Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:131, Did:0, useCase: 3

Basketbola ballīte Arēnā: "Zeļļi" pret "Ventspili" un VEF pret "Prometey"

Rolands Eliņš

Basketbola ballīte Arēnā: "Zeļļi" pret "Ventspili" un VEF pret "Prometey"
Foto: Rīgas Zeļļi

Šodienas "Pafbet" Apvienotajā līgā tiks aizvadītas trīs spēles, un īpaša diena gaidāma "Arēnā Rīga", kur notiks divi ļoti interesanti mači. Vispirms plkst. 16.00 "Rīgas Zeļļi" sacentīsies pret "Ventspili", bet 19:00 sekos "VEF Rīga" cīņa pret Ukrainas "Prometey". Spēļu tiešraides TV4 kanālā un portālā Sportacentrs.com.

Šī ir otrā reize šosezon, kad "Rīgas Zeļļi" kopā ar "Prometey" savas mājas spēles rīko kopā vienā dienā "Arēnā Rīga". Iepriekš tas notika sezonas pašā sākumā, pulcējot apmēram 500 līdzjutējus, un "Zeļļu" prezidents Edgars Buļs atzina, ka uz nākamo maču cer sapulcināt plašāku skatītāju loku.

Sportiskajā ziņā "Zeļļi" savu mājasdarbu paveikuši, sezonu sākot ar četrām uzvarām piecās spēlēs. Tas turnīra tabulā ļauj ieņemt šobrīd augstāko vietu starp Latvijas komandām.

Taču tikai šodien "Zeļļiem" būs pirmā spēle pret kādu no citām ierastajām favorītēm - pretiniekos stāsies titulētais BK "Ventspils".

"Ventspils" komandai sezonas sākumā zaudējumu bijis vairāk - gan pret "Liepāju", gan pret "TalTech", gan pret "VEF Rīga", kad tika zaudēts ar 39 punktu starpību, taču pirms dažām dienām izdevās atgriezties uz uzvaru takas ar +18 Valmierā.

"Ventspils" sezonas ievadā ir divi spēlētāji līgas "Top3" labāko punktu guvēju vidū - Išmaels El-Amins vidēji iemetis 22 punktus un Linardam Jaunzemam ir 19 punkti. "Zeļļiem" tikmēr rezultatīvs bijis Dāvids Vīksne, kuram 16.8 punkti vidēji spēlē (astotā vieta līgā).

Ideāls sezonas sākums nav bijis arī "VEF Rīga", kurai bijis jācīnās ar savainojumu problēmām un oktobrī sakrājies vairāk zaudējumu nekā ierasts - septiņās spēlēs (visos turnīros) tikai trīs uzvaras.

Nedēļas vidū VEF gan bija tuvu scenārija pagriešanai citā virzienā, jo pēc saspringti aizvadīta mača Čempionu līgā Francijā gatavojās cīnīties par uzvaru papildlaikā, taču skandaloza notikumu attīstība noveda pie tā, ka tika pamanīta kļūda rezultāta uzskaitē, kad VEF tika kļūdaini ieskaitīts punkts, līdz ar to arī šī spēle beidzās ar VEF zaudējumu.

VEF pēc atgriešanās no Francijas jārēķinās ar smagu maču arī vietējā līgā. Ukrainas "Prometey" ir līgas favorīte un šosezon vēl nav cietusi nevienu zaudējumu, konkurentus pārsvarā sagraujot (mazākais pārsvars bijis +15 pret "Keila"). Arī "Prometey" nedēļas vidū bija Eirokausu mačs, viesos ar 90:83 pieveicot "Cedevita Olimpija".

Latvijas un Igaunijas apvienotās līgas spēles šonedēļ

Dat.SpēleRezult.Labākie spēlētāji
24.10.Valmiera Glass/ViA – Ventspils74:92Zelizņāks 10 p. (7 atl.b.) – Jaunzems 30 p. (12 atl.b.)
25.10.TalTch – Rapla86:79Jurkatamms 16 p. – Tomičs 11 p. (9 atl.b.)
27.10.Valmiera Glass/ViA – Ogre73:94Naits 15 p. – N. Džonsons 24 p. (6 rez.p.)
28.10.Rapla – Kalev/Cramo67:71Ševčenko 17 p. – Kovļars 17 p.
Pärnu Sadam – Viimsi79:63Tamms 20 p. (11 atl.b.) – Kovaļovs 25 p. (10 atl.b.)
Liepāja – Keila99:88Ķilps 27 p. – Kasemetss 27 p.
Tartu Ülikool – LU90:71Hjūzs 22 p. (8 atl.b.) – N. Strautiņš 24 p. (6 atl.b.; 7 kļ.)
29.10.Rīgas Zeļļi – Ventspils16.00
Tallinn Kalev – TalTech17.00
Prometey – VEF Rīga19.00

Turnīra tabula

VKomandaU-Z%
1.Kalev/Cramo6-0100.0%
2.Prometey4-0100.0%
3.TalTech5-183.3%
4.Rīgas Zeļļi4-180.0%
5.Pärnu Sadam4-266.7%
6.Tartu Ülikool4-266.7%
7.VEF Rīga3-260.0%
8.Ventspils3-350.0%
9.Ogre4-450.0%
10.Liepāja3-350.0%
11.Avis Rapla3-537.5%
12.Tallinn Kalev/Snabb2-340.0%
13.Keila Coolbet2-528.6%
14.Valmiera Glass/ViA2-625.0%
15.Latvijas Universitāte1-712.5%
16.Viimsi1-712.5%
Slēpts komentārs: GRIFFONS

     [+] [-]

, 2023-10-29 13:58, pirms 8 mēnešiem
Rūjienieši jau klāt 👌
Noskatamies mettas vientiešus ⚽️ pret Valmieras puikām tepat blakus un tad uz basketbola ballīti🍻
Dainis arī pie racks🥃🥃

  +1 [+] [-]

, 2023-10-29 14:03, pirms 8 mēnešiem
GRIFFONS rakstīja: Par 20 eiro par biļeti tā nav basketbola ballīte, bet basketbola appisiens. Labāk mājās pie teļļuka - 0,00 EUR par biļeti un 4,50 par 3 tērvetniekiem.
Ķip 20 eiro par divām basketbola spēlēm ir dārgi bomār?

     [+] [-]

, 2023-10-29 14:29, pirms 8 mēnešiem
Rūjienas Niknais rakstīja: Rūjienieši jau klāt 👌
Noskatamies mettas vientiešus ⚽️ pret Valmieras puikām tepat blakus un tad uz basketbola ballīti🍻
Dainis arī pie racks🥃🥃
Ew Niknais, kā domājat iestiprināties pirms spēlēm?

     [+] [-]

, 2023-10-29 14:31, pirms 8 mēnešiem
GRIFFONS rakstīja: Par 20 eiro par biļeti tā nav basketbola ballīte, bet basketbola appisiens. Labāk mājās pie teļļuka - 0,00 EUR par biļeti un 4,50 par 3 tērvetniekiem.
Un tāpēc mums sports ir tādā tirsā, ka, joprojām, gribam padomju laiku - vsjo na haļavu. Sports ir tāda pati izklaide, kā teātris, kino, opera, balets vai koncerts - gribi tusiņu - piķo. Un par 2 spēlēm 20 eiro - sorry, tas ir lēti.

  +2 [+] [-]

, 2023-10-29 14:37, pirms 8 mēnešiem
Rūjienas Niknais rakstīja: Rūjienieši jau klāt 👌
Noskatamies mettas vientiešus ⚽️ pret Valmieras puikām tepat blakus un tad uz basketbola ballīti🍻
Dainis arī pie racks🥃🥃
Tie vientieši no Mettas, Valmierai liek izskatīties pēc tadiem pašiem vientiešiem, kā Valmiera ir basketā.

  +1 [+] [-]

, 2023-10-29 15:07, pirms 8 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Un tāpēc mums sports ir tādā tirsā, ka, joprojām, gribam padomju laiku - vsjo na haļavu. Sports ir tāda pati izklaide, kā teātris, kino, opera, balets vai koncerts - gribi tusiņu - piķo. Un par 2 spēlēm 20 eiro - sorry, tas ir lēti.
Pirmkārts, mums sports nav tirsā. Mums sports kopumā ir ārkārtīgi panākumiem bagāts.
Otrkārt, piekrītu, ka ir daļa ļaužu, kas visu sagaida par velti, bet labi ka tādu ir maz un ar sportu tur maz sakara - tādi itin visu sagaida pieejamu par velti (tāpēc laikam arī izglītībai nav neko atvēlējuši -jo taču jābūt par velti .
Bet treškārt: arī pa TV skatīties nav par velti - atbalstīt pie TV ekrāna arī nozīmē atbalstīt (t.sk. finansiāli), tā ka nekur jau neliksies

  +2 [+] [-]

, 2023-10-29 15:07, pirms 8 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Un tāpēc mums sports ir tādā tirsā, ka, joprojām, gribam padomju laiku - vsjo na haļavu. Sports ir tāda pati izklaide, kā teātris, kino, opera, balets vai koncerts - gribi tusiņu - piķo. Un par 2 spēlēm 20 eiro - sorry, tas ir lēti.
+ 20 eur ir cena šodien, laicīgi pērkot bija vēl lētāk, bet to tādiem kadriem ir vēl grūtāk sagremot.

  -3 [+] [-]

, 2023-10-29 15:09, pirms 8 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Un tāpēc mums sports ir tādā tirsā, ka, joprojām, gribam padomju laiku - vsjo na haļavu. Sports ir tāda pati izklaide, kā teātris, kino, opera, balets vai koncerts - gribi tusiņu - piķo. Un par 2 spēlēm 20 eiro - sorry, tas ir lēti.
Par eirolīgas spēle maksātu pat 50eur.

Bet par kaut kādu lūzeru lbl spēli vai kā to musaru līgu sauc, ietu tikai ja man piemaksātu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2023-10-29 15:12, pirms 8 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Un tāpēc mums sports ir tādā tirsā, ka, joprojām, gribam padomju laiku - vsjo na haļavu. Sports ir tāda pati izklaide, kā teātris, kino, opera, balets vai koncerts - gribi tusiņu - piķo. Un par 2 spēlēm 20 eiro - sorry, tas ir lēti.
Dārgi vai nē, tas vienmēr būs subjektīvi. Tevis piesauktie teātri, kino utt. kopumā par apmeklētāju skaitu sūdzēties nevar, tiek piedāvāts labs un pieprasīts produkts. Nevarētu teikt, ka Rīgas Zeļļi vai VEF atbilst pieprasīta produkta statusam. To, ka potenciālo fanu bāze ir, pierāda izlases spēles. Bet nu tas ir cits līmenis, konteksts. Ja Tu tikai vēl veido produktu, tad biļešu cenām būtu jābūt adekvātām Tavam šī brīža statusam. Aiziet uz labu izrādi pa 30 EUR ir ok, bet nez vai būsi gatavs maksāt tos pašus 30 EUR par vietējā kultūras nama amatieru teātra izrādi (visu cieņu, arī tas mēdz būt baudāms pasākums, neesmu tā saucamais glory hunter, bet nu Tu apzinies, ko sagaidīt).
Atgriežoties pie Zeļļu un VEF spēles, tad man kā basketa cienītājam šie produkti šobrīd nešķiet tik pievilcīgi, lai maksātu 20 EUR, pavadītu arēnā kādas 5 stundas, kuru laikā visticamāk iztērēsi vēl vismaz divtik, lai kaut ko ieēstu un iedzertu. Papildus programma ir forši, bet par laimi neesam vēl amerikāņi un pasākuma kvalitātes galvenais kritērijs joprojām ir basketbols laukumā un ap komandu notiekošais. Subjektīvi, kā jau teicu.

     [+] [-]

, 2023-10-29 15:34, pirms 8 mēnešiem
Geralt of Riva --pačukstēšu , ka vientiesis ir arī Rūjienas Niknais . Tie viņa komiķa jociņi sen jau apnikuši --a viņš narciss par tiem pie sevis tīksminās

     [+] [-]

, 2023-10-29 15:53, pirms 8 mēnešiem
Neko nezin un muld 🤣. Gan @smailiite gan vel te dazi… Biletes vajag pirkt laicigi un bus tev pa 5€ bilete 🤦‍♂️

  -1 [+] [-]

, 2023-10-29 16:01, pirms 8 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Un tāpēc mums sports ir tādā tirsā, ka, joprojām, gribam padomju laiku - vsjo na haļavu. Sports ir tāda pati izklaide, kā teātris, kino, opera, balets vai koncerts - gribi tusiņu - piķo. Un par 2 spēlēm 20 eiro - sorry, tas ir lēti.
Kino - pasaules līmeņa aktieri, režisori. Teātris - cik izrādes gada laikā apmeklē? 2-3 varbūt 5. Sezonā apmeklēju 15-20 basketbola spēles.
Uz eirokausiem varu maksāt liekāku summu. Vietājais čempionāts basketbolā, hokejā, futbolā. Kur ir dārgākās biļetes? Uz šodienas spēlēm vismaz vienu dienu biļešu cena bija 5 eiro. Tas patiešām ir ļoti lēti arēnā uz 2 spēlēm, bet.. ir jānoķer tā diena, kad lētās biļetes un nez vai daudzi cilvēki labi zina ko darīs pēc 10 dienām.
Varbūt arī 20 eiro nav dārgi, bet jāskatās kontekstā ar pārējām komandām. Piemēram uz VEF eirokausu spēli bija par 10 eiro. Prometeja eirokausu spēlēm ir 5-6 eiro. Biju Jelgavā un divām Zemgales spēlēm kontinentālā kausā - 17 eiro.

     [+] [-]

, 2023-10-29 16:14, pirms 8 mēnešiem
Limpompo rakstīja: Pirmkārts, mums sports nav tirsā. Mums sports kopumā ir ārkārtīgi panākumiem bagāts.
Otrkārt, piekrītu, ka ir daļa ļaužu, kas visu sagaida par velti, bet labi ka tādu ir maz un ar sportu tur maz sakara - tādi itin visu sagaida pieejamu par velti (tāpēc laikam arī izglītībai nav neko atvēlējuši -jo taču jābūt par velti .
Bet treškārt: arī pa TV skatīties nav par velti - atbalstīt pie TV ekrāna arī nozīmē atbalstīt (t.sk. finansiāli), tā ka nekur jau neliksies
Izteikšos precīzāk. Mums tirsā ir jebkurš vietējais sports ne-izlašu līmenī, jo jebkura komandu līga mums ir ļoti zemā līmenī, balansējot uz pusprofu robežas (vai esot amatieriem), savukārt, dažāda veida individuālie sporta veidi - panākumi ir, taču veids, kā tie tiek finansēti ir diezgan bēdīgs. Nerunājot par infrastruktūru kopumā. Panākumi spicēm - izlases, lielie čempji unturnīri aizmālē acis par reālo situāciju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2023-10-29 16:19, pirms 8 mēnešiem
smailiite rakstīja: Dārgi vai nē, tas vienmēr būs subjektīvi. Tevis piesauktie teātri, kino utt. kopumā par apmeklētāju skaitu sūdzēties nevar, tiek piedāvāts labs un pieprasīts produkts. Nevarētu teikt, ka Rīgas Zeļļi vai VEF atbilst pieprasīta produkta statusam. To, ka potenciālo fanu bāze ir, pierāda izlases spēles. Bet nu tas ir cits līmenis, konteksts. Ja Tu tikai vēl veido produktu, tad biļešu cenām būtu jābūt adekvātām Tavam šī brīža statusam. Aiziet uz labu izrādi pa 30 EUR ir ok, bet nez vai būsi gatavs maksāt tos pašus 30 EUR par vietējā kultūras nama amatieru teātra izrādi (visu cieņu, arī tas mēdz būt baudāms pasākums, neesmu tā saucamais glory hunter, bet nu Tu apzinies, ko sagaidīt).
Atgriežoties pie Zeļļu un VEF spēles, tad man kā basketa cienītājam šie produkti šobrīd nešķiet tik pievilcīgi, lai maksātu 20 EUR, pavadītu arēnā kādas 5 stundas, kuru laikā visticamāk iztērēsi vēl vismaz divtik, lai kaut ko ieēstu un iedzertu. Papildus programma ir forši, bet par laimi neesam vēl amerikāņi un pasākuma kvalitātes galvenais kritērijs joprojām ir basketbols laukumā un ap komandu notiekošais. Subjektīvi, kā jau teicu.
Un šeit tu iebrauci auzās. Pirmkārt, laicīgi pērkot, būtu bijis lētāk. Otrkārt, Vef nosaukt par "produkts, kas veidojas" ir amizanti, lidzīgi kā V-pili, kas ir zināma lieta. Prometey ir augstas raudzes klubs, kas vienu otru zemāka līmeņa izlasi uzvarētu. Treškārt - viens no iemesliem, kāpēc pro sports mums ir pabērnu lomās ir tas, ka mēs (paši fani, bet galvenais federācijas un klubi) nav sapratuši to, ka ja tu gribi pelnīt, diemžēl tam, kas notiek uz zāles/ledus/grīdas ir jābūt 50% no sniegtā pakalpojuma nevis 80-90%. Kamēr tu kā savu galveno auditoriju tēmē hardcore fanus - vari priecāties par to, ka iekasē kapeikas. Tajā brīdī, kad sapratīsi, ka sports jāiesaiņo, tā, lai gatavs iet arī svētdienas fans vai tāds, kam vispār sports otršķirīgs- tajā brīdī arī veidojas bizness, peļņa, iespējas uzlabot līmeni un tādējādi arī interese no naudīgākiem sponsoriem.

     [+] [-]

, 2023-10-29 16:23, pirms 8 mēnešiem
Aldis Br rakstīja: Kino - pasaules līmeņa aktieri, režisori. Teātris - cik izrādes gada laikā apmeklē? 2-3 varbūt 5. Sezonā apmeklēju 15-20 basketbola spēles.
Uz eirokausiem varu maksāt liekāku summu. Vietājais čempionāts basketbolā, hokejā, futbolā. Kur ir dārgākās biļetes? Uz šodienas spēlēm vismaz vienu dienu biļešu cena bija 5 eiro. Tas patiešām ir ļoti lēti arēnā uz 2 spēlēm, bet.. ir jānoķer tā diena, kad lētās biļetes un nez vai daudzi cilvēki labi zina ko darīs pēc 10 dienām.
Varbūt arī 20 eiro nav dārgi, bet jāskatās kontekstā ar pārējām komandām. Piemēram uz VEF eirokausu spēli bija par 10 eiro. Prometeja eirokausu spēlēm ir 5-6 eiro. Biju Jelgavā un divām Zemgales spēlēm kontinentālā kausā - 17 eiro.
Nu un tad skaties ar kontekstu. VEF un Prometey ir 2 Eiokausu komandas. TIe paši +- 10 eiro sanāk. Nu labi - maksātu 15 eiro būtu labāk? Tāpat čīkstētu, ka par dārgu. Un tas, ka "jānoķer lētās biļetes" - tieši tas pats regulāri ir arī ZA pro sporta veidā un tepat pie mums kultūras pasākumos - pērc laicīgi, dabū pa lēto. Pērc pēdējā brīdī - pats vien esi vainīgs.

     [+] [-]

, 2023-10-29 16:27, pirms 8 mēnešiem
Aldis Br rakstīja: Kino - pasaules līmeņa aktieri, režisori. Teātris - cik izrādes gada laikā apmeklē? 2-3 varbūt 5. Sezonā apmeklēju 15-20 basketbola spēles.
Uz eirokausiem varu maksāt liekāku summu. Vietājais čempionāts basketbolā, hokejā, futbolā. Kur ir dārgākās biļetes? Uz šodienas spēlēm vismaz vienu dienu biļešu cena bija 5 eiro. Tas patiešām ir ļoti lēti arēnā uz 2 spēlēm, bet.. ir jānoķer tā diena, kad lētās biļetes un nez vai daudzi cilvēki labi zina ko darīs pēc 10 dienām.
Varbūt arī 20 eiro nav dārgi, bet jāskatās kontekstā ar pārējām komandām. Piemēram uz VEF eirokausu spēli bija par 10 eiro. Prometeja eirokausu spēlēm ir 5-6 eiro. Biju Jelgavā un divām Zemgales spēlēm kontinentālā kausā - 17 eiro.
kino tomēr bišku savādāk darbojās, tas ir ieraksts. lai klātienē redzētu šos pasaules aktierus / režisorus cena būtu astronomiska

  +1 [+] [-]

, 2023-10-29 16:35, pirms 8 mēnešiem
Cilvēki pat ar četrām mašīnām no Rūjienas atbrauca. Rīdzinieki raud, ka dārgi

  -1 [+] [-]

, 2023-10-29 16:39, pirms 8 mēnešiem
petkemek rakstīja: Cilvēki pat ar četrām mašīnām no Rūjienas atbrauca. Rīdzinieki raud, ka dārgi
nu tāpēc, ka iepriekš, ja nemaldos bija 10 eiro par biļeti. Tā ir slikta prakse, ko zeļļi veic

     [+] [-]

, 2023-10-29 16:39, pirms 8 mēnešiem
cilvēki ar 4 mašīnām atbrauca no rūjienas, lai redzēt zeļļu un venstspils spēli?

     [+] [-]

, 2023-10-29 16:40, pirms 8 mēnešiem
Nesaprotu kā BKV varēja apstāties. VIenkārši pats El Amins sāk pretiniekos iekšā skriet, vienkārši, kā?

     [+] [-]

, 2023-10-29 16:41, pirms 8 mēnešiem
purva_velns rakstīja: cilvēki ar 4 mašīnām atbrauca no rūjienas, lai redzēt zeļļu un venstspils spēli?
man arī tas raisīja jautājumus

     [+] [-]

, 2023-10-29 16:44, pirms 8 mēnešiem
Es īsti nesaprotu, kāpēc sezonas sākumā daudzi iesaistās zeļļu piedāvātajā basketbolā? Mazliet lēnāku un pozicionālāku basketbolu un zeļļiem grūtāk...Zaķis arī neizmanto savu pārspēku

     [+] [-]

, 2023-10-29 16:49, pirms 8 mēnešiem
Pirmajā puslaikā BKV ir tādi nabagi, cik ilgi turēs to Fogelu?

     [+] [-]

, 2023-10-29 16:58, pirms 8 mēnešiem
pasakiet Rūjienas Niknajam , ka Valmiera pakāsa futenē 1:4---vot te ir īsta Rūjiena

     [+] [-]

, 2023-10-29 17:12, pirms 8 mēnešiem
Bostonas fans kopš 22.O6.23 rakstīja: Par eirolīgas spēle maksātu pat 50eur.

Bet par kaut kādu lūzeru lbl spēli vai kā to musaru līgu sauc, ietu tikai ja man piemaksātu.
No Latvijas neviena komanda nespēlē Eirolīgā...
Vienīgi Rīgā bāzētais Prometey spēlē Eirokausā (pagajušo gad' pat finālā). Nevajag jaukt EuroCup ar EuroLeague! Tie ir divi dažādi turnīri!
Un pa 50 eiro var dabūt Eirolīgas biļetīti, kaut kur griestos, pie baložiem.
Kādus piecus gadus regulāri braukājot uz Kauņu, zinu cik maksā Žalgiris Eirolīgas spēļu biļetes, un kur parasti jau n-tos mēnešus iepriekš visas 16,5tk ir izpirktas, nemaz nerunājot jau par final4...
P.S. Un uz šo Ozola basketbola ballīti biļetes sākumā maksāja 5eiro (2,50 par 1 spēli nav pārāk daudz). 20eiro ir šodienas cena!

  -1 [+] [-]

, 2023-10-29 17:15, pirms 8 mēnešiem
#22924 rakstīja: No Latvijas neviena komanda nespēlē Eirolīgā...
Vienīgi Rīgā bāzētais Prometey spēlē Eirokausā (pagajušo gad' pat finālā). Nevajag jaukt EuroCup ar EuroLeague! Tie ir divi dažādi turnīri!
Un pa 50 eiro var dabūt Eirolīgas biļetīti, kaut kur griestos, pie baložiem.
Kādus piecus gadus regulāri braukājot uz Kauņu, zinu cik maksā Žalgiris Eirolīgas spēļu biļetes, un kur parasti jau n-tos mēnešus iepriekš visas 16,5tk ir izpirktas, nemaz nerunājot jau par final4...
P.S. Un uz šo Ozola basketbola ballīti biļetes sākumā maksāja 5eiro (2,50 par 1 spēli nav pārāk daudz). 20eiro ir šodienas cena!
kāpēc Tu melo? Kauņā normālas biļetes pa 20 mierīgi nopirkt var

     [+] [-]

, 2023-10-29 17:17, pirms 8 mēnešiem
purva_velns rakstīja: cilvēki ar 4 mašīnām atbrauca no rūjienas, lai redzēt zeļļu un venstspils spēli?
sākumā futbols, pēc tam basīts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2023-10-29 17:23, pirms 8 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Nu un tad skaties ar kontekstu. VEF un Prometey ir 2 Eiokausu komandas. TIe paši +- 10 eiro sanāk. Nu labi - maksātu 15 eiro būtu labāk? Tāpat čīkstētu, ka par dārgu. Un tas, ka "jānoķer lētās biļetes" - tieši tas pats regulāri ir arī ZA pro sporta veidā un tepat pie mums kultūras pasākumos - pērc laicīgi, dabū pa lēto. Pērc pēdējā brīdī - pats vien esi vainīgs.
Ja būtu pietiekoša reklāma , tad noķertu arī lētās biļetes. VEF , Prometey ir eirokausu komandas, bet šodien nav eirokausu spēles.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2023-10-29 18:48, pirms 8 mēnešiem
Real Rebel rakstīja: kāpēc Tu melo? Kauņā normālas biļetes pa 20 mierīgi nopirkt var
Kurā sektorā uz Eirolīgas spēlēm normāla biļete maksā 20eiro?
Zāles stūros un pie griestiem!!! Vai nu arī Žalgiris biļešu kases melo!
100tajos sektoros lētākā biļete maksā 40-60eiro! Un atkarībā no pretinieka biļešu cena Eirolīgas spēlēs Kauņā var atšķirties pat 2x!
P.S. Un vispār man ir ultru abonements.

     [+] [-]

, 2023-10-30 08:59, pirms 8 mēnešiem
Rebels reali sacepies pret Zelliem. Sak pat drusku iefanot par Ventiniem...