Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:131, Did:0, useCase: 3

"VEF Rīga" un BK "Ventspils" 24. novembrī tiksies Saldū

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

"VEF Rīga" un BK "Ventspils" 24. novembrī tiksies Saldū
"VEF Rīga" kapteinis Kristaps Janičenoks pret BK "Ventspils" centra spēlētāju Mārtiņu Meieru
Foto: Romāns Kokšarovs, "Sporta Avīze", f64

Divdesmit otrā Latvijas Basketbola līgas sezona startēs trešdien, 3. oktobrī, plkst. 18:30 Madonā, Latvijas čempioniem "VEF Rīga" mājas spēlē uzņemot ceturtās vietas īpašniekus no "Latvijas Universitātes". Spēļu kalendārs pagaidām apstiprināts līdz 2013. gada 10. janvārim, bet regulārās sezonas spēles plānots izspēlēt līdz 15. aprīlim. Daudzām LBL spēlēm būs iespējams sekot Sportacentrs.com tiešraidēs.

Pirmās spēles

Turnīra debitanti, BK “Jēkabpils”, sezonu atklās 4. oktobrī, savā laukumā tiekoties ar “Jūrmala/Fēnikss” vienību (TV spēle). Plānota svētku programma. Rīgā pirmā spēle paredzēta svētdien, 7. oktobrī, “Latvijas Universitātei” sacenšoties pret U18 izlasi.

Astoņkārtējie Latvijas čempioni BK “Ventspils” otrdien, 9. oktobrī, plkst. 19:00 mājās uzņems divkārtējos zelta medaļniekus “Barons kvartāls”. Liepājā pirmā spēle notiks 10. oktobrī, Jelgavā 13. oktobrī, Jūrmalā 17. oktobrī un Valmierā 24. oktobrī.

BK "Biznesa augstskola Turība" 10. oktobrī plkst. 18:30 mājās (visticamāk, Mārupes vidusskolā) uzņems BK "Valmiera". Visvēlāk saviem skatītājiem atrādīsies "Barons kvartāls", 25. oktobrī plkst. 18:30 Hanzas vidusskolā spēlējot pret U18 izlasi.

2012. gada sezonas uzvarētāji “VEF Rīga”, tāpat kā divos iepriekšējos gados, mājas spēles aizvadīs Latvijas reģionu pilsētās. Braucienam uz Madonu sekos viesošanās Aizkrauklē (10. oktobrī plkst. 18:30 pret BK “Jelgava”), Daugavpilī (2. novembrī plkst. 18:30 pret BK “Jēkabpils”) un Saldū (24. novembrī plkst. 14:00 pret BK “Ventspils”).

Četras spēles Rīgas arēnā

Īpaša basketbola programma plānota 21. oktobrī Rīgas arēnā. Dienas pirmajā spēlē plkst. 14:00 Latvijas U18 izlase sacentīsies pret “Jūrmala/Fēnikss” komandu, bet vakarā “VEF Rīga” VTB līgas ietvaros mērosies spēkiem ar Maskavas CSKA.

Līdzīga basketbola programma Rīgas arēnā būs Lāčplēša dienā, 11. novembrī, plkst. 14:00, Latvijas U18 izlasei sacenšoties pret BK “Valmiera”. Vakarā sekos “VEF Rīga” un Kauņas “Žalgira” duelis.

Pirmajā decembrī plkst. 14:00 U18 izlase arēnā uzņems BK “Jēkabpils”, savukārt dienas turpinājumā “VEF Rīga” spēlēs pret viesiem no Minskas. Visbeidzot, 17. decembrī plkst. 16:30 junioru izlase mērosies spēkiem ar “Liepājas lauvām”, kamēr “VEF Rīga” tiksies ar Krasnodaras “Lokomotiv-Kubaņ”.

500 sēdvietu likums

LBL 2013. gada sezonas nolikuma punkts 9.3 paredz, ka LBL pirmās divīzijas komandām mājas spēles jāaizvada zālēs ar ne mazāk kā 500 sēdvietām. Trīs komandas spēlēs zālēs, kurās stacionāro sēdvietu skaits ir mazāks. “Barons kvartāls” spēlēs Hanzas vidusskolā, BK “Jūrmala/Fēnikss” sacentīsies Jaundubultu sākumskolā “Taurenītis”, bet BK “Biznesa augstskola Turība” gatavojas spēlēt Mārupes vidusskolā.

LBL dalībkomandas

KlubsZāle
“Barons kvartāls”Hanzas vidusskola
BK “Jelgava”Zemgales Olimpiskais centrs
BK “Jēkabpils”Jēkabpils sporta nams
BK “Jūrmala/Fēnikss””Taurenītis” (cels jaunu zāli Lielupē)
Latvijas U18 izlaseOSC/Arēna Rīga
Latvijas UniversitāteOlimpiskais sporta centrs
Liepājas LauvasLiepājas Olimpiskais centrs
BA “Turība”Mārupes vidusskola (plānots)
BK “Valmiera”Vidzemes Olimpiskais centrs
“VEF Rīga”Arēna Rīga
BK “VentspilsVentspils Olimpiskais centrs

Izmantotie resursi:
basket.lv

  +3 [+] [-]

, 2012-09-24 13:56, pirms 12 gadiem
Un atkal " ieguvēji " ir Rīdzinieki PSC!!!!

  -1 [+] [-]

, 2012-09-24 14:16, pirms 12 gadiem
nu jā, nav jau jēga viņiem taisīt spēles rīgā, kur neviens neiet uz vef spēlēm, piedodiet bet tā tas ir

  -3 [+] [-]

, 2012-09-24 14:19, pirms 12 gadiem
basketbols ir latviešiem kas dzīvo rigā visi zina padzeniet būs jums arī basis

  +1 [+] [-]

, 2012-09-24 14:26, pirms 12 gadiem
Stiflerss rakstīja: nu jā, nav jau jēga viņiem taisīt spēles rīgā, kur neviens neiet uz vef spēlēm, piedodiet bet tā tas ir
Neiet ne tikai Rīgā, bet visā LV. Atklāj, cik daudz cilvēku apmeklē tādu spēli kā BKV vs LU?
Un nav nozīmes, cik daudz cilvēku dzīvo attiecīgajās pilsētās. Ja spēle ir "sūds", tad viņa paliks arī "sūds". Vismaz šādi VEF popularizē gan sevi, gan basketbolu LV, jo piemēram vietās kur baskets netiek spēlēts profesionāli - skatītājiem tik tiešām ir interese.

  +5 [+] [-]

, 2012-09-24 15:12, pirms 12 gadiem
VEF pa lielam ietaupa paši,popularizē basīti mazpilsētās un visi ienākumi no spēlēm paliek attiecīgo pilsētu maciņos.VEFs par spēlēšanu citur neprasa un neņem naudu.Varbūt kāds no tiem latiņiem izaudzinās kādu jaunu spēlmani ar gadiem!

  -1 [+] [-]

, 2012-09-24 15:31, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Neiet ne tikai Rīgā, bet visā LV. Atklāj, cik daudz cilvēku apmeklē tādu spēli kā BKV vs LU?
Un nav nozīmes, cik daudz cilvēku dzīvo attiecīgajās pilsētās. Ja spēle ir "sūds", tad viņa paliks arī "sūds". Vismaz šādi VEF popularizē gan sevi, gan basketbolu LV, jo piemēram vietās kur baskets netiek spēlēts profesionāli - skatītājiem tik tiešām ir interese.
tu kļūdies, ir gan liela nozīme, cik attiecīgajās pilsētās ir iedzīvotāji.
un tas, ka VEF nevar savākt vismaz vairākus tkst. skatītāju ir smieklīgi .

  +2 [+] [-]

, 2012-09-24 15:49, pirms 12 gadiem
bubba rakstīja: tu kļūdies, ir gan liela nozīme, cik attiecīgajās pilsētās ir iedzīvotāji.
un tas, ka VEF nevar savākt vismaz vairākus tkst. skatītāju ir smieklīgi .
vef takš kapā VTB, bet tāpat atnāk labi ja 2 tukstõši skatītāju uz spēli,

     [+] [-]

, 2012-09-24 16:50, pirms 12 gadiem
bubba rakstīja: tu kļūdies, ir gan liela nozīme, cik attiecīgajās pilsētās ir iedzīvotāji.
un tas, ka VEF nevar savākt vismaz vairākus tkst. skatītāju ir smieklīgi .
Kā nevar savākt? Var. Bet nejau LBL! LBL nav prece, kuru var pārdot. Pasaki vai skatītājam ir interesanti vērot spēli, kur nav pat cīņas? Tas ir tāpat kā nākt uz treniņmaču! Un kur nu vēl pret LU vai tml komandām. Saprotu, ka Tu heito, kur vien var un kā vien var. Bet arī BKV nespētu savākt Rīgā neko vairāk kā VEF, ja attiecīgi būtu mainījušies vietām.

Nosauc kaut vienu piemēru, kur uz kādas komandas spēli pret amatieriem ir nācis kaut 1k? Varbūt vari palielīties ar BKV statistiku, cik cilvēki nāk uz tādām spēlēm pret LU,Jūrmalu? 50?

     [+] [-]

, 2012-09-24 17:00, pirms 12 gadiem
bubba rakstīja: tu kļūdies, ir gan liela nozīme, cik attiecīgajās pilsētās ir iedzīvotāji.
un tas, ka VEF nevar savākt vismaz vairākus tkst. skatītāju ir smieklīgi .
Runā tā itkā bkv būtu vairāk par 100 skatītājiem

  -3 [+] [-]

, 2012-09-24 17:06, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Runā tā itkā bkv būtu vairāk par 100 skatītājiem
paskaties, cik iedzīvotāju ir ventspilī un cik rigā, gudrīti ...

     [+] [-]

, 2012-09-24 17:13, pirms 12 gadiem
bubba rakstīja: paskaties, cik iedzīvotāju ir ventspilī un cik rigā, gudrīti ...
Tas kautko maina? 100 ir un paliek 100. Nav jāskatās uz iedzīvotāju skaitu. Tikpat labi, var pateikt, cik Rīgā komandu un cik Ventspilī? VOT MUTE CIET.

  -1 [+] [-]

, 2012-09-24 17:49, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Kā nevar savākt? Var. Bet nejau LBL! LBL nav prece, kuru var pārdot. Pasaki vai skatītājam ir interesanti vērot spēli, kur nav pat cīņas? Tas ir tāpat kā nākt uz treniņmaču! Un kur nu vēl pret LU vai tml komandām. Saprotu, ka Tu heito, kur vien var un kā vien var. Bet arī BKV nespētu savākt Rīgā neko vairāk kā VEF, ja attiecīgi būtu mainījušies vietām.

Nosauc kaut vienu piemēru, kur uz kādas komandas spēli pret amatieriem ir nācis kaut 1k? Varbūt vari palielīties ar BKV statistiku, cik cilvēki nāk uz tādām spēlēm pret LU,Jūrmalu? 50?
jēdziens par amatieriem no vef fanu puses vsp smieklīgs ir , jusu prāt visas fiba eurochallenge komandas ir amatieri, bet uz tām mums stabili ir 2000+ vietas, bet Jusu prestižajā vtb kausā knapi 2000 savāciet, ņemot vēra vpili 40 000 iedzivotajus un rigā nez 800 000?

  +1 [+] [-]

, 2012-09-24 18:27, pirms 12 gadiem
v4marchix rakstīja: jēdziens par amatieriem no vef fanu puses vsp smieklīgs ir , jusu prāt visas fiba eurochallenge komandas ir amatieri, bet uz tām mums stabili ir 2000+ vietas, bet Jusu prestižajā vtb kausā knapi 2000 savāciet, ņemot vēra vpili 40 000 iedzivotajus un rigā nez 800 000?
Es cenšos saprast kāds LU sakars ar FIBA Izaicinajuma kausu? Ā, Tu domāji, ka es par BKV saku amatieri? Laikam jau pats tad ar tā domā.

Es saku, ka LU ir amatieri, kas arī ir fakts, un neko jaunu es nepasaku. Un vispār LBL ir 2 pa tiešām profesionāli klubi un pārejie ir pusamatieri/amatieri. Un domā Arēnā varētu pulcēt vairāk kā 1K skatītāju, ja VEF pretiniekos būtu LU, Jūrmala utt?

Un teikt, ka Rīgā jau daudz iedzīvotāju un ir kauns nesavākt kko vispār ir stulbums. Tad var piemetināt, cik Ventspilī ir komandu kuras var atbalstīt un cik Rīgā!

Teikt, ka redz mums nāk stabili 2 000 (Kas ir MELI. ) un teikt - "jums nāk tikai 2 000" ir sevis mānīšana!

  -1 [+] [-]

, 2012-09-24 18:51, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Tas kautko maina? 100 ir un paliek 100. Nav jāskatās uz iedzīvotāju skaitu. Tikpat labi, var pateikt, cik Rīgā komandu un cik Ventspilī? VOT MUTE CIET.
Izskatās, ka te kāds nedraudzējas ar galvu
Kuras tad ir tās nenormāli spēcīgās komandas Rīgā, kas atņem nabaga VEF skatītājus? Barons, kuri pag. sezon sitās pa 2. līgu, vai varbūt studenti LU?
Patīk man tā tava "loģika" ...
Rekur tev cilvēks augstāk iedeva aptuveno cilvēku skaitu vpilii un rīgā, secinājumus izdari pats, nevis turpini taisīt sev kaunu ar saviem suņa murgiem..

  -3 [+] [-]

, 2012-09-24 18:57, pirms 12 gadiem
kāda jēga vefam rīkot līderu cīņa kautādā šķūnī ar 500 sēdvietām, šo spēli jau varēja kādā OC vai pat arēnā uzbliest!!! jo daudzi rīdzinieki fano arī par BKV

  +1 [+] [-]

, 2012-09-24 18:58, pirms 12 gadiem
bubba rakstīja: Izskatās, ka te kāds nedraudzējas ar galvu
Kuras tad ir tās nenormāli spēcīgās komandas Rīgā, kas atņem nabaga VEF skatītājus? Barons, kuri pag. sezon sitās pa 2. līgu, vai varbūt studenti LU?
Patīk man tā tava "loģika" ...
Rekur tev cilvēks augstāk iedeva aptuveno cilvēku skaitu vpilii un rīgā, secinājumus izdari pats, nevis turpini taisīt sev kaunu ar saviem suņa murgiem..
Kur es kādu kaunu taisu? Vaitad tā nav, ka izklaides iespēju Rīgā ir vairāk, un komandu kuru atbalstīt arī. Cik skatos, tad kkādas diskusijas ar aprobežotajiem BKV faniem vienkārši nav iespējamas.

Es saku, ka nav nozīmes vai 100 nāk uz BKV spēlēm vai 1000 uz VEF. Abām komandām tas skaitlis ir mazs.

Un jā, ja Tu gribi teikt, ka uz BKV spēlēm nāk 2 000, tad jau uzreiz skaidrs, ka ar galvu pašam vien kkas nav īsti okey.

  +1 [+] [-]

, 2012-09-24 18:59, pirms 12 gadiem
HitMix* rakstīja: kāda jēga vefam rīkot līderu cīņa kautādā šķūnī ar 500 sēdvietām, šo spēli jau varēja kādā OC vai pat arēnā uzbliest!!! jo daudzi rīdzinieki fano arī par BKV
Tas būtu aktuāli, ja BKV būtu konkurente VEFam.

  +2 [+] [-]

, 2012-09-24 19:05, pirms 12 gadiem
bubba rakstīja: Izskatās, ka te kāds nedraudzējas ar galvu
Kuras tad ir tās nenormāli spēcīgās komandas Rīgā, kas atņem nabaga VEF skatītājus? Barons, kuri pag. sezon sitās pa 2. līgu, vai varbūt studenti LU?
Patīk man tā tava "loģika" ...
Rekur tev cilvēks augstāk iedeva aptuveno cilvēku skaitu vpilii un rīgā, secinājumus izdari pats, nevis turpini taisīt sev kaunu ar saviem suņa murgiem..
piedod,bet Tu ar saviem laukiem reālu sviestu nes...uz basi Rīgā iet maz cilvēku tāpēc,ka ir ko citu tajā laikā darīt,bet jums laukos ,kad ieeja par kapeikām un nav alternatīvu kā pavadīt laiku,visi velkās uz zāli,ja uz Dinamo spēlēm ietu tikai Rīdzinieki,tribīnes arī būtu patukšas,es piem. nekad neskatos basi arēnā,jo tur sūdīgu alu tirgo un mājās uz lielā ekrāna ērtāk..

  +2 [+] [-]

, 2012-09-24 19:06, pirms 12 gadiem
v4marchix rakstīja: jēdziens par amatieriem no vef fanu puses vsp smieklīgs ir , jusu prāt visas fiba eurochallenge komandas ir amatieri, bet uz tām mums stabili ir 2000+ vietas, bet Jusu prestižajā vtb kausā knapi 2000 savāciet, ņemot vēra vpili 40 000 iedzivotajus un rigā nez 800 000?
Pareizi, tātad iedz atšķiras 20 reizes, bet arī vef spēles apmeklē 20 reizes vairāk cilvēku.

  -3 [+] [-]

, 2012-09-24 19:20, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Tas būtu aktuāli, ja BKV būtu konkurente VEFam.
ko tu metā, labāk palasi ko tauta raksta par Jaunupu un tavu vefu

Komentāri 1-20: Jaunups: «VEF Rīga» prioritātes...

  -1 [+] [-]

, 2012-09-24 19:21, pirms 12 gadiem
pats smieklīgākais ka vefelis atdēva uzvaru 18.novembrī, lai gan visi līderi spēleja 30 minūtes

  +2 [+] [-]

, 2012-09-24 19:40, pirms 12 gadiem
HitMix* rakstīja: ko tu metā, labāk palasi ko tauta raksta par Jaunupu un tavu vefu

http://www.apollo.lv/komentari/zinas/531699/1
Jaunups ir tikai zīdainis salīdzinājumā ar Lembergu!

  -1 [+] [-]

, 2012-09-24 19:45, pirms 12 gadiem
vef manis peec var speeleet kaut latgalee zem klajas debess, bet BKV maajas speeles sogad jaabrauc skatiities biezaak vpilii

BKV BKV BKV NAV LABAAKA KLUBA PASAULEE

  +2 [+] [-]

, 2012-09-24 19:56, pirms 12 gadiem
bubba rakstīja: tu kļūdies, ir gan liela nozīme, cik attiecīgajās pilsētās ir iedzīvotāji.
un tas, ka VEF nevar savākt vismaz vairākus tkst. skatītāju ir smieklīgi .
atceries treknos gadus. ask! pirmajās div sezonās 4-5 štuki kā likts. vidēji 6-7 tūkstoši nāca, pat 8 citreiz.
un tad viss bruka - valsts, basis, klubi, izlase, budžeti. un joprojām grūti atgūties, bet basis to palēnām dara.
un tagad rīgā ir milzīgs konkurents - Dinamo. 2005-2007 Rīgā bija tikai basis būtībā, nebija konkurences. Dinamo izveidojās pēc baša kraha un ir stabils nr. viens tagad. Tas arī paņem publiku!

  -1 [+] [-]

, 2012-09-24 19:59, pirms 12 gadiem
Banzai rakstīja: atceries treknos gadus. ask! pirmajās div sezonās 4-5 štuki kā likts. vidēji 6-7 tūkstoši nāca, pat 8 citreiz.
un tad viss bruka - valsts, basis, klubi, izlase, budžeti. un joprojām grūti atgūties, bet basis to palēnām dara.
un tagad rīgā ir milzīgs konkurents - Dinamo. 2005-2007 Rīgā bija tikai basis būtībā, nebija konkurences. Dinamo izveidojās pēc baša kraha un ir stabils nr. viens tagad. Tas arī paņem publiku!
kā visi var iet uz to dinaamo? maksāt 10-50 ls par bileti,
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-09-24 21:12, pirms 12 gadiem
Atradāt arī ar ko mēģināt diskutēt -BUBBU! VIņš ir kā siena, kura BK VEN hallē vienmēr saskata pilnu halli, komanda ir stiprāka par VEFu un viņš ir vecis
To, cik cilvēkiem interesē LBL cīņas mēs redzējām LBL finālos, gan arēnā gan ventspilī...

  +1 [+] [-]

, 2012-09-24 23:43, pirms 12 gadiem
HitMix* rakstīja: kā visi var iet uz to dinaamo? maksāt 10-50 ls par bileti,
Kam ir nauda, tie var iet. Ko čīksti? Vispār parādi, kurā vietā maksā 50ls? Es kaut kā par 25ls vairāk neesmu redzējis.

     [+] [-]

, 2012-09-24 23:52, pirms 12 gadiem
Pokemoni atkal piedi*š komentārus! Sarakstaties dr.lv faneļi!

     [+] [-]

, 2012-09-25 02:15, pirms 12 gadiem
Te pat nav raksts jaatver ka jau zini ka te ir 10 stulbi komentāri no bubas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja