd jau laikam visi, kuriem nav "rozā briļļu" saprot, ka ir notikusi fantastiska pārrrēķināšanās un pārmaksāšana, GSW vadība nebija veikusi atbilstošu skautingu, citādi būtu laicīgi sapratusi, ka ar 1 no LV "zudušās paaudzes" basketbola flagmaņiem tādu ilgtermiņa līgumu nedrīkst slēgt- tas nevis stimulē darbaspējas un progresu, bet šinī gadījumā pilnīgi pretēji- veicināja slinkumu, izlaidību, šķietami vieglas un bezrūpīgas dzīves baudīšanu saulainajā Golden State of mind.
un tu to visu secini pēc vienas neveiksmīgas sezonas?izcila loģika.man tev piemēriņu?Kas notika ar Chris Kaman pēc lielā līguma noslēgšanas?pilnīgi blāva nākamā sezona,kas notika šogad?......
P.S pārrēķināties var ar drafta izvēli,jo tu nezini ko šis spēlētājs iespēs NBA,bet ja cilvēks šajā līgā jau ir nospēlējis kādu laiku,un sevi pierādījis,tad par kādu pārrēķināšanos tu runā?Atzīsti,ka tev vnk. ir antipātijas pret Biedru,un tas arī ir galvenais iemesls,kāpēc tev vajag ar mazumiņu lai cilvēku norakstītu.
Slēpts komentārs: goga papukašvili

  +5 [+] [-]

, 2010-04-03 11:18, pirms 15 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Labāk atzīsti, ka tev ir iracionālas simpātijas pret viņu un tāpēc ceļot "slavas pilis" tik mazsvarīga liekas gan dzerstīšanās un citi rupji disciplīnas pagājušajā vasarā, gan fakts, par transfēru periodā neaizmainīšanu uz citu klubu (tā vietā izvēloties tik dārgu spēlētāju nesamērīgi daudz turēt uz rezervistu soliņa), gan visu Latvijas basketbola vārdu apkaunojošais FT% antirekords, utt.
Tā, ka droši vari turpināt pelt "stulbo Nelliju", kā viņš Biedram čakarē dzīvi. Te vietā būtu teiciens" "pirms meklē skabargu svešā acī, paprieks izvelc baļķi no savējās".
Nav.100% varu apgalvot,ka nav.Tu varbūt vari atrast vietu manā komentārā,kur es viņam ceļu slavas pilis?FT% ir drausmīgs,pašcieņas viņam laikam arī pamaz,jo savādāk jau sen būtu prasījis maiņu.Viņš nav cilvēks?viņam nedrīkst būt privātā dzīve?nodzērās,un?Vienīgās pretenzijas pret viņa sniegumu uz laukuma.personīgi man ir pilnīgi vienalga cik viņš ir izdzēris,cik blondīnes izvālējis.nesaprotu,kāpēc tu par to uztraucies.Tātad visa tava analīze balstās uz šīs sezonas sniegumu?

  +4 [+] [-]

, 2010-04-03 11:20, pirms 15 gadiem
goga papukašvili rakstīja: "Izcila loģika"- ja ar spēlētāju noslēgts 5+1 līgums, tad pilnīgi skaidrs, ka viņš ir "the chosen one" un visus līguma gadus spēlēs nenormāli labā līmenī. Šobrīd jau laikam visi, kuriem nav "rozā briļļu" saprot, ka ir notikusi fantastiska pārrrēķināšanās un pārmaksāšana, GSW vadība nebija veikusi atbilstošu skautingu, citādi būtu laicīgi sapratusi, ka ar 1 no LV "zudušās paaudzes" basketbola flagmaņiem tādu ilgtermiņa līgumu nedrīkst slēgt- tas nevis stimulē darbaspējas un progresu, bet šinī gadījumā pilnīgi pretēji- veicināja slinkumu, izlaidību, šķietami vieglas un bezrūpīgas dzīves baudīšanu saulainajā Golden State of mind.

Bogutam arī bija problēmas vienu sezonu kāds viņš ir tagad? Vienreizējs!
Redzēsiet Andris vēl visiem pārādīs

     [+] [-]

, 2010-04-03 11:33, pirms 15 gadiem
Trakais kāmis rakstīja: Nav.100% varu apgalvot,ka nav.Tu varbūt vari atrast vietu manā komentārā,kur es viņam ceļu slavas pilis?FT% ir drausmīgs,pašcieņas viņam laikam arī pamaz,jo savādāk jau sen būtu prasījis maiņu.Viņš nav cilvēks?viņam nedrīkst būt privātā dzīve?nodzērās,un?Vienīgās pretenzijas pret viņa sniegumu uz laukuma.personīgi man ir pilnīgi vienalga cik viņš ir izdzēris,cik blondīnes izvālējis.nesaprotu,kāpēc tu par to uztraucies.Tātad visa tava analīze balstās uz šīs sezonas sniegumu?
Par pašcieņu tur runas nav, viņs vnk neprasa maiņu, jo ne par ko negrib prom no CA. Laikam nesaproti, kāda atšķirība ir dzīvot 6 gadus Pacific piekrastē vai, piemēram, Jūtā vai Atlantā. Jaunietis vēlās sauli, okeānu un izpriecas.
Vai analīzei būtu jābalstās uz viņa 16 gados spēlēšanu Skonto? Es vados pēc šābrīža attieksmes un spējām.
Man ir vienalga, ko dara ārpus laukuma, ja par to nevar nojaust, skatoties sniegumā uz laukuma. Šinī gadījumā viss ir redzams pat ļoti uzskatāmi.
Redzēsim vai Bagijs spēs viņu izlases perioda laikā par cilvēku uztaisīt, jo Nellijs visas sezonas laikā ta arī palika bezspēcīgs un beigās kā- varēja nojaust, atmeta ar roku. Neesmu gan pārliecināts, ka AB vispār uz izlasi brauks, potenciālie iemesli tam tagad jau ir redzami visdažādākie.

  +5 [+] [-]

, 2010-04-03 11:41, pirms 15 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Labāk atzīsti, ka tev ir iracionālas simpātijas pret viņu un tāpēc ceļot "slavas pilis" tik mazsvarīga liekas gan dzerstīšanās un citi rupji disciplīnas pagājušajā vasarā, gan fakts, par transfēru periodā neaizmainīšanu uz citu klubu (tā vietā izvēloties tik dārgu spēlētāju nesamērīgi daudz turēt uz rezervistu soliņa), gan visu Latvijas basketbola vārdu apkaunojošais FT% antirekords, utt.
Tā, ka droši vari turpināt pelt "stulbo Nelliju", kā viņš Biedram čakarē dzīvi. Te vietā būtu teiciens" "pirms meklē skabargu svešā acī, paprieks izvelc baļķi no savējās".
Un kad AB vaaca tos 18 double doub;le peec kaartas, tad visi bļaava, ka cik viņš labs treshais labakais centrs liigaa aiz YAo un Howarda! Es varu dereet, ka nakamajaa sezonaa AB paradiis uz ko ir spejiigs! Bogutam, Kamanam, negaaja ieprieksheejo sezonu shogad viņi ardaas peec pilnas programmas!

     [+] [-]

, 2010-04-03 11:45, pirms 15 gadiem
ļoti interesanti vareeja paveerot bucks pret bobcats! sen nebiju redzeejis taadas emocijas no MJ !!!

  +2 [+] [-]

, 2010-04-03 11:49, pirms 15 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Par pašcieņu tur runas nav, viņs vnk neprasa maiņu, jo ne par ko negrib prom no CA. Laikam nesaproti, kāda atšķirība ir dzīvot 6 gadus Pacific piekrastē vai, piemēram, Jūtā vai Atlantā. Jaunietis vēlās sauli, okeānu un izpriecas.
Vai analīzei būtu jābalstās uz viņa 16 gados spēlēšanu Skonto? Es vados pēc šābrīža attieksmes un spējām.
Man ir vienalga, ko dara ārpus laukuma, ja par to nevar nojaust, skatoties sniegumā uz laukuma. Šinī gadījumā viss ir redzams pat ļoti uzskatāmi.
Redzēsim vai Bagijs spēs viņu izlases perioda laikā par cilvēku uztaisīt, jo Nellijs visas sezonas laikā ta arī palika bezspēcīgs un beigās kā- varēja nojaust, atmeta ar roku. Neesmu gan pārliecināts, ka AB vispār uz izlasi brauks, potenciālie iemesli tam tagad jau ir redzami visdažādākie.
Nu pag. tad Kiriļenko arī vasarā kko ne tā darīja?viņš šogad arī nekāds,visu laiku traumas....Piekrītu chubaki un autins.visiem gadās melnās joslas.Nevar noliegt,ka zināmu ietekmi uz sniegumu pagājusī vasara ir atstājusi,bet domāju ka uz mums viņa ir atstājusi lielāku iespaidu kā uz Biedru.
P.S atkārtošos,norakstīt cilvēku pēc vienas sezonas ir ne tikai stulbi,bet arī tuvredzīgi.

  -3 [+] [-]

, 2010-04-03 11:51, pirms 15 gadiem
chubaki rakstīja: Un kad AB vaaca tos 18 double doub;le peec kaartas, tad visi bļaava, ka cik viņš labs treshais labakais centrs liigaa aiz YAo un Howarda! Es varu dereet, ka nakamajaa sezonaa AB paradiis uz ko ir spejiigs! Bogutam, Kamanam, negaaja ieprieksheejo sezonu shogad viņi ardaas peec pilnas programmas!
Tur jau tā lieta, ka VISI tā nebļāva- bļāva bļāvēji un zombētie, kuri slavē kad iet labi un jau nākamajā dienā gatavi no*irst pēc pirmajām neveiksmēm.

  -2 [+] [-]

, 2010-04-03 11:54, pirms 15 gadiem
Trakais kāmis rakstīja: Nu pag. tad Kiriļenko arī vasarā kko ne tā darīja?viņš šogad arī nekāds,visu laiku traumas....Piekrītu chubaki un autins.visiem gadās melnās joslas.Nevar noliegt,ka zināmu ietekmi uz sniegumu pagājusī vasara ir atstājusi,bet domāju ka uz mums viņa ir atstājusi lielāku iespaidu kā uz Biedru.
P.S atkārtošos,norakstīt cilvēku pēc vienas sezonas ir ne tikai stulbi,bet arī tuvredzīgi.
Tad atzīsti, ka AB ir vnk "melnā josla" un ar Nelliju, kurš trenē GSW jau pietiekami ilgu periodu, tam sakara nav?
P.S. Ar darbu var panākt progresu, ja cilvēks strādā, viņš nav norakstāms. Jautājums vienmēr paliek, vai viņš strādā un ir motivēts to darīt.

  +2 [+] [-]

, 2010-04-03 12:02, pirms 15 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Tad atzīsti, ka AB ir vnk "melnā josla" un ar Nelliju, kurš trenē GSW jau pietiekami ilgu periodu, tam sakara nav?
P.S. Ar darbu var panākt progresu, ja cilvēks strādā, viņš nav norakstāms. Jautājums vienmēr paliek, vai viņš strādā un ir motivēts to darīt.
nu jopcik,kur es teicu ka tam ir sakars ar Nelliju?tu vispār izlasi komentāru pirms uz viņu atbildi?

  -2 [+] [-]

, 2010-04-03 12:11, pirms 15 gadiem
Trakais kāmis rakstīja: nu jopcik,kur es teicu ka tam ir sakars ar Nelliju?tu vispār izlasi komentāru pirms uz viņu atbildi?
Man nav vaļas fiksēt tos 90%, kuri to vien tik dara, kā Nelliju gānī, ka visu nelaimju "alfu un omegu". Tu arī noteikti neesi bijis to vidū, kuri šim dominējošam viedoklim oponētu, tāpēc nevajag kautrēties un arī citiem uzskatāmi paust savu nostāju, tad nebūs pārpratumu un neskaidrību.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-03 12:23, pirms 15 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Man nav vaļas fiksēt tos 90%, kuri to vien tik dara, kā Nelliju gānī, ka visu nelaimju "alfu un omegu". Tu arī noteikti neesi bijis to vidū, kuri šim dominējošam viedoklim oponētu, tāpēc nevajag kautrēties un arī citiem uzskatāmi paust savu nostāju, tad nebūs pārpratumu un neskaidrību.
Bet viņš 90% gadījumu arī ir vainīgs pie komandas neveiksmēm.Talants komandai ir,tik viņš to nemāk izmantot.Biedriņa labā viņš ir darījis diezgan daudz,bet kā treneri es viņu nerespektēju.neesmu viņu aizstāvējis un neaizstāvēšu.Drīzāk pievienošos tiem kuri viņu sauc par vecu marazmātiķi,bet nevis saistībā ar Biedru,un viņa šis sezonas sniegumu,bet gan saistībā ar komandu un tās pēdējo divu gadu sniegumu.

     [+] [-]

, 2010-04-03 12:33, pirms 15 gadiem
Dons bija spožs kā spēlētājs, bet savas 30+ gadu trenera karjeras laikā nav izcīnījis neko.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-03 12:41, pirms 15 gadiem
Goga, brīdī kad ar Biedriņu tika slēgts līgums, Tu arī bļāvi, ka GSW ir iegrābusies?
Vai tomēr biji sajūsmināts par vienīgo latviešu spēlētāju Nacionālajā Basketbola Līgā?
un ja Tu raksti ka Tev nav vaļas fiksēt 90% sacīto/rakstīto, tad, ko Tu te dari?
';

  -2 [+] [-]

, 2010-04-03 13:32, pirms 15 gadiem
Gzzz rakstīja: Goga, brīdī kad ar Biedriņu tika slēgts līgums, Tu arī bļāvi, ka GSW ir iegrābusies?
Vai tomēr biji sajūsmināts par vienīgo latviešu spēlētāju Nacionālajā Basketbola Līgā?
un ja Tu raksti ka Tev nav vaļas fiksēt 90% sacīto/rakstīto, tad, ko Tu te dari?
No sākuma precizēsim, par kuru līgumu ir runa: vai par brīdi, kad, kā izteicies- NBA parādījās vienīgais, bet ne pirmais latviešu spēlētājs, vai par pēdējo 6 gadu līgumu?
Tad arī atbildēšu par abiem.
1)Biju sajūsmināts brīdī, kad AB nokļuva GSW, cerības bija milzīgas.
2)Savukārt, pirms pagājušās sezonas- jau toreiz basketbola vērotājam, kuram pūļa eiforija bija sveša, bija pamatotas aizdomas, ka centra spēlētājam ar mazu svaru un neesošu metienu no distances nekāda spožā nākotne vis nebūs, jo sava mazā uzbrukuma arsenāla dēļ pats spēlētājs tiek ierobežots darbībā un visi nedaudzie gājieni ātri tiek "atkosti".
Arhīvs taču tev pieejams ir? Parullē atpakaļ un palasi. Atceros, ka par AB skeptiski noskaņoti bija samērā daudz lietotāju, arī tādi disidenti kā Bimbambols un Leonards Dravnieks.

  +3 [+] [-]

, 2010-04-03 13:42, pirms 15 gadiem
goga papukašvili rakstīja: No sākuma precizēsim, par kuru līgumu ir runa: vai par brīdi, kad, kā izteicies- NBA parādījās vienīgais, bet ne pirmais latviešu spēlētājs, vai par pēdējo 6 gadu līgumu?
Tad arī atbildēšu par abiem.
1)Biju sajūsmināts brīdī, kad AB nokļuva GSW, cerības bija milzīgas.
2)Savukārt, pirms pagājušās sezonas- jau toreiz basketbola vērotājam, kuram pūļa eiforija bija sveša, bija pamatotas aizdomas, ka centra spēlētājam ar mazu svaru un neesošu metienu no distances nekāda spožā nākotne vis nebūs, jo sava mazā uzbrukuma arsenāla dēļ pats spēlētājs tiek ierobežots darbībā un visi nedaudzie gājieni ātri tiek "atkosti".
Arhīvs taču tev pieejams ir? Parullē atpakaļ un palasi. Atceros, ka par AB skeptiski noskaņoti bija samērā daudz lietotāju, arī tādi disidenti kā Bimbambols un Leonards Dravnieks.
Pēc tevis teiktā saprotu,ka viss apgrozās tikai un vienīgi ap uzbrukuma arsenālu.Garajiem,tas ir pluss,bet ne vissvarīgākais.Tu taču zini,kas ir Big Ben Wallace?cik punktu viņš ir vidēji sametis karjeras laikā?Vai tāpēc viņš ir slikts spēlētājs?Ja nemaldos,tad viņš ir uzspēlējis pat all-stars.Biedra uzdevums ir vākt bumbas,bloķēt metienus.Un to viņš dara.Ja spēlētājs ar double double karjerā ir slikts,tad atvainojos un klanos līdz zemei.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-03 13:42, pirms 15 gadiem
Vai GSW ir iespēja izcīnīt šīs divas uzvaras un ļaut DN iet mājās??? No vadības puses vajadzētu spēlētājiem piesolīt prēmijas par 2 uzvarām. Jo finasiāli tas būs izdevīgāk, nekā norkat arī nākamo sezonu!

     [+] [-]

, 2010-04-03 13:44, pirms 15 gadiem
GSW Haļava

  -1 [+] [-]

, 2010-04-03 14:02, pirms 15 gadiem
Trakais kāmis rakstīja: Pēc tevis teiktā saprotu,ka viss apgrozās tikai un vienīgi ap uzbrukuma arsenālu.Garajiem,tas ir pluss,bet ne vissvarīgākais.Tu taču zini,kas ir Big Ben Wallace?cik punktu viņš ir vidēji sametis karjeras laikā?Vai tāpēc viņš ir slikts spēlētājs?Ja nemaldos,tad viņš ir uzspēlējis pat all-stars.Biedra uzdevums ir vākt bumbas,bloķēt metienus.Un to viņš dara.Ja spēlētājs ar double double karjerā ir slikts,tad atvainojos un klanos līdz zemei.
Nevis viss apgrozās ap uzbrukuma arsenālu, bet problēmas ap to apgrozās. Defā AB ir diezgan labs, īpaši, kad komandas biedri kārtīgi nenostrādā pret savu sedzamo, tad Biedrs biedriski glābj ar savu darbību. Problēmas defā ir vienīgi pret masīvajiem centriem, tur 1 pret 1 ir grūti ko izdarīt, vienīgi uz pārķeršanu, neļaušanu saņemt bumbu var spiest.
Labi, ka Ben Wallace pieminēji, šo taču esi lasījis par AB bailēm no bumbas saņemšanas un FT izpildīšanas- benwallofobiju?:
sports.yahoo.com: Nellie rips Biedrins' passionless play,...

  +2 [+] [-]

, 2010-04-03 14:16, pirms 15 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Nevis viss apgrozās ap uzbrukuma arsenālu, bet problēmas ap to apgrozās. Defā AB ir diezgan labs, īpaši, kad komandas biedri kārtīgi nenostrādā pret savu sedzamo, tad Biedrs biedriski glābj ar savu darbību. Problēmas defā ir vienīgi pret masīvajiem centriem, tur 1 pret 1 ir grūti ko izdarīt, vienīgi uz pārķeršanu, neļaušanu saņemt bumbu var spiest.
Labi, ka Ben Wallace pieminēji, šo taču esi lasījis par AB bailēm no bumbas saņemšanas un FT izpildīšanas- benwallofobiju?:
sports.yahoo.com,224161
biedriski glābj par šito sasmējos .Jā zinu,un tur tieši izpaužas viņa sportiskā niknuma trūkums.Viņam ir iekšās kalnus gāzt,bet tai galvā kaut kas nav riktīgi.Atceries,pagājušo sezonu tač ar sodiem viss sāka iet uz labo pusi.Cīņā ar smagajiem,viņš var lieliski izmantot savas ātruma īpašības,tā ka cīnīties ir iespējams.Jācer,ka viņš tagad kārtīgi apdomās kas un kā,jo aizlaist pa pieskari to,kas ir izcīnīts vaiga sviedros būtu maigi izsakoties stulbi.

     [+] [-]

, 2010-04-03 15:34, pirms 15 gadiem
Cietsmaidis rakstīja: Paskatoties uz Tolivera spēli man rodas jautājums, ko AB vispār var piedāvāt NBA.
Ir starpība, starp tādiem, kas uzreiz tiek NBA un tādiem, kas mutjās D-Līgā. Biedriņam, acīmredzot ir talants, ja jau ņemas NBA 6 gadus un to darīs arī turpmāk. Bet tāds Tolivers, pēc savainoto spēlētāju atgriežsanās, atgriezīsies savād attīstības līgā. Puiši no viņas sitas par katru laukuma cm, lai paliktu ilgāk lielajā līgā, un netiktu aizsūtīti atpakaļ.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-03 16:33, pirms 15 gadiem
atcereesamies ka te piemineetie Boguts un Kamans ir arii labi meteeji no distances......ja ne no distances tad aakka meties ir labs.......ko var likt priekssaa biedrinnss tikai savu atleetismu kas ar gadiem ejot un ieguustot mikrotraumas klluus nekaads......liidz ar to nba karjera buuus iiisa ar labu statistiku.....