Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:131, Did:0, useCase: 3

Ričards uguņo no tālās distances, "VEF Rīga" iesoļo finālā

Emils Ozerinskis

Ričards uguņo no tālās distances, "VEF Rīga" iesoļo finālā
Kriss Ričards uzbrukumā pret Mārtiņu Laksu
Foto: Mikus Kļaviņs / VEF

"OlyBet" Latvijas Basketbola līgas pusfinālā Latvijas čempionu pilnvaras nolika "Valmieras/Ordo" basketbolisti, izbraukuma spēlē Jūrmalā ar rezultātu 70:85 piekāpjoties "VEF Rīga" vienībai. Līdz ar to sērijā rīdzinieki guva panākumu ar 3-0, iekļūstot Latvijas čempionāta finālā, kur jau gaida "Ventspils".

Starta piecinieki:
VEF: Gadijs, Ričards, Labucks, Mejeris, Meiers
Valmiera:Pitss, Kaufmanis, Laksa, Jonāts, Fišers

Lielisks spēles sākums izdevās "VEF Rīga" centram Mārtiņam Meieram, kurš pusotrā nospēlētā minūtē sasniedza 6:0 vadību galvaspilsētas komandai. Pirmajās četrās minūtēs valmieriešu vienīgos grozus guva Dors Fišers. Ceturtdaļas vidū Iļja Gromovs trieca grozā "gaisiņu", bet Damjēra Pitsa metieni no distances spēja samazināt rezultāta starpību līdz trīs punktiem. Tomēr Krisa Ričarda trejacis palielināja VEF pārsvaru līdz 18:12. Iesākoties ceturtdaļas pēdējām divām minūtēm, "Valmieras" uzbrukums lieliskā pozīcijā atrada brīvo Māriņu Laksu, kurš raidīja grozā trīs punktus, bet tie bija valmieriešu pēdējie punkti pirmajā ceturksnī, kamēr Rīgas VEF palielināja rezultāta pārsvaru līdz desmit punktiem - 27:17.

Otrās ceturtdaļas ievadā Rīčards raidīja grozā savu trešo tālmetienu šajā mačā, taču pēc divām ar pusi nospēlētām minūtēm Pitss ar piespēli groza apakšā atrada Fišreru, pieredzējušajām veterānam samazinot starpību līdz pieciem punktiem. Līdz otrās ceturtdaļas vidum VEF viesspēlētājs Ričards raidīja grozā vēl divus trejačus, palīdzot Rīgas vienībai palielināt pārsvaru līdz 35:26. Vēl vairāk "melnās nāves" pārsvaru no tālās distances palielināja Jānis Blūms, bet sāpīgu epizodi piedzīvoja Arns Labucks, traumējot kreiso potīti. Ar labu pāreju no aizsardzības uzbrukumā vieglus punktus gūt izdevās Meieram, kas puslaika pārtraukumā VEF deva 43:38 vadību.

Otro puslaiku ar rezultatīvu caurgājienu no stūra sāka Ervīns Jonāts, bet Abduls Gadijs nekavējoties atbildēja ar pieciem punktiem nākošajos divos uzbrukumos. Nepilnu divu minūšu laikā trešajā ceturksnī VEF pārsvars pieauga līdz desmit punktiem - 50:40. Līdz ceturtdaļas vidum "Valmieras/Ordo" uzbrukums iestrēga, kas ļāva rīdziniekiem sasniegt +16 . Pusotru minūti pirms ceturkšņa beigām Ričards ar savu sesto tālmetienu panāca 20 punktu vadību savai komandai. Ceturtdaļas pēdējo grozu, apspēlējot pretinieku ar muguru pret grozu, guva Jonāts. Līdz ar to pirms sērijas noslēdzošās ceturtdaļas rezultāts bija 64:48.

Deficītu līdz 11 punktiem īsā laikā "Valmiera" sadeldēja, laukumā reizē atrodoties Jonātam un Bērziņam. Tomēr vidzemnieku izrāvienu ar trīs punktu gājienu apturēja Gadijs. Tikai četras minūtes pirms spēles laika beigām savu pirmo grozu guva Jānis Kaufmanis, bet valmierieši vēl joprojām atradās iedzinējos - 62:74. Līdz desmit punktu starpībai viesus pietuvoja Pitsa pustālais metiens. Trīs minūtes pirms spēles laika beigām Jānis Blūms raidīja grozā nāvējošu trīs punktu metienu, praktiski pieliekot punktu "Valmieras" cerībām uz atspēlēšanos.

Kaufmanim, izcīnot atlēkušo bumbu uzbrukumā, izdevās par diviem punktiem starpību samazināt, bet Blūms vēlreiz trieca grozā tālmetienu - 80:66. Nedaudz vairāk par minūti līdz spēles beigām Ričards realizēja savu septīto tālmetienu šajā spēlē, kas kopumā amerikāņu aizsargam ļāva gūt 29 punktus. Mača izskaņā valmieriešiem nācās samierināties ar zaudējumu, kamēr "VEF Rīga" svinēja uzvaru ar 85:70.

Līdz ar to pēc gada pārtraukuma, šajā pavasarī LBL čempionu tituls atgriezīsies Rīgā vai Ventspilī. Finālsērija starp BK "Ventspils" un "VEF Rīga" startēs 19. maijā Kurzemes pilsētā. Savukārt dienu vēlāk Valmierā cīņu par bronzu sāks "Valmiera/Ordo" un "Barons kvartāls".

"OlyBet" Latvijas Basketbola līgas pusfināls, 13. maijs

"VEF Rīga" - "Valmiera/Ordo" 85:70 (27:17, 16:21, 21:10, 21:22)
VEF: Ričards 29 (3p. 7/9), Meiers 17 (8 ab), Gadijs 15 (7 rp), Blūms 12 (3p. 3/12), Mejeris 4, Gromovs 4, Gordons 3, Labucks, Antrops, Helmanis
Valmiera: Pitss 19, Fišers 16 (9 ab), Jonāts 10, Laksa 9, Bērziņš 8, Kaufmanis 4, Gabrāns 2, Kārlis 1, Blaus 1, Mālmanis

"OlyBet" Latvijas Basketbola līgas pusfināli

Komandas1. spēle2. spēle3. spēleSērijā
Ventspils - Barons kvartāls108:6687:69100:683-0
VEF Rīga - Valmiera/Ordo71:7087:7685:703-0
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-05-13 20:42, pirms 8 gadiem
īpatnis rakstīja: Laukos dzīvo cilvēki, rīgā pāķi, kuri piektdienu vakaros velkas uz laukiem.
Piekrītu! Pāķi, kas īrē istabiņas Rīgā un strādā, piektdienas vakaros brauc uz savu dzimto vietu. Īsti rīdzinieki labāk brīvdienās aizlido uz Barcelonu vai kādu citu foršu vietu un tur pavada "wīkendu"

  +2 [+] [-]

, 2017-05-13 20:42, pirms 8 gadiem
asta rakstīja: Un tu gribi teikt, ka izņemot Rīgu Latvijā ir vēl kāda normāla pilsēta ar daudziem restorāniem, izklaides vietām, lieliem parkiem, attīstītu sabiedrisko transportu, skaistu veco pilsētu un tūristiem? hz, es laikam nezinu par tādu. Jā, pat uz Varšavas fona Rīga izskatās smieklīgi, tam es piekrītu, bet reāli sakot - Rīga ir vienīgā vieta Latvijā, kur tiešām var dzīvot.
Un cik bieži tu Rīgā izstaigā tos restorānus vai izklaides vietas, kas +- piedāvā vienu un to pašu? Katru dienu, vai kā? piemēra pēc: ja Varšavu roka megastāri garām nelaiž nekad, tad mumsīm, lūk, tas pats Foo Fighters vai Chilli Peppers būs meganotikums. Nerunājot jau par sīkākām vienībām. Lai ar mašīnu izbrauktu no viena Madrides gala līdz otram vajag tieši tikpat daudz laika (ja ne vairāk) kā aizbraukt no Rīgas līdz Valmierai. Mēs tā kā mobilitātes laikmetā dzīvojam un dzīvot ārpus lielpilsētas ir gana veselīgāk.

  -4 [+] [-]

, 2017-05-13 20:48, pirms 8 gadiem
xZ rakstīja: Un cik bieži tu Rīgā izstaigā tos restorānus vai izklaides vietas, kas +- piedāvā vienu un to pašu? Katru dienu, vai kā? piemēra pēc: ja Varšavu roka megastāri garām nelaiž nekad, tad mumsīm, lūk, tas pats Foo Fighters vai Chilli Peppers būs meganotikums. Nerunājot jau par sīkākām vienībām. Lai ar mašīnu izbrauktu no viena Madrides gala līdz otram vajag tieši tikpat daudz laika (ja ne vairāk) kā aizbraukt no Rīgas līdz Valmierai. Mēs tā kā mobilitātes laikmetā dzīvojam un dzīvot ārpus lielpilsētas ir gana veselīgāk.
Hmm, kad sagribās - tad arī eju. Ir izvēles iespējas un katrs var piemeklēt sev pievilcīgu vietu. Apmēram vienu un to pašu? Ļoti neloģisks apgalvojums, ņēmot vērā tādu lietu, kā konkurence. Paskaties kaut vai bāru skaitu Rīgā un to tematiku - katrs atšķiras no cita.

Par Rock stāriem - tas ir bizness un mūsu tirgus (t.i. cilvēku skaits) nav tik liels. Galu galā daudzie uzstājas nevis Latvijā, Lietuvā un Igaunijā, bet kādā no šīm valstīm, uzskatot Baltiju par vienu vietu. Kā jau tu teici - mobilitātes laikmets, pāris stundu brauciens.

  +5 [+] [-]

, 2017-05-13 20:54, pirms 8 gadiem
asta rakstīja: Hmm, kad sagribās - tad arī eju. Ir izvēles iespējas un katrs var piemeklēt sev pievilcīgu vietu. Apmēram vienu un to pašu? Ļoti neloģisks apgalvojums, ņēmot vērā tādu lietu, kā konkurence. Paskaties kaut vai bāru skaitu Rīgā un to tematiku - katrs atšķiras no cita.

Par Rock stāriem - tas ir bizness un mūsu tirgus (t.i. cilvēku skaits) nav tik liels. Galu galā daudzie uzstājas nevis Latvijā, Lietuvā un Igaunijā, bet kādā no šīm valstīm, uzskatot Baltiju par vienu vietu. Kā jau tu teici - mobilitātes laikmets, pāris stundu brauciens.
Dzīve nav tikai bārs, vai koncerts. Mazpilsētās ir citi labumi, kā Rīgā nav.

  +2 [+] [-]

, 2017-05-13 20:54, pirms 8 gadiem
asta rakstīja: Hmm, kad sagribās - tad arī eju. Ir izvēles iespējas un katrs var piemeklēt sev pievilcīgu vietu. Apmēram vienu un to pašu? Ļoti neloģisks apgalvojums, ņēmot vērā tādu lietu, kā konkurence. Paskaties kaut vai bāru skaitu Rīgā un to tematiku - katrs atšķiras no cita.

Par Rock stāriem - tas ir bizness un mūsu tirgus (t.i. cilvēku skaits) nav tik liels. Galu galā daudzie uzstājas nevis Latvijā, Lietuvā un Igaunijā, bet kādā no šīm valstīm, uzskatot Baltiju par vienu vietu. Kā jau tu teici - mobilitātes laikmets, pāris stundu brauciens.
Nu bet es jau tāpat. Man tikai tas 100 km attālums līdz Valmierai tiešām neko nenozīmē. Starp citu, tur ļoti labs teātris. Vai brīvdienā aizlaist uz Siguldu paēst pusdienas. Ir stipri nepareizi, ja visa dzīve griežas ap vienu galvaspilsētu. Igauņiem ir vismaz veselīga konkurence starp Tallinu un Tartu. Pats pie pirmās izdevības pārvākšos, jo 90% pašreizējā darba man fiziska klātbūtne Rīgā 100 gadus nav vajadzīga.

     [+] [-]

, 2017-05-13 20:55, pirms 8 gadiem
Rīgas Basis rakstīja: Piekrītu! Pāķi, kas īrē istabiņas Rīgā un strādā, piektdienas vakaros brauc uz savu dzimto vietu. Īsti rīdzinieki labāk brīvdienās aizlido uz Barcelonu vai kādu citu foršu vietu un tur pavada "wīkendu"
Domā, ka stārķis bērnus nes? Ar bērniem uz Barselonu..

  -2 [+] [-]

, 2017-05-13 20:58, pirms 8 gadiem
teemusalami rakstīja: palabošu. rīdziniekiem VEF interesē tikpat cik frisbijs.
Nevarētu teikt, ka Barons var savākt kaut 2-3 tūkstošus skatītāju. Citu Rīgas komandu LBL nav.

  +1 [+] [-]

, 2017-05-13 21:02, pirms 8 gadiem
Rīgas Basis rakstīja: Piekrītu! Pāķi, kas īrē istabiņas Rīgā un strādā, piektdienas vakaros brauc uz savu dzimto vietu. Īsti rīdzinieki labāk brīvdienās aizlido uz Barcelonu vai kādu citu foršu vietu un tur pavada "wīkendu"
Kāds LBL ieguvums, ka daži rīdzinieki var aizlidot uz Barselonu un tur pavadīt "wikendu", bet atnākt uz LBL spēli nevar? Tie jau ir Barselonas fani.

  -3 [+] [-]

, 2017-05-13 21:09, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Dzīve nav tikai bārs, vai koncerts. Mazpilsētās ir citi labumi, kā Rīgā nav.
tas bija tikai piemērs, mazpilsētniek. Neredzu nekādus labumus. Esmu visai daudz izbraukājis Latviju - un tiešām nesaprotu ko var darīt Siguldā/Valmierā/<tavs variants> vairāk par vienu dienu.

  +3 [+] [-]

, 2017-05-13 21:09, pirms 8 gadiem
janijs56 rakstīja: Nevarētu teikt, ka Barons var savākt kaut 2-3 tūkstošus skatītāju. Citu Rīgas komandu LBL nav.
Daugavas sporta namu var savākt mierīgi pilnu. Un uzreiz cita atmosfēra. Tiešām tā grozu problēma nav vēl atrisināta? Ja klubam (VEF) reāli nav savas mājas zāles, tas nu nekādi nepalīdz vairot fanus. Spaliņas darba stils, kā redzams, nav mainījies ne par matu. Un man kā rīdziniekam arī nav obligāti jājūt līdz klubam tikai tāpēc, ka tam ir Rīgas pieraksts. Man VEF mērķi un pastāvēšanas jēga no sportiskā viedokļa pēdējos gados ir stipri vien neskaidri.

  +2 [+] [-]

, 2017-05-13 21:12, pirms 8 gadiem
asta rakstīja: tas bija tikai piemērs, mazpilsētniek. Neredzu nekādus labumus. Esmu visai daudz izbraukājis Latviju - un tiešām nesaprotu ko var darīt Siguldā/Valmierā/<tavs variants> vairāk par vienu dienu.
Tas atkarīgs, cik Tev gadu, vai ir ģimene, sīkie, utt. Tici man, kad tas viss tev būs, krogu skaits uz 1km kvadrātā būs "pie lampiņas", jo tāpat iesi tikai uz pāris, kas tev tiešām patiks. Un vēl, ja būs laika.

  -3 [+] [-]

, 2017-05-13 21:13, pirms 8 gadiem
xZ rakstīja: Daugavas sporta namu var savākt mierīgi pilnu. Un uzreiz cita atmosfēra. Tiešām tā grozu problēma nav vēl atrisināta? Ja klubam (VEF) reāli nav savas mājas zāles, tas nu nekādi nepalīdz vairot fanus. Spaliņas darba stils, kā redzams, nav mainījies ne par matu. Un man kā rīdziniekam arī nav obligāti jājūt līdz klubam tikai tāpēc, ka tam ir Rīgas pieraksts. Man VEF mērķi un pastāvēšanas jēga no sportiskā viedokļa pēdējos gados ir stipri vien neskaidri.
Pirmkārt, VEF pa lielam mājas zāle vienmēr ir bijusi OSC, pat treknajos gados VEF treniņu utt. tur aizvadīja un atceries, ka neviens profesionalais klubs nedarbojas pēc sportiskā principa, pat LBL pirmais sešinieks darbojos ar to pašu nostādni, ko VEF, atsķirība ir tikai turnīri, kur viņi spēlē un tas ir viss....Pārējais ir tikai lirika

  -3 [+] [-]

, 2017-05-13 21:15, pirms 8 gadiem
teemusalami rakstīja: palabošu. rīdziniekiem VEF interesē tikpat cik frisbijs.
nepalabosi, jo EČ parādīja, ka rīdziniekiem basketbols nav primārs sporta veids un tieši tur ir apmēram trešajā vietā pēc hokeja un futbola...

  -2 [+] [-]

, 2017-05-13 21:19, pirms 8 gadiem
xZ rakstīja: Tas atkarīgs, cik Tev gadu, vai ir ģimene, sīkie, utt. Tici man, kad tas viss tev būs, krogu skaits uz 1km kvadrātā būs "pie lampiņas", jo tāpat iesi tikai uz pāris, kas tev tiešām patiks. Un vēl, ja būs laika.
kāds te sakars bērniem? Es runāju kopumā, ka nav ko darīt ārpus Rīgas un tā ir vienīgā normāla pilsēta Latvijā, kur ir attīstīta infrastruktūra.

Arī ar bērniem tu visu laiku uz mežu brauksi? Cmon! Arī izglītības ziņā reģioni stipri atpaliek no Rīgas līmeņa (vari pats meklēt statistiku).

Bet droši vari tuprināt dzīvot tur, kur dzīvo tagad, man nekas nav pret.

  +2 [+] [-]

, 2017-05-13 21:19, pirms 8 gadiem
cobra30 rakstīja: Jāatzīst VEF uzvarēs 3-1, ja nu tiesneši tad 3-2
Pormali! Finālā spēlē līdz 4 uzvarām!

  +2 [+] [-]

, 2017-05-13 21:19, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Pirmkārt, VEF pa lielam mājas zāle vienmēr ir bijusi OSC, pat treknajos gados VEF treniņu utt. tur aizvadīja un atceries, ka neviens profesionalais klubs nedarbojas pēc sportiskā principa, pat LBL pirmais sešinieks darbojos ar to pašu nostādni, ko VEF, atsķirība ir tikai turnīri, kur viņi spēlē un tas ir viss....Pārējais ir tikai lirika
Šito mēs varam 1000x diskutēt Tici man, fani neiet just līdzi biznesa plānam. To nedara ne Barselonas, ne Lesteras, ne arī kādas 4. līgas Sh.thead United fani futbolā, ne arī Knicks fani Ņujorkā. Viņi iet uz spēli, kurā grib redzēt uzvaru vai cīņu par to. Kamēr VEF organizācija to sev neieborēs, nekas nemainīsies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-13 21:20, pirms 8 gadiem
asta rakstīja: kāds te sakars bērniem? Es runāju kopumā, ka nav ko darīt ārpus Rīgas un tā ir vienīgā normāla pilsēta Latvijā, kur ir attīstīta infrastruktūra.

Arī ar bērniem tu visu laiku uz mežu brauksi? Cmon! Arī izglītības ziņā reģioni stipri atpaliek no Rīgas līmeņa (vari pats meklēt statistiku).

Bet droši vari tuprināt dzīvot tur, kur dzīvo tagad, man nekas nav pret.
Tagad tev runā stereotipi, jo arī ārpus Rīgas ir ļoti laba izglītība un izklaides iespējas, pat kvalitatīvākas kā Rīgā un tas ir fakts, kas uz savas ādas pārbaudīts

  +3 [+] [-]

, 2017-05-13 21:23, pirms 8 gadiem
asta rakstīja: kāds te sakars bērniem? Es runāju kopumā, ka nav ko darīt ārpus Rīgas un tā ir vienīgā normāla pilsēta Latvijā, kur ir attīstīta infrastruktūra.

Arī ar bērniem tu visu laiku uz mežu brauksi? Cmon! Arī izglītības ziņā reģioni stipri atpaliek no Rīgas līmeņa (vari pats meklēt statistiku).

Bet droši vari tuprināt dzīvot tur, kur dzīvo tagad, man nekas nav pret.
Bērni ne bērni, bet zināmā vecumā/briedumā dzīves prioritātes nav izklaides vietas vai mīts par infrastruktūru (tiešām laba tā Rīgā, nu, nu?). izglītība. Rīgā ir 2-3 vidusskolas, kas ieliek pārējām, pārējās nav ne gramu labākas par citām LV pilsētām. Augstskolas jau cits stāsts, lai gan paskaties starptautiskos reitingus un pamēģinu kādu Latvijas skoliņu tur atrast.

  -3 [+] [-]

, 2017-05-13 21:25, pirms 8 gadiem
xZ rakstīja: Šito mēs varam 1000x diskutēt Tici man, fani neiet just līdzi biznesa plānam. To nedara ne Barselonas, ne Lesteras, ne arī kādas 4. līgas Sh.thead United fani futbolā, ne arī Knicks fani Ņujorkā. Viņi iet uz spēli, kurā grib redzēt uzvaru vai cīņu par to. Kamēr VEF organizācija to sev neieborēs, nekas nemainīsies.
Pērna sezona zem tā nepaiet, bet teiksim šosezon tas viss zem tava teiktā atbilst, tikai tas, ka Rīgā tas basketbols nav tas populārakais un tas daudz pasaka, ka tāda Daugavpils dod lielu skatītāju resursu uz LBL spēli, kamēr Rīga knapi to dod uz CSKA, jā protams ir tie blakus aspekti, kā nepilns LBL utt., bet būtību tas nemaina, ka pat treknajos gados tie skatītāji nebija VEF, bet gan to uzvaru, kā pazuda uzvaras, tā skatītājs....

  -3 [+] [-]

, 2017-05-13 21:30, pirms 8 gadiem
xZ rakstīja: Šito mēs varam 1000x diskutēt Tici man, fani neiet just līdzi biznesa plānam. To nedara ne Barselonas, ne Lesteras, ne arī kādas 4. līgas Sh.thead United fani futbolā, ne arī Knicks fani Ņujorkā. Viņi iet uz spēli, kurā grib redzēt uzvaru vai cīņu par to. Kamēr VEF organizācija to sev neieborēs, nekas nemainīsies.
Paskaties Blūma interviju, tieši par LBL dieviem apļiem saka

https://www.youtube.com/watch?v=1y3...

  +2 [+] [-]

, 2017-05-13 21:37, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Pērna sezona zem tā nepaiet, bet teiksim šosezon tas viss zem tava teiktā atbilst, tikai tas, ka Rīgā tas basketbols nav tas populārakais un tas daudz pasaka, ka tāda Daugavpils dod lielu skatītāju resursu uz LBL spēli, kamēr Rīga knapi to dod uz CSKA, jā protams ir tie blakus aspekti, kā nepilns LBL utt., bet būtību tas nemaina, ka pat treknajos gados tie skatītāji nebija VEF, bet gan to uzvaru, kā pazuda uzvaras, tā skatītājs....
Runā, ka jauna basketa halle laikam tomēr būs. Ar atbilstošu vietu skaitu, jo arēna basketam nav īsti piemērota. Par uzvarām, nu jābūvē komanda kaut vai ar skatu uz 3 gadiem, nevis katru gadu pārkomplektēt. Šobrīd VEF līmenis ir VTB astotnieks no kura nevienam ne silts, ne auksts, jo nav arī pilnīgi nekādas emocionālas piesaistes šai līgai. Un sen jau izrunātā tēma par lielāku vietējo iesaistīšanu. Varbūt tomēr vienu tiešām labu ārzemnieku, nekā 4 viduvējus? Katrā ziņā ASK komplektācija bija labāka, protams, bija Parex nauda. Bet tas, ka jauni sponsori neraujas, jau arī norāda, ka īpaši neredz jēgu sevi VTB reklamēt.

  -3 [+] [-]

, 2017-05-13 21:42, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tagad tev runā stereotipi, jo arī ārpus Rīgas ir ļoti laba izglītība un izklaides iespējas, pat kvalitatīvākas kā Rīgā un tas ir fakts, kas uz savas ādas pārbaudīts
Pameklē, kaut kur bija statistika, ka Rīgā eksāmenu rezultāti 12. klasēm ir nokārtoti krietni labāk.

Es nesaku, ka ārpus Rīgas nav izklaides iespēju (beidziet pārfrāzēt manus vārdus, plz), es saku, ka to ir faking maz un izvēles iespējas iz mazas. Jūti atšķirību? Yes, ofcourse, var aizlaist 50km uz citu malu, un tad vēl uz citu, un tad vēl 100, bet... wtf?

  -3 [+] [-]

, 2017-05-13 21:45, pirms 8 gadiem
xZ rakstīja: Runā, ka jauna basketa halle laikam tomēr būs. Ar atbilstošu vietu skaitu, jo arēna basketam nav īsti piemērota. Par uzvarām, nu jābūvē komanda kaut vai ar skatu uz 3 gadiem, nevis katru gadu pārkomplektēt. Šobrīd VEF līmenis ir VTB astotnieks no kura nevienam ne silts, ne auksts, jo nav arī pilnīgi nekādas emocionālas piesaistes šai līgai. Un sen jau izrunātā tēma par lielāku vietējo iesaistīšanu. Varbūt tomēr vienu tiešām labu ārzemnieku, nekā 4 viduvējus? Katrā ziņā ASK komplektācija bija labāka, protams, bija Parex nauda. Bet tas, ka jauni sponsori neraujas, jau arī norāda, ka īpaši neredz jēgu sevi VTB reklamēt.
Par sponsoriem nezinu, jo tomēr noturēt virs miljona to budžetu ir japiesaista tie, it īpaši, ja tik tiešām Moduls nauda tur mazumā iet...Par VTB ir cita runa, jo tomēr tas ir tāds pats turnīrs kā citi, tikai subjektīvi spriedumi daudziem traucē....Kas saistās ar to spēlētāju, tad viņam arī ko blakus vajag un tas vidējais leģionārs būs lētāks kā vietējais spēlētājs un šosezon tā labā leģionāra vietā uz divam sezonām ir Blūms + pēdējā sezona Meiera un tas man labak patīk nekā ja kaut kāds leģis to pašu darītu

  -1 [+] [-]

, 2017-05-13 21:47, pirms 8 gadiem
asta rakstīja: Pameklē, kaut kur bija statistika, ka Rīgā eksāmenu rezultāti 12. klasēm ir nokārtoti krietni labāk.

Es nesaku, ka ārpus Rīgas nav izklaides iespēju (beidziet pārfrāzēt manus vārdus, plz), es saku, ka to ir faking maz un izvēles iespējas iz mazas. Jūti atšķirību? Yes, ofcourse, var aizlaist 50km uz citu malu, un tad vēl uz citu, un tad vēl 100, bet... wtf?
kāpēc wtf? Saproti, ka tu tos 50 aizlaižot vel redzēsi ne tikai to vienu, es piemēram, nekad nedodos uz kaut ko vienu, ja es dodos, tad man ir jau uzmests plans, ko paskatīties utt. Bet nu šis temtas ir vairāk subjektīvs nekā objektīvi pierādāms

  +1 [+] [-]

, 2017-05-13 21:57, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Par sponsoriem nezinu, jo tomēr noturēt virs miljona to budžetu ir japiesaista tie, it īpaši, ja tik tiešām Moduls nauda tur mazumā iet...Par VTB ir cita runa, jo tomēr tas ir tāds pats turnīrs kā citi, tikai subjektīvi spriedumi daudziem traucē....Kas saistās ar to spēlētāju, tad viņam arī ko blakus vajag un tas vidējais leģionārs būs lētāks kā vietējais spēlētājs un šosezon tā labā leģionāra vietā uz divam sezonām ir Blūms + pēdējā sezona Meiera un tas man labak patīk nekā ja kaut kāds leģis to pašu darītu
Lidināties pa Krievijas pilsētām un vēl arī līdz Astanai nav gluži tas pats, kas spēlēt Eiropā. Blūms jau arī to netieši pieminēja kā papildu slodzi, kāpēc vajag 2 kārtas. OK, tā ir Jaunupa izvēle, var darīt kā grib, tikai, objektīvi ņemot, es neredzu, ka skatītāju interese Latvijā par to turnīru jebkad pieaugs. Ja tas klubu apmierina, tad labi. Kas neapmierina, ka vismaz pagaidām neredz īpašu saikni starp lielo klubu un VEF skolas produktiem, respektīvi neredzu īpašu VEF pienesumu Latvijas basketa lielajā bildē, domājot par izlasi. Visi 3, kas šovasar varētu spēlēt (Blūms, Mareks, Mārtiņš), tur ir bijuši arī bez VEF.

  +2 [+] [-]

, 2017-05-13 21:59, pirms 8 gadiem
asta rakstīja: Pameklē, kaut kur bija statistika, ka Rīgā eksāmenu rezultāti 12. klasēm ir nokārtoti krietni labāk.

Es nesaku, ka ārpus Rīgas nav izklaides iespēju (beidziet pārfrāzēt manus vārdus, plz), es saku, ka to ir faking maz un izvēles iespējas iz mazas. Jūti atšķirību? Yes, ofcourse, var aizlaist 50km uz citu malu, un tad vēl uz citu, un tad vēl 100, bet... wtf?
Prieks, ka tu dzīvo ar apziņu, ka Rīgā ir daudz izklaides vietu. Var tikai novēlēt interesi un iespējas tās visas nenogurstoši arī izmantot

  -2 [+] [-]

, 2017-05-13 22:04, pirms 8 gadiem
xZ rakstīja: Lidināties pa Krievijas pilsētām un vēl arī līdz Astanai nav gluži tas pats, kas spēlēt Eiropā. Blūms jau arī to netieši pieminēja kā papildu slodzi, kāpēc vajag 2 kārtas. OK, tā ir Jaunupa izvēle, var darīt kā grib, tikai, objektīvi ņemot, es neredzu, ka skatītāju interese Latvijā par to turnīru jebkad pieaugs. Ja tas klubu apmierina, tad labi. Kas neapmierina, ka vismaz pagaidām neredz īpašu saikni starp lielo klubu un VEF skolas produktiem, respektīvi neredzu īpašu VEF pienesumu Latvijas basketa lielajā bildē, domājot par izlasi. Visi 3, kas šovasar varētu spēlēt (Blūms, Mareks, Mārtiņš), tur ir bijuši arī bez VEF.
Blūms jau pateica, ka tā pati slodze un 14 spēlētaji ir BKV, tad respektīvi tas pats, jā tie pārlidojumi ir d.irsā....Kas saistās ar to pienesumu, tad jāatcerās, ka viņi sevi nepozicionē kā pamatklubu izlasei un otrkārt Mejeris nebūtu izlasē, viņu tieši VEF izcēla, tas pats Pasečņiks ir tur tieši tā darba dēļ, ko pie leišiem ielika (ignorēsim, mazura auklēšanos ar viņu), Kurucs arī, nu nevar gaidīt, ka pēkšņi viens klubs dos neskaitamus spēlētajus izlasei, jo pirmkārt konkurence ar ārzemju klubiem par jaunajiem un otrkārt tā pati LBL sistēma vairak strādā uz to, ka tā piramīda ir "auglīga" nevis jauniešu sistemai, bet gan līgai, respektīvi, jaunie staigā pa klubiem un tā cenšas attīstīties

  -1 [+] [-]

, 2017-05-13 22:28, pirms 8 gadiem
AlfonsTrīcvaidziņš rakstīja: Pormali! Finālā spēlē līdz 4 uzvarām!
Sorry 4-2, nu 4-3 pateicoties tiksi soģiem. Alfon Tu kaut ko jauc

     [+] [-]

, 2017-05-13 22:28, pirms 8 gadiem
Es tak teicu, 3-0

     [+] [-]

, 2017-05-14 00:41, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Nja! Trauma KV un Michelam, Helmaņa jocīgā rotēšana ar spēlētājiem.Tas viss sakrājās un bija bezcerīgi uzvarēt. Vairogu arī nevajadzēja laist prom. Nja šogad sezona tāda pa īstam nesanāca+neveiksmes visādas ar traumām.
Sezona vēl nav galā!

     [+] [-]

, 2017-05-14 00:48, pirms 8 gadiem
Vecais sakāmvārds, ka pēc zoles nāk krišana, šoreiz diemžēl piepildījās.. Bet, ņemot vērā, cik sezona Valmierai tomēr izvērtās sarežģīta, ar visām traumām, tad arī bronza būs gana labs rezultāts. To gan Barons tāpat vien nedāvinās, būs jāiet laukumā un jāizcīna!

  +2 [+] [-]

, 2017-05-14 02:35, pirms 8 gadiem
asta rakstīja: Un tu gribi teikt, ka izņemot Rīgu Latvijā ir vēl kāda normāla pilsēta ar daudziem restorāniem, izklaides vietām, lieliem parkiem, attīstītu sabiedrisko transportu, skaistu veco pilsētu un tūristiem? hz, es laikam nezinu par tādu. Jā, pat uz Varšavas fona Rīga izskatās smieklīgi, tam es piekrītu, bet reāli sakot - Rīga ir vienīgā vieta Latvijā, kur tiešām var dzīvot.
reāli sakot, daudz tu nesaproti bērniņ, bet mācies, tad jau būs labi

  +1 [+] [-]

, 2017-05-14 10:55, pirms 8 gadiem
janijs56 rakstīja: Domāju, ka lielas Helmaņa vainas te nebija. Ja būtu Valmierai vairāk naudas, nokomplektētu labāku sastāvu, bez tam piredze pret CSKA, ZENIT -
vai tam nav nozīmes.Valmierai sezonas laikā- Jēkabpils, Barons, Jūrmala.
Bet Valmierai vienīgajai ir līdzjutēji.
Salīdzinot šogad un gadu iepriekšs ....Štelmahers izspieda maksimumu un vēl nedaudz no tiem spēlētājiem , kas bija viņa rīcībā !!!! Tas ''nedaudz'' arī bija tas kapēc tika paņemts zelts !!!!!!
Par Helmani .... Nezin un nemāk viņš izspiest maksimumu no spēlētājiem !!!! Tas atšķir labu treneri no viduvējības !!!! Nav komandas gars nav vēlme ''grauzt ledu '' lai vinnētu acīs viņiem nedeg , nebija pamanāms , kad kāds rautos laukumā nezin un nemāk motivēt !!!
Visas sezonas garumā tā arī nespēja izveidot KOMANDU !!!!!!
Kurš uzaicināja Helmani par treneri un spēlētājus ....... pareizi komandas ģenerālmenedžeris tātad arī viņš ir tāpat kā treners atbildīgs par slikto sniegumu sezonā !!!!!