Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:131, Did:0, useCase: 3
Autors: Jānis Freimanis

VEF par piekto titulu, Valmiera par septīto spēli

VEF par piekto titulu, Valmiera par septīto spēli
Fransisko Kruss pēdējās divās spēlēs bijis VEF panākumu atslēga.
Foto: Mikus Kļaviņš, vefriga.com

„Aldaris” Latvijas Basketbola līgas (LBL) finālsērijas sestajā un, iespējams, pēdējā spēlē šodien, plkst. 17:10 Rīgas VEF savā laukumā uzņems „Valmieru/Ordo”. Maču tiešraidē varēs vērot LMT „Straumē” un LTV7.

Līdz šim finālsērijā viesiem izdevies uzvarēt trīs spēlēs no piecām un valmieriešiem šodien šī viesu komandām patīkamā statistika būs jācenšas uzlabot vēl vairāk. Ja "Valmiera/Ordo" šodien uzvarēs, tad izšķirošā, septītā spēle risināsies otrdien Valmierā. Jāpiebilst, ka vēl kāda statistika liecina par labu VEF - LBL finālsēriju vēsturē komanda, kas vismaz sešu maču ilgā sērijā uzvarējusi piektajā spēlē par čempioniem kļuvusi sešos no deviņiem gadījumiem.

Sērijas pēdējās divās spēlēs par VEF panākumu atslēgu kļuvis Fransisko Kruss, kurš ceturtajā spēlē iemeta 25 punktus, bet piektdien piektajā mačā Valmierā guva 23 punktus un izdarīja 11 rezultatīvas piespēles. Finālsērijā kopumā Kruss vidēji mačā sakrājis 15,8 punktus, Džošua Bostiks četrās no piecām spēlēm guvis vismaz 13 punktus (14,8 vidēji spēlē), bet 9,6 punktus pievienojis Mārtiņš Meiers.

Nav brīnums, ka liela nozīme finālsērijā bijusi cīņai zem groziem. Ja valmieriešiem izdevās nocīnīties kaut cik līdzvērtīgi, tad radusies iespēja uzvarēt. Otrajā un trešajā spēlē, kurās "Valmiera/Ordo" uzvarēja, VEF pārsvars zem groziem bija neliels (44 pret 37 un 34 pret 33), bet mačos, kuros uzvarējuši VEF basketbolisti, viņi dominējuši zem groziem - pirmajā spēlē 47 pret 31, ceturtajā spēlē 45 pret 33, bet piektajā - 46 pret 33.

Valmieras komandā finālsērijā rezultatīvākais ar 11,0 punktiem vidēji mačā bijis Artūrs Bērziņš, 98, punktus guvis Armands Šķēle, bet 9,4 punktus sakrājis Kvameins Mičels. Pēdējā spēlē beidzot savu pienesumu deva arī viens no valmieriešu uzbrukuma līderiem Mārtiņš Laksa, kurš sameta desmit punktus, taču viņa tālmetienu procents šajā sērijā ir ļoti zems - 12,5% (2/16).

LBL finālsērijas spēļu kalendārs

DatumsLaiksVietaSpēleRezultāts
21.05.17:10Vidzemes OCValmiera/Ordo – VEF59:70
22.05.19:10Vidzemes OCValmiera/Ordo – VEF73:71
24.05.19:40Arēna RīgaVEF – Valmiera/Ordo70:79
25.05.19:40Arēna RīgaVEF – Valmiera/Ordo82:77
27.05.19:40Vidzemes OCValmiera/Ordo – VEF76:85
29.05.17:10Arēna RīgaVEF – Valmiera/Ordo
31.05.19:40Vidzemes OCValmiera/Ordo – VEF*

Izmantotie resursi:
basket.lv


, 2016-05-29 10:30, pirms 9 gadiem
Personīgi es esmu par aizraujošu spēli un Vef uzvaru!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-29 10:32, pirms 9 gadiem
VEF puiši! Uz priekšu! Lūdzu uzvariet, tos iedomīgos Valmieriešu zēnus!
, 2016-05-29 10:38, pirms 9 gadiem
Cruz MVP
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-29 10:47, pirms 9 gadiem
Par Latviešu puišiem,Valmieru!
, 2016-05-29 10:48, pirms 9 gadiem
Lielie vef fani varētu 7dn arī aiziet uz arēnu,lai vējš nesvilpo. Par 7 spēli.
Slēpts komentārs: Mr.Eksperts1
, 2016-05-29 11:03, pirms 9 gadiem
Man jau biļete uz septīto spēli kabatā
, 2016-05-29 11:12, pirms 9 gadiem
ziemeļi rakstīja: Man jau biļete uz septīto spēli kabatā
Man mobilajā aplikācijā.
, 2016-05-29 11:13, pirms 9 gadiem
Sc pilns ar vafeļu faniem, bet tad kad arēnā esmu dzirdu tikai saukļus: "Valmiera, Valmiera". Tie ir īsti fani atšķirībā no jums, kas arēnā nav rādījušies, un ja arī atnāk tad sēž dzelzītī.
, 2016-05-29 11:13, pirms 9 gadiem
VEF
, 2016-05-29 11:14, pirms 9 gadiem
VEF nav fani! VEF kā komanda ir pabiras. Man ir jautājums vai Jaunups vispār saprot kas ir basketbols???
Vienīgais + Vefam ir Panda, kas izcili met centrus un darbojas ar slotu!
, 2016-05-29 11:18, pirms 9 gadiem
Ušackis LTV7 pieteikumā teica, ka komandu sauc Barons/Ordo....
, 2016-05-29 11:29, pirms 9 gadiem
esat reāli vef heiteri, šodien tiks pasniegtas lbl zelta medaļas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-29 11:50, pirms 9 gadiem
Par Septīto Spēli !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-29 12:01, pirms 9 gadiem
Edvīns tikko Jaunupu nosauca par Krievijas specdienestu aģentu. Pa ja cilvēks ir muļķis, viņam savai hļebarezkai ir jāseko līdzi. Straume, tev vakar tika pavēlēts dzert nervostrongu un nekrist histērijā.
, 2016-05-29 12:01, pirms 9 gadiem
Edvīns Straume rakstīja: Nē, es savu patriotismu labāk audzināšu skatoties uz Rubio/Jaunupa purniem parašas līgā un kļūšu ļoti patriotisks, ha-ha ... VEF šogad pat Eiropā atļāvās nespēlēt - spēlēja tikai parašā. Kā man varbūt cieņa pret šādu komandu? VEF - sastāvs - vieni amerikosi + spāņi (kuri pie tam nepārtraukti mainās un rotē) VEF vai tad kā arī RD attīsta LATVIEŠU basketbolu vai hokeju? Taču nē. Šie "klubi" ir tikai instrumenti Krievijas imperiālistu un okupantu varas, ietekmes nostiprināšanai Latvijā un tikai. Latvijas tautas - sporta līdzjutēju vidū. Audzēji Latvijas sporta organismā, kas mūs degradē. VEF fani jau nu būtu pēdējie, kas varētu šeit runāt par patriotismu attiecībā uz Latviju un Latvijas sportu. Jaunups kopā ar Savicki Krievijas aģentu uzdevumā grauj Latviju un tās sportu. Jaunups, Savickis ir aģenti, Krievijas specdienestu uzdevumā un iefiltrēta 5 kolonna Latvijas sabiedrībā. Lembergs arī - ne velti viņam nepatīk NATO un viņš katru nedēļu vakariņo kopā ar Krievijas vēstnieku. Jautājums - kāpēc viņš to dara? ... Šie kungi jau sen ir pārdevuši Latviju un tās izcīnīto brīvību Krievijai. Latvijas tautu un zemi. Karš tāpēc nemaz nav vajadzīgs. Mēs jau esam ieņemti un okupēti no Krievijas puses.
Edvīn, kapēc tu esi tik tups?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-29 12:10, pirms 9 gadiem
Edvīns Straume rakstīja: Tu man neko nevari pavēlēt - ko man darīt vai arī nedarīt, vēl mazāk - ko domāt - tu utubunga, ja tev patīk Jaunups un parašas VTB līga - tad tā ir tava paša problēma - ne manējā. Jaunups vispār neko nesaprot ne no politikas, ne no basketbola - sāksim ar to. Un vispār kāpēc tu atļaujies komentēt manus postus? Pats teici ka uzliksi man ignore.
Histēriskā mamzele, tev var nepatikt VEF, bet nosaukt Jaunupu par krievu specdienestu aģentu ir nopietns apvainojums. Tam ir kāds segums? Bez šaubām nav, jo tu savu vāvuļošanu pat nekontrolē.
, 2016-05-29 12:14, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Jaunups ir 12!! gadus basketbolā, kur tik ilgi neko nesaprotot nevarētu noturēties........Pie tam VTB ir otrā spēcīgākā līga eiropā aiz ACB, tev tas patīk vai nē
Jaunups savā mūžā bumbu rokā nav turējis, nopietni, varbūt sporta stundās uzbumboja, bet neko vairāk.
, 2016-05-29 12:15, pirms 9 gadiem
Redneck jautājums - Cik vafeļu spēlēs tu šogad esi bijis?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-29 12:21, pirms 9 gadiem
Skudriniekss rakstīja: VEF puiši! Uz priekšu! Lūdzu uzvariet, tos iedomīgos Valmieriešu zēnus!
Skudra vaacies uz vatņiku portaaliem,nesmirdini gaisu sheit.Barona labajos laikos smirdeeji un joprojaam kladzini meeslus rinkjii
, 2016-05-29 12:21, pirms 9 gadiem
HMB-PC2016 rakstīja: Kaut kas nedzirdets no tevis!!! Mamma deva atlauju?
Ekspert, vai tu medicīnā arī esi eksperts? Konrētāk, psihiskajās saslimšanās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-29 12:25, pirms 9 gadiem
HMB-PC2016 rakstīja: Kapec jautaa, tev kaada kaite ir?
Tu varētu Edvīnu pieskatīt. Jau trešo dienu kaut kāda tresučka piemetusies, rej kā suns komentāros.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-29 12:26, pirms 9 gadiem
Valmieras puikas šodien uzvarēs! Nevar taču divas reizes pēc kārtas būt tik neveiksmīgiem metienos!!! Skumji, ka Latvijas basketbola līgā dominē ārzemnieki... Veiksmi, veiksmi un vēlreiz veiksmi! Valmiera ir ar jums! Gaidīsim mājās ar uzvaru un 7.spēli!
, 2016-05-29 12:26, pirms 9 gadiem
Skatos, ka Jaunups pavisam sagrāvis E.Straumes nervu sistēmu. Nu, kā tad tā ?..
E.S. apgalvojumi, kaut arī netālu iepējamās patiesības, izteikti šādā sistemātiski agresīvā un kašķīgā manierē un formā nav saistoši un adekvāti. ZB- 113
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-29 12:32, pirms 9 gadiem
Žēl, ka šeit, lielākoties, komentāri ir kā personiski uzbraucieni un apvainojumi un pēc tam taisnošanās... Gribējās viedokli par to, kas šīsdienas spēlē būtu galvenie faktori vienas vai otras uzvarai, treneru stratēģijas, utt.
Būšu par VEF, jo Valmieras vadība izteicās, ka nav pārliecināti par dalību FIBA turnīros, un ceru, ka VEF tur spēlēs. Bet par VEF kā par organizāciju pievienojos lielajai kritikai.
Kungi, dāmas, cieniet savus oponentus un nelietojiet personiskus, cieņas aizskarošus komentārus, lūdzu, ļoti lūdzu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-29 12:41, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Lai komandu vadītu vairāk ir jāzin bizness, jo profesionāls sports ir bizness un nekas vairāk
Atbildi tagad godīgi uz manu iepriekš uzdoto jautājumu, cik vef spēles klātienē esi šosezon apmeklējis?
, 2016-05-29 12:42, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Lai komandu vadītu vairāk ir jāzin bizness, jo profesionāls sports ir bizness un nekas vairāk
Latvijā sports nevar būt bizness
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-29 12:44, pirms 9 gadiem
HMB-PC2016 rakstīja: Bus caur sakariem japazino lai sim netu atsleedz. Jau ieprieks teicu ka neglaabjams variants, pat dobermani, kas baroti ar asiniim ir miligaaki
nejauc ar rotveileriem, dobermaņi ir ļoti inteliģenti un pieklājīgi suņi, nevis tā kā SC troļļi
, 2016-05-29 12:44, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: ej paslasi iepriekšējos rakstus, varbūt atbildi atradīsi
Man atšķirībā no tevis ir dzīve, un negribu savu vērtīgo laiku iztērēt meklējot nenobrieduša pusaudža komentārus
, 2016-05-29 12:45, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Profesionāls sports ikvienā valstī ir bizness
Bizness jā bet nopelnīt ar to ir praktiski neriāli
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-29 12:51, pirms 9 gadiem
Lai gan neesmu no Latvju zemēm nācis, tāpat atbalstu Valmieras komandu, jo man personīgi lielāks prieks, ja puiši izcīna zeltu valstī, kurā auguši, nevis atbrauc ārzemnieki paņem un aizbrauc ar to zeltu, kas viņiem ir tīri nenozīmīgs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-29 12:56, pirms 9 gadiem
Edvīns Straume rakstīja: Man te - SC slejās fanu klubs nav vajadzīgs.
Labi, grafomān, tev ir laiks pazust. Kraties, puika, savādāk nāksies pārmest pār celi un nopērt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-29 13:01, pirms 9 gadiem
Edvīns Straume rakstīja: Tu man draudi? Domā ka es nobijos? Kādas tev ir tiesības man šeit kaut ko pavēlēt?
Tevi kaktā derētu ielikt, lai apdomā savus murgus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-29 13:03, pirms 9 gadiem
Edvīns Straume rakstīja: Tu būsi tas licējs?
Ceru, ka tavs papus par to parūpēsies. Nav labi, ka starp pieaugušiem cilvēkiem tā muti palaid.
, 2016-05-29 13:05, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Lai komandu vadītu vairāk ir jāzin bizness, jo profesionāls sports ir bizness un nekas vairāk
VEF ir tāds pats biznesa projekts kā RD. Vai arī tu tomēr gribi apgalvot pretējo, ka VEF ir biznesa projekts un pelna no biļešu pārdošanas un no reklāmām?
, 2016-05-29 13:06, pirms 9 gadiem
Edvīns Straume - jauna zvaigzne SC komentāros.

Bet, klau, Edvīn, ja esi patriots, tad līdz galam. ORDO ir krievu nauda un sanāk, ka mūsu puikas ir nopirkti par krievu naudu. No tā izrietošās sekas Tu vari uzburt pats... Sanāks ticamāk par versiju "Jaunups krievu spiegs".
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-29 13:10, pirms 9 gadiem
vAU- VAU
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-29 13:12, pirms 9 gadiem
Edvīns Straume rakstīja: Tu jau trešo dienu palaid savu muti attiecībā uz mani. Komentē sportu ne mani - turpmāk jebkuru tavu komentāru attiecībā uz mani es ziņošu. Un es nevēlos ar tevi iesaistīties nekādās diskusijās.
Domāju, ka tevi pašu drīz izdzēsīs, ja neklausīsi padomus un nelabosies.
, 2016-05-29 13:13, pirms 9 gadiem
Man galvenais lai vef zaudē. Tā kā par Valmieru
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-29 13:15, pirms 9 gadiem
HMB-PC2016 rakstīja: kaa pokele?
Normāla. Litrs ir
, 2016-05-29 13:15, pirms 9 gadiem
baisulis rakstīja: Edvīns Straume - jauna zvaigzne SC komentāros.

Bet, klau, Edvīn, ja esi patriots, tad līdz galam. ORDO ir krievu nauda un sanāk, ka mūsu puikas ir nopirkti par krievu naudu. No tā izrietošās sekas Tu vari uzburt pats... Sanāks ticamāk par versiju "Jaunups krievu spiegs".
Kāda starpība kas dod naudu? Spēlē spēlētāji nevis kādas valsts nauda, galvenais lai klubiem ir nauda, un ja arī to "krievu" naudu tērē pērkot latviešus, nevis ārzemniekus, tad man nav problēmu
, 2016-05-29 13:16, pirms 9 gadiem
HMB-PC2016 rakstīja: kaa pokele?
Ko mēs vakar sarunājām?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-29 13:17, pirms 9 gadiem
Kas jūs piesaista tik atbaidošā komandā kā vef, kas???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-29 13:17, pirms 9 gadiem
HMB-PC2016 rakstīja: avansa nav!
Konta nr arī. Kur lai skaita?
, 2016-05-29 13:18, pirms 9 gadiem
Karoč, Hulij, tu to nervinieku pieskati, lai pārāk netrako. Es došos ārā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-29 13:18, pirms 9 gadiem
HMB-PC2016 rakstīja: neteller.
Kas tas?
, 2016-05-29 13:19, pirms 9 gadiem
HMB-PC2016 rakstīja: jaunpupa atmestais kauls
Vispār man patīk ideja, kad jaunups maksā šitajiem minimālo un viņi to vien dara kā visu dienu skalo propogandu sc
, 2016-05-29 13:19, pirms 9 gadiem
HMB-PC2016 rakstīja: Nav manaa kompetencee ar shiberniekiem cinities
Nu, tad zudis cilvēks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-29 13:24, pirms 9 gadiem
HMB-PC2016 rakstīja: neteller.
Ok. Sapratu. Būšu skaidrā mēgināšu iedzilināties.
, 2016-05-29 13:24, pirms 9 gadiem
Edvīns Straume rakstīja: Pieskatītāji ibio atradušies, ha-ha ..... Būtu labāk paši sevi savos s*da birojos pieskatījuši, nē - viņi pieskatīs citus un tiem vēl atļausies tēvīšķīgā labvēlībā kaut kādus "padomus" dot, j*kļi. HMB - tu tai savā birojā zem dienvidu tilta vēl neesi pakāries?
Tu galvā esi sists? Vai bērnībā daudz spārdīts?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-29 13:25, pirms 9 gadiem
Dieva dēļ, Valmiera nepagrūdiet spēli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-29 13:32, pirms 9 gadiem
Pastāsti par tiem vektoriem...

Ko Tu domā ar politiku? Īsti nesaprotu. To, ka VEF spēlē VTB? Tā nav politika. Un uz turieni raujas arī Ventspils. Un kāpēc nerauties, ja par dalību šajā līgā, kur ir arī Eirolīgas komandas, maksā? Bet politika tā nu nav - vairāk racionāla domāšana. Kāda ir Valmieras politika?
LV spēlētāji? 7vs14 - manuprāt, baigi ok. LBL klubiem nav primārais uzdevums audzināt LV sportistus. Cita lieta - jauniešu basketbola sistēma, kur VEF pārmest ieguldījumu būtu mazliet greizi. Tu taču arī GSW-OKC nekomentē nacionālās piederības jautājumus.
Katrā ziņā man intrigas ziņā interesē, vai labi sakomplektēta uz latviešiem bāzēta komanda spēs pieveikt VEF ar ļoti sūdīgu komandas komplektāciju un vispār švaku sezonu.

Edvīns Straume rakstīja: Bet cik LATVIEŠU spēlētāju spēlē Valmierā un cik VEF? Kāda ir bijusi abu šo klubu politika un attīstības līnija visus šos gadus, vektori? Atšķirīgi, vai ne?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-29 13:40, pirms 9 gadiem
chubaki rakstīja: Lielie vef fani varētu 7dn arī aiziet uz arēnu,lai vējš nesvilpo. Par 7 spēli.
Par prāta ienākšanu tavā galvā!
Vef pajokojās, lai nav sagrāve sērijā
VEF ar vāju treneri, kurš nemāk izmantot leģionārus sakauj Valmieru vienos vārtos
Valmiera ir Latvijas basketbola pārpratums
, 2016-05-29 13:41, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: VEF kā komanda nav atbaidoša, ir komplektācija sūdīga, bet pēdējos gados tā komanda ir labs pārejais punkts citiem spēlētājiem, piemēram, Timma labi sagatavojās VTB iekš VEF vai tas pats Kavaļauskas šeit tieši attīstījās, un savu slimo lokālpatriotismu nevar attiecināt uz komandām, kas spēlē ārpus Baltijas, jo Latvijas spēlētāju resurss (vairāk tieši nauda) neatļauj izveidot vienu komandu tikai no latviešiem, trūkst tāda līmeņa spēlētāju, ko starp citu Valmierā var redzēt....VEF sakarā ir daudz pozitīvas lietas, it īpaši darbs ar jaunajiem, skolu līga, stipendija utt.
Kāda Valmiera?
Trešās šķiras netalantīgi vietējie
, 2016-05-29 13:43, pirms 9 gadiem
Cruzam vajag rokas salauzt un Valmierai uzvara kabataa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-29 13:43, pirms 9 gadiem
No sirds par USA rakstīja: Kāda starpība kas dod naudu? Spēlē spēlētāji nevis kādas valsts nauda, galvenais lai klubiem ir nauda, un ja arī to "krievu" naudu tērē pērkot latviešus, nevis ārzemniekus, tad man nav problēmu
ja pērk tādus latviešus kā Valmiera, tad labāk lai spēlē tumšie zēni
, 2016-05-29 13:44, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Garais gals tik tiešām švaks no vietējiem ir un trešā pozīcija arī nekāda dieva dāvana nav, Valmierai kā komandai trūkst jaudas
Da neviena pozīcija nav tur laba
Strītbolists Mičels un veterāns Šķēle. Pārējie Ogres līmenis
, 2016-05-29 13:44, pirms 9 gadiem
fkscd rakstīja: ja pērk tādus latviešus kā Valmiera, tad labāk lai spēlē tumšie zēni
Nosauc man spēlētājus, kas tev nepatīk Valmieras komandā
, 2016-05-29 13:45, pirms 9 gadiem
No sirds par USA rakstīja: Nosauc man spēlētājus, kas tev nepatīk Valmieras komandā
Neviens man tur nepatīk
Vienīgais Šķēle vecākais, bet arī nav pirmā svaiguma
, 2016-05-29 13:45, pirms 9 gadiem
fkscd rakstīja: Da neviena pozīcija nav tur laba
Strītbolists Mičels un veterāns Šķēle. Pārējie Ogres līmenis
Ja pārējie ir ogres līmenī tad kāpēc šosezon ordo ir finālā un izdevies uzvarēt pilnīgi visas komandas kas nākušas pretī
, 2016-05-29 13:47, pirms 9 gadiem
baisulis rakstīja: Pastāsti par tiem vektoriem...

Ko Tu domā ar politiku? Īsti nesaprotu. To, ka VEF spēlē VTB? Tā nav politika. Un uz turieni raujas arī Ventspils. Un kāpēc nerauties, ja par dalību šajā līgā, kur ir arī Eirolīgas komandas, maksā? Bet politika tā nu nav - vairāk racionāla domāšana. Kāda ir Valmieras politika?
LV spēlētāji? 7vs14 - manuprāt, baigi ok. LBL klubiem nav primārais uzdevums audzināt LV sportistus. Cita lieta - jauniešu basketbola sistēma, kur VEF pārmest ieguldījumu būtu mazliet greizi. Tu taču arī GSW-OKC nekomentē nacionālās piederības jautājumus.
Katrā ziņā man intrigas ziņā interesē, vai labi sakomplektēta uz latviešiem bāzēta komanda spēs pieveikt VEF ar ļoti sūdīgu komandas komplektāciju un vispār švaku sezonu.
Valmierai laba komplektācija??? Tu joko
VEF nemāk izmantot Mailsu un Smitu, bet talanta ziņā viņi ir labāki par 99 % Valmieras spēlētāju
, 2016-05-29 13:48, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: VEF kā komanda nav atbaidoša, ir komplektācija sūdīga, bet pēdējos gados tā komanda ir labs pārejais punkts citiem spēlētājiem, piemēram, Timma labi sagatavojās VTB iekš VEF vai tas pats Kavaļauskas šeit tieši attīstījās, un savu slimo lokālpatriotismu nevar attiecināt uz komandām, kas spēlē ārpus Baltijas, jo Latvijas spēlētāju resurss (vairāk tieši nauda) neatļauj izveidot vienu komandu tikai no latviešiem, trūkst tāda līmeņa spēlētāju, ko starp citu Valmierā var redzēt....VEF sakarā ir daudz pozitīvas lietas, it īpaši darbs ar jaunajiem, skolu līga, stipendija utt.
Kavalauskas-Rytas
Zavackas-Neptunas
Barjamovics-Besiktas
Rovlands-Jeruzalemas Hapoel
Bertans-Bilbao
Loverijs-Alba
Robinsons-JSF Nanterre
Timma-Zenit
K.Berzins-Zenit
Renfro-Minhenes Bayern
Zakis-Olimpia
Vene-Zalgiris
Pasecniks-Gran Canaria
Kurucs-Barselona
Un taa varetu saukt un saukt..Nesliktos klubos spele speletaji ,kas pavisam nesen spelejusi vel Vefaaa...Domaju ,ka pec sis sezonas sim sarakstam pievienosies vel Kruzs,Harelsons..varbut ari Bostiks(ceru,ka vismaz so notureees) 100% arii Mejeris...Berzins uz Ordo cik saprotu,bet ceru ,ka pameginas kkur arzemees ..Jakovics??? Vienigam no latviesu kandidatiem kam ligums uz nakamo sezonu ir Meiers
, 2016-05-29 13:49, pirms 9 gadiem
fkscd rakstīja: Valmierai laba komplektācija??? Tu joko
VEF nemāk izmantot Mailsu un Smitu, bet talanta ziņā viņi ir labāki par 99 % Valmieras spēlētāju
Tu esi vienkārši neatlttīstīts cilvēks, ja valmiers ir tik netalantīga, tad huļi viņi ir finālā???
, 2016-05-29 13:50, pirms 9 gadiem
No sirds par USA rakstīja: Ja pārējie ir ogres līmenī tad kāpēc šosezon ordo ir finālā un izdevies uzvarēt pilnīgi visas komandas kas nākušas pretī
Uzvarēt nenozīmīgās spēlēs
Liepāja arī divreiz ir uzvarējusi Ventspili
Valmiera šogad ir zaudējusi Jelgavai, Jūrmalai, Baronam
Paveicās, ka VEF un Ventspils šogad nav tik spēcīgi, nekas vairāk. Citus gadus zaudētu 1/4
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-29 13:51, pirms 9 gadiem
No sirds par USA rakstīja: Tu esi vienkārši neatlttīstīts cilvēks, ja valmiers ir tik netalantīga, tad huļi viņi ir finālā???
Jo VEF un Ventspils nolēja pilnīgu lažu regulārajā
Šogad grandi nav tik spēcīgi, nevis Valmiera kaut ko super parāda
Apkaunojums BBL gan parāda Valmieras netalantību
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-29 13:52, pirms 9 gadiem
diplomaats rakstīja: Vienigam no latviesu kandidatiem kam ligums uz nakamo sezonu ir Meiers
Meiers ir nenormāli labs šosezon, un domāju ka kāds eiropas klubs arī izpirks viņam šo vef līgumu
, 2016-05-29 13:52, pirms 9 gadiem
Edvīns Straume rakstīja: Jūs man labāk pasakiet - spēs šodien Valmiera uzvarēt vai arī nē? Kādas prognozes?
Droši krāmē uz VEF
Nav Valmierai nekādu izredžu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-29 13:54, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Šis ir viens no tiem iemesliem kāpēc man VEF patīk, jo ir labs tramplīns uz spēcīgākām komandām....Domāju, ka Bērziņam labāk būtu šaut uz kādu spēcīgāku līgu nevis palikt LBL, viņš pa lielam šeit ir sasniedzis savu maksimumu
Par dažu klubu spēku man gan rodas šaubas
Neptunas, Rytas, Nantēre, Olimpia. Pie normāla trenera un nedaudz piekoriģēta sastāva VEF varētu uzvarēt lielu daļu tevis nosaukto komandu
, 2016-05-29 13:54, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Valmierai palīdzēja VEF, ka palika trešie, jo pret BKV Valmierai būtu maz izredzes, kamēr BKV pret VEFu zaudēja tīri uz garā gala rēķina
Domāju, ja tagad pretī būtu ventspils, tad valmieras puišiem šodien ventspilī tiktu karts kaklā zelts
, 2016-05-29 13:56, pirms 9 gadiem
No sirds par USA rakstīja: Domāju, ja tagad pretī būtu ventspils, tad valmieras puišiem šodien ventspilī tiktu karts kaklā zelts
Nav ko te domāt
Beztalantīgo latviešu vietā labāk būtu paņēmuši pāris ārzemniekus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-29 13:57, pirms 9 gadiem
Edvīns Straume rakstīja: Jūs man labāk pasakiet - spēs šodien Valmiera uzvarēt vai arī nē? Kādas prognozes?
Atceries manus vārdus pēc spēles, Valmiera ar putām uz lūpām, graužot parketu, izcīnīs smagu uzvaru
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-29 14:00, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Šaubos par to, jo BKV tomēr tas mazais gals nebalstās uz vienu spēlētāju pa lielam un velk spēli, kā pret VEF to rādījā, bet Valmiera ir tāda pat komanda un tieši tāpēc es apšaubu Valmieras izredzes pret BKV, jo viņiem nekāda pārsvara tur nebūtu, kamēr pret VEFu Valmieru rok nost garais gals
Mazie VEF arī labāki
Vienkārši Vistiņa ar Gailīti samaitāja Mailsu un Smitu
Sāka raustīt bezjēgā un ar to viss beidzās. Geks ir Valmieras līmeņa spēlētājs, kas nevelk VEF līmeni. Tiek laukumā tikai tāpēc, ka vietējais. Apkaunojās pret Mičelu kā zīdainis. Uzliktu viņa vietā amerikāni, arī Mičels netiktu pie punktiem
, 2016-05-29 14:04, pirms 9 gadiem
No sirds par USA rakstīja: Meiers ir nenormāli labs šosezon, un domāju ka kāds eiropas klubs arī izpirks viņam šo vef līgumu
Es tikai par..Man arii patik Meiers.Vins ir loti progresejis sosezon!Un spelet velvienu gadu Vefaa pie tuksaam tribinem vins noteikti negrib!!
, 2016-05-29 14:05, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Šaubos par to, jo BKV tomēr tas mazais gals nebalstās uz vienu spēlētāju pa lielam un velk spēli, kā pret VEF to rādījā, bet Valmiera ir tāda pat komanda un tieši tāpēc es apšaubu Valmieras izredzes pret BKV, jo viņiem nekāda pārsvara tur nebūtu, kamēr pret VEFu Valmieru rok nost garais gals, bet cenšas vilkt mazie spēlētāji
Valmiera pashu speekiem izciiniija uzvaru regularajaa chempionaataa. Kaada veel paveiksanaas? Kaada jeega spriest par to, kaa vinjiem ietu pret BKV? To mees nekad neuzzinasim, un BKV shosezon nespeelee taa, lai Valmierai nebuutu izredzu pret vinjiem
, 2016-05-29 14:05, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Šis ir viens no tiem iemesliem kāpēc man VEF patīk, jo ir labs tramplīns uz spēcīgākām komandām....Domāju, ka Bērziņam labāk būtu šaut uz kādu spēcīgāku līgu nevis palikt LBL, viņš pa lielam šeit ir sasniedzis savu maksimumu
Bet finaalserija vel raaada,ka vins nav nobriedis kaa lideris!! Varbut tiesaam gadu nokapaat Ordo..Jo ticu,ka tur vins var but lideris
, 2016-05-29 14:06, pirms 9 gadiem
fkscd rakstīja: Mazie VEF arī labāki
Vienkārši Vistiņa ar Gailīti samaitāja Mailsu un Smitu
Sāka raustīt bezjēgā un ar to viss beidzās. Geks ir Valmieras līmeņa spēlētājs, kas nevelk VEF līmeni. Tiek laukumā tikai tāpēc, ka vietējais. Apkaunojās pret Mičelu kā zīdainis. Uzliktu viņa vietā amerikāni, arī Mičels netiktu pie punktiem
Ierunaajaas cilveeks, kurs veel regulaaraas sezonas gaitaa boreejaa pilniigaa nopietniibaa to, ka VEF nezaudees nevienu izsleegsanas speeli
, 2016-05-29 14:07, pirms 9 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ierunaajaas cilveeks, kurs veel regulaaraas sezonas gaitaa boreejaa pilniigaa nopietniibaa to, ka VEF nezaudees nevienu izsleegsanas speeli
VEF treneru korpuss ir vājš, tāpēc sanāca pamocīties
Galarezultāts tāpat ir skaidrs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-29 14:15, pirms 9 gadiem
Būsim reāli.Galvenais atskaites punkts,lai dabūtu līgumus ar labākiem klubiem nākamajā sezonā ir VTB līga.Ir dzirdēts viedoklis,ka LBL statistika nevienam neinteresē.Piemērs kaut vai tas pats Mejeris pāgajušajā sezonā..Izcila statistika finālā un pelnīts MVP.Likās jau ,ka ceļš uz spēcīgāku klubu ir vaļā,bet paliek Vefā..Un nestāstiet,ka tas bija aiz kkāda patriotisma.Acīmredzot vnk nebija tādu piedāvājumu.Otrs variants ir šausmīgi vājš aģents.Tā kā šosezon solīdas sezonas ir netikai Mejerim,bet arī Bērziņam un Meieram.Tos noteikti Vefam noturēt būs praktiski neiespējami.Tāpat kā leģionāru trio-Bostiku,Kruzu un Harrelsonu..Skaidrs ,ka komanda būs jāveido atkal ,praktiski,pa jaunam..Reāli kas ta paliek? Jakovics,Geks,Strēlnieks...Un kuru no Latvijas izalses spēlētājiem Vefs reāli var atļauties?? domāju nevienu..Varbūt vienīgi Blūmu..Vēl ir Janičenoks,kurš varētu atgriesties uz nākamās sezonas otro pusi ,bet tas arī visss...Katrā ziņā paredzu,ka Vefam nākamā sezona būs vēl grūtāka.Jo tā trāpīt ar leģionāriem kā šogad(arī liels Frades faktors) būs ļoti grūti+vēl nebūs arī tik kvalitatīvi latviešu spēlētāji..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-29 14:20, pirms 9 gadiem
motofans125 rakstīja: Būsim reāli.Galvenais atskaites punkts,lai dabūtu līgumus ar labākiem klubiem nākamajā sezonā ir VTB līga.Ir dzirdēts viedoklis,ka LBL statistika nevienam neinteresē.Piemērs kaut vai tas pats Mejeris pāgajušajā sezonā..Izcila statistika finālā un pelnīts MVP.Likās jau ,ka ceļš uz spēcīgāku klubu ir vaļā,bet paliek Vefā..Un nestāstiet,ka tas bija aiz kkāda patriotisma.Acīmredzot vnk nebija tādu piedāvājumu.Otrs variants ir šausmīgi vājš aģents.Tā kā šosezon solīdas sezonas ir netikai Mejerim,bet arī Bērziņam un Meieram.Tos noteikti Vefam noturēt būs praktiski neiespējami.Tāpat kā leģionāru trio-Bostiku,Kruzu un Harrelsonu..Skaidrs ,ka komanda būs jāveido atkal ,praktiski,pa jaunam..Reāli kas ta paliek? Jakovics,Geks,Strēlnieks...Un kuru no Latvijas izalses spēlētājiem Vefs reāli var atļauties?? domāju nevienu..Varbūt vienīgi Blūmu..Vēl ir Janičenoks,kurš varētu atgriesties uz nākamās sezonas otro pusi ,bet tas arī visss...Katrā ziņā paredzu,ka Vefam nākamā sezona būs vēl grūtāka.Jo tā trāpīt ar leģionāriem kā šogad(arī liels Frades faktors) būs ļoti grūti+vēl nebūs arī tik kvalitatīvi latviešu spēlētāji..
Nekas jau nemainās. Jāpriecājas par tiem, kas tiek labos klubos un vietā jāņem leģionāri. Tāpat LBL titulam pietiek ar pāris labiem leģionāriem. Būtu Valmierai kādi 4 leģionāri, finālsērijas rezultāts varētu būt citādāks
, 2016-05-29 14:24, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Meieram vēl līgums uz nākamo sezonu ir....Bet Mejeris pats pateica, ka citus piedāvājumus pat neskatījies, jo pērn pēc fināla aģentam pateicis, ka paliks VEFā, vismaz tā intervijā viņš teica
Iespējams,bet ja būtu tiešām labs piedāvājums( kā Timmam),tad viņš Vef nepaliktu!Un paskatījos fiba mājaslapā,viņam ir ļoti vāja aģentūra..praktiski neviens top Eiropas vecis nav(ir arī tādi vīri kā Bankevics,Veselovs utt) Varbūt tas ir viens no iemesliem,kgan pēc šis sezonas neatrast labāku klubu būtu jāmāk! Un par Meieru.Iespējams viņam ir līgums 1+1..100% parliecības,ka viņs paliks nav..Par Bērziņu runājot,domāju,ar VTB pietiks lai atrastu kkur ACB vidusmēra līmenī klubu,un turpinātu progresēt..Spilgts piemērs kautvai tas pats Hakansons,kura statistika VTB līgā un ACB gluži identiskas.Domāju ,ka Bonis arī tur nepazustu....Bet piekrīti ,ka Vefam uz nākamo sezonu būs ļoti grūti saglabāt vismaz pašreizējo variantu
, 2016-05-29 14:24, pirms 9 gadiem
Ibrahimovic rakstīja: Cruzam vajag rokas salauzt un Valmierai uzvara kabataa
Glups esi??? Man ari vef nepatīk, bet nu ar galvu ari jādomā
, 2016-05-29 14:25, pirms 9 gadiem
fkscd rakstīja: Nekas jau nemainās. Jāpriecājas par tiem, kas tiek labos klubos un vietā jāņem leģionāri. Tāpat LBL titulam pietiek ar pāris labiem leģionāriem. Būtu Valmierai kādi 4 leģionāri, finālsērijas rezultāts varētu būt citādāks
Cik dzirdēts,tad nākamsezon Valmierai vēl pieaugšot budžets un būšot vismaz 3-4 leģionāri..
, 2016-05-29 14:30, pirms 9 gadiem
nez vai ir prikols 5 eiro maksāt par zema līmeņa basketbolu pustukšā arēnā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-29 14:31, pirms 9 gadiem
motofans125 rakstīja: Cik dzirdēts,tad nākamsezon Valmierai vēl pieaugšot budžets un būšot vismaz 3-4 leģionāri..
Sapņu pilis ir laba lieta, ja tās realizējas dzīvē. Tad jau redzēsim
Katrā ziņā 1 leģionārs ir Valmieras posts, nevis spožums
Nav Latvijā tādu resursu, lai klubs varētu komplektēties ar vietējiem. Lielākā daļa labāko spēlē un spēlēs ārzemēs, tāpēc jāņem leģionāri, kas ir labāki par trešās šķiras latviešu spēlētājiem
, 2016-05-29 14:35, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Būs grūti, bet man šķiet, ka VEF pa vasaru izmisīgi Blūmu vēlēsies iegūt un vēl kādu vietējo paņems, nezinu, kas ar līgumiem, bet šķiet, kādu no BKV varētu paņemt, nu ierastais variants....Vēl varētu nākt Pļavnieks klāt un kāds no VEF skolas + 3-4 leģionāri un normāls sastāvs būs, tikai tā rotācija tik liela nebūs gan jau
Blūms absolūti nav vajadzīgs. Var dabūt desmitiem meļņu, kas ir labāki par Blūmu un lētāki. Ventspilī nekas dižs nav. Gražulis kā rezervists var nākt, nekas cits prātīgs pašlaik Ventspilī no vietējiem nav. Pļavnieks rezervists. Lēgīonārus vajadzēs 6-7, jo no latviešiem nav ko ņemt
, 2016-05-29 14:35, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Būs grūti, bet man šķiet, ka VEF pa vasaru izmisīgi Blūmu vēlēsies iegūt un vēl kādu vietējo paņems, nezinu, kas ar līgumiem, bet šķiet, kādu no BKV varētu paņemt, nu ierastais variants....Vēl varētu nākt Pļavnieks klāt un kāds no VEF skolas + 3-4 leģionāri un normāls sastāvs būs, tikai tā rotācija tik liela nebūs gan jau
Domāju ,ka Blūmu varētu dabūt..Cik jaušams intervijās,tad viņš pats ir gatavs atgriesties un spēlēt mājās....Es noteikti Jaunupa vietā paņemtu atpakaļ arī Janičenoku,jo to kvalitatīvo LV spēlētāju ,kas varētu spēlēt VTB līmenī ir gaužām maz..Un tad jau Blūms Jako Meiers(?) Janičenoks Geks Vilde Strēlnieks+3 4 kvalitātīvi leģionāri būtu,manupŗāt iespējami labākais modelis
, 2016-05-29 14:39, pirms 9 gadiem
fkscd rakstīja: Sapņu pilis ir laba lieta, ja tās realizējas dzīvē. Tad jau redzēsim
Katrā ziņā 1 leģionārs ir Valmieras posts, nevis spožums
Nav Latvijā tādu resursu, lai klubs varētu komplektēties ar vietējiem. Lielākā daļa labāko spēlē un spēlēs ārzemēs, tāpēc jāņem leģionāri, kas ir labāki par trešās šķiras latviešu spēlētājiem
Piekrītu.Valmierai nākamajā sezonā nebūs citu variantu,kā ņemt kvalitatīvus leģionārus,lai cienīgi startētu eirokausos.Jo līgumi uz nākamo sezonu ir Kaufmanim,Aigaram Šķ,Haraldam Kārlim,Jonātam,Artūram Bērziņam un noteikti japaraksta arī Armands.Laksa? pēc finālsērijas skatoties diezvai..KAtrā ziņā 6 spēlētāju kodols jau ir+Viens enerģijas spēlētājs(mans variants Elksnis) 3-4 lēģi+ 1-2 jaunie un komanda gatava
, 2016-05-29 14:39, pirms 9 gadiem
motofans125 rakstīja: Domāju ,ka Blūmu varētu dabūt..Cik jaušams intervijās,tad viņš pats ir gatavs atgriesties un spēlēt mājās....Es noteikti Jaunupa vietā paņemtu atpakaļ arī Janičenoku,jo to kvalitatīvo LV spēlētāju ,kas varētu spēlēt VTB līmenī ir gaužām maz..Un tad jau Blūms Jako Meiers(?) Janičenoks Geks Vilde Strēlnieks+3 4 kvalitātīvi leģionāri būtu,manupŗāt iespējami labākais modelis
Blūms ir absolūti nevajadzīgs. VTB ir 1./2. līga Eiropā un Blūms vairs nevelk to līmeni. Atceros, kā viens VEF melnis izģērba Blūmu kā bērnu. Intervijā pēc tam žēlojās, ka VEF labi leģionāri, lai gan šis melnis bija VEF caurskrējējs. Ja grib pavadīt vecumdienas Latvijā, lai spēlē Baronā. VEF līmeni viņš vairs nevelk
, 2016-05-29 14:40, pirms 9 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ierunaajaas cilveeks, kurs veel regulaaraas sezonas gaitaa boreejaa pilniigaa nopietniibaa to, ka VEF nezaudees nevienu izsleegsanas speeli
Šķiet, ka nav neviena futbola Virslīgas raksta, kur arī viņš kaut ko neborētu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-29 14:42, pirms 9 gadiem
motofans125 rakstīja: Piekrītu.Valmierai nākamajā sezonā nebūs citu variantu,kā ņemt kvalitatīvus leģionārus,lai cienīgi startētu eirokausos.Jo līgumi uz nākamo sezonu ir Kaufmanim,Aigaram Šķ,Haraldam Kārlim,Jonātam,Artūram Bērziņam un noteikti japaraksta arī Armands.Laksa? pēc finālsērijas skatoties diezvai..KAtrā ziņā 6 spēlētāju kodols jau ir+Viens enerģijas spēlētājs(mans variants Elksnis) 3-4 lēģi+ 1-2 jaunie un komanda gatava
Valmierai Eirokausos jāstartē, jo jāceļas jaunā līmenī. LBL un BBL ir smilšu kaste
, 2016-05-29 14:42, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Nu redzēsim kā būs, bet nu cik pēc Janičenoka intervijām jaušams, tad viņam īsti Ventspilī nepatīk
Njaaa,un ja Vefs piedāvātu to pašu,tad nešaubos,ka viņs izvēlētos spelēt Rīgā..Bet jautājums vai viņam ar Ventspili nav līgums? Un kad viņš atgriestos(un kāds) pēc ahileja traumas? Domāju,ka tas varētu būt tik pēc jaunā gada..Ne atrāk..Un vai Vefs butu gatavs gaidīt kamēr vēl viņs ieskriesies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-29 14:55, pirms 9 gadiem
Banu kings rakstīja: Glups esi??? Man ari vef nepatīk, bet nu ar galvu ari jādomā
Zemtekstu nesaproti? Tas ir vienīgais veids, manuprāt, kā Valmiera var uzvarēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-29 15:01, pirms 9 gadiem
HMB-PC2016 rakstīja: Kas jauns?
nu suudigs koefs uz vafeleem, varetu norm 10 ero uzmest uz valmieru! gaidu copa america ari! ko tu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-29 15:11, pirms 9 gadiem
Ibrahimovic rakstīja: Zemtekstu nesaproti? Tas ir vienīgais veids, manuprāt, kā Valmiera var uzvarēt.
Pat visu laiku labākie pasaules shooteri nevar mest visu sēriju visu iekšā, takā domāju ka Pako jābūt kritumam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-29 15:53, pirms 9 gadiem
Pako salādēs 6+ trojkas un tituls rokās, go vef
, 2016-05-29 15:53, pirms 9 gadiem
Redneck un Edvīns Straume, veči, jūs maz ko jēdzat no LBL un Latvijas basketbola nākotnes. Bļ* paskataties, VEF un BkV sēriju tikai kkādi imigranti netīrās, melnās formās skraida. Pats esmu BkV fans un saprotu, ka kaut kāds Gulbis, Šķēle, Meijeris var nospēlēt daudz labāk par kaut kādu tur Wigginsu, Miles, Smith un Rubio. Bet ne visi latvieši ir zvaigznes, piemēram, Šeļakovs, sērijā pret VEF no pēdējām 2 spēlēm sodos 1no16, vai tas ir normāls līmenis. Tāpēc labāk nedir*aties, bet skataties, kas būs šodien.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-29 15:56, pirms 9 gadiem
HMB-PC2016 rakstīja: Tikko vistas skinkishus 2 notiesaaju
Gaidam Valmieras uzvaru!!!!
Ta jau naudu būsi uzgrūdis, labs koeficients.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-29 16:05, pirms 9 gadiem
HMB-PC2016 rakstīja: Jacer ka skeele vecakais sodien buus limeni. Tad uzvara neizpaliks
Sīkais Šķēle arī neraustās atbildīgos brīžos, skatīsiemies, vērosim. Es jau ar par Valmieru.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-29 16:10, pirms 9 gadiem
Lai vefs zaude,lai Valmiera panem cempionu titulu,pelnijusi.
, 2016-05-29 16:11, pirms 9 gadiem
HMB-PC2016 rakstīja: Siikais tomer parak biezi pievil. Baidos ka arpus LBL liimena netiks
23 gadi jau ir, kas nav maz. Skaidrs, ka superprogresa vairs nebūs. Bet LBL līmenis nav zemē metams.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-29 16:26, pirms 9 gadiem
HMB-PC2016 rakstīja: Sodien kko nem vai atslodze?
Tērvetniekus sūcu, tā bez pārmērībām.
, 2016-05-29 16:57, pirms 9 gadiem
Kur palicis Buļs ar saviem ekspertiem? Bija interesanti paklausīties cilvēkos, kas kaut ko saprot no basketbola. Šeit komentāros viena "zākāšanās" un brīžiem galīgi ne par tēmu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-29 17:06, pirms 9 gadiem
Go kaufmani go valmiera. Dzeru 7up un ceru uz septīto spēli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-29 17:12, pirms 9 gadiem
chubaki rakstīja: Go kaufmani go valmiera. Dzeru 7up un ceru uz septīto spēli.
Cerēsim, ka Kaučam acs trauma būs nedaudz apārstēta, jo ļoooti traucēja spēlēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-29 17:30, pirms 9 gadiem
Arēnā piepūšamās atrakcijas bērnudārzs vismaz ir
, 2016-05-29 17:31, pirms 9 gadiem
Spēle notiek arēnā,bet atbalsta Valmieru Tā var notikt tikai pie mums
, 2016-05-29 17:31, pirms 9 gadiem
Domā visas kekpas un redreksi ir arēnā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-29 17:35, pirms 9 gadiem
Nu ja. Sušīt vajag uzbrukumu
, 2016-05-29 17:35, pirms 9 gadiem
HMB-PC2016 rakstīja: Tak nee. grauzh nagus,lasa komentus sarkaniem giimjiem un pec speles teiks ka bija arena
Nja mīnusus gan jau mums salika tikko
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-29 17:45, pirms 9 gadiem
Štelmahers Rozīti stracināja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-29 18:00, pirms 9 gadiem
Psc, izskatās, ka šodien soģi uzpirkti.. Valmiera uzvarēs tik un tā!!
, 2016-05-29 18:00, pirms 9 gadiem
tās izcilās Armanda piespēles!! prieks skatīties! + bloks, caurgājiens.
Rozītis kustība var būt ļoti labs, sevišķi, ja iet uz danku. otrais danks pret mejeri bija ar pretestību, patiesībā, ar piezīmi, kura būtu bijusi mejeris jau 4tā. spēle finālsērijas cienīga.
, 2016-05-29 18:14, pirms 9 gadiem
Bet nu tiesasana vnk briesmiga....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-29 18:30, pirms 9 gadiem
Sodus met garām. armandu vajag laukumā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-29 18:38, pirms 9 gadiem
Aiziet vef! janjem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-29 18:45, pirms 9 gadiem
Tiesneši ņem spēli savās rokās.
, 2016-05-29 18:48, pirms 9 gadiem
Cik var svilpt pret valmieru?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-29 18:50, pirms 9 gadiem
Sodametienus nevar iemest
, 2016-05-29 18:51, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Visu spēli svilpj tieši Valmierai par labu, nav kauna raudāt?
Tu akls. Visu sēriju par labu vef.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-29 18:58, pirms 9 gadiem
Kas par soda metienu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-29 19:00, pirms 9 gadiem
Valmiera ar tādu soda metienu procentu uzvar
, 2016-05-29 19:06, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Atkal Mejeris norok
Atkal? Cik spēles Mejeris ir pavilcis?
, 2016-05-29 19:08, pirms 9 gadiem
tā ir finālspēle! Par Lielu un Stipru Valmieru! un labu Basketbolu!
es nesapratu, kāpēc Mejeris caurgājienā aizgāja tik zemā solī bez leciena, zinot to, cik viņš reāli labi var uzlidot gan no vietas, gan vēl jovairāk kustībā, tas ari izšķīra pēdējo sekunžu likteni. Nevajag dot pēdējo metienu spēlētājam, kurš brīvās situācijas, pat apveltīts ar tīri labu metienu, izvēlās iedot citam piespēli.
protams, veiksmes faktors arī bija valmieras pusē, bet ne tikai, jo valmiera savu veiksmi izcīnija.
, 2016-05-29 19:10, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Savas rozā brilles novelc, otrais Boņa caurgājiens likās bez pārkāpuma soģiem, lai gan sita pa rokām, tai pašā laikā identiskā situācijā VEFam iedod sodu utt.
tikpat labi vienā no pēdējiem momentiem bumbu atdeva vefam, lai gan atkārtojumā izskatījās, ka bija piezīme pret blau.