Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Porziņģis: "Uz Rio jābrauc spēlētājiem, kuri nopelnīs ceļazīmi"

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

Porziņģis: "Uz Rio jābrauc spēlētājiem, kuri nopelnīs ceļazīmi"
Kristaps Porziņģis
Foto: Romāns Kokšarovs, f64

"Visvairāk pārsteidza NBA spēļu kalendārs. No malas šķiet – 82 spēles, ļoti grūti. Kamēr neizej tam cauri, nesaproti, kā tas ir. Tas nebija vienkārši," Kristaps Porziņģis pirmdien, 2. maijā, dalījās iespaidos par pirmo sezonu pasaules spēcīgākajā līgā un uzsvēra, ka nākotnē grib palīdzēt Latvijas valstsvienībai.

Liepājas pārstāvniecība jau divdesmit minūtes pirms preses konferences sākuma bija žurnālistu pilna. Brīdī, kad Liepājas domes priekšsēdis Uldis Sesks teica atklāšanas vārdus, puse sanākušo stāvēja kājās, bet jautājumu straume neapsīka 60 minūšu garumā.

Porziņģu ģimene pirmo sezonu Ņujorkā izturēja lieliski. Māte Ingrīda, tēvs Tālis, brāļi Jānis, Kristaps un Mārtiņš aiz okeāna darbojās kā pieci pirksti, savilkti vienā dūrē. Brāļi atbalstīja viens otru arī preses konferencē.

Kristap, kā šobrīd jūties un kādā noskaņojumā esi?
Jūtos labi, jo beidzot esmu mājās. Pirmajās dienās atpūtos kopā ar ģimeni un varu pateikt, ka nekur nav labāk.

Plecs kārtībā?
Par 99%. Vēl nevaru darīt visu nepieciešamo. Domāju, ka tas ir vienas nedēļas jautājums.

Kādi būs vasarā darāmie darbi?
Apspriežoties ar ģimeni, komandas un kluba vadību, izlēmu, ka Latvijas izlasē šovasar nespēlēšu. Izsverot visus par un pret, domāju, ka valstsvienībai ilgtermiņā tas nāks par labu. Šajā vasarā labākais risinājums ir parūpēties par savu ķermeni un sagatavoties nākamajai NBA sezonai, taču nākotnē gribu palīdzēt Latvijas izlasei.

Vai sezonas beigās saņēmi ieteikumus vasarai no galvenā trenera Kurta Rembisa (Kurt Rambis) un kluba prezidenta Fila Džeksona (Phil Jackson)?
Ar ģenerālmenedžeri Stīvu Milsu (Steve Mills) un Filu Džeksonu tikāmies gan kluba birojā blakus treniņzālei, gan – neformāli – hokeja spēles laikā. Uzzinājām, ko domā komandas vadība. Apspriedām un saskaņojām vasaras plānus. Viņi vēlas, lai esmu vesels un gatavs nākamajai sezonai. No manis vairāk prasīs, vairāk gaidīs, tāpēc jākļūst fiziski spēcīgākam. Tas nebūs vienkārši.

Lai labi nospēlētu, otrajai sezonai man jākoncentrējas vēl vairāk nekā pirmajai. Zinu to pēc savas pieredzes Spānijā. Labi nospēlējot vienu sezonu, turpinājumā nekas automātiski nenotika un sākums bija pavājš. Vajadzēja saņemties un strādāt, lai sevi pierādītu.

Pēcsezonas domas no Karmelo Entonija (Carmelo Anthony)?
Pēdējās spēlēs nepiedalījos un arī viņa spēles laiks bija mazāks. Noslēguma spēlēs bieži sēdējām blakus. Uzdevu viņam visus jautājumus pēc kārtas, apspriedām daudzus jautājumus.

Kas Tev pirmajā sezonā sagādāja visvairāk prieka?
Pieredze, kuru izdzīvoju kopā ar savu ģimeni. Pati iespēja tikt draftētam ar tik augstu numuru. Interese un atbalsts Latvijā. Man tas bija sapņa piepildījums.

Kā vērtē sacelto ažiotāžu?
Vienā vārdā – trakums. Tas kļuva iespējams, jo parādīju, ka varu spēlēt NBA un, otrkārt, daru to Ņujorkā. Citās pilsētās tas nebūtu tik izteikti. Par iesaukām var pasmieties, taču patīkami, ka ir tāda interese un atbalsts. Pati atbilstošākā iesauka? KP – Kei Pī.

Tu gadiem ilgi sekoja līgai, daudz zināji par komandām un spēlētājiem. Vai klātienē bija lietas, kas pārsteidza?
Spēļu kalendārs. No malas šķiet – 82 spēles, ļoti grūti. Kamēr neizej tam cauri, nesaproti, kā tas ir. Tas pārsteidza un nepavisam nebija vienkārši.

Kluba prezidents iepriekšējā sezonā rakstīja, ka vienreiz nav izturējis un pārņēmis treniņa vadību savās rokās. Vai šosezon notika līdzīgi?
Prezidents pāris reizes atnāca pateikt dažas lietas, taču treniņos neiejaucās. Bija viena reize, kad uz mums sadusmojās galvenais treneris Dereks Fišers (Derek Fisher). Nostājās malā un neko neteica. Sapratām, ka mums jāsaņemas.

Kurus elementus pats vēlies uzlabot vasarā?
Jāpalielina vispārējais ķermeņa spēks. Jākļūst fiziski spēcīgākam, īpaši nepalielinot masu, lai varu stāties pretī “smagajiem džekiem”. Citādi – nav neviena lieta, kuru daru ideāli. Jāstrādā pie dribla, metiena, spēles postā. Man būs vairāk jāspēlē groza apakšā un soda laukumā. Palielinot spēku, centīšos nekļūt lēnāks un mazkustīgāks.

Kādi bijuši sezonas interesantākie dueļi?
Sanāca paspēkoties ar “Raptors” centru Jonu Valančūnu, kurš ir agresīvs spēlētājs un fiziskas spēles piekritējs. Nespēlējam vienā pozīcijā, taču pazīstami bijām jau agrāk. Interesanti bija pacīnīties ar Lamarkusu Oldridžu (Lamarcus Aldridge), kuru uzskatu par vienu no labākajiem spēka uzbrucējiem līgā. Pret viņu tiešām klājās ļoti grūti, jo nevarēju viņu īsti nosegt.

Viegli nebija arī pret Kevinu Lavu (Kevin Love), kurš daudz skraida pa perimetru un ir ļoti daudzpusīgs spēlētājs. Viegli nebija nevienā spēlē. Drafta laikā svēru 105 kilogramus, oktobrī – 109 kilogramus, bet sezonas gaitā svars lēnām kritās. Tagad varētu būt 106-107 kilogrami, mērķis – vismaz 110. Lēnām jāliek klāt un jāskatās, kā jutīšos.

Vai brāļu un ģimenes klātbūtne padarīja debijas sezonu vieglāku?
Brāļi joprojām ir blakus (smejas). Ģimenes klātbūtne īpaši palīdzēja grūtos brīžos, taču priecājos, ka viņi kopā ar mani var izbaudīt arī labos notikumus. Visgrūtāk bija, kad zaudējām daudzas spēles pēc kārtas. Sāka piezagties nevajadzīgas domas, naktīs nevarēju pagulēt.

Labā lieta – pēc vienas vai divām dienām būs nākamā NBA spēle, kurā vari pierādīt sevi no jauna. Nevienā brīdī neuzliku sev spiedienu, ka “vajag uzreiz”. Mēģināju saglabāt vēsu prātu visas sezonas garumā.

Kā sezona mainījusi attiecības ar draugiem un paziņām? Vai neesi viņu uztverē kļuvis par apkārt staigājošu naudas maisu?
Tuvi draugi mani saprot un palikuši tādi paši. Viņu un ģimenes attieksme nav mainījusies. Izjūtu tikai lielāku interesi no apkārtējiem cilvēkiem. Visi grib nofotografēties, parunāt. Tas ir normāli un ar to jārēķinās. Centīšos palikt tikpat vienkāršs, kāds esmu. Manuprāt, tas ir pats galvenais.

Tava prognoze par šāgada NBA fināla dalībniekiem?
Ja Stefens Karijs (Stephen Curry) būs vesels, domāju, ka “Warriors” finālā spēlēs pret Klīvlendu. Ar Kariju ierindā viņiem būs pārsvars. Nespēlējot Karijam, līdz finālam, visticamāk, nokļūs “San Antonio Spurs”.

Kāds iespaids par NBA zvaigznēm radās klātienē?
Ejot laukumā, jāsāk domāt, ka esi viens no viņiem. Nevar uz Lebronu un citiem spēlētājiem skatīties no apakšas. Jāpieņem viņu klātbūtne kā normāla parādība un jācenšas parādīt, ko pats māki.

Vai apsver iespēju atvērt kādu laukumu arī Seviljā?
Vēlos visu darīt Latvijai. Manuprāt, Spānijā pietiek gan sportistu, gan citu cilvēku, lai viņi savas lietas sakārtotu. Mana prioritāte ir izdarīt, cik vien varu, mājās.

Kas ir mājas sajūta, kuru nevari iegūt Amerikā?
Mūsu mājas veranda ir pati foršākā vieta, īpaši, kad sapulcējas visa ģimene. (“Brokastis divu stundu garumā,” piebilst brālis Jānis.) Tādu sajūtu nevar iegūt nekur citur.

Kur vieglāk pārvietoties pa ielu – Latvijā vai Amerikā?
Noteikti, ka Latvijā. Cilvēki atpazīst, taču daudzi nobīstas un nenāk klāt. Daudzi pienāk un ir ļoti satraukušies. Amerikā – daudz nekaunīgāki. Ja apstājos, man vajag kādu, kurš palīdz aiziet projām, īpaši vietās, kur pārvietojas daudz cilvēku. Mierīgi var justies tikai klusās ieliņās. Latvijā ir daudz vienkāršāk un ceru, ka tā turpināsies.

Vai esi saskāries ar paparaci?
Ņujorkā varam mierīgi aiziet uz restorānu un aizbraukt mājās. Neviens fotogrāfs pakaļ nav skrējis. Izņēmums notika Losandželosā. Vietējiem restorāniem ir sakari ar bulvārpresi. Viņi gaidīja restorāna ārpusē, lai nofotogrāfētu, kā ar Sašu Vujačiču ejam pa ielu. Kā iznācām, uzreiz bija klāt ar jautājumiem. Ņujorkas pieklājīgajos restorānos tā darīt nav pieņemts.

Kādas ir Tavas domas par izmaiņām treneru sastāvā?
Trenerim Rembisam ir labas attiecības ar visiem spēlētājiem, jo viņš pats ir bijis basketbolists. Ja mainīsies treneris, var mainīties arī spēles veids. Cenšos tajā neiedziļināties. Pagaidām sēžu un gaidu, kas notiks.

Tevi salīdzina ar Kobi Braientu.
Mani nav jāsalīdzina ar Kobi Braientu. Spēlējam atšķirīgās pozīcijās. Mani salīdzināt? Tādi spēlētāji kā viņš un Maikls Džordans basketbolā ienāk vienu reizi daudzos gados. Man bija liels gods ar viņu spēlēt vienā laukumā un apkampt viņu.

Vai pārdomāsi, ja Latvijas valstsvienība kvalificēsies Rio spēlēm?
Ja džeki izcīnīs ceļazīmi uz Rio spēlēm, uz Brazīliju brauks viņi. Ja viņi tiešām tiks, centīšos to vēlreiz izdarīt vēlāk. Novēlu puišiem veiksmi un izdošanos! Ceru, ka viņi tiks pēc iespējas tālāk. Latvijas sportistiem vienam otru jāatbalsta.

Jautājumi Jānim Porziņģim

Kādi bija rezultāti sarunām ar kluba un izlases vadību?
Pamatdoma – Kristaps izlasei, klubam, līdzjutējiem būs vajadzīgs vienmēr. Tie ir mani vārdi. Domāju, ka ilgtermiņā visi būsim lielāki ieguvēji, ja Kristaps būs vesels un pietiekami atpūties. Viņš varēs spēlēt un priecēt mūs daudzus gadus, nevis ātri, ātri, ātri saraut īstermiņā.

Kristaps ir pierādījis, ka viņa domas un darbi ir saistīti ar Latviju. Nezinu, cik laika būs nepieciešams, lai spēlētu visu gadu, jo viņa ķermenis turpina attīstīties. Dimantus jāpulē un pareizi jāapstrādā. Kad viņš būs gatavs, spēlēs. Vērtēsim katru vasaru.

Klubs oficiāli nevar pateikt “nē” Kristapa spēlēšanai izlasē. No otras puses, “Knicks” vēlas redzēt viņu veselu un gatavu NBA sezonai. Tas nozīmē 12-16 nedēļu darbu, nostiprinot visu ķermeni. Nesaku, ka tas nav savienojams ar izlasi, taču realitātē var notikt visādi.

Kristaps psiholoģiski izturēja 82 spēļu sezonu, noturējās sešus mēnešus. Nezinām, kāda būtu reakcija, ja tāda slodze turpinātos ilgāk. Iespējams, ka viss būtu kārtībā.

NBA ir līga, kurā nevajag pārāk daudz prognozēt. Runājot par nākamajiem gadiem, vai zināma summa, kura jāmaksā par Kristapa spēlēšanu valstsvienībā?
Pagaidām neesmu par to domājis un interesējies. Nākotnē šo jautājumu apsvērsim.

Kuri "Knicks" treneri vasarā atbrauks uz Latviju?
“Bārs” (“Bar” jeb Mubaraks Maliks, “Knicks” spēlētāju snieguma direktors – Sportacentrs.com). Viņš palīdzēs Kristapam ieiet ritmā, parādīs, kādus vingrinājumus jāizpilda. Tas notiks dažas nedēļas pirms atgriešanās Amerikā. Nometnes laikā atbrauks vēl viens basketbola treneris, kurš strādās ar bērniem. Un fizioterapeits.

Kādi būs "Porziņģu ģimenes fonda" mērķi?
Mums nav konkrētu mērķu. Ja tādus nosauksim, tie būs jāizpilda. Darāmo skatīsimies pēc Kristapa vēlmes un iespējām, taču viss būs saistīts ar sportu. Pirmā lieta ir basketbola laukums un nometne. Iespējams, nākotnē atbalstīsim kādu sporta skolu, taču tai jābūt Kristapa ierosmei. Darīsim to, kas vajadzīgs, nemeklējot populāro.

Kādi ir pašlaik aktuālākie sponsoru līgumi?
Kristapam septembrī beidzas līgums ar “Nike”. Domājam, ar ko slēgt jauno līgumu. Ja paliekam ar “Nike”, var nākties gadiem gaidīt uz savu apavu līniju, t.s. “signature shoes”. Citu zīmolu izvēles gadījumā tāda iespēja var rasties ātrāk.

Kā veicas ar autortiesību aizsardzību?
Amerikā arī pastāv pelēkā ekonomika. Ņujorkā sadrukā visu, ko grib. Vai vērts atsevišķi cīnīties, piemēram, piecu tūkstošu dolāru dēļ? Kristapam tas lielu ļaunumu nenodara. Ja nodara, jādomā, taču pagaidām tas nav mūsu rūpju lokā.

Kā tiekat galā ar drošības jautājumiem?
Kristapa laiks sadalīts starp basketbolu un mājām. Par drošību pagaidām jādomā minimāli. Ņujorkā ir kluba apmaksāts drošībnieks, kurš var atrasties blakus jebkurā brīdī. Viņš pavada Kristapu visos izbraukumos. Latvijā par to parūpēsimies nepieciešamības gadījumā.

Izņēmums ir Manhetena. Kad izkāpjam no mašīnas, bijušas reizes, kad piecās minūtēs grūti tikt līdz zālei. Kristapam zālē jābūt trīs stundas pirms spēles. Mārtiņš sēž pie stūres, es paķēru Kristapu aiz rokas un mēs skrienam. Ja apstāsimies, nekur neaiziesim. Vestčesterā ir mierīgāk. Mazāk cilvēku.

Vai bijis jāpielieto fizisks spēks Kristapa aizsardzībai?
Drafta laikā visi sportisti dzīvo vienā viesnīcā. Ārā gaida 20-30 autogrāfu tīkotāji. Paraksties vienreiz, divreiz, viņi turpina nākt un nākt. Bijušas reizes, kad cilvēkus jāpastumj malā, lai varam aiziet līdz automašīnai.

Jautājumi Mārtiņam Porziņģim

Vai basketbola laukuma atklāšana Liepājā paredzēta nometnes laikā?
Nometne notiks 13.-16. jūnijā, savukārt laukuma atklāšana – 15. jūnijā. Ar nosacījumu, ka būvdarbi iekļausies paredzētajā grafikā.

Kāds būs Liepājas pašvaldības ieguldījums?
Pirmkārt, zemes gabals. Otrkārt, visu nepieciešamo atļauju un dokumentu sakārtošana. Laika izteiksmē tas ir liels ieguldījums.

Vai nometni apmeklēs īpaši viesi?
Jānis rūpēsies par bērniem un treneriem, es un Kristaps – par spēlētājiem. Nometnes pēdējā dienā iecerēta paraugspēle ar profesionāļu līdzdalību. Ieeja būs bez maksas, atvērta visiem interesentiem.

 +24 [+] [-]

, 2016-05-02 19:58, pirms 9 gadiem
Veiksmi,spēku un izturibu Tev Kristap!
Slēpts komentārs: abrag atkāpies

     [+] [-]

, 2016-05-02 20:08, pirms 9 gadiem
Mārtiņš šķiet gribēja nosaukt tos cilvēkus kas ieradīsies uz šo pasākumu Liepājā, bet tur viens opis iejaucās nedaudz un uzdeva KP savu jautājumu un tā šī atbilde par šiem īpašajiem viesiem palika karājoties gaisā.. bet kkā nepamet pārliecība ka viens no viesiem varētu būt Saša Vujačičs
Slēpts komentārs: kurbadss

 +13 [+] [-]

, 2016-05-02 20:09, pirms 9 gadiem
abrag atkāpies rakstīja: Uzmētēji vienmēr paliek atminā, ka uzmetēji, bet nu neko jādzīvo tālak, tik nespēlēšana izlase pateica visu, tomer KP nauda ir svarīgaka, par izlasi un patriotismu, skumji
Kāpēc viņš ir jāsauc par uzmetēju? Viņš kko bija solījis ka spēlēs?

 +11 [+] [-]

, 2016-05-02 20:09, pirms 9 gadiem
kurbadss rakstīja: Porziņgi!!! Palasi Tālavas Taurētaju.
Domā ar galvu ko tu raksti!
Slēpts komentārs: Straka

 +15 [+] [-]

, 2016-05-02 20:12, pirms 9 gadiem
Straka rakstīja: Es īsti nesapratu, kāpēc brāļi ir atnākuši un sēž pie galda. Ja Jānis vēl ok, tad otrs gan pa tukšo. Saprastu, ka kaut ko par to fondu spētu izstāstīt (bet tam mērķu nav).
cik daudz bļ* jūs latvieši varat liet to negatīvismu komentāros..
Porziņģis noliets ar sūdiem, tagad jau meklē nākamos ko noliet

     [+] [-]

, 2016-05-02 20:17, pirms 9 gadiem
Varbūt Melo atbrauks uz Liepāju?

  +6 [+] [-]

, 2016-05-02 20:17, pirms 9 gadiem
Straka rakstīja: Es īsti nesapratu, kāpēc brāļi ir atnākuši un sēž pie galda. Ja Jānis vēl ok, tad otrs gan pa tukšo. Saprastu, ka kaut ko par to fondu spētu izstāstīt (bet tam mērķu nav).
Vai tad obligāti ir jārunā lai parādītu savu atbalstu tuvam cilvēkam? Pietiek arī ar to ka viņi visi trīs ir kopā!
Slēpts komentārs: abrag atkāpies

     [+] [-]

, 2016-05-02 20:17, pirms 9 gadiem
Onslovs rakstīja: Varbūt Melo atbrauks uz Liepāju?
Nemelo!

 +11 [+] [-]

, 2016-05-02 20:20, pirms 9 gadiem
Ja ir izvēle starp dažām spēlēm izlasē šajā turnīrā, kur skaidrs, ka nekur netiksim ar KP ieskaitot, tad es izvēlētos sevi arī attīstīt.
Un kāds sakars ar patriotismu? Izdariet paši kaut ko Latvijas labā. Par Kristapu kopā neizdarīsiet kaut pusi.

 +17 [+] [-]

, 2016-05-02 20:20, pirms 9 gadiem
Un nepiedos neprašas, īstie fani sapratīs.
Slēpts komentārs: Ich liebe Deutschland
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2016-05-02 20:23, pirms 9 gadiem
Es ļoti ceru, ka pārējie porziņgi nelasa šo portālu. Man ir kauns par šādiem komentētājiem.

  -1 [+] [-]

, 2016-05-02 20:23, pirms 9 gadiem
Mani nemaz nepārsteidz, ka ģimene bija tā, kas lika lemt par labu NBA starpsezonai, nevis izlasei, jo loģiski, ka bračkas, kas na haļavu uz brāļa rēķina kļuvuši par naudas maisiem, neko īpaši nedarot, neies šaut sev kājā, ei nu sazin, KP vēl satraumējas izlasē, pavāji aizvada nākamo sezonu un cipari kļūst mazāki, vērtība mazāka, līdz ar to apdraudēta arī bračku nākotne, it sevišķi tā pseido menedžera, kas pirms tam strādāja par bārmeni un lēja man šņabi bārā, tagad baigais menedžeris Kristapam Loģiski, ka viņi nepalīdzēja izlemt par labu izlasei.
Slēpts komentārs: abrag atkāpies
Slēpts komentārs: Āfrika12

  -2 [+] [-]

, 2016-05-02 20:24, pirms 9 gadiem
sandis444444 rakstīja: Vai tad obligāti ir jārunā lai parādītu savu atbalstu tuvam cilvēkam? Pietiek arī ar to ka viņi visi trīs ir kopā!
Atbildes un runāšana ir preses konferences būtība. Porziņģis jau pats pietiekami pieredzējis sarunās ar presi, lai šāda veida atbalsts nebūtu vajadzīgs. Savadāk izskatās, ka brāļi grib iekāpt jaunākā slavas kurpēs.

 +11 [+] [-]

, 2016-05-02 20:24, pirms 9 gadiem
abrag atkāpies rakstīja: Šito Kp ilgi Latvijas fani nepiedos
fani? Normāli fani saprot, ka tas viņam nāks par labu un arī pēc pāris gadiem izlasei. Tie, kas nepiedos diezvai ir fani

  -3 [+] [-]

, 2016-05-02 20:34, pirms 9 gadiem
pilnigi piekritu lai nopelna, lai pa vinu balsotu, kad kaut ko bus lv izdarijis tad tik!

  +3 [+] [-]

, 2016-05-02 20:34, pirms 9 gadiem
Malači visa ģimene! Vairāk tādus cilvēkus Latvijā, kas rūpējas par apkārtējiem un arī vidi! Tad arī mēs visi kopā izdzīvosim ar savu kultūru un visu kas mums ir!

  +2 [+] [-]

, 2016-05-02 20:35, pirms 9 gadiem
Porziņģis ir kārtīgs vecis, gaidām pēc pieciem gadiem čempī.

  +8 [+] [-]

, 2016-05-02 20:37, pirms 9 gadiem
Piekrītu Valteram, kā KP vajag pastrādāt individuāli ar savu ķermeni nākamās divas, trīs vasaras, lai pēc tam mūsu izlasei varētu jau nopietni palīdzēt un veikt lielu pienesumu un spēlēt daudz minūšu laukumā.
Novēlu KP stipru veselību un izturību. Turies!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2016-05-02 20:43, pirms 9 gadiem
Šitas teksts man galīgi nepārliecināja. Bļin kas tie bračkas vispār tādi ir ? Baigie lēmēji, palikuši Kristapu zem tupeles, saskalojuši smadzenes, ka kaut ko baigi jāsaudzē, ok šovasar es pieņemu un tas ir saprotami, bet pēc šī teksta - . Kad viņš būs gatavs, spēlēs. Vērtēsim katru vasaru. - Nu kaut kā pārliecība nav , ka bračkas neturpinās skalot viņam smadzenes, ka nekur nav jāskrien, katru reizi teiks, ka neesi vēl nostiprinājies...Jo loģiski no KP karjeras ir atkarīga arī viņu nākotne, ja Jānis vēl darbu sev basketbola lauciņā atradīs, tad tas otrs džeks varēs atgriezties aiz letes un turpināt liet šņabi kā līdz šim, tagad baigais menedžeris bračkam, staigā dimanta kurpēs un baigi gaiņā Ņujorkā paparaci prom ik mēnesi paprasto bračkam savu kāpīti par "blakus būšanu" . Bračkas viņam skalos smadzenes ilgi un dikti, tāpēc ieteiktu KP tikt pie profesionāļiem un tik vaļā no basketbola viedokļa no šiem diletantiem, kas sēž uz viņa kakla.

  +2 [+] [-]

, 2016-05-02 20:46, pirms 9 gadiem
Blogs Par Hokeju rakstīja: cik daudz bļ* jūs latvieši varat liet to negatīvismu komentāros..
Porziņģis noliets ar sūdiem, tagad jau meklē nākamos ko noliet
ko tu bļ* vari šitā kunkstēt,ka visi latvieši tādi un šādi,besī šitie,kas tagad visiem rakstīt cik forši,ka labākais spēlētājs nebrauks,pat ja mēnesi jau sēž un neko nedara + vēl dafiga laika līdz sezonas sākumam,saprastu ja viņam par vietu būtu jācinās komandā,bet viss jau ir uz paplātes,ķipa baigi trenēsies,bet uz max 3 spēlēm atbraukt nevar. Značit viņš neder NBA,jo netur slodzes,ja jāatpūšas tik ilgu laiku! Nākamgad būs atrunas,ka "viņam tikai 21 gads" pēc tam vēlāk būs "viņam tak tikai trešā sezona nba,ko jūs te piesienieties"

  +3 [+] [-]

, 2016-05-02 20:47, pirms 9 gadiem
Viss ir gaužām vnk,Latvija viņam (K.Porziņģim)dzīvi nenodrošinās!Viņam ir dziļi po uz Latviju(teksts par f**king Latvia to apliecina),uzliktā grīda-tikai imidža pacelšanai!
Man tāds jautājums Kristapa aizstāvjiem-kāda ir procentuālā iespēja,ka viņa vietā izlasei atteiktu nelaiķi K.Skrastiņš un Žoltoks,par Irbi vispār nav ko runāt!
Sorry,bet atrunāšanās par inividuālo trenēšanos,kas ir apsveicama,tikai parāda,ka izlase viņam būs svarīga tikai tad,ja tas būs nepieciešams tikai personiskajam labumam,ar patriotismu šis čalis "neslimo",tas ir skaidrs!

  -4 [+] [-]

, 2016-05-02 20:47, pirms 9 gadiem
Oho lielie patrioti sakomenteejushi Buutu kaut kas valsts labaa briivpraatiigi jaaizdara, vai kaut kas cits, visi pokemoni kaa tarakaani pa stuuriem noliistu.

  -2 [+] [-]

, 2016-05-02 20:47, pirms 9 gadiem
Metalurgs1232 rakstīja: fani? Normāli fani saprot, ka tas viņam nāks par labu un arī pēc pāris gadiem izlasei. Tie, kas nepiedos diezvai ir fani
+

  -3 [+] [-]

, 2016-05-02 20:48, pirms 9 gadiem
trupac rakstīja: Oho lielie patrioti sakomenteejushi Buutu kaut kas valsts labaa briivpraatiigi jaaizdara, vai kaut kas cits, visi pokemoni kaa tarakaani pa stuuriem noliistu.
nezinu kā citi,bet es talkā,piemēram, gāju!

  -1 [+] [-]

, 2016-05-02 20:51, pirms 9 gadiem
miesnieka nedarbi hauzenē rakstīja: Viss ir gaužām vnk,Latvija viņam (K.Porziņģim)dzīvi nenodrošinās!Viņam ir dziļi po uz Latviju(teksts par f**king Latvia to apliecina),uzliktā grīda-tikai imidža pacelšanai!
Man tāds jautājums Kristapa aizstāvjiem-kāda ir procentuālā iespēja,ka viņa vietā izlasei atteiktu nelaiķi K.Skrastiņš un Žoltoks,par Irbi vispār nav ko runāt!
Sorry,bet atrunāšanās par inividuālo trenēšanos,kas ir apsveicama,tikai parāda,ka izlase viņam būs svarīga tikai tad,ja tas būs nepieciešams tikai personiskajam labumam,ar patriotismu šis čalis "neslimo",tas ir skaidrs!
Kā neatceros, ka Irbe, Ozoliņš brauca uz izlasi...
Pirmās sezonas strādāja, lai veiksmīgi iekļautos NHL.

  +5 [+] [-]

, 2016-05-02 20:51, pirms 9 gadiem
no šādiem spēlētājiem tie mazie arī mācās,porziņģim būtu jāskatās kādu piemēru rāda
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-05-02 20:51, pirms 9 gadiem
VESELIBA PIRMAJA VIETA!!

     [+] [-]

, 2016-05-02 20:52, pirms 9 gadiem
flipsider rakstīja: Kā neatceros, ka Irbe, Ozoliņš brauca uz izlasi...
Pirmās sezonas strādāja, lai veiksmīgi iekļautos NHL.
viņš jau ir stabils starta piecinieka spēlētājs,nekas viņam to vietu neatņems!

     [+] [-]

, 2016-05-02 20:53, pirms 9 gadiem
HMB-ANALIZEEJAM rakstīja: Es gan pastiprinaati drazoju tajaa dienaa, lai tadiem aakstiem kaa tu butu vairak ko darit!!!!
par tevi jau tas teikums bija domāts

     [+] [-]

, 2016-05-02 20:53, pirms 9 gadiem
cowboys11 rakstīja: viņš jau ir stabils starta piecinieka spēlētājs,nekas viņam to vietu neatņems!
Tas jau nenozīmē, ka nav jāturpina sevi pilnveidot!
Spēlēs tad, kad būs sevi pilnveidojis!

Diskusiju beidzu, jo nav par ko diskutēt!

     [+] [-]

, 2016-05-02 20:54, pirms 9 gadiem
Straka rakstīja: Atbildes un runāšana ir preses konferences būtība. Porziņģis jau pats pietiekami pieredzējis sarunās ar presi, lai šāda veida atbalsts nebūtu vajadzīgs. Savadāk izskatās, ka brāļi grib iekāpt jaunākā slavas kurpēs.
Tavas atbildes liecina par to ka ģimene un tās atbalsts ir sveši jēdzieni tev!

Tie nav draugi vai vienkārši garāmgājēji no malas kam vajag tavas slavas kurpes, tie ir brāļi, vēlreiz - tā ir ģimene!

     [+] [-]

, 2016-05-02 20:55, pirms 9 gadiem
Basketbolu spēlē komanda,nevis viens spēlētājs.Bija mums jau-tagad vai nekad izlase,visi zina kā tas beidzās.Gan jau džeki bez KP izkapāsies,jo nav mums nemaz tik švaka izlase,lai viena spēlētāja faktors tik svarīgs būtu.KP ir tikai divdesmit gadi,nu nevajag viņu pirmajā tik nopietnajā un smagajā sezonā nodzīt.Visi zina ko dara ar nodzītiem zirgiem.Nevajag apliet tagad KP bračkas ar samazgām,jo ģimene ir svarīgākais kas var būt,tā būs blakus vienmēr,atšķirībā no šejienes faneļiem kas māk tikai riet.Veiksmi KP!Ceru,ka Porziņģi nelasīs šos mēslus.

     [+] [-]

, 2016-05-02 20:56, pirms 9 gadiem
flipsider rakstīja: Tas jau nenozīmē, ka nav jāturpina sevi pilnveidot!
Spēlēs tad, kad būs sevi pilnveidojis!

Diskusiju beidzu, jo nav par ko diskutēt!
ikvienam spēlētājam sevi ir jāpilnveido,tas neliedz viņiem spēlēt izlasē

     [+] [-]

, 2016-05-02 20:56, pirms 9 gadiem
cowboys11 rakstīja: nezinu kā citi,bet es talkā,piemēram, gāju!
Nu ok vienu dienu pastraadaat. A tu buutu gatavs piem. kaadas 2-3 nedeeljas pa velti pastraadaat sava atvaljinaajuma laikaa. Piem uzkopt savu pilseetu( kraasot kko, griezt kruumus utt.)?

  -2 [+] [-]

, 2016-05-02 20:56, pirms 9 gadiem
RESNAIS PUTNIŅŠ VASARĀ PIKOJAS rakstīja: Mani nemaz nepārsteidz, ka ģimene bija tā, kas lika lemt par labu NBA starpsezonai, nevis izlasei, jo loģiski, ka bračkas, kas na haļavu uz brāļa rēķina kļuvuši par naudas maisiem, neko īpaši nedarot, neies šaut sev kājā, ei nu sazin, KP vēl satraumējas izlasē, pavāji aizvada nākamo sezonu un cipari kļūst mazāki, vērtība mazāka, līdz ar to apdraudēta arī bračku nākotne, it sevišķi tā pseido menedžera, kas pirms tam strādāja par bārmeni un lēja man šņabi bārā, tagad baigais menedžeris Kristapam Loģiski, ka viņi nepalīdzēja izlemt par labu izlasei.
Čalīt, savu zemo intelektu un skaudību varēji atstāt sevī...
Pats arī esmu par to, ka izlasē jāspēlē vienmēr, bet šis ir nedaudz citāds gadījums - pašiem aug zvaigzne, kuram vēl nedaudz jāpieliek, lai sasniegtu savu potenciāli labāko sniegumu. Iespējams šim brīdim labākais lēmums.

Par brāļiem- lieliski, ka ir superīga ģimene, kas palīdz, atbalsta un protams arī sāk labāk dzīvot. Ja nu brāļiem nesākas zvaigžņu slimība, tas viss ir lieliski un tikai atbalstu, jo no redzētā - kārtīga un godīga latviešu ģimene.

     [+] [-]

, 2016-05-02 20:57, pirms 9 gadiem
nesapratu, vai Kristaps 20 gadu vecumā turpina augt garāks?

  +3 [+] [-]

, 2016-05-02 20:58, pirms 9 gadiem
Blogs Par Hokeju rakstīja: cik daudz bļ* jūs latvieši varat liet to negatīvismu komentāros..
Porziņģis noliets ar sūdiem, tagad jau meklē nākamos ko noliet
Blogs par bļ* hokeju? Ko Tu te tirs uz latviešiem gnīda? Latvieši tādi,latvieši šitādi,šito tekstu bīdītāji paši ir kaut kādi čurkas!
Tu blogs par bļ* hokeju pasaki labāk,vai Kaža ar Žoltoku arī tā rīkotos kā Kristaps,un nekuj te muldēt,ka Kristaps noguris a, Kaža pa bortiem lēkādams un zem ripām guldamies negribēja pēc sezonas atpūsties un individuāli pagatavoties nākamajai sezonai,ne? Kuj,viņš brauca uz izlasi un atdeva vēl te visus spēkus,jo viņam,Irbem,Žoltokam tā Latvija kaut ko nozīmē atškirībā no Tevis,susļika...a Tu blogs bļ* par hokeju brauc uz matušku semkas grauzt vai Īriju sēnes lasīt ,ja Tev tā Latvija un latvieši ir tik pretīgi,šmurguls gatavais!

     [+] [-]

, 2016-05-02 20:58, pirms 9 gadiem
trupac rakstīja: Nu ok vienu dienu pastraadaat. A tu buutu gatavs piem. kaadas 2-3 nedeeljas pa velti pastraadaat sava atvaljinaajuma laikaa. Piem uzkopt savu pilseetu( kraasot kko, griezt kruumus utt.)?
nu krāsošana nav mana aizraušanās,ja spētu ar savu aizraušanos kādam brīvajā laikā pa velti palīdzēt šad un tad,kāpēc gan nē!

     [+] [-]

, 2016-05-02 21:01, pirms 9 gadiem
trupac rakstīja: Nu ok vienu dienu pastraadaat. A tu buutu gatavs piem. kaadas 2-3 nedeeljas pa velti pastraadaat sava atvaljinaajuma laikaa. Piem uzkopt savu pilseetu( kraasot kko, griezt kruumus utt.)?
Tavs teksts parāda,ka Tu būtu gatavs,tautas Lāčplēsis ibio!

  -2 [+] [-]

, 2016-05-02 21:03, pirms 9 gadiem
abrag atkāpies rakstīja: Šito Kp ilgi Latvijas fani nepiedos
Faniem pat nav ko piedot pagaidām, bet "fani" nepiedotu arī ja spēlētu un nekvalificētos

  +2 [+] [-]

, 2016-05-02 21:04, pirms 9 gadiem
tādi mūsdienās izaug tie basketbolisti, 0 patriotisms,izliekas tikai savā twiteri un tas arī viss! hokejā un futbolā jaunajiem var vēsi uzticēties,tie vienmēr būs ja sezona beigusies!

  -1 [+] [-]

, 2016-05-02 21:04, pirms 9 gadiem
trupac rakstīja: Nu ok vienu dienu pastraadaat. A tu buutu gatavs piem. kaadas 2-3 nedeeljas pa velti pastraadaat sava atvaljinaajuma laikaa. Piem uzkopt savu pilseetu( kraasot kko, griezt kruumus utt.)?
Lebrons,Melo,Durants u.c.,tie jau tāpat vien ,aiz nekuj darīt ,izlaidīs atvaļinājumu,ne?

     [+] [-]

, 2016-05-02 21:05, pirms 9 gadiem
arejs87 rakstīja: Faniem pat nav ko piedot pagaidām, bet "fani" nepiedotu arī ja spēlētu un nekvalificētos
tad būtu reali grūti ko pārmest!

  +5 [+] [-]

, 2016-05-02 21:06, pirms 9 gadiem
Es reāli personiski uzskatu, ka viņš gribētu spēlēt, bet viņam apkārt ir tik daudz gaisa jaucēju un smadzeņu skalotāji, ka viņa viedokli jau iegroza tādā gultnē kā citiem vajag, nevis domā viņš pats. var salīdzināt ar krieviju, kur tautai zombē , ka putins ir pasaules miera nesējs un visi sāk tam ticēt. Te tas pats, no visām pusēm zombē, ka tev jāstiprinās kristap, tu traumēsies savādāk, ja nepaliksi pie mums utml. Loģiski, ka viņš nosliecas par labu tam visam...Ja no LBS neviens necenšas šo informācijas gūzmu atspēkot sev par labu regulāri apciemojot Kristapu , stāstot cik viņš svarīgs, cik vajadzīgs ,ka visu nodrošinās utml, tad rezultāts arī ir šāds. Un LBS ir pilnīgi uzmīzt uz KP dabūšanu izlasē. viņi tikai priecājas, jo nav jāapdrošina viņa lielais līgums....

  +1 [+] [-]

, 2016-05-02 21:08, pirms 9 gadiem
miesnieka nedarbi hauzenē rakstīja: Lebrons,Melo,Durants u.c.,tie jau tāpat vien ,aiz nekuj darīt ,izlaidīs atvaļinājumu,ne?
Visiem ASV izlases spēlētājiem tā nometne un Olimpiskās spēles ir tik pat kā atvaļinājums. Ja tu skatītos viņu spēles, tad redzētu, ka viņi reti kad vispār iesvīst spēles laikā, daži pat neiet dušās pēc spēles.

     [+] [-]

, 2016-05-02 21:09, pirms 9 gadiem
"Vai apsver iespēju atvērt kādu laukumu arī Seviljā?
Vēlos visu darīt Latvijai. Manuprāt, Spānijā pietiek gan sportistu, gan citu cilvēku, lai viņi savas lietas sakārtotu. Mana prioritāte ir izdarīt, cik vien varu, mājās."

Vecis, respect.

  -3 [+] [-]

, 2016-05-02 21:09, pirms 9 gadiem
miesnieka nedarbi hauzenē rakstīja: Lebrons,Melo,Durants u.c.,tie jau tāpat vien ,aiz nekuj darīt ,izlaidīs atvaļinājumu,ne?
Diezgan nekorekti salīdzināt spēlētēju kuram pirmā sezona aiz muguras ar džekiem kuriem jau padsmit aiz muguras un dažam labam tā pat varētu būt pēdējā iespēja izlasē uzspēlēt.

     [+] [-]

, 2016-05-02 21:11, pirms 9 gadiem
blu3 rakstīja: "Vai apsver iespēju atvērt kādu laukumu arī Seviljā?
Vēlos visu darīt Latvijai. Manuprāt, Spānijā pietiek gan sportistu, gan citu cilvēku, lai viņi savas lietas sakārtotu. Mana prioritāte ir izdarīt, cik vien varu, mājās."

Vecis, respect.
tagad var 5 gadus nerādīties izlases tuvumā

     [+] [-]

, 2016-05-02 21:11, pirms 9 gadiem
cowboys11 rakstīja: tagad var 5 gadus nerādīties izlases tuvumā
Raudi?

  -1 [+] [-]

, 2016-05-02 21:12, pirms 9 gadiem
arejs87 rakstīja: Diezgan nekorekti salīdzināt spēlētēju kuram pirmā sezona aiz muguras ar džekiem kuriem jau padsmit aiz muguras un dažam labam tā pat varētu būt pēdējā iespēja izlasē uzspēlēt.
Ko Tu te dzen zosis,atpūsties pēc sezonas grib visi!...tiem krabjiem,tas ir arī ne tikai personiskā ,bet arī valsts prestiža jautājums!

  +1 [+] [-]

, 2016-05-02 21:12, pirms 9 gadiem
Onslovs rakstīja: Ja nākamgad spēlēs EČ, tad būs ok?
es pat nezinu,riktīgs sacepiens par šīm trim spēlēm

     [+] [-]

, 2016-05-02 21:14, pirms 9 gadiem
cowboys11 rakstīja: nē,apbrīnoju,ka darīs visu latvijas labā,tikai ne to ko no viņa gaida!
Ja nākamgad spēlēs EČ, tad būs ok?

P.S.: Grūti būt Porziņģim.

  +3 [+] [-]

, 2016-05-02 21:16, pirms 9 gadiem
Tad uz EČ 2017 arī nebūs??! jo ceļazīmi nopelnīja citi džeki ...

     [+] [-]

, 2016-05-02 21:16, pirms 9 gadiem
Onslovs rakstīja: Ja nākamgad spēlēs EČ, tad būs ok?

P.S.: Grūti būt Porziņģim.
tāds ir liktenis ja esi vienīgais nba spēlētājs un pie tam starta piecinieka!

  +2 [+] [-]

, 2016-05-02 21:20, pirms 9 gadiem
Straka rakstīja: Es īsti nesapratu, kāpēc brāļi ir atnākuši un sēž pie galda. Ja Jānis vēl ok, tad otrs gan pa tukšo. Saprastu, ka kaut ko par to fondu spētu izstāstīt (bet tam mērķu nav).
"Porziņģu ģimene pirmo sezonu Ņujorkā izturēja lieliski. Māte Ingrīda, tēvs Tālis, brāļi Jānis, Kristaps un Mārtiņš aiz okeāna darbojās kā pieci pirksti, savilkti vienā dūrē. Brāļi atbalstīja viens otru arī preses konferencē"

     [+] [-]

, 2016-05-02 21:25, pirms 9 gadiem
Atmaskas, nevajag tevi KP. izlase ir goda lieta!Par valsti jūs spēlējāt nevis katrs individuāli! Mīkstais!

     [+] [-]

, 2016-05-02 21:26, pirms 9 gadiem
Daniel rakstīja: Tad uz EČ 2017 arī nebūs??! jo ceļazīmi nopelnīja citi džeki ...
+1

     [+] [-]

, 2016-05-02 21:26, pirms 9 gadiem
Pievienojas HMB kur tu esi fakingiņ, jasna ar šito fruktu

  -2 [+] [-]

, 2016-05-02 21:31, pirms 9 gadiem
Čota šķērsām te viss iet? Miesnieks laikam j0bnulsja galavoj. Putns taisa sazvērestības teorijas. Un vēl viens otrs smirdinās. Ko jūs ņematies. Uz ko jūs skatītos ja tajā turnīrā norautu smago traumu? Ko tad jūs teiktu? Nevajadzēja tomēr braukt? M?

Takā gnīdas. Kauns par jums. Un ja arī viņam ir saskalotas tās smadzenes. Domā viņam spriestspēja nav nekāda? Lai taču. Varbūt pēc pāris gadiem jūs priecāsieties par to ka čalks būs daudz jaudīgāks.

Un tam meistaram kurs pieminēja lebronu melo un durantu. Tu esi pilnīgs pajols. Tie džeki nāca jz nba jau sagatavoti fiziski. Porziņğis vēl par mīkstu un tapēc pastāv risks satraumēties. Kapēc jūs negribas saprast ka tas ir tikai iz labu. Bet meklējat kur tik kādam kaut ko sabojāt vai nolikt līdz ar zemi???? Infantīļi grjobanie.

     [+] [-]

, 2016-05-02 21:32, pirms 9 gadiem
abrag atkāpies rakstīja: Šito Kp ilgi Latvijas fani nepiedos
Čangal

  -4 [+] [-]

, 2016-05-02 21:38, pirms 9 gadiem
Synco rakstīja: Atmaskas, nevajag tevi KP. izlase ir goda lieta!Par valsti jūs spēlējāt nevis katrs individuāli! Mīkstais!
Ko tu tādu esi izdarījis Latvijas labā? Vai ko Latvija izdarījusi Kristapa labā?
Pacēlās no viņš no Spānijas, NBA tagad noskrējies, vēl tādiem balamutēm kā tev jābrauc izpatikt, bojājot savas izredzes uz labu startu nākam sezon!

Muti dzērāj būtu pievēris!
Preteklis.

  -1 [+] [-]

, 2016-05-02 21:56, pirms 9 gadiem
Prikshaans rakstīja: Ko tu tādu esi izdarījis Latvijas labā? Vai ko Latvija izdarījusi Kristapa labā?
Pacēlās no viņš no Spānijas, NBA tagad noskrējies, vēl tādiem balamutēm kā tev jābrauc izpatikt, bojājot savas izredzes uz labu startu nākam sezon!

Muti dzērāj būtu pievēris!
Preteklis.
Joprojām raudi pēc Tefteliša izstāšanas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-05-02 22:01, pirms 9 gadiem
Kristap veiksmi Tev nākamajā sezonā! Ceru uz tik pat daudzām negulētām naktīm!

  +1 [+] [-]

, 2016-05-02 22:12, pirms 9 gadiem
Nekur jau nepaliks arī izlase. Respektēju viņa lēmumu.

  +3 [+] [-]

, 2016-05-02 22:17, pirms 9 gadiem
Ļoti sakarīgas atbildes.
Bet mums jābūt gataviem tam, ka Bertāns un Timma vasarā varētu spēlēt vasaras līgā Spurs un Magic sastāvos, un jātur par viņiem īkšķi!

  +1 [+] [-]

, 2016-05-02 22:42, pirms 9 gadiem
Diemžēl KP uz Latviju ir nospļauties, intervijā kur viņš pateica f king Latvia tikai parāda to, ko viņš reāli sirdī domā par Latviju, jo tādi aizskaroši vārdi tāpat vien neizsprūk. Tagad vēl atteikums izlasei, man cieņa pret šo cilvēku sen kā pazudusi un tie lielie bļāvēji par kko sasniegšanu dzīvē, un salīdzināšanu ar KP sasniegumiem, padomājiet un novērtējiet KATRA cilvēka pienesumu Valstij, sākot ar sētnieku un beidzot ar prezidentu, katrs mēs esam svarīgs posms lai pastāvētu Valsts iekārta, lai mums katram uz galda būtu ēdiens, skapī drēbes, ielas tīras utt. nevajag vērtēt KP augstāk par kādu no mums. Salīdzinājumā ar Daugaviņu, nekad neesmu dzirdējis nevienu aizskarošu vārdu par Mūsu Valsti, tikai cieņu un patriotismu, KP vajadzētu no Daugaviņa ņemt piemēru un tad arī viņš tiktu cienīts.

     [+] [-]

, 2016-05-02 22:58, pirms 9 gadiem
RESNAIS PUTNIŅŠ VASARĀ PIKOJAS rakstīja: Šitas teksts man galīgi nepārliecināja. Bļin kas tie bračkas vispār tādi ir ? Baigie lēmēji, palikuši Kristapu zem tupeles, saskalojuši smadzenes, ka kaut ko baigi jāsaudzē, ok šovasar es pieņemu un tas ir saprotami, bet pēc šī teksta - . Kad viņš būs gatavs, spēlēs. Vērtēsim katru vasaru. - Nu kaut kā pārliecība nav , ka bračkas neturpinās skalot viņam smadzenes, ka nekur nav jāskrien, katru reizi teiks, ka neesi vēl nostiprinājies...Jo loģiski no KP karjeras ir atkarīga arī viņu nākotne, ja Jānis vēl darbu sev basketbola lauciņā atradīs, tad tas otrs džeks varēs atgriezties aiz letes un turpināt liet šņabi kā līdz šim, tagad baigais menedžeris bračkam, staigā dimanta kurpēs un baigi gaiņā Ņujorkā paparaci prom ik mēnesi paprasto bračkam savu kāpīti par "blakus būšanu" . Bračkas viņam skalos smadzenes ilgi un dikti, tāpēc ieteiktu KP tikt pie profesionāļiem un tik vaļā no basketbola viedokļa no šiem diletantiem, kas sēž uz viņa kakla.
Bračkas,bračkas.. Pavisam vienkārši-būtu A.B. tādi bračkas Warriors blakus,tad viņš,iespējams,tagad staigātu ar čempiona gredzenu. Un žēl,ka vēl vienam mūsu talantam blakus nebija tādu cilvēku...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-05-02 23:13, pirms 9 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Laikam pirmo reizi piekrītu tavam teiktajam.
Man sen nav skaidrs, kapec tie brāļi dzivo uz KP reķina. Domāju, ka čalis jau pats arī tiktu galā.
Bet neslikta dzīve - bračkas visur tiek par brīvu, uz ASG tika.
Tev vēl daudz kas nav skaidrs Aļoša! Tā ir viņu privātā dzīve un ģimene blakus ir vislielākais atbalsts, nevis kaut kādi sveši cilvēki, kuriem tu nekad par visiem 100 nevari uzticēties.
Un viņi nedzīvo uz KP rēķina, jo ir ģimene. Pieej klāt Kristapam jūnija nometnē un pajautā viņam, kāpēc tavi brāļi dzīvo uz tava rēķina... Nešaubos ka tev būs taisnā ceļā jābrauc pie ķirurga.

  -2 [+] [-]

, 2016-05-02 23:21, pirms 9 gadiem
maarchus rakstīja: Diemžēl KP uz Latviju ir nospļauties, intervijā kur viņš pateica f king Latvia tikai parāda to, ko viņš reāli sirdī domā par Latviju, jo tādi aizskaroši vārdi tāpat vien neizsprūk. Tagad vēl atteikums izlasei, man cieņa pret šo cilvēku sen kā pazudusi un tie lielie bļāvēji par kko sasniegšanu dzīvē, un salīdzināšanu ar KP sasniegumiem, padomājiet un novērtējiet KATRA cilvēka pienesumu Valstij, sākot ar sētnieku un beidzot ar prezidentu, katrs mēs esam svarīgs posms lai pastāvētu Valsts iekārta, lai mums katram uz galda būtu ēdiens, skapī drēbes, ielas tīras utt. nevajag vērtēt KP augstāk par kādu no mums. Salīdzinājumā ar Daugaviņu, nekad neesmu dzirdējis nevienu aizskarošu vārdu par Mūsu Valsti, tikai cieņu un patriotismu, KP vajadzētu no Daugaviņa ņemt piemēru un tad arī viņš tiktu cienīts.
Tāpēc jau Daugava nav NHL, bet ir KHL. Cepuri nost Daugavas priekšā, bet KP bračkas, kas sagatavoja viņu nba, zina , ko dara!

  -1 [+] [-]

, 2016-05-02 23:25, pirms 9 gadiem
Es atvainojos, bet ja cilvēkiem ar savu personīgo naudu būtu jāapdrošina KP dalība izlasē, tad visi bļāvēji pamuktu!

  +5 [+] [-]

, 2016-05-02 23:34, pirms 9 gadiem
chubaki rakstīja: Tāpēc jau Daugava nav NHL, bet ir KHL. Cepuri nost Daugavas priekšā, bet KP bračkas, kas sagatavoja viņu nba, zina , ko dara!
ne jau dēļ patriotisma Daugaviņš nav NHL, viņš vienkārši neiederējās tur, vai netrāpīja pareizajā organizācijā. Lai gan, labi var manīt KHL ka viņš ir augsta līmeņa spēlētājs. Viennozīmīgi, KP ir talants, to es nenoliedzu, bet skumji, ļoti skumji ka tādi spēlētāji nav ar tādu attieksmi kā Daugaviņš.

  +3 [+] [-]

, 2016-05-03 00:33, pirms 9 gadiem
flipsider rakstīja: Kā neatceros, ka Irbe, Ozoliņš brauca uz izlasi...
Pirmās sezonas strādāja, lai veiksmīgi iekļautos NHL.
Ko nu muldi trolli. f u c kziņģi...

  -4 [+] [-]

, 2016-05-03 00:40, pirms 9 gadiem
maarchus rakstīja: ne jau dēļ patriotisma Daugaviņš nav NHL, viņš vienkārši neiederējās tur, vai netrāpīja pareizajā organizācijā. Lai gan, labi var manīt KHL ka viņš ir augsta līmeņa spēlētājs. Viennozīmīgi, KP ir talants, to es nenoliedzu, bet skumji, ļoti skumji ka tādi spēlētāji nav ar tādu attieksmi kā Daugaviņš.
Ko Tu šeit nesaproti? To ka KP vajag vēl trenēties, lai ilgtermiņā būtu spējīgs kapāt n-tās sezonas un pēc tam braukt izlasei palīgā? Kas ar attieksmi nav kārtībā - tas ka par savu naudu uzceļ Liepājā basketbola laukumu, kas ir pieejams visiem? Tu tā kā fast food ēstuvē iegājis - vajag visu uzreiz un tagad - tāpēc arī nekad nekas nav - uztrenēsies un pēc gada, diviem būs tik labs, ka arī tiešām būs jēga no viņa. Tagad arī būtu - bet esi taču reāls - pirmā sezona NBA, cilvēkam vēl ir pie kā strādāt. Pienāks laiks un ceru ka celsim gan Eiropas medaļas, gan tiksim uz nākamajām OS. Ceru protams, ka arī tagad mūsējie kapāsies un caur adatas aci jau patiesībā arī varētu izlīst kvalifikācijā!

  +6 [+] [-]

, 2016-05-03 01:07, pirms 9 gadiem
henrijz rakstīja: Ko Tu šeit nesaproti? To ka KP vajag vēl trenēties, lai ilgtermiņā būtu spējīgs kapāt n-tās sezonas un pēc tam braukt izlasei palīgā? Kas ar attieksmi nav kārtībā - tas ka par savu naudu uzceļ Liepājā basketbola laukumu, kas ir pieejams visiem? Tu tā kā fast food ēstuvē iegājis - vajag visu uzreiz un tagad - tāpēc arī nekad nekas nav - uztrenēsies un pēc gada, diviem būs tik labs, ka arī tiešām būs jēga no viņa. Tagad arī būtu - bet esi taču reāls - pirmā sezona NBA, cilvēkam vēl ir pie kā strādāt. Pienāks laiks un ceru ka celsim gan Eiropas medaļas, gan tiksim uz nākamajām OS. Ceru protams, ka arī tagad mūsējie kapāsies un caur adatas aci jau patiesībā arī varētu izlīst kvalifikācijā!
Aizmirsti, nebūs ne pēc gada, ne pēc diviem, labi ja reizi 10 gados uzkapās izlasē – gan jau uz nākamo vasaru atkal būs jākačā spēks, pēc tam būs jauns līgums ar reālu summu, kura apdrošināšanu LBS nevarēs vairs pacelt, Pēc tam traumas, jāatpūšas.

Bračkas parēķināja, ka izdevīgāk ir kaut kādu laukumiņu uzbliezt Liepājā, lai tauta nešūmējas tik traki un kaut kādu fondiņu nodibināt...

NYK uz tādu Latviju pajāt, bračkas vārās uz KP piķa – noteikti bija pilns ar padomdevējiem....

  -2 [+] [-]

, 2016-05-03 01:16, pirms 9 gadiem
Metalurgs1232 rakstīja: fani? Normāli fani saprot, ka tas viņam nāks par labu un arī pēc pāris gadiem izlasei. Tie, kas nepiedos diezvai ir fani
Tieši tā, fani sapratīs, tirliņi nē!

  -1 [+] [-]

, 2016-05-03 01:19, pirms 9 gadiem
WKS rakstīja: Aizmirsti, nebūs ne pēc gada, ne pēc diviem, labi ja reizi 10 gados uzkapās izlasē – gan jau uz nākamo vasaru atkal būs jākačā spēks, pēc tam būs jauns līgums ar reālu summu, kura apdrošināšanu LBS nevarēs vairs pacelt, Pēc tam traumas, jāatpūšas.

Bračkas parēķināja, ka izdevīgāk ir kaut kādu laukumiņu uzbliezt Liepājā, lai tauta nešūmējas tik traki un kaut kādu fondiņu nodibināt...

NYK uz tādu Latviju pajāt, bračkas vārās uz KP piķa – noteikti bija pilns ar padomdevējiem....
Es biju domājis, ka tev ir lielākas prāta spējas,bet...

  +2 [+] [-]

, 2016-05-03 01:23, pirms 9 gadiem
Prikshaans rakstīja: Ko tu tādu esi izdarījis Latvijas labā? Vai ko Latvija izdarījusi Kristapa labā?
Pacēlās no viņš no Spānijas, NBA tagad noskrējies, vēl tādiem balamutēm kā tev jābrauc izpatikt, bojājot savas izredzes uz labu startu nākam sezon!

Muti dzērāj būtu pievēris!
Preteklis.
kados vardos citus sauka tados pats apdirsies esi, āksts
Man tak pie kājas ne jau priekš tevim dzivoju, lai ko raditu
Klaun tu

     [+] [-]

, 2016-05-03 01:51, pirms 9 gadiem
Kā man patīk šito UK sēņotāju "patriotu" komentāri

  +2 [+] [-]

, 2016-05-03 07:22, pirms 9 gadiem
NO virsraksta izriet, ka KP nebrauks ne uz Serbiju, ne uz Brazīliju pat vajadzības gadījumā, Novicka piemēri viņam ir sveši

  +1 [+] [-]

, 2016-05-03 07:48, pirms 9 gadiem
RESNAIS PUTNIŅŠ VASARĀ PIKOJAS rakstīja: Šitas teksts man galīgi nepārliecināja. Bļin kas tie bračkas vispār tādi ir ? Baigie lēmēji, palikuši Kristapu zem tupeles, saskalojuši smadzenes, ka kaut ko baigi jāsaudzē, ok šovasar es pieņemu un tas ir saprotami, bet pēc šī teksta - . Kad viņš būs gatavs, spēlēs. Vērtēsim katru vasaru. - Nu kaut kā pārliecība nav , ka bračkas neturpinās skalot viņam smadzenes, ka nekur nav jāskrien, katru reizi teiks, ka neesi vēl nostiprinājies...Jo loģiski no KP karjeras ir atkarīga arī viņu nākotne, ja Jānis vēl darbu sev basketbola lauciņā atradīs, tad tas otrs džeks varēs atgriezties aiz letes un turpināt liet šņabi kā līdz šim, tagad baigais menedžeris bračkam, staigā dimanta kurpēs un baigi gaiņā Ņujorkā paparaci prom ik mēnesi paprasto bračkam savu kāpīti par "blakus būšanu" . Bračkas viņam skalos smadzenes ilgi un dikti, tāpēc ieteiktu KP tikt pie profesionāļiem un tik vaļā no basketbola viedokļa no šiem diletantiem, kas sēž uz viņa kakla.
Skatos, Tev daudzi liek mīnusus, bet par otro bračku tā diemžēl ir taisnība.

  +1 [+] [-]

, 2016-05-03 08:05, pirms 9 gadiem
KDubriks rakstīja: Tev vēl daudz kas nav skaidrs Aļoša! Tā ir viņu privātā dzīve un ģimene blakus ir vislielākais atbalsts, nevis kaut kādi sveši cilvēki, kuriem tu nekad par visiem 100 nevari uzticēties.
Un viņi nedzīvo uz KP rēķina, jo ir ģimene. Pieej klāt Kristapam jūnija nometnē un pajautā viņam, kāpēc tavi brāļi dzīvo uz tava rēķina... Nešaubos ka tev būs taisnā ceļā jābrauc pie ķirurga.
Tev ir un nav taisnība vienlaicīgi. Ir arī ļoti slikti piemēri NBA, kur ģimenes uzsēžas spēlētājam uz kakla un beigās degradē viņu gan sportiski, gan finansiāli. Bēdīgākais piemērs - Antoine Walker. Palasi viņa bio. ir ļoti liels riska elements.

  -2 [+] [-]

, 2016-05-03 08:08, pirms 9 gadiem
Piz*ec cik šeit komentāros skaudības ir Gan pret brāļiem, gan pret pašu KP

  +2 [+] [-]

, 2016-05-03 08:10, pirms 9 gadiem
henrijz rakstīja: Ko Tu šeit nesaproti? To ka KP vajag vēl trenēties, lai ilgtermiņā būtu spējīgs kapāt n-tās sezonas un pēc tam braukt izlasei palīgā? Kas ar attieksmi nav kārtībā - tas ka par savu naudu uzceļ Liepājā basketbola laukumu, kas ir pieejams visiem? Tu tā kā fast food ēstuvē iegājis - vajag visu uzreiz un tagad - tāpēc arī nekad nekas nav - uztrenēsies un pēc gada, diviem būs tik labs, ka arī tiešām būs jēga no viņa. Tagad arī būtu - bet esi taču reāls - pirmā sezona NBA, cilvēkam vēl ir pie kā strādāt. Pienāks laiks un ceru ka celsim gan Eiropas medaļas, gan tiksim uz nākamajām OS. Ceru protams, ka arī tagad mūsējie kapāsies un caur adatas aci jau patiesībā arī varētu izlīst kvalifikācijā!
tad kad tev nokritīs rozā brilles, tad pats tu sapratīsi.

  +1 [+] [-]

, 2016-05-03 08:20, pirms 9 gadiem
Bullizzz rakstīja: Piz*ec cik šeit komentāros skaudības ir Gan pret brāļiem, gan pret pašu KP
Skaudības te īpaši nav. Bet Porziņģim pilnīgi nevajag, lai kāds viņam preses konferencē sēdētu blakus un turētu rociņu. Viņš pats ir ļoti artikulēts un pieaugušāks par saviem gadiem, lai tiktu galā. nevajag pataisīt viņu ar siltumnīcas stādiņu. Ja Jāņa un vecāku klātbūtne NYC ir OK, jo viņi ir daudz devuši, lai KP tur vispār nokļūtu, tad otrais bračka ir totāls 'nahļebņiks" - tas ir redzams pa gabalu jebkuram, kurš kaut nedaudz oerientējas cilvēkos.

  +2 [+] [-]

, 2016-05-03 09:19, pirms 9 gadiem
miesnieka nedarbi hauzenē rakstīja: Blogs par bļ* hokeju? Ko Tu te tirs uz latviešiem gnīda? Latvieši tādi,latvieši šitādi,šito tekstu bīdītāji paši ir kaut kādi čurkas!
Tu blogs par bļ* hokeju pasaki labāk,vai Kaža ar Žoltoku arī tā rīkotos kā Kristaps,un nekuj te muldēt,ka Kristaps noguris a, Kaža pa bortiem lēkādams un zem ripām guldamies negribēja pēc sezonas atpūsties un individuāli pagatavoties nākamajai sezonai,ne? Kuj,viņš brauca uz izlasi un atdeva vēl te visus spēkus,jo viņam,Irbem,Žoltokam tā Latvija kaut ko nozīmē atškirībā no Tevis,susļika...a Tu blogs bļ* par hokeju brauc uz matušku semkas grauzt vai Īriju sēnes lasīt ,ja Tev tā Latvija un latvieši ir tik pretīgi,šmurguls gatavais!
Nesatraucies, drīz hokejs sāksies, varēsi dzert aldarīti un bļaustīties.

     [+] [-]

, 2016-05-03 09:45, pirms 9 gadiem
xZ rakstīja: Skaudības te īpaši nav. Bet Porziņģim pilnīgi nevajag, lai kāds viņam preses konferencē sēdētu blakus un turētu rociņu. Viņš pats ir ļoti artikulēts un pieaugušāks par saviem gadiem, lai tiktu galā. nevajag pataisīt viņu ar siltumnīcas stādiņu. Ja Jāņa un vecāku klātbūtne NYC ir OK, jo viņi ir daudz devuši, lai KP tur vispār nokļūtu, tad otrais bračka ir totāls 'nahļebņiks" - tas ir redzams pa gabalu jebkuram, kurš kaut nedaudz oerientējas cilvēkos.
Nahļebņiks? Viņš ir viņa brālis!!! Mārtiņš mācās kopā ar KP. Būs mums labs mārketinga cilvēks, izgājis NBA skolu...

Kas zina, nākotnē kāds letiņš vēl tiks NBA, tad Mārtiņš ar Janku palīdzēs arī tiem...

  +4 [+] [-]

, 2016-05-03 10:12, pirms 9 gadiem
Fani sadalījušies divās nometnēs, diemžēl. Jā, NBI ir labākā pasaules līga un gods tur spēlēt, bet tas kārtīgiem savas valsts patriotiem neliedz spēlēt izlasē. Ja visi izlases kandidāti rīkotos kā Kristaps, tad nebūtu kas pārstāv Latviju!
Un daudzu satraukums ir pamatots. Kristaps ir talants un Latvijas izlasei viņš ir ļoti vajadzīgs, pat ar savu klātbūtnii viņš pretniekiem liktu lauzīt galvu, kā viņu neintralizēt. Un nevajadzētu tās dažas spēles pat viņam kapāt no zvana līdz zvanam. Iespējamā trauma? To var dabūt arī izkāpjot no gultas.
Apdrošināšana? Ja LBF pietrūktu kāds dolārs, Kristaps pats no saviem miljoniem kādu tūkstoti var piemest, Noviskis bagātajā Vācijā tā darīja. Cilvēki ir dažādi, vieniem savas valsts aizstāvēšana ir goda lieta, citiem tukša skaņa.
Daļa, īpaši mazgadīgo fanu pielūdz Ameriku, NBI, bet basketbolu spēlē arī citās valstīs un daudzas NBI zvaigznes nākušas no Eiropas, Dienvidamerikas.
Faniem ir tiesības izteikt savu viedokli, arī kritiku. Sportists tāpat kā politiķis, mākslinieks ir publiska persona un ar to viņam jārēķinās. Viņš nepieder tikai sev. Un bez līdzjutējiem, faniem, skatītājiem viņi nebūtu nekas un nepelnītu arī miljonus.

     [+] [-]

, 2016-05-03 10:18, pirms 9 gadiem
Onslovs rakstīja: Nahļebņiks? Viņš ir viņa brālis!!! Mārtiņš mācās kopā ar KP. Būs mums labs mārketinga cilvēks, izgājis NBA skolu...

Kas zina, nākotnē kāds letiņš vēl tiks NBA, tad Mārtiņš ar Janku palīdzēs arī tiem...
varu arī Tev ieteikt izlasīt par Antoine Walker. Un kur tieši un kādā skolā Mārtiņš mācās? Mācās dzīvot NYC un apostīt NBA gaisotni? Hmm, ar to būs par maz

  -2 [+] [-]

, 2016-05-03 10:25, pirms 9 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Fani sadalījušies divās nometnēs, diemžēl. Jā, NBI ir labākā pasaules līga un gods tur spēlēt, bet tas kārtīgiem savas valsts patriotiem neliedz spēlēt izlasē. Ja visi izlases kandidāti rīkotos kā Kristaps, tad nebūtu kas pārstāv Latviju!
Un daudzu satraukums ir pamatots. Kristaps ir talants un Latvijas izlasei viņš ir ļoti vajadzīgs, pat ar savu klātbūtnii viņš pretniekiem liktu lauzīt galvu, kā viņu neintralizēt. Un nevajadzētu tās dažas spēles pat viņam kapāt no zvana līdz zvanam. Iespējamā trauma? To var dabūt arī izkāpjot no gultas.
Apdrošināšana? Ja LBF pietrūktu kāds dolārs, Kristaps pats no saviem miljoniem kādu tūkstoti var piemest, Noviskis bagātajā Vācijā tā darīja. Cilvēki ir dažādi, vieniem savas valsts aizstāvēšana ir goda lieta, citiem tukša skaņa.
Daļa, īpaši mazgadīgo fanu pielūdz Ameriku, NBI, bet basketbolu spēlē arī citās valstīs un daudzas NBI zvaigznes nākušas no Eiropas, Dienvidamerikas.
Faniem ir tiesības izteikt savu viedokli, arī kritiku. Sportists tāpat kā politiķis, mākslinieks ir publiska persona un ar to viņam jārēķinās. Viņš nepieder tikai sev. Un bez līdzjutējiem, faniem, skatītājiem viņi nebūtu nekas un nepelnītu arī miljonus.
Sākumā iemācies uzrakstīt NBA pareizi.
Ja visi būtu kā Kristaps, tad Latvija būtu visspēcīgākā NBA nācija ar vislielāko īpatsvaru uz 1000 iedzīvotājiem.

Jā, kāpēc gan viņam pašam nesamaksāt? Kāpēc gan tev algas dienā neaiziet līdz kaimiņam un iedot 300 euro, lai varētu samaksāt parādus un nopirkt ampulu. Kāpēc gan nē?

Un tie, kuriem smadzeņu vietā nav aldarītis saprot, ka pat ja arī KP būtu sastāvā, kvalificēties...tik pat reāli, kā hokeja izlase tiks top 4.

  -1 [+] [-]

, 2016-05-03 10:35, pirms 9 gadiem
Labi, nebūšu tik pesimistiks. Belgradā uzvarēt Serbus tikpat reāli kā uzvarēt hokejā kanādiešus. Tas nekad nav noticis.

  -1 [+] [-]

, 2016-05-03 10:59, pirms 9 gadiem
xZ rakstīja: varu arī Tev ieteikt izlasīt par Antoine Walker. Un kur tieši un kādā skolā Mārtiņš mācās? Mācās dzīvot NYC un apostīt NBA gaisotni? Hmm, ar to būs par maz
Aha, visi cilvēki ir vienādi... ppc kāda loģika, ja viens nofeilo, tad tas nozīmē ka citam tāpat būs.

Skaudība vecīt!

     [+] [-]

, 2016-05-03 11:05, pirms 9 gadiem
Onslovs rakstīja: Aha, visi cilvēki ir vienādi... ppc kāda loģika, ja viens nofeilo, tad tas nozīmē ka citam tāpat būs.

Skaudība vecīt!
Kāda vēl bloody skaudība? esmu tur pavadījis 5 gadus savas dzīves. Un Tu neatbildēji uz jautājumu, ko tad viņš īsti mācās. Jo principā, ja tikai ir tur kautkur, tad jau esmu LV mēroga beisbola eksperts, jo dzīvojot ASV, biju spiests tās šausmas skatīties, lai turētu līdzi kompānijā ja dzeks nenosistu laiku, bet tiešām kautko reāli iemācītos, tad jau būtu OK. bet uzbliezt fondu un nopirkt grīdu par ne savu personīgo naudu jau var jebkurš.

     [+] [-]

, 2016-05-03 11:37, pirms 9 gadiem
Kā Kira saka, tu neesi formā!

  +1 [+] [-]

, 2016-05-03 13:17, pirms 9 gadiem
Vilšanās tomēr ir. Lietuvā tādu atteikumu uzņemtu diezgan nikni. Reāli skatoties ar Porziņģi vai bez pret Serbiju variantu nav daudz. Latvijas izlase Eiropas čempī varētu kaut ko sasniegt ar Porziņģi sastāvā. Man jau liekās ka uzņemties līdera lomu izlasē bija svētīgi pašam Kristapam. Un par traumām runājot,garajā NBA sezonā tādas daudz vairāk iespējamas. Ja baidās ka ''ķieģelis uz galvas neuzkrīt''tad jau bīstami ārpus mājām iziet. Galu galā tās ir tikai trīs spēles. Nu labi vēl pāris pārbaudes spēles.

     [+] [-]

, 2016-05-05 10:03, pirms 9 gadiem
Var redzēt, ka neko nesaproti. Ko dod apziņa, ka cilvēks ir ļoti labs kādā jomā, ja valstij no tā nav labuma? Ko dod, ja zinām, ka tād Porziņģis spēlē NBA, bet izlasei - mūsu dzimtenes izlasei viņš nepalīdz!? Un tas ir patriotisms. Ja tāda nebūtu, tad nebūtu ne barikāžu, ne brīvas Latvijas.
Ja visi domātu, kas mums par to būs, tad nebūtu jaunlatviešu, brīvības cīņu. Un galu galā Tu tagat pļeperētu krievu vai ictā valodā, jo nebūtu tādu cilvēku kā Barons, Valdemārs, kas domāja par latviešu tautu.

Viss nav tikai dēļ naudas! Diemžēl maz to tagad vēl novērtē un saprot!

sprinteris2 rakstīja: Sākumā iemācies uzrakstīt NBA pareizi.
Ja visi būtu kā Kristaps, tad Latvija būtu visspēcīgākā NBA nācija ar vislielāko īpatsvaru uz 1000 iedzīvotājiem.

Jā, kāpēc gan viņam pašam nesamaksāt? Kāpēc gan tev algas dienā neaiziet līdz kaimiņam un iedot 300 euro, lai varētu samaksāt parādus un nopirkt ampulu. Kāpēc gan nē?

Un tie, kuriem smadzeņu vietā nav aldarītis saprot, ka pat ja arī KP būtu sastāvā, kvalificēties...tik pat reāli, kā hokeja izlase tiks top 4.

     [+] [-]

, 2016-05-05 10:57, pirms 9 gadiem
xZ rakstīja: Skaudības te īpaši nav. Bet Porziņģim pilnīgi nevajag, lai kāds viņam preses konferencē sēdētu blakus un turētu rociņu. Viņš pats ir ļoti artikulēts un pieaugušāks par saviem gadiem, lai tiktu galā. nevajag pataisīt viņu ar siltumnīcas stādiņu. Ja Jāņa un vecāku klātbūtne NYC ir OK, jo viņi ir daudz devuši, lai KP tur vispār nokļūtu, tad otrais bračka ir totāls 'nahļebņiks" - tas ir redzams pa gabalu jebkuram, kurš kaut nedaudz oerientējas cilvēkos.
Un tu savam bračkam nepalīdzētu, ja tev būtu milijoni, bet viņam nekā? Tik pat labi var pateikt, ka māte ar tēvu arī sēž uz KP kakla. Viņi tak vispār neko nedara.