Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:135, Did:0, useCase: 3

Ivanovskis Anglijā

Andrejs Siliņš

Ivanovskis Anglijā
Jānis Ivanovskis
Foto: bbl.org.uk

Latvijas basketbolists Jānis Ivanovskis, par kura gaitām Lielbritānijā jau rakstījām, "Worthing Thunder" rindās atgriezies pēc gada prombūtnes, ko pavadīja Dānijā. eSports.lv piedāvā īsu ieskatu basketbolista gaitās.

"Barona" vietā - studijas

1980. gada 29. decembrī Rīgā dzimušais Ivanovskis laika posmā no 1999. gada līdz 2002. gadam parādījās "Barons" komandas rindās, taču tad 201 centimetru garais spēka uzbrucējs izvēlējās doties studēt un spēlēt uz ASV. Tenesijas štata "Cumberland University" komandā Jānis tika pie solīda spēles laika, gāja sākuma pieciniekā, taču nebija komandas galveno punktu guvēju vidū.

Pēc aktīvām pārrunām "Thunder" un Ivanovskis vienojušies par latviešu spēlētāja atgriešanos kluba rindās, vēsta britu interneta mediji. Jau 2006./2007. gada sezonā Jānis pārstāvēja "Thunder" krāsas, kļūstot par vienu no komandas galvenajiem spēkiem - vidēji spēlē 17,5 punkti un deviņas atlēkušās bumbas. Pēc pavadītās sezonas Ivanovskis nolēma doties uz Dāniju, lai mācītos "Aarhus Management School of Business" izglītības iestādē. Tagad Jānis atgriezies Anglijā, bet mācības nepametīs tik un tā - basketbolists nolēmis turpināt studijas neklātienē.

Pa īstam profesionāļa karjeru Jānis sāka pēc universitātes beigšanas - 2006. gadā spēlētājs pārcēlās uz Lielbritāniju, kur pievienojās "Worthing Thunder" vienībai. Kā jau rakstīts augstāk, Ivanovskis kļuva par vienu no komandas līderiem, palīdzot tai atkārtot jau pirms gada sasniegto - uzvaru regulārajā čempionātā -, kā arī sasniegt jaunas virsotnes - pirmo un pagaidām vienīgo reizi uzvarēt arī izslēgšanas spēlēs.

Kas ir "Worthing Thunder"?

Nākamajā jeb pagājušajā sezonā bez Ivanovska "Worthing Thunder" vairs tik labi nesekmējās - regulārajā sezonā vien trešā pozīcija, bet izslēgšanas spēlēs nācās palikt ceturtdaļfinālā.

Interesanti, ka klubs dibināts 1999. gadā - tajā pašā, kad Ivanovskis uzsāka savas gaitas Latvijas profesionālajā basketbolā. Pēc vairāku citu komandu izjukšanas pilsētā bija pienācis laiks jaunajam klubam, ko gan sākotnēji dēvēja par "Worthing Rebels". Jau pirmajā sezonā Anglijas līgā izdevās sezonu pabeigt otrajiem. Tad vārdu "Rebels" nomainīja "Thunder", bet panākumi nemazinājās - nākamajā sezonā atkal otrā vieta.

Četras nākamās sezonas - no 2001. līdz 2005. gadam vairs nesekmējās tik labi - sestā, ceturtā un divas piektās vietas. Tam sekoja vēl viens uzrāviens un 2005./2006. gada sezonā regulārajā čempionātā uzvara, bet izslēgšanas spēlēs tikt līdz finālam. Un tad jau pievienojās latviešu spēka uzbrucējs, atnesot komandai pirmo čempiontitulu tā vēsturē.

Saistītie raksti:
Latvietis Ivanovskis Anglijā gūst 27 punktus

Izmantotie resursi:
midhurstandpetworth.co.uk
worthing-thunder.org.uk

  -1 [+] [-]

, 2008-10-13 12:21, pirms 16 gadiem
bimbambols rakstīja: Varbut ir kaadas iespeejas Latvija redzet shis speeles,jo futbols ir tiesham apnicis.Cik zinu oficialais BBL telekanals ir ietekmigais Sky sport 1...
Ir verts padomat ari par apmainas programmu,suutiit muusu jaunos censonus uz Anglijas 1.ligu(respektivi otro),jo acimredzami tur limenis ari varetu but pietiekami augsts, un anglju pieredzejushos vechus,piem. Jorks O'Beilijs(38),Zebo N'Bye(39),Jans Makfertijs(38)u.c.pie mums uz LBL,lai vinu pieredze varetu palidzet attistities musu basketam!
idiots
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-10-13 12:56, pirms 16 gadiem
Leonards_Dravnieks rakstīja: Lielbritanijas ligas labakie veci pelna ap 10-15tk marcinam nedela,kas velk uz 500-750tk marcinu gada. Janis varetu but saja kategorija. Limenis liga ir loti augsts- varetu salidzinat ar Turciju, Griekiju. Gbr liga progresejusi tiesi pedejos gados. Liela interese basketa sistemas attistiba gbr ir asv. Tapec vini finanse gan vairakas akademijas (Edinburga, Sefilda),kur aug jaunie talanti, gan ari tiesi atbalsta pieauguso komandas. Gbr ir labas izredzes basketbola, skatoties perspektiva,jo tur ir daudz negeru,bet baskets ir tipisks negeru sporta veids,kur baltais ar savam iesikstejusajam un nelokanajam ahileja cipslam ir vaji konkuretspejigs.
ko esi salietojies tāda rēka
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-10-13 14:08, pirms 16 gadiem
Ja Briti tiks Polijas EČ 1/4 finaalaa, tad es iz.īsiishu visnegliitaako Angļu sievieti (resnu bagaatu). Bet es zinu par 99,99% ka nevajadzees to dariit

  +1 [+] [-]

, 2008-10-13 14:09, pirms 16 gadiem
Leonards_Dravnieks rakstīja: Ivanovska neaicinasana uz izlasi ir klaja tuvredziba no Lbs menedzmenta puses. Skele anglijaa? Nevajag jau sapnot, puikas! Tapec jau ari vins tur nespele,ka limenis Skelem tur varetu but par smagu. Nu, teiksu ta- protams, vins tur varetu spelet,bet nebutu tads motors ka BARONA. GBR klubu cempis raksturojas ar izteiktu lokalpatriotismu- eirokausi tur nevienu neinterese un tam tiek pieiets ar sekundaru attieksmi, taupot spekus. Lidzigi ka futene,kur newcastle, TH, Portsmouth tada uefa kausa spele ar novajinatu sastavu. Toties vieteja basketa cempi vala iet karsti. Ko vien verts ir Sefildas derbijs vai Dandi spekosanas ar Aberdinas klubu,ko uzskata par galveno visas Skotijas derbiju.
Kā es rēcu Nu kur var ko tādu rakstīt?!?!?! Varbūt vnk āksties vecīt? NU bet ja muldi speciāi tad ļoti ticemi... Ja tie''am šitā domā nu tad sorry bet tev konkrēti trūksts izprztnes par basketu un vispār lietu kārtību profesionāajā sportā!

  -1 [+] [-]

, 2008-10-13 14:13, pirms 16 gadiem
Ja Angļi paraus Latviju, saakšu atgriezties lielajaa basketbolaa, nekad nekad vairaak nelietosu alkoholu un neskatiishos uz vecaakaam sievieteem. ';

     [+] [-]

, 2008-10-13 14:13, pirms 16 gadiem
To Dravnieks:
Tad, kad kaut viena džeku jaunatnes izlase tika A grupā un tur noturēsies, varēsi turpināt sapņot par basketbola izaugsmi Anglijā tālāk. Pagaidām tas viss irs sviests - valsts bez nākotnes basketbolā vai ar cerībām, ka Denga veidīgi britu pavalstnieki atradīsies Amerikā.

Kaut kā nelikās gan, ka ULEB kausā viņi spēlēja ar otro sastāvu. Un tas arī nav svarīgi - ja drāž ar -65 un spēlē ar otro, tad tie briti laikam ir dzimuši mazohisti
Visi Tevis nosauktie spēlētāji ir absolūtas viduvējības pat uz Eiropasvidusmēra fona un šogad par viņiem vairs neviens neko nezina. Janiška, Līvu alus un vēl talants - pirms raksti, tiešām painteresējies, cik tādi Janiškas ir Lietuvā un kā viņš līdz šim spēlējis. Tāda līmeņa spēlētāji mums pašiem ir cik uziet un no viņa pa lielam angļu basketbola neko nevar mācīties.
Kuri ir tie vairāki amerikāņi uz NBA robežas? Tie, kas uz vairākiem klubiem atbraukuši no Vācijas un Francijas otrajām līgām? Vai tie daži NCAA absolventi? Pat ja tev taisnība un daži labi amīši ir, tad lielākoties viss pārējais līmenis ir stipri zems.
Nu jā, lielai daļai angļu jau ir tādi ilggadīgi kontrakti, ka nu vairs nekā uz mājām Tak lielākā daļa paraskstījusi jaunus un turpat, kur jau minēja - Kipra, Spānijas otrā līga, Beļģijas, Francijas (tuvākais, kas ir prom no mājām pāri Lamanšam...) vidusmēra klubi. Kaut kā neredzās neviens izlases vecis, kas rautos mājās.

To bimbambols:
Ja Gbr izlase iztaisīs Latviju vai vēl kādu top komandu, es nemaz nebrīnīšos. Tikai tai izlasei ir ļoti mazs sakars ar angļu klubu basketbolu, Dengs viņiem šovasar bija tas pats kas mums Biedriņš, bet lielākā daļa to spēlētākju ir uzauguši tālu prom no Anglijas. Un apgalvot, ka Anglijas līgā ir baigā izaugsme vai super līmenis ir diezgan dīvani. Tad jau drīzāk varu teikt, ka tu neko vairāk par angļu basi neesi redzējis.

  -1 [+] [-]

, 2008-10-13 14:16, pirms 16 gadiem
Un tas Ivanovkis pat Islandes vai Luksemburgas basketbola izlasee netiktu, ja vinjam buutu attieciigaas valsts pilsoniiba, luudzu ne.iršat ka Anglijaa ahunais liimenis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-10-13 14:27, pirms 16 gadiem
Visu cienu Dravnieka kungam. Man patik vina argumentetais viedoklis un tas ka mak bez rubjibam aizstavet savu viedokli pret esporta pelekajam masam. Silti ieteiktu Dravnieka kungu iecelt par autoru butu daudz jaunu rakstu ar objektivu viedokli uz notiekoso sporta

  +4 [+] [-]

, 2008-10-13 15:50, pirms 16 gadiem
Tjipa-abs rakstīja: Visu cienu Dravnieka kungam. Man patik vina argumentetais viedoklis un tas ka mak bez rubjibam aizstavet savu viedokli pret esporta pelekajam masam. Silti ieteiktu Dravnieka kungu iecelt par autoru butu daudz jaunu rakstu ar objektivu viedokli uz notiekoso sporta
Pilnīgi piekrītu - Leonards ir vienkārši nepārspējams. Cienu viņa talantu pilnīgi svešus cilvēkus novest līdz ārprātam un likt tiem diskutēt par Lielbritānijas (!) basketbolu. Uz priekšu, Leonard!

     [+] [-]

, 2008-10-13 15:52, pirms 16 gadiem
Leonards_Dravnieks rakstīja: Sovejiis, neesi rupjs!
Ivanovskis Luksemburgas izlase, kura ir vaja, tiktu gan. Islande- ta ir cita lieta, jo Islandei izlase ir pietiekami zolida. Tas nenozime, ka Janis nevaretu but noderigs musu izlase ar saviem parametriem. Turklat, janem vera, ka, regulari spelejot Anglija, vins aug un progrese, atskiriba no tiem, kuri Spanija vai Italija pamata delde solinu.
Sobrid Latvijas izlase pardzivo grutus laikus. Ne jau Jahovics, Juravicus vai Veselovs ir tie, kuri vilks musu izlasi. Ivanovskis ir ka minimums vinu limeni. Par to liecina vina rezultati Lielbritanija. Domaju, ka ari Trajkovics pietiekami labi orientejas Eiropas basketa konjunktura un, ja vien turpinas darbu ar izlasi, mes Jani redzesim izlases treninos.

  -3 [+] [-]

, 2008-10-13 15:56, pirms 16 gadiem
Leonard Dravniek. Cik gadus lieto narkotikas, Kaads veel Ivanovskis Latvijas izlases kandidaatos, tev kas noticis. Ja neorienteejies Eiropas basketbolaLiigaas, tad klusee. Da tajaa Anglijas Basketbola SuperLiigaa, vai kaa vinju tur jebkurs Latvieshu daunis ar 180 cm. augumu vareetu speeleet. Tu neesi normaals, Tas amatieris nekad nav bijis un nebuus Latvijas izlases liimenim, lai nenem ljaunaa, bet veiksmi vinjam tajaa salagu Liigaa, man taadaa buutu kauns, es labaak speeleeju Latvijas amatieru liiga un nav man nekur jaabrauc uz kautkaadu futbolistu salu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-13 15:58, pirms 16 gadiem
Leonards_Dravnieks rakstīja: Sovejiis, neesi rupjs!
Ivanovskis Luksemburgas izlase, kura ir vaja, tiktu gan. Islande- ta ir cita lieta, jo Islandei izlase ir pietiekami zolida. Tas nenozime, ka Janis nevaretu but noderigs musu izlase ar saviem parametriem. Turklat, janem vera, ka, regulari spelejot Anglija, vins aug un progrese, atskiriba no Islande zini kaadaa Eiropas zonaa speelee pamulki, vinja pat b grupaa nav speeleejusi pamuļkis
tiem, kuri Spanija vai Italija pamata delde solinu.
Sobrid Latvijas izlase pardzivo grutus laikus. Ne jau Jahovics, Juravicus vai Veselovs ir tie, kuri vilks musu izlasi. Ivanovskis ir ka minimums vinu limeni. Par to liecina vina rezultati Lielbritanija. Domaju, ka ari Trajkovics pietiekami labi orientejas Eiropas basketa konjunktura un, ja vien turpinas darbu ar izlasi, mes Jani redzesim izlases treninos.

  -4 [+] [-]

, 2008-10-13 16:04, pirms 16 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Neaiztieciet, neabižojiet Dravnieku!!!!!!!
Es neapbižoju, vienkaarši viņu nosaukšu par narkomānu, kurš lasa zemenes anglijaa un redzeeja 2 angljus kuri aileca liidz stiipai, tu galiigi neorienteejies basii. Veel pasaki ka Anglijas Liiga speeciigaakapar Latvijas 1.LBL ? A,KO RUNAA NARIKI?

  -2 [+] [-]

, 2008-10-13 16:10, pirms 16 gadiem
sovejiis rakstīja: Es neapbižoju, vienkaarši viņu nosaukšu par narkomānu, kurš lasa zemenes anglijaa un redzeeja 2 angljus kuri aileca liidz stiipai, tu galiigi neorienteejies basii. Veel pasaki ka Anglijas Liiga speeciigaakapar Latvijas 1.LBL ? A,KO RUNAA NARIKI?
Nomierinies, Leonards tikai ākstās. Viņš vislaik apgalvo, ka Biedriņu izkonkurēs Turiafs, nu viņa redzeslokā nonācis Ivanovskis. Netaisi sevi par muļķi, uzķeroties uz Leonarda āķa.

  +1 [+] [-]

, 2008-10-13 16:49, pirms 16 gadiem
sovejiis rakstīja: Leonard Dravniek. Cik gadus lieto narkotikas, Kaads veel Ivanovskis Latvijas izlases kandidaatos, tev kas noticis. Ja neorienteejies Eiropas basketbolaLiigaas, tad klusee. Da tajaa Anglijas Basketbola SuperLiigaa, vai kaa vinju tur jebkurs Latvieshu daunis ar 180 cm. augumu vareetu speeleet. Tu neesi normaals, Tas amatieris nekad nav bijis un nebuus Latvijas izlases liimenim, lai nenem ljaunaa, bet veiksmi vinjam tajaa salagu Liigaa, man taadaa buutu kauns, es labaak speeleeju Latvijas amatieru liiga un nav man nekur jaabrauc uz kautkaadu futbolistu salu
Tev vajag piešķirt vienu no diviem - vai nu banu e-sportā vai doktora grādu medicīnā. Tas par narkomānisma diagnistiku un daunisma sasaisti ar 180 auguma centimetriem.
Ivanovskim ir pieklājīga izglītība. Neredzu iemeslu viņam kaunēties par to, ka patīk uzspēlēt basketbolu. Izskatās, ka viņš to vēl ir spējīgs darīt līmenī, kurā par to vēl maksā. Pieņemu, ka pārējo dzīve saliek pa vietām, cik naudas ienāk un iziet par basi, mācībām, iespējams, kādu kantora darbu, un cik nopietni darīt katru no šīm nodarbēm. Te nav par ko kaunēties.

     [+] [-]

, 2008-10-13 17:20, pirms 16 gadiem
An2 rakstīja: Bet tu esiriktiigi gudrs exemplaars, laikam beidzi kaadu LU, MU(mAZPISAANU UNIVERSITAATE,jobelisku raj. Bet runaajot par Ivanovski-lai veicas un izceļas ka latvietis basii vismaz Ri;ziku Liigaa.
Tev vajag piešķirt vienu no diviem - vai nu banu e-sportā vai doktora grādu medicīnā. Tas par narkomānisma diagnistiku un daunisma sasaisti ar 180 auguma centimetriem.
Ivanovskim ir pieklājīga izglītība. Neredzu iemeslu viņam kaunēties par to, ka patīk uzspēlēt basketbolu. Izskatās, ka viņš to vēl ir spējīgs darīt līmenī, kurā par to vēl maksā. Pieņemu, ka pārējo dzīve saliek pa vietām, cik naudas ienāk un iziet par basi, mācībām, iespējams, kādu kantora darbu, un cik nopietni darīt katru no šīm nodarbēm. Te nav par ko kaunēties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-10-14 10:34, pirms 16 gadiem
Kas te par stulbiem komentariem!! Nevar vilkt paraleles starp GBR pibu ligu futene un basketaa. Futenee vini pieskir lielu nozimi ieksejam cinam, bet Eirokausos vini allaz ir vieni no favoritiem uz uzvaru visaa kausaa, spele CL finaalaa.... Ja basketa vini tik stipri butu, tad nezaudetu ar graujosu starpibu Eirokausos. Nevar par 2-3 gadiem izaudzinat tadu speletaju paaudzi, kas uzvares, ja iepriekseja pakasa graujosi Eiropaa! Ja ari Lat izlase noklus vien grupa ar GBR EC un zaudes viniem, tad tikai tapec, ka vini piesaista GBR dzimusos NBA speletajus!