Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Biedriņam divi punkti līdz double-double, "Warriors" zaudē

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Biedriņam divi punkti līdz double-double, "Warriors" zaudē
Andris Biedriņš pret Roniju Brūveru
Foto: The Chronicle

Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) klubs Goldensteitas "Warriors", kuru pārstāv arī latviešu centrs Andris Biedriņš, šīsnakts spēlē piedzīvoja zaudējumu pret Jūtas "Jazz" (104:112). Biedriņš spēli sāka sākumpieciniekā.

Spēli abas komandas iesāka līdzīgi, pirmos punktus gūstot "Warriors" spēlētājam Entonijam Rendolfam. Arī "Jazz" basketbolisti nestāvēja malā un pēc padsmit sekundēm rezultāts tika izlīdzināts. Andris Biedriņš pirmos punktus guva, kad pirmajā ceturtdaļā jāspēlē bija vēl septiņas minūtes. Turpmākajā ceturtdaļas gaitā Biedriņš tika vēl pie diviem punktiem, kas gan neglāba "Warriors" no zaudējuma pirmajā ceturtdaļā (29:34).

Otrajā cetrutdaļā "Jazz" izdevās palielināt iekrāto pārsvaru. Vēl sekundi pirms puslaika pārtraukuma ceturtdaļas rezultāts atradās līdzsvarā, tomēr Memeta Okura metiens pēc ilgas izpētes tika ieskaitīs. Biedriņam ceturtdaļas laikā vēl divi gūtie punkti.

Nākamās ceturtdaļas laikā Biedriņš neguva ne punktu, tomēr "Warriors" izdevās uzvarēt šo ceturtdaļu un samazināt "Jazz" pārsvaru līdz diviem punktiem (85:87), kas solīja saspringtas spēles beigas.

Jūtas basketbolisti strauji sasparojās, kārtējo reizi aizmūkot no "kareivjiem". Andris Biedriņš minūti pirms spēles beigām guva savu astoto punktu, bet jau pēc desmit sekundēm nopelnīja sesto personīgo piezīmi, kura Biedriņam liedza turpināt spēli. "Warriors" neko ievērības cienīgu vairs nespēja parādīt. Piedzīvots zaudējums ar 104:112.

"Warriors" rindās rezultatīvākais bija Korijs Magetī, gūstot 27 punktus. 20 punkti Entonija Rendolfa un Džamala Krauforda kontā. "Jazz" rindās teicamu spēli aizvadīja Derons Viljamss. Viljamss guva vienīgi sešus punktus, taču izdarīja 20 (!) rezultatīvas piespēles. Rezultatīvākais uzvarētāju rindās bija Memets Okurs, kurš guva 23 punktus. Spēles laikā neviens spēlētājs nespēja sasniegt double-double - Biedriņam pietrūka divi punkti, savukārt Karlosam Būzeram ("Jazz") viena atlēkusī bumba...

Andris Biedriņš guva astoņus punktus, izcīnīja 12 atlēkušās bumbas (četras no tām uzbrukumā), izdarīja vienu rezultatīvu piespēli, trīs reizes kļūdījās, pārķēra vienu pretinieka piespēli un nopelnīja sešas personīgās piezīmes.

"Warriors" - "Jazz" spēles apskats

Citas spēles

Vakara gaitā norisinājās arī vairākas citas saspringtas spēles. Klīvlendas "Cavaliers" pēdējā sekundē spēja uzveikt Atlantas "Hawks". Lebronam Džeimsam bija jārealizē vismaz viens soda metiens, ko viņš arī paveica. Visas spēles laikā Džeimss guva 26 punktus, Mo Viljamss 20.

Citā vakara spēlē Fīniksas "Suns" uzņēma līgas līdervienību Losandželosas "Lakers" (spēli varējāt vērot arī LTV7). Ar Kobes Braienta gūtajiem 49 punktiem uzvarai nepietika, un tika piedzīvots zaudējums ar 111:118. Uzvarētāju rindās Šakils O' Nīls guva 33 punktus.

Dalasas "Mavericks" saspēles vadītājs Džeisons Kids spēlē pret Toronto "Raptors" izdarīja savu 10 000 rezultatīvo piespēli karjeras laikā.

NBA regulārais čempionāts, 2. marts

SpēleRezultāts
Celtics-Pistons95:105
Suns-Lakers118:111
Nets-Hornets96:99
Pacers-Nuggets100:94
Timberwolves-Rockets94:105
Hawks-Cavaliers87:88
Trail Blazers-Spurs102:84
Mavericks-Raptors109:98
Warriors-Jazz104:112

Izmantotie resursi:
nba.com

     [+] [-]

, 2009-03-02 11:20, pirms 16 gadiem
Vispār šādam rezultātam aptuveni vajadzēja būt arī pagājušā reizē... Atceros pēc iepriekšējās savstarpējās spēlēs te smējās par tiem kas pieminēja kā galveno GSW uzvaras iemeslu Kirila un Karlosa nespēlēšanu.. Nu lūk, Abi ir atpakaļ ierindā un lūk kā GSW zaudēja...
Bet kā jau teicu iepriekš Jūta ir pamatīgi ieskrējusies...

  +3 [+] [-]

, 2009-03-02 11:21, pirms 16 gadiem
Un vispaar speele bija laba! Tie kas redzeeja speeli man peikritiis ka es saku, ka SPEEELI NORAKA daudzaas kljuudas un nevis redz Biedrins taads Biedrins sitaads! Tak ejiet izguliet dzeerumu. Tas pats Turiafs izskiriigas kljuudas izdariija! Protams arii skaistus metienus iemeta un labi speleja aizsardziiba.
Pretiigi ka nodirsh Andzu. Taa ir komandas speele nevis skrieshan - viena cilveka discipliina!

     [+] [-]

, 2009-03-02 11:23, pirms 16 gadiem
Kārtējā zaude

  -2 [+] [-]

, 2009-03-02 11:25, pirms 16 gadiem
bimbambols, Podkavirovs, Tjipa-abs utt. vienalga kādā tēlā tu šodien labāk iejūties, tā kā pat necenties atbildēt uz maniem jautājumiem iepriekš, laikam stipri par grūtiem viņi priekš tevis bija, tad šoreiz centīšos uzprasīt tev ko vieglāku - kurš tev par šo visu maksā? Citiem vārdiem runājot cik tu esi vērts? Varbūt es tevi varētu nopirkt un pārprogrammēt citiem mērķiem.

  +5 [+] [-]

, 2009-03-02 11:26, pirms 16 gadiem
Cut_Throat rakstīja: un AB nav tik specigs kā Shaq,kas var ietriekt bumbu pāri Shaq
Nu ja, Shaqs ir tiesham superstars, ka var pats sev pari bumbu ietriekt groza. Tikai isti meistari ta var

  +4 [+] [-]

, 2009-03-02 11:26, pirms 16 gadiem
Cut_Throat rakstīja: uz AB vispar netiek likts uzsvars,vakar skatijos Suns speli,tur Shaq regulari dabuja bumbu iekšā,AB vispar ir vel japieliek masā,ja grib kaut ko izdarit kā centrs un gūt daudz pts.
Metiens AB nav kā Gazolam,kas var iemest pa perimetru un AB nav tik specigs kā Shaq,kas var ietriekt bumbu pāri Shaq
Es tavam viedoklim piekrītu AB ir jāpilnveidojas uzbrukumā... Bet ja nezinātu to, ka viņam ir problēmas ar pustālo metienu, vai tu to būtu pamanijis spēlē? AB tik reti saņem bumbu, ka pat to nevar īsti pamanīt, jo viņam jau anv iespējas tā uzmest kā tam pašam Gazolam...
Un ar Šaku salīdzināja AB... Protams AB nebūs nekad tāds kā Šaks. NEVIENS NEBŪS...
Bet kā šaku izvirza metienam un kā AB Nekad neatceros ka AB dotu tādas piespēles, Kustībā uz grozu, Vienam brīvam, Nevis caurs trim spēlētājiem... Bez komandas biedra atbalsta AB nebūs sacvādāki rezultāti... Un komandas biedra atbalsts arī nebūs... AB ir vajadzīgs groza apakšas nosegšanai un atlekušajām bumbām... Citādi nav komandas mērķos viņu izmantot.

  +1 [+] [-]

, 2009-03-02 11:29, pirms 16 gadiem
Raitcha rakstīja: Es tavam viedoklim piekrītu AB ir jāpilnveidojas uzbrukumā... Bet ja nezinātu to, ka viņam ir problēmas ar pustālo metienu, vai tu to būtu pamanijis spēlē? AB tik reti saņem bumbu, ka pat to nevar īsti pamanīt, jo viņam jau anv iespējas tā uzmest kā tam pašam Gazolam...
Un ar Šaku salīdzināja AB... Protams AB nebūs nekad tāds kā Šaks. NEVIENS NEBŪS...
Bet kā šaku izvirza metienam un kā AB Nekad neatceros ka AB dotu tādas piespēles, Kustībā uz grozu, Vienam brīvam, Nevis caurs trim spēlētājiem... Bez komandas biedra atbalsta AB nebūs sacvādāki rezultāti... Un komandas biedra atbalsts arī nebūs... AB ir vajadzīgs groza apakšas nosegšanai un atlekušajām bumbām... Citādi nav komandas mērķos viņu izmantot.
Vismaz es te neesmu viens paldies Raitcha!

     [+] [-]

, 2009-03-02 11:52, pirms 16 gadiem
peec juusu teorijas sanaak, ka arii ASK ir saakushi labaak speeleet bez enkura S.Valtera?

  +2 [+] [-]

, 2009-03-02 11:58, pirms 16 gadiem
besi tas virsraksts, tad jau mosk vajadzeja tadu - Biedrinam divi punkti un devinas rez.piespeles lidz triple-double

  +4 [+] [-]

, 2009-03-02 12:02, pirms 16 gadiem
bimbambols rakstīja: Vieniga patikama parmainja,salidzinajuma ar iepriekshejam spelem,bija Rendolfa lielais speles laiks,ko puisis ari veixmigi izmantoja - vilka komandu sev lidz,saimniekoja zem groziem un vispar deva pozitivismu panikushaja GSW spele.Ja Turiafa un Andra speles laikus apmainitu vietam,domaju,ka uzvaretajs shai spele butu pavisam cits...Zem groza shodien bija jutama tikai divu cilveku dominance - Okurs un Rendolfs...Okurs Andri atstaja janjos pec pilnas programmas,zhel bij noskatities...uzskatu,ka Okuru bij jauztic segt Rendolfam,Andrim tada kalibra speletajus nav pa spekam nosegt,to apstiprina ari statistika - 23p Okuram.Savukart Rendolfs visiem paradija kaa jasedz pretspeletajs - Buzers guva tikai 2p....Varam tikai minet cik uzvaru butu GSW,ja zem groza speletu Rendolfs ar Turiafu un Andris katru no viniem pamainitu pa 4min...
Tieši tik ilgi cik šis atsaldētais zābaks šeit rakstīs savus debīlos un neargumentētos komentārus, tik ilgi Warriors ar Biedru sastāvā turpinās zaudēl, lūk tāda sakritība.

Un kāpēc gan nav kaut kāds nosacījums, ka, ja diskusiju dalībnieks par jebkuru savu komentāru saņem kaudzi mīnusu un nepatikas no pārējiem diskusijas dalībniekiem, viņš netiek vienkārši atslēgts?

  +3 [+] [-]

, 2009-03-02 12:07, pirms 16 gadiem
Pritons rakstīja: Vismaz es te neesmu viens paldies Raitcha!
kāpēc mocīties..ievadu par troļļiem neizlasīji!! ...???

     [+] [-]

, 2009-03-02 12:12, pirms 16 gadiem
Tanabe rakstīja: Tieši tik ilgi cik šis atsaldētais zābaks šeit rakstīs savus debīlos un neargumentētos komentārus, tik ilgi Warriors ar Biedru sastāvā turpinās zaudēl, lūk tāda sakritība.

Un kāpēc gan nav kaut kāds nosacījums, ka, ja diskusiju dalībnieks par jebkuru savu komentāru saņem kaudzi mīnusu un nepatikas no pārējiem diskusijas dalībniekiem, viņš netiek vienkārši atslēgts?
Vārda un izteiksmes brīvība...

  +6 [+] [-]

, 2009-03-02 12:17, pirms 16 gadiem
Par pašu spēli runājot:

J’ā nevar noliegt ka Andrim ir grūtības ar lielo spēlētaju nosegšanu: respektīvi tādu fiziski spēcīgu un masīvu spēlētaju kā Būzers nosegšanu! Tieši tāpēc jau basketbols ir komandas spēle: tieši tāpēc GSW spēlē visefektīvāk, kad PF viņiem nav 2 metrīgs knislis vārdā Azabuike vai Magette... Interesanti zināt kā ir iespējams nosegt vienam pašam visa groza apakšu??? Visā NBA vēsturē uz to bija spējīgi tikai 2 cilvēki: Bills Russels un Vilts Čemberlains... Modernajā basketbolā NEVAR nosegt groza apakšu , ja nenāk palīgā.. bet kas tad Biedriņam nāk palīgā zem groza.. tieši tā.. jau manis pieminētie 2 metrīgie knišļi!

Kamēr vien GSW spēlēs TIK ekstrēmas formācijas, tikmēr GSW pie nopietnām uzvarām netikt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-03-02 12:45, pirms 16 gadiem
bimbambols rakstīja: Redzot,ka Andris nevelk pa 5Nr,vajadzetu vinu pameiginat pa 2,3Nr.Kapec?Vakar papetiju visadus video un konstateju,ka Andrim ir ljoti labs dribls un metiens paleciena.Reali ar savu augumu vins varetu izdarit metienus bez pretestibas,radit problemas ar exploziviem caurgajieniem.Kas aceras Andra speli vel pirms Skonto,piekritis man.
2,3 nr?4alit piedod,bet ar 211 pa 2?varbūt vēl varētu padomāt par 3(bet ne saistībā ar andri).tu paskaties kas viņam būtu jāsedz 3 nr. pozīcijā un tad runā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-03-02 12:52, pirms 16 gadiem
Es tā jūtu ka tiko Andri Lebronam pielīdzināja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-03-02 13:02, pirms 16 gadiem
bimbambols rakstīja: Redzot,ka Andris nevelk pa 5Nr,vajadzetu vinu pameiginat pa 2,3Nr.Kapec?Vakar papetiju visadus video un konstateju,ka Andrim ir ljoti labs dribls un metiens paleciena.Reali ar savu augumu vins varetu izdarit metienus bez pretestibas,radit problemas ar exploziviem caurgajieniem.Kas aceras Andra speli vel pirms Skonto,piekritis man.
Nezinu no kura koka tu esi nokritis, bet lasot tavus komentarus secinu, ka no diez gan augsta. Labi, jāatzīst, ne tā veiksmīgākā spēle Andrim aizsardzībā(6piezīmju dēļ), bet zem groza viņš savāca 12 bumba, pret Okura 5 bumba, kur tur dominance??? Un kādas muļķības tu tur gvelz pa 2.3. nummuru? Andris ir izcils centra spēlētājs, paskaties viņa metiena procentu'. Nezinu no kurienes smelies informācoiju, bet neviens NBA avots neliecina par to, ka Andris būtu tik slikts, viņš pārliecinoši visos elementos ir pārāks par Turiafu un Rendolfu(izņemot sodos).

  +1 [+] [-]

, 2009-03-02 13:22, pirms 16 gadiem
Šakilam otrā jaunība

  +1 [+] [-]

, 2009-03-02 13:29, pirms 16 gadiem
Cut_Throat rakstīja: laikam bus japiekrit
Norm. pasham sew piekrist!!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-02 13:30, pirms 16 gadiem
Ezisss rakstīja: Ai, ai, ai...var redzēt, ka spēli neskatījies...vismaz no sākuma ne, kad kā reiz Okuru sedza Randolph Un tajā laikā Okurs sameta 17pts (pirmajā ceturtdaļā) no saviem 23pts. Un Biedriņš sedza Boozeru, kurš neko nevarēja iemest...
tieshi taa lielais eksperts spriezh par speleem kuras nemaz nav redzeejis...

     [+] [-]

, 2009-03-02 13:33, pirms 16 gadiem
Godīgi sakot, nepievēršot Bimbambolam uzmanību, viņam pašam apniks, jo visi tāpat zina, ka viņa teiktajā nav ne kripatiņas patiesības. Lai viņš pats vārās savā sulā.

  +2 [+] [-]

, 2009-03-02 13:39, pirms 16 gadiem
tolerants rakstīja: Godīgi sakot, nepievēršot Bimbambolam uzmanību, viņam pašam apniks, jo visi tāpat zina, ka viņa teiktajā nav ne kripatiņas patiesības. Lai viņš pats vārās savā sulā.
toties interesanti paskatities, ka vinsh ignore komentaarus kuri pieraada vinja kluudas

shodien pat taads kluss

  +4 [+] [-]

, 2009-03-02 13:42, pirms 16 gadiem
Saakshu ar jautaajumu - kaapeec Marco speelee tik maz?
Vinnsh tak ir atguvies no traumas vai arii Nellijs sho pieskaita pie taam veertiibaam kuras sevi jau ir apstiprinaajushas un taapeec vinnam nav jeegas sevi pieraadiit, bet shitai versijai es nekaadiigi neticu!
Lloti vareja just Dzheka atstaashanu malaa - nav (iznnemot itaali) kas iedod normaalu piespeeli, kas uznnemaas atbildiibu izshkkiriigajos briizhos un realizee svariigus metienus...
Gaidu to briidi kad kkas izmainiisies Krauforda sakaraa, kaa tas bija ar Magiju! Varbuut Nelijs sho tur laukmaa un llauj vaakt status, lai vasaraa izdeviigi vareetu notirgot, jo reti kursh nepiekritiis, ka no vinna ir vairaak sliktais nekaa labais! Tak, ja jau Korijam atrada shitik labu variantu, tad, gan jau ar Krafordu buutu liidziigi...
Par Roniju var teikt to ko naktii teica Beerzinnsh, challis izskataas bikutinn samuulsis - kkipa es saprotu, ka buushu aiz Andra muguras un taapeec manas minuutes samazinaasies, bet, ka tik drastiski! To vareeja nolasiit vinna sejaa pirmajaa puslaikaa, otro gan shis saaka kopaa ar Rendolfu un tad vinni tur paugunnoja! Neasprotu kaapeec Nelijs mekleeja (varbuut veel meklee uz vasaru) papildinaajumu 4aa numura poziicijaa, ja vinnam ir Rendolfs ar Raitu! Nu jaa, tas jau nav Kirillenko, kursh buutu super 4ais numurs pie Nellij ball...
Andzam ne taa labaakaa speele, bet shkkiet, ka pieziimes vinnu drusku izsita no liidzsvara un par uzbrukumu jau viss skaidrs, ja komandaa ir tikai 2 speeleetaaji kuri var iedot piespeeli, + veel speelee piedalaas tikai vienas un, tad arii diezgan epizodiski...

  +1 [+] [-]

, 2009-03-02 13:43, pirms 16 gadiem
bimbambols rakstīja: Vieniga patikama parmainja,salidzinajuma ar iepriekshejam spelem,bija Rendolfa lielais speles laiks,ko puisis ari veixmigi izmantoja - vilka komandu sev lidz,saimniekoja zem groziem un vispar deva pozitivismu panikushaja GSW spele.Ja Turiafa un Andra speles laikus apmainitu vietam,domaju,ka uzvaretajs shai spele butu pavisam cits...Zem groza shodien bija jutama tikai divu cilveku dominance - Okurs un Rendolfs...Okurs Andri atstaja janjos pec pilnas programmas,zhel bij noskatities...uzskatu,ka Okuru bij jauztic segt Rendolfam,Andrim tada kalibra speletajus nav pa spekam nosegt,to apstiprina ari statistika - 23p Okuram.Savukart Rendolfs visiem paradija kaa jasedz pretspeletajs - Buzers guva tikai 2p....Varam tikai minet cik uzvaru butu GSW,ja zem groza speletu Rendolfs ar Turiafu un Andris katru no viniem pamainitu pa 4min...
uz trolja liekam ignore
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-03-02 13:51, pirms 16 gadiem
bimbambols rakstīja: Ko es esu ignorejis???
kad es tev aciis baazu Ronija komandas zemako +/- koeficiantu neatceros kura spelee tas bij un neviens nesaka ka vinsh ir izcils

ar tevi jau tapat vienmer skaidrs ja zaudee vainiigs Andris ja vinne tad tikai pateicoties Ronnijam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-03-02 13:58, pirms 16 gadiem
Da ko padarit shai publikai butu ab krutakais pat ja vaktu katru speli pa 2 bumbam un komanda nokastu 60 speles pec kartas. Labi ka ir tadi cilveki ka bimbambols kas sniedz objektivu skatijumu uz speli

  +1 [+] [-]

, 2009-03-02 14:04, pirms 16 gadiem
bimbambols rakstīja: Ne vienmer Andris vienigais vainigais,Kroufords ari ir shvaks aizsardziba un sautigs uzbrukuma.Vnk Andris ienem pashu svarigako poziciju komanda un, ja tur vara sudus,zaudejums ir neizbegams.Piekritu,ka uzbrukuma Andris nespele tik katastrofali,bet aizsardziba...
nu te nu gan tu kluudies un piemeram shajaa spelee uzvaretaaju izskira nevis GSW aizsardziba bet gan GSW pielauto kluudu skaits (25 pret 16, no kuram padsmit pedeja ceturdaljaa ) tas nav normali ja 5 - 6 uzbrukumus pec kartas pabeidz pat bez metiena pa grozu

  +1 [+] [-]

, 2009-03-02 14:06, pirms 16 gadiem
griinbergs85 rakstīja: nu te nu gan tu kluudies un piemeram shajaa spelee uzvaretaaju izskira nevis GSW aizsardziba bet gan GSW pielauto kluudu skaits (25 pret 16, no kuram padsmit pedeja ceturdaljaa ) tas nav normali ja 5 - 6 uzbrukumus pec kartas pabeidz pat bez metiena pa grozu
vai preciizaak teikt, ka, atshkkiriibaa no Kareivjiem, lielaako dallu GSW klluudu Dzhazmenni paarveetra punktos!