Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Aiversons: "Labāk beigtu karjeru, nekā kļūtu par rezervistu"

Aiversons: "Labāk beigtu karjeru, nekā kļūtu par rezervistu"
Alens Aiversons
Foto: AP

Nacionālas basketbola asociācijas (NBA) kluba Detroitas "Pistons" aizsargs Alens Aiversons atzinis, ka labprātāk biegtu karjeru, nekā iesaistītotos spēlēs no rezervistu soliņa.

Aiversons pagājušajā nedēļa pēc 16 maču izlaišanas muguras savainojuma dēļ atsāka piedalīties "Pistons" spēlēs, un Detroitas treneris Maikls Karijs ir licis viņam doties laukumā no rezervistu soliņa, ar ko, kā jau ticis rakstīts iepriekš, nav mierā pats basketbolists. Aizvadītās nakts spēlē pret Ņūdžerijas "Nets'' aizsargs atkal devā laukumā kā rezervists un nospēlēja vien 17 minūtes.

"Esmu nonācis tādā situācijā, kurā nekad iepriekš dzīvē neesmu bijis," Aiversons sacīja. "Tas ir grūtāk, nekā man šķita. Muguras savainojuma dēļ spēles sākumā man ir jāsēž uz rezervistu soliņa, pēc tam jāspēlē, tad atkal jāsēž. Tas ir patiesi ir grūti. Noņemu cepuri to puišu priekšā, kuri var iesaistīties spēlē no rezervistu soliņa un būt efektīvi. "

Aiversons paziņoja, ka nākamsezon nepieņems rezervista lomu, ja tāda basketbolistam tiks atvēlēta. "Es labprātāk beigtu karjeru, nekā darītu to atkal. Es, šādi spēlējot, nespēju būt lietderīgs, neesmu tam pieradis. Tas ir smagi gan fiziski, gan psiholoģiski. Ja dodos laukumā, man būtu jābūt spējīgam, taču šobrīd es to nevaru, un tā ir mana vaina. Man jāparvar likstas un jādara, kas jādara."

Pēc spēles ar "Nets",kurā viņš guva četrus punktus (2p 1/8, 1p 2/2), Aiversons nevēlējās komentēt savu spēles laiku, atzīstot, ka neielaidīsies diskusijā, kurā būs zaudētājs. Basketbolists atzina arī, ka nevēloties savas veselības problēmas minēt kā atrunu sniegumam laukumā. Šosezon 54 spēlēs "Pistons" sastāvā Aiversons ir guvis vidēji 17,4 punktus.

Izmantotie resursi:
The Associated Press

1 2 44 komentāri

 +16 [+] [-]

, 2009-04-02 16:19, pirms 16 gadiem
Žēl, ka Alenam neiet

 +13 [+] [-]

, 2009-04-02 16:24, pirms 16 gadiem
Ta vien izskatas, ka pec 76ers pamešanas savu vietu NBA ta ari vel nav atradis..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +23 [+] [-]

, 2009-04-02 16:25, pirms 16 gadiem
triisis rakstīja: Pareizi nēģer. labāk beidz karjeru. Ta būs labāk visiem! Sawādāk sakāpis galvā chalim. Neesi tu vairs tas krutais Aiversons!
un tu esi nulle
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +15 [+] [-]

, 2009-04-02 16:27, pirms 16 gadiem
Detroita nav vinja komanda ... paaraak daudz komandas speeles, paaraak maz individuaaizma (komandai protams) .... prasiitos mainiit komandu .... Pistons ir viena no manaam miiljaakajaam komandaam, un Alans Aiversons viens no miiljaakajiem speeleetaajiem , bet izskataas , ka shitaas lietas nav savienojamas .... LAi iet uz Thander .... tur vinjam buutu daudz speeles laika, un komandai arii shitaada liimenja zvaigzne nenaaktu par ljaunu ( no maarketinga viedoklja )

  -2 [+] [-]

, 2009-04-02 16:30, pirms 16 gadiem
visiem shitiem individualajiem stariem ir shada attieksme... basketbols ir komandas sporta veids, personigi es uzskatu, ka taas komandas, kuraas bus visi shitie aiversoni, entoniji u.t.t. liidz chempionu titulam vel ilgi netiks...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-04-02 16:38, pirms 16 gadiem
Redz kā ir tiem stāriem, kuri jau no bērnības savās komandās spēlē galvenās vijoles. Aiversonam būtu jāpaskatās uz sevi no malas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2009-04-02 17:11, pirms 16 gadiem
tas kārtējo reizi parāda viņa attieksmi, proti, savas personīgās ambīcijas likt augstāk par komandas interesēm! Odoms var, Džinobili var, Mārburijs var, Kiriļenko var, Terijs var, arī Kids izteicās, ka lielu mērķu vārdā būtu gatavs iesaistīties no beņķīša, bet Aivariņš, redz, nevar...vieta pamatsastāvā ir jāizcīna! ko lai saka - Aversons nekad netiks pie čempionu gredzeniem, ja nemainīs domāšanu!

  +3 [+] [-]

, 2009-04-02 17:19, pirms 16 gadiem
Emilio rakstīja: tas kārtējo reizi parāda viņa attieksmi, proti, savas personīgās ambīcijas likt augstāk par komandas interesēm! Odoms var, Džinobili var, Mārburijs var, Kiriļenko var, Terijs var, arī Kids izteicās, ka lielu mērķu vārdā būtu gatavs iesaistīties no beņķīša, bet Aivariņš, redz, nevar...vieta pamatsastāvā ir jāizcīna! ko lai saka - Aversons nekad netiks pie čempionu gredzeniem, ja nemainīs domāšanu!
gluži manas domas, tik jaun nu izlepis un iedomīgs, komanda šķiet viņam pēdējā vietā...
es domāju, ka viņš būs viens no tiem, kas nekad netiks pie tā gredzena, jo domāšanu viņš nespēj mainīt...

  -1 [+] [-]

, 2009-04-02 17:19, pirms 16 gadiem
Nu droši vien, ka viņš pārdomātu, kad kādu dienu kļūtu par rezervistu

  -4 [+] [-]

, 2009-04-02 17:33, pirms 16 gadiem
Demar 21 rakstīja: wtf?
Ko tu nesaproti?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-04-02 17:46, pirms 16 gadiem
Ja leģendu nosēdina malā neko citu nesagaidīsi.

  +4 [+] [-]

, 2009-04-02 17:57, pirms 16 gadiem
es domāju, ka viss ir galvā, nu nevar tā vienkārši tik izcils spēlētājs(četrkārtējs scoring champion, ja nemaldos 2001.gada MVP) vidēji spēlē mest par 10 punktiem mazāk nekā pagājušosezon, čalim pa vasaru viss jāsakārto sev prātā un psiholoģiski jāsagatavojas, vēl 2-3 sezonas viņš var līmenī nokapāt.

  +2 [+] [-]

, 2009-04-02 18:04, pirms 16 gadiem
pistol rakstīja: Ja leģendu nosēdina malā neko citu nesagaidīsi.
kas viņs par leģendu? ko ir sasniedzis?
ar fily vienu sez spīdēja! paŗējie ir indviduāli spīdējumi!

divas komandas sākušas grimt kopš ieradies!
Denvera un pistons!
pasties samaini billupsu ar viņu vietām un denvera iet uz augšu Detroita , lai arī krita uz leju jau šosezon, nokrita vēl zemāk!

labs spēlētājs, kurš ir indviduāli labs tikai! nevis komandā! un nekad nedabūs gredzenu ja spēlēs vienu no galvenajām lomām komandā!

tikai kopā ar kapakiem! kā KG, TD utt!

  +9 [+] [-]

, 2009-04-02 18:06, pirms 16 gadiem
Lai ari izzinu, ka Aiversons arvien ir dikti populārs ļaužu masas, tomēr cilvēkiem jau sen būtu laiks saprast, ka nav Alens tas spēlētājs, kas komandu pretīm apsolītais zemei vedīs...

nu nav ta vairs sakritība. bet spriežiet paši

Sixeros Alens bija nepastrīdams līderis, kas bija pārliecinoši rezultatīvākais spēlētājs komandā. Lai arī kalnus viņs Filadelfijā negāza ar komandu, tomēr reiz aiveda Sixerus līdz finālam. Bija arī MVP, neskaitāms reizes rezultatīvākais spēlētājs ALL STAR dalībnieks un visādi citādi individuāli spēcīgs... Tie bija viņa labākie gadi karjerā, kad viņš vēl bija jauns, fiziski spēcīgāks, un kopumā neapturams (lai arī bieži meta ar apšaubāmu precizitāti)

Tomēr pēc ta,m, kad trīs sezonu laikā SIXERI netiek pay off, Aiversons tiek aizmainīts UZ Denveru... visi prognzoee - viss tagad Sixeriem ir pilniigakaa pakaljaa.. gals klata utt.., jo satšva ir ļooti jauns un bez Igodalas neviena it kā nav... bet SIXERI sak uzvaret... koamanda krietni vairāk uzvarēja nekā zaudēja.. uzreiz pēc maiņas... (pusotru sezonu vēlak gan tika piesaistiit Brends, kas iisti neizdevaas ka cereets)

Denvera savukārt no stabilas play off komandas peekni liidz ar Aiversona atnakshanu saka ciiniities par TIKSHANU plei off... NO stabilas Rietumu liiderkomandas... LAi arii daudzi prognozeeja ka NU TIK BUUS!!!

Paiet, laiks un Denvera pēc 3 seonu mocīšanās biexot izlemj Aiversonu aizmainīt pret Čansiju Bilupsu. UN atkal tavu brīnumu: Denvera sāk uzvarēt, bet Pistons: gluži otrādi : sāk zaudēt!

Nu NAV tā vairs sakritība, bet konkrēta tendence!

Aiversonam vajag komandu kas ir pakartota tikai un vienīgi viņam, kur vins izmet pusi metienu un ir neapstrīdmas līderis.. un pat tad tas darbojas ne visai, jo Sixeri Aiversona ziedu laikos kā jau teicu kalnus negāza... Tagd Alens ior palicis vecāks, bet šajā vecumā spēlētāji jau ne tik daudz uz fizisko paļaujas (resp ātrumu, atlētiskumu utt) bet vairāk uz spēles izpratni, taktisko gudrību un pieredzi! Neapšaubāmi Alenam tada ir, tomēr viņa spēles maniere acīmredzot komandai par labu nenāk..

p.s. pec komentiem spriezhu ka beidzot es nesmu viens no nedaudzjaiem kas taa domaa...

  +1 [+] [-]

, 2009-04-02 18:10, pirms 16 gadiem
oscarsq rakstīja: Lai ari izzinu, ka Aiversons arvien ir dikti populārs ļaužu masas, tomēr cilvēkiem jau sen būtu laiks saprast, ka nav Alens tas spēlētājs, kas komandu pretīm apsolītais zemei vedīs...

nu nav ta vairs sakritība. bet spriežiet paši

Sixeros Alens bija nepastrīdams līderis, kas bija pārliecinoši rezultatīvākais spēlētājs komandā. Lai arī kalnus viņs Filadelfijā negāza ar komandu, tomēr reiz aiveda Sixerus līdz finālam. Bija arī MVP, neskaitāms reizes rezultatīvākais spēlētājs ALL STAR dalībnieks un visādi citādi individuāli spēcīgs... Tie bija viņa labākie gadi karjerā, kad viņš vēl bija jauns, fiziski spēcīgāks, un kopumā neapturams (lai arī bieži meta ar apšaubāmu precizitāti)

Tomēr pēc ta,m, kad trīs sezonu laikā SIXERI netiek pay off, Aiversons tiek aizmainīts UZ Denveru... visi prognzoee - viss tagad Sixeriem ir pilniigakaa pakaljaa.. gals klata utt.., jo satšva ir ļooti jauns un bez Igodalas neviena it kā nav... bet SIXERI sak uzvaret... koamanda krietni vairāk uzvarēja nekā zaudēja.. uzreiz pēc maiņas... (pusotru sezonu vēlak gan tika piesaistiit Brends, kas iisti neizdevaas ka cereets)

Denvera savukārt no stabilas play off komandas peekni liidz ar Aiversona atnakshanu saka ciiniities par TIKSHANU plei off... NO stabilas Rietumu liiderkomandas... LAi arii daudzi prognozeeja ka NU TIK BUUS!!!

Paiet, laiks un Denvera pēc 3 seonu mocīšanās biexot izlemj Aiversonu aizmainīt pret Čansiju Bilupsu. UN atkal tavu brīnumu: Denvera sāk uzvarēt, bet Pistons: gluži otrādi : sāk zaudēt!

Nu NAV tā vairs sakritība, bet konkrēta tendence!

Aiversonam vajag komandu kas ir pakartota tikai un vienīgi viņam, kur vins izmet pusi metienu un ir neapstrīdmas līderis.. un pat tad tas darbojas ne visai, jo Sixeri Aiversona ziedu laikos kā jau teicu kalnus negāza... Tagd Alens ior palicis vecāks, bet šajā vecumā spēlētāji jau ne tik daudz uz fizisko paļaujas (resp ātrumu, atlētiskumu utt) bet vairāk uz spēles izpratni, taktisko gudrību un pieredzi! Neapšaubāmi Alenam tada ir, tomēr viņa spēles maniere acīmredzot komandai par labu nenāk..

p.s. pec komentiem spriezhu ka beidzot es nesmu viens no nedaudzjaiem kas taa domaa...
+1 no manis pievienojos domaju to pashu par to apsolīto zemi utt!
un ar par komandu maiņām kā jau pirms tam teicu!

nu nvk ir speletaji kuri nevinēs gredzenu ja spēleš pirmo vijoli lai arī cik labi būtu! nu vnk tā ir!

  +2 [+] [-]

, 2009-04-02 18:14, pirms 16 gadiem
Kaapeec Chiiksti??? Speelee un pieraadi, ka esi starta piecinieka cieniigs.

  -1 [+] [-]

, 2009-04-02 18:16, pirms 16 gadiem
oscarsq rakstīja: Lai ari izzinu, ka Aiversons arvien ir dikti populārs ļaužu masas, tomēr cilvēkiem jau sen būtu laiks saprast, ka nav Alens tas spēlētājs, kas komandu pretīm apsolītais zemei vedīs...

nu nav ta vairs sakritība. bet spriežiet paši

Sixeros Alens bija nepastrīdams līderis, kas bija pārliecinoši rezultatīvākais spēlētājs komandā. Lai arī kalnus viņs Filadelfijā negāza ar komandu, tomēr reiz aiveda Sixerus līdz finālam. Bija arī MVP, neskaitāms reizes rezultatīvākais spēlētājs ALL STAR dalībnieks un visādi citādi individuāli spēcīgs... Tie bija viņa labākie gadi karjerā, kad viņš vēl bija jauns, fiziski spēcīgāks, un kopumā neapturams (lai arī bieži meta ar apšaubāmu precizitāti)

Tomēr pēc ta,m, kad trīs sezonu laikā SIXERI netiek pay off, Aiversons tiek aizmainīts UZ Denveru... visi prognzoee - viss tagad Sixeriem ir pilniigakaa pakaljaa.. gals klata utt.., jo satšva ir ļooti jauns un bez Igodalas neviena it kā nav... bet SIXERI sak uzvaret... koamanda krietni vairāk uzvarēja nekā zaudēja.. uzreiz pēc maiņas... (pusotru sezonu vēlak gan tika piesaistiit Brends, kas iisti neizdevaas ka cereets)

Denvera savukārt no stabilas play off komandas peekni liidz ar Aiversona atnakshanu saka ciiniities par TIKSHANU plei off... NO stabilas Rietumu liiderkomandas... LAi arii daudzi prognozeeja ka NU TIK BUUS!!!

Paiet, laiks un Denvera pēc 3 seonu mocīšanās biexot izlemj Aiversonu aizmainīt pret Čansiju Bilupsu. UN atkal tavu brīnumu: Denvera sāk uzvarēt, bet Pistons: gluži otrādi : sāk zaudēt!

Nu NAV tā vairs sakritība, bet konkrēta tendence!

Aiversonam vajag komandu kas ir pakartota tikai un vienīgi viņam, kur vins izmet pusi metienu un ir neapstrīdmas līderis.. un pat tad tas darbojas ne visai, jo Sixeri Aiversona ziedu laikos kā jau teicu kalnus negāza... Tagd Alens ior palicis vecāks, bet šajā vecumā spēlētāji jau ne tik daudz uz fizisko paļaujas (resp ātrumu, atlētiskumu utt) bet vairāk uz spēles izpratni, taktisko gudrību un pieredzi! Neapšaubāmi Alenam tada ir, tomēr viņa spēles maniere acīmredzot komandai par labu nenāk..

p.s. pec komentiem spriezhu ka beidzot es nesmu viens no nedaudzjaiem kas taa domaa...
Nu isteniba, tajās komandas kurās viņš ir spēlējis vienmēr ir trūcis kārtīgs saspēles vadītajs un centrs tads nebija ne filija, ne denvera un tāda nav ari Detroita, lai arī ir stakijs vins nav gluzi pass first saspeles vaditājs. Ja Denvera būtu palicis A. Miller es domāju ta komanda būtu spejīga gāzt kalnus, jo tikko atcerējos, ka viniem tacu bija Kembijs. jā bet tās ir tadas manas domas. Es ari domāju to, ka viņam piemērotas komandas NBA ir 3 NY, GSW un CHA. NY un GSW del speles stila, bobcati del ta kas ir vinu treneris
P.S si nav nekada aizstavibas runa

  +2 [+] [-]

, 2009-04-02 18:16, pirms 16 gadiem
Demar 21 rakstīja: Tur jau nebija ko saprast...
A.I. var uz sevis skatīties no visām malām, tik un tā viņš sevi redzēs,kā pamatsastāva spēlētāju un nekā savādāk...Viņš ir līderis(sev).Tur nav citu variantu...>Tad jau drīzāk Kirovs kļūs par ASK/Ogre masieri, nekā A.I. par rezervistu
Piekrītu, ka viņš sev ir līderis. Ar paskatīšanos uz sevi es domāju par viņa izteikumiem. Viņam jāpadomā, kāpēc viņš ir rezervists, kā viņš to var labot. Piemēram, 18 min nospēlētu ar acīm ciet, labāk beigs karjeru nevis sēdēs uz soliņa - tā maza gailēna attieksme. Ja reiz treneris tā ir nolēmis, tad tam IR iemesls, nevis jālec ārā no biksēm.

     [+] [-]

, 2009-04-02 18:19, pirms 16 gadiem
oscarsq un es piekrītu tavam viedoklim, ka tās tiešām varbūt nav tikai sakritibas. Bet kas jatzīst, viņa spēle ir baudāma, jo ipaši tā tāda bija pirms gadiem 5 .

     [+] [-]

, 2009-04-02 18:21, pirms 16 gadiem
anjo rakstīja: Piekrītu, ka viņš sev ir līderis. Ar paskatīšanos uz sevi es domāju par viņa izteikumiem. Viņam jāpadomā, kāpēc viņš ir rezervists, kā viņš to var labot. Piemēram, 18 min nospēlētu ar acīm ciet, labāk beigs karjeru nevis sēdēs uz soliņa - tā maza gailēna attieksme. Ja reiz treneris tā ir nolēmis, tad tam IR iemesls, nevis jālec ārā no biksēm.
Treneris, ir treneris kuram šī ir pirmā komanda, šajā gadijumā piekritu jeņķu apskatniekam, par to ka viņš nemāk izmantot AI, lai arī sak vins no rezervistiem, es domāju viņš būtu jaizmanto savadāk

  +1 [+] [-]

, 2009-04-02 18:22, pirms 16 gadiem
DeGunS rakstīja: Nu isteniba, tajās komandas kurās viņš ir spēlējis vienmēr ir trūcis kārtīgs saspēles vadītajs un centrs tads nebija ne filija, ne denvera un tāda nav ari Detroita, lai arī ir stakijs vins nav gluzi pass first saspeles vaditājs. Ja Denvera būtu palicis A. Miller es domāju ta komanda būtu spejīga gāzt kalnus, jo tikko atcerējos, ka viniem tacu bija Kembijs. jā bet tās ir tadas manas domas. Es ari domāju to, ka viņam piemērotas komandas NBA ir 3 NY, GSW un CHA. NY un GSW del speles stila, bobcati del ta kas ir vinu treneris
P.S si nav nekada aizstavibas runa
tur tā problēma ka aiversonam augums ir kā pg un ja bet preks pg vins neder jo ir meteejs

un ja iet ar velvienu normalu pg kopa
tad defa ir pakalja jo ir divi punduri uz laukuma!
defs vinjam ir 0!
un denveraa vinjam bija kembijs kas ir looti labs centrs!

  +1 [+] [-]

, 2009-04-02 18:23, pirms 16 gadiem
kastanis rakstīja: +1 no manis pievienojos domaju to pashu par to apsolīto zemi utt!
un ar par komandu maiņām kā jau pirms tam teicu!


nu nvk ir speletaji kuri nevinēs gredzenu ja spēleš pirmo vijoli lai arī cik labi būtu! nu vnk tā ir!
katram jau savas prioritātes - vieni, redzot, ka karjera tuvojas beigām, ir gatavi ziedot individuālos status(arī naudu) lai tiktu pie gredzeniem, bet citi grib izmest pa 30+ metieniem spēlē arī 40 gadu vecumā... nu nez, varbūt tas no Aivariņa puses bija tāds kā prikols vai kas, ej nu sazin(par ko gan ļoti šaubos) bet prognozēju, ka pēc gadiem diviem viņš būs viens no tiem, kurš būs gatavs pievienoties Čempionu komandai arī par salīdzinoši nelielu honorāru un arī kā rezervists... nu neticu, ka viņš ir tik vājprātīgi slims individuālists!

  +1 [+] [-]

, 2009-04-02 18:27, pirms 16 gadiem
kastanis rakstīja: tur tā problēma ka aiversonam augums ir kā pg un ja bet preks pg vins neder jo ir meteejs

un ja iet ar velvienu normalu pg kopa
tad defa ir pakalja jo ir divi punduri uz laukuma!
defs vinjam ir 0!
un denveraa vinjam bija kembijs kas ir looti labs centrs!
Nu A.Milleru par punduri nosaukt gruti, bet nu tur ir ta problēma ir jamāk viņu pareizi iekļaut shemās un nav viņš defā tik liels nulle kā daudziem te liekās, jo uz viņa uzbrukuma arsenāla viņa aizsardzībai tiek pievērsts mazāk uzmanības.

     [+] [-]

, 2009-04-02 18:29, pirms 16 gadiem
kastanis rakstīja: tur tā problēma ka aiversonam augums ir kā pg un ja bet preks pg vins neder jo ir meteejs

un ja iet ar velvienu normalu pg kopa
tad defa ir pakalja jo ir divi punduri uz laukuma!
defs vinjam ir 0!
un denveraa vinjam bija kembijs kas ir looti labs centrs!
nu jau, nu jau - tik traki A.I. ar defu nav... arī tagad, kad asums biki zudis! neaizmirsti, ka savā laikā viņš stabili bija labākais piespēļu pārtvērējs līgā un pretinieku saspēlniekus viņš krampēja ne pa jokam... cita lieta, ka blakus viņam vajag kādu saspēlnieku uz 190(kā sixeros bija Snovs), kurš varētu attiecīsi segt pretinieku sg.

  -1 [+] [-]

, 2009-04-02 19:15, pirms 16 gadiem
Emilio rakstīja: nu jau, nu jau - tik traki A.I. ar defu nav... arī tagad, kad asums biki zudis! neaizmirsti, ka savā laikā viņš stabili bija labākais piespēļu pārtvērējs līgā un pretinieku saspēlniekus viņš krampēja ne pa jokam... cita lieta, ka blakus viņam vajag kādu saspēlnieku uz 190(kā sixeros bija Snovs), kurš varētu attiecīsi segt pretinieku sg.
nejauc pārtvertās piespēles ar indviduālo segšanu un iekļaušanos komandas defā!
nekad tādā spurs komandā ai nebūtu dēļ defa!
viņs nav 0
bet ir slikts!

     [+] [-]

, 2009-04-02 19:17, pirms 16 gadiem
Aiversonu uz Miami !

     [+] [-]

, 2009-04-02 19:18, pirms 16 gadiem
DeGunS rakstīja: Nu isteniba, tajās komandas kurās viņš ir spēlējis vienmēr ir trūcis kārtīgs saspēles vadītajs un centrs tads nebija ne filija, ne denvera un tāda nav ari Detroita, lai arī ir stakijs vins nav gluzi pass first saspeles vaditājs. Ja Denvera būtu palicis A. Miller es domāju ta komanda būtu spejīga gāzt kalnus, jo tikko atcerējos, ka viniem tacu bija Kembijs. jā bet tās ir tadas manas domas. Es ari domāju to, ka viņam piemērotas komandas NBA ir 3 NY, GSW un CHA. NY un GSW del speles stila, bobcati del ta kas ir vinu treneris
P.S si nav nekada aizstavibas runa
CHA = charlotte? ja tā domāji, tad galīgi garām domā,vai arī nēesi redzējis CHA spēli nevienu!

     [+] [-]

, 2009-04-02 19:22, pirms 16 gadiem
showstopper rakstīja: CHA = charlotte? ja tā domāji, tad galīgi garām domā,vai arī nēesi redzējis CHA spēli nevienu!
A tu zini kas ir vinu treneris ??
1 2 44 komentāri