Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:135, Did:0, useCase: 3

Roberts Blūms nākamajā sezonā spēlēs Stefena Karija absolvētajā ''Davidson''

Kristiāns Dilāns
Kristiāns Dilāns

Roberts Blūms nākamajā sezonā spēlēs Stefena Karija absolvētajā ''Davidson''
Roberts Blūms. Foto: Mikus Kļaviņš/VEF Rīga

Talantīgais latviešu basketbolists Roberts Blūms nākamajā sezonā pārcelsies uz Ziemeļameriku un pārstāvēs visu laiku labākā trīspunktnieku izpildītāja Stefena Karija absolvēto Deividsonas Universitāti un tās basketbola komandu ''Wildcats''.

18 gadus vecais Roberts Blūms aizvadītajā sezonā kļuva par Latvijas čempionu basketbolā ''VEF Rīga'' rindās. Savā pirmajā profesionālajā sezonā Blūms Latvijas-Igaunijas līgā vidēji iekrāja 12 punktus, 2,9 atlēkušās bumbas un 1,4 rezultatīvas piespēles, bet FIBA Čempionu līgā Blūmam caurmērā 4,2 punkti un 1,5 atlēkušās bumbas.

Blūms arī bija pieteicies gaidāmajam NBA draftam, taču no tā savu vārdu atsauca. Latvietim vēl būs iespējas tikt izraudzītam draftā.

Deividsona Universitātes zināmākais absolvents viennozīmīgi ir Goldensteitas ''Warriors'' superzvaigzne Stefens Karijs, kurš ''Wildcats'' rindās spēlēja no 2006. līdz 2009. gadam, kad tika izraudzīts NBA draftā ar septīto numuru.

''Davidson'' aizvadītajā sezonā ieņēma 11. vietu 15 vienību konkurencē NCAA ''Atlantic 10'' konferencē ar 15 uzvarām 32 mačos, marta trakumam nekvalificējoties. Iepriekš ''Wildcats'' par NCAA galveno trofeju cīnījās 2022. gadā, bet universitātes labākais sasniegums bijis ceturtdaļfināls jeb Elite Eight 1966., 1968., 1969. un 2008. gadā.

Izmantotie resursi:
https://x.com/JonChep/status/179841...

Slēpts komentārs: WHITE Legend

  -2 [+] [-]

, 2024-06-05 23:02, pirms pusgada
nez u20 spēlēs

  -1 [+] [-]

, 2024-06-06 00:13, pirms pusgada
WHITE Legend rakstīja: Lūk tad jau uzreiz arī pirmajā sezonā pieradīsies cik vērts un ko vispār šai basīša pasaulē meklē un grib dēlēns tēvam kas lecot plivinot truļņikus bezjēgā smieklīgi tirināja savas kājeles ! Bet nu visu cieņu tēvam - kaplis bija pozitīvss un labs un uyzticami pašaizliedīgs un pašam ir bijis tas gods viņu satikt ... Bet nu tā kājeļu tirināšana - tas bija tāds unikāls treidmārks visas pasaules mēroga bez maz vai
Ja satiki Janku laikos, kad viņš vēl spēlēja, varēji taču pateikt, ka tā kāju tirināšana izskatās smieklīgi. Varbūt viņš to nemaz nezināja.

  -1 [+] [-]

, 2024-06-06 06:36, pirms pusgada
Bija laiki (turnīri), kad Blūma Seniora 3.ieki izšķīra visu. Par Jr. neko nezinu. Zinu tikai, ka USA mīl baltos eiropiešus, kuri sākas ar 2.08m.

  -3 [+] [-]

, 2024-06-06 06:48, pirms pusgada
Damokla_zobens_23 rakstīja: Ja satiki Janku laikos, kad viņš vēl spēlēja, varēji taču pateikt, ka tā kāju tirināšana izskatās smieklīgi. Varbūt viņš to nemaz nezināja.
To neviens nezināja! Tagad jau vairāki miljoni uzzināja,jo nu milzīgs sekotāju skaits ir white legend.

  +1 [+] [-]

, 2024-06-06 07:37, pirms pusgada
...lai nosauktu par talantīgu?...nu tas ir pārspīlēts...stati viduvēji un tie paši LBL..ČL pilnigs nulle..tēvam bija talants,dēlam nav..Eiropā ar tādiem statiem ir vairāki tūkstoši ''talantīgo''..vairāk sēdēs uz soliņa ASV,nekā spēlēs..toties skaļi skan ..Karija absolvētajā skolā!!!...

  +1 [+] [-]

, 2024-06-06 08:01, pirms pusgada
cesinieks777 rakstīja: ...lai nosauktu par talantīgu?...nu tas ir pārspīlēts...stati viduvēji un tie paši LBL..ČL pilnigs nulle..tēvam bija talants,dēlam nav..Eiropā ar tādiem statiem ir vairāki tūkstoši ''talantīgo''..vairāk sēdēs uz soliņa ASV,nekā spēlēs..toties skaļi skan ..Karija absolvētajā skolā!!!...
Nez, kur tie talantu tūkstoši slēpjas? Varbūt pieskaiti tos, kuriem parametri un talants teorētiski ir, bet ar šo sporta veidu nenodarbojas?

  +3 [+] [-]

, 2024-06-06 08:05, pirms pusgada
Laba izvēle. Izglītība vienmēr noderēs. NCAA labs turnīrs, kur augt.

  +3 [+] [-]

, 2024-06-06 08:48, pirms pusgada
cesinieks777 rakstīja: ...lai nosauktu par talantīgu?...nu tas ir pārspīlēts...stati viduvēji un tie paši LBL..ČL pilnigs nulle..tēvam bija talants,dēlam nav..Eiropā ar tādiem statiem ir vairāki tūkstoši ''talantīgo''..vairāk sēdēs uz soliņa ASV,nekā spēlēs..toties skaļi skan ..Karija absolvētajā skolā!!!...
Senioru par īpaši talantīgu nosaukt arī nevar, jo viņa gadagājumā, bija vesela virkne daudz talantīgāku. Seniors tikai ar smagu darbu sasniedza savus griestus un uzleca vēl biš augstāk un uz junioru attiecas tas pats, ja šancēs, būs labs spēlētājs.

  +1 [+] [-]

, 2024-06-06 08:59, pirms pusgada
Aizbrauks normals calis, atbrauks zilmatains un bez kranina. Nesaprotu, kapec tik daudzi uz to debiliku zemi asv brauc?

  -1 [+] [-]

, 2024-06-06 09:14, pirms pusgada
mazais 36 rakstīja: Aizbrauks normals calis, atbrauks zilmatains un bez kranina. Nesaprotu, kapec tik daudzi uz to debiliku zemi asv brauc?
Tik lieliski liki sasmieties no rīta

  -1 [+] [-]

, 2024-06-06 09:17, pirms pusgada
mazais 36 rakstīja: Aizbrauks normals calis, atbrauks zilmatains un bez kranina. Nesaprotu, kapec tik daudzi uz to debiliku zemi asv brauc?
Bet tas tak lieliski, krāšņš cilvēks, nesaprotu, tos Latvijas pelēkos, kam nav rozā mati, nepiedalās praidos un staigā ar krāniņiem...dvēseles nabadzība..

  +2 [+] [-]

, 2024-06-06 09:24, pirms pusgada
Visiem komentāriem diezgan varu piekrist. Tas noteikti ir skaidrs, ka šis turnīrs, dzīve pāri okeānam, iespēja pieaugt utt. viņam noteikti palīdzēs - nu puisim tas ir dikti vajadzīgs! Kaut kur kāds rakstīja komentārā (šajā rakstā), ka viņam vispār nav talants utt., ne nu...ar visu to, ka fāters ir sarunājis un izkārtojis viņam to, kas līdz šim bijis, viņš būtu pilnīgs miskastnieks bet tik slikti arī nav un uz visu fona nekrīt ārā, tā kā 18 gados puikam ir talants. NCAA uz doto momentu ir viņa īstā vieta. Ja sanāks viss karjerā, tad tā pieredze viņam palīdzēs kārtīgi izaugt pieaugušajam basītim. Mums visiem ir jācer, ka jaunais Blūms būs labs baketbolists! Par viņa līdzšinējo karjeru un izgājieniem varam pasmieties, bet viņam ir visas iespējas būt labam spēlētājam

  +1 [+] [-]

, 2024-06-06 10:26, pirms pusgada
Latvijas mērogam un savam vecumam gana talantīgs un nokļūšana NCAA ir lieliska iespēja izaygsmei ( arī laba izglītība garantēta) . Vieglāk un pārliecinošāk ir spēlēt starp savu vienuadžu talantīgākajiem, nevis, ka Tevi iemet pieugušo profesionālā komandā, kad nav laika sevi pilnveidot. Lai izdodas!!!

  -1 [+] [-]

, 2024-06-06 10:30, pirms pusgada
Edgars rakstīja: Senioru par īpaši talantīgu nosaukt arī nevar, jo viņa gadagājumā, bija vesela virkne daudz talantīgāku. Seniors tikai ar smagu darbu sasniedza savus griestus un uzleca vēl biš augstāk un uz junioru attiecas tas pats, ja šancēs, būs labs spēlētājs.
Būtībā Blūms sr ir līdzīgs kā Irbe hokejā (vai varbūt Šilovs) - talants bija, bet lielākie sasniegumi nāca pateicoties nevis talantam, bet tieši smagajam darbam un attieksmei.

     [+] [-]

, 2024-06-06 10:33, pirms pusgada
lebron623 rakstīja: Visiem komentāriem diezgan varu piekrist. Tas noteikti ir skaidrs, ka šis turnīrs, dzīve pāri okeānam, iespēja pieaugt utt. viņam noteikti palīdzēs - nu puisim tas ir dikti vajadzīgs! Kaut kur kāds rakstīja komentārā (šajā rakstā), ka viņam vispār nav talants utt., ne nu...ar visu to, ka fāters ir sarunājis un izkārtojis viņam to, kas līdz šim bijis, viņš būtu pilnīgs miskastnieks bet tik slikti arī nav un uz visu fona nekrīt ārā, tā kā 18 gados puikam ir talants. NCAA uz doto momentu ir viņa īstā vieta. Ja sanāks viss karjerā, tad tā pieredze viņam palīdzēs kārtīgi izaugt pieaugušajam basītim. Mums visiem ir jācer, ka jaunais Blūms būs labs baketbolists! Par viņa līdzšinējo karjeru un izgājieniem varam pasmieties, bet viņam ir visas iespējas būt labam spēlētājam
Tāda sajūta, ka visi viņu salīdzina ar Le Zonni. Tur tiešām bija džeks bez īpaša materiāla, ko papucis bīdīja caur savu klubu. Blūms jr salīdzinot ar Le Zonni, tomēr ir krietni nopietnāks. Nav supertalants, bet materiāls ir. Galu galā pāri okeānam diez vai tāds Janka Blūms ir baigā ietekmes figūra - tagad visas iespējas puikam apliecināt, ka māk.

     [+] [-]

, 2024-06-06 10:37, pirms pusgada
Pirātu Karalis rakstīja: Tāda sajūta, ka visi viņu salīdzina ar Le Zonni. Tur tiešām bija džeks bez īpaša materiāla, ko papucis bīdīja caur savu klubu. Blūms jr salīdzinot ar Le Zonni, tomēr ir krietni nopietnāks. Nav supertalants, bet materiāls ir. Galu galā pāri okeānam diez vai tāds Janka Blūms ir baigā ietekmes figūra - tagad visas iespējas puikam apliecināt, ka māk.
Nu gluži par Zonni viņu nesalīdzina neviens, šī ir pavisam citādāka situācija. Varbūt tā kritika un tas, ka tiek atzīmēts Tēva pirksts viņa profesionālā karjerā, liek radīt to domu virzienu, ka Ivo dēls šeit tiek pielīdzināts, bet tik traki tiešām nav. Kā jau rakstīju, puikam ir talants un ir spējas, tikai jābūt patstāvīgam un šī vide viņam būs patīkamāka.

     [+] [-]

, 2024-06-06 10:40, pirms pusgada
lebron623 rakstīja: Nu gluži par Zonni viņu nesalīdzina neviens, šī ir pavisam citādāka situācija. Varbūt tā kritika un tas, ka tiek atzīmēts Tēva pirksts viņa profesionālā karjerā, liek radīt to domu virzienu, ka Ivo dēls šeit tiek pielīdzināts, bet tik traki tiešām nav. Kā jau rakstīju, puikam ir talants un ir spējas, tikai jābūt patstāvīgam un šī vide viņam būs patīkamāka.
Attieksme ir līdzīga. Ok salīdzināt nav īstais vārds, bet apsmej gandrīz tāpat kā Le Zonni. Viena daļa pasniedz, ka Blūms jr bez tēva pirksta vispār neko nevar - tieši tāpat runāja par Zonni. Es tādā ziņā piekrītu tev - materiāls Blūmam jr ir (iespējams, ne tik labs, kā pateicoties tēvam tiek likts domāt, bet ir), tagad ir arī iespējas parādīt, ko prot bez tēva palīdzības.

  +1 [+] [-]

, 2024-06-06 10:46, pirms pusgada
Pirātu Karalis rakstīja: Attieksme ir līdzīga. Ok salīdzināt nav īstais vārds, bet apsmej gandrīz tāpat kā Le Zonni. Viena daļa pasniedz, ka Blūms jr bez tēva pirksta vispār neko nevar - tieši tāpat runāja par Zonni. Es tādā ziņā piekrītu tev - materiāls Blūmam jr ir (iespējams, ne tik labs, kā pateicoties tēvam tiek likts domāt, bet ir), tagad ir arī iespējas parādīt, ko prot bez tēva palīdzības.
Jā, tas gan.
Man kaut kā negribas piekrist, ka viņam nav talants kā vecajam. Protams, tad bija citādāki laiki un jaunos meta gaļas mašīnā iekšā bez nekādām problēmām - "bez maz vai apēda bez sāls". Tagad jau daudz uzmanīgāk un profesionālāk tie jaunie tiek integrēti lielajā basītī. LAi gan jā, ja salīdzinam, kurš attiecīgajā vecumā kur bijis, tad vecais jau noteikti labāks uz papīra. Jāgaida Davidson komandas sezona un jācer uz to labāko.
Ir interesanti paspriest par šo, kā būtu, ja abus samainītu vietām.

  +1 [+] [-]

, 2024-06-06 10:56, pirms pusgada
Par ko jūs runājat? Nav talanta? Vadim sekoju savus 30 gadus un esmu visādus redzējis, un ja salīdzina nospiedošo pārsvaru šim jaunietim ir iekšā. Ne katrs var visu sezonu pārāks būt savos 18 gados pieaugušu veču līgā. U18 cempī kaut tā b divīzija bija, bija galvas tiesu pārāks par citiem. Sezonas sākumā ar bija labs, bet pat NBA ir tā saucamā siena, pret kuru jaunieši atduras sezonas laikā un produktivitāte krītas. Novēlu nobriest un pilnveidoties Robim NCAA Bet tie, kas no basīša sajēdz tik daudz cik melns aiz naga ieteiktu skaļi savu nezināšanu neizrādīt lai citiem nebūtu skaļi jāņirdz

     [+] [-]

, 2024-06-06 10:59, pirms pusgada
Ja Davidson studenti atradīs viņa TikToku tad viņu tur atskaldīs! Esi uzmanīgs Robert

     [+] [-]

, 2024-06-06 12:14, pirms pusgada
lebron623 rakstīja: Tik lieliski liki sasmieties no rīta
Par slimniekiem nav jāsmejās.

     [+] [-]

, 2024-06-06 12:28, pirms pusgada
Nu lai veicas... Bet nu šim džekam problēma jau galvā ir, ja basketbolā var iemest grozā, tad mācībās un pa dzīvi, cik dzirdēts ir pilnīgs zābāks...

     [+] [-]

, 2024-06-06 12:42, pirms pusgada
lebron623 rakstīja: Visiem komentāriem diezgan varu piekrist. Tas noteikti ir skaidrs, ka šis turnīrs, dzīve pāri okeānam, iespēja pieaugt utt. viņam noteikti palīdzēs - nu puisim tas ir dikti vajadzīgs! Kaut kur kāds rakstīja komentārā (šajā rakstā), ka viņam vispār nav talants utt., ne nu...ar visu to, ka fāters ir sarunājis un izkārtojis viņam to, kas līdz šim bijis, viņš būtu pilnīgs miskastnieks bet tik slikti arī nav un uz visu fona nekrīt ārā, tā kā 18 gados puikam ir talants. NCAA uz doto momentu ir viņa īstā vieta. Ja sanāks viss karjerā, tad tā pieredze viņam palīdzēs kārtīgi izaugt pieaugušajam basītim. Mums visiem ir jācer, ka jaunais Blūms būs labs baketbolists! Par viņa līdzšinējo karjeru un izgājieniem varam pasmieties, bet viņam ir visas iespējas būt labam spēlētājam
Ko var muldēt. Līdz šim viņa ir sasniedzis ar savu spēli, kas viņam ir laba un viennozīmīgi talants viņam ir, bez problēmām iegāja veču basketbolā

     [+] [-]

, 2024-06-06 12:43, pirms pusgada
lebron623 rakstīja: Nu gluži par Zonni viņu nesalīdzina neviens, šī ir pavisam citādāka situācija. Varbūt tā kritika un tas, ka tiek atzīmēts Tēva pirksts viņa profesionālā karjerā, liek radīt to domu virzienu, ka Ivo dēls šeit tiek pielīdzināts, bet tik traki tiešām nav. Kā jau rakstīju, puikam ir talants un ir spējas, tikai jābūt patstāvīgam un šī vide viņam būs patīkamāka.
Kur ir konkrēti tēva pirksts? Tīri tehniski, viņam nav bijusi neviena pro sezona

     [+] [-]

, 2024-06-06 13:34, pirms pusgada
backstab rakstīja: Laba izvēle. Izglītība vienmēr noderēs. NCAA labs turnīrs, kur augt.
Par to izglitibu gan var pastrideties...

     [+] [-]

, 2024-06-06 14:02, pirms pusgada
Sporta novērotājs rakstīja: Kur ir konkrēti tēva pirksts? Tīri tehniski, viņam nav bijusi neviena pro sezona
Atbildot uz Taviem abiem komentāriem - ja Tavā pirmajā atbildē ir kaut kāds retorisks jautājums ar pilnībā bezjēdzīgu zemtekstu, tad ļauj man Tev pastāstīt. Neviens mans vārds netika rakstīts ar nodomu, kur tika paskaidrots, ka viņš kaut kam nav gatavs līdzšinējā karjeras posmā. Ja vēlreiz pārlasīsi manus komentārus, tad sapratīsi, ka rakstu, ka talants viņam ir, tikai viņš nav pastāvīgs, kas par profesionālu atlētu pasaka daudz + tika pacelta tēma vai šādā vecumā viņš ir labāks par tēvu šādā pašā vecumā.
Par tēva tēmu - viņš uzsāka pus-profesionālā basketbolista gaitas ASVEL sistēmā, kur viņu iekārtoja tēvs ar saviem kontaktiem - tas bija minēts ļoti daudzos latvijas medijos, kā arī pats seniors ir to teicis. Nākamais karjeras punkts ir VEF Rīga, kur tikko tēvs kļuvis par prezidentu. Puikam, esot bez kluba, karjera kaut kur ir jāturpina...drošākais/stabilākais risinājums? Nu kā Tev liekas?
Protams, viņš tur sevi pierādīja, nenoliedzami, bet bez tādiem faktoriem nebūtu ticis. Vari teikt ko gribi, bet tas ir fakts.
Ļauj tagad man izskaidrot - visā retrospektā, ko es esmu minējis, viņš pakāpeniski kāpj pa savām karjeras kāpnēm, viņa mērķis noteikti ir spēlēt iespējamākajā augstākajā līmenī. Bet vai viņš tam ir gatavs? NAV. Vai viņam tagad ir tāda iespēja? NAV. Vai viņam ir jāizaug līdz tam? IR.
Pēc manām domām, šis Tev ir bijis diezgan personīgi, ja nu pats neesi Roberts, tad saprotu...

     [+] [-]

, 2024-06-06 15:01, pirms pusgada
Melows rakstīja: Nu lai veicas... Bet nu šim džekam problēma jau galvā ir, ja basketbolā var iemest grozā, tad mācībās un pa dzīvi, cik dzirdēts ir pilnīgs zābāks...
Dievs ar to galvu, galvenais lai spēle aiziet, fāters arī nekad nav izcēlies ar gaišu prātu, tas it īpaši bija redzams karjeras norietā un arī tagadējā periodā...