Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Lebrons Džeimss: "Šobrīd spēlēju vislabāko basketbolu karjerā"

Lebrons Džeimss: "Šobrīd spēlēju vislabāko basketbolu karjerā"
Lebrons Džeimss
Foto: AFP/Scanpic

Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) kluba Klīvlendas "Cavaliers" līderis Lebrons Džeimss intervijā pirmdien atzinis, ka šobrīd spēlē labāko basketbolu savā 12 gadus ilgajā NBA karjerā.

Savā 12 gadus ilgajā karjerā Lebrons ir sasniedzis daudz un pacēlis savu kvalitātes latiņu diezgan augstu - jau četras reizes ir ticis atzīts par līgas vērtīgāko spēlētāju (MVP), divas reizes izcīnījis NBA čempiona titulu (un tikpat reizes arī finālsērijas MVP balvu), kā arī ticis pie vēl vairākām balvām un atzinībām. Neskatoties uz šiem sasniegumiem, pats Džeimss uzskata, ka tieši šobrīd atrodas savā karjeras augstākajā punktā. "Domāju, ka tas tiešām tā ir. Ja saliek kopā visu - manu prātu, ķermeni un spēli, ja to visu saliek vienā kopumā, tad tiešām šobrīd spēlēju labāko basketbolu savā karjerā."

Džeimss šogad spēlēs savā piektajā NBA finālsērijā pēc kārtas (sestajā karjerā kopā), sasniegums, kas nav ticis atkārtots kopš leģendāro 1960.gadu Bostonas "Celtics" spēlētāju panākumiem. "Cavaliers" komandas biedrs Kevins Lavs arī ir augstās domās par Lebrona spēli: "Grūti pateikt. Vai viņš agrāk bija atlētiskāks? To ir grūti pateikt, tiešām, taču, ja runa ir par Lebrona mentālo līmeni, domāju tas ir augstākā līmenī nekā agrāk. Lebronam piemīt īpašība padarīt spēlētājus sev apkārt labākus. Tā ir lieliska kvalitāte. Viņš ir paveicis fenomenālu darbu, palīdzot pārējiem komandas biedriem spēlēt labāk."

Citi "Cavs" spēlētāji šo izslēgšanas spēļu laikā nav kautrējušies izteikties par Lebrona augsto spēles līmeni. Džeimss Džounss (kuram, starp citu, arī šis būs piektais fināls pēc kārtas), Kendriks Perkinss, Ērls "Dž. R." Smits un arī galvenais treneris Deivids Blats ir atzinuši, ka Džeimss ir ne tikai labākais spēlētājs šobrīd pasaulē, bet arī, iespējams, visu laiku labākais. "Ir lieliski apzināties, ka komandas biedri novērtē to, ko Tu dari. Es cenšos viņiem pretī dot visu, ko vien spēju," pateicīgs par komandas biedru teikto ir Džeimss.

Kaut arī 11-kārtējais "All-Star" spēļu dalībnieks pats uzskata, ka šobrīd spēlē labāko basketbolu savā karjerā, uz jautājumu par to, vai šīs ir viņa labākās izslēgšanas spēles karjerā, Džeimss atbildējis izvairīgi: "Es nezinu, man ir bijušas daudzas ļoti labas izslēgšanas spēļu sērijas. Viss atkarīgs no tā, kā beigsies šī finālsērija pret "Warriors"." Lebrons Džeimss šajās izslēgšanas spēlēs aizvadījis 14 spēles, vidēji laukumā pavadot 40,7 minūtes, gūstot 27,6 punktus, izcīnot 10,4 atlēkušās bumbas, kā arī atdodot 8,3 rezultatīvas piespēles vidēji katrā spēlē.

Finālu spēļu laiki:

SpēleDatumsVietaLaiks
1.5. jūnijsGoldensteita4:00
2.8. jūnijsGoldensteita3:00
3.10. jūnijsKlīvlenda4:00
4.12. jūnijsKlīvlenda4:00
5.15. jūnijsGoldensteita3:00 (ja nepieciešams)
6.17. jūnijsKlīvlenda4:00 (ja nepieciešams)
7.20. jūnijsGoldensteita4:00 (ja nepieciešams)

Izmantotie resursi:
ESPN.com

  -3 [+] [-]

, 2015-06-02 13:46, pirms 9 gadiem
Iespējams labāko vai labāko? Kā tur īsti ir?

  -4 [+] [-]

, 2015-06-02 13:49, pirms 9 gadiem
Pēc fināla 4-0 18+ viņš tā neteiks!

  +1 [+] [-]

, 2015-06-02 13:50, pirms 9 gadiem
ja zaudēs finālā - tad būs iepējami labākā, ja Cavs vinnēs tad toč - labāko......

  +3 [+] [-]

, 2015-06-02 13:56, pirms 9 gadiem
Nu nu.. Šajos plejos viszemākā efektivitāte viņa karjerā. 42% priekš tāda tipa spēlētāja, kas pārsvarā spēlē kā SF/PF ir visai švaki, turklāt pat pagājšgad ar Miami plejos no spēles meta ar 56%.

Varbūt Lebrons un Cavs ir uz emocionāla viļņa, jo austrumiem cauri izbrauca negaidīti viegli, bet apgalvot, ka Lebrons aizvada labāko sezonu/plejofus karjerā būtu aplami.

  -2 [+] [-]

, 2015-06-02 14:22, pirms 9 gadiem
chubaki rakstīja: Pēc fināla 4-0 18+ viņš tā neteiks!
tu neesi normals .... Lebrons drizaak tavu wariors nems prieksaa ar +18

  -1 [+] [-]

, 2015-06-02 14:23, pirms 9 gadiem
Esam reālisti-Cavs paņems sēriju. Nu nevar apturēt viņu, plus vēl pārējie džeki baigi labi papildina. GSW var priecāties par uzvaru konf finālā, tas ir liels sasniegums.

  -2 [+] [-]

, 2015-06-02 14:31, pirms 9 gadiem
HitMix* rakstīja: tu neesi normals .... Lebrons drizaak tavu wariors nems prieksaa ar +18
ja tu tā domā, tad esi tāds pats cirvis kā tas chubaks

  +3 [+] [-]

, 2015-06-02 14:54, pirms 9 gadiem
nu pieredzes un IQ ziņā noteikti, tādas spēles taisīšanas ziņā viņam pat daudzi saspēlnieki nestāv klāt, nemaz nerunājot par pārējām pozīcijām. Ja salīdzinām ar iepriekšējām sezonām, tad šis playoffs nav viņam efektīvākais, bet stati ir lieliski un galvenais, ka komanda uzvar, tāpēc nekā slikta tur neredzu.

nedomāju, ka kāds paredzēja finālu šādai komandai bez Lova un klibu Kairiju, tāpēc panākums ir apsveicams, vēl tikai 4 spēles atliek paņemt, jo šis gredzens būtu Lebrikam svarīgāks par tiem abiem Heat ringiem kopā

     [+] [-]

, 2015-06-02 15:35, pirms 9 gadiem
Starpcitu, jau pēdējos 3-4 gadus var ļoti pamanīt it īpaši playoffos, cik ļoti viņš gadu no gada ir attīstījies. Jau pagājušogad finālā (lai arī saņēma ļoti daudz nepamatotu kritiku) varēja redzēt, cik fenomenāls spēlētajs viņš ir, statistika un līdera dotības visaugstākajā līmenī, tur vairāk Heat mazspēja sēriju pakāsa. Pat ne Heat, drīzāk Popoviča spilgtais pārākums pār Spoelstru. Daudzi runā par Lenardu un kā viņš ieguva Finals MVP, jo apturēja LeBronu. Nu atvainojiet, 28+8+4, 57% FG, 52% 3pt saucās ''apturēja''?
Un šogad arī var redzēt, cik fenomenāls spēlētājs viņš ir, jo īpaši sērijā pret Buļļiem (ko daudzi skandināja, ka Bulls beidzot tiks ar LeBronu galā) un vēl jo vairāk Atlantu, kur viņiem vispār variantu nebija, jo nebija neviens garais, kas spētu aizsargāt groza apakšu gana labā līmenī (Horfords ir par īsu un par vieglu), kā arī gana laba perimetra aizsarga (Kerols ir par īsu un par vāju, lai kaut ko tik fiziskam atlētam kā LeBrons liktu pretī). Domāju, ka šogad finālos visu izšķirs šīs lietas:
1) Vai Cavs spēs noturēt tempu pret ātro GSW komandu... ļoti iespējams, ka LeBrons daudz spēlēs kā 4. numurs un pa centru laidīs Tompsonu, lai var laicīgi uz skrīniem reaģēt un nākt Karijam pretī, nedodot vieglus 3pt.
2) Vai, ierobežojot Kariju, neuzsprāgs Tompsons un nelādēs 40pt?
3) Vai ar Grīnu un Bogutu pietiks, lai piebremzētu LeBronu? Jo LeBrons būs ļoti agresīvs tieši uz punktu gūšanu, GSW ļoti labi spēlē ''weakside'' defu un bieži pārķer bumbu uz piespēli. Tā kā domāju, ka diez vai redzēsim triple-double brīnumus no LeBrona ar 15 piespēlēm, domāju, ka ar to pārāk neaizrausies un mēģinās ieslēgt iekšējo Džordanu un gūt vairāk punktus. Protams, Grīns un Boguts ir vieni no labākajiem aizsardzības spēlētājiem līgā un viegli nebūs, bet... kā jau raksts liecina - LeBrons ir ieskrējies. Sezonas laikā neizskatījās, ka Grīnam viegli pret LeBronu būtu gājis.

  +3 [+] [-]

, 2015-06-02 15:43, pirms 9 gadiem
niklaavsv rakstīja: nu pieredzes un IQ ziņā noteikti, tādas spēles taisīšanas ziņā viņam pat daudzi saspēlnieki nestāv klāt, nemaz nerunājot par pārējām pozīcijām. Ja salīdzinām ar iepriekšējām sezonām, tad šis playoffs nav viņam efektīvākais, bet stati ir lieliski un galvenais, ka komanda uzvar, tāpēc nekā slikta tur neredzu.

nedomāju, ka kāds paredzēja finālu šādai komandai bez Lova un klibu Kairiju, tāpēc panākums ir apsveicams, vēl tikai 4 spēles atliek paņemt, jo šis gredzens būtu Lebrikam svarīgāks par tiem abiem Heat ringiem kopā
Godīgi, Cavs bija vienīgie no austrumiem, kuri tajā finālā varētu tikt. Hawks jau pirmajā sērijā bija nekādi, tāpēc palika tikai Cavs.

  -2 [+] [-]

, 2015-06-02 15:53, pirms 9 gadiem
ventilators rakstīja: ja tu tā domā, tad esi tāds pats cirvis kā tas chubaks
A un būs 4-3 un visās spēlēs būs 3 OT. Tu esi pārāk liels optimists. Būs vai nu vienas vai otras komandas dominance un es redzu, ka tā būs GSW. Lebrons salūzīs mentāli. Un Igijs aizvedīs kopā ar splash brother un defa duetu līdz titulam.

     [+] [-]

, 2015-06-02 16:17, pirms 9 gadiem
duraks tu esi, chubaki.

18+ bija pagājšgad finālos. šogad, nedomāju, ka kautkas tāds atkārtosies. Taču joprojām domāju, ka GSW uzvarēs 5 vai 6 spēlēs, kuras visas būs +/- līdzīgas.

  +4 [+] [-]

, 2015-06-02 16:24, pirms 9 gadiem
Nedarbs rakstīja: Starpcitu, jau pēdējos 3-4 gadus var ļoti pamanīt it īpaši playoffos, cik ļoti viņš gadu no gada ir attīstījies. Jau pagājušogad finālā (lai arī saņēma ļoti daudz nepamatotu kritiku) varēja redzēt, cik fenomenāls spēlētajs viņš ir, statistika un līdera dotības visaugstākajā līmenī, tur vairāk Heat mazspēja sēriju pakāsa. Pat ne Heat, drīzāk Popoviča spilgtais pārākums pār Spoelstru. Daudzi runā par Lenardu un kā viņš ieguva Finals MVP, jo apturēja LeBronu. Nu atvainojiet, 28+8+4, 57% FG, 52% 3pt saucās ''apturēja''?
Un šogad arī var redzēt, cik fenomenāls spēlētājs viņš ir, jo īpaši sērijā pret Buļļiem (ko daudzi skandināja, ka Bulls beidzot tiks ar LeBronu galā) un vēl jo vairāk Atlantu, kur viņiem vispār variantu nebija, jo nebija neviens garais, kas spētu aizsargāt groza apakšu gana labā līmenī (Horfords ir par īsu un par vieglu), kā arī gana laba perimetra aizsarga (Kerols ir par īsu un par vāju, lai kaut ko tik fiziskam atlētam kā LeBrons liktu pretī). Domāju, ka šogad finālos visu izšķirs šīs lietas:
1) Vai Cavs spēs noturēt tempu pret ātro GSW komandu... ļoti iespējams, ka LeBrons daudz spēlēs kā 4. numurs un pa centru laidīs Tompsonu, lai var laicīgi uz skrīniem reaģēt un nākt Karijam pretī, nedodot vieglus 3pt.
2) Vai, ierobežojot Kariju, neuzsprāgs Tompsons un nelādēs 40pt?
3) Vai ar Grīnu un Bogutu pietiks, lai piebremzētu LeBronu? Jo LeBrons būs ļoti agresīvs tieši uz punktu gūšanu, GSW ļoti labi spēlē ''weakside'' defu un bieži pārķer bumbu uz piespēli. Tā kā domāju, ka diez vai redzēsim triple-double brīnumus no LeBrona ar 15 piespēlēm, domāju, ka ar to pārāk neaizrausies un mēģinās ieslēgt iekšējo Džordanu un gūt vairāk punktus. Protams, Grīns un Boguts ir vieni no labākajiem aizsardzības spēlētājiem līgā un viegli nebūs, bet... kā jau raksts liecina - LeBrons ir ieskrējies. Sezonas laikā neizskatījās, ka Grīnam viegli pret LeBronu būtu gājis.
Jūs, Lebrona fani, gan ātri metat kažoku uz otru pusi.
Iepriekšējos gados te bļāvāt, ka Spolstru vajag par COY, ķipa bezmazvai Popa līmenī esot.
Tagad te viens Lebrona fans ieraksta, ka Spolstra nejēdz trennēt.. Kā tad tur beigu beigās ir ?

BTW: Leonarda stati 18ppg 61%fg 51%3p, Lebrons šo arī baigi apturēja ?

  +1 [+] [-]

, 2015-06-02 17:15, pirms 9 gadiem
Vienigi bus interesanti ko wariors uzliks lai sedz lebronu jo viniem tada kas butu tikpat specigs diemzel nav bet ta donaju sis finals bus varen interesants.....domaju soreiz lebronam tituls ies secen ja wariors visi speletaji bus bez traumam

  +2 [+] [-]

, 2015-06-02 17:36, pirms 9 gadiem
MAD DOG rakstīja: Vienigi bus interesanti ko wariors uzliks lai sedz lebronu jo viniem tada kas butu tikpat specigs diemzel nav bet ta donaju sis finals bus varen interesants.....domaju soreiz lebronam tituls ies secen ja wariors visi speletaji bus bez traumam
Man šķiet, ka Lebronu vajadzētu segt Iguodalam, kaut arī šobrīd viņš ir rezerves spēlētājs.Domāju, ka viņš jāliek starting 5 un pret Lebronu. Iguodala vismaz pēdējās sezonās tika uzskatīts par vienu no labākajiem aizsardzības speciem. Arī ASV izlasē viņu pa lielam ņēma aizsardzības prasmju dēļ, lai kausētu pretinieku līderus. Pret Lebronu domāju labākā opcija, vienīgais uzbrukumā gan tā viņa nolikšana uz soliņa manuprāt Iguodalam šosezon ir ielikusi robu. Kaut gan Warrioriem punktus kas iemet ir pietiekami.

  +2 [+] [-]

, 2015-06-02 18:07, pirms 9 gadiem
MAD DOG rakstīja: Vienigi bus interesanti ko wariors uzliks lai sedz lebronu jo viniem tada kas butu tikpat specigs diemzel nav bet ta donaju sis finals bus varen interesants.....domaju soreiz lebronam tituls ies secen ja wariors visi speletaji bus bez traumam
Kas tad Grīns ir ? Domāju, ka starp Grīnu un Igudalu vislaik mainīsies, un šie abi ir ļoti labi aizsardzībā.

  +2 [+] [-]

, 2015-06-02 18:14, pirms 9 gadiem
ventilators rakstīja: Kas tad Grīns ir ? Domāju, ka starp Grīnu un Igudalu vislaik mainīsies, un šie abi ir ļoti labi aizsardzībā.
Arī Livingstons provocēs uz uzbrukuma piezīmēm. Barns segs. 4 sedzēji ir GSW, ja vajag ir pat pieci.

  -1 [+] [-]

, 2015-06-02 19:14, pirms 9 gadiem
chubaki rakstīja: Arī Livingstons provocēs uz uzbrukuma piezīmēm. Barns segs. 4 sedzēji ir GSW, ja vajag ir pat pieci.
Kāds vēl Livingstons ? Tu stulbs esi. Livingstons pēc būtības ir saspēlnieks/sg, nekāda iespēja, ka viņš Lebronu segs. To darīs Bārnss/Grīns/Igudala.

ej izguli tak vienreiz reibumu

  +1 [+] [-]

, 2015-06-02 20:23, pirms 9 gadiem
Igijs ir tas key players kurs spes noturet lebronu un aizvest gsw uz titulu. Skatos te reti kurs apzinas ka tiesi Igijs ir tas aizsardzibas un nesavtiigas speeles monstrs! Go Igoudala, go GSW!!! Igijs pec titula!!!

  +1 [+] [-]

, 2015-06-02 20:24, pirms 9 gadiem
chubaki, ja vareetu, es tev iedota gada trollja balvu, shajaa jomaa tu esi speciaalists, bet vajag tak kaadu,kas te nedaudz jautriibu piedod

  +1 [+] [-]

, 2015-06-02 23:05, pirms 9 gadiem
Par GSW un daudz skaista basketbola (7 speles gribu )

  -1 [+] [-]

, 2015-06-03 01:37, pirms 9 gadiem
chubaki rakstīja: A un būs 4-3 un visās spēlēs būs 3 OT. Tu esi pārāk liels optimists. Būs vai nu vienas vai otras komandas dominance un es redzu, ka tā būs GSW. Lebrons salūzīs mentāli. Un Igijs aizvedīs kopā ar splash brother un defa duetu līdz titulam.
LeBrons un Salūzīs?Tu lohs esi?Viņš darīs visu,lai Gredzenus savām mājām dabūtu,Tāpat arī Īrvings,kaut nav Playoffos spēlējis,bet Debija pat ļoti laba,ja neskaita to kāju..Un viņš teica,ka ir gatavs Fināliem..
LeBron,Noved šo sēriju līdz galam..Līdz Gredzeniem..

     [+] [-]

, 2015-06-03 02:26, pirms 9 gadiem
LeBron NBA rakstīja: LeBrons un Salūzīs?Tu lohs esi?Viņš darīs visu,lai Gredzenus savām mājām dabūtu,Tāpat arī Īrvings,kaut nav Playoffos spēlējis,bet Debija pat ļoti laba,ja neskaita to kāju..Un viņš teica,ka ir gatavs Fināliem..
LeBron,Noved šo sēriju līdz galam..Līdz Gredzeniem..
piedod, bet šaubos, ka Lebrons šo izlasīs

     [+] [-]

, 2015-06-03 08:05, pirms 9 gadiem
Lebrona labākie gadi ir aiz muguras , Tagad sāksies Stephana valdīšana, Un es pilnīgi piekrītu Chubakiem 4:0 18+ Tomsonam MVP , Lebrons aiz kauna pēc sezonas uz ķīnu aizmuks . . . . . .

  +2 [+] [-]

, 2015-06-03 10:35, pirms 9 gadiem
ventilators rakstīja: Kāds vēl Livingstons ? Tu stulbs esi. Livingstons pēc būtības ir saspēlnieks/sg, nekāda iespēja, ka viņš Lebronu segs. To darīs Bārnss/Grīns/Igudala.

ej izguli tak vienreiz reibumu
Livingstons pagājušo gad po sedza Lebronu. Viņš tiek kājās līdzi un ir 2.01 saspēlnieks. Ko tu pats pīpē.

  +1 [+] [-]

, 2015-06-03 13:22, pirms 9 gadiem
chubaki rakstīja: Livingstons pagājušo gad po sedza Lebronu. Viņš tiek kājās līdzi un ir 2.01 saspēlnieks. Ko tu pats pīpē.
Jā piekrītu Livingstons ar var segt Lebronu, līdzīgi kā to darīja Batlers, bet nu visefektīvākie pret viņu visticamāk būs Grīns un Igudala.

  -1 [+] [-]

, 2015-06-03 13:26, pirms 9 gadiem
niklaavsv rakstīja: chubaki, ja vareetu, es tev iedota gada trollja balvu, shajaa jomaa tu esi speciaalists, bet vajag tak kaadu,kas te nedaudz jautriibu piedod
Chubaki pieiet tai lietai radikāli. Bet trollis esi drīzāk tu, tev ir tikai viena komanda. Nē drīzāk viens spēlētājs. Ej komentē vieglatlētiku..

  +1 [+] [-]

, 2015-06-03 13:37, pirms 9 gadiem
chubaki rakstīja: Livingstons pagājušo gad po sedza Lebronu. Viņš tiek kājās līdzi un ir 2.01 saspēlnieks. Ko tu pats pīpē.
es jau nesaku, ka viņš viņu nav sedzis vai nevarētu, bet kāda velna pēc, lai Kers uz Lebronu liktu tieši Livingstonu, ja pieejami ir Grīns, Igudala, Bārnss, Tompsons ? Pilnīgi nejēdzīgs mūvs būtu uzlikt saspēlnieku uz sf/pf. Livingstons drīzāk Kairiju varētu segt.

  -1 [+] [-]

, 2015-06-03 13:39, pirms 9 gadiem
Reaalais rakstīja: Chubaki pieiet tai lietai radikāli. Bet trollis esi drīzāk tu, tev ir tikai viena komanda. Nē drīzāk viens spēlētājs. Ej komentē vieglatlētiku..
reku veelviens paraadiijaas, kuram nav favoriitkomanda, bet ir par taam, kuras pret Lebronu un galvenais,ka Lebrons neuzvar

kaa vispaar cilveeks aarpus ASV var fanot par vienu komandu visu laiku, ja tur nedziivo, iisti neko nezina par pilseetu un komandas speeleetaji, vadiiba, treneri utt nemitiigi mainaas? Lebrons interesee kaa speeleetajs, kaada shkirba, kuraa komandaa speelee? Un vaitad nav labaak, ka viena komanda, nekaa fanot par 5 uzreiz? pats nedaudz saputrojies. reaalais, tu chista esi reaals umnjiks

  +1 [+] [-]

, 2015-06-03 14:11, pirms 9 gadiem
niklaavsv rakstīja: reku veelviens paraadiijaas, kuram nav favoriitkomanda, bet ir par taam, kuras pret Lebronu un galvenais,ka Lebrons neuzvar

kaa vispaar cilveeks aarpus ASV var fanot par vienu komandu visu laiku, ja tur nedziivo, iisti neko nezina par pilseetu un komandas speeleetaji, vadiiba, treneri utt nemitiigi mainaas? Lebrons interesee kaa speeleetajs, kaada shkirba, kuraa komandaa speelee? Un vaitad nav labaak, ka viena komanda, nekaa fanot par 5 uzreiz? pats nedaudz saputrojies. reaalais, tu chista esi reaals umnjiks
Re sāc troļot... Tu jau zini par mani labāk, kas man patīk, kurām komandām es jūtu līdzi un ar kādām sievietēm guļu...
Kas tur slikts ka no bērnības jūtu divām komandām līdz, un katru sezonu ir vēl citas komandas par kurām jūtu līdzi. Un es spēju arī novērtēt konkurentu komandas spēlētājus - to pašu Princesi, cik izcila viņa savā elementā ir...