Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

NBA labākais debitants - Deimians Lilards

Andrejs Siliņš

NBA labākais debitants - Deimians Lilards
Deimiens Lilards
Foto: AP/Scanpix

Par Nacionālās Basketbola Asociācijas (NBA) labāko debitantu aizvadītajā sezonā nosaukts Portlendas "Trail Blazers" aizsargs Deimians Lilards, kuru pagājušā gada draftā Portlendas klubs izvēlējās ar sesto kārtas numuru.

22 gadus vecais Lilards aizvadītajā sezonā vidēji mačā guva 19 punktus, kas bija labākais rādītājs starp visiem pirmgadniekiem līgā. Tāpat Lilardam vidēji mačā 6,1 rezultatīva piespēle un 3,1 atlēkusī bumba. Lilards iemeta 185 trīspunktniekus, uzstādot jaunu debitanta rekordu. Iepriekšējais piederēja "Warriors" līderim Stefanam Karijam.

Lilards kļuvis tikai par trešo debitantu aiz Oskara Robertsona un Alena Aiversona, kurš sezonas laikā guvis vismaz 1500 punktus un atdevis 500 rezultatīvas piespēles.

191 centimetru garais Vēberas štata universitātes absolvents Lilards kļuvis tikai par ceturto NBA sezonas labākā debitanta balvas ieguvēju, kurš iebalsots vienbalsīgi. Iepriekšējie bija Bleiks Grifins 2008. gadā, Deivids Robinsons 1990. gadā un Ralfs Sempsons 1984. gadā.

Ar pirmo numuru pagājušā gada draftā izvēlētais Entonijs Deiviss saņēma 96 otrās vietas balsojumā, arī kopvērtējumā ierindojoties otrajā pozīcijā.

Lietuviešu centrs Jons Valančūns, kurš tika draftēts ar piekto numuru, saņēma divas trešās vietas balsis, summā ierindojoties devītajā pozīcijā.

NBA gada debitanta balsojums

SpēlētājsKomanda1.v.2.v.3.v.Summā
Deimiens LilardsTrail Blazers121----605
Entonijs DeivissHornets--9618306
Bredlijs BīlsWizards--145294
Andrē DramondsPistons--52136
Dions VeiterssCavaliers--21521
Harisons BārnssWarriors--158
Kriss KouplendsKnicks--228
Maikls Kids GilkristsBobcats----33
Jons ValančūnsRaptors----22
Džons DženkinssHawks----11

  +1 [+] [-]

, 2013-05-02 11:19, pirms 12 gadiem
Pelnīti!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-05-02 11:31, pirms 12 gadiem
Nākamā superzvaigzne. Cerams, ka Blazers vismaz ar šo būs trāpījuši veiksmīgi.

  +2 [+] [-]

, 2013-05-02 11:35, pirms 12 gadiem
Grūtākais pārbaudījusm tikai priekšā, slava un nauda (pēc trims sezonām)

  +1 [+] [-]

, 2013-05-02 11:38, pirms 12 gadiem
Daudzi jau skauto un plāno kas šogad varētu kļut par Lilardu,par spēlētaju kas nespēlēja prestižā koledžā bet ir potenciāls.Mana likmes uz Makolumu kas iznicinaja Djūku NCAA savulaik.

  +2 [+] [-]

, 2013-05-02 11:41, pirms 12 gadiem
Un pēc pērnā gada drafta, visur bija ziņas, ka vienīgajam kuram ir potencionāls kļūt par NBA zvaigzni bija Deiviss! Paradoksāli!

  -2 [+] [-]

, 2013-05-02 12:06, pirms 12 gadiem
Godīgi sakot, ja Devis vai Dramonds būtu spēlējuši tik pat daudz minūtes cik Lillards - uzvarētājs būtu cits.

  +2 [+] [-]

, 2013-05-02 12:21, pirms 12 gadiem
bez variantiem konkurentiem - Lilards jau no pirmās spēles demonstrēja meistara cienīgu sniegumu, pie tam bez īpašiem kritumiem - kā sāka, tā beidza. pilnam komplektam tikai pietrūka iekļūšana PO.
sezonas sākumā likās, ka Bīls un Veiterss varētu Lilardam sastādīt konkurenci, bet šamējie kkur pazuda. mans favorīts no debitantiem šajā sezonā bija Kids-Gilkrists, bet nu tāda tipa spēlētājiem parasti tikt pie individuālajām balvām ir grūti...
lielākā šīs sezonas vilšanās starp debitantiem, manuprāt, bija Ostins Riverss. tā slavēja, tā slavēja - esot tēva gēni un sazina kas tur vēl, bet čiks vien beigās sanāca. un viss noslēdzās ar traumu. žēl!
bet par Deivisu noteikti vēl dzirdēsim, jo talants čalim ir labu labais un materiāls/"rāmis" arī - vajag tik apaudzēt ar gaļu un pēc paris gadiem būs vēl viens Dvaita Hovarda tipa špilers. DH jau arī tā pa īstam sāka spīdēt tikai kādā 2., 3.sezonā...

  +1 [+] [-]

, 2013-05-02 12:22, pirms 12 gadiem
Vynilz rakstīja: Daudzi jau skauto un plāno kas šogad varētu kļut par Lilardu,par spēlētaju kas nespēlēja prestižā koledžā bet ir potenciāls.Mana likmes uz Makolumu kas iznicinaja Djūku NCAA savulaik.
Es atceros, ka pirms sezonas teicu šo pašu par Harisonu Bārsnu no GSW. Jau no koledžas man viņš likās labs. Sezonas sākums varbūt nebija tik labs, tas loģiski, ka viņa pozīcijā ir grūti iesākt, plus vēl, ja esi slitks aizsardzībā ... Bet tagad viņš ir viens no labākajiem aizsardzības spēlētajiem iekš Warriors, un uzbrukuma potenciāls ir milzīgs. Big things .... Kaut, ja paskatamies, kā viņš spēlē iekš PO. Trūkst tik stabilitātes, kā jau jaunam džekam.

Un par nākamo Lillardu, es piekrītu, ka tāds varētu būt Makoulams un otrs, kas man ļoti saista ir Burks. Burks it sevišķi, jo priekš viņa auguma, roku izvērsies ir diezgan paliels, līdz ar to viņš jau ir potenciāli labs arī aizsardzības spēlētājs. Un arī ir gan caurgājiens, gan metiens no distances, kā arī saspēli var veidot.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-02 12:24, pirms 12 gadiem
Izbrīna šis "Lilards kļuvis tikai par ceturto NBA sezonas labākā debitanta balvas ieguvēju, kurš iebalsots vienbalsīgi. Iepriekšējie bija Bleiks Grifins 2008. gadā, Deivids Robinsons 1990. gadā un Ralfs Sempsons 1984. gadā"
Izbrīns tajā, ka Lebrons arī nav starp tiem, kurš iebalsots vienbalsīgi, bet no otras puses, tā gada draftā bija ļoti liela konkurence.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-02 12:25, pirms 12 gadiem
Tu saki? rakstīja: Godīgi sakot, ja Devis vai Dramonds būtu spēlējuši tik pat daudz minūtes cik Lillards - uzvarētājs būtu cits.
Dramonds ir energy tipa spēlētājs, kurš iznāk laukumā, ar spēku un enerģiju īsā laika periodā satriec pretinieku un dodas atpūsties. ja tādam Dramondam liktu kapāt 35 minūtes, viņa efektivitāte ievērojami kristos. Deiviss, savukārt, vēl tīri fiziski nav gatavs lielajām minūtēm.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-02 12:27, pirms 12 gadiem
Nejeega rakstīja: Izbrīna šis "Lilards kļuvis tikai par ceturto NBA sezonas labākā debitanta balvas ieguvēju, kurš iebalsots vienbalsīgi. Iepriekšējie bija Bleiks Grifins 2008. gadā, Deivids Robinsons 1990. gadā un Ralfs Sempsons 1984. gadā"
Izbrīns tajā, ka Lebrons arī nav starp tiem, kurš iebalsots vienbalsīgi, bet no otras puses, tā gada draftā bija ļoti liela konkurence.
tajā gadā reāli bija 4-5 potenciālie drafta 1. numuri.
ja pieskaitām Darko, tad sanāk pat 6!

     [+] [-]

, 2013-05-02 12:27, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Es atceros, ka pirms sezonas teicu šo pašu par Harisonu Bārsnu no GSW. Jau no koledžas man viņš likās labs. Sezonas sākums varbūt nebija tik labs, tas loģiski, ka viņa pozīcijā ir grūti iesākt, plus vēl, ja esi slitks aizsardzībā ... Bet tagad viņš ir viens no labākajiem aizsardzības spēlētajiem iekš Warriors, un uzbrukuma potenciāls ir milzīgs. Big things .... Kaut, ja paskatamies, kā viņš spēlē iekš PO. Trūkst tik stabilitātes, kā jau jaunam džekam
Bārnsam jau deva palielu haipu tomēr un spēlēja Ziemeļkarolīnā.Te galvenais nepievilt.Sezonas sākums bija kāds bija,piekrītu.
Burks arī,atrādīja sevi Mičiganā un bija uz skatuves.
Lehigh tikmēr kur Makolums spēlēja nav nevienā top konferencē un nerekrutē lielus talantus.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-02 12:29, pirms 12 gadiem
Emilio rakstīja: tajā gadā reāli bija 4-5 potenciālie drafta 1. numuri.
ja pieskaitām Darko, tad sanāk pat 6!
Darko
Jā pareizi minēji.Un Melo patiesībā deva lielāku ieguldijumu nekā Lebrons jo Denvera tika plejofos

  +1 [+] [-]

, 2013-05-02 12:40, pirms 12 gadiem
Vynilz rakstīja: Darko
Jā pareizi minēji.Un Melo patiesībā deva lielāku ieguldijumu nekā Lebrons jo Denvera tika plejofos
smiekli jau nāk, bet patiesībā, ja Darko tajā gadā tiktu paņemts ar adekvātu drafta nr., vai gadu vēlāk, viņa karjera varētu iegrozīties krietni savādāk.
bet vispār drafts bija vnk anormāls - pirmais 5nieks reālas NBA superzvaigznes. pie tam sliktākā garo veču gadā to pašu Keimenu, Vestu vai sliktā mazo gadā Hainrihu, Mo viljamsu arī varētu paķert ar 1. nr. nu, vismaz tīri teorētiski. un vēl jau tādas stabilas NBA vērtības kā Pjetruss, Diavs... protams, tagad, pēc 10 gadiem jau viegli tā spriedelēt, bet nu tomēr...

     [+] [-]

, 2013-05-02 12:40, pirms 12 gadiem
Emilio rakstīja: Dramonds ir energy tipa spēlētājs, kurš iznāk laukumā, ar spēku un enerģiju īsā laika periodā satriec pretinieku un dodas atpūsties. ja tādam Dramondam liktu kapāt 35 minūtes, viņa efektivitāte ievērojami kristos. Deiviss, savukārt, vēl tīri fiziski nav gatavs lielajām minūtēm.
nevar piekrist nekam no tava teiktaa.
manuprat, Deivisam ir japaaliek reali pasreizejaa formaa, jo vins jau ir pietiekami specigs, lai grustitos zem groza ar jebkuru. Meanwhile vins ir vienakrsi neticami atrs prieks centra, kas ir apbrinojami.
Par ostinu riversu arii nepiekritu. Vins aizvadija loti labi savu sezonu, nebutu trauma, butu ticis top 10 rookies. Protams, kadu gan tur stabilitati gaidit, vins tak ir tikai rukijs, bet teva geeeni vinam noteikti ir. Doks arii nebija labakais liigaa, bet speleja loti labi, tapat arii ostins. Tikai viss ko vinam vajadzzetu ir stabilitate, lai nav ta, ka vienaa spelee 36 punti najamajaa 1. Un man domat, ka ja Deivisam sakumaa jau nebutu trauma, tad ROY butu tiesi vins, jo pat tad kad vins atgriezaas, vinu jau vienkaris vairs nelaida spelet tik daudz, kaa ja vins butu bijis veseligs no pasa sakuma, lai traumaa atkal neiedzivojas.

     [+] [-]

, 2013-05-02 12:42, pirms 12 gadiem
to Emilio un Vynilz

Tā Lebrona vienbalsīgā niebalsošana vairāk izbrīna ne jau pārākuma spēles ziņā par citiem tā gada rokijiem/rūkijem, bet gan tas kā viņš tajā laikā tika pozicionēts masu mēdijos. Tā iemesla dēļ likās, ka visi būs pavilkušies uz Lebrona fenomenu un neapšaubīs viņu kā gada debitanta balvas vienīgo kandidātu neatkarīgi no tā ko būs iespējuši citi.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-02 12:45, pirms 12 gadiem
Kad paziņos MVP?

  +1 [+] [-]

, 2013-05-02 12:53, pirms 12 gadiem
noladets rakstīja: nevar piekrist nekam no tava teiktaa.
manuprat, Deivisam ir japaaliek reali pasreizejaa formaa, jo vins jau ir pietiekami specigs, lai grustitos zem groza ar jebkuru. Meanwhile vins ir vienakrsi neticami atrs prieks centra, kas ir apbrinojami.
Par ostinu riversu arii nepiekritu. Vins aizvadija loti labi savu sezonu, nebutu trauma, butu ticis top 10 rookies. Protams, kadu gan tur stabilitati gaidit, vins tak ir tikai rukijs, bet teva geeeni vinam noteikti ir. Doks arii nebija labakais liigaa, bet speleja loti labi, tapat arii ostins. Tikai viss ko vinam vajadzzetu ir stabilitate, lai nav ta, ka vienaa spelee 36 punti najamajaa 1. Un man domat, ka ja Deivisam sakumaa jau nebutu trauma, tad ROY butu tiesi vins, jo pat tad kad vins atgriezaas, vinu jau vienkaris vairs nelaida spelet tik daudz, kaa ja vins butu bijis veseligs no pasa sakuma, lai traumaa atkal neiedzivojas.
neviens jau nesaka, ka Deivisam ir jānorijas kā Edijam Karijam. runa ir par muskuļu masu rokām un ķermeņa augšdaļā. kā jau teicu - "rāmis" t.i. plecu platums, muskuļu konsistence/stiegrainība viņam ir ļoti laba - atgādina DH savā 1.sezonā. ātrumu diži viņš uz tā rēķina nezaudēs, bet pretiniekus varēs ne tikai grūstīt, bet arī izgrūstīt un izstumdīt. ķermeņa apakšdaļa viņam ir gana stipra.
par Ostinu nepiekrītu. stabilitāte ir tā svarīgā nianse, kas principā arī izšķir - kurš tad īsti ir lietaskoks starp debitantiem un kurš ir, kā saka - vien no... par Kariju jau arī līdzīgi runāja - tēva gēni, tēva metiens, ko principā Karijs demonstrēja jau no 1.spēles un demonstrē vēl arvien. Riversam tā nav - precizitāte slikta, metienu izvēle apšaubāma. talants viņam ir, nenoliedzu, taču piekritīsi, ka bez talanta tikt draftētam ir visai nereāli. visiem tur ir talants!

  +1 [+] [-]

, 2013-05-02 13:20, pirms 12 gadiem
LeBronJames#6 rakstīja: Kad paziņos MVP?
ja nemaldos, pirms lielā NBA fināla.
MVP ieguvējs gan laikam ir zināms... tīri teorētiski jau to varētu iedot Durantam, Karmelo, Polam, Pārkeram, taču tādā gadījumā tas vairāk būtu kā iemesls to neiedot Lebronam, nekā objektīvs vērtējums.

     [+] [-]

, 2013-05-02 14:14, pirms 12 gadiem
Emilio rakstīja: ja nemaldos, pirms lielā NBA fināla.
MVP ieguvējs gan laikam ir zināms... tīri teorētiski jau to varētu iedot Durantam, Karmelo, Polam, Pārkeram, taču tādā gadījumā tas vairāk būtu kā iemesls to neiedot Lebronam, nekā objektīvs vērtējums.
Bet tā tizli, ka dod tik vēlu, nu nav daudz tādi cilvēki, kuri spēj neietekmēties no play-off norises. Piemeŗam, ja regulārajā sezona Entonijs ik pa laikam parādījās starp kandidātiem, tad šodien, pēc pēdējām divām play-off spēlēm, reti kurš viņu pieminēs. Tā pat visticamāk ir krities Pols un Durants, jo pirmajā kārtā ir iestrēguši, ja šodiehn būtu jānosauc.
Tāpat, ja Hjūstona izslēgtu OKC, tad noteikti vairāk cilvēku atcerētos, ka regulārajā sezonā spēlēja arī tāds Hardens

  +1 [+] [-]

, 2013-05-02 14:22, pirms 12 gadiem
Raitcha rakstīja: Bet tā tizli, ka dod tik vēlu, nu nav daudz tādi cilvēki, kuri spēj neietekmēties no play-off norises. Piemeŗam, ja regulārajā sezona Entonijs ik pa laikam parādījās starp kandidātiem, tad šodien, pēc pēdējām divām play-off spēlēm, reti kurš viņu pieminēs. Tā pat visticamāk ir krities Pols un Durants, jo pirmajā kārtā ir iestrēguši, ja šodiehn būtu jānosauc.
Tāpat, ja Hjūstona izslēgtu OKC, tad noteikti vairāk cilvēku atcerētos, ka regulārajā sezonā spēlēja arī tāds Hardens
viennozīmīgi! piemēram, tas pats Kobe nu nekādi nevarētu tikt nosaukts par sezonas MVP, lai gan tīri teorētiski viņš savu komandu aiz ausīm vilka vairāk kā Lebrons, Durants un Entonijs kopā ņemti...
bet varbūt amīši uzskata, ka regulārā sezona turpinās līdz lielajam NBA finālam, jo nav jau arī tādas nominācijas kā PO MVP - ir tikai finālu MVP. tas gan arī ir koks ar 2 galiem, jo, piemēram, spēlētājs savu komandu līdz finālam velk, bet finālā viņš tiek izslēgts, neko dižu vairs neparāda, stafeti pārņem komandas biedri un tāpat izcīna titulu. tāpat jau ietekmējas no visas PO gaitas - ne tikai fināla.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-02 14:28, pirms 12 gadiem
Tāpēc, ka abi lielie keksi ir 3 gadus jaunāki nekā 22 gadīgais Lillards. Ja ņemtu 1:1 attiecību, tad bifeļi būtu pārāki. Bet ko nu par to - Lillards vilka Bleizerus. Malacis. Tagad jācēr, ka Portlendas lāsts viņu nepiemeklēs.
Emilio rakstīja: Dramonds ir energy tipa spēlētājs, kurš iznāk laukumā, ar spēku un enerģiju īsā laika periodā satriec pretinieku un dodas atpūsties. ja tādam Dramondam liktu kapāt 35 minūtes, viņa efektivitāte ievērojami kristos. Deiviss, savukārt, vēl tīri fiziski nav gatavs lielajām minūtēm.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-02 16:17, pirms 12 gadiem
Tu saki? rakstīja: Godīgi sakot, ja Devis vai Dramonds būtu spēlējuši tik pat daudz minūtes cik Lillards - uzvarētājs būtu cits.
Deiviss jau spēlēja daudz un gāja arī pamatsastāvā, bet spēles laiks ir jānopelna.

     [+] [-]

, 2013-05-02 16:39, pirms 12 gadiem
LeBronJames#6 rakstīja: Kad paziņos MVP?
Otrās kārtas 1. spēlē

     [+] [-]

, 2013-05-02 16:45, pirms 12 gadiem
Treneri mēdz spēlēt savus rūkijus, kuri būs zvaigznes, pēc iespējas vairāk. Tā kā tur nav nekas ar nopelnīšanu. Tizli savainojumi, kas liedza maksimālo spēles laiku.
KobeB24 rakstīja: Deiviss jau spēlēja daudz un gāja arī pamatsastāvā, bet spēles laiks ir jānopelna.

  -1 [+] [-]

, 2013-05-02 16:52, pirms 12 gadiem
Emilio rakstīja: viennozīmīgi! piemēram, tas pats Kobe nu nekādi nevarētu tikt nosaukts par sezonas MVP, lai gan tīri teorētiski viņš savu komandu aiz ausīm vilka vairāk kā Lebrons, Durants un Entonijs kopā ņemti...
bet varbūt amīši uzskata, ka regulārā sezona turpinās līdz lielajam NBA finālam, jo nav jau arī tādas nominācijas kā PO MVP - ir tikai finālu MVP. tas gan arī ir koks ar 2 galiem, jo, piemēram, spēlētājs savu komandu līdz finālam velk, bet finālā viņš tiek izslēgts, neko dižu vairs neparāda, stafeti pārņem komandas biedri un tāpat izcīna titulu. tāpat jau ietekmējas no visas PO gaitas - ne tikai fināla.
Jā, jā, dos MVP kādam no knapuļu komandas, kas ielēca ar pēdējo vilcienu PO un tikpat ātri un bezzobaini no tiem izlidoja. Gudrītis.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-02 17:02, pirms 12 gadiem
Manupraat peec paris gadiem Kairijs un Lillards vareetu kandideet uz top 3 PG ieksh NBA, abi tomeer ir vairaak kaa scoreri, nezin kas buus ar Rose, kad atgrieziisies, bet shiem abiem milziigs potencials, ja smagi stradas un nenotraumeesies.

  -1 [+] [-]

, 2013-05-02 18:46, pirms 12 gadiem
Nejeega rakstīja: Izbrīna šis "Lilards kļuvis tikai par ceturto NBA sezonas labākā debitanta balvas ieguvēju, kurš iebalsots vienbalsīgi. Iepriekšējie bija Bleiks Grifins 2008. gadā, Deivids Robinsons 1990. gadā un Ralfs Sempsons 1984. gadā"
Izbrīns tajā, ka Lebrons arī nav starp tiem, kurš iebalsots vienbalsīgi, bet no otras puses, tā gada draftā bija ļoti liela konkurence.
Tajā gadā Miličičs un Dveins Veids bija arī labi.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-02 19:35, pirms 12 gadiem
suicidakuilis rakstīja: Tajā gadā Miličičs un Dveins Veids bija arī labi.
nu beidz, Miličičs jau kopš ienākšanas līgā ir superzvaigzne

  +1 [+] [-]

, 2013-05-02 21:33, pirms 12 gadiem
MVP voting takes place immediately following the regular season.

Tā kā PO sniegums neietekmē balsojumu.