Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:131, Did:0, useCase: 3

Pleinics: "Pārdodot Zaķi, neatradīšu, ko likt vietā"

Andrejs Siliņš

Pleinics: "Pārdodot Zaķi, neatradīšu, ko likt vietā"
Ronalds Zaķis
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze

Basketbola kluba "Ventspils" Valdes priekšsēdētājs Ralfs Pleinics sarunā ar eSports.lv vēlreiz apstiprināja, ka itāļiem esot interese par Ronaldu Zaķi, taču izskaidroja, kādēļ klubam attiecīgais piedāvājums nešķiet interesants.

"Pēdējā laikā Valdis Valters mēģina komentēt citu klubu darbību dažādos masu informācijas līdzekļos un tagad, acīmredzot, ir pienākusi mūsu kārta. Nevaru izskaidrot visas šīs kampaņveidīgās iejaukšanās citu klubu darīšanās, kā vienīgi ar mēness fāžu maiņām," ar humora pieskaņu uzsāka Pleinics. "Atsevišķiem cilvēkiem pilnmēness ietekmē viņu darbību. Visu cieņu Valda domu lidojumiem un kaut vienmēr Latvijā būtu pilnmēness."

Runājot konkrēti par Zaķi, Valdes priekšsēdētājs nenoliedza, ka interese par spēlētāju pastāv: "Bija un ir viedokļu apmaiņa starp mums un Zaķa aģentu par to, ka kāds itāļu klubs vēlas redzēt Zaķi savā sastāvā, solot viņam vietu pirmajā pieciniekā un līdera lomu. Konkrēti, kurš klubs tas ir, nevaru pateikt, jo neviens klubs, ne itāļu, ne kāds cits, nav saistījies ar mums pa tiešo, lai uzzinātu kaut kādas detaļas."

"Izskanējis, ka tas ir Montegranaro "Premiata" klubs," turpināja Pleinics. "Grūti komentēt, kas notiks ar Zaķi, kad viņš tur aizies, bet varam paskatīties pagājušās sezonas pieteikumā šim klubam, un tur bija vismaz 30 spēlētāju, kas gājuši cauri tam klubam. Iespējams, ka tas klubs nav ar īpaši labu reputāciju, bet tajā ir bijuši labi spēlētāji. Līdz ar to mani māc uztraukums par to, kā mēs potenciāli varētu dabūt naudu no viņiem."

Pleinics arī apstiprināja, ka par Zaķi esot gatavi maksāt 125 000 eiro: "Jā, tā summa, ko Valdis nosauca, ir līdzīga. Tikai tā summa ir sadalāma četrās daļās. Pirmajā gadā mēs saņemtu tik niecīgu daļu no tās summas, ka, pārdodot Zaķi, es neatradīšu pat līdzvērtīgu ārzemnieku, ko likt vietā. Pārējās daļas - tikai gadījumā, ja Zaķis noturētos šajā klubā. Līdz ar to klubam tas nav interesanti."

"Kā mēs atceramies neseno pagātni, Valtera kungs ar domubiedriem iestājās par ārzemnieku kvotām, uz katra stūra skandinot, ka jāgatavo latvieši, Latvijas prece, lai stiprinātu izlasi. Tad man ir jautājums - kāda viņam ir interese paust viedokli, ka Zaķis ir ieskaitāms latviešu leģionāros, kas brauc uz ārzemēm spēlēt, atņemot vienam vietējam klubam normālu latviešu spēlētāju, skaidri apzinoties, ka tā vietā būs jāpērk ārzemnieks? Kāda ir viņa interese šeit? Vai viņš varbūt saņem kādu finansiālu pabalstu no tās aģentūras, publiski pauzdams savu viedokli, vai arī vienkārši nesaprot, ko viņš runā?" ventspilnieku kluba vadītājs ir neizpratnē par Valtera iejaukšanos citu klubu darbībās.

Saistītie raksti:
125 000 eiro par Zaķi nav nopietni?
BK "Ventspils" gaida nopietnāku piedāvājumu
Baumas: Zaķi iekāro Itālijā?

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-07-23 13:12, pirms 16 gadiem
te saakas kaa reperiem beefs


vsp jau ir taa,ka nav jeega seedeet perspektiivam latvietim uz latvju kluba sola.

  +2 [+] [-]

, 2008-07-23 13:17, pirms 16 gadiem
Pareizi ir - nav ko Valteram jaukties citu darīšanās iekšā!

  +2 [+] [-]

, 2008-07-23 13:18, pirms 16 gadiem
make78 rakstīja: Jā,jā tikai VV māk jaunos trenēt, pārējie Latvijā, piemēram Krauliņš, ir tirliņi, vai ne??? Un ne jau tikai no trenera ir atkarīga spēlētāja izaugsme, vajadzīgs arī liels darbs un attieksme....

Es nevienā brīdī neteicu tirliņi, bet kopumā, cik tad spēlētāji ir izaudzināti pieaugušo basketbolā, kas ir izgājuši caur citiem treneriem? Lai audzinātu jauno vajag uzņēmību, kā arī nedaudz drosmes, lai dotu tam jaunajam iespēju. Neviens negrib baigi strādāt ar tiem jaunajiem, jo ar viņiem rezultātu ir ļoti grūti sasniegt. Bet problēma ir dziļāk, jo mums nav konkurence tik liela, lai klubi būtu spiesti strādāt ar jaunajiem. Tajā pašā Spānijā Tev ir jāstrādā savā sistēmā, jo sapirkt visādus leģionārus izmaksā DAUDZ DAUDZ dārgāk, lai būtu konkurētspējīgi. Mums pietiek ar dažiem ārzemniekiem un ne tās augstākās klases čaļi. Šeit ir jādomā arī LBS, jo trūkst treneru, kas varētu strādāt ar šādiem čaļiem. Netiek veicināta jauno treneru attīstība, lai tas notiktu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-07-23 13:32, pirms 16 gadiem
make78 rakstīja: >Arvīds Rasa
A cik tad ir VV izaudzinājis??? Pa kādam kaut kur viņš ir pielicis roku, bet bez S.V. un K.V man liekas būtu grūti nosaukt kādu, kuru tieši viņš ir izaudzinājis...Par to ka LBS būtu jāpiestrādā pie treneru papildus izglītošanas ar visādiem semināriem, ārzemju speciālistu meistarklasēm utt. par to es piekrītu.


Nav runa par spēlētājiem no bērna kājas. Paskaties uz izlasi - Valdis lielu daļu no viņiem no LJBL spēlētājiem pataisīja par spēlētājiem pieaugušo basketbolā. Protams, ka talantam ir nozīme un varētu teikt, ka 80-to gadu sākumā dzimušie čaļi arī bija talantīgāki par tagadējo grupu, bet tas ir grūtākais posms jaunajiem - pāreja no junioru basketbola uz pieaugušo un pašlaik neviens īsti negrib uzņemties šo darbu.

Es uzskatu, ka Valdis bieži vien jaucās lietās, kur nevajag, bet nav jau tā, ka viņš vienmēr iet pie medijiem. Kā domā kāpēc medijiem Valdis ir interesants? Tāpēc, ka viņš vienmēr saka, ko domā un neiet nekādus apkārtceļus, līdz ar to rodas saistošs materiāls, ko cilvēki grib lasīt un par ko cilvēki runā. Tāpēc arī uzskatu, ka Valdis ir laba figūra Latvijas basim, jo tas vismaz rada kaut kādu asumiņu un interesi parasti garlaicīgajā ikdienā

  +1 [+] [-]

, 2008-07-23 13:33, pirms 16 gadiem
Arvīds Rasa rakstīja: Es nevienā brīdī neteicu tirliņi, bet kopumā, cik tad spēlētāji ir izaudzināti pieaugušo basketbolā, kas ir izgājuši caur citiem treneriem? Lai audzinātu jauno vajag uzņēmību, kā arī nedaudz drosmes, lai dotu tam jaunajam iespēju. Neviens negrib baigi strādāt ar tiem jaunajiem, jo ar viņiem rezultātu ir ļoti grūti sasniegt. Bet problēma ir dziļāk, jo mums nav konkurence tik liela, lai klubi būtu spiesti strādāt ar jaunajiem. Tajā pašā Spānijā Tev ir jāstrādā savā sistēmā, jo sapirkt visādus leģionārus izmaksā DAUDZ DAUDZ dārgāk, lai būtu konkurētspējīgi. Mums pietiek ar dažiem ārzemniekiem un ne tās augstākās klases čaļi. Šeit ir jādomā arī LBS, jo trūkst treneru, kas varētu strādāt ar šādiem čaļiem. Netiek veicināta jauno treneru attīstība, lai tas notiktu.

Protams nav jau slikti, ka ir pāris klubi, kas gatavo jaunos.
Tomēr nu nevar ar daudziem jaunajiem komandā sasniegt augstu rezultātu... Skaties kaut vai šobrīd uz VEF - var būt virs vidējā līmeņa, bet ne augstākajā līmenī. Otrkārt, problēma ir tāda, ka futbolā sagatavojot labu jauno spēlētāju, viņu var nopārdot par milzīgām summām. Basketbolā nekādu dižo naudu ar transfēriem nopelnīt nevar, turklāt nav jau tās garantijas, ka ieguldītais laiks klubam atmaksāsies un jaunais gribēs arī turpmāk pārstāvēt klubu. Ilgtermiņa līgumu slēgšana nav plaši izplatītā. Kurš samaksā lielāku algu, pie tā spēlētājs spēlē.

     [+] [-]

, 2008-07-23 13:36, pirms 16 gadiem
make78 rakstīja: >Arvīds Rasa
A cik tad ir VV izaudzinājis??? Pa kādam kaut kur viņš ir pielicis roku, bet bez S.V. un K.V man liekas būtu grūti nosaukt kādu, kuru tieši viņš ir izaudzinājis...Par to ka LBS būtu jāpiestrādā pie treneru papildus izglītošanas ar visādiem semināriem, ārzemju speciālistu meistarklasēm utt. par to es piekrītu.

Nu varbūt no pamatiem viņš arī nevienu izņemot dēlus nav izaudzinājis, bet tieši pārejas posmā no junioru uz pieaugušo basketbolu (kur šobrīd zūd liela daļa mūsu talantu) viņš ir palīdzējis daudziem ar to, ka nebaidījās viņiem ļaut spēlēt (Blūms, Janičenoks, Grafs, arī J.Umbraško savulaik).

  +1 [+] [-]

, 2008-07-23 13:38, pirms 16 gadiem
KristsT rakstīja: Protams nav jau slikti, ka ir pāris klubi, kas gatavo jaunos.
Tomēr nu nevar ar daudziem jaunajiem komandā sasniegt augstu rezultātu... Skaties kaut vai šobrīd uz VEF - var būt virs vidējā līmeņa, bet ne augstākajā līmenī. Otrkārt, problēma ir tāda, ka futbolā sagatavojot labu jauno spēlētāju, viņu var nopārdot par milzīgām summām. Basketbolā nekādu dižo naudu ar transfēriem nopelnīt nevar, turklāt nav jau tās garantijas, ka ieguldītais laiks klubam atmaksāsies un jaunais gribēs arī turpmāk pārstāvēt klubu. Ilgtermiņa līgumu slēgšana nav plaši izplatītā. Kurš samaksā lielāku algu, pie tā spēlētājs spēlē.


Visur Eiropā komandas strādā ar jaunajiem, tikai ne pie mums. Reāli 18-19 gadīgie čaļi neko nemaksā, bet ar viņiem strādā jo varbūt no 10 čaļiem viens būs pamatpiecinieka spēlētājs. Un basketbolā nav runa par transferiem, bet gan par audzināšanu sev vismaz līdz tiem 22-23 gadiem, lai spēlētājs būtu tas līderis savā klubā. Tas beigās izmaksā lētāk, kas palīdz nostiprināt citas pozīcijas. Bet mums pietiek ar viduvēju amīti, kurš ir divreiz labāks par jauno, bet maksā 20 reizes vairāk.

  -1 [+] [-]

, 2008-07-23 13:45, pirms 16 gadiem
Arvīds Rasa rakstīja: Visur Eiropā komandas strādā ar jaunajiem, tikai ne pie mums. Reāli 18-19 gadīgie čaļi neko nemaksā, bet ar viņiem strādā jo varbūt no 10 čaļiem viens būs pamatpiecinieka spēlētājs. Un basketbolā nav runa par transferiem, bet gan par audzināšanu sev vismaz līdz tiem 22-23 gadiem, lai spēlētājs būtu tas līderis savā klubā. Tas beigās izmaksā lētāk, kas palīdz nostiprināt citas pozīcijas. Bet mums pietiek ar viduvēju amīti, kurš ir divreiz labāks par jauno, bet maksā 20 reizes vairāk.

Nepārspīlē, Eiropā ir vidēji tikpat daudz klubi, kuros jaunie tiek pie regulāra spēles laika, kā Latvijā. Bet jauniešu piramīda tāpat kā ārzemēs ir gan Ventspilij, gan Baronam, neesmu ieskatījies, vai ir arī ASK. Un kā jau es teicu - klubiem nav motivācijas audzināt jauno, jo piemēram, tu iesaisti 18-19 gadīgu čali, noslēdz 3 gadu līgumu, divus gados klubam rezultāti no tā cieš, trešajā viņš kaut ko var parādīt, bet pēc tam līgums beidzas un klubam no tā nav nekāda labumu, jo jauno spēlētāju iegūst tas, kas piesola lielāku algu un labākus spēles apstākļus. Tieši tāpat klubs var vienkārši nopirkt cita kluba sagatavoto spēlētāju.

     [+] [-]

, 2008-07-23 13:49, pirms 16 gadiem
KristsT rakstīja: Nepārspīlē, Eiropā ir vidēji tikpat daudz klubi, kuros jaunie tiek pie regulāra spēles laika, kā Latvijā. Bet jauniešu piramīda tāpat kā ārzemēs ir gan Ventspilij, gan Baronam, neesmu ieskatījies, vai ir arī ASK. Un kā jau es teicu - klubiem nav motivācijas audzināt jauno, jo piemēram, tu iesaisti 18-19 gadīgu čali, noslēdz 3 gadu līgumu, divus gados klubam rezultāti no tā cieš, trešajā viņš kaut ko var parādīt, bet pēc tam līgums beidzas un klubam no tā nav nekāda labumu, jo jauno spēlētāju iegūst tas, kas piesola lielāku algu un labākus spēles apstākļus. Tieši tāpat klubs var vienkārši nopirkt cita kluba sagatavoto spēlētāju.


Lūk tāpēc arī ir jāstrādā kluba vadībai, lai pagarinātu līgumu pirms iepriekšējais beidzās un nevis gaidīt līdz pēdējam brīdim, bet Latvijas basī plānošana pārsvarā notiek vienu gadu uz priekšu. Tas ir smags darbs, bet ja arī grib būt konkurētspējīgi Eiropā, tad ir jādomā par jaunatnes attīstīšanu, jo tas būs lētāk un naudu var novirzīt uz citām lietām.

  +1 [+] [-]

, 2008-07-23 13:57, pirms 16 gadiem
Arvīds Rasa rakstīja: Lūk tāpēc arī ir jāstrādā kluba vadībai, lai pagarinātu līgumu pirms iepriekšējais beidzās un nevis gaidīt līdz pēdējam brīdim, bet Latvijas basī plānošana pārsvarā notiek vienu gadu uz priekšu. Tas ir smags darbs, bet ja arī grib būt konkurētspējīgi Eiropā, tad ir jādomā par jaunatnes attīstīšanu, jo tas būs lētāk un naudu var novirzīt uz citām lietām.

Vienalga vai līgumu pagarina gadu iepriekš vai pēdējā brīdi, tas jau nemazina faktu, ka spēlētājam ir jāmaksā tādu pašu algu, kā citiem klubiem un tas nedod praktiski nekādas priekšrocības salīdzinot ar citiem klubiem. Drīzāk jau pat pretēji, jo spēlējot ar jaunajiem nevar sasniegt labus rezultātus eirokausos, bet talantīgi jaunie gribēs tikt uz klubu, kas spēlē Eirolīgā, vai sliktākajā gadījumā Uleb kausā. Paskaties uz VEF, Tu tiešām domā, ka tagad audzinot jaunos, klubs varētu tikt pie naudas tos pārdodot, vai iegūt izcilu sastāvu pēc gadiem pieciem. Tāpat visi tie spēlētāji aizies praktiski par brīvu uz klubiem, kur viņi saņems labu algu un augstas kvalitātes spēles. Manā uztverē jauno audzināšana ir līdzīgi kā labdarība...

     [+] [-]

, 2008-07-23 14:23, pirms 16 gadiem
Var jau būt, ka tas būs līdzīgi labdarībai, bet tad mēs nonāksim līdz Vācijas modelim. Tur drīz būs tā, ka Dirks beigs spēlēt un tad arī viss basketbols Vācijā paputēs, jo reāli jauniešu vecumā viņiem nav nekā. Tiklīdz paputēs izlase tā arī paputēs klubu basketbols.
Kad tad mums bija tas laiks, kad sakās uzplaukums basim? Tad kad bija 2 leģionāru limits un bija jāspēlē latviešiem. Tad arī izveidojās par spēlētājiem liela daļa pašreizējās izlases. Vai tas līdzinās labdarībai vai arī nē, tomēr fakts ir un paliek fakts - izlases veči mums ir ārvalstīs, pēc kāda laika viņi beigs spēlēt. Vietā nekā nebūs, jo nebūs strādāts ar jaunajiem. Līdz ar to, lai klubs kaut ko izdarītu, tad viņiem vajadzēs 10 ārzemniekus un pārīti letiņu, jo vairāk nebūs, kas var tajā līmenī spēlēt. Labdarība vai nē, bet ja klubs grib spēlēt augstā līmenī, tad ir jāattīsta spēlētāji, jo savādāk paliksi bez vietējiem čaļiem un arī bez spēcīga kluba. Būsi Latvijā pirmais, bet Eiropā visi uztvers mūs kā pastaigu pļavā. Pat ja arī šie jaunie aiziet, tas tikai nodrošina to, ka būs bāze no kuras var visi kopā veidot klubu basketbolu, kas ir konkurētspējīgs.

Lūk šī ir lieta, kas klubiem ir jāsaprot, ka nestrādājot kvalitatīvi ar jaunatni, spēlētāju resursi var izsīkt un tad mums nebūs nekādu tur Eurocup vairs un vēl visādu citādu jauku lietu. Izlase kapās B divīzijā un ta joprojām.

  +1 [+] [-]

, 2008-07-23 14:38, pirms 16 gadiem
Arvīds Rasa rakstīja: Var jau būt, ka tas būs līdzīgi labdarībai, bet tad mēs nonāksim līdz Vācijas modelim. Tur drīz būs tā, ka Dirks beigs spēlēt un tad arī viss basketbols Vācijā paputēs, jo reāli jauniešu vecumā viņiem nav nekā. Tiklīdz paputēs izlase tā arī paputēs klubu basketbols.
Kad tad mums bija tas laiks, kad sakās uzplaukums basim? Tad kad bija 2 leģionāru limits un bija jāspēlē latviešiem. Tad arī izveidojās par spēlētājiem liela daļa pašreizējās izlases. Vai tas līdzinās labdarībai vai arī nē, tomēr fakts ir un paliek fakts - izlases veči mums ir ārvalstīs, pēc kāda laika viņi beigs spēlēt. Vietā nekā nebūs, jo nebūs strādāts ar jaunajiem. Līdz ar to, lai klubs kaut ko izdarītu, tad viņiem vajadzēs 10 ārzemniekus un pārīti letiņu, jo vairāk nebūs, kas var tajā līmenī spēlēt. Labdarība vai nē, bet ja klubs grib spēlēt augstā līmenī, tad ir jāattīsta spēlētāji, jo savādāk paliksi bez vietējiem čaļiem un arī bez spēcīga kluba. Būsi Latvijā pirmais, bet Eiropā visi uztvers mūs kā pastaigu pļavā. Pat ja arī šie jaunie aiziet, tas tikai nodrošina to, ka būs bāze no kuras var visi kopā veidot klubu basketbolu, kas ir konkurētspējīgs.

Lūk šī ir lieta, kas klubiem ir jāsaprot, ka nestrādājot kvalitatīvi ar jaunatni, spēlētāju resursi var izsīkt un tad mums nebūs nekādu tur Eurocup vairs un vēl visādu citādu jauku lietu. Izlase kapās B divīzijā un ta joprojām.

Pirmkārt es augsti vērtēju to, ka klubs nodarbojas ar jaunajiem spēlētājiem, bet nedomāju, ka tam jābūt piespiedu kārtā, drīzāk ir nepieciešams izveidot kādu "motivācijas" sistēmu. Otrkār, nepiekrītu, ka būs tik slikti. Līdz Vācijas līmenim tāpat nenonāksim, jo Vācijā līdzjutēji vairāk par vietējiem spēlētājiem grib redzēt, kā spēlē amerikāņi. Vismaz man tā šķiet - līdzīgi kā hokejā. Drīzāk jāskatās Lietuvas piemērs... Ja nebūtu superklubi, kuros spēlē arī vairāki labi leģionāri, neticu, ka Lietuvas izlase būtu tajā līmenī, kur ir šobrīd. Latvijā tomēr līdzjutējiem ir cita mentalitāte - ir vēlme redzēt gan labus rezultātus, gan vietējos spēlētājus. Nebūs līdzjutēji, nebūs publicitāte sponsoriem, nebūs nauda klubiem... Tāpēc esmu pārliecināts, ka neko ar kvotām neregulējot top klubiem sastāvā tāpat puse būs latvieši un no tiem pa vienam, diviem jaunajiem spēlētājiem. Nemaz jau nerunājot, par Valmieras, Liepājas līmeņa klubiem, no kuriem spēlētāji tālāk varētu progresēt top klubos. Bet, ja būs visi šie ierobežojumi, nebūs izaugsme klubiem, tāpat kā pirms gadiem trijiem - Latvijas čempionāts pusamatieru līmeni, kur tāpat neviens spēlētājs nevar progresēt līdz augstam līmenim.

  -3 [+] [-]

, 2008-07-23 15:12, pirms 16 gadiem
martin_rusheer rakstīja: Komandai vajadzīgi arī rezultāti un, ja džeks reāli visu laiku sūdus uz laukuma taisa, tad kāpeč viņu jātur laukumā tikai tāpēc, ka viņš ir jauns un perspektīvs. Un par talantiem- gribētu gan zināt cik tādus ir VV uzaudzinājis- abus delus? Pārējiem tāpat vai nu izaugsmē daudz deva Urlepa Anwil vai vajadzēja sisties cauri viduvējiem vācu klubiem. Pa taisno uz Eirolīgu nevienu VV nav aizvedis. Talants bija Biedriņš un, ja viņš vēl būtu jauns un spēlētu Baronā, izkonkurētu arī to Batištu un Bērziņu. Bet pie Biedra VV bija nu ļoti maz darīšanas, tagad tikai pārbaudes spēļu laikā sēdēt blakus krēslā atgāzušamies un demontrēt Latvijā- lūk mēs, visu laiku labākie Latvijas basketbolisti, LBL visus ar 32kg apspēlētu!

Un jaunajam, ja viņš reāli redz, ka nevarēs konkurēt ar Aleksanderu vai Batištu ir iespēja- lūdzu, tagad Pleinics meklē talantus, Valteram vajag talantus (Mizis jau aizgāja), Liepājai vajag talantus, Valmierai vajag...Visiem vajag. Bet labāk jau ir sēdēt rezervē Baronā un tusēt koijotā blakus Šķēlem un lielīties ar pierakstu Latvijas labākajā klubā.

Tas, ka tev nepatīk VV, neatļauj tev būt nebjektīvam. Valters izaudzināja daudzus. Pamatus ielika tieši viņš. Daži aizbrauca uz Poliju pie Urlepa, daži kur citur. UN? Ja VV nebūut viņus izaudzinājis, nekur viņi neaizbrauktu.. Valters trenēja, Valters deva spēlēt un nevis kāds cits.

Otra lieta, ka Pleinics neko nemeklē. Godīgi sakot, nesaprotu viņa domu gājienu... Līdz šim brīdim Zaķis nebija nekas priekš viņa - tagad viņš viņam ir vajadzīgs, jo redz, var nopelnīt zaļos - lai gan tāpat skaidrs, ka ar viņu, tāpat kā visu šo laiku, neviens nerēķinās un nedomā rēķināties. Nost ar Pleinica populismiem.

     [+] [-]

, 2008-07-23 15:15, pirms 16 gadiem
KristsT rakstīja: Protams nav jau slikti, ka ir pāris klubi, kas gatavo jaunos.
Tomēr nu nevar ar daudziem jaunajiem komandā sasniegt augstu rezultātu... Skaties kaut vai šobrīd uz VEF - var būt virs vidējā līmeņa, bet ne augstākajā līmenī. Otrkārt, problēma ir tāda, ka futbolā sagatavojot labu jauno spēlētāju, viņu var nopārdot par milzīgām summām. Basketbolā nekādu dižo naudu ar transfēriem nopelnīt nevar, turklāt nav jau tās garantijas, ka ieguldītais laiks klubam atmaksāsies un jaunais gribēs arī turpmāk pārstāvēt klubu. Ilgtermiņa līgumu slēgšana nav plaši izplatītā. Kurš samaksā lielāku algu, pie tā spēlētājs spēlē.

Neiet runa par DAUDZIEM JAUNAJIEM, bet par elementāru viena-divu jauno ielikšanu komandā. Ja ASK un BKV tādi vēl bija, tad Baronam tādu VISPĀR ŠOGAD nebija. Neviens neprasa likt komandā 6 jaunos, bet vismaz vienu-divus - audzināt viņus ar domu par nākotni. Otra lieta, ka VEFs nebija radīts, lai būtu augstākajā līmenī, lai viennozīmīgi apspētu top3. Tas tika radīts, lai tiem jaunajiem, kurus superklubi ignorē, būtu iespēja spēlēt. Protams, ar laiku tika pielikt klāt arī kāds augstāks mērķis, bet pamats tomēr palika tas pats.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-07-23 15:21, pirms 16 gadiem
KristsT rakstīja: Nepārspīlē, Eiropā ir vidēji tikpat daudz klubi, kuros jaunie tiek pie regulāra spēles laika, kā Latvijā. Bet jauniešu piramīda tāpat kā ārzemēs ir gan Ventspilij, gan Baronam, neesmu ieskatījies, vai ir arī ASK. Un kā jau es teicu - klubiem nav motivācijas audzināt jauno, jo piemēram, tu iesaisti 18-19 gadīgu čali, noslēdz 3 gadu līgumu, divus gados klubam rezultāti no tā cieš, trešajā viņš kaut ko var parādīt, bet pēc tam līgums beidzas un klubam no tā nav nekāda labumu, jo jauno spēlētāju iegūst tas, kas piesola lielāku algu un labākus spēles apstākļus. Tieši tāpat klubs var vienkārši nopirkt cita kluba sagatavoto spēlētāju.

Pasaki, man, lūdzu, KĀ TIEŠI BARONS ŠOGAD CIESTU, ja Brūniņa vai vēljovairāk SIRSNIŅA vietā būtu kāds jaunais? NEKĀ, jo klubs ar viņiem vienkārši nerēķinājās. Kāpēc Sirsniņa vietā nevarēja būt Rozītis vai Brūniņa vietā Zeidaks? TĀDĒĻ, ka klubs nedomā par jaunajiiem. Viens jaunais - 12. spēlētājs nekad neļaus ciest rezultātiem - NEKAD. Visi klubi audzina. Lietuva ir tur tikai tādēļ, ka viņi audzina, viņi dod spēlēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-07-23 15:27, pirms 16 gadiem
Šeit nav runa par 14-gadīgajiem. Jaunatnes sistēma mums vēl ir OK. Vajadzētu protams pāris sakarīgus internātus, kas mums ir liels trūkums, kur mācībām arī tiktu pievērsta uzmanība. Mums vienkārši ir tas, ka nav vēlmes strādāt ar talantīgākajiem jaunajiem čaļiem pēc junioru vecuma. Tas pats Kaufmanis, viņu pat Valmiera nelaiž spēlēt. Svarīgāk ir neperspektīvs Edmunds Gabrāns un kāds amītis, nevis savs jaunais.
Barons lielās ar to ka viņiem ir n-tās komandas. Kāda jēga no tā, ja čaļiem nav iespējas tikt uz augšu? Motivēt sevi var, bet ja Tevi trenē Brigmanis, kurš nav nekas vairāk kā viduvējs čalis pat jauniešu basī, tad par ko tad vēl tur var runāt? Problēma ir visā basketbolā kopumā un nevis tikai lielajos klubos. Pēdējais reālais piemērs, kas ir dabūjis kā jaunais ķipars kapāt un tagad vismaz klauvē pie izlases durvīm ir Jurevičus. Tas ir tipiskākais piemērs. Nebija viņš nekāds ūbertalants, nebija arī nenormāli fiziskie dotumi. Vienkārši deva čalim kapāt pie večiem un rezultāts arī parādījies.

     [+] [-]

, 2008-07-23 15:33, pirms 16 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: Neiet runa par DAUDZIEM JAUNAJIEM, bet par elementāru viena-divu jauno ielikšanu komandā. Ja ASK un BKV tādi vēl bija, tad Baronam tādu VISPĀR ŠOGAD nebija. Neviens neprasa likt komandā 6 jaunos, bet vismaz vienu-divus - audzināt viņus ar domu par nākotni. Otra lieta, ka VEFs nebija radīts, lai būtu augstākajā līmenī, lai viennozīmīgi apspētu top3. Tas tika radīts, lai tiem jaunajiem, kurus superklubi ignorē, būtu iespēja spēlēt. Protams, ar laiku tika pielikt klāt arī kāds augstāks mērķis, bet pamats tomēr palika tas pats.

Nu, tas jau ir atkārībā, ko mēs saprotam ar vārdu jaunais spēlētājs. Puse no VEF spēlētājiem ir vienā vecumā ar M.Kravčenko. Piekrītu, ka vajadzētu, kādu 18 un 19gadīgajiem spēlētājiem, bet cik es esmu dzirdējis, tāda līmeņa spēlētāji, kā Bertāns Baronam vienkārši nav - varbūt labāk ir saņemt regulāru spēles laiku LU Rīdzenē nekā regulāri sēdēt uz soliņa.

     [+] [-]

, 2008-07-23 15:37, pirms 16 gadiem
KristsT rakstīja: Nu, tas jau ir atkārībā, ko mēs saprotam ar vārdu jaunais spēlētājs. Puse no VEF spēlētājiem ir vienā vecumā ar M.Kravčenko. Piekrītu, ka vajadzētu, kādu 18 un 19gadīgajiem spēlētājiem, bet cik es esmu dzirdējis, tāda līmeņa spēlētāji, kā Bertāns Baronam vienkārši nav - varbūt labāk ir saņemt regulāru spēles laiku LU Rīdzenē nekā regulāri sēdēt uz soliņa.

Neviens jau nesaka, ka viņiem ir jākapā līdzīgās spēlēs un tamlīdzīgi, bet uzlaist čali laukumā brīvākā spēlē, radīt sajūtu, ka viss iet uz priekšu - tas ir tas, ka dzen uz priekšu. Čaļiem nav motivācijas censties tikt sildīt soliņu, motivācija ir tad, kad tiec spēlēt un dabūt spēlēt vairāk. Plus, trenēties kopā ar lielo komandu noteikti ir savādāk, ka trenēties tikai un vienīgi savā starpā - pieļauju domu, ka pamācīties no pieredzējušiem spēlētājiem var vairāk kā no Brigmaņa vai Kallastes.

  +2 [+] [-]

, 2008-07-23 15:37, pirms 16 gadiem
So ... vienīgais, kas pie mums Latvijā vasarā basketbolā notiek ir tāda kašķīgu vecmeitu intrigu vērpšana ar VV galvenajā lomā.
Nu bet tagad varam nedēļu pagaidīt, kad atkal visu zinošais patiesības un taisnības nesējs mums mazajai tumsoņu tautai Baltijas jūras krastā sniegs kādu vēstijumu par Plenci un Venstpili un nesaprastais taisnības cīnītājs varēs izgāzt visu zulti un sāpi, kas nu būs uz sirsniņas sakrājusies ...

     [+] [-]

, 2008-07-23 15:40, pirms 16 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: Pasaki, man, lūdzu, KĀ TIEŠI BARONS ŠOGAD CIESTU, ja Brūniņa vai vēljovairāk SIRSNIŅA vietā būtu kāds jaunais? NEKĀ, jo klubs ar viņiem vienkārši nerēķinājās. Kāpēc Sirsniņa vietā nevarēja būt Rozītis vai Brūniņa vietā Zeidaks? TĀDĒĻ, ka klubs nedomā par jaunajiiem. Viens jaunais - 12. spēlētājs nekad neļaus ciest rezultātiem - NEKAD. Visi klubi audzina. Lietuva ir tur tikai tādēļ, ka viņi audzina, viņi dod spēlēt.

Starp citu, runājot par Sirsniņu, Brūniņu vai Kravčenko - principā tie jau savā ziņā ir jaunie spēlētāji, starpposms, dodot vietu kādam jaunākam spēlētājam tiktu sabeigtas viņu karjeras... Un, jā piekrītu, ka vienu 18 - 19. gadīgo spēlētāju varēja iesaistīt, kāda no minēto vietā, bet es tiešām nezinu, kādi ir iemesli, varbūt attieksme nebija pareizā, varbūt tiešām gatavība bija zem katras kritikas.

     [+] [-]

, 2008-07-23 15:45, pirms 16 gadiem
Arvīds Rasa rakstīja: Neviens jau nesaka, ka viņiem ir jākapā līdzīgās spēlēs un tamlīdzīgi, bet uzlaist čali laukumā brīvākā spēlē, radīt sajūtu, ka viss iet uz priekšu - tas ir tas, ka dzen uz priekšu. Čaļiem nav motivācijas censties tikt sildīt soliņu, motivācija ir tad, kad tiec spēlēt un dabūt spēlēt vairāk. Plus, trenēties kopā ar lielo komandu noteikti ir savādāk, ka trenēties tikai un vienīgi savā starpā - pieļauju domu, ka pamācīties no pieredzējušiem spēlētājiem var vairāk kā no Brigmaņa vai Kallastes.

Piekrītu. Bet kāpēc neviens no viņiem nav izcīnījis vietu lielās komandas sastāvā grūti spriest...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-07-23 15:53, pirms 16 gadiem
Tāpēc, protams, ka ir vājāki par Brūniņu vai Sirsniņu, bet tur jau ir tā lieta, ka ir jāstrādā spēlētājam, bet ir arī jāstrādā klubam. Jaunais spēlētājs manā uztverē ir līdz 22 gadiem, jo pēc tam jau ir jāsāk rādīt tas, ko vari kā spēlētājs un nevis tikai dzīvot uz jaunā perspektīvā spēlētāja reputāciju. Bet Muižnieks man liekas īsti nezin kā strādāt ar jaunajiem, viņš māk kapāt ar gatavu produktu, līdz ar to varbūt Barona gadījumā tas ir galvenais iemesls kāpēc situācija ir tāda...

     [+] [-]

, 2008-07-23 16:05, pirms 16 gadiem
Arvīds Rasa rakstīja: Tāpēc, protams, ka ir vājāki par Brūniņu vai Sirsniņu, bet tur jau ir tā lieta, ka ir jāstrādā spēlētājam, bet ir arī jāstrādā klubam. Jaunais spēlētājs manā uztverē ir līdz 22 gadiem, jo pēc tam jau ir jāsāk rādīt tas, ko vari kā spēlētājs un nevis tikai dzīvot uz jaunā perspektīvā spēlētāja reputāciju. Bet Muižnieks man liekas īsti nezin kā strādāt ar jaunajiem, viņš māk kapāt ar gatavu produktu, līdz ar to varbūt Barona gadījumā tas ir galvenais iemesls kāpēc situācija ir tāda...

Piekrītu, ka Sirsniņa vai Brūniņa vietā varētu ņemt kādu patiešām jauno spēlētāju. Varbūt, ka Tev ir taisnība par Muižnieku, jo viņš tiešām piesardzīgi izturas pret jaunajiem spēlētājiem. Tomēr uzskatu, viņu par Latvijas šībrīža labāko treneri un neesmu pārliecināts vai paši jaunie spēlētāji nav bez vainas Arī daži puslīdz jaunie Ventspilī pie Muižnieka bija savu spēlēs laiku izcīnījuši - tas pats Vairogs, Veselovs. Un atceros, kā Okorns Ventspilī solīja, ka jaunie tagad tikai spēlēs (piemēram, Zaķis), bet beigās bija tā kā bija. Pieļauju, ka pie visa bija vainīgs nevis treneris un kluba vadība, bet spēlētāju attieksme.

     [+] [-]

, 2008-07-23 16:36, pirms 16 gadiem
make78, 15:49, pirms 44 minūtēm, citēt

Jānis Gailītis, Pozīcija laukumā: SG.Dzimšanas datums: 23.04.1985
Juris Patmalnieks, Pozīcija laukumā: SF, Dzimšanas datums: 27.05.1985
Edgars Jeromanovs, Pozīcija laukumā: PG, Dzimšanas datums: 18.04.1986
Jurijs Aleksejevs, Pozīcija laukumā: PF, dzimšanas datums: 23.03.1985
Edgars Buiķis, Pozīcija laukumā: PG, Dzimšanas datums: 25.06.1984
Māris Gulbis, Pozīcija laukumā: SF, Dzimšanas datums: 04.10.1985
+3 ārzemnieki, + Zaķis un vēl viens 20 g. un viens 21.g
Nevarētu teikt, ka baigā kaudze ar 18-19 gadīgiem būtu 22-24 gadu vecumā labiem talantiem jau vajadzēja būt nesošajiem spēlētājiem labās komandās, bet šitie izskatās tādi vidusmēra LBL komandu kadri arī paliks
--------------------------------------------------------------------
Bet kāpēc paliks LBL vidusmēra kadri, tāpēc ka tādi Baroni un BKV tur viņus uz soliņa, bet VV vismaz ļauj izspēlēties un da vienalga kādā komandā LBL un BBL viņi tiek spēlēt, galvenais ka nesēž rezervē!

  +2 [+] [-]

, 2008-07-23 16:52, pirms 16 gadiem
Juri$$$ rakstīja: make78, 15:49, pirms 44 minūtēm, citēt

Jānis Gailītis, Pozīcija laukumā: SG.Dzimšanas datums: 23.04.1985
Juris Patmalnieks, Pozīcija laukumā: SF, Dzimšanas datums: 27.05.1985
Edgars Jeromanovs, Pozīcija laukumā: PG, Dzimšanas datums: 18.04.1986
Jurijs Aleksejevs, Pozīcija laukumā: PF, dzimšanas datums: 23.03.1985
Edgars Buiķis, Pozīcija laukumā: PG, Dzimšanas datums: 25.06.1984
Māris Gulbis, Pozīcija laukumā: SF, Dzimšanas datums: 04.10.1985
+3 ārzemnieki, + Zaķis un vēl viens 20 g. un viens 21.g
Nevarētu teikt, ka baigā kaudze ar 18-19 gadīgiem būtu 22-24 gadu vecumā labiem talantiem jau vajadzēja būt nesošajiem spēlētājiem labās komandās, bet šitie izskatās tādi vidusmēra LBL komandu kadri arī paliks
--------------------------------------------------------------------
Bet kāpēc paliks LBL vidusmēra kadri, tāpēc ka tādi Baroni un BKV tur viņus uz soliņa, bet VV vismaz ļauj izspēlēties un da vienalga kādā komandā LBL un BBL viņi tiek spēlēt, galvenais ka nesēž rezervē!

Nu BKV tāda vecuma kadri veseli trīs spēlē diezgan daudz minūtes tā kā lūdzu nedirst
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-07-23 18:52, pirms 16 gadiem
VV,rupji sakot,jau sen ZB!
kritizē visus,bez izņēmuma,ok,ASK biku mazāk,jo tur tak mīļais dēliņš spēlē!Interesanti,kāpēc VV neizplatīja paziņojumus par saviem uzskatiem un pārdomām ASK "nodokļu krīzes" jautājumā? hmm..
Viss,ko šis vīrietis spēj, ir izaicināt pārējo klubu galvas uz asākiem vārdiem,kas pēc tam viņus padara par sliktajiem,bet vienmēr būs VV,kas visu glābs!

  +1 [+] [-]

, 2008-07-23 18:57, pirms 16 gadiem
miller31, 11:41, pirms 7 stundām, citēt

vienigi, Valters cer Zakji redzeet VEF rindaas, jo sezonas gaitaa izraadiitos, ka tomeer Ventspilij nevajag vinju. Ja zakjis aizbrauktu uz Itaaliju, tad Valteram nespiid. Valters vienmeer izceelies ar savu aizmugures plaanu kalshanu

---------------------------------------------
it sevišķi tad kad LBS ģenseks Jaunups ir viņam kā aizmugure un bieži griež cauri W plānus.