Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:131, Did:0, useCase: 3

"VEF Rīga" sastāvu papildina Spānijas spēka uzbrucējs Rubio

Rolands Eliņš

"VEF Rīga" sastāvu papildina Spānijas spēka uzbrucējs Rubio
Gilje Rubio
Foto:Eldiadevalladolid.com

"VEF Rīga" turpina aktīvi piesaistīt ārzemju spēlētājus un paziņojusi par piektā leģionāra piesaisti - pēc četriem ārējās līnijas spēlētājiem sastāvs nu papildināts ar pieredzējušo spēka uzbrucēju Gilji Rubio.

32 gadus vecais un 2,02 metrus garais Gilje Rubio savas karjeras lielāko daļu pavadījis dzimtenē Spānijā, pārsvarā spēlējot valsts vadošajā ACB basketbola līgā. Rubio spēlējis tādās ACB līgas komandās kā "Ricoh Manresa", Malagas "Unicaja", "CB Sevilla", Sansebastjanas "Lagun Aro", Madrides "Estudiantes" un "CB Valladolid". Rubio piedalījies arī 24 spēlēs Eirolīgā, pārstāvot "Unicaja" rindas.

ACB līgā Rubio aizvadījis 288 spēles, vidēji gūstot 5.5 punktus un savācot 3.1 atlēkušo bumbu, visai sekmīgi uzbrucis no soda metienu līnijas - trāpīti 78% metienu, kā arī 53 no 177 tālmetieniem (33%). 2008./09. gada sezonā Rubio uzstādīja savu rezultativitātes rekordu, vienā ACB spēlē gūstot 34 punktus.

Pagājušajā sezonā Rubio pirmo reizi izmēģināja basketbolista gaitas ārzemēs, dodoties uz Grieķijas augstākās līgas kluba "Koroivos Amaliadas". Starp citu, šajā Grieķijas klubā sezonas pirmajā daļā Rubio spēlēja vienā komandā ar pērnās sezonas VEF Rīga” spēlētāju Robu Laueriju. Kopumā 24 spēlēs Grieķijas līgā Rubio vidēji laukumā pavadītajās 25,8 minūtēs iemeta 11,3 punktus un izcīnīja 6,0 atlēkušās bumbas.

"Sveicam Gilji ar pievienošanos komandai," VEF kluba mājaslapā citēts galvenais treneris Karloss Frade. Viņš būs ļoti nozīmīga tās sastāvdaļa, pateicoties pieredzei, kas gūta augstākajā līmenī - vairāk nekā desmit gadu garumā Gilje spēlējis Spānijas ACB līgā. Bija ļoti sarežģīti atrast kādu kā Gilje, tāpēc jūtamies kā veiksminieki, ka viņš pievienosies tieši mūsu komandai.

"Gilje ir izteikts garā gala spēlētājs, viņš var spēlēt gan tuvāk grozam, gan arī tālāk no tā, tādējādi perfekti iederoties tāda veida basketbolā, kādu vēlos redzēt mūsu komandu spēlējam," papildinājumu vērtēja Frade. "Gilje spēj dot ieguldījumu gan uzbrukumā, gan aizsardzībā, ko viņš pierādīja pagājušajā sezonā ļoti konkurētspējīgajā Grieķijas līgā, kā arī viscaur savas karjeras laikā. Viņš ir ļoti nobriedusi personība, tāpēc liela vērtība mums būs Giljes padoms jaunajiem spēlētājiem."

Rubio savulaik spēlējis arī Spānijas U20 izlasē un kļuvis par 2002. gada Eiropas vicečempionu, pirms sešiem gadiem piedalījies arī Spānijas pieaugušo izlases treniņos. Divas reizes viņš izpelnījies ACB līgas nedēļas labākā spēlētāju godu.

Rubio ir kļuvis par VEF sesto papildinājumu šajā starpsezonā un piekto leģionāru. Vakar Rīgā ieradās Spīdijs Smits un Ludvigs Hokansons, bet sastāvā nākamajai sezonai ir arī Kvins Makdauels un Fransisko Kruss. Visi četri iepriekš pieminētie ir ārējās līnijas spēlētāji, kas savā ziņā iezīmē Frades plānotos pārkārtojumus VEF spēlē, bet Rubio kļuvis par pirmo Frades piesaistīto ārzemnieku, kas spēlē groza tuvumā. VEF sastāvā šobrīd ir 11 oficiāli apstiprināti spēlētāji.

Izmantotie resursi:
VEF Rīga - VEF Rīga

  +4 [+] [-]

, 2015-08-25 12:51, pirms 9 gadiem
resnais putns rakstīja: Es jau nesaku, ka viņš ir labs, minēju kā piemēru priekš šīs sezonas VEF turnīriem.. Bet es vairāk atbalstu vienu centru ārzemnieku un vienu latvieti, tas tā kā būtu, bet ārējās līnijas komplektācija ir kaut kas vienkārši neizprotams.
piekriitu, ka aareejaa liinijaa 1 legionaars par daudz.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2015-08-25 12:54, pirms 9 gadiem
resnais putns rakstīja: Beidz vecīt - Aigars Šķēle, tas pats izlases kandidāts Laksa, Haralds Kārlis izlasē izskatās pec reāla aizsardzības kapļa un var iemest troiku ! Garajā galā varēja spēlēt ar to pašu Rozīti aiz Meiera, vai Šeļakovu, jo sevišķi tagad, kad nav eirokausi. Kāda starpība, tiks VTB playofā, vai nē? tāpat pirmā kārta ir griesti un jēgas nekādas, jo nāks pretī himki, vai CSKA, kā allaž. LBL finālam var pietikt arī ar manis nosaukto komplektāciju. 3 leģionāri , PG, SG/SF un PF pozīcijā un viss. Un jaudīgi, Loverija, Robinsona, Danielsa tipa, nevis kaut kādi jaunie gurķi, kurus tāpat paņem uz sezonu, nevis ilgtermiņā. Ja ņem uz sezonu, tad ņem gatavu spēlētāju, nevis audzini citiem, un laid pēc tam prom. Trīs aizsargi ir par daudz, vismaz tā baltā SG vietā, vai tā spīdija vietā varēja ļaut kapāt Gekam/Pļavniekam. Pareizi Gulbis teica - viņi ir gatavi līmenim. Ne velti viņi tā lādēja LBL pērnajā sezonā, nešķirojot kas nāk pretī....Ar ko viņi būs sūdīgāki par kaut kādu Spīdiju skatoties pirms sezonas statos un iepriekšējā pieredzē? Vai ar ko tāds Spīdijs uz acu uzmetiena no NCAA ar neko spožu statistiku ir labāks par Haraldu Kārli no NCAA ari ar neko spožu statistiku? šeit es salīdzinu neskatoties uz pozīcijām Nu nav, nu nav tur līmeni labāki spēlētāji. Ok centru es piekrītu, bet priekš kam tie 4 mazie spēlētāji? latvieši visi var iemest troiku, visi ir metēji...Ir skaidrs, ka būs vēlviens leģis SF/PF pozīcijā. Es neredzu minūtes Strēlniekam, Jakovičam, Pļavniekam, Gekam. Meiers kā otrs centrs 15 minūtes. Jānis Bērziņš kā vienīgais SF varbūt kādas 20 izspiedīs. Mejeris varētu spēlēt regulārāk. Viss. Super komanda ne?
nu značit Valmierai ir stabils fināls, jo gandrīz visi tevis nosauktie pārstāv šo vienību.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: vf

  -1 [+] [-]

, 2015-08-25 12:55, pirms 9 gadiem
Kad pagajuso sezonu Vefa bija daudz latviešu, tapat daudzi vaimanāja, ka kada jēga, daudzi nevelk līmeni utt. Un ko tad Vef darīt ja piemēram Timmu kurš bija līderis nav vairs iespejams noturēt? Labi vēl ka Mejeri vismaz izdevās paturēt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2015-08-25 12:58, pirms 9 gadiem
JackDaniel's N2 rakstīja: Kad pagajuso sezonu Vefa bija daudz latviešu, tapat daudzi vaimanāja, ka kada jēga, daudzi nevelk līmeni utt. Un ko tad Vef darīt ja piemēram Timmu kurš bija līderis nav vairs iespejams noturēt? Labi vēl ka Mejeri vismaz izevas paturēt
Tak kā tu nesaproti? Vefu nodirsis vienmēr.

Tas ir prakstiskais Latvietis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2015-08-25 13:00, pirms 9 gadiem
resnais putns rakstīja: Lai ļauj spēlēt jaunajiem - kad vēl dos iespēju Gekam, Pļavniekam? It sevišķi tagad, kad nav eirokausi.
Nedeva daudz iespēju Koham,Kurucam un Pasečņikam skaties kur tagad visi ir un jaunie kas nāk ar uz eiropu iet

  +4 [+] [-]

, 2015-08-25 13:00, pirms 9 gadiem
Eu, kurš idiņš ies uz šīs komandas spēlēm?

  +3 [+] [-]

, 2015-08-25 13:01, pirms 9 gadiem
Driz Vefa speles tikai legionari...jega??? Jaaudzina savi kadri,bet pec sitiem pirkumiem ta neizskatas...

  -4 [+] [-]

, 2015-08-25 13:01, pirms 9 gadiem
essavamāte. rakstīja: Eu, kurš idiņš ies uz šīs komandas spēlēm?
es iešu jo atbalstu Latvijas klubu un ticu ka kāda jaunā Latvijas zvaigznīte no šiem spēlētājiem tikai iegūs)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2015-08-25 13:03, pirms 9 gadiem
Witslenamitea rakstīja: Nedeva daudz iespēju Koham,Kurucam un Pasečņikam skaties kur tagad visi ir un jaunie kas nāk ar uz eiropu iet
Paseņikam nedeva iespēju? Viņam iespēju bija vairāk nekā citiem. Cik gadus tad viņam no vietas tās iespejas var dot, ja katru gadu viens un tas pats, 5 min paskrien un prasa maiņu.
Slēpts komentārs: JackDaniel's N2
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2015-08-25 14:25, pirms 9 gadiem
resnais putns rakstīja: Principā tas ko es gribu teikt ir , ka nav tādas ideālās formulas, bet šitas katrā ziņā ir kaut kas vienkārši nesaprotams. 4 leģionāri ārējā līnijā.

Manuprāt, ir tikai divi normālie varianti - tāds sastāvs kāds bija Rowlanda sezonā, kad liela loma bija latviešiem un leģionāri bija perfekti atlasīti pa pozīcijām, ļoti pārdomāti.
Vai nu atgriezties pie pirmsākumiem, kad VEF tika atjaunots kā jauno spēlētāju labaratorija.
Šis pašreiz ir kaut kāds pilnīgi nepārdomāts variants bez vīzijas. Es vēl neko neteiktu, ja ar šiem jaunajiem ārējās līnijas leģionāriem slēgtus ilgtermiņa līgumus un pēcāk uz tiem nopelnītu, bet savākt piecus leģionārus uz vienu sezonu , nespēlējot par eirokausos? KĀDA JĒGA ?
Skatos tu te viens cīnies

1) Absolūti jāpiekrīt Putnam, 4 mazie leģionāri ir kaut kas stipri nesaprotams. Pie tam situācijā, kad komandā ir izlases saspēlnieks Jakovičs Ar šādu politiku redzot, ka Geks un Pļavnieks tiek tik izīrēti nav jābrīnās, ka visi brauc prom uz Spāniju.
2)Šis čalis ir sakarīgākais, ko VEF ir parakstījuši, pieredzējuši garā gala spēlētāji gados jaunām komandām ir ļoti noderīgi to varam atcerēties vēl no Broču laikiem. Būsim godīgi Vildem, Smitam un Rozītim no sākuma kaut kas būtu jāparāda LBL līmenī
3) Es nepiekrītu Putnam, ka nav jēga ņemt zaļus amerikāņus, tieši otrādi, ja atskaita Aleksandera Baronu un Roulenda VEFu LV komandas bieži vien ir panākumus guvušas tieši tad, kad ir izdevies izvilkt pilno lozi ar lētiem, zaļiem amerikāņiem. Holdens, Čepmens, Raits, Timonss u.t.t. Tikai retu reizi LV komandām ir izdevies atrast kādu nezaļu, kurš LV ir pēkšņi izšāvis (prātā nāk tikai Miledžs).

  -4 [+] [-]

, 2015-08-25 14:27, pirms 9 gadiem
pilnīgi pie kājas kaut 50 leģionāri spēlē tajā komandā ja labi spēlēs tad arī skatīšos ..... bļāvēji atradušies ko tad pagājošo sezonu nefanojat par Zaķiem un bērziņiem ?

  +1 [+] [-]

, 2015-08-25 14:51, pirms 9 gadiem
resnais putns rakstīja: KĀDA JĒGA ?
Patiesībā jau tieši uz šo jautājumu varētu būt samērā vienkārša atbilde. Ja VEFs par savu prioritāti ir izvēlējies VTB līgu, tad tas basketbols, ko viņi taisās piedāvāt, Krievijā ir kaut kā jāpārdod. Nu nenāks tur neviens uz spēlēm skatīties latviešu "zaļos gurķīšus"., kas zaudē katru otro spēli -30. Tajā līgā jau arī cilvēki nav durvīs galvu saspieduši un labi saprot, ka viņiem vajag skatītājus zālē, TV interesi, reklāmu utt. Ja VEFs tā vienkārši paziņotu, ka mēs tagad ar jauniešiem spēlēsim un par rezultātiem nedomāsim, stipri šaubos, ka tāds VEFs pēc gada tai līgai vairs būs vajadzīgs. Tur tomēr tik tiešām Eirolīgas komandas spēlē. ...ja nu vienīgi atkal politisku motīvu dēļ. Bet līgumus uz vairākām sezonām noslēgt nav viegli. Tas tomēr ir abpusējs process, un labi spēlētāji vienmēr cer uz labākām iespējām vai labākiem noteikumiem. Nu, citiem vārdiem sakot, ja tā vīzija ilgtermiņā ir visus akcentus likt uz VTB, tad šis lēmums ir ļoti labi saprotams. VEFam Krievijā ir jābūt konkurētspējīgam.
Slēpts komentārs: FUNS

  -3 [+] [-]

, 2015-08-25 15:18, pirms 9 gadiem
Atliek tikai piekrist lielai daļai komentāru šeit un gaidīt sezonu, cerot, ka VEF sniegums sezonas laikā aizvērs mutes lielākajai daļai VEF heiteru...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-08-25 15:40, pirms 9 gadiem
Vai Rubio prot jauno VEF himnu?
https://www.youtube.com/watch?v=Yfk...

  -4 [+] [-]

, 2015-08-25 15:53, pirms 9 gadiem
casiljas rakstīja: VEFs arvien vairāk nesimpatizē...
taisni otrādi, kas jums ir visiem? jums nevajag Vef panākumus? spēcīgu leģionāru piesaiste tas ir slikti? nezinu kā jumsiem bet man galvenais ir lai komanda uzvar un gūst panākumus Eiropā, lai Vef kļūst par vadošo un atpazīstamāko Latvijas basketa klubu. nu cik tur to leģu spēlē un cik savējo, vai tad tas ir tik dikti svarīgi? atkārtošos, galvenais ir lai ir komandas spēle un uzvaras

  -3 [+] [-]

, 2015-08-25 15:58, pirms 9 gadiem
Bostonietis rakstīja: I tolks no tada daudzuma arzemnieku ja tiks speleti tikai 2 turniri?LBL tpt vini visi nevares spelet srazu+VTB cinisies par pedejo PO vietu labakaja gaijuma.Saprastu ja vini piedalitos kada no uleb turniriem,bet vini to nedaris.
latvietim laikam nekad nebūs labi. bija daudz latviešu, maz leģu - sūdīgi, tagad puse uz pusi ārzemnieki un savējie, atkal sūdīgi. da psc, ar jums vispār nevar saprast

  -3 [+] [-]

, 2015-08-25 16:03, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Cilvēki, kas jums ar to lokāl patriotismu ir? Pašlaik sastāvs ir diezgan pievilcīgs un solās būt laba sezona, nu un kas spēlēs 5 leģionāri? Tas ir klubs nevis kaut izlases bāzes klubs!!!

P.s. Pa lielam nav jau citu ko ņemt tajā pozīcijā no vietējiem kadriem, vai nu nevilka vai vēl nav nobrieduši līdz lielajai komandai + labi spēlējošos vietējos kadrus visām LV komandām ir bijušas problēmas noturēt, kāpēc domājiet, ka VEF tādām nevajadzētu būt?
starp lokālpatriotismu un idiotismu ir liekama vienlīdzības zīme

     [+] [-]

, 2015-08-25 16:32, pirms 9 gadiem
Jāatceras - jo vairāk VEFā leģionāru jo vairāk laba līmeņa letiņi citās LBL komandās - un esmu tikai par konkurenci , jo vairāk tāpēc ka būs interesanti treneru dueļi šogad.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-08-25 17:06, pirms 9 gadiem
JAUNUPA draugs ir PUTINS citādi netiktu ignorēts valsts čempionāts un skriets KRIEVIJAS apskāvienos!

     [+] [-]

, 2015-08-25 17:24, pirms 9 gadiem
Es huj*ju. Kam tā čupa ar leģiem vajadzīga ibio

     [+] [-]

, 2015-08-25 17:37, pirms 9 gadiem
Izskatās ka šogad VEF plosīsies (Vef 2015- 2016 Latvijas čempioni)