Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Polam 42+15, "Clippers" pārspēj "Warriors"

Polam 42+15, "Clippers" pārspēj "Warriors"
Kriss Pols (ar bumbu)
Foto: AFP/Scanpix

Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) čempionātā šonakt notika divas spēles. Losandželosas "Clippers" saspēles vadītājs Kriss Pols guva 42 punktus un atdeva 15 rezultatīvas piespēles, palīdzot savai komandai ar 126:115 uzveikt Goldensteitas "Warriors". Tikmēr citā spēlē Čikāgas "Bulls" ar 82:81 uzveica Ņujorkas "Knicks".

Rezultatīvu maču "Staples Center" Losandželosā aizvadīja laukuma saimnieki "Clippers" basketbolisti un Goldensteitas "Warriors". Abas komandas ceturtdaļā guva vismaz 25 punktus, bet "Clippers", pateicoties trim 30+ punktu ceturtdaļām, uzvarēja ar 126:115.

Vairāk kā pusi "Clippers" punktu noorganizēja saspēles vadītājs Kriss Pols. Aizsargs pats iemeta 42 punktus (2p. – 10/14, 3p. – 2/6, 1p. – 16/17) un vēl 15 gadījumos asistēja komandas biedriem. Pola kontā arī sešas pārtvertās bumbas.

"Double-double" pievienoja Bleiks Grifins (23 punkti, 10 atlēkušās bumbas), bet tikai punkts līdz līdzīgam panākumam pietrūka Deandrē Džordanam (9 punkti, 17 atlēkušās bumbas). Tieši šie divi basketbolisti lielā mērā nodrošināja "Clippers" pārākumu zem groziem (atlēkušās bumbas – 44 pret 33).

"Warriors" pretī lika komandas snaiperi Stefanu Kariju, kurš guva 38 punktus (2p. – 5/9, 3p. – 9/14, 1p. – 1/1), atdeva deviņas rezultatīvas piespēles, tiesa, pieļāva arī 11 kļūdas. Andrē Igodala pievienoja 14 punktus un 11 rezultatīvas piespēles.

Krietni mazāk rezultatīva spēle Čikāgā, kur vietējais "Bulls", pateicoties Derika Rouza metienam pāri diviem sedzējiem 5,7 sekundes līdz spēles beigām, ar 82:81 uzveica Ņujorkas "Knicks".

Rouzam kopumā gan ne tā labākā spēle – nepilnās 34 minūtēs vāja metienu precizitāte (2p. – 5/18, 3p. – 2/5, 1p. – 2/2) un četras kļūdas, tomēr realizēts izšķirošais metiens. Aizsarga kontā arī sešas atlēkušās bumbas.

Pretējā nometnē rezultatīvākais ar 22 punktiem (2p. – 6/17, 3p. – 2/7, 1p. – 4/5) bija Karmelo Entonijs, kuram arī sešas atlēkušās bumbas, sešas rezultatīvas piespēles un sešas pārtvertās bumbas. Septiņus punktus un 19 bumbas zem groziem pievienoja Taisons Čandlers.

Izmantotie resursi:
NBA.com

1 2 39 komentāri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-11-01 09:31, pirms 11 gadiem
Rouzam trīs piespēles....
Labākais G līgā? Vai tik tā viņu nesauca pēc pārbaudes spēlēm?

Cerams, ka ieskriesies... Viņa, komandas un skatītāju labad...

  +1 [+] [-]

, 2013-11-01 09:49, pirms 11 gadiem
man patik grifina botes, kads nezina modelja nosaukumu?

  +1 [+] [-]

, 2013-11-01 10:01, pirms 11 gadiem
skarabejs1 rakstīja: man patik grifina botes, kads nezina modelja nosaukumu?
tās nav gadījumā Jordan Super fly2?

  +3 [+] [-]

, 2013-11-01 10:05, pirms 11 gadiem
Skrien un met basketbols Enģeļu pilsētā

  -1 [+] [-]

, 2013-11-01 10:13, pirms 11 gadiem
Polss noteikti labakais pg līga !!

  +3 [+] [-]

, 2013-11-01 10:23, pirms 11 gadiem
Raitcha rakstīja: Rouzam trīs piespēles....
Labākais G līgā? Vai tik tā viņu nesauca pēc pārbaudes spēlēm?

Cerams, ka ieskriesies... Viņa, komandas un skatītāju labad...
Viņš ieskriesies, par to vari neuztraukties Nav tik vienkārši pēc pusotra gada sākt spēlēt atkal. Viena lieta ir pārbaudes spēles un cita atkal sezona.

  -2 [+] [-]

, 2013-11-01 10:34, pirms 11 gadiem
O, Rouzs jau norakstīts, labi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-11-01 10:43, pirms 11 gadiem
Raitcha rakstīja: Rouzam trīs piespēles....
Labākais G līgā? Vai tik tā viņu nesauca pēc pārbaudes spēlēm?

Cerams, ka ieskriesies... Viņa, komandas un skatītāju labad...
Man atkal gribās uzprasīt, kuram vēl ir šaubas par CP3 kā labāko PG. Pag. sezon visu sezonu LAC spēlēja tā, ka nebija vajadzīgas viņam lielas minūtes un nevajadzēja, lai viņš uzbrūk, bet, ja to vajag, tad es līdzīgu PG un komandas vadītāju neredzu.

Un arī kur ir visi lielie Grifina heiteri? Vai ir kaut viens PF līgā, kas var skriet kā briedis, kā to dara Grifins?

  -1 [+] [-]

, 2013-11-01 10:58, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Man atkal gribās uzprasīt, kuram vēl ir šaubas par CP3 kā labāko PG. Pag. sezon visu sezonu LAC spēlēja tā, ka nebija vajadzīgas viņam lielas minūtes un nevajadzēja, lai viņš uzbrūk, bet, ja to vajag, tad es līdzīgu PG un komandas vadītāju neredzu.

Un arī kur ir visi lielie Grifina heiteri? Vai ir kaut viens PF līgā, kas var skriet kā briedis, kā to dara Grifins?
Es tev pilnībā piekrītu... Arī es Polu uzskatu par labāko PG...
Kā jau pagājušo gad teicu, viņš ne tikai vada saspēli, viņš vada arī komandu, ar vai bez bumbas...

  +1 [+] [-]

, 2013-11-01 11:01, pirms 11 gadiem
CP3 zvērs!

  +1 [+] [-]

, 2013-11-01 11:09, pirms 11 gadiem
Kāds aizsardzībā spēlēja?

  +1 [+] [-]

, 2013-11-01 11:11, pirms 11 gadiem
Raitcha rakstīja: Es tev pilnībā piekrītu... Arī es Polu uzskatu par labāko PG...
Kā jau pagājušo gad teicu, viņš ne tikai vada saspēli, viņš vada arī komandu, ar vai bez bumbas...
Tony parker?

  -1 [+] [-]

, 2013-11-01 11:14, pirms 11 gadiem
skarabejs1 rakstīja: Tony parker?
Neapšaubāmi, bet ja man starp viņiem jaizvēlas, es ņemu CP3.
Saprotu, ka finālā spēlēja un komandu vairākas reizes neticami izvilka Tonijs ne Pols... Tonijs tiešām ir labs un, eet nu subjektīvi, bet man vairāk simpatizē Pols.

     [+] [-]

, 2013-11-01 11:16, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Man atkal gribās uzprasīt, kuram vēl ir šaubas par CP3 kā labāko PG. Pag. sezon visu sezonu LAC spēlēja tā, ka nebija vajadzīgas viņam lielas minūtes un nevajadzēja, lai viņš uzbrūk, bet, ja to vajag, tad es līdzīgu PG un komandas vadītāju neredzu.

Un arī kur ir visi lielie Grifina heiteri? Vai ir kaut viens PF līgā, kas var skriet kā briedis, kā to dara Grifins?
Man ir šaubas par Polu kā labāko PG līgā. Vispār jau grūti tomēr ir pateikt,kurš tad ir labākais,ja ir jāsalīdzinia tādi vīri kā Rouzs,Pols,Rondo u.c. Bet nu manuprāt Rondo ir labākais. Jā,protams,Pols ir labāks "shooters" ,bet visādi,citādi, manuprāt Rondo ir labāks.

  +1 [+] [-]

, 2013-11-01 11:35, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Man atkal gribās uzprasīt, kuram vēl ir šaubas par CP3 kā labāko PG. Pag. sezon visu sezonu LAC spēlēja tā, ka nebija vajadzīgas viņam lielas minūtes un nevajadzēja, lai viņš uzbrūk, bet, ja to vajag, tad es līdzīgu PG un komandas vadītāju neredzu.

Un arī kur ir visi lielie Grifina heiteri? Vai ir kaut viens PF līgā, kas var skriet kā briedis, kā to dara Grifins?
un atkal, tikai tāpēc, ka viņš skrien fastbreak, tu domā, ka viņš ir tik labs ?? viņš vēl ir jauns, var paskriet.. arī šodien tie 17 punkti gandrīz visi no Pola piespēlēm uz alley-oopiem. Tu man pasaki uz ko viņš būtu spējīgs bez Pola, vai kādu maz 1 pret 1 apspēlēt mācētu/varētu?

  -1 [+] [-]

, 2013-11-01 11:36, pirms 11 gadiem
jureks rakstīja: Man ir šaubas par Polu kā labāko PG līgā. Vispār jau grūti tomēr ir pateikt,kurš tad ir labākais,ja ir jāsalīdzinia tādi vīri kā Rouzs,Pols,Rondo u.c. Bet nu manuprāt Rondo ir labākais. Jā,protams,Pols ir labāks "shooters" ,bet visādi,citādi, manuprāt Rondo ir labāks.
Es teiktu,ka labakais ir Rondo..
Reali PG asociejas tikai ar tadiem pedejiem speletajiem,ka Kids,un protams labakais PG nba vesture Stoktons..

     [+] [-]

, 2013-11-01 11:38, pirms 11 gadiem
ventilators rakstīja: un atkal, tikai tāpēc, ka viņš skrien fastbreak, tu domā, ka viņš ir tik labs ?? viņš vēl ir jauns, var paskriet.. arī šodien tie 17 punkti gandrīz visi no Pola piespēlēm uz alley-oopiem. Tu man pasaki uz ko viņš būtu spējīgs bez Pola, vai kādu maz 1 pret 1 apspēlēt mācētu/varētu?
Pirms paris dienam pa Nba gaja Open Cort..
Tiesi runaja par DJ un Griffinu,ka bez post moves vini nekad nebus savu numuru vieni no labakajiem liga,un tas ir viens no iemesliem kpc Cliperi nedabus nekad augstas vietais play offos

     [+] [-]

, 2013-11-01 11:43, pirms 11 gadiem
Curry un CP3 vienkaarshi monstri laba spele zhel ka knicks zaudeja pa ounktu

     [+] [-]

, 2013-11-01 11:46, pirms 11 gadiem
Bez Pola Griffinam ir labāka statistika. (PTS+RB) Jā, fg% ir kāpis uz augšu, bet tas arī viss. Lai arī cik daudziem Bleiks nepatiktu, viņš ir 20+10 spēlētājs, kādu līgā nav daudz. Tomēr, lai tiktu tālāk par otro kārtu, Griffinam vajag iemācīties ko vairāk par dankiem. Taču tas ir tikai laika jautājums.
Bostonietis rakstīja: Pirms paris dienam pa Nba gaja Open Cort..
Tiesi runaja par DJ un Griffinu,ka bez post moves vini nekad nebus savu numuru vieni no labakajiem liga,un tas ir viens no iemesliem kpc Cliperi nedabus nekad augstas vietais play offos

     [+] [-]

, 2013-11-01 11:47, pirms 11 gadiem
ventilators rakstīja: un atkal, tikai tāpēc, ka viņš skrien fastbreak, tu domā, ka viņš ir tik labs ?? viņš vēl ir jauns, var paskriet.. arī šodien tie 17 punkti gandrīz visi no Pola piespēlēm uz alley-oopiem. Tu man pasaki uz ko viņš būtu spējīgs bez Pola, vai kādu maz 1 pret 1 apspēlēt mācētu/varētu?
Nav viņš postā tik labs,jā,bet apspēlēt savas pozīcijas spēlētāju viņš var ļoti elementāri. Un ko mēs vispār saprotam ar to,ka postā nav tik labs ? Viņš nav labs kā metējs no posta,bet kustības viņam ir labas,ātras un asas,kas arī palīdz diezgan viegli apspēlēt citus.

     [+] [-]

, 2013-11-01 11:49, pirms 11 gadiem
Raitcha rakstīja: Neapšaubāmi, bet ja man starp viņiem jaizvēlas, es ņemu CP3.
Saprotu, ka finālā spēlēja un komandu vairākas reizes neticami izvilka Tonijs ne Pols... Tonijs tiešām ir labs un, eet nu subjektīvi, bet man vairāk simpatizē Pols.
man labak patik Parkers. skaidrs,ka abi labi speletāji, speles ziņā lidzigi. Vienigi pols nav neko lielu vinējis.

     [+] [-]

, 2013-11-01 12:01, pirms 11 gadiem
skarabejs1 rakstīja: man labak patik Parkers. skaidrs,ka abi labi speletāji, speles ziņā lidzigi. Vienigi pols nav neko lielu vinējis.
Salīdzinājums nevietā.Ne jau Polu draftēja Top komanda vai viņš apzinātu ietu vai kristu galējībās,piem.,pievienotos Heat,lai tik mēģinātu tik pie gredzeniem.
Bet Pols ir 2.kārtējs Olimpiskais čempions un viņa sasniegumi ir iespaidīgāki.Protams Pārkers var pateikties Popoviča izvēlei,skatījumam un baskebola filosofijai(tieši meklējot baskebolistus ārpus ASV)

  +2 [+] [-]

, 2013-11-01 12:03, pirms 11 gadiem
jureks rakstīja: Nav viņš postā tik labs,jā,bet apspēlēt savas pozīcijas spēlētāju viņš var ļoti elementāri. Un ko mēs vispār saprotam ar to,ka postā nav tik labs ? Viņš nav labs kā metējs no posta,bet kustības viņam ir labas,ātras un asas,kas arī palīdz diezgan viegli apspēlēt citus.
kuru tad viņš var 1pret1 apspēlēt ?? kautkādus citu komandu rezervistus jau var, bet ja kāds viņu te grib saukt par labāko (vai vienu no) PF līgā, tad vai viņš var apspēlēt, piemēram, Dankanu, Gārnetu, Rendolfu, Westu, u.c labākos pf līgā?? atbilde ir vienkārša - nē..
Konkrēti pēdējo Clippers spēli neredzēju, bet pēc boxscore ieraudzīju, ka Griffinam ir 17 punkti, kurus praktiski visus tas highlight video arī parādīja, un visi bij fastbreakā no Pola piespēlēm.. un ar tādu 'zvaigzni' kas punktus gūst tikai skrienot un dankojot Clipperi nekur netiks, playoffos viņiem vienkārši pretinieki neļaus skriet.

  +1 [+] [-]

, 2013-11-01 12:51, pirms 11 gadiem
Dobleens rakstīja: Polx zvērā, bet Rouzx nu gan ir palaicix bez emocijām, izxkatāx, ka kādx viņam tur vixpār pret paxha gribu liktu xpēlēt. Tāpēc arī nav tāx xtatixtikax..
Tev kāda fobija pret s burtiem?

     [+] [-]

, 2013-11-01 13:23, pirms 11 gadiem
ventilators rakstīja: kuru tad viņš var 1pret1 apspēlēt ?? kautkādus citu komandu rezervistus jau var, bet ja kāds viņu te grib saukt par labāko (vai vienu no) PF līgā, tad vai viņš var apspēlēt, piemēram, Dankanu, Gārnetu, Rendolfu, Westu, u.c labākos pf līgā?? atbilde ir vienkārša - nē..
Konkrēti pēdējo Clippers spēli neredzēju, bet pēc boxscore ieraudzīju, ka Griffinam ir 17 punkti, kurus praktiski visus tas highlight video arī parādīja, un visi bij fastbreakā no Pola piespēlēm.. un ar tādu 'zvaigzni' kas punktus gūst tikai skrienot un dankojot Clipperi nekur netiks, playoffos viņiem vienkārši pretinieki neļaus skriet.
Viņš ir viens no labākajiem,patīk tev tas vai nē Nezinu cik tu daudz skaties spēles,ja neesi redzējis kā viņš arī prot darboties postā No tevis nosauktajiem pret Gārnetu būtu vis grūtāk,jo viņš ir ļoti labs aizsardzības spēlētājs. Ja viņš arī tiek galā ar tādiem aizsardzības balstiem kā Ibaka,Čandlers... kāds tur vel Wests un Rendolfs.

  +2 [+] [-]

, 2013-11-01 13:35, pirms 11 gadiem
jureks rakstīja: Viņš ir viens no labākajiem,patīk tev tas vai nē Nezinu cik tu daudz skaties spēles,ja neesi redzējis kā viņš arī prot darboties postā No tevis nosauktajiem pret Gārnetu būtu vis grūtāk,jo viņš ir ļoti labs aizsardzības spēlētājs. Ja viņš arī tiek galā ar tādiem aizsardzības balstiem kā Ibaka,Čandlers... kāds tur vel Wests un Rendolfs.
ko viņš pagājšgad playoffos pret Rendolfu varēja izdarīt ?? ne nosegt, ne punktus gūt pret viņu varēja.

  +2 [+] [-]

, 2013-11-01 14:33, pirms 11 gadiem
Andrē Igodala pievienoja 14 punktus un 11 rezultatīvas piespēles.
Vot to es saprotu, komandas spēlētājs

  +1 [+] [-]

, 2013-11-01 14:49, pirms 11 gadiem
Dobleens rakstīja: Polx zvērā, bet Rouzx nu gan ir palaicix bez emocijām, izxkatāx, ka kādx viņam tur vixpār pret paxha gribu liktu xpēlēt. Tāpēc arī nav tāx xtatixtikax..
labaak nekomentee chist veemiens naak no tiem x!!lkm naudinjas ar nau tik daudz jaunai klaviatuurai

     [+] [-]

, 2013-11-01 16:21, pirms 11 gadiem
Dodiet man Warriors-Clippers playoffos.
Jaa kluudas kareivjus diezgan iegaaza..Peec pirmaa puslaika -13 kas prieks Warriors var teikt ir tas pats kas rokas stiepiena ataalumaa,bet ta samazina deficiitu liidz -8 un ta atljaut Cliperu Grifam deel pasu kluudaam 3 reizes 22 sekunzu laikaa iedankot!!!Tas arii bija luuzums kaa arii Boguta un Lee noseesanaas malaa ar pieziimju probleemu tresaas ceturdalas viduu!Pietruuka produktiivs rezervistu sniegums.Driiz buus Baarns atpakal ta tik buusWarriors un Clippers(ar Doku) buus SPEKS rietumos un so komandu dueli MUST SEE....
Sonakt daudz labi dueli.MIA-BKN,DAL-HOU,DET-MEM un OKC-MIN.Oklohomas KD pret Lova vilkiem parasti labaas speeles!Paaris sezonas atpakal laikam bija bija double overtime trileris kur KD bija paari 50 punkti un K lovam un Westbrukam gandriiz pa 50 punktiem!Peec pirmaas sezonas speeles izkataas,ka pagaajuso sezon gandriiz nespeeleejusais Lovs ir atpakal!!Ar truli izvilka papildlaiku komanda uzvareeja un pasham Lovam laikam 31+17!Nu ja Lovs patieshaam ir back on the track tad var nonemt visaadus jautaajumus kurs ir labaakais power forwards.If Love is back its BIGVispaar vilki savaakushi interesantu sastaavu..Ridnaueru aizstaajis K Martins un veel noderiigi kadri savaakti.Galvenais,lai beidzot vilkiem paarstaaj neveikties ar tajaam muuziigajaam traumu seerijaam un ta redzees kaa buus jo ar taadu kou4u kaa Adelmans...8 seed always up for grabs

  +1 [+] [-]

, 2013-11-01 17:07, pirms 11 gadiem
ventilators rakstīja: un atkal, tikai tāpēc, ka viņš skrien fastbreak, tu domā, ka viņš ir tik labs ?? viņš vēl ir jauns, var paskriet.. arī šodien tie 17 punkti gandrīz visi no Pola piespēlēm uz alley-oopiem. Tu man pasaki uz ko viņš būtu spējīgs bez Pola, vai kādu maz 1 pret 1 apspēlēt mācētu/varētu?
Es jau nesaku, ka viņš uzreiz labākais, bet slikts viņš nav. Un pietiekami var arī viens pats sadarīt..

  +1 [+] [-]

, 2013-11-01 17:19, pirms 11 gadiem
Bostonietis rakstīja: Es teiktu,ka labakais ir Rondo..
Reali PG asociejas tikai ar tadiem pedejiem speletajiem,ka Kids,un protams labakais PG nba vesture Stoktons..
Kur tad Rondo? Statu mašīna ne spēlētājs.

Katram ir sava vieta. Un tas attiecas arī uz Grifinu.

Magicu laikam vispār esi piemirsis...

     [+] [-]

, 2013-11-01 17:23, pirms 11 gadiem
ventilators rakstīja: ko viņš pagājšgad playoffos pret Rendolfu varēja izdarīt ?? ne nosegt, ne punktus gūt pret viņu varēja.
Nevarēja nosegt Rendolfu? Tajā sērijā viens otru labi nosedza.... Laikam slikti skatījies... No sezonas 82 spēlēm ap 40 es noskatos no Kliperiem, tā kā zinu aptuveni ko runāju...

  -1 [+] [-]

, 2013-11-01 17:50, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Kur tad Rondo? Statu mašīna ne spēlētājs.

Katram ir sava vieta. Un tas attiecas arī uz Grifinu.

Magicu laikam vispār esi piemirsis...
kad viņš būs atpakaļ, noskaties kādu Bostonas spēli.. viņš prot komandas biedriem īstajā vietā un brīdī nogādāt bumbu.. plus vēl pats bez problēmām var tikt uz groza apakšu, ja nepieciešams.
vienīgā vājība ir metiens no distances, bet tas pagājšgad jau bija manāmi uzlabojies. jebkurā gadījumā ļoti gudrs spēlētājs, un nemet pa grozu pie pirmās izdevības (kā RW, Karijs, u.c ).
1 2 39 komentāri